Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі НА 2 СЕМЕСТР на 2019-2020 навч.р. за підручником О.Карп'юк

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі на 2019-2020 навч.р. за підручником О.Карп'юк 2 ГОДИНИ НА ТИЖДЕНЬ
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі

(2 години) ІІ семестр

до підручника О.Карпюк «Англійська мова зі смайликом»: Тернопіль «Астон»,2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

Дата

№ уроку в темі/
стор.

підр.

Тематика спілкування. Тема. Підтема.

Лексичнийматеріал

Фонік-

си
 

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Природа  (How many legs?)

 

32

 

1

62-63

Тварини в зоопарку.

Monkey, giraffe, snake, parrot, lion, crocodile

 

CB ex.1-4 p.62-63

CB ex.5p.63

АВ p.52 РВ .p.15-16

 

33

 

2

64

Опис тварини. Частини тіла

Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous

 

CB ex.2-3 p.64

CB ex.3-5

AB P.53 PB p.16.

 

34

 

3
65

Читаємо,слухаємо і повторюємо разом. Фонікс Th

Mouth, tooth, foot

Th

CB ex.1,2,4

СВ ex.1

AB p.54 PB p.16-17

 

CB.ex.4,5

35

 

4

66

У мене є…Частини тіла . Нова лексика.

Head, ears, eyes, neck, nose, head, fingers, hands, arms, legs, feet, toes

 

CB ex.1,3

CB ex.2

AB p.55 PB p.17-18

CB ex.3

36

 

5

67

Скільки пальців на моїх руках? How many?

shoulders, knees

 

CB ex.1,2,5

 CB ex.4,5,6

AB p.56 PB p.17-18

 

37

 

6

68

Фото в зоопарку. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси Ph, ou, ow

Elephant, brown

Ph, ou, ow

CB ex.1

 

CB ex.3 AB p.57 PB p.18-19

CB ex.2,4,5

38

 

7

69

Скільки тваринок ти бачиш? Розвиток мовлення.

 

 

 

СB ex.1,2

AB p.58 PB P.19

 

39

 

8

70

Story time. Активізація ЛО теми. Моє портфоліо. Виготуй тваринку.

 

 

CB ex.1

CB ex.3,4

AB p.59

CB ex.2

Людина.  (Doing things)

 

40

 

1

74-75

Як я вранці збираюся до школи

Bathroom, clothes,wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school

 

CB ex. 1,2,4,5

CB  ex.3

AB p.62

 

41

 

2

76

 

Я іду до школи. Дні тижня.

Wake up, get up, catch the bus, have lunch

 

CB ex.1-3

CB ex.4

AB p.63

 

42

 

3

77

Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікси Ea, ng

Teacher, eat, pudding, swing.

Ea, ng

CB ex.1,2

 

CB ex.2,4,6 AB p.64 PB p.19-20

CB ex.5

43

 

4

78

Я плаваю як рибка. Вчимося співати.

Im playing. I’m jumping

 

CB ex.1

CB ex.2,3

AB p.65 PB p.20

 

44

 

5

79

Що він зараз робить? Опис малюнків.

Hes sleeping. She’s putting on her clothes.

 

CB ex.1

CB ex.2,3

AB p.66 PB P.21

 

45

 

6

80

Сьогодні понеділок.  Слухаємо і читаємо разом. Фонікси  Alk, all, o

Talk, walk.

Alk, all, o

CB ex.1

 

CB ex.3 AB p.67 PB p.21

CB ex.2,4,5

46

 

7

81

Моя сімя на відпочинку. Чим займаються члени моєї родини?

Is he fishing? Yes, he is./No, he isn’t

 

CB ex.1,2

CB ex.3,4

AB p.68 PB p.22

 

47

 

 

8

82

Story time. Гортаємо сторінки сімейного альбому. Моє портфоліо. Що я роблю вранці. Виготовлення книжечки.

 

 

CB ex.1,2

CB ex.4,5

AB p.69 PB. P.22

 

Свята та традиції. (Продукти харчування)  Do you like carrots?

 

48

 

1

86

Запрошення на день народження. Вивчення нової лексики.

Chicken, lemonade, juice, sweets, cake, fruit, yogurt, sandwich, pizza, salad

 

CB ex.1-3

 

AB p.72 PB p.23

 

49

 

1

87

Чи любиш ти салат? Питальні речення.Yes, I do/ No, I dont

 

 

CB ex.5

CB ex.6

AB p. 72 PB p. 24

 

50

 

2

88

Фрукти. Використання артикля а/an

Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange

 

CB ex.1,2,3

CB ex.4

CB ex.5 AB p.73  PB p. 24

 

51.

 

3

89

Дитяче меню. I like/ I don’t like. Фонікс Ch

Food, desserts, drinks

Ch

CB ex.1

 

CB ex.5 AB p.74 PB p. 24-25

CB ex.2-4

52.

 

4

90

Овочі. У магазині. Мовлення.

Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato

 

CB ex.1-2

CB ex.4

AB p.75

 

53.

 

5

91

 

Мій режим харчування.

Breakfast, lunch, dinner

 

CB ex.1-3

CB ex.4,5

AB p.76

 

54.

 

6

92

Що я їм на сніданок. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси  Wh, ir,er,ur

White, girl, bird

Wh, ir,er,ur

CB ex.1

 

AB p.77   PB p.25

CB ex.2-4

55.

 

7

93

Моя подруга любить. Вживання дієслів 3 особи однини.

He likes/She likes
Does he like?

 

CB ex.1,2

CB ex.3-5

CB ex.6     AB p.78

 PB p. 26

 

56.

 

 

8

94-95

Story time. Похід в магазин. Моє портфоліо. Виготовлення тарілки з їжею.

 

 

CB ex.1,2

CB ex.3-5

AB p.79

PB p. 26-27

 

Відпочинок і дозвілля.     (Seasons and clothes)

 

57.

 

1

100

Коли твій день народження? Пори року. Погода.

Spring, summer, autumn, winter. It’s cold/hot. It’s raining/snowing.

 

CB ex.1-2

CB ex.3-5

AB p.82

 

58.

 

2

101

Пори року. Погода.Чим я займаюся кожної пори року.

It’s sunny. Watch TV, stay at home, skate, ski, make a snowman

 

CB ex.1

CB ex.3-5

AB p.83

CB ex.2

59.

 

3

102

Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікс ght

 

Ght

CB ex.1,2

CB ex.5

AB p.84 PB p.27

CB ex.3,4

60.

 

4

103-104

Що він/вона покладе в свою валізу? Одяг. Вживання his/her,  is/are.

Clothes, cap, shorts, T-shirt, jacket, bikini, jeans, sandals, mask, trainers

 

CB ex.1-5

CB ex.6

CB ex.7 AB p.85 PB p.27-28

 

61.

 

 

 

105

 

У що ти сьогодні одягнений? Предмети одягу.

Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat

 

CB ex.1-3

CB ex.4

AB p. 86 PB p.28-29

 

62.

 

6

106

Читаємо, слухаємо і говоримо разом . Фонікси  ir, oa, ear, air,ere

 

Ir, oa, ear, air, ere

CB ex.1,4

 

AB p. 87 PB p.29

CB ex.2,3,5

63.

 

7

107

Відгадай, у що я одягнений. Are you wearing…? - Yes, I am/No, I’m not.

 

 

CB ex.1

CB ex.3

AB p.88 PB p.30

CB ex.2

64

 

 

Перевір себе. Моя улюблена пора року. Урок повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота з аудіювання. Наш шкільний театр. “Where is my hat?”

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота з говоріння. Наш шкільний театр. “Where is my hat?”

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота з письма. Наш шкільний театр. “Where is my hat?”

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота з читання. Наш шкільний театр. “Where is my hat?”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
1041
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку