Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 5 класу на 2018-2019 н.р.
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
за новою програмою 2018 року
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 5 класу на 2018-2019 н.р.
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
за новою програмою 2018 року
№ уро-ку |
Дата уроку |
Скоригована |
Тема уроку |
Тема 1. Інформаційні процеси та системи (8 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Інструктаж з БЖД. Інформація, дані, повідомлення. Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини. |
|
__.__.__ |
|
Апаратна і програмна складові інформаційної системи. |
|
__.__.__ |
|
Комп'ютер як пристрій опрацювання даних. Різновиди комп'ютерів. |
|
__.__.__ |
|
Складові комп’ютерів та їхнє призначення. Інструктаж з БЖД. Практична робота №1 |
|
__.__.__ |
|
Операційна система та її інтерфейс. |
|
__.__.__ |
|
Файли, папки та операції над ними |
|
__.__.__ |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Файли, папки та операції над ними |
|
__.__.__ |
|
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером |
Тема 2. Мережеві технології та Інтернет (6 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок. |
|
__.__.__ |
|
Пошук інформації в Інтернеті. |
|
__.__.__ |
|
Безпечне користування Інтернетом. |
|
__.__.__ |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3.Завантаження даних з Інтернету. Авторське право. |
|
__.__.__ |
|
Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. |
|
__.__.__ |
|
Використання мережі Інтернет для навчання |
Тема 3. Опрацювання текстових даних (7 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Програмне забезпечення для опрацювання текстів. |
|
__.__.__ |
|
Основні об'єкти текстового документа. (Підведення підсумків навчання за 1 семестр) |
|
__.__.__ |
|
Введення, редагування та форматування символів і абзаців |
|
__.__.__ |
|
Додавання зображень із файлу та їх форматування. Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. |
|
__.__.__ |
|
Додавання, редагування та форматування таблиць. Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. |
|
__.__.__ |
|
Однорівневі списки. |
|
__.__.__ |
|
Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. Друк документа |
Тема 4. Алгоритми та програми (14 годин) |
|||
|
__.__.__ |
|
Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. |
|
__.__.__ |
|
Способи опису алгоритму. Програма |
|
__.__.__ |
|
Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів |
|
__.__.__ |
|
Лінійні алгоритми. |
|
__.__.__ |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.. |
|
__.__.__ |
|
Алгоритми з розгалуженнями. |
|
__.__.__ |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. |
|
__.__.__ |
|
Цикли з лічильником. |
|
__.__.__ |
|
Цикли з умовою. |
|
__.__.__ |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. |
|
__.__.__ |
|
Алгоритмічна структура розгалуження. |
|
__.__.__ |
|
Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. |
|
__.__.__ |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 9. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. |
|
__.__.__ |
|
Самостійна практична робота з теми «Алгоритми і програми». (Підведення підсумків навчання за рік) |