Календарно-тематичне планування уроків на 2-й семестр до підручника Quick Minds 4

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків на 2-й семестр до підручника Quick Minds 4
Перегляд файлу

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/

Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/

продуктивні

 

 5. Around the world. Навколо світу.

 

 

 50

 

Навколо світу.

Країни. 

SB p.44

Називати країни світу

Громадянська відповідальність:

усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності  різних країн

Стежити за презентованою інформацією

Egypt, China, Chile, Mexico, India, Brazil, Argentina, Spain, Australia, Turkey

That’s right.

That’s wrong.

Читати та розуміти значення окремих слів

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

 

 

 51

 

Подорож навколо світу. Дії.

SB p.45

Повідомляти про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здорово емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Співпрацювати в групі

Дії

Past Simple Affirmative and Negative sentences

Connector but

 

Прослуховувати та реагувати на про слухані висловлювання

Читати і розуміти речення

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

 

 52

 

Види транспорту.

SB p.46

Повідомляти про свої дії та дії інших

Здоров’я і безпека:

розуміння необхідності різних способів проведення вільного часу для здор емоційного стану людини

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Повторювати за прослуханим

 

 

 

  53

 

Поїздка на канікулах. SB p.47

Запитувати з метою отримати більш детальну інформацію

Громадянська відповідальність:

Проявляти зацікавленість щодо інших членів колект

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Past Simple Questions

Did you go shopping? Yes, I did.When did you get home?

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

 

  54

 

Історія «The open-air museum»

SB p.48-49

Розвиток навичок аудіювання та читання

 

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

pyramids, Opera House, football stadium, Great Wall of China

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнка ми.Чит речення з іст.

Повторювати за прослуханим

Ставити питання та відповідати на них

 

 55

 

Столиця України та Великобританії.

SB p.50

Повторення структур, представлених  у розділі

 Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

Стежити за презентованою інформацією

Kyiv, London

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильний малюнок

 

 56

 

Визначні місця Києва і Лондона.

SB p.50

Повторення структур, представлених  у розділі

 Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

Стежити за презентованою інформацією

the Tower Bridge Saint Sophia’s Cathedral the Golden Gate Big Ben Saint Andrew’s Church

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильний малюнок

 

 

57

 

Столиці країн виучуваної мови.

SB p.51

Повторення структур, представлених  у розділі

Громадянська відповідальність:

проявляти зацікавленість щодо різних країн світу

Співпрацювати в групі

Canberra, Ankara, Cairo, Madrid, Mexico City, Brasilia

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Виконувати проектну роботу та презентувати її

 

 

 

58

 

Проектна робота: Київ – столиця України.

Проектна робота

Громадянська відповідальність: проявляти повагу до рідної країни; усвідомлення важливості культурної спадщини країни.

Виконання проектної роботи

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читати короткі повідомлення та розуміти їх значення

Виконувати проектну роботу та презентувати її

 

59

 

 

Діагностувальна робота: сприймання на слух та зорове сприймання.

 

60

 

Підсумковий урок з вивченої теми

SB p.101

Повторення структур, представлених у розділі

Громадянська відповідальність:

уміти оцінювати

власну діяльність

Розуміти інформацію, представлену на малюнку, і  проговорювати її

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Описувати дії людей на малюнку

Завершувати висловлювання власними думками

 

 

 

6. The world around us. Світ навколо нас

 

   61

 

Природні об’єкти.

SB p.52

Розрізняти різні природні об’єкти.

Громадянська відповідальність:

значення природи в житті людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

Path,  sland, river,

lake, field,

mountain, forest,

village

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Називати природні об’єкти

 

 

 

 

   62

 

День святого Валентина.

SB p.92

Запитувати з метою

підтвердження або

 заперечення

інформацію,

про яку питають

Ініціативність і

підприємливість:

виконувати

завдання

екземенаційного

характеру

Уважно стежити за презентованою

інформацією

Valentine cards, heart, message.

Повторення

мовного матеріалу з

попередніх уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Ставити питання та

відповідати на них,

грати у комунікативну

гру з однокласниками

 

 

   63

 

Світ навколо нас.

SB p.53

Запитувати з метою

підтвердження або

 заперечення

інформацію,

про яку питають

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Значення природи в житті людини

 

Розуміти і

виконувати

мовленнєві зразки

 

Path,  sland, river,

lake, field,

mountain, forest,

village

Connectors and, but, because,

 so

 

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Говорити про  минуле

 

 

 

   64

 

Відпочинок на природі.

SB p.54

Розповідати про

своє

місцезнаходження в певний момент в минулому

Громадянська відповідальність:

Значення відпочинку в

житті людини

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Past Simple

Демонструвати розуміння

ключових слів у

висловлюванні

 

Повторювати за

прослуханим

 

 

 

   65

 

Світ навколо нас.

Здоров’я. Неправильні дієслова.

SB p.55

Надавати

інформацію про

інших людей та

про себе

Здоров’я і безпека:

розуміння впливу

власних дій на

здоров’я та

життєдіяльність

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Хвороби

Past Simple

I felt awful yesterday.

What was the matter?

 I had a headache.

I hurt my foot.

Прослуховувати та

відповідно реагувати на

прослухані

висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них,

грати у комунікативну

гру з однокласниками

   

 

   66

 

Історія «The man in the car»

SB p.56-57

Пошук вказівки

Громадянська відповідальність:

Допомога іншим у складних ситуаціях

Розуміти мовленнєві зразки

emergency, ambulance,

fire engine,

flood

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

 

Повторювати за

прослуханим

 

 

 

   67

 

Історія «The man in the car»

SB p.56-57

Надавати

інформацію

Громадянська відповідальність:

Допомога іншим у складних ситуаціях

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

emergency, ambulance,

fire engine,

flood

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб,

слідкувати за малюнками

 

Інсценувати історію

 

 

 

   68

 

Улюблені природні

об’єкти.

SB p.58

Виконувати

тестові

завдання

Підприємливість і фінансова грамотність:

використовувати

ефективні

навчальні

стратегії для

вивчення мови

Виконання

тестових завдань

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

Обмінюватися репліками

на рівні мікродіалогу

 

 

 

  69

 

Подорожі.

Види транспорту.

SB p.59

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Підприємливість і фінансова грамотність:

висловлювати

англійсткою

свої думки

Проектна робота

Means of Trasnport

This is my dream school.

There are…

Розуміти запитання та

відповідати на них

Розповідати про школу

 своєї мрії

  

   70

 

 

Діагностувальна робота: усне та писемне продукування.

 

 

   71

 

Підсумковий урок з вивченої теми

SB p.102

 

Називати слова, що зображені на малюнку

Ініціативність і підприємли

вість:уміння генерувати 

нові ідеї, переконувати  у їх

доцільності та об’єднувати

однодумців задля втілення

цих ідей у життя

 

Відповідати на питання

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення  мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти питання та

 відповідати на них

Обмінюватися

репліками на рівні мікродіалогу

 

 

7. Sports Day. День спорту

 

 

  72

 

Спортивний день  у школі
SB p. 62

Називати

Спортивні дії 

 

Здоров’я і безпека:

Розуміти

Необхідність

спорту у житті

людини 

Уважно стежити за презентованою

інформацією

Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball, kick the ball, score goals, win a prize

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків 

 

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Елементи читання –

презентація слів 

Говорити про спорт

 

  73

 

Улюблені спортивні заняття дітей
SB p.63

Обговорювити  спортивні вподобання

Здоров’я і безпека:

необхідність

розуміти власні

бажання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Throw the ball, hit the ball, win a competition, win a race, bounce the ball…

Would you like to play  volleyball?

Yes, I would.

 

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Ставити питання та

відповідати на них

 

 

  74

 

Заняття у вільний час
SB p.64

Описує спортивний інвентар

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Прослуховувати пісню та розуміти конкретну інформацію

Brilliant, cool, sports hall, play handball

Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks.

Висловлюватися за темою пісні

Ставити питання та

відповідати на них

 

 

  75

 

Наші уподобання та плани
SB p.65

Обговорює свій емоційний стан

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

 Складати  оповідання за серією картинок

I’m (tired, hungry, bored, cold)

Would you like to play a board game? Yes, I’d like to play chess/ No, thanks.

Формувати висловлювання на тему бажаної поведінки

Ставити питання та

відповідати на них

 

 

  76

 

Історія «The secret door»

SB p.66-67

Обговорювати своє місце розташування

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Прослуховувати  аудіо-запис історії та вести  розмову за серією картинок

Best chance, get you

Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t

Вербально реагувати  на прості твердження про заняття спортом

Читати та розуміти  історію

 

 

  77

 

Історія «The secret door»

SB p.66-67

Обговорювати своє місце розташування

Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Вести  розмову

Best chance, get you

Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t

Вербально реагувати на прості твердження про заняття спортом

Інсценувати історію

 

 

  78

 

Earth Day
SB p.93

Розповідає про святку-вання дня Землі

Підприємливість і фінансова грамотність: обирає оптимальний вид транспорту

Розуміє тематичний тест; виокремлює конкретну інформацію

To keep the environment clean; to collect rubbish

Модальне дієслово can

Брати участь у простій розмові про святкування дня Землі

Читати та розуміти  прочитане

 

  79

 

Здоровий спосіб життя
SB p.68

Розповідає про корисні звички

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Розуміє короткі прості повідомлення

Exciting, blood, to move, to include

Are you going to…?

Вербально реагувати  на прості твердження про здорові звички

Читати та розуміти  прочитане

 

  80

 

 

Підготовка до змагань.
SB p.69

Розповідає про визначний день свого життя

Здоров’я і безпека: розуміє базові правила безпечної поведінки

Розуміє коротке повідомлення про підготовку до шкільного дня спорту

ЛО уроку, с. 69

Imperative mood

Писатисписок справ по підготовці до шкільного дня спорту

Виконувати проектну роботу та презентувати її

 

  81

 

День Матері
SB p.94

Розповідає про святкування Дня Матері

Громадянська відп: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку

Прослуховує аудіо-запису тексту і вірша, знаходить необхідну інформацію

To give flowers, to make a card, to take smb breakfast in bed

Present Simple

Підтримувати  розмову про святкування Дня Матері

 

Обговорювати на рівні

діалогу знайдену тварину

 

 82

 

 

Діагностувальна робота: сприймання на слух та зорове сприймання.

 

 83

 

Підсумковий урок з вивченої теми
SB p.103

Розмовляє про спортивні дії

Ініціативність і підприємли

вість:уміння генерувати 

нові ідеї, переконувати  у їх

доцільності та об’єднувати

однодумців задля втілення

цих ідей у життя

 

Переглядає зображення спортив-них дій і знаходить відповідники

ЛО попередніх уроків

Would you like to play volleyball? Yes, I would/ No, I wouldn’t

Формувати висловлювання відповідно до поставленого завдання

 

Ставити питання та відповідати на питання інших

 

8. Look at the baby! Подивись на малюків!

 

 

   84

 

Світ тварин
SB p.70

Називати тварин

та їх дитинчат

 

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Значення тварин і живої природи в житті людини

Уважно стежити за презентованою

інформацією

Dog, puppy,cat, kitten, panda, panda cub, kangaroo, joey, lion, lion cub

It’s called a panda cub.

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Розповідати про тварин та їх

дитинчат

 

 

   85

 

Цікаві факти про тварин

SB p.71

Говорити про

тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Значення тварин і живої природи в житті людини

 

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Dog, puppy,cat, kitten, panda, panda cub, kangaroo, joey, lion, lion cub

Comparative forms of

adjectives

Прослуховувати та

реагувати на послухані висловлювання

Розуміти короткі і

простівказівки

Порівнювати та

описувати

тварин

 

 

  86

 

Пригода в зоопарку

SB p.72

Говорити про

Про тварин

Екологічна безпека і сталий  розвиток:

Значення тварин і живої природи в житті людини

 

Стежити за

презентованою

інформацією

Animals

Comparative forms of

adjectives

Демонструвати розуміння

ключових слів у висловлюванні

Описувати тварин

 

 

 

 

  87

 

Що ти знаєш про тварин?Вікторина

SB p.73

Говорити про

тварин

Громадянська відповідальність:

вміння працювати в парі під час спільної

діяльності

Стежити за

 презентованою інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Superlative forms of

adjectives

 

Прослуховувати та

реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти короткі і

прості вказівки

Ставити питання та

відповідати на них

 

  88

 

Історія «The trap»

SB p.74-75

Вирішувати

проблемну

ситуацію

Громадянська відповідальність:вміння працювати в парі під час спільної діяльності

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення

матеріалу з

попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб, слідкувати за

малюнками

Інсценувати історію

 

 

  89

 

Історія «The trap»

SB p.74-75

Обговорення

історії

Ініціативність і підприємли

вість:уміння генерувати 

нові ідеї, переконувати  у їх

доцільності та об’єднувати

однодумців задля втілення

цих ідей у життя

Стежити за

презентованою

 інформацією

Lyla would like to try to

fly high in the sky.

Повторення

матеріалу з

попередніх

уроків

Розуміти короткі і

 прості вказівки

Читати речення, засвоєні в

усному мовленні

Відповідати на

 запитання

щодо історії

 

 

 90

 

Святкування Великодня
SB p.95

Розповідає про традиції святкування Паски

Громадянська відповідаль ність: висловлюється про важливість допомоги твари нам та збереження природи

Веде розмову за прослуханим римованим текстом

Public holiday, bake, to colour, fight

Present Simple

Підтримувати діалог відповідно до поставленого завдання до тесту

Ставити питання та

відповідати на них

 

 91

 

Що було

вчора?

SB p.76

Повторення

структур,

представлених 

у розділі

Ініціативність і підприє

мливість:виконувати

завдання екземенаційного

характеру

Виконання

тестових завдань

Повторення  мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення

матеріалу з

попередніх

уроків

Вказувати відповідний

малюнок

Відмічати правильну

відповідь

 

 

 

 

  92

 

У пошуках

незвичайної тварини

SB p.77

Розповідь про

Незвичайну тварину

Ініціативність і

підприємливість:

вміння креативно

мислити та усно

виражати свої ідеї

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Hello, am I talking to

the director of the zoo?

 I’ve got a strange animal.

It looks like … It’s got …

It can … It’s faster than /

 bigger than / smaller than …

Director What exactly does it look like? What colour is it?

Has it got … ?

Повторення  мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розуміти короткі і

простівказівки

Читати речення,

засвоєні в усному

мовленні

Обговорювати на

рівні діалогу

знайдену тварину

 

   93

 

 

Діагностувальна робота: сприймання на слух та зорове сприймання.

  

   94

 

Підсумковий урок

з вивченої теми

SB p.104

Розповідати про

тварин

Громадянська відповідальність:

Уміти оцінювати

власну діяльність

Відповідати на

питання

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

 

Знаходити  предмети

на малюнку і називати

їх

Відповідати на питання про  вподобання

 

Unit 9. At the Seaside      Відпочинок та дозвілля (Літні канікули)

 

  95

 

На морському

узбережжі

SB p.78

Називати дозвілля

 

Громадянська відповіда

льність: взаємодія з іншими учасниками

Уважно стежити за

презентованою

інформацією

do puzzles, go rollerblading,

watch a film, go for a walk,

go to the swimming pool,

 go shopping, play golf

Повторення  мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про

 дозвілля

 

 

 

  96

 

Літній відпочинок

SB p.79

Називати

причини

Громадянська відповідаль

ність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

do puzzles, go rollerblading,

watch a film, go for a walk,

go to the swimming pool,

 go shopping, play golf

Why…?

Because… .

Прослуховувати

висловлювання та

реагувати на нього

Читати окремі слова

Говорити про

причини певного

явища чи дії

 

 

 97

 

Чому птахи не

літають? Пісня

SB p.80

Називати

приини

 

Ініціативність і підприєм

ливість:уміння співпрацював

ти з іншими на результат,

спілкуючись англійською

мовою

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення  мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення  мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Демонструвати

 значення ключових

слів у висловлюваннях

Повторювати за

прослуханим

 

 

 98

 

На пляжі

Дозвілля

SB p.81

Повторення  вивчено

го граматичного

матеіалу у попередніх

розділах

Громадянська відповіда льність: взаємодія з іншими учасниками у спільній грі

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

 Повторення мовного

матеріалу з

попередніх уроків

Читати

висловлювання та

реагувати на нього

 

Ставити питання та

відповідати на

питання інших

 

 99

 

Історія «The last line»

SB p.82-83

Обговорювати

як краще

вирішити задачу

Ініціативність і

підприємливість:

самостійно шукати

шляхи вирішення

 задач

Стежити за

презентованою

інформацією

Повторення мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб, слідкувати за

малюнками

Обговорювати

 історію

 

 

100

 

Історія «The last line»

SB p.82-83

Обговорення

історії

Ініціативність і підприємли

вість:уміння генерувати 

нові ідеї, переконувати  у їх

доцільності та об’єднувати

однодумців задля втілення

цих ідей у життя

Розуміння

Конкретної

інформації

A piece of cake, a cup of

 tea. On the lake – just you

 and me.

Повторення  мовного

матеріалу з

 попередніх

уроків

Розрізняти мовлення

основних діючих осіб, слідкувати за

малюнками

Інсценувати історію

 

 101

 

Плани на літні

канікули

SB p.84

Говорити про

Плани на канікули

Ініціативність іпідприємли

вість:планування свого

часу

Стежити за

презентованою

інформацією

Mind map

Повторення мовного

матеріалу з

попередніх уроків

Демонструвати

розуміння ключових

слів у висловлюванні

Обговорювати плани

на канікули

 

 102

 

Плани на літні

канікули Проєктна

робота

SB p.85

Робити

проект-опитування

про однокласників

Ініціативність іпідприємли

вість:ефективно спілкуватися

з оточуючими з метою 

виконання завдання

Розуміти і

відтворювати

мовленнєві зразки

Four children are going to

go to the beach. Bruno is

going to learn to surf.

Повторення  мовного

матеріалу з

попередніх уроків

Демонструвати

розуміння ключових

слів у висловлюванні

Зробити постер

І описати, що на

ньому зображено

 

103

 

 

Діагностувальна робота: усне та писемне продукування.

 

104

 

Підсумковий урок

з вивченої теми

SB p.105

 

Описувати

дозвілля

 

Громадянська відповідальність:

Уміти оцінювати

власну діяльність

Повторення  мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Повторення  мовного

матеріалу з попередніх

уроків

Повторення  мовного

матеріалу з

попередніх

уроків

Розуміння детальної

інформації

Описувати дозвілля

 

105

 

Підсумковий урок за четвертий клас

 

docx
Додав(-ла)
Барда Ірина
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
12 січня 2023
Переглядів
1479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку