Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі НУШ (2 години на тиждень)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі НУШ (2 години на тиждень). Календарно-тематичне планування - невід'ємна складова всіх учителів та бездоганної роботи. Користуйтесь, дорогі колеги.

Перегляд файлу

             ПЕРШИЙ   КЛАС

 

Unit I

 

Очікувані   результати  навчально – пізнавальної  діяльності  учнів   ( комунікативна  компетентність )

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Сприймання на  слух

Зорове  сприймання

Писемна  взаємодія

Усна  взаємодія  (діалог)

Онлайн  взаємодія

Писемне  продукування

Усне  продукування  (монолог)

Обсяг  прослуханого у  запису  матеріалу  (у межах)

Обсяг  одного  тексту  в  словах  ( у  межах )

 

Висловлення  кожного  у  репліках,  правильно  оформлення  у  мовному  відношенні  ( у межах )

 

Обсяг  письмового  повідомлення  у  словах ( у  межах ) 

 

п/п

 

Дата

Тематика  спілкування

Мовленнєві функції

 

Засоби  вираження

Мовний  інвентар

Комунікативні   уміння

Інтегровані   змістові  лінії

Лексика

 

Граматика

 

Зорове

сприймання

(читання)

Сприймання  на  слух

(аудіювання)

 

Усна  взаємодія (діалог)  Усне  продукування 

(монолог)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Писемне  продукування  (письмо)

 

Екологічна  безпека та сталий розвиток

Громадянська  відповідальність

Здоровя  і  безпека

Підприємливість  та   фінансова  грамотність

 

Introduction.  Unit 1 Hello, Friends!

1.

 

Привіт, школо!

Знайомство зі школою.

Listen. Listenand

repeat.

listen, sing, make, point, repeat, have a talk

 

PB t 2 .1- p.7;

 AB t.1 –p.4

 

PB t.3 - p.7 AB t.2 - p.4

 

 

 

 

 

 

2.

 

Знайомство

та вітання. Введення

нових  Л О

Hello! Hi! Hooray!

 I’m … Hello, Sam!

say, act out, I,

Smilling Sam

 

PB t.1,2– p.9

 

AB t.1 - p.5

 

Hello,

friends!

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

Дозвольте

відрекомендуватись. Моє ім’я.

Hello, I’m …

Liz, Nick, Ben, Vic

 

PB t.1,2– p.10

 

PB t.3 –p.10

 AB t.1 – p.6

 

 

 

 

 

 

4.

 

Привіт, я Іван.

Діалог.

Hello, I’m Lou. –

 Hello, Lou!

Mary, Sue, Lou, Harry

 

PB t.1,2 –p.11

 

PB t.4 – p.11

AB t.1 – p.7

PB t.3 –

 p.11

 

 

 

 

 

5.

 

Ставимо

запитання.

Як тебе звати?

- What’s your name?

–My name is.

your, my

 

PB t.1 - p.12

 

AB t.1 - p.8

PB t.2,3  p.12

 

Whatis

yourname?

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

Прощання. Скоро

Побачимось.

Goodbye. Bye

 

 

PB t.1,2 - p.14

 

PB t.4 - p.14

PB t.3 - p.14

 

Goodbye,

friends!

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

Як твої справи?

Запитання.

How are you?

-I’m fine.

 Nice to meet you.

you

 

PB t.1,2-p.15

 

PB t.4 – p.15

PB t.3 – p.15

 AB t.1 – p.10

 

Niceto

meetyou!

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

Давайте, поговоримо! Розвиток діалогічного мовлення

Thankyou.

Ann

 

PB t.1,2-p.17

 

PB t.3 - p.17

 

 

 

 

 

 

Unit 2 My School

9.

 

Моя школа. Введення

нових ЛО

 

school tree, bag, pen,

 pencil, book, me

 

PB t.1,2 – p.20 AB t.1 – p.13

 

PB t.2,3 – p.20-21

 

School

Tree

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

Шкільне

приладдя.

Що у мене у

портфелі?

It’s a …

 

 

PB t.1,2 – p.22 AB t.1 – p.14

 

PB t.4 – p.22

PB t.3 – p.22

 

 

 

 

 

 

11.

 

Предмети у класі.

Введення  нової лексики

 

table, pencil-case, chair

 and

 

PB t.1 – p.23

 

PB t.2,3 – p.23 AB t.1 – p.15

 

 

 

 

 

 

12.

 

Короткі

відповіді.

 Так чині.

Is it a …? Yes, it is.

No, itisn’t.

 

 

PB t.1,2 – p.24

 

PB t.3 – p.24 AB t.1 – p.16

 

 

 

 

 

 

13.

 

Що це? Ставимо

Запитання.

What is it?

 – It’s a …

 

 

PB t.1 – p.25

 

PB t.2,3 – p.25

 

Whatisit?

 

 

 

 

14.

 

Скільки тут всього

багато. Рахуємо разом.

Clap! Two bags, six

pencils.

one, two, three, four,

 five, six

 

PB t.1,2 – p.26

 

PB t.4 – p.26

PB t.3 – p.26

AB t.1 – p.19

Clapwith

me!

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

Я вмію виконувати інструкції.

Standup. Sitdown.

Meg, Ted, Fred, boy,

 girl, little,

 

PB t.1 – p.27 AB t.1 – p.20

 

PB t.2,3 – p.27

 

Twolittle

girls…

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

Ми – школярі. Розвиток навичок

сприйняття

 на слух

Good morning. Open

 your books.

open, close, take,

 teacher, we

 

PB t.1,2,3 – p.28

 

PB t.5 – p.29

PB t.4 – p.29

 

We’reat

School

today

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

Країна іграшок

Робот Сем Story Time

Take a …

robot, round, up, down

Toy Land

 

PB t.1,2,4 –

p.31

 

AB t.1 – p.22

PB t.3 – p.31

 

RobotSam

 

 

 

 

Unit 3 Family and  Friends

18.

 

Моя сім’я. Члени

Родини. Введення

нових ЛО

Thisismy …

family, father, mother,

 sister, brother

 

PB t.1,2 – p.34

 

PB t.3 – p.34 AB t.1 – p.24

 

Hello,

father!

 

 

 

 

 

 

 

 

19.

 

Дружба. Мої друзі.

 

How are you?-I’m

 fine. Thankyou

friend, Max

 

PB t.1 – p.35

 

PB t.3,4 – p.35 AB t.1 – p.25

 

 

 

 

 

 

20.

 

Я люблю свою родину!

Розвиток навичок

усного продукування

Whoisthis?

 

 

PB t.1 – p.36

 

PB t.3,4 – p.36 AB t.1 – p.26

 

 

 

 

 

 

21.

 

Члени родини. Дідусь та бабуся. Родинне

 дерево

 

grandmother, grandfather, granny, uncle, Dan, Emily

 

PB t.1,2 – p.37

 

PB t.3,4,5 – pp.37- 38; AB t.1 - p.27

 

MyDear

Family

 

 

 

 

 

 

 

 

22.

 

Розвиток навичок

граматики. Займенники

He, she

This is Lee. He is a

 boy.

he, she, Tom, Jim, Jane

 

PB t.1,2 – p.39

 

PB t.3 – p.39 AB t.1 – p.28

 

 

 

 

 

 

23.

 

Зустрічайте, Оксану.

Вона моя подруга.

Meet Oksana. She is

 my friend.

 

 

PB t.1 – p.40

 

PB t.2 – p.40 AB t.1 – p.29

 

 

 

 

 

 

24.

 

Ставимо запитання.

Короткі відповіді так

чи ні.

 

Is this Bill? – Yes, he

 is. / No, he isn’t.

 

 

PB t.1 – p.41

 

PB t.3 – p.41 AB t1 - p.31

 

 

 

 

 

 

25.

 

Story Time

Повторення

теми

- How is Jim? – He is fine. Thankyou.

they, love, them

 

PB t. 1,2,5 – pp.42-43

 

PB t.3 – p.43 AB t.1 – p.32

 

Isthis

Your

father?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 4 My Pets

26.

 

Домашні улюбленці.

Введення нових  ЛО

 

 

 

PB t.1 – p.44

 

PB t.3,4 – p.45 AB t.1 – p.33

 

 

 

 

 

 

27.

 

Тваринки які, живуть

 разом з нами. Діалог.

What is this? – Look!

 It’s a … Wow!

pet, fish, parrot,

 hamster, rabbit, mouse

 

PB t.1,3 – pp.46-47

 

PB t.3,4 – p.45 AB t.1 – p.33

 

 

 

 

 

 

28.

 

Дикі тварини.

У зоопарку.

Is it a …? – Yes, it is. / No, it isn’t

dog, cat, pig, bird,

turtle

 

PB t.1,3 – p.48

 

PB t.4,5 – p.47 AB t.1 – p.34

 

 

 

 

 

 

29.

 

Свійські тварини.

На фермі. Кольори.

I have got a pet. It’s a … (fish). It’s … (red).

brown, yellow, pink,

green, orange, red,

blue

 

PBt.1,3,4-p.50; AB t.1 – p.36

 

PB t.4,5 – p.49 AB t.1 – p.35

 

Colours

 

 

 

 

30.

 

Кольори.  В неї сірий

котик

He/She has got a pet.

grey, black, white

 

PB t.2.3.4 – p.51

 

PB t.2,5 – p.50

 

She has

 got a pet

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

Великі та маленькі

тварини. Розміри.

Big and white

. Now I’m black,too.

o. big, small, animals

, horse, cow, sheep,

 duck, goose, hen

 

PB t.1,3,5 – pp.52-53

 

PB t.1,5 - p.51 AB t.1 – p.37

 

Pets

 

 

 

 

32.

 

Story Time Повторення

теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Калабай Інна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
20 жовтня 2018
Переглядів
1722
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку