Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4-го класу на І семестр, розроблене за підручником Карп'юк
Календарно-тематичне планування у 4-х класах на І семестр 2024-2025 н.р. (3 год)
до підручника О. Карп’юк “English with Smiling Sam 4” Тернопіль «Астон» 2021р.
За Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою КМУ від
21.02.2018 №87 та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом
під керівництвом Р.Б. Шияна (наказ від 12.08.2022 р. №734)
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проєкти! |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприйма-ння на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукува-ння |
|||||||
HELLO AGAIN! (4 год)
Змістові лінії: Громадянська відповідальність Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми
|
||||||||||||
1. |
02.09 |
Розучування римівки Показування римівки рухами.
|
Пограємось! |
listen, read, repeat, open, shut, cut, take, sing, play, copy, draw |
This is me. My name is My surname is I am from
|
|
Ex.1,p.6 |
Ex.2,p.7 Ex.3,p.7 |
|
|
Ex.3,p.7
|
|
2. |
03.09 |
Вміти запитувати і давати відповіді на питання What’s … name? What’s … surname? |
Як її звуть? |
her his she he |
Her name is His name is She is He is What’s name? What’s … surname? Where’s … from? How old is What’s job? |
Ex.1,p.8 |
|
Ex.2,p.8 Ex.3,p.8 |
Ex.4,p.8 |
|
Ex.4,p.8 усно
|
|
3. |
05.09 |
Розказати, що є в портфелі.
|
Що є в портфелі? |
clock chair bookshelf |
He’s got a She’s got a What’s in the backpack? |
Ex.1,p.9 |
|
Ex.1,p.9 |
за завданням вчителя |
Ex.2,p.9 |
Ex.3,p.9
|
|
4.
|
09.09 |
Вміти представляти свого друга. Розігрування діалогів-розпитування по темі. |
Це мої друзі! Країни |
UKRAINE THE USA FRANCE THE NETHERLANDS GERMANY ITALY |
His name is Taras. What’s your favourite ? Hi! What’s your name? Where are you from? |
|
Ex.1,p.10 Ex.2,p.10 Ex.4,p.10 Ex.1,p.11 Ex.2,p.11 |
Ex.1,p.10 Ex.3,p.10 |
за завданням вчителя |
Ex.1,p.11 Ex.4,p.11 |
Ex.2,p.10 Ex.2,p.11 письмово |
|
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими
ТЕМА 1. Моє життя . Unit 1 IT’S MY LIFE (14 год)
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проєкти! |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприйма-ння на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукува-ння
|
|||||||
5. (1) |
10.09 |
Вміти розповісти і написати про свої улюблені речі. |
Моя улюблена іграшка |
we - our they - their |
What’s your favourite..? It’s true. It’s false. |
|
Ex.1,p.12 Ex.2,p.12 |
Ex.1,p.12 Ex.3,p.12 |
Ex.3,p.12 |
|
Ex.4,p.12 |
|
6. (2) |
12.09 |
Вміти розповісти і написати про свою улюблену гру. |
Наші улюблені ігри |
always usually never sometimes often |
We like... Our favourite game is… They play … My favourite game is.. . |
Ex.1,p.13 |
Ex.1,p.13 |
Ex.2,p.14 Ex.3,p.14 |
|
|
Ex.4,p.14 |
|
7. (3) |
16.09 |
Складати речення з вивченими на уроці словами(прислівниками частотності) Відповідати на питання та ставити питання.
|
Ти часто слухаєш музику? |
does not = doesn’t hockey, painting stamps, skating books, riding bikes, dolls, cars sledging, books |
Do you listen to music Yes, I do. Do you play .? No, I don’t. |
Ex.3,p.16 |
|
Ex.1a,p.15 Ex.2,p.15 |
Ex.4,p.16 |
Ex.5,p.16 |
Ex.1b,p.15 |
|
8. (4)
|
17.09 |
Знати коротку форму does not=doesn’t. Вживати в мовленні. |
Що твій друг любить робити?
|
chess club drama club yoga club tennis club computer club interested in |
Does he like playing …? Yes, he does. Does she read …? No, she doesn’t. |
Ex.2,p.17 |
|
Ex.1,p.17 Ex.2,p.17 |
Ex.2,p.17 |
|
Ex.3,p.17 |
|
9. (5)
|
19.09 |
Вміти розповісти про своє хобі. Зробити проєкт.
|
Я відвідую спортивні клуби
|
coin stamp badge Italy– Italian Canada– Canadian Germany– German France– French
|
Fay is 38. He goes to …He is good at |
|
|
Ex.1,p.18 Ex.2,p.18 Ex.3,p.18 |
|
|
Ex.4,p.18
|
|
10. (6) |
23.09 |
Вивчити слова. Розповідати про себе, вживаючи вивчені слова.
|
Моє хобі |
|
I like doing... I don’t like.. I’m good at .. |
|
|
|
за завданням вчителя |
|
|
|
11. (7) |
24.09 |
Вміти гратись у гру на відгадування. Написати листа другу з вивченими словами та конструкціями. |
Мої колекції |
play in the snow, play tennis, listen to music, have breakfast, play a computer game, do sums, go to |
to collect — a collector to act —an actor Have you got..? Yes, I have. / No, I haven’t. Are you fond of ..? |
Ex.3,p.20-21 |
Ex.1,p.20 Ex.2,p.20 Ex.3,p.20 |
Ex.1,p.20 Ex.2,p.20 |
|
Ex.4,p.21 |
Ex.5,p.21 |
|
12. (8) |
26.09 |
Складати речення в Present Continuousю Вміти складати розповідні речення, використовуючи вивчену часову форму. |
Можу я пограти в ігри?
|
we - our they - their |
I am playing.. He is reading She is … You are… We are… They are … |
|
Ex.1,p.22 |
Ex.1,p.22 Ex.2,p.22 |
|
|
Ex.2,p.22 письмово |
|
13. (9)
|
30.09 |
Складати речення в Present Continuousю Вміти складати питання та відповіді. |
Я співаю зараз |
always usually never sometimes often |
Am I walking ..? Yes, I am. Is he / she playing..? Yes, he / is
|
|
Ex.2,p.23 |
Ex.2,p.23 |
|
Ex.1,p.23 Ex.2,p.23 Ex.3,p.23 |
Ex.2,p.23 заспівай батькам пісеньку |
|
14. (10) |
01.10 |
Складати речення в Present Continuous. Вміти складати конкретні запитання в вивченій часовій формі з питальними словами. |
Що ти зараз робиш? |
|
What is Bill doing? He is What are you doing? I am . What are they doing? They are .. |
|
Ex.1,p.24 |
Ex.1,p.24 |
|
Ex.2,p.24 |
Ex.1,p.24 читати |
|
15. (11) |
03.10 |
Складати речення в Present Continuousю Вміти складати розповідні, заперечні та питальні речення. |
Казкові герої |
|
|
|
Ex.2,p.25 |
Ex.1,p.25 Ex.3,p.26 Ex.3,p.26 |
|
Ex.1,p.25 Ex.4,p.26 |
Ex.3,p.26 скласти речення за таблицею А) |
|
16. (12) |
07.10 |
Прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.
|
Цікаві історії
|
pirate ghost dinosaur ride a roller coaster drive a bumper car desert island |
|
Ex.2,p.27 |
Ex.1,p.27 Ex.2,p.27 |
Ex.1,p.27 Ex.3,p.27 |
|
Ex.4,p.28 |
Ex.2,p.27 читати та розказати |
|
17. (13) |
08.10 |
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою |
Перевіримо знання |
|
Are you..? Is he..? Have you got..? Is he..? Is she..? I’m..I’m not..
|
Ex.3,p.29 |
Ex.2 b),p.29 |
Ex.1,p.29 Ex.2 a),p.29 Ex.2 c),p.29 Ex.3,p.29 |
Ex.5,p30 Ex.6,p30 |
|
Ex.4,p.29 |
|
18. (14) |
10.10
|
Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою. |
Діагностувальнана робота №1 «Моє життя»
|
|||||||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
ТЕМА 2.ПОМЕШКАННЯ. Unit 2. MY HOMEPLACE (13 год)
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проєкти! |
Домашнє завдання |
|||||
Фоне-тика |
Лексика |
Граматика |
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприйма-ння на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукува-ння
|
||||||
19. (1) |
14.10 |
Розповідати про себе. Давати відповіді на питання Where is .home? What colour is your house? What colour is the front door? |
Моє місто |
town city |
the address = number + name of the street |
Ex.1,p.32 |
Ex.1,p.32 |
Ex.2,p.32 Ex.3,p.32 Ex.4,p.32 |
|
|
Ex.4,p.32 письмово
|
|
20. (2) |
15.10 |
Вміти використовувати There is в мовленні, розповідаючи про свій будинок.
|
Наш будинок |
balcony, flat yard, flowerbed upstairs downstairs behind, kitchen bathroom living room toilet, bedroom
|
There is a …
|
Ex.1,p.32 |
Ex.1,p.33 |
Ex.1,p.33 Ex.4,p.33 |
|
|
Ex.3,p.33 |
|
21. (3) |
17.10 |
Вивчити слова. Розповідати про свою кімнату, використовуючи вивчені слова. |
Які меблі є в кімнатах?
|
cupboard gas cooker fridge dining room dishwasher washing machine washbasin
|
There are ...
|
Ex.2,p.34 |
Ex.1,p.34 |
Ex.1,p.34 |
Ex.3,p.34 |
|
Ex.4,p.34 |
|
22. (4) |
21.10 |
Вивчити слова. Вміти задавати запитання про кімнати та меблі в будинку.
|
Кімнати в будинку |
mirror wardrobe bunk bed curtains |
Is there a ... Yes, there is. / No, there isn’t. Are there ... Yes, there are. / No, there aren’t. |
Ex.3,p.35 Ex.6,p.36 |
Ex.1,p35 Ex.2,p35 |
Ex.1,p.35 Ex.2,p.35 Ex.4,p.36 Ex.6,p.36 |
|
Ex.7,p.36 |
Ex.5,p.36 |
|
23. (5) |
22.10 |
Розповідати про свою кімнату усно і на письмі. |
Мій будинок |
in the middle (of) in the corner between |
In my living room there is My favourite room is … because there … in it. |
Ex.4,p.37 |
Ex.1,p.37 Ex.3,p.37 Ex.4,p.37 |
Ex.2,p.37 Ex.3,p.37 |
|
Ex.1,p.37 |
Ex.5,p.37
|
|
24. (6) |
24.10 |
Задавати запитання про свою кімнату, розігрувати діалоги. Вживати вищий ступінь порівняння прикметників при описі кімнат. |
Моя кімната |
big — bigger small — smaller long — longer short — shorter |
Is your room small? Do you share it with your brother / sister? |
|
Ex.1,p.38 |
Ex.2,p.38 Ex.3,p.39 |
|
Ex.5,p.39 |
Ex.4,p.39 |
|
25. (7) |
04.11 |
Вивчити нові слова. Читати і відповідати на запитання до тексту. |
Моя вулиця |
neighbour greengrocery bakery restaurant |
|
Ex.1,p.40 |
Ex.1,p.40 Ex.2,p.40 |
Ex.3,p.40 |
|
|
Ex.2,p.40 читати |
|
26. (8) |
05.11 |
Вивчити лексику. Вживати вивчені слова, щоб розповісти про будівлі на своїй вулиці.
|
Будівлі на моїй вулиці |
gallery theatre circus museum cinema |
Is there a … in the town? Yes, there is. / No, there isn’t. |
|
Ex.1,p.41 Ex.2,p.41 |
Ex.1,p.41 Ex.2,p.41 Ex.3,p.41 |
|
Ex.4,p.41 |
Ex.3,p.41 скласти і записати речення |
|
27. (9)
|
07.11 |
Розігрувати діалоги. Вживати в мовленні прийменники місця. |
Моє рідне місто |
bus stop, post office, bank, police, station,
|
|
|
Ex.1,p.42 Ex.2,p.42 |
Ex.1,p.42 Ex.2,p.42 |
Ex.4,p.42 |
Ex.3,p.42 |
Ex.5,p.43 |
|
28. (10) |
11.11 |
Вміти розповісти про Лондон усно і письмово. |
Лондон |
double-decker statue, castle, fountain, underground, bridge |
|
Ex.2,p.44 |
Ex.1,p.44 Ex.2,p.44 |
Ex.1,p.44 |
|
Ex.4,p.45 |
Ex.3,p.45 |
|
29. (11) |
12.11 |
Прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.
|
Цікаві історії |
neighbourhood skyscraper surgery |
Who is..? |
Ex.1,p.46 Ex.2,p.46 Ex.2,p.47 |
Ex.2,p.46 |
Ex.3,p.47 Ex.2,p.47 усно |
|
|
Ex.2,p.46 Читати Ex.4,p.47 письмово |
|
30. (13)
|
14.11 |
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темо
|
Перевіримо знання |
|
|
Ex.5,p.49 |
Ex.1,p.48 |
Ex.1,p.48 Ex.2,p.48 Ex.8,p.50 Ex.10,p.50 |
Ex.3,p.48 |
Ex.6,p.49 Ex.7,p.50 Ex.9,p.50 |
Ex.4,p.48 |
|
31. (14)
|
18.11 |
Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.
|
Діагностувальна робота №2 з теми «Помешкання»
|
|||||||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
ТЕМА 3. СВЯТА І ТРАДИЦІЇ. LET’S CELEBRATE! (15 год)
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проєкти! |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприйма-ння на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукува-ння
|
|||||||
32. (1) |
19.11 |
Розігрувати діалоги про своє улюблене свято. |
Свята |
Easter St. Nicholas Day St. Valentine’s Day Christmas Day New Year Mother’s Day
|
What is your favourite holiday? Why do you like it? |
|
Ex.1,p.52 Ex.2,p.52 |
Ex.1,p.52 Ex.2,p.52 Ex.3,p.52 |
|
Ex.4,p.52 |
Ex.2,p.52 читати |
|
33. (2) |
21.11 |
Розповідати про день святого Миколая.
|
День святого Миколая
|
pillow visit find celebrate |
|
|
Ex.1,p.53 Ex.2,p.53 Ex.4,p.53 |
Ex.1,p.53 Ex.2,p.53 Ex.3,p.53 |
за завданням вчителя |
Ex.4,p.53 |
Ex.2,p.53 читати |
|
34. (3) |
25.11 |
Вивчити слова. Розповідати про святкування Різдва.
|
Різдво |
stocking fireplace list, hang, tradition |
|
|
Ex.1,p.54 Ex.2,p.54 |
Ex.1,p.54 Ex.2,p.54 Ex.4,p.55 |
|
Ex.4,p.55 Ex.5,p.55 |
Ex.3,p.54 |
|
35. (4) |
26.11 |
Вміти складати розповідні речення в майбутньому часі, вживати слова next, tomorrow. Описувати події в майбутньому часі.
|
Вечірка у Джима |
tomorrow. next week. next month. next Monday |
I will go to ... You will go to the party... He will ... She will ... We will go ... You will go... They will go.. |
Ex.2,p.56 |
Ex.1,p.56 Ex.2,p.56 |
Ex.1,p.56 |
за завданням вчителя |
|
Ex.3,p.56 |
|
36. (5) |
28.11 |
Вміти складати запитальні речення в майбутньому часі. Вживати коротку форму will not=won’t
|
Готуємось до Дня народження
|
|
will not = won’t I, You, He, She, It, We, They will not... |
Ex.1,p.57 |
Ex.1,p.57 Ex.2,p.57 |
Ex.2,p.57 |
|
Ex.3,p.57 |
Ex.2,p.57 читати |
|
37. (6) |
02.12 |
Вивчити числівники. Вміти складати запитальні речення в майбутньому часі. Розігрувати діалоги. |
День народження
|
twenty seventy thirty eighty hundred sixty celebrate, special, birthday, presents, invite, next
|
|
Ex.2,p.58 |
Ex.1,p.58 Ex.2,p.58 |
Ex.1,p.58 Ex.4,p.58
|
|
|
Ex.3,p.58 |
|
38. (7)
|
03.12 |
Вміти складати запитальні речення в майбутньому часі. Розігрувати діалоги.
|
Покупки на День народження |
apple pie fridge go shopping |
Will you go shopping? Yes, I will. / No, I won’t. |
|
Ex.1,p.59 Ex.2,p.59 |
Ex.1,p.59 Ex.2,p.59 |
|
Ex.4,p.59 |
Ex.3,p.59 |
|
39. (8)
|
05.12 |
Вживати нові слова в діалогах. |
В магазині
|
bar, pack, bottle, jar, bag, carton |
There is There are |
Ex.2,p.60 Ex.3,p.60 |
Ex.1,p.60 Ex.2,p.60 |
Ex.1,p.60 |
|
Ex.5,p.60 |
Ex.4,p.60 |
|
40. (9)
|
09.12 |
Складати питання за допомогою How much How many
|
Скільки потрібно продуктів?
|
|
How many How much
|
|
Ex.1,p.60 Діагностувальна робота з аудіюва-ння |
Ex.1,p.61 Ex.2,p.61 |
за завданням вчителя |
Ex.3,p.61 |
Ex.2,p.61 письмово |
|
41. (10) |
10.12 |
Розігрувати діалоги з How much is it? How much are they?
|
Скільки це коштує?
|
money |
How much is it? How much are they? |
Ex.1,p.62 |
Ex.1,p.62 Ex.2,p.62 Ex.4,p.62 |
Ex.2,p.62 Ex.4,p.62 |
|
Ex.3,p.62 |
Ex.2,p.62 читати |
|
42. (11)
|
12.12 |
Вміти розповісти про День народження усно і на письмі. |
З Днем Народження!
|
|
|
Ex.1,p.63 |
|
Ex.3,p.63 |
Діагностовальна робота з письма |
|
Ex.2,p.63 |
|
43. (12)
|
16.12 |
Прочитати діалоги та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.
|
Цікаві історії
|
sweets, cakes biscuits, packs candles, eggs balloons mushrooms glasses oranges |
I need some balloons and a pizza. How many / much … do you need? |
Ex.1,p.64 Діагностувальна робота з читання
|
Ex.1,p.64 |
Ex.2,p.64 |
|
Ex.3,p.65 Ex.4,p.65 |
Ex.5,p.65 |
|
44. (13)
|
17.12 |
Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою. |
Діагностувальна робота № 3 з теми «Свята і традиції»
|
|||||||||
45. (14) |
19.12 |
Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.
|
Перевіримо знання
|
celebrate Christmas, write an e-mail, make decorations, make a cake, put presents under the New Year tree / into stockings, invite friends, write greeting cards, dance around the Christmas tree, sing carols, write a letter to St. Nicholas, have a fancy-dress party |
|
Ex.8,p.68
|
Ex.2,p.66 Ex.4,p.67 Діагностувальна робота з усного мовлення |
|
Ex.6,p.67Ex.7,p.68 Ex.8,p.68
|
|