Зміст навчального матеріалу. Співпраця в ІнтернетіПравила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням. Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів. Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. Сучасні пристрої для співпраці.
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці Учень/учениця: умієувійти у особистий обліковий запис поштової служби;надіслати лист вчителеві/вчительці та однокласникам/однокласницям;здійснювати навчальну діяльність в Інтернеті за підтримкою та під контролем педагогів у закритому захищеному середовищі в тому числі й разом з іншими учнями/ученицями; обрати служби для задоволення власних навчальних, творчих потреб серед запропонованих вчителем/вчителькою;знає засоби захисту власного облікового запису;розрізняє особливості віртуального спілкування;надає доступ однокласникам/однокласницям до власних навчальних матеріалів за електронною адресою; коментує продукти діяльності однокласників/однокласниць у мережі; уміє захищати свій інформаційний простір ;використовує у своєму мовленні слова віртуальний, мережевий етикет, електронна пошта, пароль, обліковий запис, доступ
• починайте текст листа з привітання, завершуйте підписом;• якщо звертаєтеся до людини, з якою ви особисто не знайомі, назвіть себе;• не забудьте вжити слова будь ласка, якщо звертаєтеся до кого-небудь із проханням;• подякуйте, якщо хтось допомагає вам;• намагайтеся уникати фраз, що можуть спричинити конфлікт;• не надсилайте в листах неперевірених даних;• намагайтеся не припускатися граматичних помилок. Не забудьте!