Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу на ІІ семестр за підручником Карпюк О. Д. – 2023 (4 год - 76) – 2023/2024н.р.
ТЕМА 5. ARE YOU A VEGETARIAN? (16 год) Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом; Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей. |
|||||||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Очікуванні результати
|
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||
|
15.01 |
Звички харчування p.76-77
|
habit, vegetarian, light, to someone's taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon, taste, tissue, vegetarian, eating habit, light food Australia, France, Egypt, Germany, Italy, Japan, Saudi Arabia, the USA |
|
Ex.2,p.76 Ex.3,p.77
|
Ex.1,p.76
|
Ex.4,p.77
|
WB Ex.1,p.57 Ex.2,p.57 Ex.3,p.57
|
знають лексику уроку, вміти розповісти про свої смаки
|
|
16.01 |
Гарні манери p.78
|
|
|
|
Ex.1,p.78
|
Ex.2,p.78
|
Ex.1,p.78
WB Ex.1,p.59
|
знають лексику, вміють розповісти про гарні та погані манери |
|
17.01 |
Здорова їжа p.79-80 |
bean diet energy food group grain necessary to digest |
|
Ex.2,p.79
|
|
Ex.1,p.79 Ex.3,p.80 Ex.4,p.80
|
WB Ex.1,p.60 Ex.2,p.60 Ex.3,p.60 Ex.4,p.60-61
|
знають лексику, розуміють адаптивні тексти з теми, відповідають на питання |
|
18.01 |
Улюблена їжа p.81 |
milk, apples, sugar, salt, tomatoes, biscuits, juice, eggs all, both, a few, a lot of/lots of, some, any |
ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF |
|
|
|
Ex.1,p.81 Ex.2,p.81 Ex.3,p.81
|
вміють вживати ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF |
|
22.01 |
На кухні p.82 |
compost home-made |
|
|
Ex.1,p.82 Ex.2,p.82 WB Ex.1,p.62 |
Ex.3,p.82
|
WB Ex.2,p.63 |
знають лексику,вміють працювати в парах |
|
23.01 |
Кухонне приладдя p.83 |
fork knife tablespoon desserts poon plate bowl glass cup frying pan saucepan grater apron oven glove fridge cooker oven blender microwave kettle chopping board |
|
Ex.1,p.83
|
Ex.1,p.83
|
Ex.2,p.83
|
Ex.2,p.83
WB Ex.1,p.64 Ex.2,p.64 Ex.3,p.65 |
вміють запитати та відповісти про приготування їжі |
|
24.01 |
В кав’ярні p.84 |
|
FUTURE SIMPLE, BE GOING TO, PRESENT CONTINUOUS |
|
|
|
Ex.1,p.84 Ex.2,p.84
|
вміють розповідати про прийоми їжі |
|
25.01 |
Готуємо разом p.85
|
|
|
|
Ex.1,p.85
|
Ex.2,p.85
|
WB Ex.1,p.66
|
вміють розповісти про продукти, та приготування їжі |
|
29.01 |
Мої смаки p.86 |
|
|
Ex.1,p.86 Ex.2,p.86
|
|
|
WB Ex.1,p.67
|
вміють складати діалоги за темою |
|
30.01 |
Повторення. В супермаркеті p.87 |
microwave, oven, fork, spoon, jar, cup, fridge, blender |
|
|
|
Ex.4,p.87
|
Ex.1,p.87 Ex.2,p.87 Ex.3,p.87
WB Ex.1,p.68 Ex.2,p.68
|
вміють написати рецепт |
|
31.01 |
Повторення Улюблена їжа p.88 |
lamb, salmon, compost, chopsticks, peel, bake, digests, home-made |
|
|
|
Ex.8,p.88
|
Ex.5,p.88 Ex.6,p.88 Ex.7,p.88
|
пригадують вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі |
|
01.02 |
Повторення Пікнік p.88-89
|
|
|
|
|
Ex.10,p.88 Ex.11,p.89
|
Ex.9,p.88
WB Ex.7,p.71 Ex.8,p.71 |
вміють запитати та відповісти про приготування їжі |
|
05.02 |
Проєктна робота. p.89 |
|
|
|
|
Ex.12,p.89
|
|
вміють працювати в групах |
|
06.02 |
Захист проєктної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
07.02 |
Діагностична робота №5 |
|||||||
|
08.02 |
Урок узагальнення знань p.90 |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.90 Ex.2,p.90 Ex.3,p.90 Ex.4,p.90
|
узагальнили знання, виконавши завдання |
ТЕМА 6. BIGGER! STRONGER! FASTER! (19 год) Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті, впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.
|
|||||||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Очікуванні результати
|
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||
|
12.02 |
Спорт p.92-93
|
habit, vegetarian, light, to someone's taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon, taste, tissue, vegetarian, eating habit, light food, Australia, France, Egypt, Germany, Italy, Japan, Saudi Arabia, the USA |
|
Ex.2,p.76 Ex.3,p.77
|
Ex.1,p.76
|
Ex.4,p.77
|
WB Ex.1,p.57 Ex.2,p.57 Ex.3,p.57
|
знати лексику, вміти розповісти про своє улюблене заняття |
|
13.02 |
Спорт для здоров’я. p.94
|
|
|
|
Ex.1,p.78
|
Ex.2,p.78
|
Ex.1,p.78
WB Ex.1,p.59
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
|
14.02 |
Види спорту p.95 |
Bean, diet energy food group grain necessary to digest |
|
Ex.2,p.79
|
|
Ex.1,p.79 Ex.3,p.80 Ex.4,p.80
|
WB Ex.1,p.60 Ex.2,p.60 Ex.3,p.60 |
вміти розповісти про улюблений вид спорту |
|
15.02 |
Улюблені ігри p.96
|
milk, apples, sugar, salt, tomatoes, biscuits, juice, eggs all, both, a few, a lot of/lots of, some, any |
ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF |
|
|
|
Ex.1,p.81 Ex.2,p.81 Ex.3,p.81
|
вміти прочитати з отриманням інформації |
|
19.02 |
Улюблені ігри p.97 |
compost home-made |
|
|
Ex.1,p.82 Ex.2,p.82 |
Ex.3,p.82
|
WB Ex.2,p.63 |
вміти спілкуватись в парах за темою |
|
20.02 |
Улюблений вид спорту p.98-99
|
fork knife tablespoon desserts poon plate bowl glass cup frying pan saucepan grater apron oven glove fridge cooker oven blender microwave kettle chopping |
|
Ex.1,p.83
|
Ex.1,p.83
|
Ex.2,p.83
|
Ex.2,p.83
|
вміти працювати в парах, розповідаючи про свій вид спорту |
|
21.02 |
Я грав у теніс з другої до четвертої.
|
|
FUTURE SIMPLE, BE GOING TO, |
|
|
|
Ex.1,p.84 Ex.2,p.84
|
вміти вживати вивчені граматичні структури |
|
22.02 |
Олімпійські ігри p.100
|
|
|
|
Ex.1,p.85
|
Ex.2,p.85
|
WB Ex.1,p.66
|
знати лексику, вміти спілкуватись в групах за темою уроку
|
|
26.02 |
Ігри та спорт p.101 |
|
|
Ex.1,p.86 Ex.2,p.86
|
|
|
WB Ex.1,p.67
|
вміти називати спортивне обладнання |
|
27.02 |
Ігри моїх друзів p.102
|
microwave, oven, fork, spoon, jar, cup, fridge, blender |
|
|
|
Ex.4,p.87
|
Ex.1,p.87 Ex.2,p.87 Ex.3,p.87
|
вміти розповісти про свій минулий вікенд |
|
28.02 |
Інтерв’ю p.103 |
lamb, salmon, compost, chopsticks, peel, bake, digests, home-made |
|
|
|
Ex.8,p.88
|
Ex.5,p.88 Ex.6,p.88 Ex.7,p.88 |
вміти взяти інтерв’ю у друга про спорт |
|
29.02 |
Спорт в моєму житті p.104
|
|
|
|
|
Ex.10,p.88 Ex.11,p.89
|
Ex.9,p.88
WB Ex.7,p.71 Ex.8,p.71 |
вміти прочитати текст з розумінням прочитаного |
|
04.03 |
Повторення Спорт p.105-106
|
|
|
|
|
Ex.12,p.89
|
|
пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт |
|
05.03 |
Повторення Спорт та ігри p.106
|
|
|
|
|
|
|
пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт |
|
06.03 |
Повторення та узагальнення Спорт p.106-107 |
|
|
|
|
|
|
пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт |
|
07.03 |
Проєктна робота. p.107 |
|
|
|
|
|
|
вміють працювати в групах |
|
11.03 |
Захист проєкту |
|
|
|
|
|
|
|
|
12.03 |
Діагностична робота №6 |
|
||||||
|
13.03 |
Урок узагальнення знань p.108 |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.108 Ex.2,p.108 Ex.3,p.108 Ex.4,p.108 |
узагальнили знання, виконавши завдання |
ТЕМА 7. HAVE YOU BEEN TO THE CAPITAL? (18год) Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, спілкування Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими потребами; Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
|||||||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Очікуванні результати
|
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||
|
14.03 |
Столиці p.110-111 |
Cairo Egypt Mexico origin sight eastern Egyptian fascinating northern royal southern western to inspire to landscape to locate |
|
Ex.1,p.110 Ex.2,p.110
Ex.4,p.111
|
Ex.1,p.110 Ex.2,p.110
|
Ex.5,p.111
|
Ex.3,p.110
WB Ex.1,p.87 Ex.2,p.87
|
знати лексику, вміти знаходити інформацію про міста та країни |
|
18.03 |
Пам’ятки p.112 |
monument, landmarks, sculptures, column, amphitheatre, entrance, parliament government, place of interest, entrance, landmarks, frescoes |
|
Ex.1,p.112 Ex.2,p.112
|
Ex.1,p.112 Ex.2,p.112
|
|
Ex.3,p.112 Ex.4,p.112
WB Ex.1,p.88 Ex.2,p.88
|
вміти розповісти про пам’ятки в місті
|
|
19.03 |
Визначні місця р.113-114
|
elections law skyscraper wobbly to collapse to destroy to fix to twist |
|
Ex.2,p.113
|
Ex.2,p.113
|
Ex.1,p.113
|
Ex.3,p.114
WB Ex.1,p.89
|
вміти прочитати з отриманням інформації
|
|
20.03 |
Будівлі в місті р.114
|
|
|
|
|
Ex.4,p.114 Ex.5,p.114 Ex.6,p.114
|
|
вміти розповісти про міста, зображені на малюнках
|
|
21.03 |
Столиці р.115 |
St Paul’s Cathedral, the Kyiv-Pechersk Lavra, the Mariinskyi Palace, Shakespeare’s Globe, Buckingham Palace, the Prince Volodymyr Monument, the British Museum, the Bohdan Khmelnytskyi Monument |
|
Ex.7,p.115
|
|
Ex.9,p.115
|
Ex.8,p.115
|
знати пам’ятки Лондона та Києва, вміти розповісти про них
|
|
01.04 |
Лондон р.116 |
|
PAST SIMPLE PASSIVE |
|
|
Ex.2,p.116
|
Ex.1,p.116 Ex.3,p.116
|
вміти складати Wh-questions до речень
|
|
02.04 |
Визначні місця Лондону р.117
|
Crown Jewels fountain Hyde Park masterpiece prison Speakers’ Corner tomb to bury to crown at the bottom |
|
|
Ex.1,p.117 Ex.2,p.117
|
Ex.3,p.117
|
WB Ex.1,p.91
|
вміти відповідати на Wh-questions до речень |
|
03.04 |
Київ р.118 |
along, straight ahead, towards over, away, from, opposite, behind, near here, next to, in front of, on the corner of |
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118
|
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118
|
|
Ex.3,p.118 Ex.4,p.118
|
вміти використовувати в мовленні |
|
04.04 |
Європа р.119 |
|
PRESENT PERFECT |
Ex.2,p.119
|
|
Ex.3,p.119
|
Ex.1,p.119
|
вміти розповісти в класі про країни, в яких були, місця, які відвідали |
|
08.04 |
Музей в Вашингтоні р.120 |
|
|
Ex.1,p.120 Ex.2,p.120 Ex.3,p.120
|
|
Ex.2,p.120 Ex.4,p.120
|
WB Ex.1,p.94 Ex.2,p.94
|
вміти прочитати з отриманням інформації
|
|
09.04 |
Лондон р.121 |
|
|
|
|
Ex.2,p.121
|
Ex.1,p.121
|
вміти прочитати з отриманням інформації
|
|
10.04 |
Повторення Міста р.122
|
|
|
|
Ex.2,p.122
|
Ex.1,p.122
|
Ex.3,p.122 Ex.4,p.122-123
|
узагальнити знання, виконавши завдання |
|
11.04 |
Повторення Міста р.123-124
|
|
|
Ex.5,p.123
|
Ex.5,p.123
|
Ex.6,p.123 Ex.7,p.124
|
|
узагальнити знання, виконавши завдання |
|
15.04 |
Повторення Міста р.125
|
|
|
|
|
Ex.8,p.125
|
Ex.9,p.125
WB Ex.3,p.96-97 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
|
16.04 |
Проєктна робота. р.125 |
|
|
|
|
|
|
вміють працювати в групах |
|
17.04 |
Захист проєктної роботи. |
|
|
|
|
|
|
|
|
18.04 |
Діагностична робота №7
|
|||||||
|
22.04 |
Урок узагальнення вивченого матеріалу р.126 |
|
|
|
|
|
Ex.1,p.126 Ex.2,p.126 Ex.3,p.126 Ex.4,p.126
|
вміють узагальнити знання, виконавши завдання |
ТЕМА 8. WHERE TO GO? (16год) + 4к.р Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності, креативність Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу. Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах; Здоров’я і безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування; Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
|||||||||
№ з/п |
Дата |
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Очікуванні результати
|
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
||||
|
23.04 |
Клімат в Україні р.128-129
|
advice document excursion reception desk sandals suggestion visa Arctic continental tropical plenty (of) to pack to get a visa |
|
Ex.2,p.128 Ex.3,p.128 Ex.4,p.129
|
|
Ex.1,p.128 Ex.5,p.129
|
WB Ex.1,p.98 Ex.2,p.98 Ex.3,p.99
|
вміти написати про свою подорож |
|
24.04 |
Подорож р.130 |
souvenirs, hire, holiday, tickets, packed, flight airport, luggage, travel insurance, to arrange, to book, to pack |
|
|
|
|
Ex.1,p.130 Ex.2,p.130 Ex.3,p.130
|
знати лексику, складати речення з новою лексикою |
|
25.04 |
Подорожі р.131-133 |
birthplace composer concert festival musical pond terrific apart from personally to get lost |
|
Ex.2,p.131-132
Ex.3,p.133
|
|
Ex.1,p.131 Ex.4,p.133 Ex.5,p.133
|
WB Ex.1,p.101 Ex.2,p.101
|
вміти прочитати з отриманням інформації про країни
|
|
29.04 |
Екскурсії р.134 |
|
MIXED TENSES |
|
|
Ex.1,p.134
|
Ex.2,p.134 Ex.3,p.134 Ex.4,p.134 |
вміти утворити питальні речення з розповідних |
|
30.04 |
В аеропорту р.135 |
boarding pass check-in clerk departure gate passenger to cancel to delay to notice to be stuck |
Can Could |
Ex.2,p.135
|
Ex.3,p.135 Ex.4,p.135 Ex.5,p.135 |
Ex.1,p.135
|
WB Ex.1,p.103
|
вміти створити діалог з однокласниками за темою уроку |
|
01.05 |
В літаку р.136-137 |
to get on, a plane to get off, a plane, to fasten, your seat belt, to go through, passport control, to order a snack, take off |
|
Ex.1,p.136 Ex.2,p.136
|
Ex.1,p.136
|
|
Ex.3,p.136-137 Ex.4,p.137
|
знати лексику уроку, вміти складати речення з новою лексикою |
|
02.05 |
Валізи в подорож р.138 |
|
|
Ex.1,p.138
|
Ex.1,p.138
|
Ex.1,p.138 Ex.2,p.138 Ex.3,p.138
|
WB Ex.1,p.105 Ex.2,p.105
|
вміти правильно вживати вивчені артиклі зі словами |
|
06.05 |
Літні канікули р.139 |
|
|
Ex.1,p.139
|
|
Ex.1,p.139
|
Ex.2,p.139
|
вміти спілкуватися в групах, взяти інтерв’ю |
|
07.05 |
Повторення Подорожі р.140-141 |
advice, composers, festivals, gate, luggage, cancelled, choose, get lost, notice, personally |
|
|
Ex.1,p.140
|
Ex.4,p.141
|
Ex.2,p.140 Ex.3,p.140
|
вміти написати листа другу про свою подорож |
|
08.05 |
Повторення Подорожі р.142 |
|
|
|
|
Ex.5,p.142 Ex.7,p.142
|
Ex.6,p.142
|
узагальнити знання, виконавши завдання |
|
09.05 |
Повторення Подорожі р.142-143 |
|
|
|
|
|
Ex.8,p.142-143 Ex.9,p.143 |
узагальнити знання, виконавши завдання |
|
13.05 |
Проєктна робота. р.143
|
|
|
|
|
Ex10,p143
|
|
вміють працювати в групі |
|
14.05 |
Захист проєктних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
15.05 |
Діагностична робота №8
|
|||||||
|
16.05 |
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
Опрацювати текст |
|
20.05 |
Урок повторення вивченого матеріалу р.144 |
|
|
|
|
|
GB Ex.2,p.78
|
виконати завдання для контролю |
|
21.05 |
Контроль навичок сприймання на слух/аудіювання |
|
|
|
|
|
||
|
22.05 |
Контроль навичок письмового продукування/письмо |
|
|
|
|
|
||
|
23.05 |
Контроль навичок зорового сприймання/читання |
|
|
|
|
|
||
|
27.05 |
Контроль навичок усного продукування /говоріння |
|
|
|
|
|
||
|
28.05 |
Урок повторення вивченого матеріалу за рік |
|
|
|
|
|
||
|
29.05 |
Резервний урок |
|
|
|
|
|
||
|
30.05 |
Резервний урок |
|
|
|
|
|