Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі НУШ (2 години на тиждень). Календарно-тематичне планування - невід'ємна складова всіх учителів та бездоганної роботи. Користуйтесь, дорогі колеги.
ПЕРШИЙ КЛАС
Unit I
|
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів ( комунікативна компетентність ) |
||||||||||||||||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||||||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
|||||||||||||||
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) |
Обсяг одного тексту в словах ( у межах ) |
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлення у мовному відношенні ( у межах ) |
|
Обсяг письмового повідомлення у словах ( у межах ) |
|
|||||||||||||||
№ п/п
|
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог)
|
Писемне продукування (письмо)
|
||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||
Introduction. Unit 1 Hello, Friends! |
||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Привіт, школо! Знайомство зі школою. |
Listen. Listenand repeat. |
listen, sing, make, point, repeat, have a talk |
|
PB t 2 .1- p.7; AB t.1 –p.4 |
|
PB t.3 - p.7 AB t.2 - p.4 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
2. |
|
Знайомство та вітання. Введення нових Л О |
Hello! Hi! Hooray! I’m … Hello, Sam! |
say, act out, I, Smilling Sam |
|
PB t.1,2– p.9 |
|
AB t.1 - p.5 |
|
Hello, friends! |
|
|
|
|
||||||||||||||
3. |
|
Дозвольте відрекомендуватись. Моє ім’я. |
Hello, I’m … |
Liz, Nick, Ben, Vic |
|
PB t.1,2– p.10 |
|
PB t.3 –p.10 AB t.1 – p.6 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
4. |
|
Привіт, я Іван. Діалог. |
Hello, I’m Lou. – Hello, Lou! |
Mary, Sue, Lou, Harry |
|
PB t.1,2 –p.11 |
|
PB t.4 – p.11 AB t.1 – p.7 |
PB t.3 – p.11 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
5. |
|
Ставимо запитання. Як тебе звати? |
- What’s your name? –My name is. |
your, my |
|
PB t.1 - p.12 |
|
AB t.1 - p.8 PB t.2,3 p.12 |
|
Whatis yourname? |
|
|
|
|
||||||||||||||
6. |
|
Прощання. Скоро Побачимось. |
Goodbye. Bye |
|
|
PB t.1,2 - p.14 |
|
PB t.4 - p.14 PB t.3 - p.14 |
|
Goodbye, friends! |
|
|
|
|
||||||||||||||
7. |
|
Як твої справи? Запитання. |
How are you? -I’m fine. Nice to meet you. |
you |
|
PB t.1,2-p.15 |
|
PB t.4 – p.15 PB t.3 – p.15 AB t.1 – p.10 |
|
Niceto meetyou! |
|
|
|
|
||||||||||||||
8. |
|
Давайте, поговоримо! Розвиток діалогічного мовлення |
Thankyou. |
Ann |
|
PB t.1,2-p.17 |
|
PB t.3 - p.17 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Unit 2 My School |
||||||||||||||||||||||||||||
9. |
|
Моя школа. Введення нових ЛО |
|
school tree, bag, pen, pencil, book, me |
|
PB t.1,2 – p.20 AB t.1 – p.13 |
|
PB t.2,3 – p.20-21 |
|
School Tree |
|
|
|
|
||||||||||||||
10. |
|
Шкільне приладдя. Що у мене у портфелі? |
It’s a … |
|
|
PB t.1,2 – p.22 AB t.1 – p.14 |
|
PB t.4 – p.22 PB t.3 – p.22 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
11. |
|
Предмети у класі. Введення нової лексики |
|
table, pencil-case, chair and |
|
PB t.1 – p.23 |
|
PB t.2,3 – p.23 AB t.1 – p.15 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
12. |
|
Короткі відповіді. Так чині. |
Is it a …? Yes, it is. No, itisn’t. |
|
|
PB t.1,2 – p.24 |
|
PB t.3 – p.24 AB t.1 – p.16 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
13. |
|
Що це? Ставимо Запитання. |
What is it? – It’s a … |
|
|
PB t.1 – p.25 |
|
PB t.2,3 – p.25 |
|
Whatisit? |
|
|
|
|
||||||||||||||
14. |
|
Скільки тут всього багато. Рахуємо разом. |
Clap! Two bags, six pencils. |
one, two, three, four, five, six |
|
PB t.1,2 – p.26 |
|
PB t.4 – p.26 PB t.3 – p.26 |
AB t.1 – p.19 |
Clapwith me! |
|
|
|
|
||||||||||||||
15. |
|
Я вмію виконувати інструкції. |
Standup. Sitdown. |
Meg, Ted, Fred, boy, girl, little, |
|
PB t.1 – p.27 AB t.1 – p.20 |
|
PB t.2,3 – p.27 |
|
Twolittle girls… |
|
|
|
|
||||||||||||||
16. |
|
Ми – школярі. Розвиток навичок сприйняття на слух |
Good morning. Open your books. |
open, close, take, teacher, we |
|
PB t.1,2,3 – p.28 |
|
PB t.5 – p.29 PB t.4 – p.29 |
|
We’reat School today |
|
|
|
|
||||||||||||||
17. |
|
Країна іграшок Робот Сем Story Time |
Take a … |
robot, round, up, down Toy Land |
|
PB t.1,2,4 – p.31 |
|
AB t.1 – p.22 PB t.3 – p.31 |
|
RobotSam |
|
|
|
|
||||||||||||||
Unit 3 Family and Friends |
||||||||||||||||||||||||||||
18. |
|
Моя сім’я. Члени Родини. Введення нових ЛО |
Thisismy … |
family, father, mother, sister, brother |
|
PB t.1,2 – p.34 |
|
PB t.3 – p.34 AB t.1 – p.24 |
|
Hello, father! |
|
|
|
|
||||||||||||||
19. |
|
Дружба. Мої друзі.
|
How are you?-I’m fine. Thankyou |
friend, Max |
|
PB t.1 – p.35 |
|
PB t.3,4 – p.35 AB t.1 – p.25 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
20. |
|
Я люблю свою родину! Розвиток навичок усного продукування |
Whoisthis? |
|
|
PB t.1 – p.36 |
|
PB t.3,4 – p.36 AB t.1 – p.26 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
21. |
|
Члени родини. Дідусь та бабуся. Родинне дерево |
|
grandmother, grandfather, granny, uncle, Dan, Emily |
|
PB t.1,2 – p.37 |
|
PB t.3,4,5 – pp.37- 38; AB t.1 - p.27 |
|
MyDear Family |
|
|
|
|
||||||||||||||
22. |
|
Розвиток навичок граматики. Займенники He, she |
This is Lee. He is a boy. |
he, she, Tom, Jim, Jane |
|
PB t.1,2 – p.39 |
|
PB t.3 – p.39 AB t.1 – p.28 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
23. |
|
Зустрічайте, Оксану. Вона моя подруга. |
Meet Oksana. She is my friend. |
|
|
PB t.1 – p.40 |
|
PB t.2 – p.40 AB t.1 – p.29 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
24. |
|
Ставимо запитання. Короткі відповіді так чи ні.
|
Is this Bill? – Yes, he is. / No, he isn’t. |
|
|
PB t.1 – p.41 |
|
PB t.3 – p.41 AB t1 - p.31 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
25. |
|
Story Time Повторення теми |
- How is Jim? – He is fine. Thankyou. |
they, love, them |
|
PB t. 1,2,5 – pp.42-43 |
|
PB t.3 – p.43 AB t.1 – p.32 |
|
Isthis Your father? |
|
|
|
|
||||||||||||||
Unit 4 My Pets |
||||||||||||||||||||||||||||
26. |
|
Домашні улюбленці. Введення нових ЛО |
|
|
|
PB t.1 – p.44 |
|
PB t.3,4 – p.45 AB t.1 – p.33 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
27. |
|
Тваринки які, живуть разом з нами. Діалог. |
What is this? – Look! It’s a … Wow! |
pet, fish, parrot, hamster, rabbit, mouse |
|
PB t.1,3 – pp.46-47 |
|
PB t.3,4 – p.45 AB t.1 – p.33 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
28. |
|
Дикі тварини. У зоопарку. |
Is it a …? – Yes, it is. / No, it isn’t |
dog, cat, pig, bird, turtle |
|
PB t.1,3 – p.48 |
|
PB t.4,5 – p.47 AB t.1 – p.34 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
29. |
|
Свійські тварини. На фермі. Кольори. |
I have got a pet. It’s a … (fish). It’s … (red). |
brown, yellow, pink, green, orange, red, blue |
|
PBt.1,3,4-p.50; AB t.1 – p.36 |
|
PB t.4,5 – p.49 AB t.1 – p.35 |
|
Colours |
|
|
|
|
||||||||||||||
30. |
|
Кольори. В неї сірий котик |
He/She has got a pet. |
grey, black, white |
|
PB t.2.3.4 – p.51 |
|
PB t.2,5 – p.50 |
|
She has got a pet |
|
|
|
|
||||||||||||||
31. |
|
Великі та маленькі тварини. Розміри. |
Big and white . Now I’m black,too. |
o. big, small, animals , horse, cow, sheep, duck, goose, hen |
|
PB t.1,3,5 – pp.52-53 |
|
PB t.1,5 - p.51 AB t.1 – p.37 |
|
Pets |
|
|
|
|
||||||||||||||
32. |
|
Story Time Повторення теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||