КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
ЗА ПІДРУЧНИКОМ КАРП’ЮК
ІI семестр
№ |
Дата |
Тема |
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Здорове сприймання |
Домашнє завдання |
|
Тема 5. Покупки 13 годин
|
|
|||||||||
На кінець теми учні повинні вміти розповідати про різноманітність магазинів, грамотно розподіляти свої фінанси, розвивати практичні аспекти фінансових питань, писати особисті листи пов’язані зі сферою торгівлі, ідентифікувати власні права і обов’язки споживача, ставити запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі інтернет |
|
|||||||||
|
|
Види магазинів |
Ex. 1, p. 110 |
Proper Nouns, common nouns |
Ex. 1, p. 110 |
Ex. 2, p. 110 |
|
Ex. 2(с), p. 110 |
Вивчити лексику |
|
|
|
В супермаркеті |
Ex. 1, p. 110 |
Present Simple |
|
Ex. 4, p. 111 |
|
Ex. 3, p.111 |
Ex. 4, p. 111 |
|
|
|
Магазини у Великій Британії |
Ex. 1, p. 113 |
Past Simple |
Ex. 1, p. 113 |
Ex. 3, p. 114 |
Ex. 2, p. 114 |
Ex. 1, p. 113 |
Ex. 4, p. 114 |
|
|
|
Найвідоміші магазини у Лондоні |
С 118 |
Питальні речення |
Ex. 1 p. 116
|
Ex. 3, p. 118 |
|
Ex. 2, p. 117 |
Ex. 5 p. 119 Скласти діалог |
|
|
|
Виконання граматичних вправ |
Ex. 6, p. 121 |
Past Simple |
Ex. 3, p. 120 |
Ex. 1 p. 120 Ex.4, p. 121 |
Ex. 2 p. 120 |
Ex. 3, p. 120 |
Ex. 5 p. 121 |
|
|
|
Список покупок |
|
Ступені порівняння .прикметників |
|
Ex.6(в), p. 122 |
Ex. 7(а), p. 122 |
Ex. 7(в), p. 122 |
Ex. 7 p. 122 |
|
|
|
Враження від покупок у Лондоні Робота продавця |
С 124
|
Ступені порівняння прикметників |
Ex. 5, p. 126 |
Ex. 6, p. 127 |
|
Ex. 2, p. 128 |
Ex. 7, p. 127 |
|
|
|
Магазини в моєму місті |
|
|
|
|
|
Ex. 1 p. 128 |
Ex. 1 p. 128 |
|
|
|
Поход до магазинів |
|
Ex. 2, p. 130
|
|
Ex. 1, p. 130 |
Ex.2, p. 130 |
Ex. , 3 4(а), p.131 |
Ex. 5, p. 132 |
|
|
|
Покупки |
Ex. 5(а), p. 132 |
|
|
Монологічні висловлювання за темою |
|
Ex. 6, p. 132 |
|
|
|
|
Мої покупки |
|
possessive pronouns as complement: mine, yours, his, hers, ours, theirs |
|
Діалоги про покупки |
Граматичні вправи |
|
Ex. 8, p. 133 |
|
|
|
Звичайні покупки |
Активна лексика за темою |
Прямий порядок слів в реченні |
|
|
|
Написання листа другу про покупки |
Написати листа другу про покупки |
|
|
|
Урок позакласного читання “ Dragon Soup” |
|
|
Ex. 1, p. 134 |
Ex. 1, p. 137 |
|
|
Переказати оповідання |
|
Тема 6. Подорож 13 годин |
|
|||||||||
На кінець теми учні повинні вміти планувати свою подорож, обговорювати переваги екологічних видів транспорту, пояснювати важливість дотримання правил дорожнього руху, порівнювати вартість дорожнього руху, планувати краєзнавчу подорож |
|
|||||||||
|
|
Види Транспорту |
Get into Ex. 1-2, p. 142 |
Preposition of, for |
Ex. 1-2, p. 142-143 |
Ex. 4, p. 143 |
Ex.3, p. 143 |
Ex.1-3, p.142-143 |
Ex. 4, p. 143 |
|
|
|
Подорож
|
Ex. 3(в), p. 145 |
Present Perfect |
Ex. 1, p. 144
|
Ex. 2, p. 145 |
|
Ex. 1, p. 144 |
Ex. 4, p. 146 |
|
|
|
Подорож літаком |
By plane |
Past Simple |
Ex. 5 , p.146 |
Ex.7, p. 147 |
Ex.6, p. 147 |
Ex. 5, p. 146 |
Ex.7, p. 147 |
|
|
|
Мій улюблений вид подорожі |
Ex. 1(а), p. 148 Ex. 5, p. 150 |
Not ..enough Too… |
Ex. 1 p. 148 |
Ex. 2, p. 148
|
|
Ex. 3, p. 149 |
Ex. 5, p. 150 |
|
|
|
Виконання граматичних вправ |
|
Present Perfect |
Ex. 2, p. 151 |
|
Ex.1, p. 151 |
Ex. 3, p. 151 |
Ex. 3, p. 151 |
|
|
|
Виконання граматичних вправ |
|
Preposition with,without |
|
Ex. 6, p. 152 |
Ex.5, p. 152 |
Ex. 4, p. 152 |
Ex. 7, p. 153 |
|
|
|
Подорож потягом |
Ex. 1, p. 154 |
|
Ex. 1, p.153
|
Ex. 2, p. 154 |
|
Ex.4(а),p.154 |
Скласти діалог |
|
|
|
Подорожі Україною |
The best way |
Past Simple |
Ex. 1, p.153 |
Ex. 3, p.154
|
Ex. 1, p.156
|
|
Ex. 6, p. 155 |
|
|
|
Подорожі |
|
|
|
Ex. 5, p.155
|
Ex. 6, p.155
|
Ex. 2, p.156
|
|
|
|
|
Подорож морем |
By ship |
Past Simple |
|
|
Написання листа другу |
|
Написати листа другу про подорож |
|
|
|
Подорож суходолом |
|
Питальні речення |
|
|
|
Ex.4(в), p.155
|
Підготувати розповідь про подорож |
|
|
|
Подорож |
|
Preposition with,without |
|
|
Виконання тестових лекс.-грам. вправ |
|
Завдання на картках |
|
|
|
Моя остання подорож |
Активна лексика за темою |
Прямий порядок слів в реченні |
|
Монологічні висловлювання за темою |
|
|
Повторити вивчену лексику з теми |
|
Тема 7. Велика Британія 13 годин
|
|
|||||||||
На кінець теми учні повинні вміти спілкуватися досить легко в реальних та умовно-комунікативних ситуаціях, вести прості повсякденні розмови , без зусиль висловлювати свою точку зору за темою.
|
|
|||||||||
|
|
Країни та національності |
Ex. 1(а), p.157
|
Pronoun- posessive |
|
Ex. 2, p.158 |
|
|
Ex. 4, p.158 |
|
|
|
Лондон |
|
|
Ex. 2(в), p.161 |
Ex. 2(а), p.161 |
|
Ex.2(в), p.161 |
Переказати текст |
|
|
|
Музеї Великої Британії |
|
There is There are |
Ex. 2(в), p.162 |
Виконання пит.вправ |
|
Ex. 2(в), p. 162 |
Написати 6 речень про музеї |
|
|
|
Пам’ятки Великої Британії |
Ex. 4, p. 164 |
|
Ex. 2(в), p.162 |
|
Питальні речення |
|
Робота з картками |
|
|
|
Визначні місця Києва |
|
Present Simple |
|
|
|
Ex. 5, p. 165 |
Ex. 5, p. 165 |
|
|
|
Подорож до Лондона
|
x. 2, p. 167 |
Pronouns mine,yours,his,hers |
Ex. 2, p. 167 |
Ex. 1, p. 167 |
|
Ex. 6, p. 167 |
Ex. 6, p. 167 |
|
|
|
Путівник Лондона |
|
Питальні речення |
Ex. 3(а), p. 168 |
|
|
Ex.3(а),p.168 |
Підготувати розповідь про одне з визначних місць Лондона |
|
|
|
Виконання граматичних вправ |
|
Ступені порів. прикметників с. 199
|
Ex. 3(а), p. 168 |
|
|
Ex. 3(а), p. 168 |
Ex. 6, p. 170 |
|
|
|
Виконання граматичних вправ |
|
Означений aртикль the |
Ex. 2, p. 172 |
|
Ex.1, p. 172 |
Ex. 2, p. 172 |
Ex. 3, p. 173 |
|
|
|
Подорож Лондоном |
|
|
Ex. 2, p. 174 |
Ex. 1, p. 174 Ex.3, p. 174 |
|
|
Скласти запитання про Лондон |
|
|
|
Путівник Києва |
|
|
|
Складання діалогів |
|
Ex. 5, p. 176 |
Підготувати діалог |
|
|
|
Написання листівки |
Активна лексика за темою |
|
|
Ex. 1, p. 178 |
|
|
Ex. 2, p. 178 |
|
|
|
Визначні місця Великої Британії |
|
|
Текст з теми |
|
|
|
Повторити лексику |
|
Тема 8. Україна 11 годин
|
|
|||||||||
На кінець теми учні повинні вміти порівнювати нашу країну з іншими європейськими країнами, висловлювати свою думку, писати листи, в яких розповідати про культуру і звичаї своєї країни, вести екскурсію по історичним місцям. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Київу. Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві |
|
|||||||||
|
|
Київ – столиця України. |
Активна лексика за темою |
Структури There is/There are |
|
Складання діалогів |
|
Kyiv |
Написати 6 речень про Київ |
|
|
|
Київ – столиця України. |
Активна лексика за темою |
Структури There is/There are |
|
Опис відомих місць у Києві |
|
|
Робота з картками |
|
|
|
Екскурсія по столиці |
|
Present Simple
|
|
Питальні речення |
|
A Trip Around Kyiv |
Підготувати розповідь про одне з визначних місць Києва |
|
|
|
Визначні пам’ятки Києва |
Визначні пам’ятки Києва |
Минулий доконаний час |
|
Питально відпов.вправи |
Написання листа другу |
|
Написати лист про Київ. |
|
|
|
Ориєнтування містом |
Напрямок |
Прийменники місця |
Text |
|
|
Робота з картками |
Описати дорогу до… |
|
|
|
Вказуємо напрямок. |
|
Теперішній доконаний час |
|
|
Робота з картками |
|
Скласти діалогза зразком |
|
|
|
Дорожні знаки та вивіски. |
|
Модальне дієслово “should”. |
|
Скласти діалогза зразком |
|
|
Робота з картками |
|
|
|
Шкільна екскурсія до Києва. |
Important places |
|
|
|
|
Робота з картками |
Робота з картками |
|
|
|
Виконання граматичних вправ |
|
Минулий доконаний час |
|
|
|
Граматичні вправи |
Робота з картками |
|
|
|
Майдан Незалежності |
|
|
Text |
|
|
|
Прочитати текст |
|
|
|
Урок позакласного читання “More About Tradition” |
|
|
|
|
|
More About Tradition |
Виконати завдання за текстом |
|
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
Контроль читання |
Повторити лексику |
|
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
Повторити лексику і граматику |
|
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
Контроль письма |
|
Вивчити тему на одну із запропонованих тем |
|
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
Повторити лексику |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
|
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
|
|
Резервний урок
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|