Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ УКРАЇНСЬКА МОВА та ЧИТАННЯ

Про матеріал
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ УКРАЇНСЬКА МОВА та ЧИТАННЯ Інтегровані уроки – 7 год на тиждень За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручників Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1, В.Чипурко «Українська мова та читання» частина 2 2019/20 н.р. І семестр
Перегляд файлу

№ п/п

Тема уроку

Дата

 

Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ

 

УКРАЇНСЬКА  МОВА  та  ЧИТАННЯ

Інтегровані уроки – 7 год на тиждень

За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко.

До підручників

Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1, В.Чипурко «Українська мова та читання» частина 2

2019/20 н.р.

І семестр

 

1.

Повторення. Звуки мовлення. Букви. с.4 – 5 (мова)

 

2.

Я і світ. с.4 – 6 (читання)

 

3.

Розрізнення звуків і букв. Алфавіт. с.6 – 8 (м.)

 

4.

Чарівниця – осінь. с.8 – 9. Я. Щоголів «Осінь». Вірш напам’ять. (ч.)

 

5.

Звуки і букви. Абетка.

Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту.с.8 - 10

 

6.

Яблуко в осінньому саду.с.10-13

 

7.

Наголос.с.10 - 11

 

8.

Тварини готуються до зими.с.13 - 15

 

9.

Склад. Перенесення слів з рядка в рядок.с.12 – 13.

 

10.

Чи чули ви байку?с.15 - 18

 

11.

Голосні звуки. Позначення їх буквами.с.14 – 15.

 

12.

Сміховинки – загадки.с.19 - 21

 

13.

Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного або двох).с.16 – 18.

 

14.

Як берізка листя роздарувала.с.21 - 24

 

15.

Розвиток зв’язного мовлення.

 

16.

Коло читання

 

17.

Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів.с.18 – 20.

 

18.

Підсумок по темі (читання).

 

19.

Резервний урок. Наші конкурси.

 

20.

Я і моя сім’я. Моїй мамі. с.26 - 30

 

21.

Приголосні звуки. Позначення їх буквами.с.21 – 23.

 

22.

Вчить мене мій тато. Батьківські поради. с.30 - 31

 

23.

Звук (ф), позначення його буквою Ф. Складання речень. Навчальний діалог.с.23 – 25.

 

24.

Притича. Мій дідусь.с.32.Чия сімеєчка дружніша. Сміховинки.с.33 - 35

 

25.

Звуки (дж), (дз), (дз), позначення їх на письмі ДЖ, ДЗ.

Перевірна робота. ДІАЛОГ.

 

26.

Дерево роду.с.35 – 38. М.Чумарна «Дерево роду». Вірш напамять.

 

27.

Звуки (г),  (ґ). Позначення їх буквами г, ґ. Вимова і написання слів із цими звуками.с.27 – 29.

 

28.

Коло читання

 

29.

Буква Щ, та її звукове значення.с.29 – 30.

 

30.

Колиска і колисанки. Колискові пісні.с.40 – 42. Загадки. Скоромовки.

 

31.

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із ними.с.31 – 33.

 

32.

Світ моїх казок. Чарівниця – казка. Івасик – Телесик.с.44 - 46

 

33.

Розвиток звязного мовлення.

 

34.

Ігри. Народні жарти.с.47 - 49

 

35.

Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.с.33

 

36.

Кривенька качечка.с.51 – 54.

 

37.

Резервний урок з української мови. Вчимося творити словом.

 

38.

Коло читання.

 

39.

Аналіз перевірної роботи. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.с.35 – 37.

 

40.

Аудіювання.

 

41.

Вправи на закріплення знань про мякі приголосні звуки та позначення їх мякості. Вправляння у переносі слів.

 Звуко–буквений аналіз слів.с.37 – 39.

 

42.

Підсумок по темі (читання).

 

43.

Буквосполучення ьо. Правила переносу слів з ь і ьо.с.39 – 41.

 

44.

Твори улюблених письменників. І. Франко «Ріпка». с.56 – 60.

 

45.

Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх двома однаковими буквами. Звукові моделі.с.41 - 43

Перевірна робота. АУДІЮВАННЯ.

 

46.

Про двох цапків. Дві кізочки.с.60 – 61.

 

47.

Поділ на склади та перенос слів з подовженими мякими приголосними звуками.с.43 – 44.

 

48.

В. Сухомлинський «Пихата жаба». Безконечні казочки.с.62 – 64.

 

49.

Розвиток звязного мовлення.

 

50.

Коло читання.

 

51.

Вимова та написання слів, у яких ставиться апостроф.с.45 – 46.

 

52.

Підсумок по темі (читання).

 

53.

Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.с.46 – 48.

 

54.

Діалог.

 

55.

Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів.с.49 – 51.

 

56.

Таємниці зими. Зимові* казки, загадки, прикмети, скоромовки.

с.66 – 70.

 

57.

Контрольна робота з мовної теми

 «ЗВУКИ  і  БУКВИ. СКЛАД. НАГОЛОС».

 

58.

Святковий календарик. Місяці зими.с.70 – 72.

 

59.

Аналіз контрольної роботи.Слово. Лексичне значення слова.с.52 – 54.

 

60.

П.Воронько «Кіт не знав», Г.Тютюнник «Нащо дубам листя взимку».с.72 – 74.

 

61.

Слова однакові за звучанням, але різні за значенням.с.54 – 56.

 

62.

О.Олесь «Метелики». Вірш напамять.

 

63.

Слова близькі та протилежні за значенням.с.57 – 59.

 

64.

Дванадцять місяців.с.75 – 77.

 

65.

Розвиток звязного мовлення.

 

66.

Новий рік.с.77 – 78.

 

67.

Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.с.59 – 61.

 

68.

Колядування. Колядка напамять. (За власним вибором)

 

69.

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.с.61 – 64.

Тренувальне АУДІЮВАННЯ.

 

70.

Коло читання.

 

71.

Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання.

с.64 – 66.  Перевірна робота. АУДІЮВАННЯ.

 

72.

Підсумок по темі (читання).

 

73.

Слова – назви дій. Слова – назви предметів.

Слова – назви ознак. Слова – назви чисел.с.66 – 69.

 

74.

Різдвяні візерунки. Коляда. Щедрівки. Акровірші. Загадки.с.80 – 82.

 

75.

Слова, які називають дії предметів (дієслова).с.69 – 72.

Тренувальний усний переказ.

 

76.

Коло читання.

 

77.

Спостереження за словами – назвами дій, близькими за значенням.с.72 – 74.

 

78.

Щоденні пять. Підсумки. Щоденник вражень.

 

79.

Спостереження за словами – назвами дій, протилежними за значенням.

с.75 – 77.

 

80.

Розвиток звязного мовлення.

 

81.

У колі друзів. Вірші.с.84 – 85.

 

83.

Слова, які означають назви предметів (іменники).с.77 – 80.

 

84.

Дивовижна дружба. Оповідання. Мирилки. Жарти. Казки.с.86 – 89.

 

85.

Слова – назви предметів, протилежні за значенням.с.80 – 82.

 

86.

Наш класний театр. Класна розвага. Казка «Котик і півник».с.90 - 92

 

87.

Слова – назви предметів, близькі за значенням. Один предмет і багато предметів. Один – багато.с.82 – 84.

 

88.

Підсумок по темі (читання).

 

89.

Відмінність слів близьких за значенням, від спільнокореневих.

с.84 – 86. Перевірна робота. УСНИЙ  ПЕРЕКАЗ.

 

90.

Класні вечорниці. Підготовка до сімейного свята.

 

91.

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.с.86 – 88.

 

92.

Вчимося декламувати вірші.

 

93.

Велика буква у кличках тварин.с.89 – 90.

 

94.

Зустрічаємо Новоріччя. Вчимося співати різдвяні пісні.

 

95.

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.с.91 – 92.

 

96.

Зустрічаємо Новоріччя. Вчимося щедрувати.

 

97.

Розвиток зв’язного мовлення.

 

98.

Зустрічаємо Новоріччя. Родинні обереги.

 

99.

Слова, які називають ознаки предметів (прикметники).с.93 – 95.

Контрольна робота: СПИСУВАННЯ.

 

100.

Як ми вміємо читати. Класні конкурси.

 

101.

Аналіз контрольної роботи. Слова – назви ознак, протилежні за значенням.с.95 - 97

 

102.

Краса рідного слова. Новорічні вітання.

 

103.

Слова – назви ознак, близькі за значенням. Спостереження за роллю цих слів у текстах – описах.с.97 – 99.

 

104.

Письменники рідного краю.

 

105.

Контрольна  робота: ДИКТАНТ.

 

106.

Зимова книжечка. Класний проект.

 

107.

Аналіз контрольної роботи. Слова – назви чисел.с.100 - 101

 

108.

Резервний урок.

 

109.

Контрольна робота з мовної теми «СЛОВО».

 

110.

Підсумковий урок за І-ий семестр (читацькі вміння)

 

111.

Грамотно пишу. Підсумковий урок за І-ий семестр.

Підготувала: вчитель-методист Рокинівського НВК

Войтович Світлана Петрівна

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ляшук Алла Федорівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Карпенко Ольга
    Шановна Світлана Петрівна! Дуже вдячна вам за розробку календарних планів на 1 семестр.По ним було чудово працювати.Не могли б ви поділитись розробкою на 2 семестр.,тому,що я працюю саме по вашим наробкам.Дуже дякую. з повагою Ольга.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
7670
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку