Календарно-тематичне планування уроків географії в 10 класі для дітей з особливими освітніми проблемами (1 год. на тиждень).
Календарне планування складено відповідно до навчальної програми:
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка. 10-11 класи. – Київ, 2010. Наказ МОН від28.10.2010р №1021. (Доопрацьована та затверджена наказом МОН України від 14.07.2016 № 826)
ЗВЕДЕНА ТЕМАТИЧНАТАБЛИЦЯ З ГЕОГРАФІЇ (10клас)
№зп |
Назва тематичного блоку |
Кількість годин |
Кількість тематичних |
Кількість КР |
Кількість практичних |
1 |
ВСТУП |
1 |
|
|
|
2 |
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СВІТУ Тема 1. Політична карта світу |
2 |
|
|
|
3 |
Тема 2. Населення світу |
3 |
|
|
1 |
4 |
Тема 3. Взаємодія суспільства і природи. Світові природні ресурси |
3 |
1 |
|
1 |
5 |
Тема 4. Світове господарство |
7 |
1 |
1 |
|
6 |
Розділ II. РЕГІОНИ ТА КРАЇНИ СВІТУ Тема 1. Країни Європи |
8 |
1 |
|
1 |
7 |
Тема 2. Країни Азії |
4 |
|
1 |
|
8 |
Тема 3. Країни Північної Америки |
3 |
|
|
1 |
9 |
Тема 4. Країни Латинської Америки |
1 |
|
|
|
10 |
Тема 5. Країни Африки. Австралія та країни Океанії Глобальні проблеми людства. |
2 |
1 |
|
|
11 |
ВСЬОГО |
34 |
4 |
2 |
4 |
ВСТУП
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Д/з |
1 |
|
Предмет соціально-економічної географії світу. Джерела географічних знань. Методи економіко-географічних досліджень. |
|
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СВІТУ
Тема 1. Політична карта світу
2 |
|
Політична географія. Сучасна політична карта світу. Відмінність понять «країна», «держава», «залежна територія». Етапи формування політичної карти світу. |
|
3 |
|
Класифікація країн за формою правління. Форми адміністративно-територіального устрою. Відмінності федеративних держав. Політичні та економічні системи країн. Типологія держав. Міжнародні організації, їх функціональний і просторовий розподіл. Загальнополітичні та спеціальні організації. |
|
Тема 2. Населення світу
4 |
|
Кількість населення. Відтворення населення. Демографічні процеси і демографічна політика. Міграційні процеси і міграційна політика держав. |
|
5 |
|
Мовний і етнічний склад населення. Найпоширеніші мовні сім'ї і групи. Географія світових національних релігій. Соціальна і професійна структура населення. Трудові ресурси. |
|
6 |
|
Проблеми зайнятості і безробіття. Практична робота 1. Порівняльна оцінка трудових ресурсів і зайнятості населення в основних сферах господарства країн світу. |
|
Тема 3. Взаємодія суспільства і природи. Світові природні ресурси
7 |
|
Географічне середовище як сфера взаємодії суспільства і природи. Природокористування: раціональне і нераціональне. Світові природні ресурси. Географія світових природних ресурсів: мінеральних, земельних. |
|
Узагальнення знань |
|||
8 |
|
Географія світових природних ресурсів: лісових, водних, Світового океану, рекреаційних. |
|
9 |
|
Ресурсозабезпеченість. Практична робота 2. Порівняльна оцінка ресурсозабезпеченості двох окремих країн світу. |
|
Тема 4. Світове господарство
10 |
|
Сучасне світове господарство. Міжнародний географічний поділ. Етапи формування світового господарства. |
|
11 |
|
Контрольна робота №1
|
|
12 |
|
Галузева і територіальна структуру світового господарства. Географія основних галузей промисловості світу: енергетики. |
|
13 |
|
Географія основних галузей промисловості світу: металургії, машинобудування. |
|
14 |
|
Географія хімічної, лісової і деревообробної, легкої і харчової промисловості. |
|
15 |
|
Світове сільське господарство: значення, внутрішньогалузева структура. Найбільші сільськогосподарські райони світу. Географія світового транспорту. Міжнародний туризм. |
|
Узагальнення знань |
|||
16 |
|
Всесвітні економічні відносини. Форми всесвітніх економічних відносин. Інтернаціоналізація, інтеграція, інформатизація та глобалізація як найважливіші тенденції розвитку світового господарства. |
|
Розділ II. РЕГІОНИ ТА КРАЇНИ СВІТУ
Тема 1. Країни Європи
17 |
|
Загальна характеристика регіону, його склад. Населення, міста. Характеристика господарства країн та значення інтеграційних процесів у його формуванні. Країни ЄС: особливості, проблеми, роль інтеграційних процесів. |
|
18 |
|
ФРН. Географічне положення. Населення і міста Особливості сучасного розвитку господарства. |
|
19 |
|
Велика Британія. Особливості ЕГП, його вплив на розвиток країни. Характерні риси розвитку економіки. Значення зовнішніх економічних зв'язків. |
|
20 |
|
Франція. Особливості ЕГП. Населення і міста. Провідні галузі господарства. |
|
21 |
|
Італія. Особливості ЕГП, його вплив на розвиток країни. Населення і міста. Галузева структура господарства, її територіальні відмінності. Практична робота 3. Порівняльна характеристика промисловості ФРН і Франції або Великої Британії та Італії. |
|
22 |
|
Держави-сусіди України. Особливості ЕГП країн. Населення, демографічні проблеми. Сучасний стан економіки країн. Галузева структура господарства, її територіальні відмінності. Зв’язки країн-сусідів з Україною. Білорусь. Російська Федерація. |
|
23 |
|
Польща. Словаччина. Угорщина. |
|
24 |
|
Румунія. Молдова. Узагальнення знань |
|
Тема 2. Країни Азії |
|||
25 |
|
Загальний огляд. Склад регіону. Різноманітність країн. Особливості господарства країн. Роль країн Азії в світі. Регіон як перехрестя важливих морських комунікацій. Сув’язь важливих морських і сухопутних комунікацій у регіоні. Туризм. |
|
26 |
|
Японія. ЕГП, історико-культурні особливості. Особливості населення. Роль науки і високих технологій в економіці. Галузева і територіальна структура господарства. Спеціалізація країни в світовому господарстві. Зовнішньоекономічні зв’язки. |
|
27 |
|
Китай. Особливості розселення, демографічна політика і трудові ресурси. Економічна політика в країні. Галузева структура господарства, галузі міжнародної спеціалізації. Зовнішні економічні відносини. Територіальні відмінності. Індія. Культурно-історичні особливості країни. Розміщення населення і господарства. Роль країни в регіоні та в світі. |
|
28 |
|
Контрольна робота №1 |
|
Тема 3. Країни Північної Америки
29 |
|
США.Найбільша за економічним потенціалом та політичним впливом країна сучасного світу. Населення: закономірності зростання, етнічний склад, трудові ресурси, соціальна структура суспільства. Українська діаспора США. Процеси урбанізації.. |
|
30 |
|
США. Галузева та територіальна структура господарства, галузі міжнародної спеціалізації. Найбільші промислові та сільськогосподарські райони. Специфіка зовнішніх економічних відносин США |
|
31 |
|
Канада. ЕГП. Особливості розміщення населення. Українці в Канаді. Найбільші міські агломерації. Господарство. Роль країни в міжнародному географічному поділі праці. Практична робота 4. Порівняльна характеристика господарства США та Канади. |
|
|
|||
Тема 4. Країни Латинської Америки |
|||
32 |
|
Центральна та Південна Америка. ЕГП та склад території. Політична карта, різноманітність країн. Особливості населення. Основні риси географії сільського господарства, промисловості, транспорту. Екологічні проблеми. Участь регіону в міжнародному географічному поділі праці. |
|
Тема 5. Країни Африки. Австралія та країни Океанії |
|||
33 |
|
Загальний огляд країн Африки. Склад регіону, різноманітність країн. Історія формування політичної карти. Характерні риси населення, типи розселення та урбанізація. Природно-ресурсний потенціал та його використання. Особливості територіальної та галузевої структури господарства країн Африки. Найбільші країни. Австралія. Особливості розміщення населення, найбільші міські агломерації. Особливості економічного розвитку. Географія промисловості, сільського господарства, транспорту і ресурсів. Роль країни в МГПП. Зовнішні зв’язки. |
|
34 |
|
Країни Океанії. Специфіка ЕГП. Нова Зеландія і острівні країни Тихоокеанського регіону. Політична карта. Етнічна карта регіону. Особливості розвитку малих острівних держав. Глобальні проблеми людства. Поняття про глобальні проблеми людства (війни і миру, екологічну, сировинну й енергетичну). |
|
Узагальнення знань |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
ПІБ дитини:
Дата народження:
Домашня адреса:
Фізіологічний стан дитини:
Календарне планування складено відповідно до навчальної програми:
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка. 10-11 класи. – Київ, 2010. Наказ МОН від28.10.2010р №1021. (Доопрацьована та затверджена наказом МОН України від 14.07.2016 № 826)
Режим занять: 1 год/тиждень
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учениці:
Реалізація навчального матеріалу відбувається:
за рахунок ущільнення навчального матеріалу.
1