Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу на ІІ семестр за підручником Карпюк О. Д. – 2023 (4 год - 76) – 2023/2024н.р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу на ІІ семестр за підручником Карпюк О. Д. – 2023 (4 години на тиждень - 76 годин за рік) – 2023/2024н.р.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу на ІІ семестр за підручником  Карпюк О. Д. – 2023 (4 год - 76) – 2023/2024н.р.

ТЕМА 5. ARE YOU A VEGETARIAN? (16 год)

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими, уможливлює обмін ідеями та інформацією, обговорює особливості взаємодії

особистості та групи, демонструє розуміння потреби працювати разом;

Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

з/п

Дата

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Очікуванні результати

 

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

  1.  

15.01

Звички харчування

p.76-77

 

habit, vegetarian,

light,  to someone's taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon,

taste, tissue, vegetarian, eating habit, light food

Australia, France, Egypt, Germany, Italy, Japan, Saudi Arabia, the USA

 

Ex.2,p.76

Ex.3,p.77

 

 

Ex.1,p.76

 

Ex.4,p.77

 

WB

Ex.1,p.57

Ex.2,p.57

Ex.3,p.57

 

 

 

знають лексику уроку, вміти розповісти про свої смаки

 

  1.  

16.01

Гарні манери

p.78

 

 

 

 

Ex.1,p.78

 

Ex.2,p.78

 

Ex.1,p.78

 

WB

Ex.1,p.59

 

знають лексику, вміють розповісти про гарні та погані манери

  1.  

17.01

Здорова їжа

p.79-80

bean

diet

energy

food group

grain

necessary

to digest

 

Ex.2,p.79

 

 

Ex.1,p.79

Ex.3,p.80

Ex.4,p.80

 

 

WB

Ex.1,p.60

Ex.2,p.60

Ex.3,p.60

Ex.4,p.60-61

 

знають лексику, розуміють адаптивні тексти з теми, відповідають на питання

  1.  

18.01

Улюблена їжа

p.81

milk, apples, sugar, salt, tomatoes, biscuits, juice, eggs

all, both, a few, a lot of/lots of, some, any

ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF

 

 

 

Ex.1,p.81

Ex.2,p.81

Ex.3,p.81

 

вміють вживати ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF

  1.  

22.01

На кухні

p.82

compost

home-made

 

 

 

 

 

Ex.1,p.82

Ex.2,p.82

WB

Ex.1,p.62

Ex.3,p.82

 

WB

Ex.2,p.63

знають лексику,вміють працювати в парах

  1.  

23.01

Кухонне приладдя

p.83

fork knife tablespoon desserts poon plate bowl

glass cup frying pan saucepan grater apron oven glove fridge

cooker oven blender microwave

kettle chopping board

 

Ex.1,p.83

 

 

Ex.1,p.83

 

 

Ex.2,p.83

 

Ex.2,p.83

 

WB

Ex.1,p.64

Ex.2,p.64

Ex.3,p.65

вміють запитати та відповісти про приготування їжі

  1.  

24.01

В кав’ярні

p.84

 

FUTURE SIMPLE, BE GOING TO, PRESENT CONTINUOUS

 

 

 

Ex.1,p.84

Ex.2,p.84

 

 

вміють розповідати про прийоми їжі

  1.  

25.01

Готуємо разом

p.85

 

 

 

 

Ex.1,p.85

 

Ex.2,p.85

 

WB

Ex.1,p.66

 

вміють розповісти про продукти, та приготування їжі

  1.  

29.01

Мої смаки

p.86

 

 

Ex.1,p.86

Ex.2,p.86

 

 

 

 

WB

Ex.1,p.67

 

вміють складати діалоги за темою

  1.  

30.01

Повторення. В супермаркеті

p.87

microwave, oven, fork, spoon, jar, cup, fridge, blender

 

 

 

Ex.4,p.87

 

Ex.1,p.87

Ex.2,p.87

Ex.3,p.87

 

WB

Ex.1,p.68

Ex.2,p.68

 

вміють написати рецепт

  1.  

31.01

Повторення

Улюблена їжа

p.88

lamb, salmon, compost, chopsticks, peel, bake, digests,

home-made

 

 

 

Ex.8,p.88

 

Ex.5,p.88

Ex.6,p.88

Ex.7,p.88

 

 

пригадують вивчений матеріал, поговорити про прийоми їжі

  1.  

01.02

Повторення

Пікнік

p.88-89

 

 

 

 

 

Ex.10,p.88

Ex.11,p.89

 

Ex.9,p.88

 

WB

Ex.7,p.71

Ex.8,p.71

вміють запитати та відповісти про приготування їжі

  1.  

05.02

Проєктна робота.

p.89

 

 

 

 

Ex.12,p.89

 

 

вміють працювати в групах

  1.  

06.02

Захист проєктної роботи

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

07.02

Діагностична робота №5

  1.  

08.02

Урок узагальнення знань

p.90

 

 

 

 

 

Ex.1,p.90

Ex.2,p.90

Ex.3,p.90

Ex.4,p.90

 

узагальнили знання, виконавши завдання

ТЕМА 6. BIGGER! STRONGER! FASTER! (19 год)

Ключові компетентності: соціальна та громадянська, екологічна, здоров’язбережувальна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок;

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини, прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,    впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

 

з/п

Дата

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Очікуванні результати

 

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

  1.  

12.02

Спорт

p.92-93

 

habit, vegetarian, light,  to someone's taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon, taste, tissue, vegetarian, eating habit, light food, Australia, France, Egypt, Germany, Italy, Japan, Saudi Arabia, the USA

 

Ex.2,p.76

Ex.3,p.77

 

 

Ex.1,p.76

 

Ex.4,p.77

 

WB

Ex.1,p.57

Ex.2,p.57

Ex.3,p.57

 

 

 

знати лексику, вміти розповісти про своє улюблене заняття

  1.  

13.02

Спорт для здоров’я.

p.94

 

 

 

 

Ex.1,p.78

 

Ex.2,p.78

 

Ex.1,p.78

 

WB

Ex.1,p.59

 

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

  1.  

14.02

Види спорту

p.95

Bean, diet energy

food group grain

necessary  to digest

 

Ex.2,p.79

 

 

Ex.1,p.79

Ex.3,p.80

Ex.4,p.80

 

 

WB

Ex.1,p.60

Ex.2,p.60

Ex.3,p.60

вміти розповісти про улюблений вид спорту

  1.  

15.02

Улюблені ігри

p.96

 

milk, apples, sugar, salt, tomatoes, biscuits, juice, eggs

all, both, a few, a lot of/lots of, some, any

ALL, BOTH, A FEW, A LOT OF/LOTS OF

 

 

 

Ex.1,p.81

Ex.2,p.81

Ex.3,p.81

 

вміти прочитати з отриманням інформації

  1.  

19.02

Улюблені ігри

p.97

compost

home-made

 

 

 

Ex.1,p.82

Ex.2,p.82

Ex.3,p.82

 

WB

Ex.2,p.63

вміти спілкуватись в парах за темою

  1.  

20.02

Улюблений вид спорту

p.98-99

 

fork knife tablespoon desserts poon plate bowl

glass cup frying pan saucepan grater apron oven glove

fridge cooker oven blender

microwave kettle chopping

 

Ex.1,p.83

 

 

Ex.1,p.83

 

 

Ex.2,p.83

 

Ex.2,p.83

 

 

 

 

 

вміти працювати в парах, розповідаючи про свій вид спорту

  1.  

21.02

Я грав у теніс з другої до четвертої.

 

 

FUTURE SIMPLE, BE GOING TO,

 

 

 

Ex.1,p.84

Ex.2,p.84

 

 

вміти вживати вивчені граматичні структури

  1.  

22.02

Олімпійські ігри

p.100

 

 

 

 

Ex.1,p.85

 

Ex.2,p.85

 

WB

Ex.1,p.66

 

знати лексику, вміти спілкуватись в групах за

темою уроку

 

  1.  

26.02

Ігри та спорт

p.101

 

 

Ex.1,p.86

Ex.2,p.86

 

 

 

 

WB

Ex.1,p.67

 

вміти називати спортивне обладнання

  1.  

27.02

Ігри моїх друзів

p.102

 

microwave, oven, fork, spoon, jar, cup, fridge, blender

 

 

 

Ex.4,p.87

 

Ex.1,p.87

Ex.2,p.87

Ex.3,p.87

 

вміти розповісти про свій минулий вікенд

  1.  

28.02

Інтерв’ю

p.103

lamb, salmon, compost,

chopsticks, peel, bake,

digests, home-made

 

 

 

Ex.8,p.88

 

Ex.5,p.88

Ex.6,p.88

Ex.7,p.88

вміти взяти інтерв’ю у друга про спорт

  1.  

29.02

Спорт в моєму житті

p.104

 

 

 

 

 

Ex.10,p.88

Ex.11,p.89

 

Ex.9,p.88

 

WB

Ex.7,p.71

Ex.8,p.71

вміти прочитати текст з розумінням прочитаного

  1.  

04.03

Повторення

Спорт

p.105-106

 

 

 

 

 

Ex.12,p.89

 

 

пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт

  1.  

05.03

Повторення

Спорт та ігри

p.106

 

 

 

 

 

 

 

пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт

  1.  

06.03

Повторення та узагальнення Спорт

p.106-107

 

 

 

 

 

 

пригадати вивчений матеріал, поговорити про спорт

  1.  

07.03

Проєктна робота.

p.107

 

 

 

 

 

 

вміють працювати в групах

  1.  

11.03

Захист проєкту

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

12.03

Діагностична робота №6

 

  1.  

13.03

Урок узагальнення знань

p.108

 

 

 

 

 

Ex.1,p.108

Ex.2,p.108

Ex.3,p.108

Ex.4,p.108

узагальнили знання, виконавши завдання

ТЕМА 7. HAVE YOU BEEN TO THE CAPITAL? (18год)

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, спілкування

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, спілкування: свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими потребами;

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя;

Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

з/п

Дата

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Очікуванні результати

 

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

  1.     

14.03

Столиці

p.110-111

Cairo Egypt  Mexico

origin  sight  eastern

Egyptian  fascinating

northern  royal  southern  western to inspire  to landscape  to locate

 

Ex.1,p.110

Ex.2,p.110

 

Ex.4,p.111

 

Ex.1,p.110

Ex.2,p.110

 

 

Ex.5,p.111

 

Ex.3,p.110

 

WB

Ex.1,p.87

Ex.2,p.87

 

знати лексику, вміти знаходити інформацію про міста та країни

  1.     

18.03

Пам’ятки

p.112

monument, landmarks, sculptures, column, amphitheatre, entrance, parliament

government, place of interest, entrance, landmarks, frescoes

 

Ex.1,p.112

Ex.2,p.112

 

 

Ex.1,p.112

Ex.2,p.112

 

 

Ex.3,p.112

Ex.4,p.112

 

WB

Ex.1,p.88

Ex.2,p.88

 

 

 

вміти розповісти про пам’ятки в місті

 

  1.     

19.03

Визначні місця

р.113-114

 

elections  law

skyscraper wobbly

to collapse to destroy

to fix  to twist

 

Ex.2,p.113

 

Ex.2,p.113

 

Ex.1,p.113

 

Ex.3,p.114

 

WB

Ex.1,p.89

 

вміти прочитати з отриманням інформації

 

  1.     

20.03

Будівлі в місті

р.114

 

 

 

 

 

Ex.4,p.114

Ex.5,p.114

Ex.6,p.114

 

 

вміти розповісти про міста, зображені на малюнках

 

  1.     

21.03

Столиці

р.115

St Paul’s Cathedral, the Kyiv-Pechersk Lavra, the Mariinskyi Palace, Shakespeare’s

Globe, Buckingham Palace, the Prince Volodymyr Monument, the British Museum,

the Bohdan Khmelnytskyi Monument

 

Ex.7,p.115

 

 

Ex.9,p.115

 

Ex.8,p.115

 

 

 

 

 

 

знати пам’ятки Лондона та Києва, вміти розповісти про них

 

  1.     

01.04

Лондон

р.116

 

PAST SIMPLE PASSIVE

 

 

Ex.2,p.116

 

Ex.1,p.116

Ex.3,p.116

 

 

вміти складати Wh-questions  до речень

 

  1.     

02.04

Визначні місця Лондону

р.117

 

Crown Jewels fountain Hyde Park masterpiece  prison

Speakers’ Corner tomb  to bury

to crown at the bottom

 

 

Ex.1,p.117

Ex.2,p.117

 

Ex.3,p.117

 

WB

Ex.1,p.91

 

вміти відповідати на Wh-questions  до речень

  1.     

03.04

Київ

р.118

along, straight ahead, towards over, away, from, opposite,

behind, near here, next to, in front of, on the corner of

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

 

Ex.1,p.118

Ex.2,p.118

 

 

Ex.3,p.118

Ex.4,p.118

 

 

 

вміти використовувати в мовленні

  1.     

04.04

Європа

р.119

 

PRESENT PERFECT

Ex.2,p.119

 

 

Ex.3,p.119

 

Ex.1,p.119

 

 

вміти розповісти в класі про країни, в яких були, місця, які відвідали

  1.     

08.04

Музей в Вашингтоні

р.120

 

 

Ex.1,p.120

Ex.2,p.120

Ex.3,p.120

 

 

Ex.2,p.120

Ex.4,p.120

 

WB

Ex.1,p.94

Ex.2,p.94

 

вміти прочитати з отриманням інформації

 

  1.     

09.04

Лондон

р.121

 

 

 

 

Ex.2,p.121

 

Ex.1,p.121

 

вміти прочитати з отриманням інформації

 

  1.     

10.04

Повторення

Міста

р.122

 

 

 

 

Ex.2,p.122

 

Ex.1,p.122

 

Ex.3,p.122

Ex.4,p.122-123

 

 

узагальнити знання, виконавши завдання

  1.     

11.04

Повторення

Міста

р.123-124

 

 

 

Ex.5,p.123

 

Ex.5,p.123

 

Ex.6,p.123

Ex.7,p.124

 

 

 

узагальнити знання, виконавши завдання

  1.     

15.04

Повторення

Міста

р.125

 

 

 

 

 

Ex.8,p.125

 

Ex.9,p.125

 

WB

Ex.3,p.96-97

узагальнити знання, виконавши завдання

  1.     

16.04

Проєктна робота.

р.125

 

 

 

 

 

 

вміють працювати в групах

  1.     

17.04

Захист проєктної роботи.

 

 

 

 

 

 

 

  1.     

18.04

Діагностична робота №7

 

  1.     

22.04

Урок узагальнення вивченого матеріалу

р.126

 

 

 

 

 

Ex.1,p.126

Ex.2,p.126

Ex.3,p.126

Ex.4,p.126

 

вміють узагальнити знання, виконавши завдання

ТЕМА 8. WHERE TO GO? (16год) + 4к.р

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності, креативність

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність, участь у креативній діяльності: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу.

Екологічна безпека та сталий розвиток: обговорює участь у шкільних екологічних заходах;

Здоров’я і  безпека: прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет, формулює правила безпеки онлайн спілкування;

Підприємливість та фінансова грамотність: пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

з/п

Дата

Тематика спілкування. Тема.

Підтема.

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Очікуванні результати

 

Лексика

Граматика

Читання зорове сприймання

Аудіювання

Сприймання на слух

Мовлення

Усна взаємодія

 

Письмо

Писемне продукування

  1.     

23.04

Клімат в Україні

р.128-129

 

advice  document excursion reception desk sandals  suggestion visa Arctic continental tropical plenty (of)

to pack  to get a visa

 

Ex.2,p.128

Ex.3,p.128

Ex.4,p.129

 

 

 

Ex.1,p.128

Ex.5,p.129

 

 

WB

Ex.1,p.98

Ex.2,p.98

Ex.3,p.99

 

вміти написати про свою подорож

  1.     

24.04

Подорож

р.130

souvenirs, hire, holiday, tickets, packed, flight

airport, luggage, travel insurance, to arrange, to book, to pack

 

 

 

 

Ex.1,p.130

Ex.2,p.130

Ex.3,p.130

 

знати лексику, складати речення з новою лексикою

  1.     

25.04

Подорожі

р.131-133

birthplace composer concert  festival  musical pond terrific  apart from personally to get lost

 

Ex.2,p.131-132

 

Ex.3,p.133

 

 

Ex.1,p.131

Ex.4,p.133

Ex.5,p.133

 

 

WB

Ex.1,p.101

Ex.2,p.101

 

вміти прочитати з отриманням інформації про країни

 

  1.     

29.04

Екскурсії

р.134

 

MIXED TENSES

 

 

Ex.1,p.134

 

Ex.2,p.134

Ex.3,p.134

Ex.4,p.134

вміти утворити питальні речення з розповідних

  1.     

30.04

В аеропорту

р.135

boarding pass check-in clerk

departure  gate  passenger  to cancel  to delay  to notice

to be stuck

Can

Could

Ex.2,p.135

 

Ex.3,p.135

Ex.4,p.135

Ex.5,p.135

Ex.1,p.135

 

WB

Ex.1,p.103

 

вміти створити діалог з однокласниками за темою уроку

  1.     

01.05

В літаку

р.136-137

to get on, a plane to get off, a plane,  to fasten, your seat belt, to go through, passport  control, to order a snack, take off

 

Ex.1,p.136

Ex.2,p.136

 

 

Ex.1,p.136

 

 

Ex.3,p.136-137

Ex.4,p.137

 

 

знати лексику уроку, вміти складати речення з новою лексикою

  1.     

02.05

Валізи в подорож

р.138

 

 

Ex.1,p.138

 

Ex.1,p.138

 

Ex.1,p.138

Ex.2,p.138

Ex.3,p.138

 

WB

Ex.1,p.105

Ex.2,p.105

 

вміти правильно вживати вивчені артиклі зі словами

  1.     

06.05

Літні канікули

р.139

 

 

Ex.1,p.139

 

 

Ex.1,p.139

 

Ex.2,p.139

 

 

вміти спілкуватися в групах, взяти інтерв’ю

  1.     

07.05

Повторення

Подорожі

р.140-141

advice, composers,

festivals, gate, luggage,

cancelled, choose, get

lost, notice, personally

 

 

Ex.1,p.140

 

Ex.4,p.141

 

Ex.2,p.140

Ex.3,p.140

 

вміти написати листа другу про свою подорож

  1.     

08.05

Повторення

Подорожі

р.142

 

 

 

 

Ex.5,p.142

Ex.7,p.142

 

Ex.6,p.142

 

узагальнити знання, виконавши завдання

  1.     

09.05

Повторення

Подорожі

р.142-143

 

 

 

 

 

Ex.8,p.142-143

Ex.9,p.143

узагальнити знання, виконавши завдання

  1.     

13.05

Проєктна робота.

р.143

 

 

 

 

 

Ex10,p143

 

 

вміють працювати в групі

  1.     

14.05

Захист проєктних робіт

 

 

 

 

 

 

 

  1.     

15.05

Діагностична робота №8

 

  1.     

16.05

Домашнє читання

 

 

 

 

 

 

Опрацювати текст

  1.     

20.05

Урок повторення вивченого матеріалу

р.144

 

 

 

 

 

GB

Ex.2,p.78

 

виконати завдання для контролю

  1.     

21.05

Контроль навичок сприймання на слух/аудіювання

 

 

 

 

 

  1.     

22.05

Контроль навичок письмового продукування/письмо

 

 

 

 

 

  1.     

23.05

Контроль навичок зорового сприймання/читання

 

 

 

 

 

  1.     

27.05

Контроль навичок усного продукування /говоріння

 

 

 

 

 

  1.     

28.05

Урок повторення вивченого матеріалу за рік

 

 

 

 

 

  1.     

29.05

Резервний урок

 

 

 

 

 

  1.     

30.05

Резервний урок

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Кушнір Євгенія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тростенюк Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Будаква Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Радєва Ірина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
9 січня
Переглядів
4061
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку