Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу на 2019-2020 н.р
Програма: Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р.
Підручник: «Еnglish 6» авт. О. Д. Карп’юк (Тернопіль «Видавництво «Астон» 2014)
Дата -№ п\п |
Тематика спілкування |
Очікувані результати |
Сфера спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Вибір комунікативних видів діяльності |
Домашнє завдання |
|||||||||
Екол. безпека та сталий ровиток |
Громад. відпо- відальність |
Здоровя і безпека |
Підприємли- вість та фінанс. грамотність |
Лексика |
Грама- тика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
І семестр |
||||||||||||||||
Я, моя родина, мої друзі |
||||||||||||||||
1. |
Знову до школи. У класі. |
Вміти запиту-вати та надав. інформацію про відпочинок в літку |
Особистісна |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
|
Present Simple. Present Continuous |
Ex. 4, p.4 |
Ex. 1, p.4 |
Ex. 2, p.4 |
Ex. 5, p.5 |
Ex. 4,p.5 Виписати слова |
||
2. |
Знову до школи. У класі. |
Вміти запиту-вати та надав. інформацію про відпочинок в літку |
Особистісна |
|
Обговорює шкільні правила |
|
Ex. 1, p.4 |
Структури there is /are: ствердж-а, пит.-а, запер-а форми |
|
|
Ex. 6, p.6 |
Ex. 7, p.6 |
Ex. 8,p.6 Скласти 6 речень про свій клас |
|||
3. |
Спогади про літ- ні кані- кули |
Вміти надав. інформацію про відпочинок в літку |
Особистісна |
|
|
|
|
Present Simple. Present Continuous |
Ex. 1, p.10-11 |
|
Ex. 2, p.11 |
Ex. 3, p.11 |
Ex. 3,p.8 Ex. 4,p.8-9 Скласти діалог |
|||
4. |
Спогади про літ- ні кані- кули |
Вміти вислов-люв. свої враження від відпочинку в літку |
Особистісна |
|
|
|
|
Photo, scared, see, Hot, T-shirt, great |
Present Simple. Present Continuous |
|
|
|
Ex. 1, p.9 Ex. 2, p.10
|
Ex. 3,p.10 Закінчити лист |
||
5. |
Уподо- бання моїх друзів |
Досить вільно розповідати про уподобання своїх друзів |
Особистісна |
|
|
|
|
Activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck |
Present Simple.
|
Ex. 1, p.13
|
|
Ex. 2, p.13
|
Ex. 3, p.13
|
Ex. 4,5p.14 Роповідати про свої інтереси та уподобання
|
||
6. |
Уподо- бання моїх друзів |
Особистісна |
|
|
|
|
What, which, where, how, when, why, who |
Present Simple. Пит. слова у Present Simple.
|
Ex. 1, p.14 Ex. 2, p.14-15 |
Ex. 4, p.16 |
Ex. 3, p.16 |
Ex. 3, p.16 |
Ex. 3,p.16 Письмово Відповісти на запитання |
|||
7. |
Мої захопле- ння та уподо- бання моїх друзів |
Вміти охарактеризувати уподобання свої та своїх друзів. |
Особистісна |
|
Описує власні уподобання |
|
|
What, which, where, how, when, why, who |
Правила вживання Present Simple. Present Continuous |
Ex. 1, p.17-18 Ex. 2, p.18 |
|
|
Ex 3,4,5 p.19-20 |
Ex.6,7p.20-21 Розкрити дужки |
||
8. |
Про мене, мою сім’ю та друзів |
Вміти запитувати та надавати інформацію про свою себе, свою сім’ю та друзів |
Особистісна |
Наводити приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
|
Демонструє розуміння цінностей праці та працьовитості для досягнення добробуту |
What, which, where, how, when, why, who |
|
Ex. 1, p.24 |
|
|
|
Повторити лексику по темі, вивчи-ти нові Л.О. |
||
9. |
Повто- рення вивченого матеріалу |
Вміти аргументувати свою думку |
Особистісна |
|
|
|
Present Simple. Present Continuous |
|
|
|
Ex. 2, p.23 |
Ex. 1,p.23 Виписати речення про себе |
||||
10. |
Про мене, мою сім’ю та друзів |
Вміти запитувати та надавати інформацію про свою себе, свою сім’ю та друзів |
Особистісна |
Розпов. про розподіл обов’язків у у родині |
|
|
Beard, earring, ponytail, patient, plump, selfish, serious, shy, silly |
Posseive pronouns as co- mplement: mine, yours, his, hers,ours,theirs |
Ex. 1,2 p.24 Ex. 3, p.24-25 |
|
|
|
Ex.4,5, p.26 Вивчити присвійні займенники |
|||
11. |
Про мене та мою родину |
Вміти розповідати про свою сім’ю |
Особистісна |
|
|
What, which, where, how, when, why, who |
Posseive Case. Пит. слова у Present Simple.
|
|
Ex.1, p.26-27 Ex.2, p.27 |
|
Ex.3, p.28 |
Ex.4, p.28 Скласти запитання |
||||
12. |
Риси характеру. Зовніш-ність. |
Вміти описувати риси харакиеру |
Особистісна |
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
Демонструє розуміння цінностей праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Bread, moustache, brave, hard-working, rude, slim, weak |
What does he/she look like? What is he/she like? Правила утвор. присл-ів способу дії |
|
Ex.2, p.30 |
Ex.1, p.28 |
Ex.3,4 p.30 |
Ex.5,6 p.31 Описати членів своєї родини по фото |
||
13. |
Я, моя сім’я та друзі. Ступені порівняння прикм-ків та присл-ів |
Вміти розповідати про свою сім’ю |
Особистісна |
|
Наводить приклади взаємодопом. членам родини
|
|
slowly, well,happily, luckily,badly |
Ступені порівняння прикм-іві та присл-ів. Adverbs of manner |
|
|
|
Ex.1,2, 3, 4 p.32-33 |
Ex.5,6 p33-34 Розкрити дужки |
|||
14. |
Проектна робота «Про мене, мою сім’ю та друзів» |
Вміти аргументувати свою думку |
Особистісна |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1, p.34 Ex.2, p.35 |
Повт. pозпо-. відь про свою родину |
|||
15. |
Узагаль- нювальний урок за те- мою
|
Вміти висловлювати власні думки |
Особистісна |
|
|
|
|
Cousin, grandparents, uncle, aunt, pet |
Правила утвор. присл-ів способу дії Ступені порівняння прикм-іві та присл-ів |
|
|
|
Ex.1,2, 3,4 p.36 |
Ex.5,6 p.37 Поставити речення в діалозі по порядку |
||
16. |
Повтор. вивченого лексико-граматич. м-лу по темі «Я, моя родина, мої друзі» |
Вміти надавати інформацію про свою родину |
Особистісна |
|
|
|
|
Revision |
Revision |
|
|
|
Ex.7,8 p.38 |
Ex.9, p.38 Закінчити питання
|
||
17. |
Повтор. вивченого лексико-граматич. м-лу по темі
|
Вміти надавати інформацію про свою родину |
Особистісна |
|
|
|
|
Revision |
Revision |
|
|
|
|
Ex.10,11 p.39 Опрацювати текст,заповни- ти таблицю |
||
18. |
Урок домаш- нього Читання Казка Ш. Перро «Попе- люшка» |
Вміти висловлювати свої враження |
Особистісна |
|
Порівнює сімейні традиції |
|
|
A step mother, evil, a godmother, mean, a carriage, ugly |
Present Simple.
|
Ex.1, p.41-42 |
|
Ex.2, p.42 |
Ex.3, p.43 |
Ex.4,5 p.43 Утворити пари, вставити слова |
||
19. |
Контроль навичок аудію- вання
|
Вміти аргументувати свою думку |
Особистісна |
|
|
|
|
Revision |
Revision |
|
|
|
|
Повт. всі правила та слова |
||
Шкільне життя |
||||||||||||||||
20. |
Моє шкільне життя |
Вміти розповідати про своє шкільне життя |
Освітня |
|
Обговорює шкільні правила |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
Creature, culture, globe, literature,divide, multiply, subtract |
Proper and common nouns |
Ex.1, p.48 Ex.2, p.48- 49 |
|
Ex.6, p.51 |
Ex.3,4 p.49 |
Ex.5,p.50 Вставити сло- ва у потрібній формі |
||
21. |
Корисні поради Модальні дієслова |
Вміти надавати корисні порати |
Освітня |
Обговорює участь у шкіл. екологічних заходах |
|
|
Can,should, must,may, might |
Модальні дієслова |
|
|
Ex.1, p.52 |
Ex.2, p.52 |
Ex.6,p.51 Відповісти на запитання
|
|||
22. |
Наша школа Виконання лексико-грама- тичних вправ |
Вміти висловлювати свою точку зору |
Освітня |
|
|
Would/woldn’t, have to, had to |
Модальні дієслова |
|
|
|
Ex.5, p.53 |
Ex.6, p.54 Вибрати правильне модальне дієс- лово |
||||
23. |
Шкільні предмети |
Вміти висловлювати свої враження, почуття, емоції про школу та своїх вчителів |
Освітня |
|
Демонструє розуміння потреби працюв. разом |
|
|
Allow, composition, conversation |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
|
Ex.1, p.55 |
Ex.2, p.56 |
|
Ex.5,p.59 Відповісти на запитання
|
||
24. |
Школа та вчителі
|
Вміти: представити та запитати про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Освітня |
|
Демонструє розуміння потреби працюв. разом |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
correct, international, improve, opinion, pronunciation |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
Ex.2, p.61 |
|
Ex.3, p.62 |
Ex.1, p.61 |
Ex.4,p.62-63 Знайти відпо- відності
|
||
25. |
Школа. Урок англ.. мови |
Освітня |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвал. та полі культ. сер-щі |
|
Connect, correct, international, improve, language, skill |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
Ex.5, p.63-64 |
|
|
Ex.5, p.63-64 |
Ex.6,p.64 Розповідати про шкільні предмети |
||||
26. |
Школа. Урок англ.. мови |
Вміти розповідати про свій урок англійської мови |
Освітня |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвал. та полі культ. сер-щі |
|
|
Connect, correct, international, improve, language, skill |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
Ex.1, p.65 |
|
|
|
Ex.1,p.65 Написати свої шкільні прави- ла |
||
27. |
Повтор. вивчен. м-лу по темі «Школа.» Виконання гра- матичних вправ |
Вміти Аргументувати власну думку |
Освітня |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
|
|
|
|
|
|
Скласти 6 речень з модальними дієсловами по темі. |
||
28. |
Проектна робота «Моє шкільне життя»
|
Вміти пропонувати, приймати, відхиляти різноманітні нововведення |
Освітня |
|
Пропонує варіанти участі класу у житті громади |
|
|
|
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
Ex.2, p.65 |
|
|
|
Ex.2,p.65 Скаласти пра- вила поведінки на уроці анг- лійської мови |
||
29. |
Узагаль- нювальний урок за те- мою «Моє шкільне життя» |
Вміти робити висновки по вивченій темі |
Освітня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідь про шк.. життя |
||
Спорт |
||||||||||||||||
30. |
Спорт |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику |
Особистісна |
|
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фіз.. кул-ри |
|
|
Individual sport, water sports, games, field, events, tracks, events |
Утворення іменників за допомогою суфікса –er та закінчення –ing від дієслів |
Ex.2, p.66 |
|
|
Ex.1, p.67 |
Ex.3,p.67 Вставити пот- рібне дієслово |
||
31. |
Види спорту |
Особистісна |
|
|
|
Athletics, event, goal, goalkeeper, match, net, race, to roll, to win… |
Ex.1, p.67- 68 |
|
Ex.1, p.67- 68 |
Ex.2, p.68 |
Ex.3,p.68 Закінчити речення |
|||||
32. |
Спорт. Види спорту. |
Вміти вести дискусія про різні види спорту |
Особистісна |
|
|
Обговорює впливу на здоров’я аматорського і профес. спорту |
|
Soccer, rugby, cricket, bat, rowing, cycling, oar, helmet. |
|
Ex.2 p.70 |
Ex.1, p.69 Ex.3,4 p.70- 71 |
|
|
Ex.5,p.72-73 Пройти пси- хологічний тест |
||
33. |
Спорт. Спортивні ігри. |
Вміти надавати додаткову інформацію про спортивні ігри |
Особистісна |
|
Висловлює повагу до спортсменів з обмеж. можливостями |
|
|
ЛО теми |
Present Simple. Present Continuous Пит. слова у P.S |
. Ex.5, p.75 |
|
|
Ex.1, 2,3 p.74 |
Ex.4, p.75 Вставити питальні слова |
||
34. |
Мої спортивні уподо- бання |
вміти виражати свою думку |
Особистісна |
|
Визначає власні спорт. уподобання та потреби |
Переконує в необх. до-тримання особистої гігієни займаючись спортом |
|
Athlete, competition, field, stadium, famous |
|
|
|
Ex.1,2 p.76 Ex.3, p.77 |
Ex.2, p.76 |
Ex.4,p.77-78 Підготувати презентацію про цікаві види спорту |
||
35. |
Повтор. вивчен. м-лу по темі «Мої спортивні уподо- бання»
|
Вміти аргументувати власну думку |
Особистісна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Розповідати про свій улюбл.вид спорту |
||
36. |
Проектна робота «Спорт в Україні» |
Вміти пропонувати, приймати, відхиляти різноманітні нововведення |
Особистісна |
|
|
|
|
ЛО теми |
My favourite sport is… I became interested in… My favourite champion is // I hope…in future. |
|
|
|
Ex.2, p.79 |
Ex.1,p.78 Написати лист про свій улюб-лений вид спорту
|
||
37. |
Чому важливо вивчати іноземні мови? |
Вміти розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Особистісна |
|
|
|
|
Skills, international, foreign improve, study, use, connect, listen |
Present Simple. Present Continuous Модальні дієслова |
|
|
Ex.2, p.80- 81 Ex.3, p.81 |
Ex.1, p.80 Ex.4, p.81 |
Ex.5,p.82 Відповісти на запитання |
||
38. |
Мої спортивні уподобання |
Вміти розповідати про свої спортивні уподобання |
Особистісна |
|
Визначає власні спорт. уподобання та потреби |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спор-тивних занять і змагань |
|
|
|
|
|
Ex.6, p.83
|
|
Ex.10,p.85 Вставити пот- рібне слово |
||
39. |
Узагаль- нюючий урок за те- мою «Спорт» |
Вміти аргументувати власну думку |
Особистісна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
Ex.7, 8,p.84 |
|
|
Повторити тему «Спорт» |
||
40. |
Повтор. вивчен. м-лу по темі
|
Вміти висловлювати свою точку зору |
Особистісна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Ex.9,p.84 Вивчити вірш |
||
41. |
Урок домаш- нього читання «Байка Езопа «Черепаха та Заєць»
|
Вміти висловлювати свої враження |
|
|
|
|
|
ЛО теми |
|
Ex.1, p.86 |
|
Ex.2,3 p.87 |
|
Ex.4,p.87 Відповісти на запитання |
||
42. |
Активізація навичок письма, аудію- вання, читання |
|
|
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Повторити тему «Спорт» |
||
43. |
Повтор. вивчен. м-лу по темі «Спорт»
|
Вміти розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Особистісна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Повторити тему«Present Simple» |
||
44. |
Вдоскона- лення грамат. навичок по темі: «Present Simple. Present Contin- uous» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити тему «Present Continuous» |
||
45. |
Розвиток навичок аудіювання. . Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені Л.О. |
|||||||
46. |
Розвиток навичок говоріння Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити мо- дальні дієслова |
|||||||
47. |
Розвиток навичок читання Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити присвійні займенники |
|||||||
48. |
Розвиток навичок письма Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ступені порівняння прикметників |
|||||||
49. |
Підсумковий урок. Аналіз контрольної роботи. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити питальні слова |
|||||||
II cеместр Харчування |
||||||||||||||||
50. |
Їжа |
Вміти надавати інформацію про здо- рову їжу |
Особистісна |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисниз для здоров’я |
|
Yummy, Yummy! I love … Yuk! I hate… |
|
Ex.1, p.92 |
|
Ex.2, p.93 |
Ex.3, p.93 |
Ex.2, p.93 Заповнити таблицю
|
||
51. |
Види їжі |
Вміти запитувати та надавати інформацію про різні види їжі |
Особистісна |
|
|
|
Diet, grains, mealtime, Snack, vegetarian, important |
|
Ex.2, p.94- 95 |
|
Ex.3, p.96 |
Ex.1, p.94 |
Ex.5,p.97 Опрацювати скласти речен- ня |
|||
52. |
Види їжі |
Вміти охарактеризувати деякі види їжі |
Особистісна |
|
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Diet, grains, mealtime, Snack, vegetarian, important |
|
Ex.4, p.96 |
|
|
|
Ex.6,.97 Доповн. речення |
||
53. |
Харчові звички. Здорова та шкідлива їжа. |
Вміти запитувати про їжу, яка подобається і не подобається |
Особистісна |
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітково-му віці та харчові звички |
|
Boiled, fried, habit, takeaway, vegetarian, to eat out |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
Ex.1, p.98 |
|
|
|
p.96 Скласти речення словами з Vocabulary box
|
||
54. |
Харчові звички. Здорова та шкідлива їжа. |
Особистісна |
|
|
|
Do shopping, to put on weight, to loose weight |
Present Simple дієслова to be. Much, many |
Ex.4, p.99 |
|
Ex.3, p.99 |
|
Ex.3, p.99 Доповнити діалог |
||||
55. |
Харчові уподобання |
Вміти розповідати про свої уподобання в їжі |
Особистісна |
|
|
Обговор. різні способи Пригот-я їжі для збереж-я здоров’я та дотр-я безпеки |
|
a\an; a slice of, a cup of, some, a glass of |
How much\many. Would\wouldn’t like. Shall\will. Be going to; “of”for a part of aspect |
Ex.1,3 p.101- 102 Ex.5, p.104
|
Ex.2, p.102
|
Ex.1, p.101
|
Ex.3, p.102 Ex.4, p.103
|
Ex.6,p.104 розкрити дужки
|
||
56. |
Улюблена їжа та напої |
Вміти розповідати про улюблені страви та напої |
Особистісна |
|
|
Наводить приклади збалансованості влас- ного раціону |
|
It looks, smells, tastes, sounds |
|
Ex.2, p.105- 106
|
|
Ex.1, p.105
|
Ex.4, p.105
|
Ex.5,p.108 Провести інтерв’ю
|
||
57. |
Улюблена їжа мого друга |
Вміти надавати інформацію про їжу своїх друзів |
Особистісна |
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
|
ЛО теми |
|
|
|
Ex.2, p.100
|
Ex.1,2 p.109
|
Ex.3,p.109 Скласти меню
|
||
58. |
Проектна робота «Традицій на укр. їжа» |
Вміти аргументувати власну думку |
Особистісна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Напис. меню для шкільної їдальні |
||
59. |
Повтор. вивчен. м-лу по темі «Харчування» |
Особистісна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Повт. тему «Харчування» |
|||
Покупки |
||||||||||||||||
60. |
Робимо покупки |
Вміти розповідати про відвідування магазині |
Особистісна |
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчув-ня |
Newsagent’s, baker’s butcher’s, chemist’s |
Загальні та спеціальні запитання |
Ex.2, p.110
|
Ex.1, p.110
|
|
Ex.3, p.111
|
Ex.4,p.111 Описати покупки в магазинах
|
||
61. |
Шопінг у Великій Британії |
Вміти висловлювати свої враження від шопінгу у Великій Британії |
Особистісна |
|
|
|
Складає перелік покупок |
Cash,cashier,cheap, goods,price,ready-made,sale,size |
|
Ex.5, p.115
|
Ex.1, p.112- 113
|
|
Ex.2, p.114
|
Ex.3,4,p.114 відповісти на запитання
|
||
62. |
Найвідоміші магазини Великої Британії |
Вміти характеризувати види найвідоміших магазинів |
Особистісна |
|
|
|
Ідентифікує власні |
Bargain, store silk,department, , expensive, to suit |
|
|
Ex.1, p.116- 117
|
Ex.1, p.116- 117
|
|
Ex.4,p.119 Вивчити слова з Vocbulary box
|
||
63. |
У супермаркеті |
Особистісна |
|
|
|
Ставить запитання про можливість купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет |
Bargain, store silk,department, , expensive, to suit |
|
|
Ex.2, p. 117 Ex.3, p.118- 119 |
Ex.2, p.117 |
|
Ex.5, p.119 Вибати правильне слово |
|||
64. |
Магазини Лондона. Ми скупляємося. |
Вміти запитувати та надавати інформацію про асортимент товарів у магазинах Лондона |
Особистісна |
|
|
|
Advertisement, customer, disappointing, shop assistant, item,selection, paradise, stall, well-stocked |
|
Ex.1,2 p.123- 124 |
|
Ex.1, p.123 |
|
Ex.4,p.125-126 Поставити речення по порядку |
|||
65. |
Активіза-ція лексичного матеріалу |
|
Особистісна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
Скла-дання діа-логів |
|
Скласти розпо-відь |
||
66. |
Магазини Лондона |
Вміти запитувати та надавати інформацію про асортимент товарів у магазинах Лондона |
Особистісна |
|
|
|
Тлумачить функцію грошей у сусп.-ві |
Advertisement, customer, disappointing, shop assistant, item,selection, paradise, stall, well-stocked |
|
Ex.6, p.127 |
|
Ex.3, p.125 |
|
Повт. тему «Покупки» |
||
67. |
Проектна робота «Магазини у моєму місті»
|
Вміти висловлювати свою точку зору |
Особистісна |
|
|
|
|
|
|
Ex.2, p.128 |
|
Ex.1, p.128 |
|
p.129 дати відповідь на запитання |
||
68. |
Шопінг. Виконання лексико-граматичних вправ |
Особистісна |
|
|
|
|
|
Much, many. There is \are |
Ex.1, p.130 |
|
Ex.4, p.131 |
Ex.2, p.130 |
Ex.5,p.132 Заповнити пропусками артиклем і словами |
|||
69. |
Повтор. вивчен. м-лу по темі «Покупки» |
Вміти аргументу-вати думку по вивченій темі |
Особистісна |
|
|
|
|
|
Much, many. There is \are |
Ex.6,7 p.132-133
|
|
|
|
Ex.3, p.131 Описати малюнок |
||
70. |
Урок домаш- нього читання Опов-я «Dragon Soup» |
Вміти висловлювати свої враження |
Особистісна |
|
|
|
|
|
|
Ex.1, p.134 Ex.4, p.137 |
Ex.2, p.134- 136 |
Ex.2, p.134- 136 |
|
Ex.3,p.137 Відповісти на запитаня |
||
|
||||||||||||||||
Подорож |
||||||||||||||||
71. |
Транспорт для подорожей |
Вміти відстоювати свою думку відносно вибору транспорту для подорожі |
Публічна |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
|
|
|
Bike, car,spaceship, plane,train,bus,ship, underground, helicopter |
Ужив. прийм-ів з дієсл. To get (into,out of); get (on, off); to take |
Ex.2, p.143 |
|
Ex.1, p.142 |
Ex.3, p.143 |
Ex.4,p.143 Скласти речен- ня за таблицею
|
||
72. |
Вирушаємо у подорож |
Вміти описувати підготовку до подорожі |
Публічна |
|
Планує краєзнавчу подорож. |
|
|
An advantage, an airhostess, a cart, a heckin-desk,f suitcase,to arrive, to get on a trip |
Past Simple/Past Continuous |
Ex.2,3 p.145 |
|
Ex.1, p.144 Ex.3, p.145 |
|
Ex.6,p.147 Закінчити речення |
||
73. |
Вирушаємо у подорож |
Вміти описувати підготовку до подорожі |
Публічна |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
An advantage, an airhostess, a cart, a heckin-desk,f suitcase,to arrive, to get on a trip |
|
Ex.4, p.146 |
|
Ex.5, p.146 |
|
Ex.7,p.147 Відповісти на запитаня |
||
74. |
Подорож |
Вміти розповідати про свої емоції від подорожі |
Публічна |
|
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
|
A journey,a sailor, safe,dangerous, enjoyable, tiring, troublesome |
Теперішній неозначений час |
Ex.1, p.148 |
Ex.1, p.148 |
Ex.3, p.149 |
Ex.4, p.149 |
Ex.5,p.150 Закінчити розповдь |
||
75. |
Подорож |
Публічна |
|
|
|
A journey,a sailor, safe,dangerous, enjoyable, tiring, troublesome |
Ex.2, p.148 |
Ex.6, p.150 |
|
|
Ex.3, p.149 Погодитися або ні |
|||||
76. |
Повтор. вивченого граматич. м-лу по темі «Видо-часові форми дієслова» |
|
|
|
|
|
|
|
Present Simple, Past Simple, Present Perfect |
Ex.2, p.151 |
|
|
Ex.1,3 p.151 |
Ex.6,p.152 Поставити спеціальні запитання |
||
77. |
Повтор. вивченого граматич. м-лу по темі «Видо-часові форми дієслова» |
|
|
|
|
|
|
|
Present Simple, Past Simple, Present Perfect |
|
|
|
Ex.4,5 p.152 |
Ex.7,р.153 Розкрити дужки
|
||
78. |
Враження від подорожування |
Вміти висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці
|
Публічна |
|
Демонструє розуміння цінності культ.о розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|
|
Carriage, flight, passenger, Platform, return, single, to travel. |
Запитання у Present Perfect |
Ex.3, p.154 |
Ex.1, p.153 |
|
|
Ex.3,p.154 Робота в парах |
||
79. |
Враження від подорожу-вання Контроль- на робота №3 |
Публічна |
|
|
|
ЛО теми |
|
Ex.2, p.154 |
|
Ex.4, p.154-155 |
|
Ex.6,p.155 Опиати свою подорож
|
||||
80. |
Проектна робота « Подорож» |
Вміти аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.2, p.156 |
Ex.1, p.156 Написати листа |
||
81. |
Повтор. вивченого м-лу по темі «Подорож» |
Вміти висловлювати свою точку зору |
Публічна |
|
|
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені Л.О |
||
Україна+Велика Британія |
||||||||||||||||
82. |
Країни та національності |
Вміти надавати інформацію про країни та національності у них |
Публічна |
|
Демонструє розуміння цінності культур. розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
|
Утворення прикметників національностей від назв країн |
Ex.2, p.158 |
Ex.1, p.157 |
|
Ex.3, p.158 |
Ex.4, p.158-159 Заповнити пропуски |
||
83. |
Визначні пам’ятки різних країн та міст |
Вміти вести бесіду про визначні пам’ятки країн |
Публічна |
|
|
|
|
|
Ex.1, p.160 Ex.2, p.161-162 |
Ex.2, p.161-162 |
Ex.3, p.163 |
|
Ex.3,p.163 Опрацювати текст |
|||
84. |
Визначні місця Києва |
Вміти інформувати інших про визначні місця у Києві |
Публічна |
|
Робить gовідо-ня про основні пам’ятки історії та ку-ри Києва. |
|
|
Century, castle, capital, population, tower, historical |
|
Ex.5, p.164-166 |
|
Ex.5, p.164-166 |
Ex.4, p.164 |
Ex.6,p.167 Відповісти на запитання |
||
85. |
Визначні місця Лондона |
Вміти подати пропозицію для відвідування цих місць |
Публічна |
|
Робить gовідо-ня про основні пам’ятки історії та ку-ри Лондона |
|
|
Double-decker, tourist guide, travel agent, to have a look (at) |
Ступені порівняння прикметників |
Ex.1, p.167 |
Ex.2,4 p.167-168 |
Ex.3, p.168 |
|
Ex.5,p.170 Письмово
|
||
86. |
Повтор. вивченого граматичного матеріалу по темі «Артикль» |
|
|
|
|
|
|
|
Правила уживання означеного та неозначен. артикля |
|
|
|
Ex.1,2 p.172 |
Ex.3,p.173 Вставити артикль де потрібно |
||
87. |
Урок узагальне-ння Гра-вікторина «Хто знає географію найкраще?» |
Вміти аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
Ex.1, p.174 |
Ex.2, p.174-175 |
Ex.5, p.176-177 |
|
Ex.1,p.174 Відповісти на запитання |
||
88. |
Повтор. вивченого м-лу по темі
|
Публічна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
Ex.3,4 p.175 |
|
|
|
Скласти розповідь |
|||
89. |
Подорож Україною та Вели-кобританією |
Вміти висловлювати свої враження від побаченого у мандрівці
|
Публічна |
|
|
Демонструє розуміння цінності культ.розмаїття та потреби жити разомирі. |
|
ЛО теми |
|
|
Ex.1,2 p.180-181 |
|
Ex.3, p.181 Ex.4, p.182 |
Ex.2, p.179 Виготовити постер |
||
90. |
Проектна робота «Моя остання подорож» |
Вміти аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
|
|
|
|
|
Ex.2, p.179 |
Ex.1, p.178 Вибрати правильне слово |
||
91. |
Повтор. вивченого граматич. м-лу |
|
|
|
|
|
|
|
Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf. |
Ex.6, p.183 |
|
Ex.3, p.181 |
Ex.1,2 p.180-181 |
Ex.5,p.183 Розподілити слова згідно категорій |
||
92. |
Повтор. вивченого граматич. м-лу |
|
|
|
|
|
|
|
Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf. |
|
|
Ex.4 p.182 |
Ex.2 p.180- 181 |
Ex.7, p.183 Відповісти на запитання |
||
93. |
Повтор. вивченого граматич. м-лу |
|
|
|
|
|
|
|
Правила уживання означеного та неозначен. артикля. Pr. Sim; Past Sim/; Pr. Perf. |
Ex.8, p.184 Ex.10, p.185 |
|
|
Ex.9, p.184 |
Ex.11, p.185- 186 Вибрати потрібне |
||
94. |
Проектна Робота «Визначні місця України» |
Вміти \аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
Ex.12, p.186 |
Закінчити проект «Визначні місця України» |
||
95. |
Англомовні країни |
Вміти охарактеризувати відомі вам англомовні країни |
Публічна |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
ЛО теми |
|
Ex.1, p.187 |
|
Ex.2, p.187 |
|
Ex.5, p.189 Закінчити речення |
||
96. |
Повторення вивченого матеріалу по темі |
Публічна |
|
|
|
ЛО теми |
|
Ex.4, p.189 |
|
Ex.3, p.187-188 |
|
Ex.6, p.189 Скласти розповідь |
||||
97. |
Контроль читання |
Вміти аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Повт. Л.О.«Визначні місця Києва»
|
||
98. |
Контроль аудіювання |
Вміти аргументувати свій вибір |
Публічна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Повт. лексику та грамм. теми |
||
99. |
Контроль письма |
Публічна |
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
|||
100. |
Контроль мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
101 |
Узагальнюючий урок за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||