Календарно-тематичне планування з алгебри та геометрії, 7 клас (НУШ), 2024-2025 н.р.

Про матеріал
Складено відповідно до Модельних навчальних програм «Алгебра. 7-9 класи» та "Геометрія. 7-9 класи" для закладів загальної середньої освіти (автори: Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Пихтар М.П., Рубльов Б.В., Семенов В.В., Якір М.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)
Перегляд файлу

 

«Погоджено»

«___»________________ 20__р.

___________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне

планування:

Алгебра (7 кл.),

Геометрія (7 кл.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вч.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2024-2025 н. р.


Календарно-тематичне планування 

з алгебри у 7 класі на 2024 / 2025 н.р.

Складено відповідно до Модельної навчальної програми «Алгебра. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Пихтар М.П., Рубльов Б.В., Семенов В.В., Якір М.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)

 

Алгебра, 7 клас (НУШ)

(105 годин на рік, 3 год. на тиждень, І семестр – 48 год.,  ІІ семестр – 57 год.)

№ теми

Назва теми

Кількість годин

Кількість контрольних робіт

 

Повторення і узагальнення навчального матеріалу за 6 клас (з годин резерву)

1

-

  1.  

Алгебраїчні вирази

60

5

  1.  

Лінійні рівняння та їх системи

17

1

  1.  

Функції

17

1

 

Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу (з годин резерву)

10

1

 

Разом:

105

8

 

 

№ уроку

Дата

Теми уроку

Примітки

І семестр

Тема 1. Алгебраїчні вирази(61 год)

Змістові лінії: «Алгебраїчні вирази»,«Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів. Математичне моделювання».

  1.                

 

Повторення вивченого матеріалу за 6 клас

 

Вирази зі змінними. Одночлени (16 год.)

  1.                

 

Числові вирази.

 

  1.                

 

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази.

 

  1.                

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.                

 

Тотожно рівні вирази. Тотожності.

 

  1.                

 

Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей.

 

  1.                

 

Виконання вправ. Самостійна робота

 

  1.                

 

Аналіз самостійної роботи. Степінь з натуральним показником.

 

  1.                

 

Властивості степеня з натуральним показником.

 

  1.            

 

Одночлени. Стандартний вигляд одночлена.

 

  1.            

 

Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ.

 

  1.            

 

Діагностична контрольна робота  № 1. Вирази зі змінними. Одночлени.

 

  1.            

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь.

 

Многочлени (21 год.)

  1.            

 

Додавання і віднімання многочленів.

 

  1.            

 

Додавання і віднімання многочленів.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Множення одночлена на многочлен.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ.

 

  1.            

 

Діагностична контрольна робота  № 2. Додавання і віднімання многочленів. Множення одночлена на многочлен.

 

  1.            

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь.

 

  1.            

 

Множення многочлена на многочлен.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Розкладання многочлена на множники. Метод групування.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Діагностична контрольна робота  № 3. Множення многочлена на многочлен. Розкладання многочлена на множники.

 

  1.            

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь.

 

Формули скороченого множення (24 год.)

  1.            

 

Добуток різниці та суми двох виразів.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Різниця квадратів двох виразів.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів. 

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ.

 

  1.            

 

Діагностична контрольна робота  № 4. Формули скороченого множення.

 

  1.            

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь.

 

ІІ семестр (57 год.)

  1.            

 

Сума і різниця кубів двох виразів.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Задачі на дослідження оптимальних ситуацій.

 

  1.            

 

Задачі на дослідження оптимальних ситуацій.

 

  1.            

 

Застосування різних способів розкладання многочлена на множники.

 

  1.            

 

Застосування різних способів розкладання многочлена на множники.

 

  1.            

 

Виконання вправ на застосування різних способів розкладання многочленів на множники.

 

  1.            

 

Виконання вправ на застосування різних способів розкладання многочленів на множники.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота

 

  1.            

 

Діагностична контрольна робота  № 5. Сума і різниця кубів двох виразів. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники.

 

  1.            

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь.

 

 Тема 2. Лінійні рівняння та їх системи (17 год.)

Змістові лінії: «Рівняння», «Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів. Математичне моделювання».

 

  1.            

 

Лінійне рівняння з однією змінною.

 

  1.            

 

Рівняння з двома змінними. Графік рівняння з двома змінними.

 

  1.            

 

Лінійне рівняння з двома змінними та його графік.

 

  1.            

 

Система двох лінійних рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними.

 

  1.            

 

Графічний метод розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними.

 

  1.            

 

Розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними методом підстановки.

 

  1.            

 

Розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними методом підстановки.

 

  1.            

 

Розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними методом додавання.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі реальних ситуацій.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ і задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Діагностична контрольна робота  № 7. Лінійні рівняння і їх системи.

 

  1.            

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь.

 

 Тема 3. Функції (17 год.)

Змістові лінії: «Функції», «Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів. Математичне моделювання».

  1.            

 

Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів.

 

  1.            

 

Функція. Область визначення та область значень функції.

 

  1.            

 

Робота з даними. Графіки залежностей між величинами, які описують реальні процеси.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Способи задання функції.

 

  1.            

 

Способи задання функції.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота.

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Графік функції.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Лінійна функція, її графік та властивості.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Компетентнісно зорієнтовані задачі.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота.

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ.

 

  1.            

 

Діагностична контрольна робота  № 6. Функції.

 

  1.            

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь.

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу (10 год.)

Змістові лінії: «Алгебраїчні вирази»,«Функції»,«Рівняння»,

«Математичні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів. Математичне моделювання».

  1.            

 

Степінь з натуральним показником.

 

  1.            

 

Одночлени. Многочлени.

 

  1.            

 

Формули скороченого множення.

 

  1.            

 

Функція. Способи задання функції.

 

  1.       

 

Лінійна функція, її графік та властивості.

 

  1.       

 

Розв’язування системи двох лінійних рівнянь із двома змінними.

 

  1.       

 

Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач. Самостійна робота.

 

  1.       

 

Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ.

 

  1.       

 

Підсумкова контрольна робота.

 

  1.       

 

Аналіз підсумкової контрольної роботи. Узагальнення матеріалу, вивченого за рік.

 

 


Календарно-тематичне планування 

з геометрії у 7 класі на 2024 / 2025 н.р.

Складено відповідно до Модельної навчальної програми «Геометрія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Пихтар М.П., Рубльов Б.В., Семенов В.В., Якір М.С.), затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 12.07.2021 р. №795)

 

Геометрія, 7 клас (НУШ)

(70 годин на рік, 2 год. на тиждень, І семестр – 32 год.,  ІІ семестр – 48 год.)

№ теми

Назва теми

Кількість годин

Кількість контрольних робіт

  1.  

Найпростіші геометричні фігури

12

1

  1.  

Трикутники

14

1

  1.  

Паралельні прямі. Сума кутів трикутника

17

1

  1.  

Коло і круг

14

1

 

Повторення і систематизація матеріалу

13

1

 

Разом:

70

5

 

 

№ уроку

Дата

Теми уроку

Примітки

І семестр

Тема 1. Найпростіші геометричні фігури (12 год.)

Змістові лінії: «Геометричні фігури та їхні властивості», «Геометричні величини», «Геометричні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів»

  1.                

 

Вступ до геометрії. Точки та прямі.

 

  1.                

 

Відрізок і його довжина.

 

  1.                

 

Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота.

 

  1.                

 

Аналіз самостійної роботи. Промінь. Кут. Вимірювання кутів.

 

  1.                

 

Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.                

 

Суміжні та вертикальні кути.

 

  1.                

 

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Похила.

 

  1.                

 

Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота.

 

  1.                

 

Аналіз самостійної роботи. Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.            

 

Аксіоми. Теореми.

 

  1.            

 

Діагностична контрольна робота  №1. Найпростіші геометричні фігури.

 

  1.            

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь.

 

Тема 2. Трикутники (14 год.)

Змістові лінії: «Геометричні фігури та їхні властивості», «Геометричні величини», «Геометричні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів»

  1.            

 

Трикутник. Рівні трикутники.

 

  1.            

 

Висота, медіана,бісектриса трикутника.

 

  1.            

 

Перша та друга ознаки рівності трикутників.

 

  1.            

 

Перша та друга ознаки рівності трикутників.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота.

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Рівнобедрений трикутник та його властивості.

 

  1.            

 

Ознаки рівнобедреного трикутника.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.            

 

Третя ознака рівності трикутників.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота.

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.            

 

Діагностична контрольна робота  №2. Трикутники.

 

  1.            

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь.

 

Тема 3. Паралельні прямі. Сума кутів трикутника (17 год.)

Змістові лінії: «Геометричні фігури та їхні властивості», «Геометричні величини», «Геометричні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів»

  1.            

 

Паралельні прямі.

 

  1.            

 

Ознаки паралельності двох прямих.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.            

 

Властивості паралельних прямих.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота.

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Сума кутів трикутника.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.            

 

Нерівність трикутника.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота.

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Прямокутний трикутник.

 

  1.            

 

Властивості прямокутного трикутника.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота.

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.            

 

Діагностична контрольна робота №3. Паралельні прямі. Сума кутів трикутника.

 

  1.            

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь.

 

Тема 4. Коло і круг (14 год.)

Змістові лінії: «Геометричні фігури та їхні властивості», «Геометричні величини», «Геометричні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів»

  1.            

 

Геометричне місце точок. Коло та круг.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.            

 

Властивості кола. Дотична до кола.

 

  1.            

 

Властивості кола. Дотична до кола.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.            

 

Описане та вписане кола трикутника.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота.

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Основні задачі на побудову.

 

  1.            

 

Основні задачі на побудову.

 

  1.            

 

Розв’язування задач на побудову.

 

  1.            

 

Розв’язування задач на побудову. Самостійна робота.

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.            

 

Діагностична контрольна робота №4. Коло та круг.

 

  1.            

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Корекція знань, навичок, умінь.

 

Тема 4. Повторення і систематизація матеріалу (13 год.)

Змістові лінії: «Геометричні фігури та їхні властивості», «Геометричні величини», «Геометричні задачі як засіб дослідження життєвих ситуацій та реальних процесів»

  1.            

 

Найпростіші геометричні фігури та їхні властивості.

 

  1.            

 

Найпростіші геометричні фігури та їхні властивості.

 

  1.            

 

Трикутники.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота.

 

  1.            

 

Паралельні прямі. Сума кутів трикутника.

 

  1.            

 

Паралельні прямі. Сума кутів трикутника.

 

  1.            

 

Паралельні прямі. Сума кутів трикутника.

 

  1.            

 

Коло та круг.

 

  1.            

 

Виконання вправ, розв’язування задач. Самостійна робота.

 

  1.            

 

Аналіз самостійної роботи. Виконання вправ, розв’язування сюжетних задач.

 

  1.            

 

Підсумкова контрольна робота.

 

  1.            

 

Аналіз підсумкової контрольної роботи. Узагальнення матеріалу за рік.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Дерій Галина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Коваль Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Доліч Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Алгебра, 7 клас, Планування
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
28 серпня
Переглядів
12536
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку