Календарно-тематичне планування з англійської мови
для учнів 2-Б класa за підручником О.Карпюк
І семестр ( 2 години на тиждень )
№ |
Дата |
Тема
|
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Домашнє завдання |
Я, моя сім’я і друзі |
||||||||
1 |
03.09 |
Вступний інструктаж з правил поведінки на уроці. Знайомство. Вступ. Повторення. |
с. 4 - 5 |
алфавіт |
|
в.1, с. 4 |
в.3, с. 5 |
Повтор. алфавіт |
2 |
05.09 |
Знайомство. Активізація граматичної компетенції. |
с. 6 - 7 |
алфавіт |
|
в. 1, с. 6 |
в.2, с. 6 |
в. 3, с.7 |
3 |
10.09 |
Зустрічайте моїх друзів. Привітання. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
с. 8 - 9 |
to be у Present Simple |
в. 2, с.9 |
в. 1, с.8 |
в.2 , с.9 |
в.4 , с.9 |
4 |
12.09 |
Знайомство. Привітання. Цифри. Удосконалення навичок монологічного мовлення. |
с. 10 - 11 |
to be у Pr.Simple (пит), коротка відповідь |
в. 2, с.11 |
в. 1, с.10 |
в.2 , с.11, в.3 , с.11 |
в.4 , с.11 |
5 |
17.09 |
Знайомство. Привітання. Вітання. Прощання. Введення граматичного матеріалу |
с.12 - 13 с.14 - 15 |
to be у Present Simple He/she is |
в.2 , с.13 в. 4, с.15 |
в. 1, с.14 в. 3, с.15 |
в.1 , с.12 в. 2, с.14 |
в.3 , с.13 в.5, с.15 |
6 |
19.09 |
Мої друзі. Активізація навичок усного мовлення
|
с.16 - 17 |
to be у Pr.Simple (пит), корот відповідь |
в. 5, с.17 |
в.1 , с.16, в.4 , с.17 |
в.2 , с.16, в. 3, с.16 |
в.6 , с.17 |
7 |
24.09 |
Моя сім’я Мої бабуся та дідусь. Розвиток граматичної навички. |
с. 24 - 25 с. 26 - 27 |
Is this …? This is… . |
в.5, с.25 в.5, с.27 |
в.1, с.24 в. 4, с.27 |
в.2, с.24, в.3, с.24 в.2, с.26, |
в.5, с.25 в.6, с.27 |
8 |
26.09 |
Моя сім’я. Вік. Цифри. Розвиток навичок читання. |
с. 28 – 29 с. 30 - 31 |
I am, He/she is |
в.4, с.29 в.3, с.30 |
в.1, с.28 в.1, с.30, в.2, с. 31 |
в.2, с.28 в.1, с.30 |
в.5, с.29 в.4, с.31 |
9 |
01.10 |
Я, моя сім’я і друзі Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
с. 34 - 35 |
I am, He/she is |
в.3, с.34 |
|
в.1, с.34, в.2, с.34, в.4, с.35, |
Виконати завдання в зош. |
Школа |
||||||||
10 |
03.10 |
В школі. Введення лексичного матеріалу. |
с. 36 - 37 |
I am |
в.5, с.37 |
в.2,3, с.36 |
в.1, с.36 в.4, с.37 |
в. 6, с.37 |
11
|
08.10 |
На уроці. Розвиток навичок аудіювання. |
с. 38 - 39 |
Is it…? Короткі відповіді |
в.4, с. 39 |
в.1,2, с.38 |
в.3, с.39 |
в.5, с.39 |
12 |
10.10 |
Шкільні речі. Вивчення нових ЛО. |
с. 40 – 41 |
It is a … |
в.4, с. 41 |
в. 1, с.40 |
в. 2, с.40 в. 3, с.41 |
в.5, с.41 |
13 |
17.10 |
Шкільні речі. Удосконалення мовленнєвих навичок. |
с. 42 - 43 |
That/This is a … What is this/that? |
в.5, с.43 |
в.2,3, с.42 |
в.1, с.42 в.4, с.43 |
в.6, с.43 |
14 |
22.10 |
Школа. Клас. Формування фонетичних навичок. |
с. 44 – 45 |
On, in, under |
в.5, с.45 |
в.2, с.44 |
в.3, с.44 в.4, с.45 |
в.6, с.45 |
15 |
24.10 |
Школа. Клас. Активізація ЛО.
|
с. 46 - 47 |
Where is …? |
в.5, с.47 |
в.1, с.46 в.4, с.47 |
в.2, с.46 в.3, с.47 |
в.6, с.47 |
16 |
05.11 |
Школа. Клас. Цифри. Виконання граматичних вправ. |
с. 48 – 49 |
This/that Where is …? числівники |
в.4, с.49 |
в.1, с.48, в.3, с.49 |
в.2, с.48 |
в.5, с.49 |
17 |
07.11 |
Школа. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
с. 50 - 51 |
This/that Where is …? числівники |
картки |
в.3, с.50 |
в.1,2, с.50 в.5, с.51 |
Виконати завд. на картках |
Свята та традиції (Продукти харчування) |
||||||||
18 |
12.11 |
Свята Активізація нової лексики. |
с. 52 - 53 |
Множина ім-ків,are |
в.5, с.53 |
в.2,3, с.52 |
в.1-3, с.52 |
в.6, с.53 |
19 |
14.11 |
Свята. Побудова усних повідомлень. |
с. 54 - 55 |
Множина ім-ків,are |
в.4, с.55 |
в.2, с.54 |
в.3, с.55 |
в.5, с.55 |
20 |
19.11 |
Підготовка до свята. Удосконалення навичок діалогічного мовлення.
|
с. 56 - 57 |
Множина ім-ків, are |
в.4, с.57 |
в.2, с.56 |
в.3, с.57 |
в.5, с.57 |
21 |
21.11 |
Свята. Кольори. Формування фонетичних навичок. |
с. 58 - 59 |
Is it…? It is a … |
картки |
в.2, с.58 |
в.3,4, с.59 |
в.5, с.59 |
22 |
26.11 |
Подарунки до свята. Вдосконалення граматичної компетенції.. |
с. 60 - 61 |
Where is …? |
в.5, с.61 |
в.2, с.60 |
в.3, с.60 в.4, с.61 |
в.1, с.60 |
23 |
28.11 |
Щасливого Різдва! Удосконалення навичок монологічного мовлення. |
с. 62 – 65
|
Where is …? |
в.4, с.63 в.4, с.65 |
в.1, с.64 |
в.2, с.62 в.3, с.64-65 |
в.5, с.63 в.5, с.65 |
24 |
03.12 |
Свята.Підсумковий урок теми. Активізація граматичної компетенції. |
с. 66 - 67 |
Множина ім-ків, are |
картки |
|
в.1,2, с.66 в.5, с.67 |
в.4, с.67 |
25 |
05.12 |
Свята та традиції Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
|
|
Повторити грам. матеріал |
26 |
10.12 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Виконати завдання на картках |
27 |
12.12 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Повторити грам. матеріал |
28 |
17.12 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Виконати завдання в зош. |
29 |
19.12 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Повторити лекс. матеріал |
30 |
26.12 |
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
31 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
Повторити ЛО та ГС |
2-Б |
|
Контрольні роботи |
Тематичні |
Контроль письма 10.12 Контроль аудіювання 17.12 Контроль читання 12.12 Контроль говоріння 19.12 |
Я, моя сім’я і друзі 03.09-01.10 Школа 03.10-07.11 Свята та традиції (Продукти харчування) 12.11-05.12 |
Календарно-тематичне планування з англійської мови
для учнів 2-В класa за підручником О.Карпюк
І семестр ( 2 години на тиждень )
№ |
Дата |
Тема
|
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Домашнє завдання |
Я, моя сім’я і друзі |
||||||||
1 |
04.09 |
Вступний інструктаж з правил поведінки на уроці. Знайомство. Вступ. Повторення. |
с. 4 - 5 |
алфавіт |
|
в.1, с. 4 |
в.3, с. 5 |
Повтор. алфавіт |
2 |
05.09 |
Знайомство. Активізація граматичної компетенції. |
с. 6 - 7 |
алфавіт |
|
в. 1, с. 6 |
в.2, с. 6 |
в. 3, с.7 |
3 |
11.09 |
Зустрічайте моїх друзів. Привітання. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
с. 8 - 9 |
to be у Present Simple |
в. 2, с.9 |
в. 1, с.8 |
в.2 , с.9 |
в.4 , с.9 |
4 |
12.09 |
Знайомство. Привітання. Цифри. Удосконалення навичок монологічного мовлення. |
с. 10 - 11 |
to be у Pr.Simple (пит), коротка відповідь |
в. 2, с.11 |
в. 1, с.10 |
в.2 , с.11, в.3 , с.11 |
в.4 , с.11 |
5 |
18.09 |
Знайомство. Привітання. Вітання. Прощання. Введення граматичного матеріалу |
с.12 - 13 с.14 - 15 |
to be у Present Simple He/she is |
в.2 , с.13 в. 4, с.15 |
в. 1, с.14 в. 3, с.15 |
в.1 , с.12 в. 2, с.14 |
в.3 , с.13 в.5, с.15 |
6 |
19.09 |
Мої друзі. Активізація навичок усного мовлення
|
с.16 - 17 |
to be у Pr.Simple (пит), корот відповідь |
в. 5, с.17 |
в.1 , с.16, в.4 , с.17 |
в.2 , с.16, в. 3, с.16 |
в.6 , с.17 |
7 |
25.09 |
Моя сім’я Мої бабуся та дідусь. Розвиток граматичної навички. |
с. 24 - 25 с. 26 - 27 |
Is this …? This is… . |
в.5, с.25 в.5, с.27 |
в.1, с.24 в. 4, с.27 |
в.2, с.24, в.3, с.24 в.2, с.26, |
в.5, с.25 в.6, с.27 |
8 |
26.09 |
Моя сім’я. Вік. Цифри. Розвиток навичок читання. |
с. 28 – 29 с. 30 - 31 |
I am, He/she is |
в.4, с.29 в.3, с.30 |
в.1, с.28 в.1, с.30, в.2, с. 31 |
в.2, с.28 в.1, с.30 |
в.5, с.29 в.4, с.31 |
9 |
02.10 |
Я, моя сім’я і друзі Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
с. 34 - 35 |
I am, He/she is |
в.3, с.34 |
|
в.1, с.34, в.2, с.34, в.4, с.35, |
Виконати завдання в зош. |
Школа |
||||||||
10 |
03.10 |
В школі. Введення лексичного матеріалу. |
с. 36 - 37 |
I am |
в.5, с.37 |
в.2,3, с.36 |
в.1, с.36 в.4, с.37 |
в. 6, с.37 |
11
|
09.10 |
На уроці. Розвиток навичок аудіювання. |
с. 38 - 39 |
Is it…? Короткі відповіді |
в.4, с. 39 |
в.1,2, с.38 |
в.3, с.39 |
в.5, с.39 |
12 |
10.10 |
Шкільні речі. Вивчення нових ЛО. |
с. 40 – 41 |
It is a … |
в.4, с. 41 |
в. 1, с.40 |
в. 2, с.40 в. 3, с.41 |
в.5, с.41 |
13 |
16.10 |
Шкільні речі. Удосконалення мовленнєвих навичок. |
с. 42 - 43 |
That/This is a … What is this/that? |
в.5, с.43 |
в.2,3, с.42 |
в.1, с.42 в.4, с.43 |
в.6, с.43 |
14 |
17.10 |
Школа. Клас. Формування фонетичних навичок. |
с. 44 – 45 |
On, in, under |
в.5, с.45 |
в.2, с.44 |
в.3, с.44 в.4, с.45 |
в.6, с.45 |
15 |
23.10 |
Школа. Клас. Активізація ЛО.
|
с. 46 - 47 |
Where is …? |
в.5, с.47 |
в.1, с.46 в.4, с.47 |
в.2, с.46 в.3, с.47 |
в.6, с.47 |
16 |
24.10 |
Школа. Клас. Цифри. Виконання граматичних вправ. |
с. 48 – 49 |
This/that Where is …? числівники |
в.4, с.49 |
в.1, с.48, в.3, с.49 |
в.2, с.48 |
в.5, с.49 |
17 |
06.11 |
Школа. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
с. 50 - 51 |
This/that Where is …? числівники |
картки |
в.3, с.50 |
в.1,2, с.50 в.5, с.51 |
Виконати завд. на картках |
Свята та традиції (Продукти харчування) |
||||||||
18 |
07.11 |
Свята Активізація нової лексики. |
с. 52 - 53 |
Множина ім-ків,are |
в.5, с.53 |
в.2,3, с.52 |
в.1-3, с.52 |
в.6, с.53 |
19 |
13.11 |
Свята. Побудова усних повідомлень. |
с. 54 - 55 |
Множина ім-ків,are |
в.4, с.55 |
в.2, с.54 |
в.3, с.55 |
в.5, с.55 |
20 |
14.11 |
Підготовка до свята. Удосконалення навичок діалогічного мовлення.
|
с. 56 - 57 |
Множина ім-ків, are |
в.4, с.57 |
в.2, с.56 |
в.3, с.57 |
в.5, с.57 |
21 |
20.11 |
Свята. Кольори. Формування фонетичних навичок. |
с. 58 - 59 |
Is it…? It is a … |
картки |
в.2, с.58 |
в.3,4, с.59 |
в.5, с.59 |
22 |
21.11 |
Подарунки до свята. Вдосконалення граматичної компетенції.. |
с. 60 - 61 |
Where is …? |
в.5, с.61 |
в.2, с.60 |
в.3, с.60 в.4, с.61 |
в.1, с.60 |
23 |
27.11 |
Щасливого Різдва! Удосконалення навичок монологічного мовлення. |
с. 62 – 65
|
Where is …? |
в.4, с.63 в.4, с.65 |
в.1, с.64 |
в.2, с.62 в.3, с.64-65 |
в.5, с.63 в.5, с.65 |
24 |
28.11 |
Свята.Підсумковий урок теми. Активізація граматичної компетенції. |
с. 66 - 67 |
Множина ім-ків, are |
картки |
|
в.1,2, с.66 в.5, с.67 |
в.4, с.67 |
25 |
04.12 |
Свята та традиції Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
|
|
Повторити грам. матеріал |
26 |
05.12 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Виконати завдання на картках |
27 |
11.12 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Повторити грам. матеріал |
28 |
12.12 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Виконати завдання в зош. |
29 |
18.12 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Повторити лекс. матеріал |
30 |
19.12 |
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
31 |
26.12 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
Повторити ЛО та ГС |
2-В |
|
Контрольні роботи |
Тематичні |
Контроль письма 05.12 Контроль аудіювання 12.12 Контроль читання 11.12 Контроль говоріння 18.12 |
Я, моя сім’я і друзі 04.09-02.10 Школа 03.10-06.11 Свята та традиції (Продукти харчування) 07.11-04.12 |
Календарно-тематичне планування з англійської мови
для учнів 2-Г класa за підручником О.Карпюк
І семестр ( 2 години на тиждень )
№ |
Дата |
Тема
|
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Домашнє завдання |
Я, моя сім’я і друзі |
||||||||
1 |
03.09 |
Вступний інструктаж з правил поведінки на уроці. Знайомство. Вступ. Повторення. |
с. 4 - 5 |
алфавіт |
|
в.1, с. 4 |
в.3, с. 5 |
Повтор. алфавіт |
2 |
06.09 |
Знайомство. Активізація граматичної компетенції. |
с. 6 - 7 |
алфавіт |
|
в. 1, с. 6 |
в.2, с. 6 |
в. 3, с.7 |
3 |
10.09 |
Зустрічайте моїх друзів. Привітання. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
с. 8 - 9 |
to be у Present Simple |
в. 2, с.9 |
в. 1, с.8 |
в.2 , с.9 |
в.4 , с.9 |
4 |
13.09 |
Знайомство. Привітання. Цифри. Удосконалення навичок монологічного мовлення. |
с. 10 - 11 |
to be у Pr.Simple (пит), коротка відповідь |
в. 2, с.11 |
в. 1, с.10 |
в.2 , с.11, в.3 , с.11 |
в.4 , с.11 |
5 |
17.09 |
Знайомство. Привітання. Вітання. Прощання. Введення граматичного матеріалу |
с.12 - 13 с.14 - 15 |
to be у Present Simple He/she is |
в.2 , с.13 в. 4, с.15 |
в. 1, с.14 в. 3, с.15 |
в.1 , с.12 в. 2, с.14 |
в.3 , с.13 в.5, с.15 |
6 |
20.09 |
Мої друзі. Активізація навичок усного мовлення
|
с.16 - 17 |
to be у Pr.Simple (пит), корот відповідь |
в. 5, с.17 |
в.1 , с.16, в.4 , с.17 |
в.2 , с.16, в. 3, с.16 |
в.6 , с.17 |
7 |
24.09 |
Моя сім’я Мої бабуся та дідусь. Розвиток граматичної навички. |
с. 24 - 25 с. 26 - 27 |
Is this …? This is… . |
в.5, с.25 в.5, с.27 |
в.1, с.24 в. 4, с.27 |
в.2, с.24, в.3, с.24 в.2, с.26, |
в.5, с.25 в.6, с.27 |
8 |
27.09 |
Моя сім’я. Вік. Цифри. Розвиток навичок читання. |
с. 28 – 29 с. 30 - 31 |
I am, He/she is |
в.4, с.29 в.3, с.30 |
в.1, с.28 в.1, с.30, в.2, с. 31 |
в.2, с.28 в.1, с.30 |
в.5, с.29 в.4, с.31 |
9 |
01.10 |
Я, моя сім’я і друзі Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
с. 34 - 35 |
I am, He/she is |
в.3, с.34 |
|
в.1, с.34, в.2, с.34, в.4, с.35, |
Виконати завдання в зош. |
Школа |
||||||||
10 |
04.10 |
В школі. Введення лексичного матеріалу. |
с. 36 - 37 |
I am |
в.5, с.37 |
в.2,3, с.36 |
в.1, с.36 в.4, с.37 |
в. 6, с.37 |
11
|
08.10 |
На уроці. Розвиток навичок аудіювання. |
с. 38 - 39 |
Is it…? Короткі відповіді |
в.4, с. 39 |
в.1,2, с.38 |
в.3, с.39 |
в.5, с.39 |
12 |
11.10 |
Шкільні речі. Вивчення нових ЛО. |
с. 40 – 41 |
It is a … |
в.4, с. 41 |
в. 1, с.40 |
в. 2, с.40 в. 3, с.41 |
в.5, с.41 |
13 |
18.10 |
Шкільні речі. Удосконалення мовленнєвих навичок. |
с. 42 - 43 |
That/This is a … What is this/that? |
в.5, с.43 |
в.2,3, с.42 |
в.1, с.42 в.4, с.43 |
в.6, с.43 |
14 |
22.10 |
Школа. Клас. Формування фонетичних навичок. |
с. 44 – 45 |
On, in, under |
в.5, с.45 |
в.2, с.44 |
в.3, с.44 в.4, с.45 |
в.6, с.45 |
15 |
25.10 |
Школа. Клас. Активізація ЛО.
|
с. 46 - 47 |
Where is …? |
в.5, с.47 |
в.1, с.46 в.4, с.47 |
в.2, с.46 в.3, с.47 |
в.6, с.47 |
16 |
05.11 |
Школа. Клас. Цифри. Виконання граматичних вправ. |
с. 48 – 49 |
This/that Where is …? числівники |
в.4, с.49 |
в.1, с.48, в.3, с.49 |
в.2, с.48 |
в.5, с.49 |
17 |
08.11 |
Школа. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
с. 50 - 51 |
This/that Where is …? числівники |
картки |
в.3, с.50 |
в.1,2, с.50 в.5, с.51 |
Виконати завд. на картках |
Свята та традиції (Продукти харчування) |
||||||||
18 |
12.11 |
Свята Активізація нової лексики. |
с. 52 - 53 |
Множина ім-ків,are |
в.5, с.53 |
в.2,3, с.52 |
в.1-3, с.52 |
в.6, с.53 |
19 |
15.11 |
Свята. Побудова усних повідомлень. |
с. 54 - 55 |
Множина ім-ків,are |
в.4, с.55 |
в.2, с.54 |
в.3, с.55 |
в.5, с.55 |
20 |
19.11 |
Підготовка до свята. Удосконалення навичок діалогічного мовлення.
|
с. 56 - 57 |
Множина ім-ків, are |
в.4, с.57 |
в.2, с.56 |
в.3, с.57 |
в.5, с.57 |
21 |
22.11 |
Свята. Кольори. Формування фонетичних навичок. |
с. 58 - 59 |
Is it…? It is a … |
картки |
в.2, с.58 |
в.3,4, с.59 |
в.5, с.59 |
22 |
26.11 |
Подарунки до свята. Вдосконалення граматичної компетенції.. |
с. 60 - 61 |
Where is …? |
в.5, с.61 |
в.2, с.60 |
в.3, с.60 в.4, с.61 |
в.1, с.60 |
23 |
29.11 |
Щасливого Різдва! Удосконалення навичок монологічного мовлення. |
с. 62 – 65
|
Where is …? |
в.4, с.63 в.4, с.65 |
в.1, с.64 |
в.2, с.62 в.3, с.64-65 |
в.5, с.63 в.5, с.65 |
24 |
03.12 |
Свята.Підсумковий урок теми. Активізація граматичної компетенції. |
с. 66 - 67 |
Множина ім-ків, are |
картки |
|
в.1,2, с.66 в.5, с.67 |
в.4, с.67 |
25 |
06.12 |
Свята та традиції Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
|
|
Повторити грам. матеріал |
26 |
10.12 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
Виконати завдання на картках |
27 |
13.12 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Повторити грам. матеріал |
28 |
17.12 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Виконати завдання в зош. |
29 |
20.12 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Повторити лекс. матеріал |
30 |
27.12 |
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО |
31 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
Повторити ЛО та ГС |
2-Г |
|
Контрольні роботи |
Тематичні |
Контроль письма 10.12 Контроль аудіювання 17.12 Контроль читання 13.12 Контроль говоріння 20.12 |
Я, моя сім’я і друзі 03.09-01.10 Школа 04.10-08.11 Свята та традиції (Продукти харчування) 12.11-06.12 |