ІНФОРМАТИКА
4 клас
(17 год/рік; 0,5 год/тиждень)
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
|
|
|
|
Інформація. Дії з інформацією |
|
|
1 |
|
|
1 |
Первинний інструктаж з БЖД та правила безпечної поведінки на уроках інформатики. Пошук інформації у мережі Інтернет |
вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет [4 ІФО 1.2]; пояснює наслідки використання інфор-маційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті [4 ІФО 4.1]; дотримується правил використання власних і чужих творів [4 ІФО 4.3]; знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом [4 ІФО 3.1] |
|
|
|
|
|
Критичне оцінювання інформації |
висловлює припущення про достовір-ність інформації, отриманої з різноманіт-них джерел [4 ІФО 1.4]; розрізняє факти і судження; [4 ІФО 1.4] |
|
2 |
|
|
1 |
Інформаційна взаємодія |
добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет [4 ІФО 4.2] |
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
|
|
|
|
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|
|
3 |
|
|
1 |
Сучасні носії інформації |
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв [4 ІФО 1.1] |
|
4 |
|
|
1 |
Організація роботи цифрового пристрою (введення, збереження, опрацювання, збереження або виведення даних) |
пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристрої [4 ІФО 1.2] |
|
5 |
|
|
1 |
Збереження інформації |
зберігає дані на цифрових носіях [4 ІФО 1.2] |
|
6 |
|
|
1 |
Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня) |
контролює час використання цифрових пристроїв [4 ІФО 4.1] |
|
7 |
|
|
1 |
Огляд конструкторів з робототехніки |
має уявлення про процес створення роботів [4 ІФО 1.1] |
|
8 |
|
|
1 |
Підсумковий урок за перший семестр 1) рівень володіння теоретичними знан-нями; 2) здатність до застосування вивченого матеріалу у практичній діяльності; 3) свідоме та відповідальне ставлення до етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії; 4) вміння співпрацювати; 5) використання матеріалу із повсякденного життя, навчальних предметів; 6) свідоме знання правил безпечної праці.
|
оцінює результати своїх навчальних досягнень [4 ІФО 1.4]
|
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
|
|
|
|
Об’єкт. Властивості об’єкта |
|
|
9 |
|
|
1 |
Об’єкти для створення моделей |
класифікує об’єкти за їх властивостями; зіставляє ознаки моделей реального і цифрового світу [4 ІФО 1.3] |
|
|
Форматування та редагування об’єктів |
аналізує вплив подій на властивості об’єкта [4 ІФО 1.3]; досліджує об’єкти за допомогою створених моделей [4 ІФО 1.3]; |
|||
|
10 |
|
|
1 |
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів |
вміє створювати просту анімацію [4 ІФО 2.4] |
|
|
|
|
|
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|
|
11 |
|
|
1 |
Середовище програмування |
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмуван-ня (офлайн та онлайн) [4 ІФО 1.2]; |
|
|
|
Команди та інструменти |
називає інструменти середовища та пояснює їх призначення [4 ІФО 3.2]; |
||
|
|
|
|
|
Проєкти |
описує порядок створення проєктів; [4 ІФО 2.3]; вміє відкривати готові та зберігати створені проєкти [4 ІФО 2.4] |
|
|
|
|
|
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
|
|
12 |
|
|
1 |
Складові частини об’єктів. |
називає складові об’єкта [4 ІФО 1.3]; |
|
|
Дії об’єктів |
називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт [4 ІФО 1.3] |
|||
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
13 |
|
|
1 |
Математичні моделі. |
називає етапи створення інформаційної моделі [4 ІФО 1.3]; створює математичні моделі [4 ІФО 1.3] |
|
|
Розв’язування задач з використанням математичного моделювання |
наводить приклади необхідності моде-лювання для розв’язування конкретних задач [4 ІФО 1.3]; прогнозує та формулює очікуваний результат [4 ІФО 2.2]; коментує успішні та невдалі кроки у процесі роботи [4 ІФО 2.5] |
|||
|
|
|
|
|
Алгоритми |
|
|
14 |
|
|
1 |
Середовище виконання алгоритму. |
визначає алгоритмічні структури; [4 ІФО 2.1]; |
|
|
Алгоритми з розгалуженням, складання алгоритмів з повторенням.
|
створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування [4 ІФО 2.1]; аналізує та впорядковує послідовності [4 ІФО 1.2] |
|||
|
15 |
|
|
1 |
Створення програмованих проєктів, зокрема анімаційних історій.
|
розробляє алгоритми (зокрема, для влас-ної чи групової діяльності) з послідовних дій, умов, повторень [4 ІФО 2.1]; знаходить помилки в алгоритмах та виправляє їх [4 ІФО 2.2]; вміє розробляти спільний із однокласниками проєкт під керівництвом учителя [4 ІФО 2.5] |
|
№ |
Дата |
|
К-сть год |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання здобувача освіти |
|
16 |
|
|
1 |
Ігри та стратегії перемоги |
наводить приклади ігор та стратегій перемоги [4 ІФО 2.5] |
|
17 |
|
|
1 |
Підсумковий урок за рік 1) рівень володіння теоретичними знаннями; 2) здатність до застосування вивченого матеріалу у практичній діяльності; 3) свідоме та відповідальне ставлення до етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії; 4) вміння співпрацювати; 5) використання матеріалу із повсякденного життя, навчальних предметів; 6) свідоме знання правил безпечної праці. |
оцінює результати своїх навчальних досягнень [4 ІФО 1.4] |