Календарно-тематичне планування з англвійської мови для 1-го класу за підручником Карпюк розроблене на навчальний рік.
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
1 клас
до підручника“English with Smiling Sam” О.Д. Карпюк
Тернопіль: Астон, - 2018р.
(2 години на тиждень)
І семестр
За Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою КМУ від 21.02.2018 №87 та Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом Савченко О.Я. для (1-2 класи) (Наказ МОН України від 12.08.2022 № 743)
№ уро-ку |
Дата |
При-мітка |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична Компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/Читання |
Елементи письма/ Говоріння |
||||||
Unit 1 “Hello, Friends!” (Привіт, друзі!) 7 годин Змістовні лінії Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими.Оцінює власні вчинки та вчинки інших людей. Здоров’я й безпека: виявляє відповідальне ставлення до свогоздоров’я.
|
|||||||||
1. |
03.09 |
|
Перше знайомство. SBp.6 – 9 TFp.111 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Особливості привітання та знайомства Співати разом
|
Hello, Hi, Bye імена героїв: Smiley |
What’s your name? My name’s/I’m… Nice to meet you! |
Пісня“Hello!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Представити себе. ‘’Hotpotato” game |
2. |
05.09 |
|
Привіт! Знайомство та вітання. SBp.10 TFp.112 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Особливості привітання та знайомства Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Імена героїв: Liz, Nick, Vic, Ben, Sue, Harry |
What’s your name? I’m (name) |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Ball game |
Діалогічне мовлення: запитати про чиєсь ім’я та надати відповідь
|
3. |
10.09 |
|
Давайте знайомитись. Мене звати… SBp.11TFp.112 |
Називати імена однокласників |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Імена дітей; boys, girls, badges |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Римівка. Mamorygame. Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні |
Робота в парах, діалогічне мовлення; Виготовляти іменні бейджі |
4. |
12.09 |
|
Привіт! Я – Луї! SBp.12 – 13 TFp.112 |
Називати імена героїв. Знайомитись |
Співпрацювати в парі |
Цифри: one, two, three, four, five |
Let’s count the children |
Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню |
Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах
|
5. |
17.09 |
|
Скоро побачимось. SBp.14 - 15 TFp.112 – 113 |
Розмова з однолітками |
Особливості привітання та знайомства |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
“Goodbyesong”, Розуміти короткі і прості вказівки. “SayHello!” game. |
Повторювати за прослуханим Інсценувати історію |
6. |
19.09 |
|
Привіт! Будемо знайомитись! Час для історії SBp.16 - 17 Test. TFp.113 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Особливості знайомства. Рольова гра |
Привітання, вік Цифри від 1 до 10
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок. Storytime |
Рольова гра «Знайомство в парку» |
7. |
24.09 |
|
Нові друзі. Revision SBp.18-19 TF p.113 |
Описувати малюнки / називатидіїзображені на малюнках |
Ознайомлення з культурою України Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок |
Обирати відповідь Зіграй роль |
Unit 2. “My school” (Моя школа) 8 годин Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня.
|
|||||||||
8. |
26.09 |
|
Моє шкільне дерево. SBp.20 – 21 TFp.113 |
Назвати предмети в класі |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
School; pencil, pen; bag, rubber, book, desk, copybook, ruler, pencil box, |
It is a pen. Open your bag. Close your pencil-box.! your, my |
Римівка. Прослуховувати і вказувати. |
Послухай і повтори назви шкільних предметів |
9. |
01.10 |
|
На уроках англійської мови. SBp.22 TFp.113 |
Назвати предмети в класі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s this? It’s a (ruler). Is it a (ruler)? Yes, it is. No, it isn’t. |
Прослуховувати та реагувати на прослухане. Послухай і повтори (і вкажи)
|
Ставити питання та відповідати на них. Guessing game.
|
10. |
03.10 |
|
Мої шкільні речі. SBp.23 TFp.114 |
Назвати предмети в класі |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
It isn’t my pen. Look at (the desk). Tell me. Show me. |
Пісня “What’s this” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні
|
Повідомляти про належність предметів |
11. |
08.10 |
|
Як ти гадаєш «Що це?» Час цікавих ігор. SBp.25 TFp.114 SBp.24 TFp.114 |
Розуміти та виконувати вказівки Розвиток н-к аудіювання Дякувати Просити вибачення |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Please Thank you Welcome Цифри: six, seven, eight, nine, ten. |
Sit (at your desk). Open your (bag). Close your (book). Pass me (a pen). I’m sorry. It’s OK, Pass me the pen. Here you are. |
Демонструвати розуміння висловлювань. Заспівай “What’s this?” |
Повторювати за прослуханим Даватиінструкції іншим учням |
12. |
10.10 |
|
Давайте рахувати! SBp.26 - 27 TFp.114 |
Називати предмети у множині |
Правила ввічливості Робота в групах і парах |
Desk, table, chair, clap, count |
I can see two tables. This is a bag.
|
Розуміти короткі і прості вказівки. Римівка |
Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Полічи і скажи |
13. |
15.10 |
|
Ми – роботи! Виконуємо інструкції SBp.28 - 29 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Ввічливість. Робота в групах |
Big, small, short, long |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки. Заспівай. |
Описувати предмети. Розіграй історію |
14. |
17.10 |
|
Країна іграшок. Час для історії SPp.30 - 31 Test, TFp.115 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань. Storytime |
Take, give, sit down, stend up |
Sit (at your desk).Open your (bag).Close your (book).Passme (apen).Takeapen. |
Слухай та показуй. Послухай та заспівай. Storytime |
Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане. |
15. |
22.10 |
|
Виготовлення лепбука «Мій портфель»Revision. Згадаймо, що ми вивчили SBp.32 – 33 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. |
Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Грати в гру |
Unit 3 “Family&Friends” (Сім’я та друзі) 8 годин Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими. Розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки. Здоров’я й безпека: виявляєвідповідальнеставлення до свогоздоров’я.
|
|||||||||
16. |
24.10 |
|
Моя сім’я. SBp.34 TFp.115 |
Називати членів своєї родини |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя. Росказувати про свою родину
|
Family, mother, father, sister, brother |
I have a mother. I love my father. |
Слухати і повторювати вірш “Family” |
Повторити прослухане |
17. |
05.11 |
|
Члени родини SBp.35 TFp.116 |
Розповідати про своюродину |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. He, She, friend |
This is my friend Max. He is my brother. She is my sister. |
Покажи і назви імя свого друга |
Намалюй друга. Рольова гра, міні діалог. |
18. |
07.11 |
|
Мої друзі SBp.36 |
Питати однокласників про членів їх сім’ї та давати відповідь. |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Who is this? This is my… |
Послухай і повтори. .Покажи і назви |
Ставити питання та відповідати на них.Намалюй свою родину.Міні діалог |
19. |
12.11 |
|
Моя дружна родина. Родинне фото SBp.37 - 38 TFp.116 |
Повідомляти про свою родину по фотографії |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Uncle, aunt,cousin, grandmother (Granny), grandfather (Grandpa) |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Пісня “Family Слухай та показуй. |
Повторювати за прослуханим |
20. |
14.11 |
|
У мене є друг. SBp.39 TF p.116 |
Описувати себе, свої друзів |
Співпрацювати в парі |
He, She, boy, girl |
Iamagirl. Mynameis … ThisisTom. He is a boy. She is a girl. |
Послухай і повтори. Слухай і показуй. |
Розповідати про себе. Покажи та скажи. |
21. |
19.11 |
|
Знайомся: це – мій друг! SBp.40 TF p.116 SBp.41 TFp.117 |
Описувати себе, знайомство з новими друзями. Представити свого друга родині. |
Культура спілкування. Робота в групах. |
Well, bad, so-so |
Nice to meet you! How are you? I’m (fine, ok, well, bad, so-so) |
Послухай та повтори. Добери та скажи. |
Інсценувати історію, поговоріть утрьох |
22. |
21.11 |
|
Час оповідань. Storytime SBp.42 – 43; TFp.117 |
Розповідати про свою родину та друзів |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Ставити питання та відповідати на них Заспівай пісню |
23. |
26.11 |
|
Давайте пограємось! Revision SBp.44 – 45; TFp.117 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Відтворювати мовленнєві зразки. Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та знайди. Пограй у гру. |
Намалюй «родинне дерево» своєї сім’ї |
Unit 4 “My pets” (Мої домашні улюбленці) 7 годин Громадянська відповідальність: висловлюється про важливість допомоги тваринам і збереження природи. Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи. |
|||||||||
24. |
28.11 |
|
Наші улюбленці. SBp.46 -47 TFp.118 |
Знайомство з новою лексикою. |
Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою. |
Pet, hamster, parrot, rabbit, mouse, fish, look |
What is this? – It’s a rabbit. Is it a fish? – Yes, it is./No, it is not. |
Послухай та покажи. Заспівай пісню про тварин |
Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри |
25. |
03.12 |
|
Домашні улюбленці- наші друзі. SBp.48 – 49 TFp.118 |
Знайомство з новою лексикою. Називати тварин. |
Відтворювати мовленнєві зразки. Розуміти конкретну інформацію |
Dog, cat, pig, bird, turtle, animals |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай, покажи і повтори. |
Поговори зі своїми друзями про улюблених тварин. Пограй у гру “Pazzle” |
26. |
05.12 |
|
Різнокольоровий світ! SBp.50 TFp.118 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Colours, yellow, brown, blue, pink, red, orange, green, white, black, grey |
My pig is pink. My parrot is blue. |
Вказувати відповідний малюнок. Заспівай пісню про кольори |
Розповідати про свого улюбленця. |
27. |
10.12 |
|
Свійські тварини: великі й маленькі SBp.51 |
Розмова з однолітками |
Культура спілкування. Робота в групах |
Have/has got |
I have got… He/She has got… |
Слухай та показуй. Заспівай |
Рольва гра «Інтерв’ю» |
28. |
12.12 |
|
На фермі.Час оповідань. StoryTime SBp.52 – 53TFp.118 |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Big, small, horse, cow, duck, sheep, goose |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Зіграй роль |
29. |
17.12 |
|
Світ тварин. Revision SBp.54 – 55; TFp.118 |
Називати предмети, зображені на малюнку. Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетрAa, Bb, Cc, Tt за зразком |
Послухай та відміть правильну відповідь |
30 |
19.12 |
|
Робота з портфоліо «Мої домашні улюбленці» Повторення та узагальнення вивченого протягом семестру матеріалу |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Big, small, horse, cow, duck, sheep, goose |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухай, повторюй та показуй |
Презентація своїх робіт |
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
1 клас
до підручника“English with Smiling Sam” О.Д. Карпюк
Тернопіль: Астон, - 2018р.
(2 години на тиждень)
ІІ семестр
За Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою КМУ від 21.02.2018 №87 та Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом Савченко О.Я. для (1-2 класи) (Наказ МОН України від 12.08.2022 № 743)
№ уроку |
Дата |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
||
Лексика |
Граматика/Фонетика |
Аудіювання/Читання |
Елементи письма/Говоріння |
|||||
Тема 5. Мої іграшки! (9 годин) (Unit 5 “My toys!”) Громадянськавідповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнівготовність до співпраці, демонструвати себе як учасникамалоїгромади — свогокласу, проявлятитолерантністьщодорізноманітнихспособівдіяльності і думок, побудоватовариськихстосунків з іншими
|
||||||||
31
|
14.01 |
Мої улюблені іграшки. SBp.56-57 (6-19) TFp.115 |
Привітатися, представити себе дорослим і ровесникам |
Особливості привітання та знайомства Співати разом |
Hello, Hi, Bye імена героїв: Smiley A doll, a ball, a train, a bell, a plane |
What’s your name? My name’s/I’m… Nice to meet you! |
Пісня “Hello!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Представити себе. ‘’Hotpotato” game |
32
|
16.01 |
Новорічні свята. SBp.58 (20-45) TFp.115 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Christmas Tree |
What is this? It is a … It is … (pink) |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Ball game |
Діалогічне мовлення
|
33
|
21.01 |
Ялинкові прикраси. SBp.59 (46-55)Вивчення літер Aa, Bb TFp.115 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків An ant, an apple, a ball, a bird, a book, a bag |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквмиAa, Bb. Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. Вказувати відповідний малюнок |
Написання літеpAa, Bb Робота в парах, діалогічне мовлення;
|
34
|
23.01 |
Улюблені іграшки. SBp.60 TFp.115 |
Називати речі зображенні на малюнках. |
Співпрацювати в парі |
A kite, a bike, a teddy, a bunny |
Her, his |
Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню |
Діалогічне мовлення. Робота в групах і парах
|
35
|
28.01 |
Вивчаємо англійські букви.Вивчення літерCc, Dd SBp.61 TFp.115 |
Розмова з однолітками |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
A cat, a car, a cow, a dog, a doll, a duck |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквамиCc, Dd Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. |
Написання буквCc, Dd Повторювати за прослуханим
|
36 |
30.01 |
Скоро свято! SBp.62 TFp.115 |
Повторення структур |
Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків A present, Santa |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Прослухати висловлювання та повторювати. Співати пісню |
‘’Hotpotato” game |
37 |
04.02 |
Час оповідань. Storytime SBp.63-64 Test. TFp.113 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Особливості знайомства. Рольова гра |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок. Storytime |
Рольова гра |
38 |
06.02 |
Наші улюблені іграшки! Revision SBp.65-67 |
Описувати малюнки |
Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. |
Обирати відповідь Зіграй роль |
39 |
11.02 |
Наші улюблені іграшки! Revision SBp.65-67 |
Описувати малюнки |
Співпрацювати в парі |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти мовлення вчителя з даної теми, короткі інструкції. |
Обирати відповідь Зіграй роль |
Тема 6. День народження! (10 годин) (Unit 6. “Happy birthday!”) Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
|
||||||||
40 |
13.02 |
З днем народження. SBp.68-69 TFp.116 |
Назвати предмети зображенні на малюнку |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Happy birthday: a balloon, a birthday present, a star, a candle, a cake
|
It is a … . |
Прослуховувати і вказувати. |
Послухай і повтори назви шкільних предметів |
41 |
18.02 |
Скільки тобі років? SBp.70 TFp.116 |
Назвати кількістьпредметівзображених на малюнках.
|
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
What’s this? What are these?
|
Прослуховувати та реагувати на прослухане. Послухай і повтори. |
Ставити питання та відповідати на них. Guessing game. |
42 |
20.02 |
Мій день народження. Вивчення літерEe, Ff. SBp.71 TFp.116 |
Повторення вивчених ЛО. |
Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків An elephant, eight, a fox, five, fish, father, a goose, a girl, green, a horse, a hen |
It isn’t my … .
|
Пісня “What’s this” Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні. Читання простих слів з буквами Ee, Ff |
Написання букв Ee, Ff. Повідомляти про належність предметів |
43 |
25.02 |
Вітання з днем народження! Вивчення літерGg, Hh. SBp.73TFp.116 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Please Thank you welcome |
How old are you? I am … |
Демонструвати розуміння висловлювань.Читанняпростихслів з буквами Gg, Hh |
Написання букв Gg, Hh Даватиінструкції іншим учням |
44 |
27.02 |
Святкуємо разом! SBp.74 TFp.116 |
Розвиток навичок аудіювання Дякувати Просити вибачення |
Правила ввічливості Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
I’m sorry. It’s OK, What`s this? Hello, come in. Thank you. |
Розрізняти мовлення основних діючих осіб |
Guessing game. Повторювати речення |
45 |
04.03 |
Вітаємо з Днем народження! Вивчення літер Ii, Jj SBp.75 TFp.116 |
Називати предмети у множині |
Правила ввічливості Робота в групах і парах |
Aniguana, ajaguar, akangaroo, akite, alion |
Icansee …
|
Читання простих слів з буквами Іі, JjРозуміти короткі і прості вказівки. Римівка |
Написання букв II, Jj. Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Полічи і скажи |
46 |
06.03 |
Свято дня народження. SBp.76Вивчення літер Kk, Ll TFp.117 |
Розуміти та виконувати вказівки |
Ввічливість. Робота в групах |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з літерами Kk, Ll. Розуміти короткі і прості вказівки. |
Написання літерKk, Ll. Описувати предмети. Розіграй історію |
47 |
11.03 |
Час цікавих історій.. SPp.77 Storytime TFp.117 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Виконання тестових завдань. Storytime |
Take, give, sitdown, stend up |
Sit (at your desk).Open your (bag).Close your (book).Passme (apen). Takeapen. Givemeapencil. |
Слухай та показуй. Послухай та заспівай. Storytime |
Відмічати правильну відповідь. Повторити прослухане. |
48 |
13.03 |
З днем народження! SPp.78-79 Revision TFp.117 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню. |
Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Грати в гру |
49 |
18.03 |
З днем народження! SPp.78-79 Revision TFp.117 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухати вчителя та реагувати на прослухані висловлювання. Розуміти вказівки. Заспівати пісню. |
Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. Грати в гру |
Тема 7. «Моя їжа» (10 годин) (Unit 7 “My food”) Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими Здоров’я і безпека: дотримуватися здорового способу життя, обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я; можливість реалізовувати через відповідні форми роботи рольові та ділові ігри ефективно, щоб вони наближали ситуацію до реального життя
|
||||||||
50 |
20.03 |
Всі на пікнік! SBp.80-81 TFp.115 |
Називати продукти зображенні на картинках |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя. Росказувати про свою родину |
Juice, a pizza, a hot dog,, a pudding. |
I have a pizza. I have a … . |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Намалюватиулюблену їжу. |
51 |
01.04 |
Що у тебе на сніданок? Вивчення літери Uu. SBp.82TFp.117 |
Називати продукти зображенні на картинках |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. He, She, friend |
Vic has got … and … . |
Покажи і назви імя свого друга |
Намалюй фрукти Рольова гра, міні діалог. |
52 |
03.04 |
Смачне і корисне. Вивчення літер Mm, Nn SBp.83 |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
A monkey, a mouse, a mother, nine |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквами Mm, Nn. Послухай і повтори. .Покажи і назви |
Написання Mm, Nn. Інсценізувати мікросценку Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу. |
53 |
08.04 |
Давайте підемо у кафе! Вивчення літер Оо. Рр SBp.84 |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Співпрацювати в парі |
Anoctopus, orange, apig, aparrot, apen, aplane. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквами Оо, Рр. Послухай і повтори. .Покажи і назви |
Написання букв Оо, Рр. Повторювати за прослуханим |
54 |
10.04 |
Смачні напої. SBp.85-86 TFp.117 |
Описувати малюнки. |
Співпрацювати в парі |
Menu: milk, cocoa, tea, coffee, water, ice-cream, chocolate |
I have got … |
Послухай і повтори. Слухай і показуй. |
Покажи та скажи. |
55 |
15.04 |
Моя улюблена страва. Вивчення літер Qq, Rr SBp.87 TFp.117-118 |
Називати предмети зображенні на малюнках. |
Культура спілкування. Робота в групах. |
A queen, a rabbit, red |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквами Qq, Rr. Послухай та повтори. Добери та скажи. |
Написання букв Qq, Rr. Інсценувати історію, поговоріть утрьох |
56 |
17.04 |
Їжа в школі. Вивчення літер Ss, Tt SBp.88 TFp.117 |
Називати предмети зображенні на малюнках |
Культура спілкування. Робота в групах |
A snake, Santa, seven, a turtle, a table, a train, ten |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання простих слів з буквами Ss, Tt. Слухай та показуй |
Написання літер Ss, Tt. Інсценувати знайомство. |
57 |
22.04 |
Харчуванняю Повторення вивчених букв.
|
Розповідати про свою родину та друзів |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при аудіюванні |
Ставити питання та відповідати на них Заспівай пісню |
58 |
24.04 |
Час цікавих історій. Storytime SBp.89 TFp.118 |
Слухай та показуй |
Розуміти конкретну інформацію |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та повтори. Добери та скажи. |
Інсценувати історію |
59 |
29.04 |
Що б мені такого поїсти? Revision SB p.90-91;TF p.118 |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу |
Відтворювати мовленнєві зразки. Розуміти конкретну інформацію
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та знайди. Пограй у гру. |
Описувати свої малюнки |
Тема 8 «Я можу гратися» (11 годин) (Unit 8 “I can play”) Громадянськавідповідальність: формуваннячленагромадийсуспільства, ефективно взаємодіяти разом усім’ї, групі, впарі, розвивативучнівготовністьдо співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими Здоров’я і безпека: дотримуватися здорового способу життя, впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя; обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я; можливість реалізовувати через відповідні форми роботи рольові та ділові ігри ефективно, щоб вони наближали ситуацію до реального життя |
||||||||
60 |
01.05 |
Я можу стрибати. SBp.92-93 TFp.118 |
Знайомство з новою лексикою. |
Відтворювати мовленнєві зразки англійською мовою. |
Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree |
I can … . |
Послухай та покажи. Заспівай пісню про тварин |
Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри |
61 |
05.05 |
А що ти можеш робити? SBp.94 TFp.118 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Swim, jump,run,hop,ride a bike, fly, climb a tree |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок.Заспівай пісню про кольори |
Розповідати про свого улюбленця. |
62 |
08.05 |
Я можу гратися. SBp.95 Вивчення літер Uu, Vv TFp.118 |
Розмова з однолітками |
Культура спілкування. Робота в групах
|
Have/has got An umbrella, an uncle, a violet, a wolf, a wig, an ox, a box |
I have got… He/She has got… |
Читання літер Uu, Vv. Слухай та показуй. Заспівай |
Написання літер Uu, Vv. Рольва гра «Інтерв’ю» |
63 |
13.05 |
Бігай та стрибай!Вивчення літер Ww, Xx SBp.97 TFp.118 |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Have/hasgot Anumbrella, anuncle, aviolet, a wolf, a wig, an ox, a box |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання літер Ww, Xx. Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Написання літер Ww, Xx. Зіграй роль |
64 |
15.05 |
Англійська абетка. Вивчення літер Yy, Zz. SBp.98 TFp.118-119 |
Називати предмети, зображені на малюнку |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Anyak, yellow, azebra, a zoo |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Читання Yy, Zz. Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Написання Yy, Zz. Запитай і дай відповідь (міні діалог).Називати тварин під час гри |
65 |
20.05 |
Ми йдемо у зоопарк! SBp.100-101 TFp.119 |
Називати предмети, зображені на малюнку. |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та покажи. Перевірка знань |
Послухай та відміть правильну відповідь |
66 |
22.05 |
Ми йдемо у зоопарк! SBp.102-103 TFp.119 |
Називати предмети, зображені на малюнку. |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Запитай і дай відповідь (міні діалог). |
67 |
27.05 |
Час цікавих історій. Storytime SBp.102-103 TFp.119 |
Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Слухай, повторюй та показуй. Заспівай пісню. |
Запитай і дай відповідь (міні діалог). |
68 |
29.05 |
Я можу це зробити! Revision SBp.104-405 TFp.119 |
Називати предмети, зображені на малюнку. Повторення структур, представлених у розділі |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетрAa, Bb, Cc, Tt за зразком |
описувати свої малюнки |
69 |
03.06 |
Весела абетка |
Повторення букв |
Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Послухай та покажи. Перевірка знань Написання ліетрAa, Bb, Cc, Tt за зразком |
Написання літер |
70 |
05.06 |
Повторення та узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу матеріалу. Виконання вправ. Повторення пісень та віршів. Перевірка знань. |
1