Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі НУШ Мітчелл

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі НУШ за підручником Мітчелл Г.К. Smart Junior 2 for Ukraine
Перегляд файлу

 

2 клас

Г.К.Мітчелл Англійська мова English Підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів (з аудіосупроводом) – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019. – 112 с.

 

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Урок

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний

діапазон

Граматика/

Фонетика

1 Were Back          Школа. Меблі у класній кімнаті.

1

 

Знову в школі! Повторення алфавіту.

1a We are back, p. 4

Розуміти і виконувати прості інструкції

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру)

Групове обговорення малюнку

Book, pen, pencil, ruler

Орфографія та вимова нових слів

Spell “B-O-O-K”.

Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами

2

 

Шкільне життя.

1a We are back, p. 5

Розуміти і виконувати прості інструкції

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering)

Рольова гра ‘Spelling’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Орфографія та вимова нових слів

SpellB-O-O-K”.

Ставить і відповідає на прості запитання

3

 

Шкільне приладдя.

1b We are back, p. 6

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна

Прослуховує комікс та виконує завдання

Інсценування історії

Bag, rubber, computer, pencil case

What’s this?

What’s that?

Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету

4

 

Наші шкільні речі. Вказівні займенники.

1b We are back, p. 7

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах : ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті

5

 

Числа 1-10.

1c We are back, p. 8

Описувати кількість предметів

Підприємливість і фінансова грамотність: навчання раціонально використовувати час та ресурси

 

Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок)

Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів

Numbers 1-10

What are these? – They are…

Розпізнає числа у знайомому контексті

6

 

Порахуємо наше шкільне приладдя.

1c We are back, p. 9

Описувати кількість предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає комікс

Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів

7

 

Час історій.

Десять зірочок

1 Story Time,

pp. 10-11

Називати кількість предметів

Громадянська відповідальність:

вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує та інсценує історію

Робота в групі: ставить та відповідає на запитання

Star, welcome, kids

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає числа у знайомому контексті

8

 

Кольори. Розвиток навичок аудіювання і читання.

1 Smart World 1, p. 12

Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Громадянська відповідальність:

виявляти толерантне ставлення до інших людей

Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching)

Описує власне шкільне приладдя

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя

9

 

Моя шкільна кімната. Розвиток навичок письма.

1 Smart Time 1,

p. 13

Називати число

Підприємливість і фінансова грамотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

Групова гра ‘Bingo

Робота в парах: розшифрування загадки

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить і відповідає на запитання

10

 

Школа. Повторення вивченого. Розвиток навичок говоріння.

1 Revision/ Now I can Section, pp. 14-15

Вказувати на певний предмет та описувати його

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та виконує завдання (multiple choice)

Групова гра Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті

11

 

Улюблені герої. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Phonics (f/v)

p. 100

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

feet, fat, fish, van, violin, vase

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /f/, /v/

2 PARTY TIME          Свята та традиції.

12

 

У нас вечірка!

2a Party Time, p.16

Називати іграшки, вказувати кількість

Громадянська відповідальність:

готовність до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає пісню “Presents

Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок

Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball

How many…?

Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків

13

 

Світ іграшок.

2a Party Time, p.17

Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів

14

 

Свято. День народження.

2b Party Time,

p. 18

Вітати зі святом

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання

Інсценування коміксу

Balloon, cake, lollipop, hat

What are these? – They are…

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

15

 

Декорації для свята.

2b Party Time,

p. 19

Вітати зі святом

Підприємливість та фінансова

розуміти необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова гра “Doodling”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет

16

 

 Аладін. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

2c Party time, p.20

Називати колір

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства

Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing)

Виконує завдання та називає кольори

Colours  (orange, pink, brown, red etc)

What colour are they? – They are…

Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків

17

 

Подарунки до свята.

2c Party time, p.21

Називати колір

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Читає діалог-комікс, відповідає на запитання

Групова гра “Find the colour”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання

18

 

Розваги на вечірці.

2 Lets play, p. 22

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

виявляє толерантне ставлення до інших

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота  в парах:рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

19

 

Проєктна робота «Листівка до дня народження».

2 Project, p. 23

Вітати зі святом

Громадянська відповідальність:

враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Прослуховує та виконує інструкції

Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Вітає зі святом, будуючи просте речення

20

 

Свято. День матері.

2 Smart World 2, p. 24

Вітати зі святом

Громадянська відповідальність:

оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання

Робота в парах: опис малюнків

To make breakfast, card, to give, flower

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису подій

21

 

Мій улюблений колір. Розвиток навичок говоріння.

2 Smart Time 2,

p. 25

Називати та описувати кольори

Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису предметів

22

 

Свята. Повторення вивченого. Розвиток навичок аудіювання і письма.

2 Revision/Now I can,

pp. 26-27

Називати предмети, пов’язані зі святом

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: рольова гра Puzzle

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо предметів

23

 

Улюблені герої. Розвиток навичок читання.

Phonics (m/n)

p. 101

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /m/, /n/

 

 

3 Home and Family          Я, моя сім’я

24

 

Я і моя сім’я

3a Home and family,

p. 28

Представляти членів  родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує пісню, виконує завдання (matching)

Групова гра “Whos that?”

father, mother, sister, brother

Whos that? – It’s my…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

25

 

Сімейні фотографії.

3a Home and family,

p. 29

Представляти членів  родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розповідає про членів своєї родини

26

 

Наші дідусі та бабусі.

3b Home and family,

p. 30

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

grandfather, grandmother, bird, friend

Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

27

 

Вік членів сім’ї.

3b Home and family ,p. 31

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Громадянська відповідальність:

вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини

28

 

Золотоволоска і три ведмеді. Розвиток навичок читання.

3c Home and family ,p. 32

Вказувати на місцезнаходження предметів

Екологічна безпека і сталий розвиток:

Розуміння впливу  наших дій, охайності/

неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

puzzle, bed, wardrobe

Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under …

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

29

 

Моє помешкання.

3c Home and family,

p. 33

Вказувати на місцезнаходження предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь»

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету

 

30

 

Меблі у кімнаті.

3 Storytime, pp. 34-35

Представляти членів родини

Громадянська відповідальність:

оцінює власні вчинки та вчинки інших людей

 

Прослуховує та читає комікс

Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

31

 

Моя кімната.

3 Smart World 3, p. 36

Описувати власну кімнату

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

 

Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання

Описує власну кімнату

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з метою опису помешкання

32

 

Вілла Романа.

Smart Time 3,

p. 37

Вказувати на місцезнаходження предметів

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова робота: гра ”Where is it?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості фрази та речення з метою опису помешкання

33

 

Дім та родина. Повторення вивченого.

3 Revision/ Now I can,

pp. 38-39

Представляти членів родини

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Опис малюнку в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази про членів родини

34

 

Улюблені герої. Розвиток навичок читання.

Phonics (æ/ɑ)

p. 102

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Cat, fat, hat, fin, fish, pink

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /æ/, /ɑ/

 

 

4 Friends          Друзі

35

 

Мої веселі друзі.

4a Friends,

p. 40

Називати кількість предметів

Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Групове обговорення виконаного завдання

Numbers 11-20

To have got

Розпізнає числа у знайомому контексті

36

 

Іграшки моїх друзів.

4a Friends,

p. 41

Називати кількість предметів

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: опис малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Пише короткі фрази для надання базової інформації

37

 

Мій домашній улюбленець.

4b Friends,

p. 42

Називати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Cat, dog, snake, rabbit

Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t.

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

38

 

Домашні улюбленці моїх друзів.

4b Friends,

p. 43

Називати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців

39

 

Частини тіла.

Friends,

p. 44

Описувати людину

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Робота в парах: опис малюнків

Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes

He / She has got…

Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

40

 

Зовнішність мого друга.

Friends,

p. 45

Описувати людину

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах: опис зовнішності інших людей

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

41

 

Відгадай, хто це?!

4 Lets play, p. 46

Описувати людину

Громадянська відповідальність:

усвідомлювати унікальності кожної людини

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину

Mouth, nose, ears etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

42

 

Постер-проєкт «Допоможіть відшукати мого улюбленця»

4 Project, p. 47

Описувати тварину

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

 

Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів

Групова гра “Whose pet”?

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

43

 

Традиційний одяг українців.

4 Smart World 4, p. 48

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення важливості культурної спадщини України

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Робота в парах: описує одяг однокласників

Vyshyvanka, shirt, pattern

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом одягу людини

44

 

Хто у ставочку?

4 Smart Time 4,

p. 49

 

Описувати тварину

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

 

Прослуховує та читає текст щодо тварин, виконує завдання

Групова робота: опис малюнку

Pond, duck, frog

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом тварин

45

 

Друзі. Повторення вивченого.

4 Revision/Now I can,

pp. 50-51

Описувати людину

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching)

Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення з описом зовнішності людей

46

 

Улюблені герої. Розвиток навичок читання.

Phonics (e/o)

p. 103

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /e/, /o/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

 

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

bed, leg, red

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /e/, /o/

47

 

Контроль аудіювання

48

 

Контроль говоріння

49

 

Контроль читання

50

 

Контроль письма

5 Animals          Тварини

51

 

Тварини.

5a Animals, p. 52

Вказувати кількість предметів

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)

Групове обговорення прослуханої пісні

Parrot, monkey, hippo

How many …?

Розпізнає слова на позначення у супроводі малюнків

52

 

У зоопарку.

5a Animals, p. 53

Ставити та відповідати на запитання

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Групова гра “Feel the animal”

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

I can…

Ставить та відповідає на запитання щодо кількості тварин

53

 

Дії тварин.

5b Animals, p. 54

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування коміксу

Swim, run, talk, fly

Can you…?

Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини

54

 

Що ми вміємо?

5b Animals, p. 55

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: проведення інтерв’ю

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо можливостей людини

55

 

Природа, що нас оточує.

5c Animals,

p. 56

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до тварин

Читає та прослуховує тексти, виконує завдання (pointing)

Відповідає на запитання щодо прочитаного матеріалу

Elephant, penguin, crocodile, to jump

It can…

Продукує короткі фрази з описом тварин

56

 

Дикі тварини.

5c Animals,

p. 57

Описувати тварин

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах Guess game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази з описом тварин

57

 

Час історій. Леви вміють бігати?

5 Storytime, pp. 58-59

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

висловлюється про важливість допомоги тваринам

Прослуховує та читає комікс, виконує завдання

Групове інсценування коміксу

climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

58

 

Фауна України.

5 Smart World 5, p. 60

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис тварин

bison, horn, teeth, diver, beaver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом тварин

59

 

Хто живе у лісі?

Smart Time 5,

p. 61

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Читає речення та грає в гру “Boardgame

Опис тварин в усній формі

bear, river

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення на знайому тему

60

 

Тварини. Повторення вивченого.

5 Revision/Now I can,

pp. 62-63

Описувати тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до природи

Читає речення та виконує завдання (multiple choice activity)

Групова робота: проведення групового дослідження-інтервю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом можливостей тварин

61

 

Улюблені герої. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Phonics (ʌ)

p. 104

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук /ʌ/

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

duck, jumper, under

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /ʌ /

6 My Town          Моє місто

62

 

Моє місто.

6a My town,

p. 64

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Відповідають на поставлені запитання

pet shop, toy shop, school, park

There is a…

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

63

 

Мій населений пункт.

6a My town,

p. 65

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Робота в парах: гра Where are you?’ з мапою

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

64

 

Будівлі у місті.

6b My town,

p. 66

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Supermarket, hospital, cinema, police station

There are…

Продукує короткі речення з описом міста

65

 

Де знаходиться твоя школа?

6b My town,

p. 67

Називати місця у місті

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing)

Проводить індивідуальну презентацію малюнка в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом міста

66

 

Місця для розваг.

My town,

p. 68

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує та читає діалог, виконує завдання (відповідає на запитання)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

Restaurant, playground, zoo

Is there…?

Продукує короткі речення з описом міста

67

 

У твоєму місті є супермаркет?

My town,

p. 69

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: опис свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

68

 

Давайте пограємо!

6 Let’s play, p. 70

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Прослуховує вказівки до гри та виконує їх

Групова гра  “Boardgame”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом міста

69

 

Проектна робота «Моє село»

6 Project, p. 71

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх

Проводить індивідуальну презентацію плану міста в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

70

 

Київ.

6 Smart World 6, p. 72

Називати місця у місті

Громадянська відповідальність:

Усвідомлювати важливості культурної спадщини України

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис свого міста

church, garden, theatre, door, museum

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення про своє місто

71

 

Дорожні знаки.

6 Smart Time 6,

p. 73

Надавати та виконувати вказівки

Здоровя і безпека:

обирати безпечний шлях пересування

Прослуховує та читає текст, виконує вказівки

Робота в парах: надання та виконання вказівок

Go straight, turn right, stop, don’t turn right

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає вказівки

72

 

Моє місто. Повторення вивченого.

6 Revision, pp. 74-75

Називати місця у місті

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

цінувати та бережливо ставитися до свого місця проживання: міста, села тощо

Читає текст та малює план згідно нього

 

Групова гра “Hot card

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставить та відповідає на запитання щодо свого міста

73

 

Улюблені герої. Розвиток навичок читання.

Phonics (/tʃ/, /ʃ/ )

p. 105

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/tʃ/, /ʃ/)

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки //, /ʃ/

 

7 My Favourite Food          Харчування

74

 

Моя улюблена їжа.

7a My favourite food, p. 76

Називати продукти

Здоров’я і безпека: відповідальне ставлення до харчування

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Співає пісню

Meat, cheese, rice, tomato, sandwich etc.

I like…

Розпізнає слова-продукти у контексті

75

 

Харчування.

7a My favourite food, p. 77

Називати продукти

Здоров’я і безпека: складати просте меню з корисних продуктів

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

76

 

Я – голодний!

7b My favourite food, p. 78

Називати продукти

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea

I don’t like…

Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

77

 

Прийоми їжі.

7b My favourite food, p. 79

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching)

Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

 

78

 

Розпорядок дня.

7c My favourite food, p. 80

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Здоров’я і безпека:

відповідальне ставдлення до режиму і розпорядку дня

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

Get up, go to school, go home, go to bed

What time do you…?

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

79

 

Годинник.

7c My favourite food, p. 81

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Робота в парах: ставить та відповідає на запитання щодо розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

80

 

У кафе. Здорова та шкідлива їжа.

7 Storytime, pp. 82-83

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує та читає історію

Групове обговорення прослуханої історії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

81

 

Українські традиційні страви.

7 Smart World 7, p. 84

Описувати власне харчування

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної (кулінарної) спадщини України

 

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching)

Робота в парах: обговорення національних страв

Cabbage, beetroot, fruit, sour cream

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

82

 

Меню.

7 Smart Time,

p. 85

Описувати власне харчування

Підприємливість та фінансова грамотність:

орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе

Прослуховує та читає текст, виконує завдання

Групове обговорення піраміди харчування

fish, soup, beans, bread, salad, chicken

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом власного харчування

83

 

Їжа. Повторення вивченого.

7 Revision, pp. 86-87

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Здоров’я і безпека:

розрізняти здорову та шкідливу їжу

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

84

 

Улюблені герої. Розвиток навичок читання.

Phonics

(/θ/, / ð/),

p. 106

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/θ/, / ð/)

 

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

Thin, thirteen, teeth, this, that, mother

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки /θ/, / ð/

 

8 Clothes          Одяг

85

 

Одяг.

8a Clothes,

p. 88

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує пісню та виконує завдання (matching)

Групове обговорення прослуханого матеріалу

jeans, T-shirt, dress, shirt

I’m wearing…

Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

86

 

Буденний одяг.

8a Clothes,

p. 89

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching)

Робота в парах: обговорення одягу партнера

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

87

 

Одяг та аксесуари.

8b Clothes,

p. 90

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

ввічливе ставлення до кожного

Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing)

Інсценування діалогу

shorts, glasses, trainers

He is wearing / She is wearing

Продукує короткі речення з описом одягу людини

 

88

 

Святковий одяг.

8b Clothes,

p. 91

Описувати одяг

Громадянська відповідальність:

Усвідомлення унікальності кожної людини

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Малює людину та презентує малюнок із зазначенням одягу в усній формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Продукує короткі речення з описом одягу людини

 

89

 

Традиційний одяг різних народів.

Clothes,

p. 92-93

Описувати одяг

Громадська відповідальність: толерантне ставлення до людей, до культур  різних країн

Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching)

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering)

Висловлює власні враження щодо прочитаного

Робота в парах Guess game

jacket, socks, trousers, shirt

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

90

 

Пори року

8 Lets play,

p. 94

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Здоров’я і безпека:

правильний вибір одягу залежно від пори року і  погоди

Читає та прослуховує текст та інсценує історію

Робота в парах, гра Guess who

spring, summer, autumn, winter

Is he/she wearing…?

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

91

 

Проєктна робота «Дизайн одягу»

8 Project,

p. 95

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує вказівки щодо виконання проекту та дотримується їх

Створює топ-модель та описує її одяг

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

92

 

Хобі.

8 Smart World 8, p. 96

Розповідати про професію

Здоров’я і безпека:

Розуміння важливості дозвілля для повноцінного соціального життя

Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false)

Робота в парах: опис професій

student, football, origami, paper animals

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом професії

93

 

Тканини для одягу.

8 Smart Time 8,

p. 97

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства

Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice)

Групове обговорення малюнків

Silk, wool, cotton

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі речення з описом одягу людини

94

 

Одяг. Повторення вивченого.

8 Revision, p. 98-99

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Громадянська відповідальність:

готовність до взаємодії через спільну діяльність

Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку

Групова робота “Describe the picture”

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Ставити та відповідає на запитання щодо одягу

95

 

Улюблені герої. Розвиток навичок читання.

Phonics

(/aɪ/, / /)

p. 107

Правильно вимовляти і читати слова, що починаються на звук

(/aɪ/, / oʊ /)

Громадянська відповідальність:

розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність

Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант)

Співає пісню

White, kite, rice, home, rose, nose

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розпізнає звуки //, //

 

96

 

Контроль аудіювання

97

 

Контроль говоріння

98

 

Контроль читання

99

 

Контроль письма

100

 

Аналіз результатів контролю

101

 

Перегляд англомовних мультфільмів

102

 

Підсумковий урок. Узагальнення вивченого за рік

 

Календарно-тематичне планування Smart  Junior 2 for Ukraine

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
5028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку