Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі
(2 години) ІІ семестр
до підручника О.Карпюк «Англійська мова зі смайликом»: Тернопіль «Астон»,2019 р. (наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407) на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
№ |
Дата |
№ уроку в темі/ підр. |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Лексичнийматеріал |
Фонік-
си |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
||||||||||||
Природа (How many legs?)
|
|||||||||||||||||||||
32 |
|
1 62-63 |
Тварини в зоопарку. |
Monkey, giraffe, snake, parrot, lion, crocodile |
|
CB ex.1-4 p.62-63 |
CB ex.5p.63 |
АВ p.52 РВ .p.15-16 |
|
||||||||||||
33 |
|
2 64 |
Опис тварини. Частини тіла |
Mouth, teeth, body, neck, tall, short, dangerous |
|
CB ex.2-3 p.64 |
CB ex.3-5 |
AB P.53 PB p.16. |
|
||||||||||||
34 |
|
3 |
Читаємо,слухаємо і повторюємо разом. Фонікс Th |
Mouth, tooth, foot |
Th |
CB ex.1,2,4 |
СВ ex.1 |
AB p.54 PB p.16-17
|
CB.ex.4,5 |
||||||||||||
35 |
|
4 66 |
У мене є…Частини тіла . Нова лексика. |
Head, ears, eyes, neck, nose, head, fingers, hands, arms, legs, feet, toes |
|
CB ex.1,3 |
CB ex.2 |
AB p.55 PB p.17-18 |
CB ex.3 |
||||||||||||
36 |
|
5 67 |
Скільки пальців на моїх руках? How many? |
shoulders, knees |
|
CB ex.1,2,5 |
CB ex.4,5,6 |
AB p.56 PB p.17-18 |
|
||||||||||||
37 |
|
6 68 |
Фото в зоопарку. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси Ph, ou, ow |
Elephant, brown |
Ph, ou, ow |
CB ex.1 |
|
CB ex.3 AB p.57 PB p.18-19 |
CB ex.2,4,5 |
||||||||||||
38 |
|
7 69 |
Скільки тваринок ти бачиш? Розвиток мовлення. |
|
|
|
СB ex.1,2 |
AB p.58 PB P.19 |
|
||||||||||||
39 |
|
8 70 |
Story time. Активізація ЛО теми. Моє портфоліо. Виготуй тваринку. |
|
|
CB ex.1 |
CB ex.3,4 |
AB p.59 |
CB ex.2 |
||||||||||||
Людина. (Doing things)
|
|||||||||||||||||||||
40 |
|
1 74-75 |
Як я вранці збираюся до школи |
Bathroom, clothes,wash my face, clean my teeth, put on my clothes, go to school |
|
CB ex. 1,2,4,5 |
CB ex.3 |
AB p.62 |
|
||||||||||||
41 |
|
2 76
|
Я іду до школи. Дні тижня. |
Wake up, get up, catch the bus, have lunch |
|
CB ex.1-3 |
CB ex.4 |
AB p.63 |
|
||||||||||||
42 |
|
3 77 |
Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікси Ea, ng |
Teacher, eat, pudding, swing. |
Ea, ng |
CB ex.1,2 |
|
CB ex.2,4,6 AB p.64 PB p.19-20 |
CB ex.5 |
||||||||||||
43 |
|
4 78 |
Я плаваю як рибка. Вчимося співати. |
I’m playing. I’m jumping |
|
CB ex.1 |
CB ex.2,3 |
AB p.65 PB p.20 |
|
||||||||||||
44 |
|
5 79 |
Що він зараз робить? Опис малюнків. |
He’s sleeping. She’s putting on her clothes. |
|
CB ex.1 |
CB ex.2,3 |
AB p.66 PB P.21 |
|
||||||||||||
45 |
|
6 80 |
Сьогодні понеділок. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси Alk, all, o |
Talk, walk. |
Alk, all, o |
CB ex.1 |
|
CB ex.3 AB p.67 PB p.21 |
CB ex.2,4,5 |
||||||||||||
46 |
|
7 81 |
Моя сім’я на відпочинку. Чим займаються члени моєї родини? |
Is he fishing? Yes, he is./No, he isn’t |
|
CB ex.1,2 |
CB ex.3,4 |
AB p.68 PB p.22 |
|
||||||||||||
47
|
|
8 82 |
Story time. Гортаємо сторінки сімейного альбому. Моє портфоліо. Що я роблю вранці. Виготовлення книжечки. |
|
|
CB ex.1,2 |
CB ex.4,5 |
AB p.69 PB. P.22 |
|
||||||||||||
Свята та традиції. (Продукти харчування) Do you like carrots?
|
|||||||||||||||||||||
48 |
|
1 86 |
Запрошення на день народження. Вивчення нової лексики. |
Chicken, lemonade, juice, sweets, cake, fruit, yogurt, sandwich, pizza, salad |
|
CB ex.1-3 |
|
AB p.72 PB p.23 |
|
||||||||||||
49 |
|
1 87 |
Чи любиш ти салат? Питальні речення.Yes, I do/ No, I don’t |
|
|
CB ex.5 |
CB ex.6 |
AB p. 72 PB p. 24 |
|
||||||||||||
50 |
|
2 88 |
Фрукти. Використання артикля а/an |
Apple, banana, pear, strawberry, cherry, orange |
|
CB ex.1,2,3 |
CB ex.4 |
CB ex.5 AB p.73 PB p. 24 |
|
||||||||||||
51. |
|
3 89 |
Дитяче меню. I like/ I don’t like. Фонікс Ch |
Food, desserts, drinks |
Ch |
CB ex.1 |
|
CB ex.5 AB p.74 PB p. 24-25 |
CB ex.2-4 |
||||||||||||
52. |
|
4 90 |
Овочі. У магазині. Мовлення. |
Carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
|
CB ex.1-2 |
CB ex.4 |
AB p.75 |
|
||||||||||||
53. |
|
5 91
|
Мій режим харчування. |
Breakfast, lunch, dinner |
|
CB ex.1-3 |
CB ex.4,5 |
AB p.76 |
|
||||||||||||
54. |
|
6 92 |
Що я їм на сніданок. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси Wh, ir,er,ur |
White, girl, bird |
Wh, ir,er,ur |
CB ex.1 |
|
AB p.77 PB p.25 |
CB ex.2-4 |
||||||||||||
55. |
|
7 93 |
Моя подруга любить. Вживання дієслів 3 особи однини. |
He likes/She likes |
|
CB ex.1,2 |
CB ex.3-5 |
CB ex.6 AB p.78 PB p. 26 |
|
||||||||||||
56.
|
|
8 94-95 |
Story time. Похід в магазин. Моє портфоліо. Виготовлення тарілки з їжею. |
|
|
CB ex.1,2 |
CB ex.3-5 |
AB p.79 PB p. 26-27 |
|
||||||||||||
Відпочинок і дозвілля. (Seasons and clothes)
|
|||||||||||||||||||||
57. |
|
1 100 |
Коли твій день народження? Пори року. Погода. |
Spring, summer, autumn, winter. It’s cold/hot. It’s raining/snowing. |
|
CB ex.1-2 |
CB ex.3-5 |
AB p.82 |
|
||||||||||||
58. |
|
2 101 |
Пори року. Погода.Чим я займаюся кожної пори року. |
It’s sunny. Watch TV, stay at home, skate, ski, make a snowman |
|
CB ex.1 |
CB ex.3-5 |
AB p.83 |
CB ex.2 |
||||||||||||
59. |
|
3 102 |
Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікс ght |
|
Ght |
CB ex.1,2 |
CB ex.5 |
AB p.84 PB p.27 |
CB ex.3,4 |
||||||||||||
60. |
|
4 103-104 |
Що він/вона покладе в свою валізу? Одяг. Вживання his/her, is/are. |
Clothes, cap, shorts, T-shirt, jacket, bikini, jeans, sandals, mask, trainers |
|
CB ex.1-5 |
CB ex.6 |
CB ex.7 AB p.85 PB p.27-28 |
|
||||||||||||
61.
|
|
105 |
У що ти сьогодні одягнений? Предмети одягу. |
Trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat |
|
CB ex.1-3 |
CB ex.4 |
AB p. 86 PB p.28-29 |
|
||||||||||||
62. |
|
6 106 |
Читаємо, слухаємо і говоримо разом . Фонікси ir, oa, ear, air,ere |
|
Ir, oa, ear, air, ere |
CB ex.1,4 |
|
AB p. 87 PB p.29 |
CB ex.2,3,5 |
||||||||||||
63. |
|
7 107 |
Відгадай, у що я одягнений. Are you wearing…? - Yes, I am/No, I’m not. |
|
|
CB ex.1 |
CB ex.3 |
AB p.88 PB p.30 |
CB ex.2 |
||||||||||||
64 |
|
|
Перевір себе. Моя улюблена пора року. Урок повторення |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Діагностична робота з аудіювання. Наш шкільний театр. “Where is my hat?” |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Діагностична робота з говоріння. Наш шкільний театр. “Where is my hat?” |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Діагностична робота з письма. Наш шкільний театр. “Where is my hat?” |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Діагностична робота з читання. Наш шкільний театр. “Where is my hat?” |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||