Календарно-тематичне планування уроків німецької мови у 6 (2) класі
(за підручником “Hallo, Freunde!” С.Сотникової, Т.Білоусової, 2014)
Укладач: Качалуп Олена Володимирівна, учитель німецької мови навчально-виховного комплексу ь«Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти імені Дмитра Петрини с.Торгановичі» Старосамбірської міської ради
Самбірського району Львівської області
Тема: Літо позаду. Повторення.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
1 |
|
Новий навчальний рік і новенькі. Повторення лексичного матеріалу. |
Der \die Neue, das Schuljahr, vorbei sein |
Питальні речення |
2 |
|
Хобі моїх друзів. Введення та активізація лексики. |
Das Autobild, die CD, die Postkarte, das Tierbild, das Automodell, die Münze, die Serviette, die Briefmarke, die Muschel, der Sticker, sammeln |
|
3 |
|
Як ти проводиш свої літні канікули? Розвиток навиків монологічного та діалогічного мовлення. |
Camping, mit dem Schiff fahren, verbringen |
|
4 |
|
Погода влітку. Розвиток навиків читання. |
Der Ausflug, der Regenbogen, das Gewitter, die Wetterbeobachtung, der Regen, die Anzeige |
|
5 |
|
Яким було літо? Розвиток граматичних умінь. |
Interessant, der Ärger, wunderbar, langweilig |
Präteritumдієслів sein, haben |
6 |
|
Де ми були влітку? Розвиток навиків усного мовлення. |
Der See, das Gebirge, das Ausland |
|
7 |
|
Улітку в селі. Розвиток навиків читання. |
Füttern, pflücken. Gießen, in Ordnung bringen |
|
8 |
|
Діагностична контрольна робота. |
|
|
Тема: Моя сім’я.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
9 |
|
Це моя сім’я. Активізація лексики. |
|
|
10 |
|
Дозвольте представити моїх рідних! Розвиток навиків усного мовлення. |
Die Cousine, der Cousin, der Neffe, die Nichte, kennen, vorstellen |
Особові займенники в Akk. |
11 |
|
Хто зображений на фото? Діалогічне мовлення по темі. |
Der Mann, die Frau, der Mensch, der Student |
Займенник „dieser“ |
12 |
|
Мої брати і сестри. Розвиток навиків аудіювання. |
Der Kindergarten, lockig, dunkel, sportlich |
|
13 |
|
Скільки йому років? Скільки їй років. Числівник. |
Ledig, verheiratet, verwitwet |
|
14 |
|
Професії моїх рідних. Активізація лексики. |
Arbeiten als, die Bäckerei, das Büro, den Haushalt führen |
|
15 |
|
Ким ти хочеш стати? Розвиток навиків читання та усного мовлення. |
Der Koch, der Tischler, der Bauarbeiter, der Tierarzt, der Busfahrer, die Putzfrau, die Krankenschwester, die Schauspielerin, die Friseurin, das Fotomodel, werden |
|
16 |
|
Відносини в сім’ї. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Achten, verstehen, böse sein auf (Akk.), loben, schimpfen auf (Akk.) |
|
17 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
Тема: Школа.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
18 |
|
Початок нового навчального року. Активізація лексики. |
|
|
19 |
|
Що ми робимо у школі? Розвиток навиків монологічного та діалогічного мовлення. |
Nennen, vergleichen, Noten geben, die Tafel abwischen |
|
20 |
|
Ми хочемо добре вчитися. Значення та вживання дієслова«möchten». |
Der Faulpelz, unterschiedlich, möchten, einverstanden, erfahren |
Вживання дієслова möchten |
21 |
|
На уроці німецької мови. Відмінювання іменників у Dativ. |
Von, bei, zu, mit, nach, aus, seit, herausschreiben, abschreiben, plaudern, kontrollieren, der Unterricht |
Відмінювання іменників у Dativ. |
22 |
|
Наша школа. Розвиток навиків усного мовлення. |
Der Raum, das Schulgebäude, die Turnhalle, das Klassenzimmer, der Schulhof |
|
23 |
|
Школа моєї мрії. Введення та активізація ЛО. Займенник man. |
Das Einmaleins, pro Tag, bequem, die Glocke, die Cafeteria, die Satellitenantenne, erfahrene Lehrer |
Вживання займенника man. |
24 |
|
Сьогодні й учора. Perfekt слабких дієслів з haben. |
Klassendienst haben, loben, klingeln |
Perfekt слабких дієслів з haben |
25 |
|
Школи в минулому та сьогодні. Perfekt сильних дієслів з sein. |
Auswendig, das Schulmuseum, zum Glück, natürlich, die Tinte |
Perfekt сильних дієслів з sein |
26 |
|
Урок не відбувся. Вживання дієслів з відокремленими префіксами. |
Müde, irgendwann, ausfallen |
Вживання дієслів з відокремленими префіксами. |
27 |
|
Мої шкільні друзі. Розвиток навиків читання та монологічного мовлення. |
Sitzen bleiben, einkaufen, wütend sein, der Schreck, schimpfen, das Geschirr, aufräumen, anstellen, keinen Zweck |
|
28 |
|
Мої однокласники. Cтупені порівняння прикметників та прислівників. |
Sitzen bleiben, das Diktat, der Tipp, tipps geben, üben, um Hilfe bitten, hilfsbereit |
Cтупені порівняння прикметників та прислівників |
29 |
|
Вчитися із задоволенням. Підсумковий урок. |
Der Spaß, herausschreiben, im Wörterbuch nachschlagen |
|
30 |
|
Підготовка до контрольних робіт. |
|
|
31 |
|
Контроль навиків усного мовлення та письма. |
|
|
32 |
|
Контроль навиків читання та аудіювання. |
|
|
Другий семестр
Тема: Розпорядок дня
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
33 |
|
Після школи. Дні тижня. Повторення лексики. |
die Geige, der Wochentag |
|
34 |
|
О котрій годині? Розвиток навиків читання та усного мовлення. |
aufstehen, frühstücken, zu Mittag essen, zu Abend essen, Morgengymnastik machen, Freunde treffen, schlafen gehen |
|
35 |
|
Хто рано встає, тому Бог дає. Відмінювання займенника sich. |
sich abtrocknen, sich anziehen, sich ausziehen, sich waschen, das Bett machen, das Handtuch, die Seife, sportlich, brav, der Wecker, die Zahnbürste, die Zahnpasta, die Zähne putzen |
Відмінювання займенника sich. |
36 |
|
Що ти робив учора? Повторення часової форми Perfekt. |
|
Повторення часової форми Perfekt. |
37 |
|
Я охоче допомагаю батькам. Розвиток навиків діалогічного мовлення. |
aufräumen, Staub saugen, Blumen gießen, das Geschirr abwaschen, einkaufen gehen, bügeln |
|
38 |
|
На вихідних. Розвиток навиків усного мовлення та письма. |
der Kuchen, Kuchen essen, Tee trinken |
|
39 |
|
Повторення. Підсумковий урок. |
|
|
Тема:Святкуємо удома
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
40 |
|
Які страви ти любиш? Введення і активізація лексики. |
Das Bonbon, das Geleekonfekt, das Getränk, der Salat, die Speise, das Geleekonfekt, die Marmelade |
Дієслово mögen. |
41 |
|
Купуємо продукти й готуємо. Розвиток навиків читання. |
Billig, der LKW, das Schiff, das Flugzeug, der Markt, der Zug, kosten, teuer |
|
42 |
|
У супермаркеті. Числівники від 100 до 1000. |
das Geld, der Quark, der Supermarkt, das Fleisch, die Butter, das Mehl, der Zettel |
Числівники від 100 до 1000. |
43 |
|
Ми любимо готувати. Розвиток навиків читання та письма. Підсумковий урок. |
Braten, das Lebensmittel, probieren, das Fleischklößchen, kochen, mischen, zugeben, der Pfeffer, |
|
44 |
|
Ми накриваємо на стіл. Введення та активізація лексики. |
Die Butterdose, das Käsebrot, die Teekanne, die Untertasse, die Gabel, der Löffel, der Teller, das Messer |
|
45 |
|
У нас гості. Розвиток навиків усного мовлення. |
Bitter, salzig, scharf, der Vegetarier, satt, die Soße, reif, sauer, süß, zugreifen |
|
46 |
|
Ми святкуємо день народження. Розвиток навиків читання. |
|
|
47 |
|
Гарні подарунки. Відмінювання особових займенників у Dat. |
|
Відмінювання особових займенників у Dat. |
48 |
|
Що таке гарний тон? Розвиток навиків аудіювання. |
Halten, lautlos mischen, beim trinken, in der linken Hand, lecker, das Schwarzbrot, in der rechten Hand, den Mund wischen, das Weißbrot |
Наказовий спосіб дієслова. |
49 |
|
Повторення. Підсумковий урок. |
|
|
Тема: Німеччина та Україна
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
50 |
|
Європейські країни. Активізація лексики до теми. |
Europa, der Norden, der Süden, der Osten, der Westen, die Mitte, Mitteleuropa |
|
51 |
|
Німеччина – країні і люди. Розвиток навиків письма. |
die Hauptstadt, die Staatsfahne, die Lage, das Nachbarland, die Bundesrepublik, der Einwohner |
|
52 |
|
Де знаходяться країни? Розвиток навиків усного мовлення. |
Norddeutschland, Süddeutschland, Westdeutschland, Ostdeutschland, Mitteldeutschland, die Metropole |
|
53 |
|
Берлін. Розвиток навиків читання. |
das Tor, das Denkmal, der Turm, der Reichstag, das Parlament, der Platz, die Sehenswürdigkeit |
|
54 |
|
Україна – моя Батьківщина. Розвиток навиків письма. |
die Heimat, das Heimatland, das Gebiet, rund, die Bevölkerung |
|
55 |
|
Українські міста. Розвиток навиків усного мовлення. |
der Industriebetrieb, die Kirche |
|
56 |
|
Київ – столиця України. Розвиток навиків читання. |
das Kloster, das Höhlenkloster, die Hauptstraße |
|
57 |
|
Повторення. Підсумковий урок. |
|
|
Тема: Наша природа і навколишнє середовище.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
58 |
|
Погода у кожну пору року. |
|
|
59 |
|
Природа. Розвиток умінь аудіювання та читання. |
Die Natur, der Zauberer |
|
60 |
|
Прогноз та повідомлення погоди. Розвиток навиків усного мовлення. |
Der Ausflug, das Gewitter, steigen, es blitzt, heiter, der Wetterbericht, im Freien, der Regenmantel, die Wettervorhersage |
|
61 |
|
Світ навколо нас. Розвиток навиків аудіювання. |
Farbig, lebendig, rein, das Grün, malerisch, tot, die Landschaft, natürlich, bunt |
|
62 |
|
Проблеми довкілля. Розвиток навиків читання та письма. |
Das Abgas, der Müll, die Arbeitsgemeinschaft, das Abwasser, ökologisch, der Naturforscher, denn, der Smog, das Problem |
Речення із сполучником denn |
63 |
|
Тварини та птахи. Розвиток умінь монологічного та діалогічного мовлення. |
Die Elster, die Krähe, der Nistkasten, die Schwalbe, der Star, füttern, die Eule, die Lerche, die Taube, der Spatz, der Storch, reinigen |
|
64 |
|
Ми захищаємо нашу природу. Розвиток вмінь аудіювання та монологічного мовлення. |
Die Eisenbahn, nützlich, der Schornstein, erhalten, die Plastiktüte, werfen, lösen, schaden, verschmutzen |
|
65 |
|
Повторення. Підсумковий урок. |
|
|
66 |
|
Підготовка до контрольних робіт.
|
|
|
67 |
|
Контроль навиків усного мовлення та письма. |
|
|
68 |
|
Контроль навиків читання та аудіювання. |
|
|
69 |
|
Урок домашнього читання. |
|
|
70 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
1