Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 –Б класу
на І семестр
за підручником Карпюк О. Д. – 2021 (3,5 год)
.
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування
|
||||||
LET’S GET STARTED! (2 год)
Змістові лінії: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності, вибудовує товариські стосунки з іншими
|
|||||||||||
1. |
01.09 |
вміти розповісти про себе
|
Привітання |
|
|
Ex.1, p.6
|
Ex.2, p.6 |
Ex.4, p.7 |
|
|
Ex.3, p.7
|
2. |
04.09
|
вміти давати відповіді на питання
|
Розкажи про себе |
|
|
|
Ex.7, p.8 |
Ex.6, p.8 |
|
Ex.5, p.7 |
за завданням вчителя |
Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом; Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
Unit 1. SCHOOL IS COOL Тема 1 . Шкільне життя (13 год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
3. (1) |
06.09 |
вміти розповісти про свої заняття, презентувати вебсайт
|
Наші захоплення |
message website careful personal safe to chat to contact all around the world
|
|
Ex.1, p.10 Ex.3, p.11 |
|
Ex.2, p.10 Ex.3, p.11 |
|
|
за завданням вчителя |
4. (2) |
07.09 |
вміти називати свій улюблений предмет, пояснити, чому він подобається
|
Шкільні предмети |
maths german music pe (physical education) geography french science history art it (information technology |
|
Ex.4, p.12 |
Ex.1, p.12 |
Ex.2, p.12 |
Ex.3, p.12 Ex.4, p.12 |
|
Ex.5, p.12 |
5. (3) |
08.09 |
розповідати про свої шкільні предмети і про види діяльності на уроках
|
На уроках |
battle creature calculation subject timetable fascinating to divide to multiply to subtract
|
|
Ex.1, p.14 |
Ex.2, p.14 |
Ex.4, p.14 |
Ex.3, p.14 |
|
за завданням вчителя |
6. (4)
|
11.09 |
вміти вживати Present Simple на письмі, створювати питальні, заперечні речення |
Школа. Граматика. Present Simple |
always usually often sometimes never |
Present Simple |
|
|
Ex.2, p.15 Ex.3, p.15 |
Ex.1, p.15 Ex.2, p.15 Ex.3, p.15 |
|
за завданням вчителя |
7. (5)
|
13.09 |
вміти вживати Present Simple на письмі, створювати питальні, заперечні речення |
Школа. Граматика. Present Simple |
always usually often sometimes never |
Present Simple |
|
|
Ex.2, p.15 Ex.3, p.15 |
Ex.1, p.15 Ex.2, p.15 Ex.3, p.15 |
|
за завданням вчителя |
8. (6)
|
15.09 |
вміти в парах розповісти про свій перший тиждень у школі |
Наші вчителі |
Maths , PE, History Curious, horrible Strict, unusual wrong |
|
Ex.3, p.16
|
Ex.1, p16 |
Ex.1, p.16 Ex.5, p.16
|
Ex.2, p.16
|
|
Ex.3, p.16
|
9. (7) |
18.09 |
знати порядкові числівники, вживати їх в діалогах |
Школа. Лексика. Числівники |
Cardinal numbers Ordinal numbers |
|
|
|
Ex.2, p17 Ex.3, p17
|
Ex.1, p17 Ex.3, p17
|
|
за завданням вчителя
|
10. (8) |
20.09 |
вміти скласти речення, правильно вживаючи ступені порівняння прикметників |
Школа. Мій улюблений предмет. Прикметники |
|
adjective degrees of comparison |
|
Ex.3, p18
|
Ex.2, p18
|
Ex.1, p18 Ex.2, p18
|
|
за завданням вчителя
|
11. (9) |
21.09 |
вміти розпитати однокласників про їхній улюблений предмет |
Мої уроки |
|
|
Ex.1, p.19 Ex.2, p.19
|
Ex.1, p.20
|
Ex.3, p.19 Ex.4, p.19
|
|
|
за завданням вчителя |
12 (10) |
22.09 |
вміти написати листа друг про свій робочий день |
Мій робочий день |
|
|
Ex.3, p.20 |
|
Ex.4, p.20 |
Ex.2, p.20
|
|
за завданням вчителя |
13. (11) |
25.09 |
пригадати вивчений матеріал
|
Школа. Повторення |
|
|
Ex.4, p.21
|
Ex.1, p.21
|
Ex.2, p.21 Ex.5, p.21 Ex.6, p.22 Ex.10,p.23 |
Ex.3, p.21 Ex.8, p.23 Ex.9, p.23 |
|
Ex11, p.23
|
14. (12) |
27.09 |
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою |
Діагностична робота №1 |
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя |
15. (13) |
29.09 |
узагальнити знання, виконавши
завдання |
Школа. Урок узагальнення знань
|
battles, calculation, subject, IT, to divide, to multiply, to subtract, fascinating, chat
|
|
|
|
|
Ex.1,p.24 Ex.2,p.24 Ex.3,p.24 Ex.4,p.24 Ex.5,p.24 |
|
за завданням вчителя
|
Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
Unit 2. WHAT ABOUT YOUR FAMILY? Тема 2. Я, моя сім’я, друзі (14 год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція
|
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||||
16. (1) |
02.10 |
вивчити слова, вміти прочитати і зрозуміти тексти |
Близнюки |
Pain, power, twin to compete, to enjoy to grow up,together each other |
|
Ex.1,p.26 Ex.2,p.26 Ex.3,p.27
|
|
Ex.4,p.27
|
|
|
за завданням вчителя
|
17. (2) |
04.10 |
вміти поговорити в парах за темою уроку
|
Моя сім’я |
a relative, an only child, сuddly to be a real pain in the neck |
|
Ex.1,p.28 |
Ex.2,p.28 |
Ex.3,p.28 |
|
|
за завданням вчителя
|
18. (3) |
05.10 |
вивчити слова, зрозуміти зміст прочитаного та вміти виконати завдання до тексту
|
Мій молодший брат
|
nuisance to annoy to follow to scream luckily to do chores to get angry to make a mess |
|
Ex.2,p.29 Ex.4,p.30 |
Ex.3,p.30
|
Ex.1,p.29 Ex.5,p.30 |
|
Ex.7,p.30 |
Ex.6,p.30 |
19. (4) |
06.10 |
вміти запитати та дати відповідь на питання в Present Continuous
|
Розповідь про себе. Граматика. Present Continuous |
|
Present Continuous |
Ex.1,p.31 |
Ex.3,p.31 |
|
Ex.2,p.31 |
|
Ex.4,p.31 |
20. (5) |
09.10 |
вміти дискутувати за заданою темою |
Ким би ти хотів бути..? |
journalist mystery quality dangerous hard-working patient to solve definitely
|
would like Wouldn’t like to be… Would like to be… |
|
Ex.1,p.32 |
|
Ex.2,p.32 Ex.3,p.32 |
|
за завданням вчителя
|
21. (6) |
11.10 |
знати лексику з теми, вміти вживати в реченнях
|
Моя родина. Лексика |
musician astronaut hairdresser engineer mechanic burglar to babysit to repair
|
|
Ex.5,p.33 |
Ex.2,p.33 Ex.4,p.33 |
Ex.1,p.33 |
Ex.3,p.33 |
|
за завданням вчителя
|
22. (7) |
13.10 |
розуміти вживання речень в Present Simple / Present Continuous
|
Моя родина. Граматика. Present Simple /the Present Continuous
|
|
Present Simple / Present Continuous Wh-Questions |
|
|
Ex.3,p.34 |
Ex.1,p.34 Ex.2,p.34 Ex.3,p.34 |
|
за завданням вчителя
|
23. (8) |
16.10 |
вміти описати своє родинне фото
|
Родинне фото |
|
|
|
Ex.3,p.35 Ex.4,p.35 |
Ex.1,p.35 Ex.2,p.35 |
|
|
за завданням вчителя |
24. (9) |
18.10 |
написати коротке повідомлення, про те, ким би ви хотіли бути
|
Моя мама |
|
|
Ex.1,p.36 |
|
|
Ex.2,p.36 |
|
Ex.3,p.36 |
25. (10)
|
19.10 |
пригадати вивчений матеріал, вміти утворити різні типи питань |
Моя родина. Повторення |
|
|
Ex.5,p.38 |
|
Ex.1,p.37 Ex.2,p.37 Ex.4,p.37
|
|
|
Ex.3,p.37 |
26. (11)
|
20.10 |
Попрактикува-ти усно та на письмі отримані знання за темою |
Моя родина. Повторення |
|
|
|
Ex.7,p.39 Ex.8,p.39 |
Ex.6,p.39 Ex.9,p.39
|
|
|
Ex.12,p.39 |
27. (12)
|
30.10 |
попрактикува-ти усно та на письмі отримані знання за темою |
Моя родина. Повторення |
|
|
|
|
Ex.10,p.39 Ex.11,p.39 |
|
|
за завданням вчителя
|
28. (13)
|
01.11 |
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою.
|
Діагностична робота №2
|
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
29. (14)
|
03.11 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Моя родина. Урок узагальнення знань |
mystery, grow up, solve, only child, twins, journalist, cuddly, relatives
|
|
|
|
Ex.2,p.40 Ex.3,p.40 |
Ex.1,p.40 |
|
за завданням вчителя
|
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, спілкування Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
Unit 3. IT’S TASTY! Тема 3 . Харчування (14 год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування
|
||||||
30. (1) |
06.11 |
вміти зрозуміти прочитаний та прослуханий текст
|
Національні кухні |
cuisine, pasta, baguettes, seafood, macaroons, dessert, tiramisu, croissants, raw, champagne, snails, probably, noodles, Japanese, Asians
|
|
|
Ex.1,p.42 Ex.2,p.42 Ex.3,p.43 |
Ex.4,p.43 |
|
|
за завданням вчителя
|
31. (2) |
08.11 |
вивчити слова, назвати свої улюблені овочі та фрукти
|
Це смачно! Лексика |
spaghetti, rice, fish meat, cocoa, tea boiled eggs, fried eggs, soup chips, bread, doughnuts, butter, crisps, jam. honey, cheese, ham a sandwich, sausages
|
|
|
Ex.1,p.44 |
Ex.2,p.44 Ex.3,p.44 |
|
|
за завданням вчителя
|
32. (3) |
09.11 |
вміти розповісти про різну їжу та напої
|
Здорова та шкідлива їжа |
crisps, peanuts bone, health skin, (un)healthy to be rich in to skip a meal
|
|
Ex.3,p.46 Ex.4,p.46 Ex.5,p.46 |
Ex.1,p.45b |
Ex.1,p.45а |
Ex.2,p.45
|
|
за завданням вчителя |
33. (4) |
10.11 |
розповідати про улюблену їжу, використовуючи Present Perfect |
Це смачно! Граматика. Present Perfect |
|
Present Perfect Form: have/has + Past Participle |
|
|
|
Ex.1,p.47 Ex.2,p.47 Ex.3,p.47
|
|
за завданням вчителя |
34. (5) |
13.11 |
вміти запитати та відповісти про приготування їжі |
Готуємо разом |
pan, recipe square delicious delighted, tasty to bake, to mix to smell on my/his/their own
|
forget-forgot-forgotten Must / Mustn’t |
Ex.2,p.48
|
Ex.4,p.48
|
Ex.1,p.48 Ex.3,p.48 |
|
|
Ex.5,p.48
|
35. (6)
|
15.11 |
розповідати про прийоми їжі |
Прийоми їжі. Лексика |
breakfast, brunch, lunch, dinner, supper |
For breakfast I usually have …
|
|
|
Ex.2,p.49 Ex.3,p.49
|
Ex.1,p.49 Ex.3,p.49
|
|
за завданням вчителя |
36. (7) |
17.11 |
вміти розповісти про продукти, вживаючи some/any |
Продукти. Граматика. Злічувані та незлічувані іменники
|
some, any |
Countables аnd Uncountables |
|
Ex.1,p.50 Ex.2,p.50 Ex.3,p.50
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
37. (8)
|
20.11 |
складати діалоги за темою |
В магазині
|
|
How much is…? It’s…
|
|
Ex.1,p.51 |
Ex.2,p.51 Ex.3,p.51 |
|
|
за завданням вчителя |
38. (9)
|
22.11 |
вміти написати рецепт |
Рецепт тістечка
|
to combine to cool to prepare to stir completely
|
The verb TO NEED |
Ex.1,p.52
|
Ex.1,p.52
|
Ex.2,p.52
|
|
|
за завданням вчителя |
39. (10) |
23.11 |
пригадати вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі
|
Це смачно! Повторення |
many, much |
|
|
Ex.1,p.53 Ex.3,p.53
|
Ex.2,p.53 Ex.9,p.55
|
Ex.2,p.53
|
|
за завданням вчителя
|
40. (11) |
24.11 |
пригадати вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі
|
Правила поведінки за столом Повторення |
many, much |
|
|
Ex.8,p.54 |
Ex.4,p.54 Ex.6,p.54
|
Ex.7,p.54
|
Ex.5,p.54
|
|
41. (12) |
27.11 |
пригадати вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі
|
Нездорова їжа. Повторення |
many, much |
|
|
|
Ex.9,p.55
|
Ex.11,p.55
|
Ex.10,p.55
|
Ex.12,p.55 |
42. (13) |
29.11 |
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою |
Діагностична робота №3
|
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
43. (14)
|
01.12 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Це смачно! Урок узагальнення знань
|
yoghurt, butter, boiled eggs, brunch, cornflakes, snack tasty, bones, honey, smell, bake, own, delighted, fish and chips |
|
|
|
|
Ex.1,p.56 Ex.2,p.56 Ex.3,p.56 Ex.4,p.56
|
|
за завданням вчителя
|
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, креативність Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу. Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування; Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
Unit 4. IT’S TIME TO CELEBRATE Тема 4. Свята і традиції (14 год)
|
|||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукува-ння |
||||||
44. (1) |
04.12 |
вміти знайти інформацію в інтернеті про свята |
Свята |
custom, firework parade, famous festive, holy religious, to honour to depend (on) to honour in honour of |
|
Ex.1,p.58
|
Ex.3,p.59
|
Ex.2,p.58
|
|
|
Ex.4,p.59
|
45. (2) |
06.12 |
вміти спілкуватись про свята |
Свята |
|
|
Ex.3,p.60
|
|
Ex.1,p.60
|
Ex.2,p.60
|
Ex.4,p.60 Ex5,p.60 |
Ex.6,p.60
|
46. (3) |
07.12 |
вміти описувати свята |
Хеловін. Різдво |
|
|
Ex.1,p.61 Ex.4,p.62 |
Ex.5,p.62 |
Ex.4,p.62 |
Ex.2,p.61
|
Ex.3,p.61 |
за завданням вчителя |
47. (4) |
08.12 |
розповідати про свята в Past Simple |
Свята. Граматика. Past Simple of the verb ‘to be’ |
|
Past Simple of the verb ‘to be’ |
Ex.2,p.63 |
Ex.2,p.63 Ex.3,p.63
|
|
Ex.1,p.63
|
|
за завданням вчителя |
48. (5) |
11.12 |
презентувати своє улюблене свято |
Улюблені свята |
|
begin-began make -made have — had |
|
Ex.2,p.64 Ex.3,p.64 Ex.5,p.64 |
Ex.1,p.64 Ex.4,p.64
|
|
|
за завданням вчителя |
49. (6)
|
13.12 |
розповідати про вечірки |
Вечірка. Лексика |
decorate, celebrates, Chinese, traditions, fireworks, January, look forward, good luck |
|
Ex.3,p.65
|
|
|
Ex.2,p.65
|
Ex.1,p.65 Ex.4,p.65
|
Ex.5,p.65
|
50 |
15.12 |
розвивати навички аудіювання
|
Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені Л.О. |
|
51 |
18.12 |
розвивати навички читання |
Контроль сприймання письмових текстів / Читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити ступені порівняння прикметників |
|
52 |
20.12 |
розвивати навички письма
|
Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письмо |
|
|
|
|
|
|
Повторити Wh-Questions |
|
53 |
21.12 |
розвивати навички говоріння |
Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити Злі чувані та незлі чувані іменники |
|
54 |
22.12 |
розвивати навички аудіювання
|
Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені Л.О. |
|
|
|||||||||||
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5 –Б класу на ІІ семестр за підручником Карпюк О. Д. – 2021 (3,5 год)
|
|||||||||||
55. (7) |
08.01 |
розповідати про свій вільний час в Past Simple |
Свята. Граматика. Past Simple (Irregular Verbs) |
|
Past Simple (Irregular Verbs) |
Ex.2,p.66
|
|
Ex.3,p.66
|
Ex.1,p.66
|
|
Ex.4,p.66
|
56. (8)
|
10.01 |
вміти розповісти про Хеловін |
Розмова про Хеловін |
costume spooky to trick or treat to be excited |
|
Ex.1,p.67
|
|
Ex.3,p.67
|
Ex.2,p.67
|
|
за завданням вчителя |
57. (9)
|
12.01 |
написати лист другу, описуючи задану ситуацію |
Лист Санті
|
|
|
|
|
Ex.2,p.68a
|
Ex.1,p.68 Ex.2,p.68b
|
|
Ex.3,p.68
|
58. (10)
|
15.01 |
пригадати вивчений матеріал, вміти написати міні репортаж на задану тему |
Свята. Повторення
|
invited, Thanksgiving, special, celebrate, each other, helped, festival, holiday, join |
|
Ex.6,p.70
|
Ex.6,p.70
|
Ex.1,p.69 Ex.3,p.69 Ex.4,p.70 Ex.5,p.70
|
Ex.2,p.69
|
|
за завданням вчителя
|
59 (11) |
17.01 |
пригадати вивчений матеріал |
Свята в Україні Повторення |
|
|
Ex.7,p.71a
|
|
Ex.3,p.72
|
Ex.7,p.71b Ex.9,p.71 Ex.1,p.72 Ex.2,p.72
|
|
Ex.8,p.71
|
60. (12) |
18.01 |
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою |
Діагностична робота №4
|
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом; Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. ТЕМА 5. WHAT’S THE WEATHER LIKE TОDAY? (15 год) |
||||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
|||||||
61. (1) |
19.01 |
вміти роповісти про клімат в Україні, знати лексику уроку |
Погода |
cold dry freezing wet warm hot |
|
Ex.3, p.75 |
|
Ex.1, p.74 Ex.4, p.75
|
Ex.2, p.75 Ex.5, p.75 |
|
Ex.4, p.51 WB |
|
62. (2) |
22.01 |
вміти описати погоду і різні пори року, знати лексику уроку |
Погода |
cloud — cloudy fog — foggy rain — rainy storm — stormy wind — windy
|
What is the weater like? It’s… |
Ex.3, p.76 |
|
Ex.2, p.76 |
|
|
Ex.2, p.52 WB |
|
63. (3) |
24.01 |
вміти описати погоду і різні пори року, знати лексику уроку |
Погода |
cloud — cloudy fog — foggy rain — rainy storm — stormy wind — windy
|
What is the weater like? It’s… |
|
Ex.1, p.76 |
|
Ex.4, p.76 |
|
за завданням вчителя |
|
64. (4) |
26.01 |
вміти прочитати текст з розумінням інформації, розігрувати діалоги з теми |
Погода в різних частинах світу |
сentigrade degree forecast to expect to report a snowstorm, foggy, cloudy and windy, rainy and wet, sunny and warm the West the North the East the South
|
|
Ex.2, p.78 |
|
Ex.3, p.78 |
Ex.1, p.77 |
|
Ex.4, p.53 WB |
|
65. (5)
|
29.01 |
вміти складати речення з be going to, розповіді, питання та заперечення в Future Simple
|
Одягаємось за погодою |
buy, swim, walk, go, snow, play |
be going to Future Simple |
|
|
Ex.2, p.79 |
Ex.1, p.79 Ex.3, p.79 Ex.4, p.79 |
|
Ex.2, p.54 WB |
|
66. (6)
|
31.01 |
вміти описати погоду та одяг, в який одягнені однокласники |
Одяг |
tie shirt suit jersey shorts trainers top leggings flip-flops bathrobe underwear slippers |
|
|
Ex.1, p.80 Ex.2, p.80 |
Ex.3, p.80 Ex.4, p.80 |
|
|
Ex.2, p.55 WB
|
|
67. (7) |
01.02 |
вміти описати описати одяг людей на картинках |
Одяг |
T-shirt cap trousers scarfdress socks sandals raincoat skirt shorts jeans leggings gloves shirt coat hat boots shoes trainers pyjamas jacket jumper blouse swimsuit slippers |
|
|
|
Ex.2, p.81 Ex.3, p.81
|
Ex.1, p.81
|
|
Ex.2, p.56 WB
|
|
68. (8) |
02.02 |
вміти описати свої відчуття з використанням речень в Zero Conditional |
Мої відчуття |
|
Zero Conditional |
|
|
|
Ex.1, p.82 Ex.2, p.82 Ex.3, p.82 |
|
за завданням вчителя |
|
69. (9) |
05.02 |
вміти описати малюнки використовуючи речення в Zero Conditional |
Одягаємось за погодою |
careful slippery |
If it is cool, I usually put my jumper on. |
|
Ex.1, p.83 |
Ex.2, p.83 Ex.4, p.83 |
Ex.3, p.83 |
|
Ex.3, p.57 WB |
|
70. (10) |
07.02 |
вміти написати лист другуз розповіддю про погоду і клімат в певній країні |
Лист другу |
|
Zero Conditional |
Ex.2, p.84 |
|
|
Ex.1, p.84 |
|
Ex.1, p.58 WB |
|
71. (11) |
09.02 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Мої відчуття Урок повторення |
|
|
|
|
Ex.3, p.85 Ex.4, p.85 Ex.5, p.86 |
Ex.1, p.85 Ex.2, p.85 |
|
Ex.2, p.60 WB |
|
72. (12) |
12.02
|
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою |
Мої відчуття Урок повторення |
|
|
Ex.7, p.86
|
|
|
Ex.6, p.86
|
|
Ex.4, p.61 WB |
|
73. (13) |
14.02
|
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою |
Мої відчуття Урок повторення |
|
|
Ex.8, p.86 |
Ex.9, p.87 |
|
Ex.10, p.87 |
|
за завданням вчителя |
|
74. (14) |
15.02 |
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою. |
Діагностична робота № 5
|
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя |
|
75 (15) |
16.02 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Урок узагальнення знань |
|
|
Ex.5, p.88 |
|
Ex.2, p.88 |
Ex.1, p.88 Ex.3, p.88 Ex.4, p.88 |
|
за завданням вчителя |
|
Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. ТЕМА 2. LET’S HAVE FUN! (15 год) |
||||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
|||||||
76. (1) |
19.02 |
знати лексику, вміти розповісти про своє улюблене заняття |
Мої вподобання |
activity ballet choir fan violin creative physical both tennis creative writing music aerobics drawing karate swimming football basketball drama reading foreign languages discussion volleyball gymnastics |
|
Ex.3, p.90 |
|
Ex.1, p.90 Ex.2, p.90
|
Ex.5, p.91 |
|
за завданням вчителя |
|
77. (2) |
21.02 |
знати лексику, вміти розповісти про своє улюблене заняття |
Мої вподобання |
|
|
|
Ex.1, p.90 Ex.4, p.91 |
Ex.5, p.91 |
|
Ex.4, p.63WB |
||
78. (3) |
24.02 |
вміти розповісти про своє хобі |
Хобі |
play, write, go, collect, do, watch, make |
We are good at He is keen on They are fond of She is interested in |
Ex.4, p.92 |
|
Ex.1, p.92 Ex.3, p.92 |
Ex.2, p.92 |
|
Ex.2, p.64WB |
|
79. (4) |
26.02 |
вміти прочитати з отриманням інформації |
Країна чудес |
adventure attraction experience maze roundabout theme park amazing awesome to explore to relax |
|
Ex.3, p.93 Ex.4, p.94 Ex.5, p.94 |
Ex.1, p.93 |
Ex.2, p.93 |
|
|
Ex.2, p.56WB |
|
80. (5) |
28.02 |
вміти спілкуватись в парах за темою, вживаючи I love...I like... I’m good at... I hate... I don’t like... |
Що тобі подобається? |
|
the ‘-ing’ form of the verb |
|
|
Ex.1, p.96 Ex.3, p.96 |
Ex.2, p.96 |
|
за завданням вчителя |
|
81. (6) |
29.02 |
вміти написати розповідь про свої вподобання |
Спілкуємось в месенджерах |
|
I use it ... My parents use it ... |
Ex.2, p.97 |
Ex.3, p.98 Ex.4, p.98 |
Ex.1, p.97 Ex.6, p.98 |
Ex.5, p.98 Ex.7, p.98 |
|
Ex.2, p.67WB |
|
82. (7) |
01.03 |
вміти розповісти про гуртки свої та друзів |
Заняття після уроків |
Cooking club, School newspaper, Spanish lessons, School choir, Drama group, School band |
|
Ex.3, p.99 |
|
Ex.1, p.99 Ex.2, p.99 |
|
|
Ex.2, p.68WB |
|
83. (8) |
04.03 |
вміти розповісти, що в цей момент робить друг чи подруга |
Що я роблю зараз? |
|
Present Continuous For Future Actions |
Ex.1,p.100 |
|
Ex.2,p.100 Ex.3,p.100 |
|
|
за завданням вчителя |
|
84. (9) |
06.03 |
вміти взяти інтерв’ю у свого друга за даною темою |
Інтерв’ю |
|
|
Ex.3,p.101 |
Ex.1,p.101 |
Ex.2,p.101 Ex.4,p.101 |
|
|
Ex.2,p.69WB |
|
85. (10) |
08.03 |
вміти написати листа другу, описати свої гуртки |
Заняття після уроків |
interesting exciting wonderful fun lovely nice dangerous |
|
Ex.2,p.102 |
|
|
Ex.1,p.102 |
|
Ex.2,p.70WB |
|
86. (11)
|
11.03 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Хобі Урок повторення |
|
|
|
|
Ex.2,p.103
|
Ex.3,p.103 |
|
Ex.3,p.71WB |
|
87. (12)
|
13.03 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Хобі Урок повторення |
|
|
|
|
Ex.1,p.103 Ex.4,p.104 |
|
|
за завданням вчителя |
|
88. (13)
|
14.03 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Хобі Урок повторення |
|
|
|
Ex.5,p.104 Ex.6,p.104 |
Ex.7,p.105 |
Ex.8,p.105 |
|
Ex.5,p.72WB |
|
89. (14)
|
15.03 |
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою. |
Діагностична робота №6 |
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
|
90. (15)
|
18.03 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Хобі Урок узагальнення знань |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.106 Ex.2,p.106 Ex.3,p.106 Ex.4,p.106 |
|
за завданням вчителя
|
|
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, спілкування Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. ТЕМА 3. THIS IS THE PLACE I LIVE IN (15 год) |
||||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
|||||||
91. (1) |
20.03 |
вміти знаходити інформацію про міста та країни |
Україна |
capital centre country culture founder state independent to symbolise to take a name after |
|
Ex.3,p.109 |
|
Ex.1,p.108 Ex.4,p.109 |
Ex.2,p.108
|
|
Ex.4,p.74WB |
|
92. (2) |
22.03 |
вміти розповісти про своє місто |
Моє місто |
bus stop, bus station, city, town |
|
Ex.1,p.110 |
|
Ex.2,p.110 Ex.3,p.110 Ex.4,p.110 |
|
|
Ex.2,p.75WB |
|
93. (3) |
01.04 |
вміти прочитати з отриманням інформації |
В селі |
crossroads region traffic traffic light modern native to be famous for to be proud of |
|
Ex.1,p.111 Ex.3,p.112 |
|
Ex.2,p.111 |
|
|
Ex.3,p.77WB |
|
94. (4) |
03.04 |
вміти складати речення в Past Simple та в Present Perfect |
Мої заняття |
last summer never already would like |
Past Simple та Present Perfect |
Ex.1,p.113 Ex.3,p.113 |
|
Ex.5,p.113 |
Ex.2,p.113 Ex.4,p.113 |
|
за завданням вчителя
|
|
95. (5) |
04.04 |
вміти відповідати на питання за темою уроку |
Київ |
chestnut hero Motherland main |
|
|
Ex.1,p.114 Ex.3,p.114
|
Ex.2,p.114
|
|
|
Ex.3,p.78WB
|
|
96. (6)
|
05.04 |
вміти запитати, як пройти кудись, та дати відповіді на питання |
Як пройти? |
go down the street turn left turn right go straight |
|
|
|
Ex.1,p.115
|
Ex.2,p.115
|
|
Ex.1b,p.79
|
|
97 (7) |
08.04 |
Як пройти? |
|
|
|
Ex.3,p.115
|
|
|
за завданням вчителя |
|||
98. (8) |
10.04 |
вміти складати речення в Past Simple та в Present Perfect |
Заняття моїх друзів |
|
Past Simple та Present Perfect |
|
|
Ex.1,p.116
|
Ex.2,p.116
|
|
за завданням вчителя
|
|
99. (9) |
12.04 |
вміти розповідати про Україну та ураїнців |
Моє місто |
|
|
Ex.1,p.117 Ex.2,p.117
|
|
Ex.3,p.117 Ex.4,p.117 |
|
|
Ex.2,p.80
|
|
100. (10)
|
15.04 |
вміти написати лист про свою країну |
Лист другу |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118
|
|
за завданням вчителя
|
|
101 (11)
|
17.04 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Моя країна |
national, ancient, part of Kyivan Rus, talented, centre of Europe, customs and traditions, language and culture, square kilometres, to symbolise |
|
Ex.1,p.119
|
|
Ex.5,p.120
|
Ex.2,p.119
|
|
Ex.4,p.83WB
|
|
102 (12)
|
18.04 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Моя країна |
|
Ex.4,p.120
|
|
Ex.3,p.119
|
|
|
за завданням вчителя |
||
103 (13)
|
19.04 |
вміти створити проєкт про Україну та презентувати його в класі |
Запрошуємо до України! |
|
|
|
|
Ex.6,p.121 Ex.7,p.121
|
|
Ex.8,p.121
|
за завданням вчителя
|
|
104 (14)
|
22.04 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Урок узагальнення знань |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.122 Ex.2,p.122 Ex.3,p.122 |
|
за завданням вчителя
|
|
105 (15) |
24.04 |
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою
|
Діагностична робота №7
|
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
|
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, креативність Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу. Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування; Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн. ТЕМА 4. WHERE TО TRAVEL? (15 год) + 4 к.р. |
||||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
|||||||
106 (1) |
26.04 |
вміти написати про свою подорож |
Подорож |
article choice journey leaflet to discover to display to go camping |
|
Ex.1,p.124 Ex.2,p.124
|
|
Ex.3,p.125 |
Ex.4,p.125
|
|
Ex.4,p.85WB |
|
107 (2) |
29.04 |
вміти називати країни та мови, якими говорять в різних країнах |
Країни та мови |
France China Japan Germany Spain Portugal Ukraine Italy Greece Ukrainian Portuguese German Greek Italian Spanish Japanese Chinese French |
|
|
Ex.2,p.126 |
Ex.1,p.126 Ex.4,p.126 |
Ex.3,p.126
|
|
Ex.2,p.86WB |
|
108 (3) |
01.05 |
вміти прочитати з отриманням інформації про англомовні країни\ вміти розповідати про себе, використовуючи - and but so because |
Англомовні країни |
|
|
Ex.2,p.127 Ex.3,p.127 Ex.5,p.128
|
|
Ex.1,p.127 Ex.4,p.128 Ex.6,p.128
|
|
|
Ex.3,p.88WB |
|
109 (4) |
02.05 |
Мої захоплення |
and but so because |
linking words |
Ex.1,p.129 Ex.2,p.129 |
|
Ex.4,p.129 |
Ex.3,p.129
|
|
за завданням вчителя
|
||
110 (5) |
03.05 |
вміти розповісти про деякі цікаві місця різних країн |
Цікаві місця в різних країнах |
|
|
|
Ex.2,p.130
Ex.3,p.130 |
Ex.4,p.130
|
Ex.1,p.130
|
|
Ex.2,p.89WB
|
|
111 (6) |
06.05 |
вміти називати столиці вивчених країн |
Країни на карті |
sunny centre places capital famous business tourists important world |
|
Ex.5,p.131
|
|
Ex.1,p.131 Ex.2,p.131
|
Ex.3,p.131 Ex.4,p.131
|
|
Ex.4,p.90
|
|
112 (7)
|
08.05 |
вміти правильно вживати вивчені артиклі зі словами |
Країни Артиклі |
|
Article THE |
Ex.3,p.133 Ex.4,p.133
|
|
|
Ex.1,p.132 Ex.2,p.132
|
|
за завданням вчителя
|
|
113 (8) |
10.05 |
вміти спілкуватися в групах про свої подорожі |
Подорожі |
|
|
Ex.1,p.134
|
Ex.2,p.134
|
Ex.3,p.134
|
|
|
Ex.3,p.91WB
|
|
114 (9)
|
13.05 |
вміти написати листа другу про свою подорож |
Лист другу |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.135 Ex.2,p.135
|
|
Ex.2,p.92WB
|
|
115 (10)
|
15.05 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Країни Повторення |
|
|
Ex.2,p.136 Ex.4,p.137 |
Ex.3,p.136
|
Ex.5,p.138
|
Ex.1,p.136
|
|
Ex.4,p.94WB
|
|
116 (11)
|
16.05 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Країни Повторення |
|
|
|
|
Ex.6,p.138 Ex.8,p.139
|
|
|
Ex.5,p.95WB
|
|
117 (12)
|
17.05 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Країни Повторення |
|
|
|
|
Ex.7,p.139 Ex.9,p.139 Ex10p.139
|
|
|
за завданням вчителя |
|
118 (13)
|
20.05 |
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою |
Повторення |
|
|
|
|
Ex.1,p.140
|
Ex.2,p.140 Ex.3,p.140 Ex.4,p.140
|
|
за завданням вчителя
|
|
119 (14)
|
22.05 |
пригадати вивчений матеріал |
Діагностична робота №8
|
|
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
|
120
|
24.05 |
Контроль сприймання письмових текстів/ Читання |
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
||||
121 |
27.05 |
Контроль усної взаємодії та висловлювання / Говоріння |
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
||||
122 |
29.05 |
Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письма |
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
||||
123 |
30.05 |
Контроль сприймання усної інформації на слух /Аудіювання
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
||||
124(15) |
31.05 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Урок узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
за завданням вчителя
|
||