Конспект уроку з інформатики для 4-го класу на тему "Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів."

Про матеріал

Конспект уроку з інформатики для 4-го класу на тему "Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів."

Перегляд файлу

Урок №10

Тема. Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.

Мета:

навчальна: продовжувати формувати вміння змінювати шрифт тексту: розмір, колір, накреслення символів;

розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;

виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. МОТИВАЦІЙ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

— Ви вже вмієте вводити (набирати) текст з клавіатури. Як ви вже зрозуміли, це досить копітка справа. Щоб полегшити роботу і зекономити час, деякі операції можна виконувати з цілими фрагментами тексту. Про це ви дізнаєтесь під час сьогоднішнього уроку.

— Ми вивчили різні прийоми роботи з текстом та його фрагментами, але текст у нас одного кольору, а літери однакового розміру! На цьому уроці ми вивчатимемо форматування тексту, тобто зміну шрифту, розміру, накреслення, кольору тощо.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

V. ЗАСВОЄННЯНОВИХЗНАНЬ

Виділення частин тексту

Окрему частину текстового документа називають фрагментом. Фрагментом тексту може бути слово, рядок, абзац, довільна частина тексту.

Виділити текст можна за допомогою протягування миші. Виділений фрагмент фарбується кольором — як правило, синім. Для того щоб зняти виділення, достатньо клацнути за межами виділеного фрагмента.

Частину тексту можна виділити за допомогою миші. Для скасування виділення достатньо клацнути лівою клавішею миші в тексті.

Вдосконалення текстів

Редагування – внесення змін, виправлень та доповнень.

Форматування – зміна зовнішнього вигляду тексту.

Під час редагування тексту часто виникає потреба поміняти місцями певні слова або речення, видалити частину текста чи cкопіювати її.

У середовищі текстового редактора виконати такі операції можна за допомогою сполучення клавіш, кнопок на стрічці  Основне, команд контекстного меню.

Операції над фрагментами тексту

Розгляньте сторінки підручника. Зверніть увагу на те, яким шрифтом набрано основний текст, як виділено поняття, як вирівняно рядки.

Процес зміни зовнішнього вигляду тексту називають  форматуванням.

Під час форматування об’єктів відбувається зміна властивостей цих об’єктів.

Форматування об’єктів текстового документа виконують за допомогою спеціальних команд контекстного меню; кнопок стрічки  Основне.

Форматування виконується над виділеними об’єктами текстового документа.

Щоб здійснити  форматування символів, слід виконати такий алгоритм:

  1. Виділіть кілька символів.
  2. Виберіть команду Шрифт контекстного меню (або відповідну кнопку на Стрічці).
  3. Встановіть потрібні значення властивості.

 

Алгоритм форматування символів застосовується до кожного символу з виділеного фрагмента тексту.

Для змінення зовнішнього вигляду тексту:

  1. Виділи фрагмент тексту.
  2. Вибери відповідну кнопку для роботи з виділеним фрагментом тексту.

VІ. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Хто здоровим хоче буть, про зарядку не забудь.

Руки вгору, руки вниз, на сусіда подивись,

Руки вгору, руки в боки і зроби чотири кроки,

Дерева високі-високі, травичка низенька-низенька,

Вітер дерева колише, гойдає, то вниз пригинає.

Птахи з дерев летять, відлітають, а учні тихенько на місця сідають.

VІІ. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Поглянемо вправо, поглянемо вліво, і вгору, й додолу, і навкруги,

Від праці очі нехай відпочинуть, зарядку для них я зроблю разів три!

VIІІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Рефлексія

Гра «Сонечко»

На дошці прикріплено круг у вигляді сонечка з оченятами, носиком та посмішкою. Учитель роздає дітям промені жовтого та блакитного кольорів. Промені треба прикріпити до сонечка: жовтий — мені дуже сподобався урок, я здобув багато цікавої інформації; блакитний — урок був не цікавим, я не дізнався нічого нового.

1

 

docx
Додано
25 грудня 2017
Переглядів
8316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку