№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/ продуктивні |
||||||
5. Around the world. Навколо світу. |
|||||||||
50 |
|
Навколо світу. Країни. SB p.44 |
Називати країни світу |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн |
Стежити за презентованою інформацією |
Egypt, China, Chile, Mexico, India, Brazil, Argentina, Spain, Australia, Turkey |
That’s right. That’s wrong. |
Читати та розуміти значення окремих слів |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
51 |
|
Подорож навколо світу. Дії. SB p.45 |
Повідомляти про свої дії та дії інших |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорово емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією Співпрацювати в групі |
Дії |
Past Simple Affirmative and Negative sentences Connector but
|
Прослуховувати та реагувати на про слухані висловлювання Читати і розуміти речення |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу |
52 |
|
Види транспорту. SB p.46 |
Повідомляти про свої дії та дії інших |
Здоров’я і безпека: розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здор емоційного стану людини |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Повторювати за прослуханим
|
53 |
|
Поїздка на канікулах. SB p.47 |
Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію |
Громадянська відповідальність: Проявляти зацікавленість щодо інших членів колект |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Past Simple Questions Did you go shopping? Yes, I did.When did you get home? |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них |
54 |
|
Історія «The open-air museum» SB p.48-49 |
Розвиток навичок аудіювання та читання
|
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
pyramids, Opera House, football stadium, Great Wall of China |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнка ми.Чит речення з іст. |
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них |
55 |
|
Столиця України та Великобританії. SB p.50 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу |
Стежити за презентованою інформацією |
Kyiv, London |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильний малюнок |
56 |
|
Визначні місця Києва і Лондона. SB p.50 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу |
Стежити за презентованою інформацією |
the Tower Bridge Saint Sophia’s Cathedral the Golden Gate Big Ben Saint Andrew’s Church |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильний малюнок |
57 |
|
Столиці країн виучуваної мови. SB p.51 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Громадянська відповідальність: проявляти зацікавленість щодо різних країн світу |
Співпрацювати в групі |
Canberra, Ankara, Cairo, Madrid, Mexico City, Brasilia |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Виконувати проектну роботу та презентувати її |
58 |
|
Проектна робота: Київ – столиця України. |
Проектна робота |
Громадянська відповідальність: проявляти повагу до рідної країни; усвідомлення важливості культурної спадщини країни. |
Виконання проектної роботи |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення |
Виконувати проектну роботу та презентувати її |
59 |
|
Діагностувальна робота: сприймання на слух та зорове сприймання. |
|||||||
60 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми SB p.101 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Громадянська відповідальність: уміти оцінювати власну діяльність |
Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і проговорювати її |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Описувати дії людей на малюнку |
Завершувати висловлювання власними думками
|
6. The world around us. Світ навколо нас |
|||||||||
61 |
|
Природні об’єкти. SB p.52 |
Розрізняти різні природні об’єкти. |
Громадянська відповідальність: значення природи в житті людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Path, sland, river, lake, field, mountain, forest, village |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Називати природні об’єкти
|
62 |
|
День святого Валентина. SB p.92 |
Запитувати з метою підтвердження або заперечення інформацію, про яку питають |
Ініціативність і підприємливість: виконувати завдання екземенаційного характеру |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Valentine cards, heart, message. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Ставити питання та відповідати на них, грати у комунікативну гру з однокласниками |
63 |
|
Світ навколо нас. SB p.53 |
Запитувати з метою підтвердження або заперечення інформацію, про яку питають |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Значення природи в житті людини
|
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки
|
Path, sland, river, lake, field, mountain, forest, village |
Connectors and, but, because, so
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Говорити про минуле
|
64 |
|
Відпочинок на природі. SB p.54 |
Розповідати про своє місцезнаходження в певний момент в минулому |
Громадянська відповідальність: Значення відпочинку в житті людини |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Past Simple |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повторювати за прослуханим
|
65 |
|
Світ навколо нас. Здоров’я. Неправильні дієслова. SB p.55 |
Надавати інформацію про інших людей та про себе |
Здоров’я і безпека: розуміння впливу власних дій на здоров’я та життєдіяльність |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Хвороби |
Past Simple I felt awful yesterday. What was the matter? I had a headache. I hurt my foot. |
Прослуховувати та відповідно реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них, грати у комунікативну гру з однокласниками |
66 |
|
Історія «The man in the car» SB p.56-57 |
Пошук вказівки |
Громадянська відповідальність: Допомога іншим у складних ситуаціях |
Розуміти мовленнєві зразки |
emergency, ambulance, fire engine, flood |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Повторювати за прослуханим
|
67 |
|
Історія «The man in the car» SB p.56-57 |
Надавати інформацію |
Громадянська відповідальність: Допомога іншим у складних ситуаціях |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
emergency, ambulance, fire engine, flood |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Інсценувати історію |
68 |
|
Улюблені природні об’єкти. SB p.58 |
Виконувати тестові завдання |
Підприємливість і фінансова грамотність: використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
69 |
|
Подорожі. Види транспорту. SB p.59 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Підприємливість і фінансова грамотність: висловлювати англійсткою свої думки |
Проектна робота |
Means of Trasnport |
This is my dream school. There are… |
Розуміти запитання та відповідати на них |
Розповідати про школу своєї мрії |
70 |
|
Діагностувальна робота: усне та писемне продукування. |
|||||||
71 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми SB p.102
|
Називати слова, що зображені на малюнку |
Ініціативність і підприємли вість:уміння генерувати нові ідеї, переконувати у їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя
|
Відповідати на питання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти питання та відповідати на них |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
7. Sports Day. День спорту |
|||||||||
72 |
|
Спортивний день у школі |
Називати Спортивні дії
|
Здоров’я і безпека: Розуміти Необхідність спорту у житті людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball, kick the ball, score goals, win a prize |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Елементи читання – презентація слів |
Говорити про спорт |
73 |
|
Улюблені спортивні заняття дітей |
Обговорювити спортивні вподобання |
Здоров’я і безпека: необхідність розуміти власні бажання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball… |
Would you like to play volleyball? Yes, I would.
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання |
Ставити питання та відповідати на них |
74 |
|
Заняття у вільний час |
Описує спортивний інвентар |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Прослуховувати пісню та розуміти конкретну інформацію |
Brilliant, cool, sports hall, play handball |
Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks. |
Висловлюватися за темою пісні |
Ставити питання та відповідати на них |
75 |
|
Наші уподобання та плани |
Обговорює свій емоційний стан |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Складати оповідання за серією картинок |
I’m (tired, hungry, bored, cold) |
Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks. |
Формувати висловлювання на тему бажаної поведінки |
Ставити питання та відповідати на них |
76 |
|
Історія «The secret door» SB p.66-67 |
Обговорювати своє місце розташування |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Прослуховувати аудіо-запис історії та вести розмову за серією картинок |
Best chance, get you |
Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t |
Вербально реагувати на прості твердження про заняття спортом |
Читати та розуміти історію |
77 |
|
Історія «The secret door» SB p.66-67 |
Обговорювати своє місце розташування |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Вести розмову |
Best chance, get you |
Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t |
Вербально реагувати на прості твердження про заняття спортом |
Інсценувати історію |
78 |
|
Earth Day |
Розповідає про святку-вання дня Землі |
Підприємливість і фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту |
Розуміє тематичний тест; виокремлює конкретну інформацію |
To keep the environment clean; to collect rubbish |
Модальне дієслово can |
Брати участь у простій розмові про святкування дня Землі |
Читати та розуміти прочитане |
79 |
|
Здоровий спосіб життя |
Розповідає про корисні звички |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Розуміє короткі прості повідомлення |
Exciting, blood, to move, to include |
Are you going to…? |
Вербально реагувати на прості твердження про здорові звички |
Читати та розуміти прочитане |
80
|
|
Підготовка до змагань. |
Розповідає про визначний день свого життя |
Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки |
Розуміє коротке повідомлення про підготовку до шкільного дня спорту |
ЛО уроку, с. 69 |
Imperative mood |
Писатисписок справ по підготовці до шкільного дня спорту |
Виконувати проектну роботу та презентувати її |
81 |
|
День Матері |
Розповідає про святкування Дня Матері |
Громадянська відп: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку |
Прослуховує аудіо-запису тексту і вірша, знаходить необхідну інформацію |
To give flowers, to make a card, to take smb breakfast in bed |
Present Simple |
Підтримувати розмову про святкування Дня Матері
|
Обговорювати на рівні діалогу знайдену тварину |
82 |
|
Діагностувальна робота: сприймання на слух та зорове сприймання. |
|||||||
83 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
Розмовляє про спортивні дії |
Ініціативність і підприємли вість:уміння генерувати нові ідеї, переконувати у їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя
|
Переглядає зображення спортив-них дій і знаходить відповідники |
ЛО попередніх уроків |
Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t |
Формувати висловлювання відповідно до поставленого завдання
|
Ставити питання та відповідати на питання інших |
8. Look at the baby! Подивись на малюків! |
|||||||||
84 |
|
Світ тварин |
Називати тварин та їх дитинчат
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: Значення тварин і живої природи в житті людини |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Dog, puppy,cat, kitten, panda, panda cub, kangaroo, joey, lion, lion cub |
It’s called a panda cub. |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Розповідати про тварин та їх дитинчат |
85 |
|
Цікаві факти про тварин SB p.71 |
Говорити про тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Значення тварин і живої природи в житті людини
|
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Dog, puppy,cat, kitten, panda, panda cub, kangaroo, joey, lion, lion cub |
Comparative forms of adjectives |
Прослуховувати та реагувати на послухані висловлювання Розуміти короткі і простівказівки |
Порівнювати та описувати тварин |
86 |
|
Пригода в зоопарку SB p.72 |
Говорити про Про тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Значення тварин і живої природи в житті людини
|
Стежити за презентованою інформацією |
Animals |
Comparative forms of adjectives |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Описувати тварин
|
87 |
|
Що ти знаєш про тварин?Вікторина SB p.73 |
Говорити про тварин |
Громадянська відповідальність: вміння працювати в парі під час спільної діяльності |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Superlative forms of adjectives
|
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них |
88 |
|
Історія «The trap» SB p.74-75 |
Вирішувати проблемну ситуацію |
Громадянська відповідальність:вміння працювати в парі під час спільної діяльності |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
89 |
|
Історія «The trap» SB p.74-75 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємли вість:уміння генерувати нові ідеї, переконувати у їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Стежити за презентованою інформацією |
Lyla would like to try to fly high in the sky. |
Повторення матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Відповідати на запитання щодо історії |
90 |
|
Святкування Великодня |
Розповідає про традиції святкування Паски |
Громадянська відповідаль ність: висловлюється про важливість допомоги твари нам та збереження природи |
Веде розмову за прослуханим римованим текстом |
Public holiday, bake, to colour, fight |
Present Simple |
Підтримувати діалог відповідно до поставленого завдання до тесту |
Ставити питання та відповідати на них |
91 |
|
Що було вчора? SB p.76 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Ініціативність і підприє мливість:виконувати завдання екземенаційного характеру |
Виконання тестових завдань |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь |
92 |
|
У пошуках незвичайної тварини SB p.77 |
Розповідь про Незвичайну тварину |
Ініціативність і підприємливість: вміння креативно мислити та усно виражати свої ідеї |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Hello, am I talking to the director of the zoo? I’ve got a strange animal. It looks like … It’s got … It can … It’s faster than / bigger than / smaller than … Director What exactly does it look like? What colour is it? Has it got … ? |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і простівказівки Читати речення, засвоєні в усному мовленні |
Обговорювати на рівні діалогу знайдену тварину |
93 |
|
Діагностувальна робота: сприймання на слух та зорове сприймання. |
|||||||
94 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми SB p.104 |
Розповідати про тварин |
Громадянська відповідальність: Уміти оцінювати власну діяльність |
Відповідати на питання |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Знаходити предмети на малюнку і називати їх |
Відповідати на питання про вподобання |
Unit 9. At the Seaside Відпочинок та дозвілля (Літні канікули) |
|||||||||
95 |
|
На морському узбережжі SB p.78 |
Називати дозвілля
|
Громадянська відповіда льність: взаємодія з іншими учасниками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
do puzzles, go rollerblading, watch a film, go for a walk, go to the swimming pool, go shopping, play golf |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про дозвілля
|
96 |
|
Літній відпочинок SB p.79 |
Називати причини |
Громадянська відповідаль ність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
do puzzles, go rollerblading, watch a film, go for a walk, go to the swimming pool, go shopping, play golf |
Why…? Because… . |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього Читати окремі слова |
Говорити про причини певного явища чи дії |
97 |
|
Чому птахи не літають? Пісня SB p.80 |
Називати приини
|
Ініціативність і підприєм ливість:уміння співпрацював ти з іншими на результат, спілкуючись англійською мовою |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати значення ключових слів у висловлюваннях |
Повторювати за прослуханим
|
98 |
|
На пляжі Дозвілля SB p.81 |
Повторення вивчено го граматичного матеіалу у попередніх розділах |
Громадянська відповіда льність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читати висловлювання та реагувати на нього
|
Ставити питання та відповідати на питання інших |
99 |
|
Історія «The last line» SB p.82-83 |
Обговорювати як краще вирішити задачу |
Ініціативність і підприємливість: самостійно шукати шляхи вирішення задач |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Обговорювати історію |
100 |
|
Історія «The last line» SB p.82-83 |
Обговорення історії |
Ініціативність і підприємли вість:уміння генерувати нові ідеї, переконувати у їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Розуміння Конкретної інформації |
A piece of cake, a cup of tea. On the lake – just you and me. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками |
Інсценувати історію |
101 |
|
Плани на літні канікули SB p.84 |
Говорити про Плани на канікули |
Ініціативність іпідприємли вість:планування свого часу |
Стежити за презентованою інформацією |
Mind map |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Обговорювати плани на канікули |
102 |
|
Плани на літні канікули Проєктна робота SB p.85 |
Робити проект-опитування про однокласників |
Ініціативність іпідприємли вість:ефективно спілкуватися з оточуючими з метою виконання завдання |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
Four children are going to go to the beach. Bruno is going to learn to surf. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Зробити постер І описати, що на ньому зображено |
103 |
|
Діагностувальна робота: усне та писемне продукування. |
|||||||
104 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми SB p.105
|
Описувати дозвілля
|
Громадянська відповідальність: Уміти оцінювати власну діяльність |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації |
Описувати дозвілля |
105 |
|
Підсумковий урок за четвертий клас |