Календарно-тематичне планування з англійської мови 5 клас за підручником Карп'юк на рік

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5-го класу на рік, розроблене за підручником Карп'юк.
Перегляд файлу

 

                                                 

                                         Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 –Б класу    

 на І семестр

  за підручником  Карпюк О. Д. – 2021 (3,5 год)

                                                                                                                                       

                                                                                                                           .

 

 


 

 

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

 

Мовленнєва компетенція

 

 

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

 

LET’S GET STARTED! (2 год)

 

Змістові лінії: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності, вибудовує товариські стосунки з іншими

 

 

1.

01.09

вміти розповісти про себе

 

Привітання

 

 

Ex.1, p.6

 

 

Ex.2, p.6

Ex.4, p.7

 

 

Ex.3, p.7

 

 

 

2.

04.09

 

 

вміти давати відповіді на питання

 

Розкажи про себе

 

 

 

Ex.7, p.8

Ex.6, p.8

 

Ex.5, p.7

за завданням вчителя

 

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії

особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом;

      Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

         Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

 

 Unit 1. SCHOOL IS COOL Тема 1 . Шкільне життя (13 год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

3.

(1)

06.09

вміти розповісти про свої заняття, презентувати вебсайт

 

Наші захоплення

message

website

careful

personal

safe

to chat

to contact

all around the world

 

 

Ex.1, p.10

Ex.3, p.11

 

Ex.2, p.10

Ex.3, p.11

 

 

за завданням вчителя

4.

(2)

07.09

вміти називати свій улюблений предмет, пояснити, чому він подобається

 

Шкільні предмети

maths german music

pe (physical education) geography

french

science history art

it (information technology

 

Ex.4, p.12

Ex.1, p.12

Ex.2, p.12

Ex.3, p.12

Ex.4, p.12

 

Ex.5, p.12

5.

(3)

08.09

розповідати про свої шкільні предмети і про види діяльності на уроках

 

На уроках

battle

creature

calculation

subject

timetable

fascinating

to divide

to multiply

to subtract

 

 

Ex.1, p.14

Ex.2, p.14

Ex.4, p.14

Ex.3, p.14

 

за завданням вчителя

6.

(4)

 

11.09

вміти вживати Present Simple на письмі, створювати питальні, заперечні речення

Школа. Граматика. Present Simple

always

usually

often

sometimes

never

Present  Simple

 

 

Ex.2, p.15

Ex.3, p.15

Ex.1, p.15

Ex.2, p.15

Ex.3, p.15

 

за завданням вчителя

7.

(5)

 

13.09

вміти вживати Present Simple на письмі, створювати питальні, заперечні речення

Школа. Граматика. Present Simple

always

usually

often

sometimes

never

Present  Simple

 

 

Ex.2, p.15

Ex.3, p.15

Ex.1, p.15

Ex.2, p.15

Ex.3, p.15

 

за завданням вчителя

8.

(6)

 

15.09

вміти в парах розповісти про свій перший тиждень у школі

Наші вчителі

Maths , PE, History

Curious, horrible

Strict, unusual

wrong

 

Ex.3, p.16

 

 

 

 

 

 

Ex.1, p16

Ex.1, p.16

Ex.5, p.16

 

 

 

 

Ex.2, p.16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.3, p.16

 

 

 

 

 

 

 

9.

(7)

18.09

знати порядкові числівники, вживати їх в діалогах

Школа. Лексика. Числівники

Cardinal numbers

Ordinal  numbers

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2, p17

Ex.3, p17

 

 

Ex.1, p17

Ex.3, p17

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

10.

(8)

20.09

вміти скласти речення, правильно вживаючи ступені порівняння прикметників

Школа.

Мій улюблений предмет. Прикметники

 

adjective

degrees 

of  comparison

 

Ex.3, p18

 

Ex.2, p18

 

Ex.1, p18

Ex.2, p18

 

 

за завданням вчителя

 

11.

(9)

21.09

вміти розпитати однокласників про їхній улюблений предмет

Мої уроки

 

 

Ex.1, p.19

Ex.2, p.19

 

Ex.1, p.20

 

 

Ex.3, p.19

Ex.4, p.19

 

 

 

за завданням вчителя

12

(10)

22.09

вміти написати листа друг про свій робочий день

Мій робочий день

 

 

Ex.3, p.20

 

Ex.4, p.20

Ex.2, p.20

 

 

за завданням вчителя

13.

(11)

25.09

пригадати вивчений матеріал

 

Школа. Повторення

 

 

Ex.4, p.21

 

Ex.1, p.21

 

Ex.2, p.21

Ex.5, p.21

Ex.6, p.22

Ex.10,p.23

Ex.3, p.21

Ex.8, p.23

Ex.9, p.23

 

Ex11, p.23

 

14.

(12)

 

27.09

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

Діагностична робота №1

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

15.

(13)

29.09

узагальнити знання, виконавши

 

завдання

Школа. Урок узагальнення знань

 

battles, calculation, subject, IT, to divide,

to multiply, to subtract, fascinating, chat

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.24

Ex.2,p.24

Ex.3,p.24

Ex.4,p.24

Ex.5,p.24

 

за завданням вчителя

 

 

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок;

      Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

         Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

 

 

 

 

Unit  2. WHAT ABOUT YOUR  FAMILY?  Тема 2.  Я, моя сім’я, друзі (14 год)

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

16.

(1)

02.10

вивчити слова, вміти прочитати і зрозуміти тексти

Близнюки

Pain, power, twin

to compete, to enjoy

to grow up,together

each other

 

Ex.1,p.26

Ex.2,p.26

Ex.3,p.27

 

 

Ex.4,p.27

 

 

 

за завданням вчителя

 

17.

(2)

04.10

вміти поговорити в парах за темою уроку

 

Моя сім’я

a relative, an only child,  сuddly

to be a real pain in the neck

 

Ex.1,p.28

Ex.2,p.28

Ex.3,p.28

 

 

за завданням вчителя

 

18.

(3)

05.10

вивчити слова, зрозуміти зміст прочитаного та вміти виконати завдання до тексту

 

Мій молодший брат

 

nuisance

to annoy

to follow

to scream

luckily

to do chores

to get angry

to make a mess

 

Ex.2,p.29

Ex.4,p.30

Ex.3,p.30

 

Ex.1,p.29

Ex.5,p.30

 

Ex.7,p.30

Ex.6,p.30

19.

(4)

06.10

вміти запитати та дати відповідь на питання в Present Continuous

 

Розповідь про себе. Граматика. Present Continuous

 

Present  Continuous

Ex.1,p.31

Ex.3,p.31

 

Ex.2,p.31

 

Ex.4,p.31

20.

(5)

09.10

вміти дискутувати за заданою темою

Ким би ти  хотів бути..?

journalist

mystery

quality

dangerous

hard-working

patient

to solve

definitely

 

would like

Wouldn’t like to be…

Would like to be…

 

Ex.1,p.32

 

Ex.2,p.32

Ex.3,p.32

 

за завданням вчителя

 

21.

(6)

11.10

знати лексику з теми, вміти вживати в реченнях

 

 

Моя родина. Лексика

musician

astronaut

hairdresser

engineer

mechanic

burglar

to babysit

to repair

 

 

Ex.5,p.33

Ex.2,p.33

Ex.4,p.33

Ex.1,p.33

Ex.3,p.33

 

за завданням вчителя

 

22.

(7)

13.10

розуміти вживання речень в Present Simple / Present Continuous

 

Моя родина. Граматика.

Present Simple /the Present Continuous

 

 

Present  Simple  /  Present  Continuous

Wh-Questions

 

 

Ex.3,p.34

Ex.1,p.34

Ex.2,p.34

Ex.3,p.34

 

за завданням вчителя

 

23.

(8)

16.10

вміти описати своє родинне фото

 

Родинне фото

 

 

 

Ex.3,p.35

Ex.4,p.35

Ex.1,p.35

Ex.2,p.35

 

 

за завданням вчителя

24.

(9)

18.10

написати коротке повідомлення, про те, ким би ви хотіли бути

 

Моя мама

 

 

Ex.1,p.36

 

 

Ex.2,p.36

 

Ex.3,p.36

25.

(10)

 

19.10

пригадати вивчений матеріал, вміти утворити різні типи питань

Моя родина. Повторення

 

 

Ex.5,p.38

 

Ex.1,p.37

Ex.2,p.37

Ex.4,p.37

 

 

 

Ex.3,p.37

26.

(11)

 

20.10

Попрактикува-ти усно та на письмі отримані знання за темою

Моя родина. Повторення

 

 

 

Ex.7,p.39

Ex.8,p.39

Ex.6,p.39

Ex.9,p.39

 

 

 

Ex.12,p.39

27.

(12)

 

30.10

попрактикува-ти усно та на письмі отримані знання за темою

Моя родина. Повторення

 

 

 

 

Ex.10,p.39

Ex.11,p.39

 

 

за завданням вчителя

 

28.

(13)

 

01.11

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

 

Діагностична робота №2

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

29.

(14)

 

03.11

узагальнити знання, виконавши завдання

Моя родина. Урок узагальнення знань

mystery, grow up, solve, only child, twins, journalist, cuddly, relatives

 

 

 

 

Ex.2,p.40

Ex.3,p.40

Ex.1,p.40

 

за завданням вчителя

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, спілкування

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами;

      Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

         Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

Unit 3. IT’S TASTY!  Тема 3 . Харчування (14 год)

 

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

 

30.

(1)

06.11

вміти зрозуміти прочитаний та прослуханий текст

 

Національні кухні

cuisine, pasta, baguettes, seafood,

macaroons, dessert, tiramisu,

croissants, raw, champagne, snails,

probably, noodles, Japanese, Asians

 

 

 

Ex.1,p.42

Ex.2,p.42

Ex.3,p.43

Ex.4,p.43

 

 

за завданням вчителя

 

31.

(2)

08.11

вивчити слова, назвати свої улюблені овочі та фрукти

 

Це смачно! Лексика

spaghetti, rice, fish

meat, cocoa, tea

boiled eggs, fried eggs, soup chips, bread, doughnuts, butter, crisps, jam. honey, cheese, ham

a sandwich, sausages

 

 

 

Ex.1,p.44

Ex.2,p.44

Ex.3,p.44

 

 

за завданням вчителя

 

32.

(3)

09.11

вміти розповісти про різну їжу та напої

 

Здорова та шкідлива їжа

crisps, peanuts

bone, health

skin, (un)healthy

to be rich in

to skip a meal

 

 

Ex.3,p.46

Ex.4,p.46

Ex.5,p.46

Ex.1,p.45b

Ex.1,p.45а

Ex.2,p.45

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

33.

(4)

10.11

розповідати про улюблену їжу, використовуючи Present Perfect

Це смачно!

Граматика.

Present Perfect

 

Present  Perfect

Form: have/has + Past Participle

 

 

 

Ex.1,p.47

Ex.2,p.47

Ex.3,p.47

 

 

 

 

за завданням вчителя

34.

(5)

13.11

вміти запитати та відповісти про приготування їжі

Готуємо разом

pan, recipe

square delicious

delighted, tasty 

to bake, to mix

to smell

on my/his/their own

 

forget-forgot-forgotten

Must / Mustn’t

Ex.2,p.48

 

Ex.4,p.48

 

Ex.1,p.48

Ex.3,p.48

 

 

 

 

 

 

 

Ex.5,p.48

 

35.

(6)

 

 

15.11

розповідати про прийоми їжі

Прийоми їжі.

Лексика

breakfast, brunch, lunch, dinner, supper

For breakfast I usually have …

 

 

 

Ex.2,p.49

Ex.3,p.49

 

Ex.1,p.49

Ex.3,p.49

 

 

 

за завданням вчителя

36.

(7)

17.11

вміти розповісти про продукти, вживаючи some/any

Продукти.

Граматика. Злічувані та незлічувані іменники

 

some, any

Countables  аnd  Uncountables

 

Ex.1,p.50

Ex.2,p.50

Ex.3,p.50

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

37.

(8)

 

20.11

складати діалоги за темою

В магазині

 

 

How much is…?

It’s…

 

 

Ex.1,p.51

Ex.2,p.51

Ex.3,p.51

 

 

за завданням вчителя

38.

(9)

 

22.11

вміти написати рецепт

Рецепт тістечка

 

 

 

to combine

to cool

to prepare

to stir

completely

 

The verb TO NEED

Ex.1,p.52

 

Ex.1,p.52

 

Ex.2,p.52

 

 

 

за завданням вчителя

39.

(10)

23.11

пригадати вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі

 

Це смачно!

Повторення

many, much

 

 

Ex.1,p.53

Ex.3,p.53

 

Ex.2,p.53

Ex.9,p.55

 

Ex.2,p.53

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

40.

(11)

24.11

пригадати вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі

 

Правила поведінки за столом

Повторення

many, much

 

 

Ex.8,p.54

Ex.4,p.54

Ex.6,p.54

 

Ex.7,p.54

 

Ex.5,p.54

 

 

41.

(12)

27.11

пригадати вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі

 

Нездорова їжа. Повторення

many, much

 

 

 

Ex.9,p.55

 

Ex.11,p.55

 

Ex.10,p.55

 

Ex.12,p.55

42.

(13)

29.11

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

Діагностична робота №3

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

43.

(14)

 

01.12

 

узагальнити знання, виконавши завдання

 

Це смачно!

Урок узагальнення знань

 

 

 

yoghurt, butter, boiled eggs, brunch, cornflakes, snack tasty, bones, honey, smell, bake, own, delighted, fish and chips

 

 

 

 

 

Ex.1,p.56

Ex.2,p.56

Ex.3,p.56

Ex.4,p.56

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, креативність

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу.

      Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;

         Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

Unit 4. IT’S TIME TO CELEBRATE Тема 4. Свята і традиції  (14 год)

 

 

 

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукува-ння

44.

(1)

04.12

вміти знайти інформацію в інтернеті про свята

Свята

custom, firework

parade, famous

festive, holy

religious, to honour

to depend (on)

to honour

in honour of

 

Ex.1,p.58

 

Ex.3,p.59

 

Ex.2,p.58

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.4,p.59

 

45.

(2)

06.12

вміти спілкуватись про свята

Свята

 

 

Ex.3,p.60

 

 

Ex.1,p.60

 

Ex.2,p.60

 

 

Ex.4,p.60

Ex5,p.60

Ex.6,p.60

 

46.

(3)

07.12

вміти описувати свята

Хеловін. Різдво

 

 

Ex.1,p.61

Ex.4,p.62

Ex.5,p.62

Ex.4,p.62

Ex.2,p.61

 

Ex.3,p.61

за завданням вчителя

47.

(4)

08.12

розповідати про свята в Past Simple

Свята.

Граматика.

Past Simple of the verb ‘to be’

 

Past Simple of the verb ‘to be’

Ex.2,p.63

Ex.2,p.63

Ex.3,p.63

 

 

Ex.1,p.63

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

48.

(5)

11.12

презентувати своє улюблене свято

Улюблені свята

 

 

begin-began

make -made

have — had

 

Ex.2,p.64

Ex.3,p.64

Ex.5,p.64

Ex.1,p.64

Ex.4,p.64

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

49.

(6)

 

 

 

13.12

розповідати про вечірки

 

Вечірка.

Лексика

decorate, celebrates, Chinese, traditions, fireworks, January, look forward, good luck

 

Ex.3,p.65

 

 

 

Ex.2,p.65

 

 

 

 

Ex.1,p.65

Ex.4,p.65

 

 

Ex.5,p.65

 

50

15.12

розвивати навички аудіювання

 

Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені Л.О.

51

18.12

розвивати навички читання

 

Контроль сприймання письмових текстів / Читання

 

 

 

 

 

 

Повторити ступені порівняння прикметників

52

20.12

розвивати навички письма

 

   Контроль письмової взаємодії   

     та висловлювання / Письмо

 

 

 

 

 

 

Повторити Wh-Questions

53

21.12

розвивати навички говоріння

Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння

 

 

 

 

 

 

Повторити

Злі чувані та незлі чувані іменники

54

22.12

розвивати навички аудіювання

 

 

Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені Л.О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 

                                         Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 –Б класу    

 на ІІ семестр

  за підручником  Карпюк О. Д. – 2021 (3,5 год)

                                                                                                                                       

                                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

55.

(7)

08.01

розповідати про свій вільний час в Past Simple

Свята.

Граматика.

Past  Simple  (Irregular  Verbs)

 

Past  Simple  (Irregular  Verbs)

Ex.2,p.66

 

 

Ex.3,p.66

 

Ex.1,p.66

 

 

 

 

 

Ex.4,p.66

 

56.

(8)

 

 

 

10.01

вміти розповісти про Хеловін

Розмова про Хеловін

costume

spooky

to trick or treat

to be excited

 

Ex.1,p.67

 

 

Ex.3,p.67

 

Ex.2,p.67

 

 

 

за завданням вчителя

57.

(9)

 

12.01

написати лист другу, описуючи задану ситуацію

Лист Санті

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.68a

 

Ex.1,p.68

Ex.2,p.68b

 

 

 

 

Ex.3,p.68

 

58.

(10)

 

15.01

пригадати вивчений матеріал, вміти написати міні репортаж на задану тему

Свята.

Повторення

 

invited, Thanksgiving, special, celebrate, each other, helped, festival, holiday, join

 

Ex.6,p.70

 

Ex.6,p.70

 

Ex.1,p.69

Ex.3,p.69 Ex.4,p.70

Ex.5,p.70

 

Ex.2,p.69

 

 

 

за завданням вчителя

 

59

(11)

17.01

пригадати вивчений матеріал

Свята в Україні

Повторення

 

 

Ex.7,p.71a

 

 

Ex.3,p.72

 

Ex.7,p.71b

Ex.9,p.71

Ex.1,p.72

Ex.2,p.72

 

 

 

Ex.8,p.71

 

60.

(12)

18.01

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

Діагностична робота №4

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

 

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії

особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом;

      Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

         Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

ТЕМА 5. WHAT’S  THE  WEATHER  LIKE  TОDAY? (15 год)

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

61.

(1)

19.01

вміти роповісти про клімат в Україні, знати лексику уроку

Погода

cold    dry   freezing     wet     warm     hot

 

Ex.3, p.75

 

Ex.1, p.74

Ex.4, p.75

 

Ex.2, p.75

Ex.5, p.75

 

Ex.4, p.51 WB

62.

(2)

22.01

вміти описати погоду і різні пори року, знати лексику уроку

Погода

cloud — cloudy

fog — foggy

rain — rainy

storm — stormy

wind — windy

 

What is the weater like?

It’s…

Ex.3, p.76

 

Ex.2, p.76

 

 

Ex.2, p.52 WB

63.

(3)

24.01

вміти описати погоду і різні пори року, знати лексику уроку

Погода

cloud — cloudy

fog — foggy

rain — rainy

storm — stormy

wind — windy

 

What is the weater like?

It’s…

 

Ex.1, p.76

 

Ex.4, p.76

 

за завданням вчителя

64.

(4)

26.01

вміти прочитати текст з розумінням інформації, розігрувати діалоги з теми

Погода в різних частинах світу

сentigrade  degree forecast  to expect

to report a snowstorm, foggy, cloudy and windy, rainy and wet, sunny and warm

the West the North the East the South

 

 

Ex.2, p.78

 

Ex.3, p.78

Ex.1, p.77

 

Ex.4, p.53 WB

65.

(5)

 

29.01

вміти складати речення з be going to, розповіді, питання та заперечення в Future  Simple

 

Одягаємось за погодою

buy, swim, walk, go,

snow, play

be going to

Future  Simple

 

 

Ex.2, p.79

Ex.1, p.79

Ex.3, p.79

Ex.4, p.79

 

Ex.2, p.54 WB

66.

(6)

 

31.01

вміти описати погоду та одяг, в який одягнені однокласники

Одяг

tie  shirt  suit  jersey shorts  trainers  top  leggings  flip-flops  bathrobe  underwear slippers

 

 

Ex.1, p.80

Ex.2, p.80

Ex.3, p.80

Ex.4, p.80

 

 

Ex.2, p.55 WB

 

 

 

 

 

67.

(7)

01.02

вміти описати описати одяг людей на картинках

Одяг

T-shirt  cap  trousers

scarfdress  socks

sandals  raincoat

skirt   shorts    jeans

leggings   gloves shirt

coat  hat  boots  shoes

trainers  pyjamas

jacket  jumper  blouse

swimsuit  slippers

 

 

 

Ex.2, p.81

Ex.3, p.81

 

 

 

 

 

Ex.1, p.81

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2, p.56

WB

 

 

 

 

 

 

 

68.

(8)

02.02

вміти описати свої відчуття з використанням речень в Zero  Conditional

Мої відчуття

 

Zero  Conditional

 

 

 

Ex.1, p.82

Ex.2, p.82

Ex.3, p.82

 

за завданням вчителя

69.

(9)

05.02

вміти описати малюнки використовуючи речення в Zero Conditional

Одягаємось за погодою

careful

slippery

If it is cool, I usually put my jumper on.

 

Ex.1, p.83

Ex.2, p.83

Ex.4, p.83

Ex.3, p.83

 

Ex.3, p.57 WB

70.

(10)

07.02

вміти написати лист другуз розповіддю про погоду і клімат в певній країні

Лист другу

 

Zero  Conditional

Ex.2, p.84

 

 

Ex.1, p.84

 

Ex.1, p.58

WB

71.

(11)

09.02

узагальнити знання, виконавши завдання

Мої відчуття

Урок повторення

 

 

 

 

Ex.3, p.85

Ex.4, p.85

Ex.5, p.86

Ex.1, p.85

Ex.2, p.85

 

Ex.2, p.60

WB

72.

(12)

12.02

 

 

 

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

Мої відчуття

Урок повторення

 

 

Ex.7, p.86

 

 

 

Ex.6, p.86

 

 

Ex.4, p.61

WB

73.

(13)

 

14.02

 

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

Мої відчуття

Урок повторення

 

 

Ex.8, p.86

Ex.9, p.87

 

Ex.10, p.87

 

за завданням вчителя

74.

(14)

15.02

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

Діагностична робота № 5

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

75

(15)

16.02

узагальнити знання, виконавши завдання

Урок узагальнення знань

 

 

Ex.5, p.88

 

Ex.2, p.88

Ex.1, p.88

Ex.3, p.88

Ex.4, p.88

 

за завданням вчителя

                                                                 Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок;

      Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

         Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

ТЕМА 2. LET’S  HAVE  FUN! (15 год)

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

76.

(1)

19.02

знати лексику, вміти розповісти про своє улюблене заняття

Мої вподобання

activity  ballet   choir

fan violin creative

physical  both

tennis creative writing

music  aerobics 

drawing karate swimming football basketball drama reading foreign languages  discussion

volleyball  gymnastics

 

Ex.3, p.90

 

Ex.1, p.90

Ex.2, p.90

 

Ex.5, p.91

 

за завданням вчителя

77.

(2)

21.02

знати лексику, вміти розповісти про своє улюблене заняття

Мої вподобання

 

 

 

Ex.1, p.90

Ex.4, p.91

Ex.5, p.91

 

Ex.4, p.63WB

78.

(3)

24.02

вміти розповісти про своє хобі

Хобі

play, write, go, collect, do, watch, make

We are good at

He is keen on

They are fond of

She is interested in

Ex.4, p.92

 

Ex.1, p.92

Ex.3, p.92

Ex.2, p.92

 

Ex.2, p.64WB

79.

(4)

26.02

вміти прочитати з отриманням інформації

Країна чудес

adventure  attraction

experience   maze

roundabout theme park   amazing

awesome to explore

to relax

 

Ex.3, p.93

Ex.4, p.94

Ex.5, p.94

Ex.1, p.93

Ex.2, p.93

 

 

Ex.2, p.56WB

80.

(5)

28.02

вміти спілкуватись в парах за темою, вживаючи I love...I like...  I’m good at... 

I hate... I don’t like...

Що тобі подобається?

 

the ‘-ing’ form of the verb

 

 

Ex.1, p.96

Ex.3, p.96

Ex.2, p.96

 

за завданням вчителя

81.

(6)

29.02

вміти написати розповідь про свої вподобання

Спілкуємось в месенджерах

 

I use it ...

My parents use it ...

Ex.2, p.97

Ex.3, p.98

Ex.4, p.98

Ex.1, p.97

Ex.6, p.98

Ex.5, p.98

Ex.7, p.98

 

Ex.2, p.67WB

82.

(7)

01.03

вміти розповісти про гуртки свої та друзів

Заняття після уроків

Cooking club, School newspaper, Spanish lessons,

School choir, Drama group, School band

 

Ex.3, p.99

 

Ex.1, p.99

Ex.2, p.99

 

 

Ex.2, p.68WB

83.

(8)

04.03

вміти розповісти, що в цей момент робить друг чи подруга

Що я роблю зараз?

 

Present  Continuous  For  Future  Actions

Ex.1,p.100

 

Ex.2,p.100

Ex.3,p.100

 

 

за завданням вчителя

84.

(9)

06.03

вміти взяти інтерв’ю у свого друга за даною темою

Інтерв’ю

 

 

Ex.3,p.101

Ex.1,p.101

Ex.2,p.101

Ex.4,p.101

 

 

Ex.2,p.69WB

85.

(10)

08.03

вміти написати листа другу, описати свої гуртки

Заняття після уроків

interesting

exciting

wonderful

fun

lovely

nice   dangerous

 

Ex.2,p.102

 

 

Ex.1,p.102

 

Ex.2,p.70WB

86.

(11)

 

11.03

узагальнити знання, виконавши завдання

Хобі

Урок повторення

 

 

 

 

Ex.2,p.103

 

Ex.3,p.103

 

Ex.3,p.71WB

87.

(12)

 

13.03

узагальнити знання, виконавши завдання

Хобі

Урок повторення

 

 

 

 

Ex.1,p.103

Ex.4,p.104

 

 

за завданням вчителя

88.

(13)

 

14.03

узагальнити знання, виконавши завдання

Хобі

Урок повторення

 

 

 

Ex.5,p.104

Ex.6,p.104

Ex.7,p.105

Ex.8,p.105

 

Ex.5,p.72WB

89.

(14)

 

15.03

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.

 

Діагностична робота №6

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

90.

(15)

 

18.03

узагальнити знання, виконавши завдання

Хобі

Урок узагальнення знань

 

 

 

 

 

Ex.1,p.106

Ex.2,p.106

Ex.3,p.106

Ex.4,p.106

 

за завданням вчителя

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, спілкування

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами;

      Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

         Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 ТЕМА 3. THIS  IS  THE  PLACE  I  LIVE  IN (15 год)

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

91.

(1)

20.03

вміти знаходити інформацію про міста та країни

Україна

capital  centre

country culture

founder state

independent

to symbolise

to take a name after

 

Ex.3,p.109

 

Ex.1,p.108

Ex.4,p.109

Ex.2,p.108

 

 

 

 

Ex.4,p.74WB

92.

(2)

22.03

вміти розповісти про своє місто

Моє місто

bus stop, bus station, city, town

 

Ex.1,p.110

 

Ex.2,p.110

Ex.3,p.110

Ex.4,p.110

 

 

Ex.2,p.75WB

93.

(3)

01.04

вміти прочитати з отриманням інформації

В селі

crossroads

region  traffic

traffic light

modern  native

to be famous for

to be proud of

 

Ex.1,p.111

Ex.3,p.112

 

Ex.2,p.111

 

 

Ex.3,p.77WB

94.

(4)

03.04

вміти складати речення в Past Simple та в Present Perfect

Мої заняття

last summer

never  already 

would like

Past Simple та Present Perfect

Ex.1,p.113

Ex.3,p.113

 

Ex.5,p.113

Ex.2,p.113

Ex.4,p.113

 

за завданням вчителя

 

95.

(5)

04.04

вміти відповідати на питання за темою уроку

Київ

chestnut 

hero 

Motherland 

main

 

 

Ex.1,p.114

Ex.3,p.114

 

Ex.2,p.114

 

 

 

Ex.3,p.78WB

 

96.

(6)

 

05.04

вміти запитати, як пройти кудись, та дати відповіді на питання

Як пройти?

go down the street turn left  turn right

go straight

 

 

 

Ex.1,p.115

 

 

Ex.2,p.115

 

 

Ex.1b,p.79

 

97

(7)

08.04

Як пройти?

 

 

 

 

Ex.3,p.115

 

 

 

за завданням вчителя

98.

(8)

10.04

вміти складати речення в Past Simple та в Present Perfect

Заняття моїх друзів

 

Past Simple та Present Perfect

 

 

Ex.1,p.116

 

Ex.2,p.116

 

 

 

за завданням вчителя

 

99.

(9)

12.04

вміти розповідати про Україну та ураїнців

Моє місто

 

 

Ex.1,p.117

Ex.2,p.117

 

 

Ex.3,p.117

Ex.4,p.117

 

 

Ex.2,p.80

 

 

100.

(10)

 

15.04

вміти написати лист про свою країну

Лист другу

 

 

 

 

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

 

 

за завданням вчителя

 

101

(11)

 

17.04

узагальнити знання, виконавши завдання

Моя країна

national, ancient, part of Kyivan Rus,

talented, centre of Europe, customs

and traditions, language and culture,

square kilometres, to symbolise

 

Ex.1,p.119

 

 

 

Ex.5,p.120

 

 

Ex.2,p.119

 

 

 

Ex.4,p.83WB

 

102

(12)

 

18.04

узагальнити знання, виконавши завдання

Моя країна

 

Ex.4,p.120

 

 

 

Ex.3,p.119

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

103

(13)

 

19.04

вміти створити проєкт про Україну та презентувати його в класі

Запрошуємо до України!

 

 

 

 

Ex.6,p.121

Ex.7,p.121

 

 

Ex.8,p.121

 

за завданням вчителя

 

104

(14)

 

22.04

узагальнити знання, виконавши завдання

Урок узагальнення знань

 

 

 

 

 

Ex.1,p.122

Ex.2,p.122

Ex.3,p.122

 

за завданням вчителя

 

105

(15)

24.04

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

 

Діагностична робота №7

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, креативність

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу.

      Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;

         Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

ТЕМА 4. WHERE TО TRAVEL? (15 год) + 4 к.р.

Дата

Очікуванні результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

106

(1)

26.04

вміти написати про свою подорож

Подорож

article  choice

journey  leaflet

to discover

to display

to go camping

 

Ex.1,p.124

Ex.2,p.124

 

 

Ex.3,p.125

Ex.4,p.125

 

 

 

 

 

Ex.4,p.85WB

107

(2)

29.04

вміти називати країни та мови, якими говорять в різних країнах

Країни та мови

France  China

Japan   Germany

Spain  Portugal

Ukraine  Italy  Greece

Ukrainian Portuguese

German Greek

Italian Spanish

Japanese  Chinese

French

 

 

Ex.2,p.126

Ex.1,p.126

Ex.4,p.126

Ex.3,p.126

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.2,p.86WB

108

(3)

01.05

вміти прочитати з отриманням інформації про англомовні країни\

вміти розповідати про себе, використовуючи - and  but  so  because 

Англомовні країни

 

 

Ex.2,p.127 Ex.3,p.127

Ex.5,p.128

 

 

Ex.1,p.127

Ex.4,p.128 Ex.6,p.128

 

 

 

 

Ex.3,p.88WB

109

(4)

02.05

Мої захоплення

and  but  so  because 

linking  words

Ex.1,p.129

Ex.2,p.129

 

Ex.4,p.129

Ex.3,p.129

 

 

за завданням вчителя

 

110

(5)

03.05

вміти розповісти про деякі цікаві місця різних країн

Цікаві місця в різних країнах

 

 

 

Ex.2,p.130

 

Ex.3,p.130

Ex.4,p.130

 

Ex.1,p.130

 

 

 

 

Ex.2,p.89WB

 

111

(6)

06.05

вміти називати столиці вивчених країн

Країни на карті

sunny   centre  places

capital  famous

business  tourists

important world

 

Ex.5,p.131

 

 

Ex.1,p.131

Ex.2,p.131

 

Ex.3,p.131

Ex.4,p.131

 

 

Ex.4,p.90

 

112

(7)

 

 

 

08.05

вміти правильно вживати вивчені артиклі зі словами

Країни Артиклі

 

Article THE

Ex.3,p.133

Ex.4,p.133

 

 

 

 

Ex.1,p.132

Ex.2,p.132

 

 

за завданням вчителя

 

113

(8)

10.05

вміти спілкуватися в групах про свої подорожі

Подорожі

 

 

Ex.1,p.134

 

Ex.2,p.134

 

Ex.3,p.134

 

 

 

Ex.3,p.91WB

 

114

(9)

 

13.05

вміти написати листа другу про свою подорож

Лист другу

 

 

 

 

 

Ex.1,p.135

Ex.2,p.135

 

 

Ex.2,p.92WB

 

 

115

(10)

 

15.05

узагальнити знання, виконавши завдання

Країни

Повторення

 

 

Ex.2,p.136

Ex.4,p.137

Ex.3,p.136

 

Ex.5,p.138

 

Ex.1,p.136

 

 

Ex.4,p.94WB

 

116

(11)

 

16.05

узагальнити знання, виконавши завдання

Країни

 Повторення

 

 

 

 

Ex.6,p.138

Ex.8,p.139

 

 

 

Ex.5,p.95WB

 

117

(12)

 

17.05

узагальнити знання, виконавши завдання

Країни

 Повторення

 

 

 

 

Ex.7,p.139

Ex.9,p.139

Ex10p.139

 

 

 

за завданням вчителя

118

(13)

 

20.05

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

Повторення

 

 

 

 

Ex.1,p.140

 

Ex.2,p.140

Ex.3,p.140

Ex.4,p.140

 

 

за завданням вчителя

 

119

(14)

 

22.05

пригадати вивчений матеріал

Діагностична робота №8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

120

 

 

24.05

 

Контроль сприймання письмових текстів/ Читання

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

121

27.05

 

Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

122

29.05

 

Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письма

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

123

30.05

 

Контроль сприймання усної інформації на слух /Аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

124(15)

31.05

узагальнити знання, виконавши завдання

Урок узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

за завданням вчителя

 

 

 

docx
Додано
18 жовтня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку