Календарно-тематичне планування уроків інформатики з очікуваними результатами навчання (17 год на рік) для здобувача освіти 4 класу за програмою О. Я. Савченко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків інформатики з очікуваними результатами навчання (17 год на рік) для здобувача освіти 4 класу за програмою О. Я. Савченко
Перегляд файлу

ІНФОРМАТИКА

4 клас

(17 год/рік; 0,5 год/тиждень)

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Інформація. Дії з інформацією

 

1

 

 

1

Первинний інструктаж з БЖД та правила безпечної поведінки на уроках інформатики.

Пошук інформації у мережі Інтернет

вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет [4 ІФО 1.2];

пояснює наслідки використання інфор-маційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті [4 ІФО 4.1];

дотримується правил використання власних і чужих творів [4 ІФО 4.3];

знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом [4 ІФО 3.1]

 

 

 

 

 

Критичне оцінювання інформації

висловлює припущення про достовір-ність інформації, отриманої з різноманіт-них джерел [4 ІФО 1.4];

розрізняє факти і судження; [4 ІФО 1.4]

 

2

 

 

1

Інформаційна взаємодія

добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет [4 ІФО 4.2]

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

 

3

 

 

1

Сучасні носії інформації

наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв [4 ІФО 1.1]

 

4

 

 

1

Організація роботи цифрового пристрою (введення, збереження, опрацювання, збереження або виведення даних)

пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої

[4 ІФО 1.2]

 

5

 

 

1

Збереження інформації

зберігає дані на цифрових носіях

[4 ІФО 1.2]

 

6

 

 

1

Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)

контролює час використання цифрових пристроїв [4 ІФО 4.1]

 

7

 

 

1

Огляд конструкторів з робототехніки

має уявлення про процес створення роботів [4 ІФО 1.1]

 

8

 

 

1

Підсумковий урок за перший семестр

1) рівень володіння теоретичними знан-нями;

2) здатність до застосування вивченого матеріалу у практичній діяльності;

3) свідоме та відповідальне ставлення до етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії;

4) вміння співпрацювати;

5) використання матеріалу із повсякденного життя, навчальних предметів;

6) свідоме знання правил безпечної праці.

 

оцінює результати своїх навчальних досягнень [4 ІФО 1.4]

 

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

 

 

 

 

Об’єкт. Властивості об’єкта

 

9

 

 

1

Об’єкти для створення моделей

класифікує об’єкти за їх властивостями;

зіставляє ознаки моделей реального і цифрового світу [4 ІФО 1.3]

 

 

Форматування та редагування об’єктів

аналізує вплив подій на властивості об’єкта [4 ІФО 1.3];

досліджує об’єкти за допомогою створених моделей [4 ІФО 1.3];

 

10

 

 

1

Додавання анімаційних ефектів до об’єктів

вміє створювати просту анімацію

[4 ІФО 2.4]

 

 

 

 

 

Комп’ютерні програми. Меню та інструменти

 

11

 

 

1

Середовище програмування

вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмуван-ня (офлайн та онлайн) [4 ІФО 1.2];

 

 

 

Команди та інструменти

називає інструменти середовища та пояснює їх призначення [4 ІФО 3.2];

 

 

 

 

 

Проєкти

описує порядок створення проєктів;

[4 ІФО 2.3];

вміє відкривати готові та зберігати створені проєкти [4 ІФО 2.4]

 

 

 

 

 

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання

 

12

 

 

1

Складові частини об’єктів.

називає складові об’єкта [4 ІФО 1.3];

 

 

Дії об’єктів

називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт [4 ІФО 1.3]

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

13

 

 

1

Математичні моделі.

називає етапи створення інформаційної моделі [4 ІФО 1.3];

створює математичні моделі [4 ІФО 1.3]

 

 

Розв’язування задач з використанням математичного моделювання

наводить приклади необхідності моде-лювання для розв’язування конкретних задач [4 ІФО 1.3];

прогнозує та формулює очікуваний результат [4 ІФО 2.2];

коментує успішні та невдалі кроки у процесі роботи [4 ІФО 2.5]

 

 

 

 

 

Алгоритми

 

14

 

 

1

Середовище виконання алгоритму.

визначає алгоритмічні структури;

 [4 ІФО 2.1];

 

 

Алгоритми з розгалуженням, складання алгоритмів з повторенням.

 

створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування [4 ІФО 2.1];

аналізує та впорядковує послідовності

[4 ІФО 1.2]

 

15

 

 

1

Створення програмованих проєктів, зокрема анімаційних історій.

 

розробляє алгоритми (зокрема, для влас-ної чи групової діяльності) з послідовних дій, умов, повторень [4 ІФО 2.1];

знаходить помилки в алгоритмах та виправляє їх [4 ІФО 2.2];

вміє розробляти спільний із однокласниками проєкт під керівництвом учителя [4 ІФО 2.5]

 

Дата

 

К-сть год

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання здобувача освіти

 

16

 

 

1

Ігри та стратегії перемоги

наводить приклади ігор та стратегій перемоги [4 ІФО 2.5]

 

17

 

 

1

Підсумковий урок за рік

1) рівень володіння теоретичними знаннями;

2) здатність до застосування вивченого матеріалу у практичній діяльності;

3) свідоме та відповідальне ставлення до етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії;

4) вміння співпрацювати;

5) використання матеріалу із повсякденного життя, навчальних предметів;

6) свідоме знання правил безпечної праці.

оцінює результати своїх навчальних досягнень [4 ІФО 1.4]

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
30 червня
Переглядів
2885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку