Календарно-тематичне планування з англійської мови 4 клас за підручником Карп'юк на І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4-го класу на І семестр, розроблене за підручником Карп'юк

Перегляд файлу

 

                                                                             Календарно-тематичне планування у 4-х класах на І семестр 2024-2025 н.р. (3 год)

                                                                                до підручника О. Карп’юк “English with Smiling Sam 4” Тернопіль «Астон» 2021р. 

                                                                               За Державним стандартом початкової освіти, затвердженим постановою КМУ від           

                                                                             21.02.2018 №87 та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом                                       

                                  під керівництвом Р.Б. Шияна (наказ від 12.08.2022 р. №734)

 

 

 

 

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проєкти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання Зорове сприймання

Аудіювання

Сприйма-ння на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукува-ння

 

HELLO AGAIN! (4 год)

 

Змістові лінії: Громадянська відповідальність

Вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми

 

1.

02.09

Розучування римівки Показування римівки рухами.

 

Пограємось!

listen, read, repeat, open, shut, cut, take, sing, play, copy, draw

This is me.

My name is

My surname is

I am from

 

 

Ex.1,p.6

Ex.2,p.7

Ex.3,p.7

 

 

Ex.3,p.7

 

2.

03.09

Вміти запитувати і давати відповіді на питання

What’s … name?

What’s … surname?

Як її звуть?

her

his

she

he

Her name is

His name is

She is He is What’s name?

What’s … surname?

Where’s … from?

How old is

What’s job?

Ex.1,p.8

 

Ex.2,p.8

Ex.3,p.8

Ex.4,p.8

 

Ex.4,p.8 усно

 

3.

05.09

Розказати, що є в портфелі.

 

 

Що є в портфелі?

clock

chair

bookshelf

He’s got a

She’s got a

What’s in

the backpack?

Ex.1,p.9

 

Ex.1,p.9

за завданням вчителя

Ex.2,p.9

Ex.3,p.9

 

4.

 

09.09

Вміти представляти свого друга.

Розігрування діалогів-розпитування по темі.

Це мої друзі!

Країни

UKRAINE

THE USA

FRANCE

THE NETHERLANDS

GERMANY

ITALY

His name is Taras.

What’s your favourite ?

Hi! What’s your name?

Where are you from?

 

Ex.1,p.10

Ex.2,p.10

Ex.4,p.10

Ex.1,p.11

Ex.2,p.11

Ex.1,p.10

Ex.3,p.10

за завданням вчителя

Ex.1,p.11

Ex.4,p.11

Ex.2,p.10

Ex.2,p.11

письмово

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими

 

  ТЕМА 1. Моє життя . Unit 1 IT’S MY LIFE  (14 год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проєкти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання Зорове сприймання

Аудіювання

Сприйма-ння на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукува-ння

 

5.

(1)

10.09

Вміти розповісти і написати про свої улюблені речі.

Моя улюблена іграшка

we - our

they - their

What’s your favourite..?

It’s true.

It’s false.

 

Ex.1,p.12

Ex.2,p.12

Ex.1,p.12

Ex.3,p.12

Ex.3,p.12

 

Ex.4,p.12

6.

(2)

12.09

Вміти розповісти і написати про свою улюблену гру.

Наші улюблені ігри

always

usually

never

sometimes

often

We like... Our favourite game is…

They play …

My favourite game is.. .

Ex.1,p.13

Ex.1,p.13

Ex.2,p.14

Ex.3,p.14

 

 

Ex.4,p.14

7.

(3)

16.09

Складати речення з вивченими на уроці словами(прислівниками частотності)

Відповідати на питання та ставити питання.

 

Ти часто слухаєш музику?

does not = doesn’t

hockey, painting

stamps, skating

books, riding bikes, dolls, cars

sledging, books

Do you listen to music

Yes, I do.

Do you play .?

 No, I don’t.

Ex.3,p.16

 

Ex.1a,p.15

Ex.2,p.15

Ex.4,p.16

Ex.5,p.16

Ex.1b,p.15

8.

(4)

 

17.09

Знати коротку форму does not=doesn’t.

Вживати в мовленні.

Що твій друг любить робити?

 

chess club

drama club

yoga club

tennis club

computer club

interested in

Does he like playing …? Yes, he does.

Does she read …? No, she doesn’t.

Ex.2,p.17

 

Ex.1,p.17

Ex.2,p.17

Ex.2,p.17

 

Ex.3,p.17

9.

(5)

 

19.09

Вміти розповісти  про своє хобі. Зробити проєкт.

 

Я відвідую спортивні клуби

 

coin

stamp

badge

Italy–

Italian

Canada–

Canadian

Germany–

German

France–

French

 

Fay is 38. He goes to …He is good at

 

 

Ex.1,p.18

Ex.2,p.18

Ex.3,p.18

 

 

Ex.4,p.18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

(6)

23.09

Вивчити слова.

Розповідати про себе, вживаючи вивчені слова.

 

Моє хобі

 

I like doing...

I don’t like..

I’m good at ..

 

 

 

за завданням вчителя

 

 

11.

(7)

24.09

Вміти гратись у гру на відгадування.

Написати листа другу з вивченими словами та конструкціями.

Мої колекції

play in the snow, play tennis, listen to music, have breakfast, play a computer game, do sums, go to

to collect — a collector

to act —an actor

Have you got..?

Yes, I have. / No, I haven’t.

Are you fond of ..?

Ex.3,p.20-21

Ex.1,p.20

Ex.2,p.20

Ex.3,p.20

Ex.1,p.20

Ex.2,p.20

 

Ex.4,p.21

Ex.5,p.21

12.

(8)

26.09

Складати речення в Present Continuousю

Вміти складати розповідні речення, використовуючи вивчену часову форму.

Можу я пограти в ігри?

 

we - our

they - their

I am playing..

He is reading

She is …

You are…

We are…

They are …

 

Ex.1,p.22

Ex.1,p.22

Ex.2,p.22

 

 

Ex.2,p.22 письмово

13.

(9)

 

30.09

Складати речення в Present Continuousю

Вміти складати питання та відповіді.

Я співаю зараз

always

usually

never

sometimes

often

Am I walking ..? Yes, I am.

Is he / she playing..? Yes, he / is

 

 

Ex.2,p.23

Ex.2,p.23

 

Ex.1,p.23

Ex.2,p.23

Ex.3,p.23

Ex.2,p.23 заспівай батькам пісеньку

14.

(10)

01.10

Складати речення в Present Continuous.

Вміти складати конкретні запитання в вивченій часовій формі з питальними словами.

Що ти зараз робиш?

 

What is Bill doing? He is What are you doing?  I am .

What are they doing? They are ..

 

Ex.1,p.24

Ex.1,p.24

 

Ex.2,p.24

Ex.1,p.24

читати

15.

(11)

03.10

Складати речення в Present Continuousю

Вміти складати розповідні, заперечні та питальні речення.

Казкові герої

 

 

 

Ex.2,p.25

Ex.1,p.25

Ex.3,p.26

Ex.3,p.26

 

Ex.1,p.25

Ex.4,p.26

Ex.3,p.26

скласти речення за таблицею А)

16.

(12)

07.10

Прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.

 

 

Цікаві історії

 

pirate ghost dinosaur ride a roller

coaster

drive

a bumper car

desert

island

 

Ex.2,p.27

Ex.1,p.27

Ex.2,p.27

Ex.1,p.27

Ex.3,p.27

 

Ex.4,p.28

Ex.2,p.27

читати та розказати

17.

(13)

08.10

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою

Перевіримо знання

 

Are you..?

Is he..?

Have you got..?

Is he..?

Is she..?

I’m..I’m not..

 

Ex.3,p.29

Ex.2 b),p.29

Ex.1,p.29

Ex.2 a),p.29

Ex.2 c),p.29

Ex.3,p.29

Ex.5,p30

Ex.6,p30

 

Ex.4,p.29

18.

(14)

10.10

 

 

 

Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

Діагностувальнана робота №1 «Моє життя»

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

 

  ТЕМА 2.ПОМЕШКАННЯ.  Unit 2. MY HOMEPLACE (13 год)

 

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проєкти!

Домашнє завдання

Фоне-тика

Лексика

Граматика

Читання Зорове сприймання

Аудіювання

Сприйма-ння на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукува-ння

 

19.

(1)

14.10

Розповідати про себе. Давати відповіді на питання

Where is .home? What colour is your house?

What colour is the front door?

Моє місто

town

city

the address = number + name of the street

Ex.1,p.32

Ex.1,p.32

Ex.2,p.32

Ex.3,p.32

Ex.4,p.32

 

 

Ex.4,p.32

письмово

 

20.

(2)

15.10

Вміти використовувати There is в мовленні, розповідаючи про свій будинок.

 

Наш будинок

balcony,  flat                                             yard, flowerbed

upstairs

downstairs

behind, kitchen

bathroom

living room

toilet, bedroom

 

There is a …

 

Ex.1,p.32

Ex.1,p.33

Ex.1,p.33

Ex.4,p.33

 

 

Ex.3,p.33

21.

(3)

17.10

Вивчити слова. Розповідати про свою кімнату, використовуючи вивчені слова.

Які меблі є в кімнатах?

 

 

cupboard

gas cooker

fridge

dining room

dishwasher

washing machine washbasin

 

There are ...

 

Ex.2,p.34

Ex.1,p.34

Ex.1,p.34

Ex.3,p.34

 

Ex.4,p.34

22.

(4)

21.10

Вивчити слова. Вміти задавати запитання про кімнати та меблі в будинку.

 

Кімнати в будинку

mirror

wardrobe

bunk

bed

curtains

Is there a ...

Yes, there is. / No, there isn’t.

Are there ...

Yes, there are. / No, there aren’t.

Ex.3,p.35

Ex.6,p.36

Ex.1,p35

Ex.2,p35

Ex.1,p.35

Ex.2,p.35

Ex.4,p.36

Ex.6,p.36

 

Ex.7,p.36

Ex.5,p.36

23.

(5)

22.10

Розповідати про свою кімнату усно і на письмі.

Мій будинок

in the

middle (of)

in the

corner

between

In my living room there is

My favourite room is … because there … in it.

Ex.4,p.37

Ex.1,p.37

Ex.3,p.37

Ex.4,p.37

Ex.2,p.37

Ex.3,p.37

 

Ex.1,p.37

Ex.5,p.37

 

24.

(6)

24.10

Задавати запитання про свою кімнату, розігрувати діалоги. Вживати вищий ступінь порівняння прикметників при описі кімнат.

Моя кімната

big — bigger

small — smaller

long — longer

short — shorter

Is your room small?

Do you share it with your brother / sister?

 

Ex.1,p.38

Ex.2,p.38

Ex.3,p.39

 

Ex.5,p.39

Ex.4,p.39

25.

(7)

04.11

Вивчити нові слова. Читати і відповідати на запитання до тексту.

Моя вулиця

neighbour

greengrocery

bakery

restaurant

 

Ex.1,p.40

Ex.1,p.40

Ex.2,p.40

Ex.3,p.40

 

 

Ex.2,p.40 читати

26.

(8)

05.11

Вивчити лексику. Вживати вивчені слова, щоб розповісти про будівлі на своїй вулиці.

 

Будівлі на моїй вулиці

gallery

theatre

circus

museum

cinema

Is there a … in the town?

Yes, there is. /

No, there isn’t.

 

Ex.1,p.41

Ex.2,p.41

Ex.1,p.41

Ex.2,p.41

Ex.3,p.41

 

Ex.4,p.41

Ex.3,p.41

скласти і записати речення

27.

(9)

 

07.11

Розігрувати діалоги. Вживати в мовленні прийменники місця.

Моє рідне місто

bus stop, post    office, bank,

police, station,

 

 

 

Ex.1,p.42

Ex.2,p.42

Ex.1,p.42

Ex.2,p.42

Ex.4,p.42

Ex.3,p.42

Ex.5,p.43

28.

(10)

11.11

Вміти розповісти про Лондон усно і письмово.

Лондон

double-decker

statue, castle, fountain,

underground, bridge

 

Ex.2,p.44

Ex.1,p.44

Ex.2,p.44

Ex.1,p.44

 

Ex.4,p.45

Ex.3,p.45

29.

(11)

12.11

Прочитати текст та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.

 

Цікаві історії

neighbourhood skyscraper surgery

Who is..?

Ex.1,p.46

Ex.2,p.46

Ex.2,p.47

Ex.2,p.46

Ex.3,p.47

Ex.2,p.47

усно

 

 

Ex.2,p.46

Читати

Ex.4,p.47

письмово

30.

(13)

 

14.11

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темо

 

Перевіримо знання

 

 

Ex.5,p.49

Ex.1,p.48

Ex.1,p.48

Ex.2,p.48

Ex.8,p.50

Ex.10,p.50

Ex.3,p.48

Ex.6,p.49

Ex.7,p.50

Ex.9,p.50

Ex.4,p.48

31.

(14)

 

18.11

Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

 

Діагностувальна робота №2 з теми «Помешкання»

 

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

  ТЕМА 3. СВЯТА І ТРАДИЦІЇ. LET’S CELEBRATE! (15 год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проєкти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання Зорове сприймання

Аудіювання

Сприйма-ння на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукува-ння

 

32.

(1)

19.11

Розігрувати діалоги про своє улюблене свято.

Свята

Easter

St. Nicholas Day  St. Valentine’s Day Christmas Day

New Year

Mother’s Day

 

What is your favourite holiday?

 Why do you like it?

 

Ex.1,p.52

Ex.2,p.52

Ex.1,p.52

Ex.2,p.52

Ex.3,p.52

 

Ex.4,p.52

Ex.2,p.52

читати

33.

(2)

21.11

Розповідати про день святого Миколая.

 

День святого Миколая

 

pillow

visit

find

celebrate

 

 

Ex.1,p.53

Ex.2,p.53

Ex.4,p.53

Ex.1,p.53

Ex.2,p.53

Ex.3,p.53

за завданням вчителя

Ex.4,p.53

Ex.2,p.53

читати

34.

(3)

25.11

Вивчити слова. Розповідати про святкування Різдва.

 

Різдво

stocking

fireplace

list, hang, tradition

 

 

Ex.1,p.54

Ex.2,p.54

Ex.1,p.54

Ex.2,p.54

Ex.4,p.55

 

Ex.4,p.55

Ex.5,p.55

Ex.3,p.54

35.

(4)

26.11

Вміти складати розповідні речення в майбутньому часі, вживати слова next, tomorrow. Описувати події в майбутньому часі.

 

Вечірка у Джима

tomorrow.

next week.

next month.

next Monday

I will go to ...

You will go to the party...

He will ...

She will ...

We will go ...

You will go...

They will go..

Ex.2,p.56

Ex.1,p.56

Ex.2,p.56

Ex.1,p.56

за завданням вчителя

 

Ex.3,p.56

36.

(5)

28.11

Вміти складати запитальні речення в майбутньому часі. Вживати коротку форму will not=won’t

 

Готуємось до Дня народження

 

 

 

will not = won’t

I, You, He, She, It, We, They will not...

Ex.1,p.57

Ex.1,p.57

Ex.2,p.57

Ex.2,p.57

 

Ex.3,p.57

Ex.2,p.57

читати

37.

(6)

02.12

Вивчити числівники.

Вміти складати запитальні речення в майбутньому часі. Розігрувати діалоги.

День народження

 

 

twenty

seventy

thirty

eighty

hundred sixty

celebrate, special, birthday, presents, invite, next

 

 

Ex.2,p.58

Ex.1,p.58

Ex.2,p.58

Ex.1,p.58

Ex.4,p.58

 

 

 

Ex.3,p.58

38.

(7)

 

03.12

Вміти складати запитальні речення в майбутньому часі. Розігрувати діалоги.

 

Покупки на День народження

apple pie

fridge

go shopping

Will you go shopping?

Yes, I will. / No, I won’t.

 

Ex.1,p.59

Ex.2,p.59

Ex.1,p.59

Ex.2,p.59

 

Ex.4,p.59

Ex.3,p.59

39.

(8)

 

 

 

05.12

Вживати нові слова в діалогах.

В магазині

 

 

bar, pack, bottle, jar, bag, carton

There is

There are

Ex.2,p.60

Ex.3,p.60

Ex.1,p.60

Ex.2,p.60

Ex.1,p.60

 

Ex.5,p.60

Ex.4,p.60

40.

(9)

 

09.12

Складати питання за допомогою

How much

How many

 

Скільки потрібно продуктів?

 

 

How many

How much

 

 

 

Ex.1,p.60 Діагностувальна робота з аудіюва-ння

Ex.1,p.61

Ex.2,p.61

за завданням вчителя

Ex.3,p.61

Ex.2,p.61

письмово

41.

(10)

10.12

Розігрувати діалоги з

How much is it?

How much are they?

 

Скільки це коштує?

 

 

 

money

How much is it?

How much are they?

Ex.1,p.62

Ex.1,p.62

Ex.2,p.62

Ex.4,p.62

Ex.2,p.62

Ex.4,p.62

 

Ex.3,p.62

Ex.2,p.62

читати

42.

(11)

 

 

 

12.12

Вміти розповісти про День народження усно і на письмі.

З Днем Народження!

 

 

 

Ex.1,p.63

 

Ex.3,p.63

Діагностовальна робота з письма

 

Ex.2,p.63

 

43.

(12)

 

16.12

Прочитати діалоги та зрозуміти, про в ньому йдеться, давати відповіді на запитання до тексту.

 

Цікаві історії

 

 

 

 

sweets, cakes

biscuits, packs

candles, eggs

balloons

mushrooms

glasses

oranges

I need some balloons and a pizza.

How many / much … do you need?

Ex.1,p.64 Діагностувальна робота з читання

 

Ex.1,p.64

Ex.2,p.64

 

Ex.3,p.65

Ex.4,p.65

Ex.5,p.65

44.

(13)

 

17.12

Виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

Діагностувальна робота № 3 з теми «Свята і традиції»

 

45.

(14)

19.12

Пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою.

 

 

Перевіримо знання

 

 

celebrate Christmas, write an e-mail, make decorations, make a cake, put presents under the New Year tree / into stockings, invite friends, write greeting cards, dance around the Christmas tree, sing carols, write a letter to St. Nicholas, have a fancy-dress party

 

Ex.8,p.68

 

Ex.2,p.66

Ex.4,p.67

Діагностувальна робота з усного мовлення

 

Ex.6,p.67Ex.7,p.68

Ex.8,p.68

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Охрімук Леся
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
18 жовтня
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку