Календарно-тематичне планування з англійської мови 4 клас
за підручником Т. Будна (3 год. на тиждень)
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
Тема «Я, моя родина і друзі» Ключові компетентності: спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська компетентності. Інтегровані змістові лінії: Громадянська відповідальність: сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування; розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки; оцінює власні вчинки та вчинки інших людей; вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми. Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я. Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня. |
|||||||||||
1 |
02.09 |
Знайомство з новими друзями |
Grasgow, England, Scotland, Kent, London |
|
Впр.2 с.8
|
Впр.1,2 с.6 впр.2 с.8
|
Впр 3, 4с.7 впр.4 с.8 |
Впр.3с.8 |
Вивчити нові ЛО уроку |
|
|
2 |
06.09 |
Друг за листуванням |
|
Present Simple/Verb to be Впр.2с.9 |
Впр.1 с.9 |
впр.1 с.9 |
розповідь про себе впр.4с.9 |
Впр.3 с.9 |
Вивчити правило |
|
|
3 |
08.09 |
Розкажи про себе |
Village, India, hopscotch\nondi |
I\we\you\they have got .. He\she\it has got.. впр.3с.10 |
Впр.2 с.10 |
|
|
Впр.4.10 |
Вивчити нові ЛО, правило |
|
|
4 |
09.09 |
Професії моєї сім’ї |
Policeman, artist, programmer , manager, car mechanic, taxi driver, actress, nurse |
The girl*s The girls*, Articles. Possessive forms |
|
Впр.1 с.11 |
Впр.1с.11 |
Впр.3,с.11 |
Впр.4 с.11 |
|
|
5 |
13.09 |
Професії батьків моїх друзів |
Baker, chef, vet, musician, zookeeper, dentist. |
|
|
Впр.1,3 с.12 |
Впр.4 ,5с.12 |
|
Вивчити ЛО уроку |
|
|
6 |
15.09 |
Країни та їх столиці |
Paris — France, Berlin-Germany, Madrid — Spain |
|
|
Впр.1,2,3 с.13 |
|
Впр.4, с.13 |
Впр.3с. 13 письмово |
|
|
7 |
16.09 |
Звідки ти? |
|
|
Впр.1 с. 14 |
Впр.1 с. 14 |
Впр.2 с. 14 |
Впр.3 с. 14 |
Робочий зошит |
|
|
8 |
20.09 |
Напиши про себе |
|
My name is\I have got\This is\We are.. |
|
|
Впр.1,2с.15 |
С.15 |
Написати про себе |
|
|
9 |
22.09 |
Давай пограємо |
|
This is a /He has got\He likes.. |
|
|
Впр.1,2,3 с.16 |
|
Написати про друга |
|
|
10 |
23.09 |
Діагностувальна робота з теми «Я моя сім’я і друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
27.09 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема « Шкільне життя» Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності, спілкування іноземними мовами, Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими; використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
|||||||||||
12 |
29.09
|
Шкільне життя |
Bell, ring, inside, hurry up |
Let*s go inside\Hurry up! |
|
Впр.2,3 с. 18 |
Впр.4 с.18 |
|
Вивчити слова |
|
|
13 |
30.09 |
Моя класна кімната |
|
May I come in? May I open the window? |
|
Впр.1,2 с.19 |
Впр.4,3 с.19 |
|
Впр.1с.19 читати |
|
|
14 |
04.10 |
Шкільне приладдя |
Bookmark, sticky notes, flash drive, paper clip, highlighter, scissors, crayon |
May I come in? May I open the window?\Yes, you may. |
|
Впр.2,3 с.20 |
Впр.4 с.20 |
|
Вивчити слова с.20 |
|
|
15 |
06.10 |
Розклад уроків |
|
Present Simple verb to do What is your favourite subject? |
Впр.2 , 4с.21 |
Впр.1,2 с.21 |
Впр.5 с.21 |
Впр 4 с 21 |
Вивчити правило с.21, впр 2 с21 читати |
|
|
16 |
07.10 |
Правила нашої школи |
Break, keep clean, text, lose, throw rubbish |
I*m sorry, Please pick it up.. |
Впр.2 с.22 |
Впр 1,2,3,4 с.22 |
Впр.5 с.22 |
|
Вивчити слова, впр 2 с 22 |
|
|
17 |
11.10 |
Шкільні події |
Schoolyard, cafeteria, have a snack, smell |
|
|
Впр 1, 2 , 3 с 23 |
|
|
Впр 3 с 23 письмово |
|
|
18 |
13.10 |
Дитячий день у школі |
|
|
Впр 1 с 24 |
Впр1 с 24 |
Впр 2с 24 |
Впр 3 с 24 |
Впр 1 с 24 читати, впр Впр 4 с 24 письмово |
|
|
19 |
18.10 |
Свята у школі |
|
|
С 25 прочитати і з*єднати |
|
|
C 25 скласти лист |
Повторити лексику теми |
|
|
20 |
20.10 |
Давай пограємо |
|
Where are there..? is there..? |
|
Гра «Назви речі» с 26 |
|
Словниковий диктант |
Описати класну кімнату |
|
|
21 |
21.10 |
Діагностувальна робота з теми «Шкільне життя» |
|
|
|
Впр 1,2 с 27 |
|
|
project work |
|
|
22 |
25.10 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема «Помешкання» Ключові компетентності: спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська компетентності. Інтегровані змістові лінії: Здоров'я і безпека - розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні. |
|
||||||||||
23 |
01.11
|
Мій будинок |
Build, floor, ground floor, first floor |
there is/are |
Впр.2с.28 |
Впр.1,2,3 с.28 |
Впр.4с.28 |
|
Вивчити слова с 28, впр. 2 с 28 читати |
|
|
24 |
03.11 |
Види будинків |
Cottage, hut, villa, block of flats , skyscraper, castle |
Numerals с 29 |
|
Впр 1с 29 |
Впр 3 с 29 |
Впр.4 с.29 |
Вивчити слова с 29, правило с 29 |
|
|
25 |
04.11 |
Моя кімната |
Share, of your own |
There is\there are\There is no\there are no |
|
Впр.1 с.30 |
Впр 3 с 30 |
Впр 4 с 30 |
Написати про свій будинок. |
|
|
26 |
08.11 |
Будинок Вілсонів |
Chimney, attic, stairs, garage door, driveway, roof, basement, fence |
There is There are |
Впр.3 с.31 |
Впр.1с.31 |
Впр.2 с.31 |
опис кімнати |
Впр.3 с.31 читати, вивчити слова |
|
|
27 |
10.11 |
Вітальня моїх друзів |
ЛО уроку |
Is there\are there с 32 |
|
Впр.1 с.32 |
Впр.2 с.32 |
Впр 4 с 32 |
Вивчити правило. Написати список речей своєї кімнати |
|
|
28 |
11.11 |
Кімната моєї мрії |
ЛО уроку |
In front of, opposite, behind, next to, on Гра «Guessing game» |
Впр.1,2с.33 |
Впр.3 с.33 |
Впр.1 с.33 |
|
Впр 3 с 33 письмово |
|
|
29 |
15.11 |
Перевернутий будинок |
|
|
Впр.1 с.34 |
Впр.1 с.34 |
Впр.2,3 с.34 |
|
Впр 3 с 34 письмовво |
|
|
30 |
17.11
|
Предмети у будинку і квартирі |
Bedroom, kitchen, living-room, dining-room |
What Is there in your room …? Have you got a garden…? |
|
|
Speaking p.35 |
Writing p. 35 |
|
|
|
31 |
18.11 |
Давай пограємо «Houses spinner game» |
cinema, museum, library |
Гра «Houses spinner game» С 36 |
|
|
Розповідь про улюблену будівлю |
|
Дописати розповідь |
|
|
32 |
22.11 |
Діагностувальна робота з теми «Помешкання» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
24.11 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема «Людина» Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності, спілкування іноземними мовами Інтегровані змістові лінії: Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей; сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування. |
|||||||||||
34 |
25.11 |
Спорт і здоров’я |
Train, win, prize, gym, competition |
Where do you usually train? |
Впр.2 с.38
|
Впр.1, 2 с 38
|
Впр.4 с.38 |
Впр 3 с 38 |
Вивчити слова, впр 1 с 38 читати |
|
|
35 |
29.11 |
Ігри на свіжому повітрі |
Football, volleyball, basketball, table tennis, badminton |
Present Continuous с 39 впр 2 |
|
Впр.1,3 с.39 |
Впр 4 с 39 |
Впр 4 с 39 |
Вивчити слова та правило с 39 |
|
|
36 |
01.12 |
Спортивний одяг |
Coach, tracksuit, sneakers, fans, score a goal, kick a ball |
Is he wearing? |
Впр.3 с.40 |
Впр.1 с.40 |
Впр.3с.40 |
Впр.2 с.40 |
Вивчити слова, впр 4 с 40 |
|
|
37 |
02.12 |
Ігри на подвір’ї |
|
Present Simple\Present Continuous |
Впр.1 с.41 |
|
Впр4 с 41 |
Впр 2 с 41 |
Впр.3с.41 письмово (до 5 речення) |
|
|
38 |
06.12 |
День Спорту |
|
Adverbs впр 2 с 42
|
Впр.3с.42 |
Впр.1 с.42 |
Впр 4 с 42 |
|
Впр 1 с 42 читати |
|
|
39 |
08.12 |
День Спорту в початковій школі |
|
|
Впр.2 с.43 |
Впр.1 с.43 |
Впр.4 с.43 |
Впр.3 с.43 |
Скласти розповідь про свій шкільний день спорту |
|
|
40 |
09.12 |
Хвороби |
Cough, sneeze, temperature, runny nose, toothache, stomachache, earache, headache |
Впр 4 с 44 робота в парі |
|
Впр.1, 2 с.44 |
Впр.3 с.44 |
|
Вивчити діалог в парі та розіграти впр 2 с 44 |
|
|
41 |
13.12 |
Правила гігієни |
|
|
Впр.2,3с.45 |
Впр.1 с.45 |
Впр.2,4 с.45 |
|
Намалювати основи гігієни та підготувати розповідь |
|
|
42 |
15.12 |
Улюблені ігри |
Baseball, cricket, bat, team |
|
Впр 2, 3 с 46 |
Впр 1,2 с 46 |
Впр 4 с 46 |
|
Вивчити слова с 46 |
|
|
43 |
16.12 |
Ігри моїх друзів |
|
|
|
|
Speaking p 47 |
Writing p 47 |
|
|
|
44 |
20.12 |
Діагностувальна робота з теми «Людина» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
22.12 |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
23.12 |
Підсумковий урок |
Повторення та закріплення матеріалу |
|
|||||||