Обов'язкове домашнє завдання полягає у поглибленні, узагальненні та закріпленні знань, а також у розвитку уміння і навичок застосовувати ці знання на практиці, у формуванні і розвитку вміння самостійно працювати з навчальною, спеціальною літературою, робити узагальнення і висновки.
Міністерство освіти і науки України
Харківський державний автомобільно-дорожній коледж
Лозівська філія
ОБОВ'ЯЗКОВЕ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
з дисципліни «Основи філософських знань»
студента групи _____________
__________________________________________________________
прізвище, ім’я по батькові
__________________ ___________________
дата підпис
ОЦІНКА
«______»________________________
ВИКЛАДАЧ___________________ О.В.Смолянова
Тести
на пошук визначеного поняття
по Його визначенню
Тести
на вибір правильної відповіді
(зайве виключити)
1. Августин визначав основою світу:
а) чотири стихії |
|
б) Бога |
|
в) матерію |
|
г) ідею |
|
2. Для ренесансного світогляду був характерний:
а) космоцентризм |
|
б) теоцентризм |
|
в) гуманізм |
|
г) антропоцентриз |
|
3. Піфагор та його послідовники шукали першопричинні основи буття у:
а) речовинному субстракті світобудови; |
|
б) деяких ідеальних сутностях |
|
в) у числах та їх комбінаціях; |
|
г) у незмінному конструктивно-розумовому принципі |
|
(пануючому “управлінському началі”).
4. За Демокрітом основою буття є:
а) атоми; |
|
б) ) апейрон; |
|
в) порожнеча; |
|
г) форма. |
|
5. Філософія екзистенціалізму в першу чергу зосереджується на проблемах:
а) абсурдності буття людини; |
|
б) свободи; |
|
в) людини на межі буття і небуття; |
|
г) творчої діяльності людини |
|
6. Елементами людського пізнання, згідно з ірраціоналізмом, є:
а) людський розсудок |
|
б) воля; |
|
в) інтуїція; |
|
г) фантазія. |
|
7. До основних принципів діалектики належать:
а) об”єктивності; |
|
б) розвитку; |
|
в) зв”язку; |
|
г) матеріальності. |
|
8. До сфер суспільного життя відносяться:
а) матеріальна; |
|
б) духовна; |
|
в) біологічна; |
|
г) соціально-політична. |
|
9. До форм наукового пізнання належать:
а) проблема; |
|
б)) сумнів; |
|
в) гіпотеза; |
|
г ) теорія. |
|
10. До основних законів діалектики належать:
а) закон детермінації; |
|
б) закон заперечення заперечення; |
|
в) закон єдності і боротьби протилежностей; |
|
г) закон взаємного переходу кількісних і якісних змін |
|
11. Рівні структури свідомості поділяються на:
а) надсвідомість; |
|
б) підсвідомість |
|
в) усвідомлення; |
|
г) самосвідомість. |
|
12. Усвідомлення містить такі компоненти:
а) віру; |
|
б) цінності; |
|
в) знання; |
|
г) норми. |
|
13. Згідно з фаталізмом перебіг історії залежить від:
а) людини, як біологічної істоти; |
|
б) факторів, що знаходяться поза людиною; |
|
в) від випадкового збігу обставин; |
|
г) від людини як соціальної особистості. |
|
14. Згідно з волюнтаризмом перебіг історії залежить:
а) від кожної особистості; |
|
б) від великої особистості; |
|
в) від незалежних обставин; |
|
г) від природних циклів. |
|
15. За Арістотелем існують такі форми правління державою:
а) монархія; |
|
б) арістократія; |
|
в) бюрократія; |
|
г) республіка. |
|
Хто сказав?
1. «Пізнай самого себе» _________________________________ _________________
2. «Я знаю лише те, що я нічого не знаю» _________________ __________________
3. «Усе тече, усе змінюється» _____________________________________________
4. «Людина є мірого всіх речей - іскування існуючих неіснування всеіснуючих» _______________________________________________________________________
5. «Не можна двічі увійти в одну і туж річку» _______________________________
6. «Чого не бажаєш собі, того не роби іншому» ______________________________
7. «Немає нічого, окрім атомів і порожнечі» _________________________________
8. «Знання - це пригадуваня» ______________________________________________
9. «Вірю, тому що абсурдно» _____________________________________________
10. «Вірю, щоб зрозуміти» _______________________________________________
11. «Філософія є служницею богослов'я» ___________________________________
12. «Якщо Бога не було б, його слід було видумати» _________________________
13. «Мені довелося обмежити розум, щоб звільнити місце для віри» __________
14. «Що я можу знати? Що я повинен робити? На що я можу сподіватися? Що таке людяна?» ______________________________________________________________
15. «Немає суб'єкта без об''єкту, немає об'єкта без суб'єкту»____________________
16. «Кожен є предметом споживання для когось»____________ ________________
17. «Існувати, отже бути сприйманим» _____________________________________
18. «Я мислю, отже я існую» _____________________________________________
19. «У якості наслідку виконання професійного обов'язку багатство морально не тільки виправдане, але й приписане» ______________________________________
20. «Все дійсне є розумним, все розумне є дійсним» _________________________
21. «Якщо я йду назад, я з матеріалістами, якщо я йду вперед, я не з ними» _____ ____ __________________________________________________________________
22. «Філософи лише по-різному пояснювали світ, але справа в тому, щоб змінити його» _________________________________________________________________
23. "Природа є не що інше, ях закам'яніле мислення" ________________________
24. "Немає нічого в інтелекті, чого б не було у відчутті" ______________________
25. "Серце є скрижаль, на якому викарбований моральний закон” _____________
АЛЬТЕРНАТИВНІ ТЕСТИ?
(Дай відповідь та обґрунтуй)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
світоглядом?___________________________________________________________________________________________________________________________________
суб’єктивного ідеалізму? _________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Чи відомо тобі
ХТО ЦЕ?
Впишіть імена філософів та епоху в якій вони жили
Епоха
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|||||
Епоха
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|||||
Епоха |
|||||||||
|
|
|
|
|
|||||
Епоха
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|||||
Впишіть імена філософів та епоху в якій вони жили
Епоха |
|||||||||
|
|
|
|
|
|||||
Епоха |
|||||||||
|
|
|
|
|
|||||
Епоха |
|||||||||
|
|
|
|
|
|||||
Епоха |
|||||||||
|
|
|
|
|
|||||
«ОСНОВНІ ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ТА розвитку філософії»
СКЛАДИ СХЕМУ
ВИСЛОВИ СВОЮ ДУМКУ
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. «Якщо мудрих не наділять високою пошаною, то народ не буде поважати їх» /Мо Цзи/
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1