Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 11 класі за підручником Нерсисян М.А, Піроженко А.О «English»
ІІ семестр (3 години)
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
Шкільне життя. Робота і професії |
||||||||||||
1 |
|
Плани на майбутнє |
Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку;Громадянська відповідальність: формулювати особисті ціннісні пріоритети; проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. Здоров’я та безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку; пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях; Підприємливість та фінансова грамотність: демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; повідомляти про перспективи свого професійного вибору.
|
Graduation, dormitory, mature, academic degree Ex. 1, 2 p. 7
|
Ways of Expressing the Future |
Text Ex.5 p.8 |
Ex.7,8,p.9 |
Ex. 9, 12 p.9-10 |
Ex. 10p.10 |
Ex. 13p.10 |
||
2 |
|
Освітні програми |
Gap year, enroll Ex.1,2 p.11 |
Future Tenses Contrast |
Ex. 9 p.13 |
Ex. 8 p.12 |
Comment on the quotation p.11 |
Ex. 3 p.11 |
Ex. 6 p.12 |
|||
3 |
|
Подорожуй та навчайся |
Ex.3,4 p.11 |
Future Tenses Contrast |
Ex. 11 p.13 |
|
Ex. 5 p.11 |
Ex. 13 p.14 |
Ex. 13 p.14 |
|||
4 |
|
Готуємося до іспитів |
Ace a test, Knuckle down Ex. 1p.15 |
For/ During/ While |
Ex. 3, 4 p.15 |
|
Ex.8 p.18 |
Ex. 6, 9, p.17-18 |
Ex. 7 p.18 |
|||
5 |
|
Майбутня професія |
Educational Establishment, Company Office p/19 |
Prepositions p.21 |
Ex. 3, 4 p.19-20 |
Ex.9 p.22 |
p. 19 What job appealing to you? Ex. 7 p. 21 |
Ex. 8p.22
|
Ex.11 p. 22 |
|||
6 |
|
В пошуках роботи |
Ex. 1, 2 p.23 |
Infinitives and Gerunds
|
Ex.4 p.23 |
Ex.7,8 p.24 |
Ex.8 p.24 |
Ex.9 p.25 |
Ex. 10 p.25 |
|||
7 |
|
В пошуках роботи |
Ex. 3 p.23 |
Infinitives and Gerunds
|
Ex. 4 p.23 |
|
Ex. 12 p. 26 |
Ex. 14 p. 26 |
Ex. 11 p. 26 |
|||
8 |
|
Ідеї для старт-апу |
Ex.1,2 p.27 |
Verbs patterns |
Ex. 4 p. 28 |
“Paralympic Games” |
Ex. 10 p. 30 |
Ex. 3 p.27 Ex. 7 p.29 |
Ex. 8 p.30 |
|||
9 |
|
Повторення. Плани на майбутнє |
|
|
Ex. 9 p.30 Ex. 1 p.32 |
|
Ex. 1p.31
|
Ex.12 p. 30 |
Ex. 1 p.33 |
|||
10 |
|
Читаємо в оригіналі |
p.34 |
|
Ex. 1 p.33 |
|
Ex. 2 p.34 |
|
Ex. 3 p. 34 |
|||
11 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Я, моя родина, мої друзі. Молодь і молодіжна культура |
||||||||||||
12 |
|
Друзі, близькі люди та знайомі |
Громадянська відповідальність: демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди; ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команд Здоров’я та безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку;пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;Підприємливість та фінансова грамотність: демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;
|
Fellow student, mutual friend, workmate |
Narrative tenses |
Ex. 1 p.36 Ex. 2 p.36 |
|
Ex. 4.p 37
|
Ex. 9 p.39
|
Ex. 3 p.36
|
||
13 |
|
Я, моя сімя та друзі |
p. 36 |
Narrative tenses. Past Tenses Contrast |
Ex. 5,6 p. 37-38 |
Norms of public behaviour |
Ex. 8 p.38 |
Ex.10, 11 p.39 |
Ex. 12 p.39 |
|||
14 |
|
Найкращий період в моєму житті |
Ex. 1, 2, 3 p.23 |
Intensifiers: SO, SUCH, ENOUGH, TOO |
Ex. 4, 5 p.40 |
|
Ex. 11 p.43 |
Ex. 9 p. 43 |
Ex. 10 p.43 * Ex. 12 p. 43 |
|||
15 |
|
Стосунки з близькими людьми |
Ex. 1, 2,3 p.44 |
Comparison of Adjectives |
Ex.5,6, p 46 |
|
Ex. 12 p. 47 |
Ex. 8, 9, 10 p.46 |
Ex. 13 p.47 |
|||
16 |
|
Любов навколо нас |
Cheat on, let down, put up with Ex. 1, 2, 3 p.48 |
Degree Modifiers |
Ex.7, 8 p. 49-50 |
Ex.5 p. 49 |
Ex. 10 p.51 |
Ex. 9 p.51 |
Ex. 6 p.49 |
|||
17 |
|
Батьки і діти |
Generation Gap p.52 |
Ways of expressing habitual behaviors |
Ex. 3,6 p.52-54 |
Ex.4,5, p.53 |
Ex. 10, 11 p.55 |
Ex. 8 p.55 |
Ex. 9 p. 55 |
|||
18 |
|
Молоді та активні |
Youth Organizations |
Verbs with Prepositions |
Ex. 1, 2 p. 56-57 |
|
Ex. 3,4 p. 57-58 |
Ex. 7,8 p. 59 |
Ex. 9 p. 59 |
|||
19 |
|
Підсумковий урок
|
|
|
Ex. 1 p. 61 |
|
|
|
Ex. 1, p.60 |
|||
20 |
|
Читаємо в оригіналі |
p/ 63 |
|
Hunger Games
|
|
Ex. 2 p.63 |
|
Ex. 3 p.63 |
|||
Країни виучуваної мови |
||||||||||||
21 |
|
Британська спадщина |
Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів Громадянська відповідальність: порівнювати свята і традиції в різних країнах; демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття; Підприємливість та фінансова грамотність: демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту
|
Clergy, dynasty, majesty Ex. 1p.65 |
Sequence of tenses |
Ex. 2p.65 |
Ex. 6,7p.67 |
Ex. 5 p.67 Ex. 10 p.68 |
Ex. 8 p.68 |
Ex. 9 p. 68 * Ex. 11 p.68 |
||
22 |
|
Американська мрія |
Prejudice, coexist, melting pot Ex. 1 p.69 |
Relative pronouns |
Ex. 2,3p.69 |
Ex. 6 p.71 |
Ex. 9 p.72 |
Ex. 7, 8 p.72 |
Ex. 4 p.70 *Ex. 10 p.72 |
|||
23 |
|
Канада |
Ex. 1, 3 p.73 |
Participle
|
Ex. 4 p.75 |
|
Ex. 4, 5p.75 |
Ex. 7, 8 p77 |
Ex. 10p.77 |
|||
24 |
|
Австралія – країна контрастів
|
Take time off, ask around, chill out |
Adjectives Adverbs |
Ex. 3, 4p.80 |
Ex. 6,7p.80 |
Ex. 8, 10 p.81 |
Ex. 11 p.80 |
Ex. 9 p.82 |
|||
25 |
|
Нова Зеландія |
p. 83 Ex. 1,2p.83 |
Degrees of Comparison |
Ex.3,4,5 p.84-85 |
Ex. 6,7p 85-86 |
Ex. 11p.87
|
Ex.9, 10 p.87 |
Ex. 11p.87
|
|||
26
|
|
Повторення Читаємо в оригіналі |
p.88 |
Extreme Adjectives |
Property and Possession |
|
Ex. 2, 3p.91 |
|
|
|||
27 |
|
Сучасний англійський світ. Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|||
28 |
|
Повторення виченого за І семестр |
|
|
Ex. 1, 2 p. 92 |
Ex. 5,6 p.93
|
Ex. 8 p. 94 |
Ex. 9 p.94 |
Ex. 7p.94 |
|||
29 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|||
30 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|||
31 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|||
32 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|||
33. |
|
Резервний |
||||||||||
ІІ семестр. Мистецтво |
||||||||||||
34 |
|
Місце де я живу. Інфраструктура |
Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі;Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді Підприємливість та фінансова грамотність: демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробутуЗдоров’я та безпека: критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків;пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях;
|
Townscape, landscape p. 96 |
Preposition of Place |
Ex. 3,4p. 97 |
Ex. 9 p.99 |
Ex. 5,10 p. 97-99 |
Ex. 7 p.98 |
Ex. 11 p.99 |
||
35 |
|
Рідний дім |
Suburb, basement, chimney, semi-detached p. 100 |
Quantifiers |
Ex.6 p. 101 |
Ex. 8,9 p. 102 |
Ex.12, 13 p. 103 |
Ex. 11 p.103 |
Ex.14 p.103 |
|||
36 |
|
Мистецтво |
Vendors, reveler, merry-makers |
Determiners |
Ex.1 p. 105 |
Ex.7,8 p. 106 |
Ex. 9 p. 106
|
Ex. 10 p.107 |
Ex.13 p. 107 |
|||
36 |
|
Мистецтво |
|
Determiners |
Ex. 4 p. 105 |
|
Ex. 12 p.107
|
|
What does future hold for art? |
|||
38 |
|
Сцена чи екран? |
Sequel, props, cameo role |
Time Clauses |
Ex.9 p.110 Ex. 11 p. 110 |
Ex. 6 p.109
|
Ex.5,7 p. 109 |
Ex. 13, 14 p. 111 |
Ex. 15p. 111 |
|||
39 |
|
Дозвілля. Шопінг |
p.112 |
Reporting Verbs |
Ex. 2, 6, 7 p. 114 |
|
Ex. 9 p.115 |
Ex. 3, 4, 8 p.115 |
Ex. 10 p.115 |
|||
40 |
|
Мистецтво надихає |
Canvas, mural, appeal, up-and-coming Ex. 2, 3 p.116 |
Prepositions |
Ex. 4,5 p.118 |
Ex. 8 p.118 |
Ex. 5, 11 p.119 |
Ex. 9, 10 p.119 |
Ex. 12 p. 11 |
|||
|
||||||||||||
41 |
|
Підсумковий урок |
|
|
Ex. 1 p.120 |
|
|
Ex. 1 p.121 |
Ex. 1p. 121 |
|||
42 |
|
Читаємо в оригіналі |
p.123
|
|
Pygmalion Ex. 1 p.122 |
|
Ex.2 p.123 |
Ex.3 p.123 |
|
|||
Наука і технічний прогрес. Природа і довкілля |
||||||||||||
43 |
|
Здоровий спосіб життя |
Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів;Громадянська відповідальність визначати достовірність інформації Здоров’я та безпека: обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
|
p. 125 Ex. 1, 2, 3p.87
|
Quantifiers |
Ex. 5, 6p.127 |
Ex. 2 p.125 |
Ex. 10 p.128 |
Ex. 8 p.127 |
Ex. 11p.128 |
||
44 |
|
Похід в ресторан |
Ex. 1,2,3p.129
|
Passive Voice |
Ex.4, 5 p.130 Ex.5 p.136 |
Ex. 6, 7 p.131 |
Ex. 9 p. 132 |
Ex. 8 p.132 |
Ex. 10 p.132 |
|||
45 |
|
Охорона здоровя |
Ex. 1, 2p. 133
|
The Participle Clauses |
Ex. 4, 5 p.134-135 |
Ex.7,8 p.135 |
Ex. 9 p. 135 |
Ex. 10 p.136 |
Ex.11 p.136 |
|||
46 |
|
Сучасні технології в медицині |
Medical syringe, ultrasound scan, crutches, stitches Ex. 1,2,3p.137 |
Nouns with Prepositions |
Ex. 4 p. 138 Ex. 5,6p. 139 |
|
Ex. 9 p.140 |
Ex. 8 p.140 |
Ex.10 p.140 |
|||
47 |
|
Світ навколо |
p. 141 |
Collective nouns
|
Ex.4 p. 142 |
Ex. 7,8 p. 143 |
Ex. 12 p. 144 Pair Work |
Ex. 10 p.144 |
Ex.13 p .144 |
|||
48 |
|
Наука і техніка |
Areas of science and scientist |
|
Complete the blog with the correct words p.73 (Get 200) |
|
Work in pairs p. 81 (Get 200) |
Ex.8, 11 p.73 (Get 200) |
Ex.18 p.75 (Get 200) |
|||
49 |
|
Винаходи та відкриття |
p. 72-73 (Get 200) |
Reported Speech |
Science fiction p. 79 (Get 200) |
Listen to the extracts |
Which exhibition would you like to visit? |
|
Prepare the presentation on the invention |
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів;Громадянська відповідальність визначати достовірність інформації Здоров’я та безпека: обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
|
||||||||||||
50 |
|
Винаходи та відкриття |
Conference |
|||||||||
51 |
|
Врятуй природу |
Green Teen p. 145 Ex. 1, 2p.145
|
Reporting Verbs |
Ex. 3,4 p 146 |
Ex.8,9 p.148 |
Ex.10 p.148 |
Ex.6 p.147 |
Ex.7p.148 |
|||
52 |
|
Повторення |
|
Ex. 1p.149 |
Ex.1p. 150 |
|
|
|
|
|||
53 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|||
54 |
|
Читаємо в оригіналі |
p.152 |
|
Ex.3 p.157-158 |
|
Ex. 2 p. 152 |
Ex.3 p.152 |
Ex.3 p.152 |
|||
Україна в світі |
||||||||||||
55 |
|
Україна |
Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку Громадянська відповідальність формулювати особисті ціннісні пріорітети;Здоров’я та безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях
|
Hospitable, Amiable, obstinate, sly, mentality p. 154 |
Articles Review |
Ex. 4p.155 |
Ex.9 p.158 |
Ex.6 p.156 Ex.10 p.158 |
Ex. 7p. 157
|
Ex.3 p.154 |
||
56 |
|
Політика і уряд |
Ex.1 p.159 |
Conditionals |
Ex. 1,2p.159 |
|
p.159
|
Ex.9 p.162 |
Ex.10 p.162 |
|||
57 |
|
Політика і уряд |
P 159 |
Conditionals |
Ex.5,6 p.160 |
Ex.12 p.163 |
Ex.14 p.163 |
Ex.11 p.163 |
Ex.15 p.163
|
|||
58 |
|
Соціальні питання |
Equality, gender, abuse,violence |
Conditional clauses |
Ex.5, 6p 165
|
|
Ex.11 p.168 |
Ex.8 p.167 Ex.9 p.167 |
Ex.10 p.168 |
|||
59 |
|
Злочин і покарання |
Tax evasion, corruption, drug dealing, speeding |
Quastion tags |
Ex.1,3 p.170 Ex.5 p.170 |
Ex.11 p.172 |
Ex.12 p.172 |
Ex.8,9 p.172 |
Ex.10 p.172 |
|||
60 |
|
Міжнародні організації |
p.174 |
Inversion |
Ex.1 p.174 |
Ex.2 p.174 |
p.174 Ex.5 p.175 |
Ex.11p.177 |
Ex.12 p.178 |
|||
61 |
|
Членство України в міжнародних організаціях. |
p.174 |
Inversion |
Ex.6,7 p.176 |
Ex.9 p.176 |
Ex.14 p.178 |
Ex.13 p. 178
|
Ex.16 p.178 |
|||
62 |
|
Україна. Повторення |
|
|
|
Ex.1 p.180 |
|
|
Ex.1 p.179 |
|
||
63 |
|
Читаємо в оригіналі |
p.182 |
|
Text “Senrty” |
|
Discussion Ex.2 p.182 |
Ex.2 p.152 |
|
|||
64 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|||
65 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
66 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
67 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
68 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
69-70 |
|
Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Іноземні мови . Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. (Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень). (наказ МОН від 17.08.2017 № 1/11-8269).
1