№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ
УКРАЇНСЬКА МОВА та ЧИТАННЯ Інтегровані уроки – 7 год на тиждень За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручників Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1, В.Чипурко «Українська мова та читання» частина 2 2019/20 н.р. І семестр |
|
1. |
Повторення. Звуки мовлення. Букви. с.4 – 5 (мова) |
|
2. |
Я і світ. с.4 – 6 (читання) |
|
3. |
Розрізнення звуків і букв. Алфавіт. с.6 – 8 (м.) |
|
4. |
Чарівниця – осінь. с.8 – 9. Я. Щоголів «Осінь». Вірш напам’ять. (ч.) |
|
5. |
Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту.с.8 - 10 |
|
6. |
Яблуко в осінньому саду.с.10-13 |
|
7. |
Наголос.с.10 - 11 |
|
8. |
Тварини готуються до зими.с.13 - 15 |
|
9. |
Склад. Перенесення слів з рядка в рядок.с.12 – 13. |
|
10. |
Чи чули ви байку?с.15 - 18 |
|
11. |
Голосні звуки. Позначення їх буквами.с.14 – 15. |
|
12. |
Сміховинки – загадки.с.19 - 21 |
|
13. |
Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного або двох).с.16 – 18. |
|
14. |
Як берізка листя роздарувала.с.21 - 24 |
|
15. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
16. |
Коло читання |
|
17. |
Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів.с.18 – 20. |
|
18. |
Підсумок по темі (читання). |
|
19. |
Резервний урок. Наші конкурси. |
|
20. |
Я і моя сім’я. Моїй мамі. с.26 - 30 |
|
21. |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами.с.21 – 23. |
|
22. |
Вчить мене мій тато. Батьківські поради. с.30 - 31 |
|
23. |
Звук (ф), позначення його буквою Ф. Складання речень. Навчальний діалог.с.23 – 25. |
|
24. |
Притича. Мій дідусь.с.32.Чия сімеєчка дружніша. Сміховинки.с.33 - 35 |
|
25. |
Звуки (дж), (дз), (дз’), позначення їх на письмі ДЖ, ДЗ. Перевірна робота. ДІАЛОГ. |
|
26. |
Дерево роду.с.35 – 38. М.Чумарна «Дерево роду». Вірш напам’ять. |
|
27. |
Звуки (г), (ґ). Позначення їх буквами г, ґ. Вимова і написання слів із цими звуками.с.27 – 29. |
|
28. |
Коло читання |
|
29. |
Буква Щ, та її звукове значення.с.29 – 30. |
|
30. |
Колиска і колисанки. Колискові пісні.с.40 – 42. Загадки. Скоромовки. |
|
31. |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із ними.с.31 – 33. |
|
32. |
Світ моїх казок. Чарівниця – казка. Івасик – Телесик.с.44 - 46 |
|
33. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
34. |
Ігри. Народні жарти.с.47 - 49 |
|
35. |
Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.с.33 |
|
36. |
Кривенька качечка.с.51 – 54. |
|
37. |
Резервний урок з української мови. Вчимося творити словом. |
|
38. |
Коло читання. |
|
39. |
Аналіз перевірної роботи. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.с.35 – 37. |
|
40. |
Аудіювання. |
|
41. |
Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості. Вправляння у переносі слів. Звуко–буквений аналіз слів.с.37 – 39. |
|
42. |
Підсумок по темі (читання). |
|
43. |
Буквосполучення ьо. Правила переносу слів з ь і ьо.с.39 – 41. |
|
44. |
Твори улюблених письменників. І. Франко «Ріпка». с.56 – 60. |
|
45. |
Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх двома однаковими буквами. Звукові моделі.с.41 - 43 Перевірна робота. АУДІЮВАННЯ. |
|
46. |
Про двох цапків. Дві кізочки.с.60 – 61. |
|
47. |
Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками.с.43 – 44. |
|
48. |
В. Сухомлинський «Пихата жаба». Безконечні казочки.с.62 – 64. |
|
49. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
50. |
Коло читання. |
|
51. |
Вимова та написання слів, у яких ставиться апостроф.с.45 – 46. |
|
52. |
Підсумок по темі (читання). |
|
53. |
Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.с.46 – 48. |
|
54. |
Діалог. |
|
55. |
Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів.с.49 – 51. |
|
56. |
Таємниці зими. Зимові* казки, загадки, прикмети, скоромовки. с.66 – 70. |
|
57. |
Контрольна робота з мовної теми «ЗВУКИ і БУКВИ. СКЛАД. НАГОЛОС». |
|
58. |
Святковий календарик. Місяці зими.с.70 – 72. |
|
59. |
Аналіз контрольної роботи.Слово. Лексичне значення слова.с.52 – 54. |
|
60. |
П.Воронько «Кіт не знав», Г.Тютюнник «Нащо дубам листя взимку».с.72 – 74. |
|
61. |
Слова однакові за звучанням, але різні за значенням.с.54 – 56. |
|
62. |
О.Олесь «Метелики». Вірш напам’ять. |
|
63. |
Слова близькі та протилежні за значенням.с.57 – 59. |
|
64. |
Дванадцять місяців.с.75 – 77. |
|
65. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
66. |
Новий рік.с.77 – 78. |
|
67. |
Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.с.59 – 61. |
|
68. |
Колядування. Колядка напам’ять. (За власним вибором) |
|
69. |
Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.с.61 – 64. Тренувальне АУДІЮВАННЯ. |
|
70. |
Коло читання. |
|
71. |
Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання. с.64 – 66. Перевірна робота. АУДІЮВАННЯ. |
|
72. |
Підсумок по темі (читання). |
|
73. |
Слова – назви дій. Слова – назви предметів. Слова – назви ознак. Слова – назви чисел.с.66 – 69. |
|
74. |
Різдвяні візерунки. Коляда. Щедрівки. Акровірші. Загадки.с.80 – 82. |
|
75. |
Слова, які називають дії предметів (дієслова).с.69 – 72. Тренувальний усний переказ. |
|
76. |
Коло читання. |
|
77. |
Спостереження за словами – назвами дій, близькими за значенням.с.72 – 74. |
|
78. |
Щоденні п’ять. Підсумки. Щоденник вражень. |
|
79. |
Спостереження за словами – назвами дій, протилежними за значенням. с.75 – 77. |
|
80. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
81. |
У колі друзів. Вірші.с.84 – 85. |
|
83. |
Слова, які означають назви предметів (іменники).с.77 – 80. |
|
84. |
Дивовижна дружба. Оповідання. Мирилки. Жарти. Казки.с.86 – 89. |
|
85. |
Слова – назви предметів, протилежні за значенням.с.80 – 82. |
|
86. |
Наш класний театр. Класна розвага. Казка «Котик і півник».с.90 - 92 |
|
87. |
Слова – назви предметів, близькі за значенням. Один предмет і багато предметів. Один – багато.с.82 – 84. |
|
88. |
Підсумок по темі (читання). |
|
89. |
Відмінність слів близьких за значенням, від спільнокореневих. с.84 – 86. Перевірна робота. УСНИЙ ПЕРЕКАЗ. |
|
90. |
Класні вечорниці. Підготовка до сімейного свята. |
|
91. |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.с.86 – 88. |
|
92. |
Вчимося декламувати вірші. |
|
93. |
Велика буква у кличках тварин.с.89 – 90. |
|
94. |
Зустрічаємо Новоріччя. Вчимося співати різдвяні пісні. |
|
95. |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.с.91 – 92. |
|
96. |
Зустрічаємо Новоріччя. Вчимося щедрувати. |
|
97. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
98. |
Зустрічаємо Новоріччя. Родинні обереги. |
|
99. |
Слова, які називають ознаки предметів (прикметники).с.93 – 95. Контрольна робота: СПИСУВАННЯ. |
|
100. |
Як ми вміємо читати. Класні конкурси. |
|
101. |
Аналіз контрольної роботи. Слова – назви ознак, протилежні за значенням.с.95 - 97 |
|
102. |
Краса рідного слова. Новорічні вітання. |
|
103. |
Слова – назви ознак, близькі за значенням. Спостереження за роллю цих слів у текстах – описах.с.97 – 99. |
|
104. |
Письменники рідного краю. |
|
105. |
Контрольна робота: ДИКТАНТ. |
|
106. |
Зимова книжечка. Класний проект. |
|
107. |
Аналіз контрольної роботи. Слова – назви чисел.с.100 - 101 |
|
108. |
Резервний урок. |
|
109. |
Контрольна робота з мовної теми «СЛОВО». |
|
110. |
Підсумковий урок за І-ий семестр (читацькі вміння) |
|
111. |
Грамотно пишу. Підсумковий урок за І-ий семестр. Підготувала: вчитель-методист Рокинівського НВК Войтович Світлана Петрівна |
|
1