2 клас
Г.К.Мітчелл Англійська мова English Підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів (з аудіосупроводом) – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019. – 112 с.
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Урок |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/ Фонетика |
|||||||
1 We’re Back Школа. Меблі у класній кімнаті. |
||||||||||
1 |
|
Знову в школі! Повторення алфавіту. |
1a We are back, p. 4 |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру) |
Групове обговорення малюнку |
Book, pen, pencil, ruler |
Орфографія та вимова нових слів Spell “B-O-O-K”. |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
2 |
|
Шкільне життя. |
1a We are back, p. 5 |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering) |
Рольова гра ‘Spelling’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Орфографія та вимова нових слів Spell “B-O-O-K”. |
Ставить і відповідає на прості запитання |
3 |
|
Шкільне приладдя. |
1b We are back, p. 6 |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Прослуховує комікс та виконує завдання |
Інсценування історії |
Bag, rubber, computer, pencil case |
What’s this? What’s that? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету |
4 |
|
Наші шкільні речі. Вказівні займенники. |
1b We are back, p. 7 |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах : ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті |
5 |
|
Числа 1-10. |
1c We are back, p. 8 |
Описувати кількість предметів |
Підприємливість і фінансова грамотність: навчання раціонально використовувати час та ресурси
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів |
Numbers 1-10 |
What are these? – They are… |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
6 |
|
Порахуємо наше шкільне приладдя. |
1c We are back, p. 9 |
Описувати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає комікс |
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів |
7 |
|
Час історій. Десять зірочок |
1 Story Time, pp. 10-11 |
Називати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує та інсценує історію |
Робота в групі: ставить та відповідає на запитання |
Star, welcome, kids |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
8 |
|
Кольори. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
1 Smart World 1, p. 12 |
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching) |
Описує власне шкільне приладдя |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя |
9 |
|
Моя шкільна кімната. Розвиток навичок письма. |
1 Smart Time 1, p. 13 |
Називати число |
Підприємливість і фінансова грамотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Групова гра ‘Bingo’ |
Робота в парах: розшифрування загадки |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на запитання |
10 |
|
Школа. Повторення вивченого. Розвиток навичок говоріння. |
1 Revision/ Now I can Section, pp. 14-15 |
Вказувати на певний предмет та описувати його |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та виконує завдання (multiple choice) |
Групова гра “Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті |
11 |
|
Улюблені герої. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Phonics (f/v) p. 100 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
feet, fat, fish, van, violin, vase |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /f/, /v/ |
2 PARTY TIME Свята та традиції. |
||||||||||
12 |
|
У нас вечірка! |
2a Party Time, p.16 |
Називати іграшки, вказувати кількість |
Громадянська відповідальність: готовність до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає пісню “Presents” |
Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок |
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball |
How many…? |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
13 |
|
Світ іграшок. |
2a Party Time, p.17 |
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів |
14 |
|
Свято. День народження. |
2b Party Time, p. 18 |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання |
Інсценування коміксу |
Balloon, cake, lollipop, hat |
What are these? – They are… |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
15 |
|
Декорації для свята. |
2b Party Time, p. 19 |
Вітати зі святом |
Підприємливість та фінансова розуміти необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова гра “Doodling” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет |
16 |
|
Аладін. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
2c Party time, p.20 |
Називати колір |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing) |
Виконує завдання та називає кольори |
Colours (orange, pink, brown, red etc) |
What colour are they? – They are… |
Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків |
17 |
|
Подарунки до свята. |
2c Party time, p.21 |
Називати колір |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає діалог-комікс, відповідає на запитання |
Групова гра “Find the colour” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання |
18 |
|
Розваги на вечірці. |
2 Let’s play, p. 22 |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах:рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
19 |
|
Проєктна робота «Листівка до дня народження». |
2 Project, p. 23 |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує та виконує інструкції |
Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вітає зі святом, будуючи просте речення |
20 |
|
Свято. День матері. |
2 Smart World 2, p. 24 |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: опис малюнків |
To make breakfast, card, to give, flower |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису подій |
21 |
|
Мій улюблений колір. Розвиток навичок говоріння. |
2 Smart Time 2, p. 25 |
Називати та описувати кольори |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису предметів |
22 |
|
Свята. Повторення вивченого. Розвиток навичок аудіювання і письма. |
2 Revision/Now I can, pp. 26-27 |
Називати предмети, пов’язані зі святом |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’ |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
23 |
|
Улюблені герої. Розвиток навичок читання. |
Phonics (m/n) p. 101 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /m/, /n/ |
|
|
3 Home and Family Я, моя сім’я |
||||||||
24 |
|
Я і моя сім’я |
3a Home and family, p. 28 |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Групова гра “Who’s that?” |
father, mother, sister, brother |
Who’s that? – It’s my… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
25 |
|
Сімейні фотографії. |
3a Home and family, p. 29 |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про членів своєї родини |
26 |
|
Наші дідусі та бабусі. |
3b Home and family, p. 30 |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
grandfather, grandmother, bird, friend |
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t. |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
27 |
|
Вік членів сім’ї. |
3b Home and family ,p. 31 |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини |
28 |
|
Золотоволоска і три ведмеді. Розвиток навичок читання. |
3c Home and family ,p. 32 |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу наших дій, охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
puzzle, bed, wardrobe |
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under … |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
29 |
|
Моє помешкання. |
3c Home and family, p. 33 |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету
|
30 |
|
Меблі у кімнаті. |
3 Storytime, pp. 34-35 |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: оцінює власні вчинки та вчинки інших людей
|
Прослуховує та читає комікс |
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
31 |
|
Моя кімната. |
3 Smart World 3, p. 36 |
Описувати власну кімнату |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини
|
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Описує власну кімнату |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису помешкання |
32 |
|
Вілла Романа. |
Smart Time 3, p. 37 |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: гра ”Where is it?” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості фрази та речення з метою опису помешкання |
33 |
|
Дім та родина. Повторення вивченого. |
3 Revision/ Now I can, pp. 38-39 |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Опис малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
34 |
|
Улюблені герої. Розвиток навичок читання. |
Phonics (æ/ɑ) p. 102 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Cat, fat, hat, fin, fish, pink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /æ/, /ɑ/ |
|
|
4 Friends Друзі |
||||||||
35 |
|
Мої веселі друзі. |
4a Friends, p. 40 |
Називати кількість предметів |
Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Групове обговорення виконаного завдання |
Numbers 11-20 |
To have got |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
36 |
|
Іграшки моїх друзів. |
4a Friends, p. 41 |
Називати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Пише короткі фрази для надання базової інформації |
37 |
|
Мій домашній улюбленець. |
4b Friends, p. 42 |
Називати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Cat, dog, snake, rabbit |
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t. |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
38 |
|
Домашні улюбленці моїх друзів. |
4b Friends, p. 43 |
Називати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців |
39 |
|
Частини тіла. |
4с Friends, p. 44 |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: опис малюнків |
Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes |
He / She has got… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
40 |
|
Зовнішність мого друга. |
4с Friends, p. 45 |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: опис зовнішності інших людей |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
41 |
|
Відгадай, хто це?! |
4 Let’s play, p. 46 |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину |
Mouth, nose, ears etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
42 |
|
Постер-проєкт «Допоможіть відшукати мого улюбленця» |
4 Project, p. 47 |
Описувати тварину |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи
|
Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів |
Групова гра “Whose pet”? |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
43 |
|
Традиційний одяг українців. |
4 Smart World 4, p. 48 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення важливості культурної спадщини України
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Робота в парах: описує одяг однокласників |
Vyshyvanka, shirt, pattern |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом одягу людини |
44 |
|
Хто у ставочку? |
4 Smart Time 4, p. 49
|
Описувати тварину |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи
|
Прослуховує та читає текст щодо тварин, виконує завдання |
Групова робота: опис малюнку |
Pond, duck, frog |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
45 |
|
Друзі. Повторення вивченого. |
4 Revision/Now I can, pp. 50-51 |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
46 |
|
Улюблені герої. Розвиток навичок читання. |
Phonics (e/o) p. 103 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /e/, /o/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
bed, leg, red |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /e/, /o/ |
47 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||
48 |
|
Контроль говоріння |
||||||||
49 |
|
Контроль читання |
||||||||
50 |
|
Контроль письма |
||||||||
5 Animals Тварини |
||||||||||
51 |
|
Тварини. |
5a Animals, p. 52 |
Вказувати кількість предметів |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханої пісні |
Parrot, monkey, hippo |
How many …? |
Розпізнає слова на позначення у супроводі малюнків |
52 |
|
У зоопарку. |
5a Animals, p. 53 |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Feel the animal” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
I can… |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин |
53 |
|
Дії тварин. |
5b Animals, p. 54 |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Swim, run, talk, fly |
Can you…? |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
54 |
|
Що ми вміємо? |
5b Animals, p. 55 |
Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: проведення інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини |
55 |
|
Природа, що нас оточує. |
5c Animals, p. 56 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing) |
Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу |
Elephant, penguin, crocodile, to jump |
It can… |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
56 |
|
Дикі тварини. |
5c Animals, p. 57 |
Описувати тварин |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах “Guess game” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
57 |
|
Час історій. Леви вміють бігати? |
5 Storytime, pp. 58-59 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюється про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує та читає комікс, виконує завдання |
Групове інсценування коміксу |
climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
58 |
|
Фауна України. |
5 Smart World 5, p. 60 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис тварин |
bison, horn, teeth, diver, beaver |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом тварин |
59 |
|
Хто живе у лісі? |
Smart Time 5, p. 61 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та грає в гру “Boardgame” |
Опис тварин в усній формі |
bear, river |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення на знайому тему |
60 |
|
Тварини. Повторення вивченого. |
5 Revision/Now I can, pp. 62-63 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity) |
Групова робота: проведення групового дослідження-інтерв’ю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин |
61 |
|
Улюблені герої. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Phonics (ʌ) p. 104 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук /ʌ/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
duck, jumper, under |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /ʌ / |
6 My Town Моє місто |
||||||||||
62 |
|
Моє місто. |
6a My town, p. 64 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Відповідають на поставлені запитання |
pet shop, toy shop, school, park |
There is a… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
63 |
|
Мій населений пункт. |
6a My town, p. 65 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: гра ‘Where are you?’ з мапою |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
64 |
|
Будівлі у місті. |
6b My town, p. 66 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Supermarket, hospital, cinema, police station |
There are… |
Продукує короткі речення з описом міста |
65 |
|
Де знаходиться твоя школа? |
6b My town, p. 67 |
Називати місця у місті |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом міста |
66 |
|
Місця для розваг. |
6с My town, p. 68 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує та читає діалог, виконує завдання (відповідає на запитання) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
Restaurant, playground, zoo |
Is there…? |
Продукує короткі речення з описом міста |
67 |
|
У твоєму місті є супермаркет? |
6с My town, p. 69 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис свого міста |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
68 |
|
Давайте пограємо! |
6 Let’s play, p. 70 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує вказівки до гри та виконує їх |
Групова гра “Boardgame” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
69 |
|
Проектна робота «Моє село» |
6 Project, p. 71 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
70 |
|
Київ. |
6 Smart World 6, p. 72 |
Називати місця у місті |
Громадянська відповідальність: Усвідомлювати важливості культурної спадщини України |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис свого міста |
church, garden, theatre, door, museum |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про своє місто |
71 |
|
Дорожні знаки. |
6 Smart Time 6, p. 73 |
Надавати та виконувати вказівки |
Здоров’я і безпека: обирати безпечний шлях пересування |
Прослуховує та читає текст, виконує вказівки |
Робота в парах: надання та виконання вказівок |
Go straight, turn right, stop, don’t turn right |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Надає вказівки |
72 |
|
Моє місто. Повторення вивченого. |
6 Revision, pp. 74-75 |
Називати місця у місті |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо |
Читає текст та малює план згідно нього
|
Групова гра “Hot card” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста |
73 |
|
Улюблені герої. Розвиток навичок читання. |
Phonics (/tʃ/, /ʃ/ ) p. 105 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/tʃ/, /ʃ/)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /tʃ/, /ʃ/
|
7 My Favourite Food Харчування |
||||||||||
74 |
|
Моя улюблена їжа. |
7a My favourite food, p. 76 |
Називати продукти |
Здоров’я і безпека: відповідальне ставлення до харчування |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Співає пісню |
Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc. |
I like… |
Розпізнає слова-продукти у контексті |
75 |
|
Харчування. |
7a My favourite food, p. 77 |
Називати продукти |
Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних продуктів |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
76 |
|
Я – голодний! |
7b My favourite food, p. 78 |
Називати продукти |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea |
I don’t like… |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
77 |
|
Прийоми їжі. |
7b My favourite food, p. 79 |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування
|
78 |
|
Розпорядок дня. |
7c My favourite food, p. 80 |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
Здоров’я і безпека: відповідальне ставдлення до режиму і розпорядку дня |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Get up, go to school, go home, go to bed |
What time do you…? |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
79 |
|
Годинник. |
7c My favourite food, p. 81 |
Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
80 |
|
У кафе. Здорова та шкідлива їжа. |
7 Storytime, pp. 82-83 |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує та читає історію |
Групове обговорення прослуханої історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
81 |
|
Українські традиційні страви. |
7 Smart World 7, p. 84 |
Описувати власне харчування |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної (кулінарної) спадщини України
|
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching) |
Робота в парах: обговорення національних страв |
Cabbage, beetroot, fruit, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
82 |
|
Меню. |
7 Smart Time, p. 85 |
Описувати власне харчування |
Підприємливість та фінансова грамотність: орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Групове обговорення піраміди харчування |
fish, soup, beans, bread, salad, chicken |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного харчування |
83 |
|
Їжа. Повторення вивченого. |
7 Revision, pp. 86-87 |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідати на питання щодо харчування |
84 |
|
Улюблені герої. Розвиток навичок читання. |
Phonics (/θ/, / ð/), p. 106 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук (/θ/, / ð/)
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Thin, thirteen, teeth, this, that, mother |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /θ/, / ð/
|
8 Clothes Одяг |
||||||||||
85 |
|
Одяг. |
8a Clothes, p. 88 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує пісню та виконує завдання (matching) |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
jeans, T-shirt, dress, shirt |
I’m wearing… |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
86 |
|
Буденний одяг. |
8a Clothes, p. 89 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення одягу партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
87 |
|
Одяг та аксесуари. |
8b Clothes, p. 90 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
shorts, glasses, trainers |
He is wearing / She is wearing |
Продукує короткі речення з описом одягу людини
|
88 |
|
Святковий одяг. |
8b Clothes, p. 91 |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення з описом одягу людини
|
89 |
|
Традиційний одяг різних народів. |
8с Clothes, p. 92-93 |
Описувати одяг |
Громадська відповідальність: толерантне ставлення до людей, до культур різних країн |
Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching) Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Висловлює власні враження щодо прочитаного Робота в парах “Guess game” |
jacket, socks, trousers, shirt |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
90 |
|
Пори року |
8 Let’s play, p. 94 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Здоров’я і безпека: правильний вибір одягу залежно від пори року і погоди |
Читає та прослуховує текст та інсценує історію |
Робота в парах, гра “Guess who” |
spring, summer, autumn, winter |
Is he/she wearing…? |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
91 |
|
Проєктна робота «Дизайн одягу» |
8 Project, p. 95 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх |
Створює топ-модель та описує її одяг |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
92 |
|
Хобі. |
8 Smart World 8, p. 96 |
Розповідати про професію |
Здоров’я і безпека: Розуміння важливості дозвілля для повноцінного соціального життя |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: опис професій |
student, football, origami, paper animals |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом професії |
93 |
|
Тканини для одягу. |
8 Smart Time 8, p. 97 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Групове обговорення малюнків |
Silk, wool, cotton |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом одягу людини |
94 |
|
Одяг. Повторення вивченого. |
8 Revision, p. 98-99 |
Ставити та відповідати на запитання щодо одягу |
Громадянська відповідальність: готовність до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Групова робота “Describe the picture” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо одягу |
95 |
|
Улюблені герої. Розвиток навичок читання. |
Phonics (/aɪ/, /oʊ /) p. 107 |
Правильно вимовляти і читати слова, що починаються на звук (/aɪ/, / oʊ /) |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
White, kite, rice, home, rose, nose |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /aɪ/, / oʊ/
|
96 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||
97 |
|
Контроль говоріння |
||||||||
98 |
|
Контроль читання |
||||||||
99 |
|
Контроль письма |
||||||||
100 |
|
Аналіз результатів контролю |
||||||||
101 |
|
Перегляд англомовних мультфільмів |
||||||||
102 |
|
Підсумковий урок. Узагальнення вивченого за рік |
Календарно-тематичне планування Smart Junior 2 for Ukraine