Календарно-тематичне планування з англійської мови 4 клас за підручником Т. Будна (3 год. на тиждень) складене відповідно до програми О.Я. Савченко зі змістовими лініями

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 4 клас за підручником Т. Будна (3 год. на тиждень) складене відповідно до програми О.Я. Савченко зі змістовими лініями
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови 4 клас

за підручником Т. Будна (3 год. на тиждень)

Дата уроку

Тема уроку

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

Примітка

Тема «Я, моя родина і друзі»

Ключові компетентності: спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська компетентності.

Інтегровані змістові лінії:

Громадянська відповідальність: сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування; розуміє важливість допомоги батькам та розповідає про свої обов’язки; оцінює власні вчинки та вчинки інших людей; вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми.

Здоров’я і безпека: виявляє відповідальне ставлення до власного здоров’я.

Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу та відповідальність у плануванні робочого дня.

1

02.09

Знайомство з новими друзями

Grasgow, England, Scotland, Kent, London

 

Впр.2 с.8

 

Впр.1,2 с.6

впр.2 с.8

 

Впр 3, 4с.7

впр.4 с.8

Впр.3с.8

Вивчити нові ЛО уроку

 

2

06.09

Друг за листуванням

 

Present Simple/Verb to be

Впр.2с.9

Впр.1 с.9

впр.1 с.9

розповідь про себе впр.4с.9

Впр.3 с.9

Вивчити правило

 

3

08.09

Розкажи про себе

Village, India, hopscotch\nondi

I\we\you\they have got ..

He\she\it has got.. впр.3с.10

Впр.2 с.10

 

 

Впр.4.10

Вивчити нові ЛО, правило

 

4

09.09

Професії моєї сім’ї

Policeman, artist, programmer , manager, car mechanic, taxi driver, actress, nurse

The girl*s

The girls*,

Articles. Possessive forms

 

Впр.1 с.11

Впр.1с.11

Впр.3,с.11

Впр.4 с.11

 

5

13.09

Професії батьків моїх друзів

Baker, chef, vet, musician, zookeeper, dentist.

 

 

Впр.1,3 с.12

Впр.4 ,5с.12

 

Вивчити ЛО уроку

 

6

15.09

Країни та їх столиці

Paris — France, Berlin-Germany, Madrid — Spain

 

 

Впр.1,2,3 с.13

 

Впр.4, с.13

Впр.3с. 13 письмово

 

7

16.09

Звідки ти?

 

 

Впр.1 с. 14

Впр.1 с. 14

Впр.2 с. 14

Впр.3 с. 14

Робочий зошит

 

8

20.09

Напиши про себе

 

My name is\I have got\This is\We are..

 

 

Впр.1,2с.15

С.15

Написати про себе

 

9

22.09

Давай пограємо

 

This is a /He has got\He likes..

 

 

Впр.1,2,3 с.16

 

Написати про друга

 

10

23.09

Діагностувальна робота з теми «Я моя сім’я і друзі»

 

 

 

 

 

 

 

 

11

27.09

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема « Шкільне життя»

Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності, спілкування іноземними мовами,

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими; використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

12

29.09

 

Шкільне життя

Bell, ring, inside, hurry up

Let*s go inside\Hurry up!

 

Впр.2,3 с. 18

Впр.4 с.18

 

Вивчити слова

 

13

30.09

Моя класна кімната

 

May I come in? May I open the window?

 

Впр.1,2 с.19

Впр.4,3 с.19

 

Впр.1с.19 читати

 

14

04.10

Шкільне приладдя

Bookmark, sticky notes, flash drive, paper clip, highlighter, scissors, crayon

May I come in? May I open the window?\Yes, you may.

 

Впр.2,3 с.20

Впр.4 с.20

 

Вивчити слова с.20

 

15

06.10

Розклад уроків

 

Present Simple verb to do

What is your favourite subject?

Впр.2 , 4с.21

Впр.1,2 с.21

Впр.5 с.21

Впр 4 с 21

Вивчити правило с.21, впр 2 с21 читати

 

16

07.10

Правила нашої школи

Break, keep clean, text, lose, throw rubbish

I*m sorry, Please pick it up..

Впр.2 с.22

Впр 1,2,3,4 с.22

Впр.5 с.22

 

Вивчити слова, впр 2 с 22

 

17

11.10

Шкільні події

Schoolyard, cafeteria, have a snack, smell

 

 

Впр 1, 2 , 3 с 23

 

 

Впр 3 с 23 письмово

 

18

13.10

Дитячий день у школі

 

 

Впр 1 с 24

Впр1 с 24

Впр 2с 24

Впр 3 с 24

Впр 1 с 24 читати, впр

Впр 4 с 24 письмово

 

19

18.10

Свята у школі

 

 

С 25 прочитати і з*єднати

 

 

C 25 скласти лист

Повторити лексику теми

 

20

20.10

Давай пограємо

 

Where are there..? is there..?

 

Гра «Назви речі» с 26

 

Словниковий диктант

Описати класну кімнату

 

21

21.10

Діагностувальна робота з теми «Шкільне життя»

 

 

 

Впр 1,2 с 27

 

 

project work

 

22

25.10

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Помешкання»

Ключові компетентності: спілкування іноземними мовами, соціальна та громадянська компетентності.

Інтегровані змістові лінії:

Здоров'я і безпека - розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні.

 

23

01.11

 

Мій будинок

Build, floor, ground floor, first floor

there is/are

Впр.2с.28

Впр.1,2,3 с.28

Впр.4с.28

 

Вивчити слова с 28, впр. 2 с 28 читати

 

24

03.11

Види будинків

Cottage, hut, villa, block of flats , skyscraper, castle

Numerals с 29

 

Впр 1с 29

Впр 3 с 29

Впр.4 с.29

Вивчити слова с 29, правило с 29

 

25

04.11

Моя кімната

Share, of your own

There is\there are\There is no\there are no

 

Впр.1 с.30

Впр 3 с 30

Впр 4 с 30

Написати про свій будинок.

 

26

08.11

Будинок Вілсонів

Chimney, attic, stairs, garage door, driveway, roof, basement, fence

There is

There are

Впр.3 с.31

Впр.1с.31

Впр.2 с.31

опис кімнати

Впр.3 с.31 читати, вивчити слова

 

27

10.11

Вітальня моїх друзів

ЛО уроку

Is there\are there с 32

 

Впр.1 с.32

Впр.2 с.32

Впр 4 с 32

Вивчити правило. Написати список речей своєї кімнати

 

28

11.11

Кімната моєї мрії

ЛО уроку

In front of, opposite, behind, next to, on Гра «Guessing game»

Впр.1,2с.33

Впр.3 с.33

Впр.1 с.33

 

Впр 3 с 33 письмово

 

29

15.11

Перевернутий будинок

 

 

Впр.1 с.34

Впр.1 с.34

Впр.2,3 с.34

 

Впр 3 с 34 письмовво

 

30

17.11

 

Предмети у будинку і квартирі

Bedroom, kitchen, living-room, dining-room

What Is there in your room …?

Have you got a garden…?

 

 

Speaking p.35

Writing p. 35

 

 

31

18.11

Давай пограємо «Houses spinner game»

cinema, museum, library

Гра «Houses spinner game»

С 36

 

 

Розповідь про улюблену будівлю

 

Дописати розповідь

 

32

22.11

Діагностувальна робота з теми «Помешкання»

 

 

 

 

 

 

 

 

33

24.11

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Людина»

Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентності, спілкування іноземними мовами

Інтегровані змістові лінії:

Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до людей; сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

34

25.11

Спорт і здоров’я

Train, win, prize, gym, competition

Where do you usually train?

Впр.2 с.38

 

Впр.1, 2 с 38

 

Впр.4 с.38

Впр 3 с 38

Вивчити слова, впр 1 с 38 читати

 

35

29.11

Ігри на свіжому повітрі

Football, volleyball, basketball, table tennis, badminton

Present Continuous с 39 впр 2

 

Впр.1,3 с.39

Впр 4 с 39

Впр 4 с 39

Вивчити слова та правило с 39

 

36

01.12

Спортивний одяг

Coach, tracksuit, sneakers, fans, score a goal, kick a ball

Is he wearing?

Впр.3 с.40

Впр.1 с.40

Впр.3с.40

Впр.2 с.40

Вивчити слова, впр 4 с 40

 

37

02.12

Ігри на подвір’ї

 

Present Simple\Present Continuous

Впр.1 с.41

 

Впр4 с 41

Впр 2 с 41

Впр.3с.41 письмово

(до 5 речення)

 

38

06.12

День Спорту

 

Adverbs

 впр 2 с 42

 

Впр.3с.42

Впр.1 с.42

Впр 4 с 42

 

Впр 1 с 42 читати

 

39

08.12

День Спорту в початковій школі

 

 

Впр.2 с.43

Впр.1 с.43

Впр.4 с.43

Впр.3 с.43

Скласти розповідь про свій шкільний день спорту

 

40

09.12

Хвороби

Cough, sneeze, temperature, runny nose, toothache, stomachache, earache, headache

Впр 4 с 44  робота в парі

 

Впр.1, 2 с.44

Впр.3 с.44

 

Вивчити діалог в парі та розіграти впр 2 с 44

 

41

13.12

Правила гігієни

 

 

Впр.2,3с.45

Впр.1 с.45

Впр.2,4 с.45

 

Намалювати основи гігієни та підготувати розповідь

 

42

15.12

Улюблені ігри

Baseball, cricket, bat, team

 

Впр 2, 3 с 46

Впр 1,2 с 46

Впр 4 с 46

 

Вивчити слова с 46

 

43

16.12

Ігри моїх друзів

 

 

 

 

Speaking p 47

Writing p 47

 

 

44

20.12

Діагностувальна робота з теми «Людина»

 

 

 

 

 

 

 

 

45

22.12

Аналіз діагностувальної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

46

23.12

Підсумковий урок

Повторення та закріплення матеріалу

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Котелянець Юлія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Михалчич Віра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
10 вересня 2021
Переглядів
7394
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку