Поурочне планування з інформатики в 7 класі на 2018-2019 навчальний рік за навчальною програмою з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 7 класу
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
за новою програмою 2017 року
Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Служби Інтернету |
|||
|
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. |
|
|
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. |
|
|
|
Використання адресної книги та списків розсилки. |
|
|
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли. |
|
|
|
Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів. |
|
|
|
Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Хмарні сервіси. Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Офісні веб-програми для створення спільних документів |
|
|
|
Онлайнові перекладачі. Інтернет речей |
|
|
|
Підсумковий урок з теми: «Служби Інтернету» |
|
Тема 2. Опрацювання табличних даних |
|||
|
|
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. |
|
|
|
Об’єкти електронних таблиць — аркуш, клітинка, діапазон клітинок. |
|
|
|
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. |
|
|
|
Введення та редагування даних основних типів. |
|
|
|
Форматування даних основних типів. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора. |
|
|
|
Адресація. Формули. |
|
|
|
Використання вбудованих функцій. Редагування та форматування електронних таблиць. |
|
|
|
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. |
|
|
|
Автозаповнення та автозавершення. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. |
|
|
|
Моделі. Етапи побудови моделей. |
|
|
|
Реалізація математичних моделей |
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Опрацювання табличних даних» |
|
Тема 3. Алгоритми та програми |
|||
|
|
Величини. Змінні. Вказівка присвоювання. |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням лінійної алгоритмічної структури |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Створення алгоритмів і програм з використанням лінійної алгоритмічної структури |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням розгалуження |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням розгалуження |
|
|
|
Створення алгоритмів і програм з використанням повторення |
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Створення алгоритмів і програм з використанням розгалуження та повторення |
|
|
|
Опис моделей у середовищі програмування |
|
|
|
Опис моделей у середовищі програмування |
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Алгоритми та програми». |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|