Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу за підручником А.Несвіт IІ семестр зі змістовими лініями. Планування відповідає Програмі та змісту підручника
Календарно-тематичне планування з англійської мови ( 1І семестр)
для 6 класу (за підручником Алли Несвіт)
№ п/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії
|
Д/з |
||||||
Мовленнєва компетенція |
||||||||||||
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Усне продукування |
Писемне Продукування
|
Лексика |
Граматика |
|||||
Спорт та ігри |
||||||||||||
49 |
|
Спорт у нашому житті |
Впр. 1, С. 78 |
Впр. 3,4, С. 79 |
Впр. 5 С.79 |
|
Впр. 2, с.78 |
Впр. 6, С. 80 |
ЛО теми |
Прислівник |
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту
|
Впр. 6 б), с. 80 |
50 |
|
Спортивні змагання |
Впр. 2 С. 81 |
Впр. 3 С. 81 |
|
Впр. 3 С. 81 |
В. 1, с.80 |
Впр. 4 С. 82 |
ЛО теми |
Прислівник |
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту
|
В. 4, с.82 |
51 |
|
Спортивні змагання |
|
Впр. 5,6 С. 82-83. |
Впр. 5,6 С. 82-83. |
|
Повідомлення учнів |
|
ЛО теми |
Часи дієслова |
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту
|
Повідомлення учнів |
52 |
|
Улюблений вид спорту |
|
В. 3, с. 85 |
В. 1, 3, 4 с. 84-85 |
|
В. 2, с.84 |
В. 4, с.85 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Визначає власні спортивні уподобання і потреби
|
Вивчити діалог |
53 |
|
Улюблений вид спорту |
|
Впр. 6,7 С. 85-86 |
Діалоги напам’ять |
|
В. 5, с. 85 |
В. 7, с.86 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Визначає власні спортивні уподобання і потреби
|
В. 7, с.86 |
54 |
|
Заняття спортом |
В. 1,3, с.87 |
В. 3, с.87 |
В. 2,3, с.87 |
|
|
Впр. З зошита |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Визначає власні спортивні уподобання і потреби
|
В.1, с.87 (вивчити слова) |
55 |
|
Заняття спортом |
|
Впр. 5,6 С. 88 |
В. 4, с.88 |
|
В. 5,с. 88 |
В. 6, с. 88 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Визначає власні спортивні уподобання і потреби
|
В. 5, 88 |
56 |
|
Бейсбол |
В. 2, с.89 |
Впр. 2,3 С. 89-90 |
В. 61, с.89 |
|
|
Впр. З зошита |
ЛО теми |
Модальні дієслова |
Визначає власні спортивні уподобання і потреби
|
В. 1 с. 89 |
57 |
|
Бейсбол |
|
Впр. 4,5, С. 90 |
Впр. 4, С. 90 |
|
|
В. 6, 91 |
ЛО теми |
Модальні дієслова |
Визначає власні спортивні уподобання і потреби
|
В. 6, С. 91 |
58 |
|
Де ми займаємось спортом |
|
Впр.2,3 С.91-92 |
В. 1,2, с.91 |
|
Впр. 3,С.92 |
В.5, 6, с.21 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань
|
В. 3, с.92 |
59 |
|
Де ми займаємось спортом |
|
Впр.4 С.92 |
В. 5, с.93 |
|
Впр. 4,С.92 |
Впр. 6,с.93 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни під час занять спортом |
Написати твір |
Подорож |
||||||||||||
60 |
|
Різні види подороджей |
|
В. 3, с.97 |
В. 2, 4, 5, с.96-97 |
|
В. 5, с.23 |
Впр. 6, С. 97 |
ЛО теми |
Прикметник |
Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту |
Впр. 1 С. 96 |
61 |
|
Планування подорожі |
В. 6, с.99 |
Впр. 4 С.99 |
В. 2, с. 98 |
|
В. 1, 3, с. 98-99 |
Впр. 7 С. 99 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
Впр. 7 С. 99 |
62 |
|
Різні види подороджей |
Впр. 2 С.101 |
Впр. 2,3 С.101 |
В. 3, 4с.101 |
|
В. 1, с. 100 |
В. 5, с.101 |
ЛО теми, с. 100 |
Часи дієслова |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту
|
В. 1, с. 100 |
63 |
|
Одяг для подорожей |
|
В. 2-4, с. 103 |
В. 2-4, с. 103 |
|
Впр. 1 С.102 |
Впр. 4 С.102 |
ЛО теми, с. 102 |
Часи дієслова |
Свідомо вибирає одяг для подорожей згідно правил гігієни
|
Впр. 7 С.32 |
64 |
|
Одяг для подорожей |
В. 5, с. 104 |
В. 5, с. 104 |
В 6, с.104 |
В. 7, с.104 |
|
В. 7, с.104 |
ЛО теми с.102 |
Модальне дієслово should |
Свідомо вибирає одяг для подорожей згідно правил гігієни
|
В. 7, с.104 |
65 |
|
Громадський транспорт |
В. 1, 3 с. 105 |
В. 1- 3 с. 105 |
В.3, с.106 |
|
|
|
ЛО теми с.105 |
Часи дієслова |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху
|
Впр. 1, С.105 |
66 |
|
Громадський транспорт |
|
Впр. 4 С.107 |
Впр. 4 С.107 |
|
В. 5, 6, с. 108 |
В. 7, с. 108 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху
|
Впр. З зошита |
67 |
|
Подорожі поїздом |
В. 2, с. 109 |
В. 1-3, с. 109 |
В. 1-3, с. 109 |
|
|
Впр. 3 С.109 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту |
Скласти діалог |
68 |
|
Подорожі поїздом |
|
В. 4,5, с. 111 |
В. 4-5, с.111 |
|
В. 5, с.111 |
В. 6, с.111 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту |
В. 6, с.111 |
69 |
|
Поїздки по місту |
В. 1, с. 112 |
В.2,4, с.114 |
В.3, с.114 |
|
В. 5, с.114 |
В.6, с.114 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху
|
В. 1, с. 112 |
70 |
|
Поїздки по Україні |
|
Впр. 5, С.116 |
Впр. 2,4, С.115-116 |
|
|
В. 1, 3, с. 115-116 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Порівнює вартість подорожей різними видами транспорту |
В. 5, с.116 |
Велика Британія. Лондон |
||||||||||||
71 |
|
Визначні місця Лондона |
В. 1, 2, с. 120-121 |
В. 2, с. 121 |
Впр. 3 С.121 |
|
В. 4, 121 |
|
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 1, с.120 |
72 |
|
Визначні місця Лондона |
|
Впр. 5,6 С. 121-122 |
В. 6, с. 122 |
|
|
В. 7, с.122 |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 7, с. 122 |
73 |
|
Віртуальна мандрівка Лондоном |
В. 1, с. 123 |
В. 4, с. 124 |
В. 2,3, с.123-124 |
|
|
|
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В.4, с.124 |
74 |
|
Віртуальна мандрівка Лондоном |
Повідомлення учнів |
|
В.5,6, с.125 |
|
В. 7, с.125 |
В. 7, с.125 |
ЛО теми |
Структура to be going to |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 7, с.125 |
75 |
|
Музеї Лондона |
В. 2, с. 128 |
В. 2, с. 128 |
В. 1, с.128 |
|
В. 2, с. 128 |
В. 3, с. 128 |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 2, с. 128 |
76 |
|
Музеї Лондона |
|
|
В. 4, 5, с.129 |
|
|
В. 6, с.129 |
ЛО теми |
Структури as…as, not so as |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
Впр. з зошита |
77 |
|
Обираємо маршрут |
В. 3, с. 131 |
В. 1, 3, с. 131 |
В. 2, с. 131 |
|
|
Вправи з зошита |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
Вивчити діалог |
78 |
|
Обираємо маршрут |
|
Впр. 4, 6, С. 132 |
В. 5, с.132 |
|
|
Впр.6, С. 132 |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 5, с.132 |
79 |
|
Парки Лондона |
|
Впр. 1, 2, 5 С. 133-134 |
В. 3, 4, с.134 |
|
В. 4, с.134 |
|
ЛО теми |
Часи дієслова |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 2, с.134 |
80 |
|
Парки Лондона |
|
Впр. 5, С. 135 |
Впр. 5, С. 135 |
|
|
Впр. 5, С. 135 |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Порівнює звичаї, традиції, спосіб життя в різних країнах
|
В. 6, с.135 |
Україна. Київ |
||||||||||||
81 |
|
Визначні місця Києва |
В. 5, с. 140 |
Впр. 2 С. 138 |
В. 3-5, с. 139-140 |
|
В. 1, с.138 |
В. 6, с.140 |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
В. 8, с.62 |
82 |
|
Мандрівка Києвом |
Впр. 1, 3 С.140-141 |
Впр.3 С.141 |
В. 2, с.141 |
|
В. 1, с. 140 |
|
ЛО теми |
Теперішні часи |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
Впр.3 С.141 |
83 |
|
Мандрівка Києвом |
|
В. 4, с. 142 |
В. 5, с.142 |
|
|
Впр. 6 С. 142 |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
Вправа з зошита |
84 |
|
Києво-Печерська Лавра |
Впр. 1 С. 143 |
Впр. 1 С. 143 |
Впр. 2,3 С. 144 |
|
Впр. 4 С. 144 |
Впр. 5 С. 145 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
Впр. 1 С. 143 |
85 |
|
Запитуємо про напрямок |
В. 1, с.145 |
В. 2, с.146 |
В. 3, с. 146 |
|
|
Вправа з зошита |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
Вивчити діалог |
86 |
|
Запитуємо про напрямок |
|
Впр. 4, С.148 |
В. 5, с.148 |
|
Діалоги |
Впр. 4, С.148 |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
Впр. 4, С.148 |
87 |
|
Вуличний рух |
|
Впр. 1, 2. С.149 |
В. 3, с.149 |
|
|
В. 3, с. 149 |
ЛО теми, с. 149 |
Теперішній неозначений час |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
Вивчити лексику |
88 |
|
Вуличний рух |
|
В. 4, с. 150 |
В. 4, с. 150 |
|
В. 5, с. 151 |
В. 5, с. 151 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
В. 5, с. 151 |
89 |
|
Візит до Києва |
|
В. 1-3, с. 152-153 |
|
В. 2, с. 152 |
В. 1, 153 |
В. 2, с. 152 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
В. 2, с. 152 |
90 |
|
Візит до Києва |
|
В. 4, 5, с. 153-154 |
В. 5, с. 153 |
|
|
В. 6, с. 154 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
В. 6, с. 154 |
91 |
|
Мандрівка Києвом |
В. 2, с. 155 |
В. 2, 3, с. 155-156 |
В. 2, 4, 5, с. 154-156 |
|
В. 1, с. 154 |
В. 6, с. 157 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Демонструє розуміння цінності культурної спадщини рідного народу
|
В. 6, с. 157 |
Шкільне життя |
||||||||||||
92 |
|
Шкільні предмети |
В. 1, с. 160 |
В. 3-6, с. 161-162 |
В. 2,5 с. 161 |
В. 3, с. 161 |
|
В. 6, с. 162 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
Вивчити лексику |
93 |
|
Розклад уроків |
|
В. 3, 5, с. 166 |
В. 2, 4, с. 164-165 |
В. 5, с.166 |
В. 1, с. 164 |
В. 5, с.166 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
В. 5, с.166 |
94 |
|
Географічні цікавинки |
|
В. 1, 2, с. 167-168 |
В. 3, 4, с. 169 |
|
|
В. 5, 170 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
В. 1, 2, с. 168 – вивч. слова |
95 |
|
Географічні цікавинки |
|
В. 1-5, с. 171-173 |
В. 5, с. 172 |
|
|
В. 6, с. 173 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
В. 6, 173 |
96 |
|
Урок фізкультури |
В. 1, с. 174 |
В. 2, 3, с. 175 |
|
|
|
В. 3, с. 175 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
В. 2, с. 175 |
97 |
|
Урок фізкультури |
|
В. 4, с. 176 |
В. 5, с. 177 |
|
|
В. 6, с. 177 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
В. 4, с. 176 |
98 |
|
Урок англійської мови |
В. 2, с. 179 |
В. 1, с. 178 |
|
|
|
В. 3, с. 179 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
В. 1, с. 178 |
99 |
|
Урок англійської мови |
|
В. 4, с. 179 |
В. 5, с. 179 |
|
|
В. 6, 180 |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Показує розуміння необхідності наполегливого навчання |
Підг до к. р. |
100 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 |
|
Узагальнення і систематизація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|