№ Дата Тематика ситуативного спілкування Лінгвістична компетенція Мовленнєва компетенція Дом. завд.
Лексика Граматика Письмо Аудіювання Читання Говоріння
1 Знову до школи School things, jobs, animals, my room, body, colours Present Simple Ex.2, p.5 Ex.5, p.6 Ex.3, p.5 Ex. 4,
p. 5
2 Шкільне життя. Формування лексичних навичок. Member, tomorrow, pet, talk, boxer, crazy. half, near, lonely, Internet Present Simple
Ex. 3, p.9
Ex.1, p.8 Ex. 2,4, p.9 Ex. 5, p.9
3 Усе про мене. Формування навичок аудіювання. Ex.2, p. 11 Ex.1, p.10 Ex.3, p.11
Ex.4, p.11 Ex.5, p.11
4 Формування граматичних навичок. Present Simple Переклад речень Ex.4, p.11 Переклад речень
5 Усе про мене. pronouns Present Simple to be Ex.1, p.12 Ex.3, p.14 Ex.2, p.13 Ex. 2,3, p13 Ex. 4, p.13
6 Усе про мене. Формування навичок говоріння. Ex.4-а p.15 Ex.2, p.14 Ex.1, 2, 3, p.14 Ex.4 p.15
7 Усе про мій клас. Формування лексичних навичок. Curly, wavy, art, straight, wizard, be good at, member, gymnastics
Ex.2,3, p.17 Ex.1, p.16 Ex.4, p.17 Ex.5, p.18 Ex.3, p.17 Ex.6, p.18
8 Розвиток граматичних навичок. Present Simple Ex.5, p.18 Переклад речень
9 Усе про мій клас. Розвиток граматичних навичок. Object pronouns Present Simple of the verb “to have" Ex.3, p.19
Ex.4,p.20 Ex.2, p.19 Ex.2, p.19
Ex.5, p.20 Ex.6, p.20
10 Усе про мій клас. Годинник. O'clock, quarter, to, past, half Present Simple
Ex.5, p.22 Ex.3, p.22
Ex.1,2,4, p.21-22 Ex.6, p.22 Ex.2, p.23
11 Усе про мій клас. Удосконалення граматичних навичок. Ex.5, p.25 Ex.1,3, p.24 Ex.6, p.25
12 Знайомство з новими друзями. Розвиток навичок усного мовлення Present Simple
Ex. 1, p. 23 Підготувати розповідь
13 Розклад уроків. Розвиток лексичних навичок. Craft, geography, IT, history, PE, religion, easy, swot, science, timetable, boring, tricky, important
Interesting, popular, normal, difficult, boring, difficult, normal, to quarrel, to tease, top-ten list. Cardinal numbers Ordinal numbers Ex.1, 2,p.27 Ex.3 (1-4), p. 29 Ex.2, p.28 Ex.2, p.26 Ex.1, p.26 Ex.3, p.27 Ex.1, p.29 Ex.3, p.26 Ex.4, p.28
14 Мій улюблений предмет. Удосконалення лексичних навичок. Ex.1, 2,p.30 Ex.3, p.30 Ex.3b, p.31 Ex.4, p.31
15 Мій улюблений предмет. Розвиток навичок говоріння. Capital letters Ex.2, p.32 Ex.4, p.32 Ex.3, p.32 Ex.2, p.33
16 Це важливо знати англійську! Ex.3, p.33 Підготувати розповідь
17 Тест на уроці англійської мови. Розвиток навичок читання. Internet, talking, using, watching, listening. Ex.3, p.35 Ex.2, p.34 Ex.4, p.35 Ex.5, p.35
18 Тест на уроці англійської мови. Розвиток навичок аудіювання. Spell, spelling, letter, key, phone Present Simple Ex.2, p.36 Ex.1, p.36
Ex.6, p.37 Ex.3, p.36
Ex.5, p.37
Ex.1, p.38
19 Present Simple Розвиток граматичних навичок Ex.4, p.37 Ex.4, p.39 Переклад речень
20 Повторення лексико-граматичного матеріалу теми Частини мови Ex.3, p.40 Ex.1, p.42 Ex.3, p.42 Ex.4, p.43 Ex.2, p.41
21 Домашнє читання. Удосконалення навичок читання. Reading 4 fun, p.44
22 Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок із теми «Шкільне життя».
23 Люди навколо нас. Уведення та активізація ЛО Ex.2, p.49 Ex.1, p.48 Ex.4, p.49
24 Відпочинок і дозвіля. Розвиток навичок читання. Nickname, clumsy, curious, helpful, tidy, unusual, Message, imaginative, lazy, polite, smart, bully, carefully, invite, kind, lonely, attention, to cheat, to expect, to tease, to play, fair, to collect, be fond of, be interested in, take pictures,aerobics, drama group, newspaper, school band, free day,
Winner, charming,love, congratulations, cool, creation, hush, energy, prince, know. Ex.3, p.51 Ex.5, p.51 Ex.2, p.50 Ex.3, p.49 Ex.1, p.50 Ex.4, p.51
25 Усе про моїх друзів. Розвиток граматичних навичок. Can Ex.1, p.52 Ex.4,p.53Ex.4, p.55 Ex.2, p.54 Ex.2, p.54Ex.5, p.55 Ex.3,5, p.55 Ex.1,6, p.54-56 Ex.6, p.53
26
Хобі та інтереси. Розвиток лексичних навичок. Ex.1, p.56 Ex.2,3, p.57 Ex.4, p.57
27 Формування граматичних навичок. Past Simple Ex.5, p.58 Ex.1, p.55
28 Хобі та інтереси. Розвиток граматичних навичок. Present Simple Ex.1, p.59
Ex.1, p.61 Ex.2, p.60
Ex.2,3, p.61-62 Ex.1, p.60
Ex.5, p.62 Ex.2, p.59
Ex.3, p.59 Ex.4, p.62 Ex.6, p.63
29 Улюблені заняття. Розвиток навичок говоріння. Ex.2, p.66 Ex.1, p.64
Ex.1, p.64
Ex.1,4, p.66-67 Ex.3, p.64 Ex.2, p.65
30 У нас вечірка!Розвиток навичок аудіювання. Pastime, to be keen on,different ways, to be fond of, to be interested in Ex.2, p.72 Ex.1, p.71 Ex.3, p.74 Ex.1, p.75
31 Різноманітні хобі. Розвиток навичок сприймання на слух Ex.3, p.74 Ex.5, p.75 Ex.3, p.67
32
Друзі онлайн. Розвиток навичок читання. Contact, to share, experience, to search Ex.3, p.77 Ex.2,3, p.78 Ex.2, p.76 Ex.4,p.77
33 Електронний лист другу. Love, like, hate, next to, message, to waste time. The Gerund Ex.1,2, p.79 Ex.2, p.79 Ex.4, p.80 Ex.3, p.80 Ex.1, p.81
34 Запрошення на вечірку. Contest, blow up, prepare, winner, vote, prize, every. Ex.1, p.82 Ex.2,4, p.82 Ex.6, p.83 Ex.5, 7 p.83
35 Повторення лексико-граматичного матеріалу теми
36 Домашнє читання. Розвиток навичок читання. Reading 4 fun, p.84 Ex.2, p.85
37 Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок із теми «Відпочинок і дозвілля».
38 Я, моя родина, мої друзі. Розвиток лексичних навичок. Dentist, postman, police officer, nurse, hairdresser, vet, cook, mechanic, taxi driver, writer Possessive case
Ex.2, p.89 Ex.2, p.89 Ex.1, p.88 Ex.2-b, p.89
39 Формування граматичних навичок. Future Simple Підготувати речення
40 Професії членів родини. Розвиток лексичних навичок. Ex.3,p.91 Ex.2,p.90 Ex.4,p.91,
41 Брати й сестри. Розвиток навичок читання. twins, pain, power, to enjoy, to grow up, each other, together Ex.1,p.92 Ex.1,2,3,p.92
Ex.4,p.93 Ex.1,2,3,p.92
Ex.4,p.93
Ex.5, p.94 Ex.2,p.92, описати брата/ сестру
42 Моя родина. Розвиток граматичних навичок. To be в Present Continuous Tense Ex.1,p.95 Ex.1,p.96 Ex.1,p.96 Ex.1,p.97 Ex.2,p.97 (лист)
43 Відпочинок. Розвиток навичок усної взаємодії Ex.6, p.94 Ex.2,p.97
44 Повторення лексико-граматичного матеріалу теми. Present Continuous Tense
45 Розвиток навичок аудіювання. День за днем.
46 Формування граматичних навичок.
47 Харчування. Розвиток лексичних навичок. Carrot, tomato, peas, spinach, strawberry, pear, watermelon, cabbage, cherry sugar, jam, milk, honey, tea, bacon and eggs, cheese, cornflakes, butter,
crisps, peanuts, bone, health, skin, (un)healthy, be rich in, skip a meal Ex.1-а, p.98
Ex.1-а, p.98
Ex.3, p.99
48 Їжа. Розвиток навичок зорового сприймання Ex.2, p.98 Ex.2, p.98
49
Здорове харчування. Ex.2, p.101 Ex.1-b, p.100 Ex.1-b, p.100 Ex.1-а, p.100
Ex.3, p.101
50 Страви Великої Британії. Розвиток навичок читання. Ex.4, p.101 Ex.4, p.101 Ex.5, p.102
51 Страви в Україні. Розвиток навичок аудіювання. Ex.4,p.104
Ex.2-b,p.103
Ex.2,p.102
Ex.1,p.102
Ex.5,p.104
52 Правила харчування. Розвиток навичок зорового сприймання Ex.3,p.103
Ex.3,p.103
53 Улюблені страви. Розвиток граматичних навичок. Countable and uncountable Nouns There is/are some/any much/many Ex.1-2,p.105
Ex.4,p.106 Ex.1-2,p.105 Ex.1-2,p.105
Ex.3,p.106 Ex.4,p.106 Ex.5,p.107
54 Улюблені страви.
Контроль письма Countable and uncountable Nouns Shopping list Ex.2-a, p.107 Ex.3, p.112 Ex.1, p.107 Ex.2-a, p.107 Ex.3,4, p.108 Ex.1, p.109
55 Повторення лексико-граматичного матеріалу теми. Present Continuous Tense Ex.2-b, p.111 Ex.1, p.110 Ex.2, p.111 Ex.1-b, p.110 Ex.2-b,p.111 Ex.3, p.111
56 Похід за продуктами. Розвиток навичок усної взаємодії Ex.5, p.109
57 Узагальнення вивченого матеріалу.
Підсумковий урок із теми «Харчування».
58 Контроль читання
59 Контроль аудіювання
60 Контроль говоріння
61 Мої плани. Розвиток усного мовлення
62 Формування граматичних навичок.
63 Канікули. Розвиток усного мовлення
64 Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр. Підсумковий урок.
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 5 А класі
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Лінгвістична компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Дом. завд. |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
|
|||||||
|
|||||||||||||
1 |
|
Знову до школи |
School things, jobs, animals, my room, body, colours |
Present Simple |
Ex.2, p.5 |
|
Ex.5, p.6 |
Ex.3, p.5 |
Ex. 4, p. 5 |
||||
2 |
|
Шкільне життя. Формування лексичних навичок. |
Member, tomorrow, pet, talk, boxer, crazy. half, near, lonely, Internet |
Present Simple
|
Ex. 3, p.9
|
|
Ex.1, p.8 |
Ex. 2,4, p.9 |
Ex. 5, p.9 |
||||
3 |
|
Усе про мене. Формування навичок аудіювання. |
|
Ex.2, p. 11 |
Ex.1, p.10 |
|
Ex.3, p.11 Ex.4, p.11 |
Ex.5, p.11 |
|||||
4 |
|
Формування граматичних навичок. |
|
Present Simple |
Переклад речень |
|
|
Ex.4, p.11 |
Переклад речень |
||||
5 |
|
Усе про мене. |
pronouns |
Present Simple to be |
Ex.1, p.12 Ex.3, p.14 |
|
Ex.2, p.13 |
Ex. 2,3, p13 |
Ex. 4, p.13 |
||||
6 |
|
Усе про мене. Формування навичок говоріння. |
|
|
|
Ex.4-а p.15 |
Ex.2, p.14 |
Ex.1, 2, 3, p.14 |
Ex.4 p.15 |
||||
7 |
|
Усе про мій клас. Формування лексичних навичок. |
Curly, wavy, art, straight, wizard, be good at, member, gymnastics |
|
Ex.2,3, p.17 |
Ex.1, p.16 |
Ex.4, p.17 Ex.5, p.18 |
Ex.3, p.17 |
Ex.6, p.18 |
||||
8 |
|
Розвиток граматичних навичок. |
|
Present Simple |
|
|
Ex.5, p.18 |
|
Переклад речень |
||||
9 |
|
Усе про мій клас. Розвиток граматичних навичок. |
Object pronouns |
Present Simple of the verb “to have” |
Ex.3, p.19 Ex.4,p.20 |
|
Ex.2, p.19 |
Ex.2, p.19 Ex.5, p.20 |
Ex.6, p.20 |
||||
10 |
|
Усе про мій клас. Годинник. |
O’clock, quarter, to, past, half |
Present Simple
|
Ex.5, p.22 |
|
Ex.3, p.22
|
Ex.1,2,4, p.21-22 |
Ex.6, p.22 Ex.2, p.23 |
||||
11 |
|
Усе про мій клас. Удосконалення граматичних навичок. |
|
|
Ex.5, p.25 |
|
|
Ex.1,3, p.24 |
Ex.6, p.25 |
||||
12 |
|
Знайомство з новими друзями. Розвиток навичок усного мовлення |
|
Present Simple
|
|
|
Ex. 1, p. 23 |
|
Підготувати розповідь |
||||
13 |
|
Розклад уроків. Розвиток лексичних навичок. |
Craft, geography, IT, history, PE, religion, easy, swot, science, timetable, boring, tricky, important Interesting, popular, normal, difficult, boring, difficult, normal, to quarrel, to tease, top-ten list. |
Cardinal numbers Ordinal numbers |
Ex.1, 2,p.27 Ex.3 (1-4), p. 29 |
Ex.2, p.28 |
Ex.2, p.26 |
Ex.1, p.26 Ex.3, p.27 Ex.1, p.29 |
Ex.3, p.26 Ex.4, p.28 |
||||
14 |
|
Мій улюблений предмет. Удосконалення лексичних навичок. |
|
Ex.1, 2,p.30 |
|
Ex.3, p.30 |
Ex.3b, p.31 |
Ex.4, p.31 |
|||||
15 |
|
Мій улюблений предмет. Розвиток навичок говоріння. |
Capital letters |
Ex.2, p.32 |
|
Ex.4, p.32 |
Ex.3, p.32 |
Ex.2, p.33 |
|||||
16 |
|
Це важливо знати англійську! |
|
|
Ex.3, p.33 |
|
|
|
Підготувати розповідь |
||||
17 |
|
Тест на уроці англійської мови. Розвиток навичок читання. |
Internet, talking, using, watching, listening. |
|
Ex.3, p.35 |
|
Ex.2, p.34 |
Ex.4, p.35 |
Ex.5, p.35 |
||||
18 |
|
Тест на уроці англійської мови. Розвиток навичок аудіювання. |
Spell, spelling, letter, key, phone |
Present Simple |
Ex.2, p.36 |
Ex.1, p.36
|
Ex.6, p.37 |
Ex.3, p.36 Ex.5, p.37
|
Ex.1, p.38 |
||||
19 |
|
Present Simple Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
Ex.4, p.37 |
|
Ex.4, p.39 |
Переклад речень |
||||
20 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу теми |
Частини мови Ex.3, p.40 |
Ex.1, p.42 |
|
|
Ex.3, p.42 Ex.4, p.43 |
Ex.2, p.41 |
|||||
21 |
|
Домашнє читання. Удосконалення навичок читання. |
|
|
|
|
Reading 4 fun, p.44 |
|
|||||
22 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок із теми «Шкільне життя». |
|
|
|
|
|
|
|||||
23 |
|
Люди навколо нас. Уведення та активізація ЛО |
|
Ex.2, p.49 |
|
Ex.1, p.48 |
|
Ex.4, p.49 |
|||||
24 |
|
Відпочинок і дозвіля. Розвиток навичок читання. |
Nickname, clumsy, curious, helpful, tidy, unusual, Message, imaginative, lazy, polite, smart, bully, carefully, invite, kind, lonely, attention, to cheat, to expect, to tease, to play, fair, to collect, be fond of, be interested in, take pictures,aerobics, drama group, newspaper, school band, free day, Winner, charming,love, congratulations, cool, creation, hush, energy, prince, know. |
|
Ex.3, p.51 |
Ex.5, p.51 |
Ex.2, p.50 |
Ex.3, p.49 Ex.1, p.50 |
Ex.4, p.51 |
||||
25 |
|
Усе про моїх друзів. Розвиток граматичних навичок. |
Can |
Ex.1, p.52 Ex.4,p.53Ex.4, p.55 |
Ex.2, p.54 |
Ex.2, p.54Ex.5, p.55 |
Ex.3,5, p.55 Ex.1,6, p.54-56 |
Ex.6, p.53 |
|||||
26 |
|
Хобі та інтереси. Розвиток лексичних навичок. |
|
|
|
Ex.1, p.56 |
Ex.2,3, p.57 |
Ex.4, p.57 |
|||||
27 |
|
Формування граматичних навичок. |
Past Simple |
|
|
|
Ex.5, p.58 |
Ex.1, p.55 |
|||||
28 |
|
Хобі та інтереси. Розвиток граматичних навичок. |
Present Simple |
Ex.1, p.59 Ex.1, p.61 |
Ex.2, p.60 Ex.2,3, p.61-62 |
Ex.1, p.60 Ex.5, p.62 |
Ex.2, p.59 Ex.3, p.59 Ex.4, p.62 |
Ex.6, p.63 |
|||||
29 |
|
Улюблені заняття. Розвиток навичок говоріння. |
|
Ex.2, p.66 |
Ex.1, p.64
|
Ex.1, p.64 Ex.1,4, p.66-67 |
Ex.3, p.64 |
Ex.2, p.65 |
|||||
30 |
|
У нас вечірка!Розвиток навичок аудіювання. |
Pastime, to be keen on,different ways, to be fond of, to be interested in |
|
Ex.2, p.72 |
Ex.1, p.71 |
Ex.3, p.74 |
|
Ex.1, p.75 |
||||
31 |
|
Різноманітні хобі. Розвиток навичок сприймання на слух |
|
|
|
Ex.3, p.74 |
Ex.5, p.75 |
Ex.3, p.67 |
|||||
32 |
|
Друзі онлайн. Розвиток навичок читання. |
Contact, to share, experience, to search |
|
Ex.3, p.77 |
Ex.2,3, p.78 |
Ex.2, p.76 |
Ex.4,p.77 |
|||||
33 |
|
Електронний лист другу. |
Love, like, hate, next to, message, to waste time. |
The Gerund |
Ex.1,2, p.79 |
|
Ex.2, p.79 Ex.4, p.80 |
Ex.3, p.80 |
Ex.1, p.81 |
||||
34 |
|
Запрошення на вечірку. |
Contest, blow up, prepare, winner, vote, prize, every. |
|
Ex.1, p.82 |
|
Ex.2,4, p.82 |
Ex.6, p.83 |
Ex.5, 7 p.83 |
||||
35 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу теми |
|
|
|
|
|
|
|
||||
36 |
|
Домашнє читання. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
Reading 4 fun, p.84 |
|
Ex.2, p.85 |
||||
37 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок із теми «Відпочинок і дозвілля». |
|
|
|
|
|
|
|||||
38 |
|
Я, моя родина, мої друзі. Розвиток лексичних навичок. |
Dentist, postman, police officer, nurse, hairdresser, vet, cook, mechanic, taxi driver, writer |
Possessive case
|
Ex.2, p.89 |
|
Ex.2, p.89 |
Ex.1, p.88 |
Ex.2-b, p.89 |
||||
39 |
|
Формування граматичних навичок. |
Future Simple |
|
|
|
|
Підготувати речення |
|||||
40 |
|
Професії членів родини. Розвиток лексичних навичок. |
|
Ex.3,p.91 |
Ex.2,p.90 |
|
|
Ex.4,p.91, |
|||||
41 |
|
Брати й сестри. Розвиток навичок читання. |
twins, pain, power, to enjoy, to grow up, each other, together |
|
Ex.1,p.92 |
|
Ex.1,2,3,p.92 Ex.4,p.93 |
Ex.1,2,3,p.92 Ex.4,p.93 Ex.5, p.94 |
Ex.2,p.92, описати брата/ сестру |
||||
42 |
|
Моя родина. Розвиток граматичних навичок. |
|
To be в Present Continuous Tense |
Ex.1,p.95 |
Ex.1,p.96 |
Ex.1,p.96 |
Ex.1,p.97 |
Ex.2,p.97 (лист) |
||||
43 |
|
Відпочинок. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Ex.6, p.94 |
Ex.2,p.97 |
|
||||
44 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Present Continuous Tense |
|
|
|
|
|
|||||
45 |
|
Розвиток навичок аудіювання. День за днем. |
|
|
|
|
|
|
|||||
46 |
|
Формування граматичних навичок. |
|
|
|
|
|
|
|||||
47 |
|
Харчування. Розвиток лексичних навичок. |
Carrot, tomato, peas, spinach, strawberry, pear, watermelon, cabbage, cherry sugar, jam, milk, honey, tea, bacon and eggs, cheese, cornflakes, butter, crisps, peanuts, bone, health, skin, (un)healthy, be rich in, skip a meal |
|
|
|
Ex.1-а, p.98
|
Ex.1-а, p.98
|
Ex.3, p.99
|
||||
48 |
|
Їжа. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
Ex.2, p.98 |
Ex.2, p.98
|
|
|||||
49 |
|
Здорове харчування. |
|
Ex.2, p.101 |
Ex.1-b, p.100 |
Ex.1-b, p.100 |
Ex.1-а, p.100
|
Ex.3, p.101 |
|||||
50 |
|
Страви Великої Британії. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
Ex.4, p.101 |
Ex.4, p.101 |
Ex.5, p.102 |
|||||
51 |
|
Страви в Україні. Розвиток навичок аудіювання. |
|
Ex.4,p.104
|
Ex.2-b,p.103
|
Ex.2,p.102
|
Ex.1,p.102
|
Ex.5,p.104
|
|||||
52 |
|
Правила харчування. Розвиток навичок зорового сприймання |
|
|
|
|
Ex.3,p.103
|
Ex.3,p.103
|
|
||||
53 |
|
Улюблені страви. Розвиток граматичних навичок. |
Countable and uncountable Nouns |
There is/are some/any much/many |
|
Ex.1-2,p.105 Ex.4,p.106 |
Ex.1-2,p.105 |
Ex.1-2,p.105 Ex.3,p.106 Ex.4,p.106 |
Ex.5,p.107
|
||||
54 |
|
Улюблені страви. Контроль письма |
Countable and uncountable Nouns |
Shopping list |
|
Ex.2-a, p.107 |
Ex.3, p.112 |
Ex.1, p.107 Ex.2-a, p.107 Ex.3,4, p.108 |
Ex.1, p.109 |
||||
55 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Present Continuous Tense |
Ex.2-b, p.111 |
Ex.1, p.110 Ex.2, p.111 |
Ex.1-b, p.110 |
Ex.2-b,p.111 |
Ex.3, p.111 |
|||||
56 |
|
Похід за продуктами. Розвиток навичок усної взаємодії |
|
|
|
|
Ex.5, p.109 |
|
|||||
57 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Підсумковий урок із теми «Харчування». |
|
|
|
|
|
|
|||||
58 |
|
Контроль читання |
|||||||||||
59 |
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||
60 |
|
Контроль говоріння |
|||||||||||
61 |
|
Мої плани. Розвиток усного мовлення |
|||||||||||
62 |
|
Формування граматичних навичок. |
|||||||||||
63 |
|
Канікули. Розвиток усного мовлення |
|||||||||||
64 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр. Підсумковий урок. |
|||||||||||