«Погоджено»
«___»________________ 20__р.
___________________________
Календарно-тематичне
планування:
Алгебра (7 кл.),
Геометрія (7 кл.)
Вч.
2024-2025 н. р.
Календарно-тематичне планування
з алгебри у 7 класі на 2024 / 2025 н.р.
Складено відповідно до Модельної навчальної програми «Алгебра. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Пихтар М.П., Рубльов Б.В., Семенов В.В., Якір М.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
Алгебра, 7 клас (НУШ)
(105 годин на рік, 3 год. на тиждень, І семестр – 48 год., ІІ семестр – 57 год.)
№ теми |
Назва теми |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу за 6 клас (з годин резерву) |
1 |
- |
|
Алгебраїчні вирази |
60 |
5 |
|
Лінійні рівняння та їх системи |
17 |
1 |
|
Функції |
17 |
1 |
|
Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу (з годин резерву) |
10 |
1 |
|
Разом: |
105 |
8 |
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. Алгебраїчні вирази(61 год) |
|||
Змістові лінії: «Алгебраїчні вирази»,«Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів. Математичне моделювання». |
|||
|
|
Повторення вивченого матеріалу за 6 клас |
|
Вирази зі змінними. Одночлени (16 год.) |
|||
|
|
Числові вирази. |
|
|
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Тотожно рівні вирази. Тотожності. |
|
|
|
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей. |
|
|
|
Виконання вправ. Самостійна робота |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Степінь з натуральним показником. |
|
|
|
Властивості степеня з натуральним показником. |
|
|
|
Одночлени. Стандартний вигляд одночлена. |
|
|
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота № 1. Вирази зі змінними. Одночлени. |
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь. |
|
Многочлени (21 год.) |
|||
|
|
Додавання і віднімання многочленів. |
|
|
|
Додавання і віднімання многочленів. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Множення одночлена на многочлен. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота № 2. Додавання і віднімання многочленів. Множення одночлена на многочлен. |
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь. |
|
|
|
Множення многочлена на многочлен. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Розкладання многочлена на множники. Метод групування. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота № 3. Множення многочлена на многочлен. Розкладання многочлена на множники. |
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь. |
|
Формули скороченого множення (24 год.) |
|||
|
|
Добуток різниці та суми двох виразів. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Різниця квадратів двох виразів. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота № 4. Формули скороченого множення. |
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь. |
|
ІІ семестр (57 год.) |
|||
|
|
Сума і різниця кубів двох виразів. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій. |
|
|
|
Задачі на дослідження оптимальних ситуацій. |
|
|
|
Застосування різних способів розкладання многочлена на множники. |
|
|
|
Застосування різних способів розкладання многочлена на множники. |
|
|
|
Виконання вправ на застосування різних способів розкладання многочленів на множники. |
|
|
|
Виконання вправ на застосування різних способів розкладання многочленів на множники. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Діагностична контрольна робота № 5. Сума і різниця кубів двох виразів. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. |
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь. |
|
Тема 2. Лінійні рівняння та їх системи (17 год.) |
|||
Змістові лінії: «Рівняння», «Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів. Математичне моделювання». |
|
||
|
|
Лінійне рівняння з однією змінною. |
|
|
|
Рівняння з двома змінними. Графік рівняння з двома змінними. |
|
|
|
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік. |
|
|
|
Система двох лінійних рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними. |
|
|
|
Графічний метод розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними. |
|
|
|
Розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними методом підстановки. |
|
|
|
Розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними методом підстановки. |
|
|
|
Розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними методом додавання. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі реальних ситуацій. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ і задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота № 7. Лінійні рівняння і їх системи. |
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь. |
|
Тема 3. Функції (17 год.) |
|||
Змістові лінії: «Функції», «Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів. Математичне моделювання». |
|||
|
|
Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. |
|
|
|
Функція. Область визначення та область значень функції. |
|
|
|
Робота з даними. Графіки залежностей між величинами, які описують реальні процеси. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Способи задання функції. |
|
|
|
Способи задання функції. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Графік функції. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Компетентнісно зорієнтовані задачі. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота № 6. Функції. |
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь. |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу (10 год.) |
|||
Змістові лінії: «Алгебраїчні вирази»,«Функції»,«Рівняння», «Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів. Математичне моделювання». |
|||
|
|
Степінь з натуральним показником. |
|
|
|
Одночлени. Многочлени. |
|
|
|
Формули скороченого множення. |
|
|
|
Функція. Способи задання функції. |
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості. |
|
|
|
Розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи. Узагальнення матеріалу, вивченого за рік. |
|
Календарно-тематичне планування
з геометрії у 7 класі на 2024 / 2025 н.р.
Складено відповідно до Модельної навчальної програми «Геометрія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Пихтар М.П., Рубльов Б.В., Семенов В.В., Якір М.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
Геометрія, 7 клас (НУШ)
(70 годин на рік, 2 год. на тиждень, І семестр – 32 год., ІІ семестр – 48 год.)
№ теми |
Назва теми |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
|
Найпростіші геометричні фігури |
12 |
1 |
|
Трикутники |
14 |
1 |
|
Паралельні прямі. Сума кутів трикутника |
17 |
1 |
|
Коло і круг |
14 |
1 |
|
Повторення і систематизація матеріалу |
13 |
1 |
|
Разом: |
70 |
5 |
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. Найпростіші геометричні фігури (12 год.) |
|||
Змістові лінії: «Геометричні фігури та їхні властивості», «Геометричні величини», «Геометричні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів» |
|||
|
|
Вступ до геометрії. Точки та прямі. |
|
|
|
Відрізок і його довжина. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Промінь. Кут. Вимірювання кутів. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Суміжні та вертикальні кути. |
|
|
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Похила. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Аксіоми. Теореми. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота №1. Найпростіші геометричні фігури. |
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь. |
|
Тема 2. Трикутники (14 год.) |
|||
Змістові лінії: «Геометричні фігури та їхні властивості», «Геометричні величини», «Геометричні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів» |
|||
|
|
Трикутник. Рівні трикутники. |
|
|
|
Висота, медіана,бісектриса трикутника. |
|
|
|
Перша та друга ознаки рівності трикутників. |
|
|
|
Перша та друга ознаки рівності трикутників. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Рівнобедрений трикутник та його властивості. |
|
|
|
Ознаки рівнобедреного трикутника. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Третя ознака рівності трикутників. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота №2. Трикутники. |
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь. |
|
Тема 3. Паралельні прямі. Сума кутів трикутника (17 год.) |
|||
Змістові лінії: «Геометричні фігури та їхні властивості», «Геометричні величини», «Геометричні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів» |
|||
|
|
Паралельні прямі. |
|
|
|
Ознаки паралельності двох прямих. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Властивості паралельних прямих. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Сума кутів трикутника. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Нерівність трикутника. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Прямокутний трикутник. |
|
|
|
Властивості прямокутного трикутника. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота №3. Паралельні прямі. Сума кутів трикутника. |
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь. |
|
Тема 4. Коло і круг (14 год.) |
|||
Змістові лінії: «Геометричні фігури та їхні властивості», «Геометричні величини», «Геометричні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів» |
|||
|
|
Геометричне місце точок. Коло та круг. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Властивості кола. Дотична до кола. |
|
|
|
Властивості кола. Дотична до кола. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Описане та вписане кола трикутника. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Основні задачі на побудову. |
|
|
|
Основні задачі на побудову. |
|
|
|
Розв’язування задач на побудову. |
|
|
|
Розв’язування задач на побудову. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота №4. Коло та круг. |
|
|
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь. |
|
Тема 4. Повторення і систематизація матеріалу (13 год.) |
|||
Змістові лінії: «Геометричні фігури та їхні властивості», «Геометричні величини», «Геометричні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів» |
|||
|
|
Найпростіші геометричні фігури та їхні властивості. |
|
|
|
Найпростіші геометричні фігури та їхні властивості. |
|
|
|
Трикутники. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Паралельні прямі. Сума кутів трикутника. |
|
|
|
Паралельні прямі. Сума кутів трикутника. |
|
|
|
Паралельні прямі. Сума кутів трикутника. |
|
|
|
Коло та круг. |
|
|
|
Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
|
Аналіз самостійної роботи. Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи. Узагальнення матеріалу за рік. |
|