Календарно-тематичне планування з англійської мови 1 клас за підручником Карпюк на рік

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англвійської мови для 1-го класу за підручником Карпюк розроблене на навчальний рік.

Перегляд файлу

 

 

                                                              КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

                                                  1 клас

                                                                    до підручника“English with Smiling Sam” О.Д. Карпюк

                                                               Тернопіль: Астон, - 2018р.

                                                                    (2 години на тиждень)

                                                                       І  семестр

За Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою КМУ від 21.02.2018 №87 та Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом  Савченко О.Я. для (1-2 класи) (Наказ МОН України від 12.08.2022 № 743)

 

уро-ку

Дата

При-мітка

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

Компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Лексика

Граматика/

Фонетика

Аудіювання/
Читання

Елементи письма/

Говоріння

 

Unit 1 “Hello, Friends!”

(Привіт, друзі!)

7 годин

Змістовні лінії                    Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими.Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей.

Здоров’я й безпека:          виявляє відповідальне ставлення до свогоздоров’я.

 

1.

03.09

 

Перше знайомство.

SBp.6 – 9

TFp.111

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Особливості привітання та знайомства

Співати разом

 

Hello, Hi, Bye

імена героїв: Smiley

What’s your name?

My name’s/I’m…

Nice to meet you!

Пісня“Hello!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Представити себе.

‘’Hotpotato” game

2.

05.09

 

Привіт! Знайомство та вітання.

SBp.10

TFp.112

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Особливості привітання та знайомства

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Імена героїв: Liz, Nick, Vic, Ben, Sue, Harry

What’s your name?

I’m (name)

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Ball game

Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь

 

3.

10.09

 

Давайте знайомитись. Мене звати…

SBp.11TFp.112

Називати імена однокласників

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Імена дітей; boys, girls, badges

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Римівка. Mamorygame.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

Робота в парах, діалогічне мовлення;

Виготовляти іменні бейджі

4.

12.09

 

Привіт! Я – Луї!

SBp.12 – 13

TFp.112

Називати імена героїв. Знайомитись

Співпрацювати в парі

Цифри: one, two, three, four, five

Let’s count the children

Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню

Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах

 

5.

17.09

 

Скоро побачимось.

SBp.14 - 15

TFp.112 – 113

Розмова з однолітками

Особливості привітання та знайомства

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

“Goodbyesong”, Розуміти короткі і прості вказівки. “SayHello!” game.

Повторювати за прослуханим

Інсценувати історію

6.

19.09

 

Привіт! Будемо знайомитись! Час для історії

SBp.16 - 17

Test. TFp.113

Повторення структур, представлених  у розділі

Особливості знайомства. Рольова гра

Привітання, вік

Цифри від 1 до 10

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок.

Storytime

Рольова гра «Знайомство в парку»

7.

24.09

 

Нові друзі.

Revision

SBp.18-19

TF p.113

Описувати малюнки / називатидіїзображені на малюнках

Ознайомлення з культурою України

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок

Обирати відповідь

Зіграй роль

                                                                                                                   Unit 2. “My school”

(Моя школа)

8 годин

Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня.

 

8.

26.09

 

Моє шкільне дерево.

SBp.20 – 21

TFp.113

Назвати предмети в класі

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

School; pencil, pen; bag, rubber, book, desk, copybook, ruler, pencil box,

It is a pen.

Open your bag.

Close your pencil-box.!

your, my

Римівка.

Прослуховувати і вказувати.

Послухай і повтори назви шкільних предметів

9.

01.10

 

На уроках англійської мови.

SBp.22

TFp.113

Назвати предмети в класі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What’s this?

It’s a (ruler).

Is it a (ruler)?

Yes, it is.

No, it isn’t.

Прослуховувати та реагувати на прослухане.

Послухай і повтори (і вкажи)

 

Ставити питання та відповідати на них.

Guessing game.

 

10.

03.10

 

Мої шкільні речі.

SBp.23

TFp.114

Назвати предмети в класі

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

It isn’t my pen.

Look at (the desk).

Tell me. Show me.

Пісня “What’s this”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні

 

Повідомляти про належність предметів

11.

08.10

 

Як ти гадаєш «Що це?» Час цікавих ігор.

SBp.25

TFp.114

SBp.24

TFp.114

Розуміти та виконувати вказівки

Розвиток н-к аудіювання

Дякувати

Просити вибачення

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Please

Thank you

Welcome

Цифри: six, seven, eight, nine, ten.

Sit (at your desk).

Open your (bag).

Close your (book).

Pass me (a pen).

I’m sorry.

It’s OK,

Pass me the pen.

Here you are.

Демонструвати розуміння висловлювань.

Заспівай “What’s this?”

Повторювати за прослуханим

Даватиінструкції іншим учням

12.

10.10

 

Давайте рахувати!

SBp.26 - 27

TFp.114

Називати предмети у множині

Правила ввічливості Робота в групах і парах

Desk, table, chair, clap, count

I can see two tables.

This is a bag.

 

Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Полічи і скажи

13.

15.10

 

Ми – роботи! Виконуємо інструкції

SBp.28 - 29

Розуміти та виконувати вказівки

Ввічливість. Робота в групах

Big, small, short, long

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки. Заспівай.

Описувати предмети. Розіграй історію

14.

17.10

 

Країна іграшок. Час для історії

SPp.30 - 31

Test, TFp.115

Повторення структур, представлених  у розділі

Виконання тестових завдань.

Storytime

Take, give, sit down,

stend up

Sit (at your desk).Open your (bag).Close your (book).Passme (apen).Takeapen.

Слухай та показуй.

Послухай та заспівай.

Storytime

Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане.

15.

22.10

 

Виготовлення лепбука «Мій портфель»Revision. Згадаймо, що ми вивчили

SBp.32 – 33

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки.

Інсценізувати мікросценку

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Грати в гру

Unit 3 “Family&Friends”

(Сім’я та друзі)

8 годин

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими. Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки.

                                                                       Здоров’я й безпека: виявляєвідповідальнеставлення до свогоздоров’я.

 

16.

24.10

 

Моя сім’я.

SBp.34

TFp.115

Називати членів своєї родини

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

Росказувати про свою родину

 

Family, mother, father, sister, brother

I have a mother.

I love my father.

Слухати і повторювати вірш “Family”

Повторити прослухане

17.

05.11

 

Члени родини

SBp.35

TFp.116

Розповідати про своюродину

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків.

He, She, friend

This is my friend Max.

He is my brother.

She is my sister.

Покажи і назви імя свого друга

Намалюй друга.

Рольова гра, міні діалог.

18.

07.11

 

Мої друзі

SBp.36

Питати однокласників про членів їх сім’ї та давати відповідь.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Who is this?

This is my…

Послухай і повтори. .Покажи і назви

Ставити питання та відповідати на них.Намалюй свою родину.Міні діалог

19.

12.11

 

Моя дружна родина. Родинне фото

SBp.37 - 38

TFp.116

Повідомляти про свою родину по фотографії

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Uncle, aunt,cousin, grandmother (Granny), grandfather (Grandpa)

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Пісня “Family

Слухай та показуй.

Повторювати за прослуханим

20.

14.11

 

У мене є друг.

SBp.39

TF p.116

Описувати себе, свої друзів

Співпрацювати в парі

He, She, boy, girl

Iamagirl. Mynameis …

ThisisTom. He is a boy.

She is a girl.

Послухай і повтори. Слухай і показуй.

Розповідати про себе.

Покажи та скажи.

21.

19.11

 

Знайомся: це – мій друг!

SBp.40

TF p.116

 SBp.41

TFp.117

Описувати себе, знайомство з новими друзями.

Представити свого друга родині.

Культура спілкування.

Робота в групах.

Well, bad, so-so

Nice to meet you!

How are you?

I’m (fine, ok, well, bad, so-so)

Послухай та повтори.

Добери та скажи.

Інсценувати історію, поговоріть утрьох

22.

21.11

 

Час оповідань.

Storytime

SBp.42 – 43; TFp.117

Розповідати про свою родину та друзів

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при аудіюванні

Ставити питання та відповідати на них

Заспівай пісню

23.

26.11

 

Давайте пограємось!

Revision

SBp.44 – 45; TFp.117

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Відтворювати мовленнєві зразки.

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та знайди. Пограй у гру.

Намалюй «родинне дерево» своєї сім’ї

Unit 4 “My pets”

(Мої домашні улюбленці)

7 годин

Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги  тваринам і збереження природи.

  Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи.

24.

28.11

 

Наші улюбленці.

SBp.46 -47

TFp.118

Знайомство з новою лексикою.

Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою.

Pet, hamster, parrot, rabbit, mouse, fish, look

What is this? – It’s a rabbit.

Is it a fish? – Yes, it is./No, it is not.

Послухай та покажи.

Заспівай пісню про тварин

Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри

25.

03.12

 

Домашні улюбленці- наші друзі.

SBp.48 – 49

TFp.118

Знайомство з новою лексикою. Називати тварин.

Відтворювати мовленнєві зразки.

Розуміти конкретну інформацію

Dog, cat, pig, bird, turtle, animals

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай, покажи і повтори.

Поговори зі своїми друзями про улюблених тварин.

Пограй у гру “Pazzle”

26.

05.12

 

Різнокольоровий світ!

SBp.50

TFp.118

Повторення структур, представлених  у розділі

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Colours, yellow, brown, blue, pink, red, orange, green, white, black, grey

My pig is pink.

My parrot is blue.

Вказувати відповідний малюнок.

Заспівай пісню про кольори

Розповідати про свого улюбленця.

27.

10.12

 

Свійські тварини: великі й маленькі

SBp.51

Розмова з однолітками

Культура спілкування.

Робота в групах

Have/has got

I have got…

He/She has got…

Слухай та показуй. Заспівай

Рольва гра «Інтерв’ю»

28.

12.12

 

На фермі.Час оповідань.

StoryTime

SBp.52 – 53TFp.118

Називати предмети, зображені  на малюнку

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Big, small, horse, cow, duck, sheep, goose

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Зіграй роль

29.

17.12

 

Світ тварин.

Revision

SBp.54 – 55; TFp.118

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетрAa, Bb, Cc, Tt за зразком

Послухай та відміть правильну відповідь

30

19.12

 

Робота з портфоліо «Мої домашні улюбленці»

Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу

Називати предмети, зображені  на малюнку

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Big, small, horse, cow, duck, sheep, goose

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй

Презентація своїх робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                              КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

                                                  1 клас

                                                                    до підручника“English with Smiling Sam” О.Д. Карпюк

                                                               Тернопіль: Астон, - 2018р.

                                                                    (2 години на тиждень)

                                                                                                                                        ІІ  семестр

За Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою КМУ від 21.02.2018 №87 та Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом  Савченко О.Я. для (1-2 класи) (Наказ МОН України від 12.08.2022 № 743)

 

 

№ уроку

Дата

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

                              Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Лексика

Граматика/Фонетика

Аудіювання/Читання

Елементи письма/Говоріння

Тема 5. Мої іграшки! (9 годин)

(Unit 5 “My toys!”)

Громадянськавідповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнівготовність  до співпраці, демонструвати себе як учасникамалоїгромади — свогокласу, проявлятитолерантністьщодорізноманітнихспособівдіяльності і думок,  побудоватовариськихстосунків з іншими

 

31

 

14.01

Мої улюблені іграшки.

SBp.56-57 (6-19)

TFp.115

Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам

Особливості привітання та знайомства

Співати разом

Hello, Hi, Bye

імена героїв: Smiley

A doll, a ball, a train, a bell, a plane

What’s your name?

My name’s/I’m…

Nice to meet you!

Пісня “Hello!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Представити себе.

‘’Hotpotato” game

32

 

16.01

Новорічні свята.

SBp.58 (20-45)

TFp.115

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Christmas Tree

What is this?

It is a …

It is … (pink)

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Ball game

Діалогічне мовлення

 

33

 

21.01

Ялинкові прикраси.

SBp.59 (46-55)Вивчення літер Aa, Bb

TFp.115

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати разом

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

An ant, an apple, a ball, a bird, a book, a bag

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквмиAa, Bb. Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок

Написання літеpAa, Bb

Робота в парах, діалогічне мовлення;

 

34

 

23.01

Улюблені іграшки.

SBp.60

TFp.115

Називати речі зображенні на малюнках.

Співпрацювати в парі

A kite, a bike, a teddy, a bunny

Her, his

Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню

Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах

 

35

 

28.01

Вивчаємо англійські букви.Вивчення літерCc, Dd

SBp.61

TFp.115

Розмова з однолітками

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

A cat, a car, a cow, a dog, a doll, a duck

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквамиCc, Dd

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Написання буквCc, Dd

Повторювати за прослуханим

 

36

30.01

Скоро свято!

SBp.62

TFp.115

Повторення структур

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

A present, Santa

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню

 

‘’Hotpotato” game

37

04.02

Час оповідань.

Storytime

SBp.63-64

Test. TFp.113

Повторення структур, представлених  у розділі

Особливості знайомства. Рольова гра

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок.

Storytime

Рольова гра

38

06.02

Наші улюблені іграшки!

Revision

SBp.65-67

Описувати малюнки

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції.

Обирати відповідь

Зіграй роль

39

11.02

Наші улюблені іграшки!

Revision

SBp.65-67

Описувати малюнки

Співпрацювати в парі

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції.

Обирати відповідь

Зіграй роль

Тема 6. День народження! (10 годин)

(Unit 6. “Happy birthday!”)

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність  до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок,  побудова товариських стосунків з іншими

 

40

13.02

З днем народження.

SBp.68-69

TFp.116

Назвати предмети зображенні на малюнку

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Happy birthday: a balloon, a birthday present, a star, a candle, a cake

 

It is a … .

Прослуховувати і вказувати.

Послухай і повтори назви шкільних предметів

41

18.02

Скільки тобі років? SBp.70

TFp.116

Назвати кількістьпредметівзображених на малюнках.

 

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

What’s this?

What are these?

 

Прослуховувати та реагувати на прослухане.

Послухай і повтори.

Ставити питання та відповідати на них.

Guessing game.

42

20.02

Мій день народження. Вивчення літерEe, Ff.

SBp.71

TFp.116

Повторення вивчених ЛО.

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

An elephant, eight, a fox, five, fish, father, a goose, a girl, green, a horse, a hen

It isn’t my … .

 

Пісня “What’s this”

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні. Читання простих слів з буквами  Ee, Ff

Написання букв Ee, Ff. Повідомляти про належність предметів

43

25.02

Вітання з днем народження! Вивчення літерGg, Hh.

SBp.73TFp.116

Розуміти та виконувати вказівки

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Please

Thank you

welcome

How old are you?

 I am …

Демонструвати розуміння висловлювань.Читанняпростихслів з буквами Gg, Hh

Написання букв Gg, Hh

Даватиінструкції іншим учням

44

27.02

Святкуємо разом!

SBp.74

TFp.116

Розвиток навичок аудіювання

Дякувати

Просити вибачення

Правила ввічливості

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

I’m sorry.

It’s OK,

What`s this?

Hello, come in.

Thank you.

Розрізняти мовлення основних діючих осіб

Guessing game.

Повторювати речення

45

04.03

Вітаємо з Днем народження! Вивчення літер Ii, Jj

SBp.75

TFp.116

Називати предмети у множині

Правила ввічливості Робота в групах і парах

Aniguana, ajaguar, akangaroo, akite, alion

Icansee …

 

Читання простих слів з буквами Іі, JjРозуміти короткі і прості вказівки. Римівка

Написання букв II, Jj. Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Полічи і скажи

46

06.03

Свято дня народження.

SBp.76Вивчення літер Kk, Ll

TFp.117

Розуміти та виконувати вказівки

Ввічливість. Робота в групах

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з літерами Kk, Ll.

Розуміти короткі і прості вказівки.

Написання літерKk, Ll.

Описувати предмети. Розіграй історію

47

11.03

Час цікавих історій..

SPp.77

Storytime

TFp.117

Повторення структур, представлених  у розділі

Виконання тестових завдань.

Storytime

Take, give, sitdown,

stend up

Sit (at your desk).Open your (bag).Close your (book).Passme (apen). Takeapen.

Givemeapencil.

Слухай та показуй.

Послухай та заспівай.

Storytime

Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане.

48

13.03

З днем народження!

SPp.78-79

Revision

TFp.117

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню.

Інсценізувати мікросценку

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Грати в гру

49

18.03

З днем народження!

SPp.78-79

Revision

TFp.117

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню.

Інсценізувати мікросценку

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

Грати в гру

Тема 7. «Моя їжа» (10 годин)

(Unit 7 “My food”)

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність  до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок,  побудова товариських стосунків з іншими 

Здоров’я і безпека: дотримуватися здорового способу життя, обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я; можливість реалізовувати через  відповідні форми роботи рольові та ділові ігри ефективно, щоб вони наближали ситуацію до реального життя

 

50

20.03

Всі на пікнік!

SBp.80-81

TFp.115

Називати продукти зображенні на картинках

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

Росказувати про свою родину

Juice, a pizza, a hot dog,, a pudding.

I have a pizza.

I have a … .

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Намалюватиулюблену їжу.

51

01.04

Що у тебе на сніданок?

Вивчення літери Uu.

SBp.82TFp.117

Називати продукти зображенні на картинках

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків.

He, She, friend

Vic has got … and … .

Покажи і назви імя свого друга

Намалюй фрукти

Рольова гра, міні діалог.

52

03.04

Смачне і корисне.

Вивчення літер Mm, Nn

SBp.83

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

A monkey, a mouse, a mother, nine

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквами Mm, Nn. Послухай і повтори. .Покажи і назви

Написання Mm, Nn. Інсценізувати мікросценку

Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу.

53

08.04

Давайте підемо у кафе! Вивчення літер Оо. Рр

SBp.84

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Співпрацювати в парі

Anoctopus, orange, apig, aparrot, apen, aplane.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквами Оо, Рр. Послухай і повтори. .Покажи і назви

Написання букв Оо, Рр. Повторювати за прослуханим

54

10.04

Смачні напої.

SBp.85-86

TFp.117

Описувати малюнки.

Співпрацювати в парі

Menu: milk, cocoa, tea, coffee, water, ice-cream, chocolate

I have got …

Послухай і повтори. Слухай і показуй.

Покажи та скажи.

55

15.04

Моя улюблена страва. Вивчення літер Qq, Rr

SBp.87 TFp.117-118

Називати предмети зображенні на малюнках.

Культура спілкування.

Робота в групах.

A queen, a rabbit, red

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквами Qq, Rr. Послухай та повтори.

Добери та скажи.

 Написання букв Qq, Rr. Інсценувати історію, поговоріть утрьох

56

17.04

Їжа в школі. Вивчення літер Ss, Tt

SBp.88

TFp.117

Називати предмети зображенні на малюнках

Культура спілкування.

Робота в групах

A snake, Santa, seven, a turtle, a table, a train, ten

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання простих слів з буквами Ss, Tt.

Слухай та показуй

Написання літер Ss, Tt. Інсценувати знайомство.

57

22.04

Харчуванняю

Повторення вивчених букв.

 

Розповідати про свою родину та друзів

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної

інформації при аудіюванні

Ставити питання та відповідати на них

Заспівай пісню

58

24.04

Час цікавих історій. Storytime

SBp.89 TFp.118

Слухай та показуй

Розуміти конкретну інформацію

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та повтори.

Добери та скажи.

Інсценувати історію

59

29.04

Що б мені такого поїсти?

Revision

SB p.90-91;TF p.118

Перевірка розуміння вивченого матеріалу

Відтворювати мовленнєві зразки.

Розуміти конкретну інформацію

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та знайди. Пограй у гру.

Описувати свої малюнки

Тема 8 «Я можу гратися» (11 годин)

(Unit 8 “I can play”)

Громадянськавідповідальність: формуваннячленагромадийсуспільства, ефективно взаємодіяти разом усім’ї, групі, впарі, розвивативучнівготовністьдо співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок,  побудова товариських стосунків з іншими 

Здоров’я і безпека: дотримуватися здорового способу життя, впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя; обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я; можливість реалізовувати через відповідні форми роботи рольові та ділові ігри ефективно, щоб вони  наближали ситуацію до реального життя

60

01.05

Я можу стрибати.

SBp.92-93

TFp.118

Знайомство з новою лексикою.

Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою.

Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree

I can … .

Послухай та покажи.

Заспівай пісню про тварин

Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри

61

05.05

А що ти можеш робити?

SBp.94

TFp.118

Повторення структур, представлених  у розділі

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок.Заспівай пісню про кольори

Розповідати про свого улюбленця.

62

08.05

Я можу гратися.

SBp.95 Вивчення літер Uu, Vv

TFp.118

Розмова з однолітками

Культура спілкування.

Робота в групах

 

Have/has got

An umbrella, an uncle, a violet, a wolf, a wig, an ox, a box

I have got…

He/She has got…

Читання літер Uu, Vv. Слухай та показуй. Заспівай

Написання літер Uu, Vv. Рольва гра «Інтерв’ю»

63

13.05

Бігай та стрибай!Вивчення літер Ww, Xx

SBp.97

TFp.118

Називати предмети, зображені  на малюнку

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Have/hasgot

Anumbrella, anuncle, aviolet, a wolf, a wig, an ox,

a box

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання літер Ww, Xx. Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Написання літер Ww, Xx. Зіграй роль

64

15.05

Англійська абетка. Вивчення літер Yy, Zz.

SBp.98 TFp.118-119

Називати предмети, зображені  на малюнку

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Anyak, yellow, azebra, a zoo

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Читання Yy, Zz. Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Написання Yy, Zz. Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри

65

20.05

Ми йдемо у зоопарк!

SBp.100-101

TFp.119

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та покажи. Перевірка знань

Послухай та відміть правильну відповідь

66

22.05

Ми йдемо у зоопарк!

SBp.102-103

TFp.119

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Запитай і дай відповідь (міні діалог).

67

27.05

Час цікавих історій.

Storytime

SBp.102-103

TFp.119

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Слухай, повторюй та показуй.

Заспівай пісню.

Запитай і дай відповідь (міні діалог).

68

29.05

Я можу це зробити!

Revision

SBp.104-405

TFp.119

Називати предмети, зображені  на малюнку.

Повторення структур, представлених  у розділі

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетрAa, Bb, Cc, Tt за зразком

описувати свої малюнки

69

03.06

Весела абетка

Повторення букв

Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетрAa, Bb, Cc, Tt за зразком

Написання літер

70

05.06 

Повторення та узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань.

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
18 жовтня
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку