Дика С.М. Календарно-тематичне планування з англійської мови на 1 семестр для 4 класу. (Кількість годин на тиждень - 2. Кількість годин на семестр – 32.)
Англійська мова
4-ий клас
(4-ий рік навчання)
І семестр
Кількість годин на тиждень - 2
Кількість годин на рік – 70
Дата уроку |
№ уроку
|
Тематика ситуативного спілкування |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вмітимуть: |
Мовний інвертар
|
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||
Лексика
|
Граматика/ Фонетика
|
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Писемна/усна взаємодія/продукування |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||
Тема: «Вступ. Персональна інформація» |
|||||||||||
|
1 |
Вчимо англійську/ Let’s study English |
привітатися та прощатися; представити себе, друга або подругу, батьків; називати свій номер телефону та імена по буквах |
The ABC, numbers 1–10, personal pronouns
|
Кількісні числівники 1-10, Особові займенники she-her he-his |
Впр. 1-4 cc..4-5 |
Впр. 1, 3 c. 4 |
PB English 4 Впр. 5 c.5 – напамять Zoom In 4 WB, c. 3 - письмово
|
|
||
|
2 |
Як тебе звати?/What’s your name? |
називати своє ім’я та розпитувати про імена інших |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name? |
Правила утворення кількісних числівників за допомогою суфіксів -teen,-ty |
Впр.1-3 с.6
Впр. 4 c.7 |
Впр. 2 с.6 Впр.5,6 с.7
|
PB English 4 Впр. 1 c.6 – напамять
|
|
||
|
3 |
Числа/ Numbers |
називати кількісні числівники 1-100; розпитувати про кількість |
Numbers 1–100 |
Кількісні числівники 1-100 How many?/How much?
|
Роздатковий матеріал |
Впр. 1 c.6 Робота в парах
|
PB English 4 Рахувати до 100 та вміти писати десятки 20-90 та 100
|
|
||
|
4 |
Особиста інформація/ Personal Information |
надавати персональну інформацію, називати своє ім’я, призвіще, вік, місце та країну |
name, surname, age, form, country, Ukraine, telephone number, e-mail |
Граматичний матеріал попередніх уроків |
Впр.3 с.8 |
Впр.1,2 с.8 Впр.4 с.9
|
PB English 4 Впр. 5 c.9 – проект |
|
||
|
5 |
Особиста інформація/ Personal Information |
Розпитувати на надавати інформацію про свого друга.подругу |
Закпіплення ЛО попереднього уроку |
Тревування матеріалу попередніх уроків |
|
Проектна робота, робота в парах та індивідуально |
PB English 4 Впр. 1 c.10 – письм. Та усно
|
|
||
|
6 |
Тепер я можу…/ Now I can… |
здійснити самоконтроль свої знань з теми, виконавши відповідний тест |
Активне використання ЛО попередніх уроків |
Активне використання вивченого граматичного матеріалу |
Мовний та мовленнєвий матеріали уроку |
Числівники 1-100 (словниковий диктант) |
Різнорівневі індивідуальні завдання |
|
||
Тематичне оцінювання |
|||||||||||
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||
|
7 |
Готуємось до школи/Getting ready for school |
Розпитувати та повідомляти про речі, які необхідні для школи; реагувати на репліки вчителя та однокласників; визначати час / проміжки часу |
Scissors, markers, glue, crayons, shop Діалогічна єдність “What do you need for school?- I need…” |
Використання вивченого граматичного матеріалу |
Впр.1,2 с.10
Впр.5 с.11 |
Впр.3,4 с.11 |
PB English 4 Впр.6,7 с.12 |
|
||
|
8 |
Шкільні правила/ School Rules |
Висловлювати своє ставлення до шкільних правил поведінки; oбговорювати зобов’язання і дозволи |
Rules, throw litter in the bin, write on the wall and desk, chew gum, be quite, stay here, sad, happy Have a nice day! Come back! I’m bored. This is exciting. |
Must - mustn’t |
Слухати і повторювати / вказувати відповідний малюнок Виконувати вказівки PB p. 6-7 Zoom In Special 4, PB ex.2,3 p. 14 |
Правопис і вимова нових слів. Знаходити відповідність малюнку Знаходити та записувати відповідь Діалогічне мовлення Р- P WB ex.1, 2 p. 8 |
Zoom In 4 PB, School Rules p.21 WB ex.3, 4 p. 9 |
|
||
|
9 |
Шкільна форма/ School Uniform |
Описувати шкільну форму, висловлювати своє ставлення до неї |
uniform, be over, feel How are you? Are you ready for school? |
Закріплення граматичного матеріалу попереднього уроку |
Впр.1 с.13 Впр.2 с. 18 |
Впр.2 с.13 Впр.3 с.14 Впр.3 с.18 |
PB English 4 Впр.4,5 с.14 |
|
||
|
10 |
Шкільні речі/ School things |
Описувати шкільні речі, називаючи їх колір, розмір, розташування; ініціювати і закінчувати діалог |
ЛО попередніх уроків |
to be going to |
Впр.1 с.15 Впр.2 с.16 |
Впр.3-4 с.16-17 |
PB English 4 Впр.1,2 с.18
|
|
||
|
11 |
Шкільні предмети та розклад/ School subjects and timetable |
Розповідати про шкільні предмети, розклад та однокласників; підтримувати спілкування, використовуючи діалоги різних типів |
Активізація вивчених ЛО |
Тренування to be going to |
Впр.1,2 с.18
|
Впр.4, 5 с.19 |
PB English 4 Впр.6 с.19 –проектна робота
|
|
||
|
12 |
Розробка зразку шкільної уніформи |
Брати участь у розмові про дизайн шкільної форми, pозпізнавати і називати предмети одягу, описувати зовнішність друга |
Pocket, badge, unifom, to design, jacket, jumper, T-shirt, swimsuit, skirt, jeans, shoes, trainers, boots What a mess!
|
Whose…? Possessive Case Zoom In, PB, p.10-11 |
Слухати та читати діалог / вказувати відповідний малюнок
|
Правопис і вимова нових слів Відповідати на питання усно та письмово Робота у групах: грати у гру «Find the owner» WB ex.1, 2, p. 12 |
PB English 4 Впр.1 с20 Zoom In 4 WB ex. 3, 4 p. 13
|
|
||
|
13 |
Мій улюблений шкільний предмет/ My favourite |
Розповідати про улюблений шкільний предмет,розігрувати короткі сценки |
After, before, class, Music, History, Science, Ukrainian, French, Computer |
to be going to at four o’clock (night, the lesson) |
Мовний та мовленнєвий матеріали уроку |
Впр.1-3 с.20-21
|
PB English 4 Впр.3 с21
|
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||
|
|
subject |
виступаючи у певних ролях |
Sciences, English, Reading, Sports, test |
|
|
|
|
|
||
|
14 |
Мій день/ My Day |
Робити короткі повідомлення про повсякденні дії та події |
ЛО попередніх уроків |
To do sums in Maths – to have a test on Maths Future to be going to
|
Впр.2 с.23 Zoom in Special 4, Culture Time for Ukraine, p.5
|
Впр.1, 3, 4 с.23-24
|
PB English 4 Впр.6 с.24 Zoom in Special 4, Culture Time for Ukraine, впр.2 с.5
|
|
||
|
15 |
Школи в Англії та в Україні/ Schools in England and in Ukraine |
Читати, слухати та розуміти короткі тексти; робити короткий переказ прочитаного; висловліювати своє ставлення до явищ та подій |
Primary, break, Gedar Grove, Graveney |
The verb ‘to have’ in Present Simple Tense Прийменники in, on,at, after, befor |
PB English 4 Впр.1, 4 с.27-28 Zoom in Special 4, Culture Time for Ukraine, pp.2-3
|
Впр.2, 6 с.28-29
|
PB English 4 Впр. 6 с.29 Zoom in Special 4, Culture Time for Ukraine, впр.2 с.3
|
|
||
|
16 |
Тепер я можу…/ Now I can… |
Розуміти мову, відповідно реагувати, виконувати тестові завдання |
Активне використання ЛО попередніх уроків Активне використання вивченого граматичного матеріалу |
Активне використання вивченого граматичного матеріалу |
PB English 4 Впр.1, 2 с.32-33
|
Впр.3,4 с. 33 Zoom in Special 4, A quiz, p. 28 |
PB English 4 Впр.4, 5 с.31 Zoom in Special 4, A Quiz, p. 28 |
|
||
|
|||||||||||
Тема: «Відпочинок і дозвілля» |
|||||||||||
|
17 |
Улюблені іграшки дітей/The kid’s favourite toys |
Запитувати про іграшки; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди); описувати когось / щось |
Назви іграшок та спортивних видів діяльності What is your favourite toy / sport? |
Спеціальні запитання в Present Simple |
PB English 4 Впр.1 a,b) с.34 Впр.3 с.35
|
Впр.1 a) с.34 Впр.2 с.35 |
PB English 4 Впр.4 с.36 Zoom in Special 4, Гра “Lost in the Junqle” с. 5 |
|
||
|
18 |
Наші улюблені ігри/ Our favourite games |
Називати та описувати улюблені ігри, брати та давати інтерв’ю |
ЛО попереднього уроку |
Повторення займенників We – our They - their |
PB English 4 Remember p. 37 |
Робота в парах та малих групах Впр.5, 6 с.37 Впр.7 с.38
|
PB English 4 Впр.7 с.38
|
|
||
|
19 |
Улюблені частина дня/ Favourite part of the day |
Розповідати про улюблену частину дня та обґрунтовувати свою відповідь, визначати час / проміжки часу |
Morning, afternoon, evening, difference, borrow, check, mean, forget, be tired, perfect, late |
Present Simple Always, usually, often, sometimes, never |
PB English 4 Remember p. 39, 41 Впр.2 с.39
|
Впр.1 с.39
|
PB English 4 Впр.3 b) с.41, Впр.6 с.43
|
|
||
|
20 |
Клуби/Clubs |
Розповідати та розпитувати про те, що роблять коли повертаються додому, називати різні позашкільні клуби, співати реп |
Chess (karate, fitness, basketball, computer, tabke tennis, youga, tennis, drama ) club, to surf the Internet, about yourself, a membership |
Загальні запитання в Present Simple та короткі відповіді на них |
PB English 4 Remember p. 44 Впр.3 с.45 |
Впр.1,2,4 с.44-45
|
PB English 4 Впр.2 а, b) с.46
|
|
||
|
21 |
Хоббі моєї сім’ї/My Family’s Hobby |
Розповідати та розпитувати про хобі, описувати когось / щось |
Закріплення ЛО попереднього уроку |
Present Simple Дієслова to be good at, to be bad at |
Мовний та мовленнєвий матеріали уроку |
Впр.3,4 с.47-48 |
PB English 4 Впр.5 с.48 – Зробити проект “My Family Hobbies”
|
|
||
|
22 |
Улюблені ігри/Favourite games |
Розповідати та розпитувати про улюблені ігриі, виконувати / віддавати вказівки (команди); описувати когось / щось; називати дії, що відбуваються в момент мовлення |
pirate, ghost, take a photo, drive a bumper car, dinosaur, rollercoaster, ride a rollercoaster, a desert island |
Present Continuous |
PB English 4 Мовний та мовленнєвий матеріали уроку Remember p. 50
|
Впр.1-4 с.49-51 |
PB English 4 Впр.4 с.51 Впр.3 с.56 |
|
||
|
23 |
Книжки, які ми любимо читати/The books we like to read |
Читати вголос та про себе з повним розумінням короткий, простий текст, описувати прочитане усно та письмово, називати дії, що відбуваються в момент мовлення |
Повторення днів тижня Somewhere, to marry, jewels |
Заперечні та запитальні речення в Present Continuous |
PB English 4 Мовний та мовленнєвий матеріали уроку
|
Впр.1-4 с.60-63 |
Zoom in Special 4, Впр.1, 2 с. 12 |
|
||
|
24 |
Тепер я можу…/ Now I can… |
Розуміти мову, відповідно реагувати усно та письмово, виконувати тестові завдання |
Активне використання ЛО попередніх уроків Активне використання вивченого граматичного матеріалу |
Активне використання вивченого граматичного матеріалу |
PB English 4 Впр.2,3 с.64-65
|
|
Zoom in Special 4, Story Time Впр.1, 2 с. 16 |
|
||
Тематичне оцінювання |
|||||||||||
Тема: «Свята та традиції» |
|||||||||||
|
25 |
Покупки до свята/ Shopping for a holiday |
Використовувати нові ЛО, читати їх вголос та писати з ними короткі речення; задавати загальні запитання по темі урока у Future Simple Tense та давати короткі відповіді на них |
Flour, an apple pie, go shoppimg, a fridge Повторення вивчених ЛО з теми “Food” (впр. 5 с. 68) |
Future Simple, p.67 Звороти there is/are |
PB English 4 Впр.1,2 с. 66 |
Впр.1,2,3 с. 65 Впр.4,5 с. 68 |
PB English 4 Впр.5 с. 68 Zoom in Special 4, Вивчити пісню, с. 24 |
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||
|
26 |
Підготовка до свята/ Preparing for a holiday Контроль навичок аудіювання |
Сприймати на слух та і розуміти короткі історії та діалоги по темі уроку |
A bar, a pack, a bottle, a jar, a bag, a carton, cheap, pound (£), pence But who is to pay?
|
Звороти there is/are How much/many? |
Тест контролю аудіювання |
Впр.1 с. 69 Впр. 4 c.70-71 |
PB English 4 Впр.5 с. 71 Zoom in Special 4, p.25 |
|
||
|
27 |
День народження та подарунки/ Happy Birthday and Presents |
Розпитувати та розповідати про день народження та подарунки, вико ристовуючи звороти there is/аre, структури How much/many?, some та множину іменників |
Biscuits, popcorn, cherry, mushroom, ice-cream, child, children |
Some та множина іменника Звороти there is/are How much/many? |
PB English 4 Впр.1,2 с. 75 Remember p..77 |
Впр.1,2 с. 75 Впр.6 с. 78
|
PB English 4 Впр.2 с. 75, ситуативні завдання з контролю говоріння
|
|
||
|
28 |
Запрошення на день народження/ Invitation for birthday. Контроль навичок говоріння |
Запрошувати на день народження у письмовій та усній формі; підтримувати спілкування в межах запропонованих ситуативних завдань для контролю говоріння |
Використання ЛО попередніх уроків теми |
Використання вивченого граматичного матеріалу |
Мовний та мовленнєвий матеріали уроку
|
Ситуативні завдання з контролю говоріння Впр.2 с. 75 – діалогічне мовлення
|
PB English 4 Впр.1 с. 79
|
|
||
|
29 |
Свята та святкування/ Holidays and celebrations |
Вести розмову у межах заданих ситуативних ситуацій, висловлювати свою думку, запитувати про кількість та пропонувати свою допомогу |
A mug, a teddy, a bookmark, a toy car, a postcard, a magnet, a shop assistent |
Закріплення граматичних структур: How much/ many? Can I help you? Can I have…? |
Впр.1, 2 a, b) с. 79-80 Впр.3 с. 81 |
Впр.1, 2 a с. 79-80 Робота в парах
|
PB English 4 Впр.4, 5 с. 81 |
|
||
|
30 |
Улюблене свято мого друга/My friend’s favourite holiday. Контроль навичок читання |
Читати вголос та про себе з повним розумінням короткi, простi тексти, описувати прочитане усно та письмово |
holiday, romantic, celebrate, a stocking, a fireplace, a list, hang, tradition, cuase, naughty |
Ознайомлення з порядковими числівниками 1-ий - 10-ий. Використання вивченого матеріалу. |
Тест для контролю навичок читання: V1 Впр. 1-3 с. 92-93 V2 Впр. 6-7 с. 96-97 |
Впр.4, 5 с. 84 Робота в парах
|
PB English 4 Впр.5 с. 84 (письмово) Впр.4 с. 89 (вивчити діалог) |
|
||
|
31 |
Зимові свята/ Winter Holidays |
Називати зимові свята та порядкові числівники 1-ий-10-ий. |
New Year, Christmas Day, St. Nicholas Day, St.Valentine’s Day, Easter, Mother’s Day |
Закріплення порядкових числівників 1-ий - 10-ий.
|
Впр.4 с.93 |
Впр.1,2 с. 88 Впр.3,4 с. 89
|
PB English 4 Впр.5 с. |
|
||
|
32 |
Тепер я можу…/ Now I can… Контроль навичок письма |
Розуміти мову, відповідно реагувати, виконувати письмові тестові завдання |
Активне використання ЛО попередніх уроків Активне використання вивченого граматичного матеріалу |
Активне використання вивченого граматичного матеріалу |
Впр.1, 3 с.94-95 |
Впр.4, 5 с.94-95 |
|
|
||
Тематичное оцінювання |
|
||||||||||
1