Календарно-тематичне планування з англійської мови
для 6 класу
за підручником Карпюк О.Д. – 2023 (3,5 год )
на ІІ семестр 2024/2025 н.р.
За Державним стандартом базової середньої освіти, затвердженого Постановою КМУ від 30.09.2020 р.№ 898 та навчальною програмою, розробленою на основі модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795).
№ |
Дата |
Очікувані результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія |
Письмо Писемне продукування |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
54. (6) |
13.01 |
вміють запитати за ціну товару, обрати потрібний розмір |
Розмір. Ціна. Покупки р.67 |
Prices
|
|
Ex.2,p.67 |
Ex.1,p.67 Ex.2,p.67 |
Ex.3,p.67 |
Ex.4,p.67
|
|
Ex.5,p.67 |
|||||||||||||||||||||||||
55. (4) |
15.01 |
вміють розповідати про покупки в Present Simple Passive |
Торговий центр. Present Simple Passive р.65 |
|
Present Simple Passive |
|
|
|
Ex.1,p.65 Ex.2,p.65 Ex.3,p.65
|
|
Ex.4,p.65 |
|||||||||||||||||||||||||
56. (7) |
16.01 |
вміють вживати Comparatives в усному мовленні та на письмі |
Покупки Граматика. Comparatives р.68 |
|
Comparatives |
|
|
|
Ex.1,p.68 Ex.2,p.68 Ex.3,p.68
|
|
власний діалог «У магазині» |
|||||||||||||||||||||||||
57. (8)
|
20.01 |
вміють спілкуватись в парах за темою уроку |
Одяг р.69 |
|
|
Ex.1,p.69 |
Ex.1,p.69 |
Ex.1,p.69 Ex.2,p.69 |
|
|
Ex.3,p.69 |
|||||||||||||||||||||||||
58.
(9)
|
21.01 |
вміють зрозуміти прочитаний та текст, дати відповіді на запитання |
Пост про торговий центр р.70 |
|
|
Ex.1,p.70 |
|
Ex.1,p.70 |
|
|
Ex.2,p.70 |
|||||||||||||||||||||||||
59. (10)
|
22.01 |
вміють пригадати вивчений матеріал, попрактикувати усно та на письмі отримані знання за темою |
Щопінг Повторення р.71
|
|
|
|
|
|
Ex.1,p.71 Ex.2,p.71 Ex.3,p.71 |
|
скласти власний діалог «В бутику» |
|||||||||||||||||||||||||
60. (11)
|
23.01 |
вміють пригадати вивчений матеріал |
Торговий центр моєї мрії Повторення р.72-73 |
|
|
|
|
Ex.6,p.72 Ex.7,p.73 |
Ex.4,p.72 Ex.5,p.72
|
Ex.8,p.73
|
ex.8 pg.73 |
|||||||||||||||||||||||||
61. (12) |
27.01 |
Тематична діагностична робота №4 «Покупки»
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
62. (13)
|
29.01 |
вміють узагальнити знання, виконавши завдання |
Покупки Урок узагальнення знань р.74 |
|
|
|
|
Ex.1,p.74 Ex.2,p.74 Ex.1,p.74 |
|
за завданням вчителя
|
||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 5. ARE YOU A VEGETARIAN? (13 год) Харчування (13 год) Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом; Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Очікувані результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія |
Письмо Писемне продукування |
|||||||||||||||||||||||||||||||
63.
|
30.01 |
знають лексику уроку, вміти розповісти про свої смаки
|
Звички харчування p.76-77
|
habit, vegetarian, light, to someone's taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon, taste, tissue, vegetarian, eating habit, light foodAustralia, |
|
Ex.2,p.76 Ex.3,p.77
|
Ex.1,p.76
|
Ex.4,p.77
|
WB Ex.1,p.57 Ex.2,p.57 Ex.3,p.57
|
|
WB Ex.4,p.58
|
|||||||||||||||||||||||||
64.
|
03.02 |
знають лексику, вміють розповісти про гарні та погані манери |
Гарні манери p.78
|
|
|
|
Ex.1,p.78
|
Ex.2,p.78
|
Ex.1,p.78 WB Ex.1,p.59 |
|
WB Ex.2,p.59
|
|||||||||||||||||||||||||
65.
|
04.02 |
знають лексику, розуміють адаптивні тексти з теми, відповідають на питання
|
Здорова їжа p.79-80 |
bean diet energy food group grain necessary to digest |
|
Ex.2,p.79
|
|
Ex.1,p.79 Ex.3,p.80 Ex.4,p.80
|
WB Ex.1,p.60 Ex.2,p.60 Ex.3,p.60 Ex.4,p.60-61 |
|
WB Ex.5,p.61
|
|||||||||||||||||||||||||
66.
|
05.02 |
вміють вживати ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF на письмі, створювати розповідні речення
|
Улюблена їжа p.81 |
milk, apples, sugar, salt, tomatoes, biscuits, juice, eggs all, both, a few, a lot of/lots of, some, any |
ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF |
|
|
|
Ex.1,p.81 Ex.2,p.81 Ex.3,p.81 GB Ex.1,p.44 Ex.2,p.44 Ex.3,p.44-45 Ex.4,p.45 |
|
GB Ex.5,p.45
|
|||||||||||||||||||||||||
67. |
06.02 |
знають лексику,вміють працювати в парах |
На кухні p.82 |
compost home-made |
|
|
Ex.1,p.82 Ex.2,p.82 WB Ex.1,p.62 |
Ex.3,p.82
|
WB Ex.2,p.63
|
|
WB Ex.3,p.63
|
|||||||||||||||||||||||||
68. |
10.02 |
вміють запитати та відповісти про приготування їжі |
Кухонне приладдя p.83 |
fork knife apron oven glove tablespoon desserts poon plate bowl glass cup frying pan saucepan grater fridge cooker oven blender microwave kettle chopping board |
|
Ex.1,p.83
|
Ex.1,p.83
|
Ex.2,p.83
|
Ex.2,p.83 WB Ex.1,p.64 Ex.2,p.64 Ex.3,p.65 |
|
WB Ex.4,p.65
|
|||||||||||||||||||||||||
69.
|
12.02 |
вміють розповідати про прийоми їжі |
В кав’ярні p.84 |
|
FUTURE SIMPLE, BE GOING TO, PRESENT CONTINUOUS FOR FUTURE |
|
|
|
Ex.1,p.84 Ex.2,p.84 GB Ex.1,p.47 Ex.2,p.47-48 Ex.3,p.48 Ex.4,p.48-49 |
|
GB Ex.5,p.49
|
|||||||||||||||||||||||||
70.
|
13.02 |
вміють розповісти про продукти, та приготування їжі |
Готуємо разом p.85 |
|
|
|
Ex.1,p.85
|
Ex.2,p.85
|
WB Ex.1,p.66
|
|
WB Ex.2,p.66
|
|||||||||||||||||||||||||
71.
|
17.02 |
вміють складати діалоги за темою |
Мої смаки p.86 |
|
|
Ex.1,p.86 Ex.2,p.86 |
|
|
WB Ex.1,p.67 |
|
WB Ex.2,p.67 |
|||||||||||||||||||||||||
72.
|
18.02 |
вміють написати рецепт |
Повторення. В супермаркеті p.87 |
microwave, oven, fork, spoon, jar, cup, fridge, blender |
|
|
|
Ex.4,p.87
|
Ex.1,p.87 Ex.2,p.87 Ex.3,p.87 WB Ex.1,p.68 Ex.2,p.68 |
|
WB Ex.3,p.68-68
|
|||||||||||||||||||||||||
73.
|
14.02 |
пригадують вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі
|
Повторення Улюблена їжа p.88 |
lamb, salmon, compost, chopsticks, peel, bake, digests, home-made |
|
|
|
Ex.8,p.88
|
Ex.5,p.88 Ex.6,p.88 Ex.7,p.88 WB Ex.4,p.69 Ex.5,p.70
|
|
WB Ex.6,p.70
|
|||||||||||||||||||||||||
74.
|
19.02 |
вміють запитати та відповісти про приготування їжі |
Повторення Пікнік p.88-89
|
|
|
|
|
Ex.10,p.88 Ex.11,p.89 Ex.12,p.89
|
Ex.9,p.88 WB Ex.7,p.71 Ex.8,p.71 |
|
WB Ex.9,p.71
|
|||||||||||||||||||||||||
75. |
20.02
|
Тематична діагностична робота №5 «Харчування»
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
76. |
24.02 |
узагальнили знання, виконавши завдання |
Урок узагальнення знань p.90 |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.90 Ex.2,p.90 Ex.3,p.90 Ex.4,p.90 GB Ex.1,p.50 Ex.2,p.50 Ex.3,p.50-51 Ex.4,p.51 Ex.5,p.51 |
|
GB Ex.6,p.52
|
|||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 6. BIGGER! STRONGER! FASTER! (14 год) «Спорт» (14 год) Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Очікувані результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія |
Письмо Писемне продукування |
|||||||||||||||||||||||||||||||
77. (1)
|
26.02 |
знати лексику, вміти розповісти про своє улюблене заняття |
Спорт p.92-94
|
coach competition equipment failure generation lifestyle competitive to afford to handle to gain weight to get |
|
Ex.3,p.92
|
Ex.1,p.92 Ex.2,p.92 Ex.5,p.94
|
Ex.6,p.94 Ex.7,p.43
|
Ex.4,p.93 WB Ex.1,p.72 Ex.2,p.72 Ex.3,p.73 Ex.4,p.73 |
|
WB Ex.5,p.73
|
|||||||||||||||||||||||||
78. (2) |
27.02 |
вміти розповісти про улюблений вид спорту |
Види спорту p.95 |
swim, skate, box, jump, train, win, play cycle, jump, ski, swim, skate, dive, surf |
|
|
Ex.1,p.95
|
|
Ex.2,p.95 Ex.3,p.95 WB Ex.1,p.74 |
|
WB Ex.2,p.74
|
|||||||||||||||||||||||||
79. (3)
|
03.03 |
вміти прочитати з отриманням інформації
|
Улюблені ігри p.96
|
aim court goal point timeout opposing to bounce to dribble to kick to roll to shoot |
|
Ex.2,p.96 Ex.3,p.97
|
|
Ex.1,p.96
|
WB Ex.1,p.75
|
|
WB Ex.2,p.75
|
|||||||||||||||||||||||||
80. (4)
|
04.03 |
вміти спілкуватись в парах за темою |
Улюблені ігри p.97 |
|
|
Ex.6,p.97
|
|
Ex.5,p.97 Ex.7,p.97 |
Ex.4,p.97
|
|
WB Ex.3,p.76 |
|||||||||||||||||||||||||
81. (5)
|
05.03 |
вміти працювати в парах, розповідаючи про свій вид спорту |
Улюблений вид спорту p.98-99
|
ski, jump, dive, box, play volleyball, do athletics |
PAST CONTINUOUS |
|
|
Ex.3,p.99 Ex.4,p.99
|
Ex.1,p.98 Ex.2,p.98-99 GB Ex.1,p.54 Ex.2,p.54 Ex.3,p.54-55 Ex.4,p.55 |
|
GB Ex.5,p.55 |
|||||||||||||||||||||||||
82. (6)
|
06.03 |
знати лексику, вміти спілкуватись в групах за темою уроку |
Олімпійські ігри p.100
|
athletics event prize race ring bronze gold silver to be held |
|
|
Ex.1,p.100 Ex.2,p.100
|
Ex.1,p.100 Ex.3,p.100
|
WB Ex.1,p.77 Ex.2,p.77 |
|
WB Ex.3,p.78
|
|||||||||||||||||||||||||
83. (7)
|
10.03 |
вміти називати спортивне обладнання, слухати тексти з розумінням почутого
|
Ігри та спорт p.101 |
tennis, volleyball, swimming, baseball, cycling, skiing, ice hockey individual sport indoor sport outdoor sport dangerous sport water sport winter sport fast sport |
|
|
Ex.1,p.101 Ex.2,p.101
|
Ex.1,p.101
|
WB Ex.1,p.79 Ex.2,p.79
|
|
WB Ex.3,p.79
|
|||||||||||||||||||||||||
84. (8)
|
12.03 |
вміти розповісти про свій минулий вікенд, використовуючи Past Simple, Past Continuous
|
Ігри моїх друзів p.102
|
|
PAST SIMPLE VS. PAST CONTINUOUS |
|
|
Ex.3,p.102
|
Ex.1,p.102 Ex.2,p.102 GB Ex.1,p.57 Ex.2,p.57 Ex.3,p.57-58 |
|
GB Ex.4,p.58
|
|||||||||||||||||||||||||
85. (9) |
13.03 |
вміти взяти інтерв’ю у друга про спорт |
Інтерв’ю p.103 |
|
|
|
Ex.3,p.103
|
Ex.1,p.103 Ex.2,p.103 |
WB Ex.1,p.80 |
|
WB Ex.2,p.80 |
|||||||||||||||||||||||||
86. (10)
|
17.03 |
вміти прочитати текст з розумінням прочитаного |
Спорт в моєму житті p.104 |
|
|
Ex.1,p.104
|
|
|
Ex.2,p.104 WB Ex.1,p.81 |
|
WB Ex.2,p.81
|
|||||||||||||||||||||||||
87. (11)
|
18.03 |
пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт
|
Повторення Спорт p.105-106
|
cycling, generation, goal, timeout, to train, silver, to bounce, to get hurt, to gain weight, bronze |
|
|
|
|
Ex.1,p.105 Ex.2,p.105 Ex.3,p.105 Ex.4,p.106 WB Ex.1,p.82 |
|
WB Ex.2,p.82
|
|||||||||||||||||||||||||
88. (12)
|
19.03 |
пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт
|
Повторення Спорт та ігри p.106 |
|
|
|
|
|
Ex.5,p.106 Ex.6,p.106 Ex.7,p.106 Ex.8,p.106WB Ex.3,p.82-83 |
WB Ex.4,p.83
|
||||||||||||||||||||||||||
(13)
|
20.03 |
пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт
|
Повторення та узагальнення Спорт p.106-107 |
|
|
|
|
Ex.9,p.106 Ex.10,p.107 Ex.11,p.107
|
WB Ex.5,p.84-85 Ex.6,p.85 Ex.12,p.107 |
WB Ex.7,p.86
|
||||||||||||||||||||||||||
89. (14) |
13.03 |
Тематична діагностична робота №6 «Спорт»
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
90. (15)
|
02.04 |
узагальнили знання, виконавши завдання |
Урок узагальнення знань p.108 |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.108 Ex.2,p.108 Ex.3,p.108 Ex.4,p.108 GB Ex.1,p.59 Ex.2,p.59 Ex.3,p.59-60 Ex.4,p.60 Ex.5,p.60 |
|
GB Ex.6,p.61
|
|||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 7. HAVE YOU BEEN TO THE CAPITAL? (16год) «Україна-Великобританія» (16 год) Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, спілкування Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Очікувані результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка! |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія |
Письмо Писемне продукування |
|||||||||||||||||||||||||||||||
91. (1)
|
03.04 |
знати лексику, вміти знаходити інформацію про міста та країни |
Столиці p.110-111 |
Cairo Egypt Mexico origin sight eastern Egyptian fascinating northern royal southern western to inspire to landscape to locate |
|
Ex.1,p.110 Ex.2,p.110
Ex.4,p.111
|
Ex.1,p.110 Ex.2,p.110
|
Ex.5,p.111
|
Ex.3,p.110
WB Ex.1,p.87 Ex.2,p.87
|
|
WB Ex.3,p.87
|
|||||||||||||||||||||||||
92. (2)
|
07.04 |
вміти розповісти про пам’ятки в місті
|
Пам’ятки p.112 |
monument, landmarks, sculptures, column, amphitheatre, entrance, parliament government, place of interest, entrance, landmarks, frescoes |
|
Ex.1,p.112 Ex.2,p.112
|
Ex.1,p.112 Ex.2,p.112
|
|
Ex.3,p.112 Ex.4,p.112
WB Ex.1,p.88 Ex.2,p.88
|
|
WB Ex.3,p.88
|
|||||||||||||||||||||||||
93. (3)
|
08.04 |
вміти прочитати з отриманням інформації
|
Визначні місця р.113-114
|
elections law skyscraper wobbly to collapse to destroy to fix to twist |
|
Ex.2,p.113
|
Ex.2,p.113
|
Ex.1,p.113
|
Ex.3,p.114
WB Ex.1,p.89 |
|
WB Ex.2,p.89
|
|||||||||||||||||||||||||
94. (4)
(5)
|
09.04 |
вміти розповісти про міста, зображені на малюнках знати пам’ятки Лондона та Києва, вміти розповісти про них
|
Будівлі в місті р.114 Столиці р.115 |
St Paul’s Cathedral, the Kyiv-Pechersk Lavra, the Mariinskyi Palace, Shakespeare’s Globe, Buckingham Palace, the Prince Volodymyr Monument, the British Museum, the Bohdan Khmelnytskyi Monument |
|
Ex.7,p.115
|
|
Ex.4,p.114 Ex.5,p.114 Ex.6,p.114 Ex.9,p.115
|
Ex.8,p.115
|
|
WB Ex.3,p.90 |
|||||||||||||||||||||||||
95. (6)
|
10.04 |
вміти складати Wh-questions до речень
|
Лондон р.116 |
|
PAST SIMPLE PASSIVE |
|
|
Ex.2,p.116
|
Ex.1,p.116 Ex.3,p.116 GB Ex.1,p.63 Ex.2,p.63 Ex.3,p.63 Ex.4,p.64 |
|
GB Ex.5,p.64
|
|||||||||||||||||||||||||
96. (7)
|
14.04 |
вміти відповідати на Wh-questions до речень |
Визначні місця Лондону р.117
|
Crown Jewels fountain Hyde Park masterpiece prison Speakers’ Corner tomb to bury to crown at the bottom |
|
|
Ex.1,p.117 Ex.2,p.117
|
Ex.3,p.117
|
WB Ex.1,p.91
|
|
WB Ex.2,p.91
|
|||||||||||||||||||||||||
97. (8)
|
16.04 |
вміти використовувати в мовленні along, straight ahead, towards over, away, from, opposite,behind, near here, next to, in front of, on the corner of |
Київ р.118 |
along, straight ahead, towards over, away, from, opposite, behind, near here, next to, in front of, on the corner of |
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118
|
|
Ex.3,p.118 Ex.4,p.118 WB Ex.1,p.92 Ex.2,p.92
|
|
WB Ex.3,p.92-93
|
|||||||||||||||||||||||||
98. (9)
|
17.04 |
вміти розповісти в класі про країни, в яких були, місця, які відвідали
|
Європа р.119 |
|
PRESENT PERFECT |
Ex.2,p.119
|
|
Ex.3,p.119
|
Ex.1,p.119 GB Ex.1,p.66 Ex.2,p.66 Ex.3,p.67 Ex.4,p.67 |
|
GB Ex.5,p.67 Ex.6,p.67
|
|||||||||||||||||||||||||
99. (10)
|
21.04 |
вміти прочитати з отриманням інформації
|
Музей в Вашингтоні р.120 |
|
|
Ex.1,p.120 Ex.2,p.120 Ex.3,p.120 |
|
Ex.2,p.120 Ex.4,p.120
|
WB Ex.1,p.94 Ex.2,p.94 |
|
WB Ex.3,p.94
|
|||||||||||||||||||||||||
100 (11) |
22.04 |
вміти прочитати з отриманням інформації |
Лондон р.121 |
|
|
|
|
Ex.2,p.121
|
Ex.1,p.121
|
|
WB Ex.1,p.95 |
|||||||||||||||||||||||||
101 (12)
|
23.04 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Повторення Міста р.122 |
|
|
|
Ex.2,p.122
|
Ex.1,p.122
|
Ex.3,p.122 Ex.4,p.122-123 |
|
WB Ex.1,p.96
|
|||||||||||||||||||||||||
102 (13)
|
24.04 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Повторення Міста р.123-124 |
|
|
Ex.5,p.123
|
Ex.5,p.123
|
Ex.6,p.123 Ex.7,p.124
|
|
|
WB Ex.2,p.96
|
|||||||||||||||||||||||||
103 (14)
|
28.04 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Повторення Міста р.125 |
|
|
|
|
Ex.8,p.125
|
Ex.9,p.125 WB Ex.3,p.96-97 |
Ex.10,p.125
|
WB Ex.4,p.97
|
|||||||||||||||||||||||||
104 (15) |
30.04 |
Тематична діагностична робота №7»Україна-Великобританія»
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
105 (16)
|
01.05 |
вміють узагальнити знання, виконавши завдання |
Урок узагальнення вивченого матеріалу р.126 |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.126 Ex.2,p.126 Ex.3,p.126 Ex.4,p.126 WB Ex.1,p.69 Ex.2,p.69 Ex.3,p.69 Ex.4,p.70 Ex.5,p.71 Ex.6,p.71 |
|
WB Ex.7,p.72 Ex.8,p.72
|
|||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 8. WHERE TO GO? (14год) + 4к.р «Подорожі» (14 год + 4 к.р.) Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, креативність Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу. Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування; Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Очікувані результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Примітка |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія |
Письмо Писемне продукування |
|||||||||||||||||||||||||||||||
106 (1) |
05.05
|
вміти написати про свою подорож |
Клімат в Україні р.128-129
|
advice document excursion reception desk sandals suggestion visa Arctic continental tropical plenty (of)to pack to get a visa |
|
Ex.2,p.128 Ex.3,p.128 Ex.4,p.129
|
|
Ex.1,p.128 Ex.5,p.129
|
WB Ex.1,p.98 Ex.2,p.98 Ex.3,p.99
|
|
WB Ex.4,p.99
|
|||||||||||||||||||||||||
107 (2) |
06.05
|
знати лексику, складати речення з новою лексикою |
Подорож р.130 |
souvenirs, hire, holiday, tickets, packed, flight airport, luggage, travel insurance, to arrange, to book, to pack
|
|
|
|
|
Ex.1,p.130 Ex.2,p.130 Ex.3,p.130 WB Ex.1,p.100 Ex.2,p.100 |
|
WB Ex.3,p.100
|
|||||||||||||||||||||||||
108 (3) |
07.05
|
вміти прочитати з отриманням інформації про країни
|
Подорожі р.131-133 |
birthplace composer concert festival musical pond terrific apart from personally to get lost |
|
Ex.2,p.131-132
Ex.3,p.133 |
|
Ex.1,p.131 Ex.4,p.133 Ex.5,p.133
|
WB Ex.1,p.101 Ex.2,p.101
|
|
WB Ex.3p.102
|
|||||||||||||||||||||||||
109 (4) |
08.05
|
вміти утворити питальні речення з розповідних
|
Екскурсії р.134 |
|
MIXED TENSES |
|
|
Ex.1,p.134
|
Ex.2,p.134 Ex.3,p.134 Ex.4,p.134 GB Ex.1,p.74 Ex.2,p.74-75 Ex.3,p.75 Ex.4,p.75 Ex.5,p.76 |
|
GB Ex.6,p.77 Ex.7,p.77
|
|||||||||||||||||||||||||
110 (5) |
12.05
|
вміти створити діалог з однокласниками за темою уроку
|
В аеропорту р.135 |
boarding pass check-in clerk departure gate passenger to cancel to delay to notice to be stuck |
Can Could |
Ex.2,p.135
|
Ex.3,p.135 Ex.4,p.135 Ex.5,p.135 |
Ex.1,p.135
|
WB Ex.1,p.103
|
|
WB Ex.2,p.103
|
|||||||||||||||||||||||||
111 (6)
|
14.05 |
знати лексику уроку, вміти складати речення з новою лексикою
|
В літаку р.136-137 |
to get on, a plane to get off, a plane, to fasten, your seat belt, to go through, passport control, to order a snack, take off |
|
Ex.1,p.136 Ex.2,p.136
|
Ex.1,p.136
|
|
Ex.3,p.136-137 Ex.4,p.137 WB Ex.1,p.104 |
|
WB Ex.2,p.104
|
|||||||||||||||||||||||||
112 (7) |
15.05 |
вміти правильно вживати вивчені артиклі зі словами |
Валізи в подорож р.138 |
|
|
Ex.1,p.138
|
Ex.1,p.138
|
Ex.1,p.138 Ex.2,p.138 Ex.3,p.138 |
WB Ex.1,p.105 Ex.2,p.105 |
|
WB Ex.3,p.105 Ex.4,p.105 |
|||||||||||||||||||||||||
113 (8)
|
19.05 |
вміти спілкуватися в групах, взяти інтерв’ю |
Літні канікули р.139 |
|
|
Ex.1,p.139
|
|
Ex.1,p.139
|
Ex.2,p.139 WB Ex.1,p.106 |
|
WB Ex.2,p.106
|
|||||||||||||||||||||||||
114 (9)
|
20.05 |
вміти написати листа другу про свою подорож |
Повторення Подорожі р.140-141 |
advice, composers, festivals, gate, luggage, cancelled, choose, get lost, notice, personally |
|
|
Ex.1,p.140
|
Ex.4,p.141
|
Ex.2,p.140 Ex.3,p.140 WB Ex.1,p.107 |
|
WB Ex.2,p.107
|
|||||||||||||||||||||||||
115 (10)
|
21.05 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
Повторення Подорожі р.142 |
|
|
|
|
Ex.5,p.142 Ex.7,p.142
|
Ex.6,p.142 WB Ex.3,p.108 |
|
WB Ex.4,p.109
|
|||||||||||||||||||||||||
116 (11)
|
22.05 |
узагальнити знання, виконавши завдання
|
Повторення Подорожі р.142-143 |
|
|
|
|
Ex10,p143
|
Ex.8,p.142-143 Ex.9,p.143 WB Ex.5,p.110 |
|
WB Ex.6,p.110
|
|||||||||||||||||||||||||
117 (12) |
26.05 |
|
Тематична діагностична робота №8 «Подорожування» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
118 (13)
|
28.05 |
виконати завдання на контроль вивчених знань за темою |
Урок повторення вивченого матеріалу р.144 |
|
|
|
Ex.4,p.144
|
Ex.1,p.144 Ex.2,p.144 Ex.3,p.144 Ex4,p.144 |
|
GB Ex.1,p.78
|
||||||||||||||||||||||||||
119 |
29.05 |
Контроль сприймання письмових текстів/ Читання |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
120 |
02.06 |
Контроль сприймання усної інформації на слух / Аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
121 |
03.06 |
Контроль письмової взаємодії та висловлювання / Письма |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
122 |
04.06 |
Контроль усної взаємодії та висловлювання/ Говоріння |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
123 |
05.06 |
Урок узагальненого повторення вивченого |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||