Календарно-тематичне планування з англійської мови 6 клас за підручником Карпюк ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6-го класу на ІІ семестр, розроблене за підручником Карпюк
Перегляд файлу

 

6 клас нуш. Англійська мова. Комплект книг. Підручник+Зошит. Карпюк. Лібра  Терра (ID#610210293), ціна: 554.40 ₴, купити на Prom.ua                                                                       

                                                               Календарно-тематичне планування з англійської мови

                                                                                                                     для 6 класу

                                                                    за підручником  Карпюк О.Д. – 2023 (3,5 год )

                                                               на ІІ семестр 2024/2025 н.р.

 

 

 

За Державним стандартом базової середньої освіти, затвердженого Постановою КМУ від 30.09.2020 р.№ 898 та навчальною програмою, розробленою на основі модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795).

Дата

Очікувані результати

 

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

Письмо

Писемне продукування

 

 

54.

(6)

13.01

вміють запитати за ціну товару, обрати потрібний розмір

Розмір.  Ціна.

Покупки

р.67

Prices

 

 

Ex.2,p.67

Ex.1,p.67

Ex.2,p.67

Ex.3,p.67

Ex.4,p.67

 

 

Ex.5,p.67

55.

(4)

15.01

вміють розповідати про покупки в Present Simple Passive

Торговий центр.

Present Simple Passive

р.65

 

Present Simple Passive

 

 

 

Ex.1,p.65

Ex.2,p.65

Ex.3,p.65

 

 

Ex.4,p.65

56.

(7)

16.01

вміють вживати Comparatives в усному мовленні та на письмі

   Покупки

Граматика.

Comparatives

р.68

 

Comparatives

 

 

 

Ex.1,p.68

Ex.2,p.68

Ex.3,p.68

 

 

власний діалог «У магазині»

57.

(8)

 

20.01

вміють спілкуватись в парах за темою уроку

Одяг

р.69

 

 

Ex.1,p.69

Ex.1,p.69

Ex.1,p.69

Ex.2,p.69

 

 

Ex.3,p.69

58.

 

(9)

 

21.01

вміють зрозуміти прочитаний та текст, дати відповіді на запитання

Пост про торговий центр

р.70

 

 

Ex.1,p.70

 

Ex.1,p.70

 

 

Ex.2,p.70

59.

(10)

 

22.01

вміють пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою

 

Щопінг

Повторення

р.71

 

 

 

 

 

 

Ex.1,p.71

Ex.2,p.71

Ex.3,p.71

 

скласти власний діалог «В бутику»

60.

(11)

 

23.01

вміють пригадати вивчений матеріал

Торговий центр моєї мрії

Повторення

р.72-73

 

 

 

 

Ex.6,p.72

Ex.7,p.73

Ex.4,p.72

Ex.5,p.72

 

Ex.8,p.73

 

 

ex.8 pg.73

61.

(12)

27.01

Тематична діагностична робота №4 «Покупки»

 

 

62.

(13)

 

29.01

вміють узагальнити знання, виконавши завдання

Покупки

Урок узагальнення знань

р.74

 

 

 

 

Ex.1,p.74

Ex.2,p.74

Ex.1,p.74

 

за завданням вчителя

 

ТЕМА 5. ARE YOU A VEGETARIAN? (13 год) Харчування (13 год)

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії

особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом;

      Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

         Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

Дата

Очікувані результати

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

Письмо

Писемне продукування

63.

 

30.01

знають лексику уроку, вміти розповісти про свої смаки

 

Звички харчування

p.76-77

 

habit, vegetarian, light,  to someone's taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon, taste, tissue, vegetarian, eating habit, light foodAustralia,

 

Ex.2,p.76

Ex.3,p.77

 

 

Ex.1,p.76

 

Ex.4,p.77

 

WB

Ex.1,p.57

Ex.2,p.57

Ex.3,p.57

 

 

WB

Ex.4,p.58

 

64.

 

03.02

знають лексику, вміють розповісти про гарні та погані манери

Гарні манери

p.78

 

 

 

 

Ex.1,p.78

 

Ex.2,p.78

 

Ex.1,p.78

WB

Ex.1,p.59

 

WB

Ex.2,p.59

 

65.

 

04.02

знають лексику, розуміють адаптивні тексти з теми, відповідають на питання

 

Здорова їжа

p.79-80

bean

diet

energy

food group grain 

necessary to digest

 

Ex.2,p.79

 

 

Ex.1,p.79

Ex.3,p.80

Ex.4,p.80

 

 

WB

Ex.1,p.60

Ex.2,p.60

Ex.3,p.60

Ex.4,p.60-61

 

WB

Ex.5,p.61

 

66.

 

 

05.02

вміють вживати ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF на письмі, створювати розповідні речення

 

Улюблена їжа

p.81

milk, apples, sugar, salt, tomatoes, biscuits, juice, eggs

all, both, a few, a lot of/lots of, some, any

ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF

 

 

 

Ex.1,p.81

Ex.2,p.81

Ex.3,p.81

GB

Ex.1,p.44

Ex.2,p.44

Ex.3,p.44-45

Ex.4,p.45

 

GB

Ex.5,p.45

 

67.

06.02

знають лексику,вміють працювати в парах

На кухні

p.82

compost 

home-made

 

 

 

 

Ex.1,p.82

Ex.2,p.82

WB

Ex.1,p.62

Ex.3,p.82

 

WB

Ex.2,p.63

 

 

WB

Ex.3,p.63

 

68.

10.02

вміють запитати та відповісти про приготування їжі

Кухонне приладдя

p.83

fork knife apron oven glove tablespoon desserts poon plate bowl

glass cup frying pan saucepan grater

fridge cooker

oven blender

microwave

kettle chopping board

 

Ex.1,p.83

 

 

 

Ex.1,p.83

 

 

 

 

Ex.2,p.83

 

 

 

Ex.2,p.83

WB

Ex.1,p.64

Ex.2,p.64

Ex.3,p.65

 

WB

Ex.4,p.65

 

 

 

69.

 

12.02

вміють розповідати про прийоми їжі

В кав’ярні

p.84

 

FUTURE SIMPLE, BE GOING TO, PRESENT CONTINUOUS FOR FUTURE

 

 

 

Ex.1,p.84

Ex.2,p.84

GB

Ex.1,p.47

Ex.2,p.47-48

Ex.3,p.48

Ex.4,p.48-49

 

GB

Ex.5,p.49

 

70.

 

13.02

вміють розповісти про продукти, та приготування їжі

Готуємо разом

p.85

 

 

 

Ex.1,p.85

 

Ex.2,p.85

 

WB

Ex.1,p.66

 

 

WB

Ex.2,p.66

 

71.

 

17.02

вміють складати діалоги за темою

Мої смаки

p.86

 

 

Ex.1,p.86

Ex.2,p.86

 

 

WB

Ex.1,p.67

 

WB

Ex.2,p.67

72.

 

18.02

вміють написати рецепт

Повторення. В супермаркеті

p.87

microwave, oven, fork, spoon, jar, cup, fridge, blender

 

 

 

Ex.4,p.87

 

Ex.1,p.87

Ex.2,p.87

Ex.3,p.87

WB

Ex.1,p.68

Ex.2,p.68

 

WB

Ex.3,p.68-68

 

73.

 

14.02

пригадують вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі

 

 

Повторення

Улюблена їжа

p.88

lamb,

salmon,

compost,

chopsticks,

peel, bake,

digests,

home-made

 

 

 

Ex.8,p.88

 

Ex.5,p.88

Ex.6,p.88

Ex.7,p.88

WB

Ex.4,p.69

Ex.5,p.70

 

 

WB

Ex.6,p.70

 

74.

 

19.02

вміють запитати та відповісти про приготування їжі

Повторення

Пікнік

p.88-89

 

 

 

 

 

Ex.10,p.88

Ex.11,p.89

Ex.12,p.89

 

Ex.9,p.88

WB

Ex.7,p.71

Ex.8,p.71

 

WB

Ex.9,p.71

 

75.

20.02

 

Тематична діагностична робота №5 «Харчування»

 

 

76.

24.02

узагальнили знання, виконавши завдання

Урок узагальнення знань

p.90

 

 

 

 

 

Ex.1,p.90

Ex.2,p.90

Ex.3,p.90

Ex.4,p.90

GB

Ex.1,p.50

Ex.2,p.50

Ex.3,p.50-51

Ex.4,p.51

Ex.5,p.51

 

GB

Ex.6,p.52

 

 

ТЕМА 6. BIGGER! STRONGER! FASTER! (14 год) «Спорт» (14 год)

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок;

      Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

         Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

Дата

Очікувані результати

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

Письмо

Писемне продукування

77.

(1)

 

26.02

знати лексику, вміти розповісти про своє улюблене заняття

Спорт

p.92-94

 

coach competition equipment failure generation lifestyle competitive to afford to handle to gain weight to get

 

Ex.3,p.92

 

Ex.1,p.92

Ex.2,p.92

Ex.5,p.94

 

 

 

Ex.6,p.94

Ex.7,p.43

 

 

Ex.4,p.93

WB

Ex.1,p.72

Ex.2,p.72

Ex.3,p.73

Ex.4,p.73

 

WB

Ex.5,p.73

 

78.

(2)

27.02

вміти розповісти про улюблений вид спорту

Види спорту

p.95

swim, skate, box, jump, train, win, play

cycle, jump, ski, swim, skate, dive, surf

 

 

Ex.1,p.95

 

 

Ex.2,p.95

Ex.3,p.95

WB

Ex.1,p.74

 

WB

Ex.2,p.74

 

79.

(3)

 

03.03

вміти прочитати з отриманням інформації

 

Улюблені ігри

p.96

 

aim court goal point timeout  opposing to bounce  to dribble  to kick to roll to shoot

 

Ex.2,p.96

Ex.3,p.97

 

 

Ex.1,p.96

 

WB

Ex.1,p.75

 

 

WB

Ex.2,p.75

 

80.

(4)

 

04.03

вміти спілкуватись в парах за темою

Улюблені ігри

p.97

 

 

Ex.6,p.97

 

 

Ex.5,p.97

Ex.7,p.97

Ex.4,p.97

 

 

WB

Ex.3,p.76

81.

(5)

 

05.03

вміти працювати в парах, розповідаючи про свій вид спорту

Улюблений вид спорту

p.98-99

 

ski, jump, dive, box, play volleyball, do athletics

PAST CONTINUOUS

 

 

Ex.3,p.99

Ex.4,p.99

 

 

Ex.1,p.98

Ex.2,p.98-99

GB

Ex.1,p.54

Ex.2,p.54

Ex.3,p.54-55

Ex.4,p.55

 

GB

Ex.5,p.55

82.

(6)

 

06.03

знати лексику, вміти спілкуватись в групах за

темою уроку

Олімпійські ігри

p.100

 

athletics event  prize  race  ring  bronze  gold  silver to be held

 

 

Ex.1,p.100

Ex.2,p.100

 

Ex.1,p.100

Ex.3,p.100

 

WB

Ex.1,p.77

Ex.2,p.77

 

WB

Ex.3,p.78

 

83.

(7)

 

10.03

вміти називати спортивне обладнання, слухати тексти з розумінням почутого

 

Ігри та спорт

p.101

tennis, volleyball, swimming, baseball, cycling, skiing, ice hockey individual sport indoor sport outdoor sport dangerous sport water sport winter sport fast sport

 

 

Ex.1,p.101

Ex.2,p.101

 

 

Ex.1,p.101

 

WB

Ex.1,p.79

Ex.2,p.79

 

 

WB

Ex.3,p.79

 

84.

(8)

 

12.03

вміти розповісти про свій минулий вікенд, використовуючи Past Simple, Past Continuous

 

Ігри моїх друзів

p.102

 

 

PAST

SIMPLE VS. PAST CONTINUOUS

 

 

Ex.3,p.102

 

Ex.1,p.102

Ex.2,p.102

GB

Ex.1,p.57

Ex.2,p.57

Ex.3,p.57-58

 

GB

Ex.4,p.58

 

85.

(9)

13.03

вміти взяти інтерв’ю у друга про спорт

Інтерв’ю

p.103

 

 

 

Ex.3,p.103

 

Ex.1,p.103

Ex.2,p.103

WB

Ex.1,p.80

 

WB

Ex.2,p.80

86.

(10)

 

17.03

вміти прочитати текст з розумінням прочитаного

Спорт в моєму житті

p.104

 

 

Ex.1,p.104

 

 

 

Ex.2,p.104

WB

Ex.1,p.81

 

WB

Ex.2,p.81

 

87.

(11)

 

18.03

пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт

 

Повторення

Спорт

p.105-106

 

cycling, generation, goal, timeout, to train, silver,

to bounce, to get hurt, to gain weight, bronze

 

 

 

 

Ex.1,p.105

Ex.2,p.105

Ex.3,p.105

Ex.4,p.106

WB

Ex.1,p.82

 

WB

Ex.2,p.82

 

88.

(12)

 

19.03

пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт

 

Повторення

Спорт та ігри

p.106

 

 

 

 

 

Ex.5,p.106

Ex.6,p.106

Ex.7,p.106

Ex.8,p.106WB

Ex.3,p.82-83

WB

Ex.4,p.83

 

 

(13)

 

20.03

пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт

 

Повторення та узагальнення Спорт

p.106-107

 

 

 

 

Ex.9,p.106

Ex.10,p.107

Ex.11,p.107

 

WB

Ex.5,p.84-85

Ex.6,p.85

Ex.12,p.107

WB

Ex.7,p.86

 

89.

(14)

13.03

Тематична діагностична робота №6 «Спорт»

 

 

 

90.

(15)

 

02.04

узагальнили знання, виконавши завдання

Урок узагальнення знань

p.108

 

 

 

 

 

Ex.1,p.108

Ex.2,p.108

Ex.3,p.108

Ex.4,p.108

GB

Ex.1,p.59

Ex.2,p.59

Ex.3,p.59-60

Ex.4,p.60

Ex.5,p.60

 

GB

Ex.6,p.61

 

 

 

ТЕМА 7. HAVE YOU BEEN TO THE CAPITAL? (16год) «Україна-Великобританія» (16 год)

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, спілкування

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами;

      Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

         Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Дата

Очікувані результати

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка!

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

Письмо

Писемне продукування

91.

(1)

 

03.04

знати лексику, вміти знаходити інформацію про міста та країни

Столиці

p.110-111

Cairo Egypt  Mexico origin  sight  eastern Egyptian  fascinating  northern  royal  southern  western  to inspire  to landscape  to locate

 

Ex.1,p.110

Ex.2,p.110

 

Ex.4,p.111

 

Ex.1,p.110

Ex.2,p.110

 

 

Ex.5,p.111

 

Ex.3,p.110

 

WB

Ex.1,p.87

Ex.2,p.87

 

 

 

WB

Ex.3,p.87

 

92.

(2)

 

07.04

вміти розповісти про пам’ятки в місті

 

Пам’ятки

p.112

monument, landmarks, sculptures, column, amphitheatre, entrance, parliament government, place of interest, entrance, landmarks, frescoes

 

Ex.1,p.112

Ex.2,p.112

 

 

Ex.1,p.112

Ex.2,p.112

 

 

Ex.3,p.112

Ex.4,p.112

 

WB

Ex.1,p.88

Ex.2,p.88

 

 

 

WB

Ex.3,p.88

 

93.

(3)

 

08.04

вміти прочитати з отриманням інформації

 

Визначні місця

р.113-114

 

elections  law skyscraper wobbly  to collapse to destroy  to fix  to twist

 

Ex.2,p.113

 

Ex.2,p.113

 

Ex.1,p.113

 

Ex.3,p.114

 

WB

Ex.1,p.89

 

WB

Ex.2,p.89

 

94.

(4)

 

(5)

 

09.04

вміти розповісти про міста, зображені на малюнках

знати пам’ятки Лондона та Києва, вміти розповісти про них

 

Будівлі в місті

р.114

Столиці

р.115

St Paul’s Cathedral, the Kyiv-Pechersk Lavra, the Mariinskyi Palace, Shakespeare’s Globe, Buckingham Palace, the Prince Volodymyr Monument, the British Museum, the Bohdan Khmelnytskyi Monument

 

Ex.7,p.115

 

 

Ex.4,p.114

Ex.5,p.114

Ex.6,p.114

Ex.9,p.115

 

Ex.8,p.115

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WB

Ex.3,p.90

95.

(6)

 

10.04

вміти складати Wh-questions  до речень

 

Лондон

р.116

 

PAST SIMPLE PASSIVE

 

 

Ex.2,p.116

 

Ex.1,p.116

Ex.3,p.116

GB

Ex.1,p.63

Ex.2,p.63

Ex.3,p.63

Ex.4,p.64

 

GB

Ex.5,p.64

 

96.

(7)

 

14.04

вміти відповідати на Wh-questions  до речень

Визначні місця Лондону

р.117

 

Crown Jewels fountain Hyde Park masterpiece  prison Speakers’ Corner tomb  to bury  to crown at the bottom

 

 

Ex.1,p.117

Ex.2,p.117

 

Ex.3,p.117

 

WB

Ex.1,p.91

 

 

 

 

 

WB

Ex.2,p.91

 

97.

(8)

 

16.04

вміти використовувати в мовленні along, straight ahead, towards over, away, from, opposite,behind, near here, next to, in front of, on the corner of

Київ

р.118

along, straight ahead, towards over, away, from, opposite,

behind, near here, next to, in front of, on the corner of

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

 

 

Ex.3,p.118

Ex.4,p.118

WB

Ex.1,p.92

Ex.2,p.92

 

 

WB

Ex.3,p.92-93

 

 

98.

(9)

 

17.04

вміти розповісти в класі про країни, в яких були, місця, які відвідали

 

Європа

р.119

 

PRESENT PERFECT

Ex.2,p.119

 

 

Ex.3,p.119

 

Ex.1,p.119

GB

Ex.1,p.66

Ex.2,p.66

Ex.3,p.67

Ex.4,p.67

 

GB

Ex.5,p.67

Ex.6,p.67

 

 

99.

(10)

 

21.04

вміти прочитати з отриманням інформації

 

Музей в Вашингтоні

р.120

 

 

Ex.1,p.120

Ex.2,p.120

Ex.3,p.120

 

Ex.2,p.120

Ex.4,p.120

 

WB

Ex.1,p.94

Ex.2,p.94

 

WB

Ex.3,p.94

 

100

(11)

22.04

вміти прочитати з отриманням інформації

Лондон

р.121

 

 

 

 

Ex.2,p.121

 

Ex.1,p.121

 

 

WB

Ex.1,p.95

101

(12)

 

23.04

узагальнити знання, виконавши завдання

Повторення

Міста

р.122

 

 

 

Ex.2,p.122

 

Ex.1,p.122

 

Ex.3,p.122

Ex.4,p.122-123

 

WB

Ex.1,p.96

 

102

(13)

 

24.04

узагальнити знання, виконавши завдання

Повторення

Міста

р.123-124

 

 

Ex.5,p.123

 

Ex.5,p.123

 

Ex.6,p.123

Ex.7,p.124

 

 

 

WB

Ex.2,p.96

 

103

(14)

 

28.04

узагальнити знання, виконавши завдання

Повторення

Міста

р.125

 

 

 

 

Ex.8,p.125

 

Ex.9,p.125

WB

Ex.3,p.96-97

Ex.10,p.125

 

 

WB

Ex.4,p.97

 

104

(15)

30.04

Тематична діагностична робота №7»Україна-Великобританія»

 

 

105

(16)

 

01.05

вміють узагальнити знання, виконавши завдання

Урок узагальнення вивченого матеріалу

р.126

 

 

 

 

 

Ex.1,p.126

Ex.2,p.126

Ex.3,p.126

Ex.4,p.126

WB

Ex.1,p.69

Ex.2,p.69

Ex.3,p.69

Ex.4,p.70

Ex.5,p.71

Ex.6,p.71

 

WB

Ex.7,p.72

Ex.8,p.72

 

ТЕМА 8. WHERE TO GO? (14год) + 4к.р «Подорожі» (14 год + 4 к.р.)

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, креативність

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу.

      Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;

         Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

Дата

Очікувані результати

 

 

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Примітка

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

Письмо

Писемне продукування

106

(1)

05.05

 

 

вміти написати про свою подорож

Клімат в Україні

р.128-129

 

advice  document excursion reception desk sandals suggestion visa Arctic continental tropical plenty (of)to pack  to get a visa

 

Ex.2,p.128

Ex.3,p.128

Ex.4,p.129

 

 

 

Ex.1,p.128

Ex.5,p.129

 

 

WB

Ex.1,p.98

Ex.2,p.98

Ex.3,p.99

 

 

WB

Ex.4,p.99

 

107

(2)

06.05

 

 

знати лексику, складати речення з новою лексикою

Подорож

р.130

souvenirs, hire, holiday, tickets, packed, flight

airport, luggage, travel insurance, to arrange, to book, to pack

 

 

 

 

 

Ex.1,p.130

Ex.2,p.130

Ex.3,p.130

WB

Ex.1,p.100

Ex.2,p.100

 

WB

Ex.3,p.100

 

108

(3)

07.05

 

 

вміти прочитати з отриманням інформації про країни

 

Подорожі

р.131-133

birthplace composer concert  festival  musical pond  terrific  apart from personally to get lost

 

Ex.2,p.131-132

 

Ex.3,p.133

 

Ex.1,p.131

Ex.4,p.133

Ex.5,p.133

 

WB

Ex.1,p.101

Ex.2,p.101

 

 

WB

Ex.3p.102

 

109

(4)

08.05

 

 

вміти утворити питальні речення з розповідних

 

Екскурсії

р.134

 

MIXED TENSES

 

 

Ex.1,p.134

 

Ex.2,p.134

Ex.3,p.134

Ex.4,p.134

GB

Ex.1,p.74

Ex.2,p.74-75

Ex.3,p.75

Ex.4,p.75

Ex.5,p.76

 

GB

Ex.6,p.77

Ex.7,p.77

 

 

110

(5)

12.05

 

 

вміти створити діалог з однокласниками за темою уроку

 

В аеропорту

р.135

boarding pass check-in clerk departure  gate  passenger  to cancel  to delay  to notice to be stuck

Can

Could

Ex.2,p.135

 

Ex.3,p.135

Ex.4,p.135

Ex.5,p.135

Ex.1,p.135

 

WB

Ex.1,p.103

 

 

WB

Ex.2,p.103

 

111

(6)

 

 

 

14.05

знати лексику уроку, вміти складати речення з новою лексикою

 

В літаку

р.136-137

to get on, a plane to get off, a plane,  to fasten, your seat belt, to go through, passport  control, to order a snack, take off

 

Ex.1,p.136

Ex.2,p.136

 

 

Ex.1,p.136

 

 

Ex.3,p.136-137 Ex.4,p.137

WB

Ex.1,p.104

 

WB

Ex.2,p.104

 

112

(7)

15.05

вміти правильно вживати вивчені артиклі зі словами

Валізи в подорож

р.138

 

 

Ex.1,p.138

 

Ex.1,p.138

 

Ex.1,p.138

Ex.2,p.138

Ex.3,p.138

WB

Ex.1,p.105

Ex.2,p.105

 

WB

Ex.3,p.105

Ex.4,p.105

113

(8)

 

19.05

вміти спілкуватися в групах, взяти інтерв’ю

Літні канікули

р.139

 

 

Ex.1,p.139

 

 

Ex.1,p.139

 

Ex.2,p.139

WB

Ex.1,p.106

 

WB

Ex.2,p.106

 

 

114

(9)

 

20.05

вміти написати листа другу про свою подорож

Повторення

Подорожі

р.140-141

advice, composers, festivals, gate, luggage, cancelled, choose, get lost, notice, personally

 

 

Ex.1,p.140

 

Ex.4,p.141

 

Ex.2,p.140

Ex.3,p.140

WB

Ex.1,p.107

 

WB

Ex.2,p.107

 

115

(10)

 

21.05

узагальнити знання, виконавши завдання

Повторення

Подорожі

р.142

 

 

 

 

Ex.5,p.142

Ex.7,p.142

 

Ex.6,p.142

WB

Ex.3,p.108

 

WB

Ex.4,p.109

 

116

(11)

 

22.05

узагальнити знання, виконавши завдання

 

Повторення

Подорожі

р.142-143

 

 

 

 

Ex10,p143

 

Ex.8,p.142-143

Ex.9,p.143

WB

Ex.5,p.110

 

WB

Ex.6,p.110

 

117

(12)

26.05

 

Тематична діагностична робота №8 «Подорожування»

 

 

118

(13)

 

28.05

виконати завдання на контроль вивчених знань за темою

Урок повторення вивченого матеріалу

р.144

 

 

 

Ex.4,p.144

 

Ex.1,p.144

Ex.2,p.144

Ex.3,p.144

Ex4,p.144

 

GB

Ex.1,p.78

 

119

29.05

Контроль сприймання письмових текстів/ Читання

 

 

 

 

 

 

120

02.06

Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання

 

 

 

 

 

 

121

03.06

Контроль  письмової взаємодії та висловлювання / Письма

 

 

 

 

 

 

122

04.06

Контроль усної взаємодії та висловлювання/ Говоріння

 

 

 

 

 

 

123

05.06

Урок узагальненого повторення вивченого

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 жовтня
Переглядів
6
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку