Календарно-тематичне планування з англійської мови на 1 семестр

Про матеріал

Дика С.М. Календарно-тематичне планування з англійської мови на 1 семестр для 4 класу. (Кількість годин на тиждень - 2. Кількість годин на семестр – 32.)

Перегляд файлу

 

Англійська мова

4-ий клас

(4-ий рік навчання)

І семестр

 

Кількість годин на тиждень - 2

Кількість годин на рік – 70

 

Дата

уроку

№ уроку

 

Тематика

ситуативного

спілкування

Очікуваний результат

На кінець уроку учні

вмітимуть:

Мовний інвертар

 

 

Комунікативна компетентність

Домашнє завдання

Примітка

Лексика

 

Граматика/  Фонетика

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Писемна/усна взаємодія/продукування

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Тема: «Вступ. Персональна інформація»

 

 

1

 

Вчимо англійську/

Let’s study English

привітатися та прощатися; представити себе, друга або подругу, батьків; називати свій номер телефону та імена по буквах

The ABC, numbers 1–10, personal pronouns

 

Кількісні числівники 1-10,

Особові займенники

she-her

he-his

Впр. 1-4 cc..4-5

Впр. 1, 3 c. 4

PB English 4

Впр. 5 c.5 – напамять

Zoom In 4

WB, c. 3 - письмово

 

 

 

2

Як тебе звати?/Whats your name?

називати своє ім’я та розпитувати про імена інших

Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name?

Правила утворення кількісних числівників за допомогою суфіксів

-teen,-ty

Впр.1-3 с.6

 

Впр. 4 c.7

Впр. 2 с.6

Впр.5,6 с.7

 

PB English 4

Впр. 1 c.6 – напамять

 

 

 

3

Числа/        Numbers

називати кількісні числівники 1-100; розпитувати про кількість

Numbers 1–100

Кількісні числівники        1-100

How many?/How much?

 

Роздатковий матеріал

Впр. 1 c.6

Робота в парах

 

PB English 4

Рахувати до 100 та вміти писати десятки 20-90 та 100

 

 

 

4

Особиста інформація/

Personal Information

надавати персональну інформацію, називати своє імя, призвіще, вік, місце та країну

name, surname,  age, form, country, Ukraine, telephone number, e-mail

Граматичний матеріал попередніх уроків

Впр.3 с.8

Впр.1,2 с.8

Впр.4 с.9

 

PB English 4

Впр. 5 c.9 –

проект

 

 

5

Особиста інформація/

Personal Information

Розпитувати на надавати інформацію про свого друга.подругу

Закпіплення ЛО попереднього уроку

Тревування матеріалу попередніх уроків

 

Проектна робота, робота в парах та індивідуально

PB English 4 Впр. 1 c.10 –

письм. Та усно

 

 

 

6

Тепер я можу…/

Now I can

здійснити самоконтроль свої знань з теми, виконавши відповідний тест

Активне використання ЛО попередніх уроків

Активне використання вивченого граматичного матеріалу

                                               Мовний та мовленнєвий матеріали уроку

Числівники 1-100 (словниковий диктант)

Різнорівневі індивідуальні завдання

 

Тематичне оцінювання

 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

7

Готуємось до школи/Getting ready for school

Розпитувати та повідомляти  про речі, які  необхідні для школи; реагувати на репліки вчителя та однокласників; визначати час / проміжки часу

Scissors, markers, glue, crayons, shop

Діалогічна єдність “What do you need for school?- I need…”

Використання вивченого граматичного матеріалу

Впр.1,2 с.10

 

Впр.5 с.11

Впр.3,4 с.11

PB English 4

Впр.6,7 с.12

 

 

8

Шкільні правила/

School Rules

Висловлювати своє ставлення до шкільних правил поведінки; oбговорювати зобовязання і дозволи

Rules, throw litter in the bin, write on the wall and desk, chew gum, be quite, stay here, sad, happy

Have a nice day!

Come back!

I’m bored.

This is exciting.

Must -

mustn’t

Слухати і повторювати / вказувати відповідний малюнок

Виконувати вказівки

PB  p. 6-7                     Zoom In Special 4, PB ex.2,3  p. 14                    

Правопис і вимова нових слів. Знаходити відповідність малюнку

Знаходити та записувати відповідь

 Діалогічне мовлення

Р- P

WB ex.1, 2 p. 8

Zoom In 4

PB, School Rules p.21

  WB ex.3, 4 p. 9

 

 

9

Шкільна форма/

School Uniform

Описувати шкільну форму, висловлювати своє ставлення до неї

uniform, be over, feel

How are you?

Are you ready for school?

Закріплення граматичного  матеріалу попереднього уроку

Впр.1 с.13

Впр.2 с. 18

Впр.2 с.13

Впр.3 с.14

Впр.3 с.18

PB English 4

Впр.4,5 с.14

 

 

10

Шкільні речі/

School things

Описувати шкільні речі, називаючи їх колір, розмір, розташування; ініціювати і закінчувати діалог

ЛО попередніх уроків

to be going to

Впр.1 с.15

Впр.2 с.16

Впр.3-4 с.16-17

PB English 4

Впр.1,2 с.18

 

 

 

11

Шкільні предмети та розклад/

School subjects and timetable

Розповідати про шкільні предмети, розклад та однокласників; підтримувати спілкування, використовуючи діалоги різних типів

Активізація вивчених ЛО

Тренування

 to be going to

Впр.1,2 с.18

 

Впр.4, 5  с.19

PB English 4

Впр.6 с.19 –проектна робота

 

 

 

 

12

Розробка зразку шкільної уніформи

Брати участь у розмові про дизайн шкільної форми, pозпізнавати і називати предмети одягу, описувати зовнішність друга

Pocket, badge, unifom, to design, jacket, jumper, T-shirt, swimsuit, skirt, jeans, shoes, trainers, boots

What a mess!

 

Whose…?

Possessive Case

Zoom In, PB, p.10-11

Слухати та читати діалог / вказувати відповідний малюнок

 

Правопис і вимова нових слів

Відповідати на питання усно та письмово

Робота у групах: грати у гру «Find the owner»

WB ex.1, 2,  p. 12

PB English 4

Впр.1 с20

Zoom In 4

WB ex. 3, 4               p. 13

 

 

 

13

Мій улюблений шкільний предмет/              My favourite

Розповідати про улюблений шкільний предмет,розігрувати короткі сценки

After, before, class, Music, History, Science, Ukrainian, French, Computer

to be going to

at four o’clock (night, the lesson)

Мовний та мовленнєвий матеріали уроку

Впр.1-3 с.20-21

 

PB English 4

Впр.3 с21

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

subject

виступаючи у певних ролях

Sciences, English, Reading, Sports, test

 

 

 

 

 

 

14

Мій день/

My Day

Робити короткі повідомлення про повсякденні дії та події

ЛО попередніх уроків

To do sums in Maths – to have a test on Maths

Future to be going to

 

 

Впр.2 с.23

Zoom in Special 4, Culture Time for Ukraine, p.5

 

Впр.1, 3, 4 с.23-24

 

PB English 4

Впр.6 с.24

Zoom in Special 4, Culture Time for Ukraine, впр.2 с.5

 

 

 

15

Школи в Англії та в Україні/      Schools in England and in Ukraine

Читати, слухати та розуміти короткі тексти; робити короткий переказ прочитаного; висловліювати своє ставлення  до явищ та подій

Primary, break, Gedar Grove, Graveney

The verb ‘to have’ in Present Simple Tense

Прийменники

in, on,at, after, befor

PB English 4

Впр.1,  4 с.27-28

Zoom in Special 4, Culture Time for Ukraine, pp.2-3

 

Впр.2, 6  с.28-29

 

PB English 4

Впр. 6  с.29

 Zoom in Special 4, Culture Time for Ukraine, впр.2 с.3

 

 

 

16

Тепер я можу…/

Now I can

Розуміти мову, відповідно реагувати, виконувати тестові завдання

Активне використання ЛО попередніх уроків Активне використання вивченого граматичного матеріалу

Активне використання вивченого граматичного матеріалу

PB English 4

Впр.1, 2 с.32-33

 

Впр.3,4  с. 33

Zoom in Special 4,

A quiz, p. 28

PB English 4

Впр.4, 5  с.31

Zoom in Special 4, A Quiz, p. 28

 

 

 

Тема: «Відпочинок і дозвілля»

 

17

Улюблені іграшки дітей/The kids favourite toys

Запитувати про іграшки; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди); описувати когось / щось

Назви іграшок та спортивних видів діяльності                What is your favourite toy / sport?

Спеціальні запитання в Present Simple

PB English 4

Впр.1 a,b) с.34

Впр.3 с.35

 

Впр.1 a) с.34

Впр.2 с.35

PB English 4

Впр.4  с.36

Zoom in Special 4,

Гра “Lost in the Junqle” с. 5

 

 

18

Наші улюблені ігри/ Our favourite games

Називати та описувати улюблені ігри, брати та давати інтерв’ю 

ЛО попереднього уроку

Повторення займенників

We – our

They - their

PB English 4

Remember p. 37

Робота в парах та малих групах

Впр.5, 6 с.37

Впр.7 с.38

 

PB English 4 Впр.7 с.38

 

 

 

19

Улюблені частина дня/ Favourite part of the day

Розповідати про улюблену частину дня та обґрунтовувати свою відповідь, визначати час / проміжки часу

Morning, afternoon, evening, difference, borrow, check, mean, forget, be tired, perfect, late

Present Simple Always, usually, often, sometimes, never

PB English 4

Remember p. 39, 41

Впр.2  с.39

 

Впр.1 с.39

 

PB English 4 Впр.3 b) с.41,

Впр.6 с.43

 

 

 

 

 

20

Клуби/Clubs

Розповідати та розпитувати про те,

що роблять коли повертаються додому, називати різні позашкільні клуби, співати реп

Chess (karate, fitness, basketball, computer, tabke tennis, youga, tennis, drama ) club, to surf the Internet, about yourself, a membership

Загальні запитання в Present Simple   та короткі відповіді на них

PB English 4

Remember p. 44

Впр.3 с.45

Впр.1,2,4  с.44-45

 

PB English 4 Впр.2 а, b) с.46

 

 

 

21

Хоббі моєї сім’ї/My Familys Hobby

Розповідати та розпитувати про хобі, описувати когось / щось

Закріплення ЛО попереднього уроку

Present Simple Дієслова                   to be good at,

 to be bad at

Мовний та мовленнєвий матеріали уроку

Впр.3,4 с.47-48

PB English 4 Впр.5 с.48 – Зробити проект “My Family Hobbies”

 

 

 

22

Улюблені ігри/Favourite games

Розповідати та розпитувати про улюблені ігриі, виконувати / віддавати вказівки (команди); описувати когось / щось; називати дії, що відбуваються в момент мовлення

pirate,  ghost, take a photo, drive a bumper car,  dinosaur, rollercoaster, ride a rollercoaster, a desert island

Present Continuous

PB English 4

Мовний та мовленнєвий матеріали уроку

Remember p. 50

 

Впр.1-4 с.49-51

PB English 4 Впр.4 с.51

Впр.3 с.56

 

 

23

Книжки, які ми любимо читати/The books we like to read

Читати вголос та про себе з повним розумінням короткий,  простий текст, описувати прочитане усно та письмово, називати дії, що відбуваються в момент мовлення

Повторення днів тижня

Somewhere, to marry, jewels

Заперечні та запитальні речення в

Present Continuous

PB English 4

Мовний та мовленнєвий матеріали уроку

 

Впр.1-4 с.60-63

Zoom in Special 4,      Впр.1, 2 с. 12

 

 

24

Тепер я можу…/        Now I can

Розуміти мову, відповідно реагувати усно та письмово, виконувати тестові завдання

Активне використання ЛО попередніх уроків Активне використання вивченого граматичного матеріалу

Активне використання вивченого граматичного матеріалу

PB English 4

Впр.2,3 с.64-65

 

 

Zoom in Special 4, Story Time        Впр.1, 2 с. 16 

 

Тематичне оцінювання

 

Тема: «Свята та традиції»

 

25

Покупки до свята/

Shopping for a holiday

Використовувати нові ЛО, читати їх вголос та писати з ними короткі речення; задавати загальні запитання по темі урока у Future Simple Tense та давати короткі відповіді на них

Flour, an apple pie, go shoppimg, a fridge

Повторення вивчених ЛО з теми Food        (впр. 5 с. 68)

Future Simple, p.67

Звороти there is/are

PB English 4

Впр.1,2  с. 66

Впр.1,2,3  с. 65

Впр.4,5  с. 68

PB English 4

Впр.5  с. 68

Zoom in Special 4, Вивчити пісню, с. 24

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

26

Підготовка до свята/

Preparing for a holiday Контроль навичок аудіювання

Сприймати на слух та і розуміти короткі історії та діалоги по темі уроку

A bar, a pack, a bottle, a jar, a bag, a carton, cheap, pound (£), pence

But who is to pay?

 

Звороти there is/are

How much/many?

Тест контролю аудіювання

Впр.1 с. 69

Впр. 4 c.70-71

PB English 4

Впр.5  с. 71

Zoom in Special 4, p.25

 

 

27

День народження та подарунки/

Happy Birthday and Presents

Розпитувати та розповідати про день народження та подарунки, вико ристовуючи звороти there is/аre,  структури How much/many?, some та множину іменників

Biscuits, popcorn, cherry, mushroom, ice-cream, child, children

Some та множина іменника

Звороти there is/are

How much/many?

PB English 4

Впр.1,2  с. 75

Remember p..77

Впр.1,2  с. 75

Впр.6 с. 78

 

PB English 4

Впр.2  с. 75,

ситуативні завдання з контролю говоріння

 

 

 

28

Запрошення на день народження/

Invitation for birthday.

Контроль навичок говоріння

Запрошувати на день народження у письмовій та усній формі; підтримувати спілкування в межах запропонованих  ситуативних завдань для контролю говоріння

Використання ЛО попередніх уроків теми

Використання вивченого граматичного матеріалу

Мовний та мовленнєвий матеріали уроку

 

Ситуативні завдання з контролю говоріння

Впр.2  с. 75 – діалогічне мовлення

 

 

PB English 4

Впр.1  с. 79

 

 

 

29

Свята та святкування/

Holidays and celebrations

Вести розмову у межах заданих ситуативних ситуацій, висловлювати свою думку, запитувати про кількість та пропонувати свою допомогу

A mug, a teddy, a bookmark, a toy car, a postcard,               a magnet, a shop assistent

Закріплення граматичних структур:

How much/

many? Can I help you? Can I have…?

Впр.1, 2 a, b) с. 79-80

Впр.3 с. 81

Впр.1, 2 a с. 79-80

Робота в парах

 

PB English 4

Впр.4, 5 с. 81

 

 

30

Улюблене свято мого друга/My friends favourite holiday.

Контроль навичок читання

Читати вголос та про себе з повним розумінням короткi,  простi тексти, описувати прочитане усно та письмово

holiday, romantic, celebrate, a stocking, a fireplace, a list, hang, tradition, cuase, naughty                   

Ознайомлення з порядковими числівниками  1-ий - 10-ий.

Використання вивченого матеріалу.

Тест для контролю навичок читання:

V1 Впр. 1-3 с. 92-93

V2 Впр. 6-7 с. 96-97

Впр.4, 5 с. 84

Робота в парах

 

PB English 4

Впр.5  с. 84 (письмово)

Впр.4  с. 89 (вивчити діалог)

 

 

31

Зимові свята/

Winter Holidays

Називати зимові свята та порядкові числівники         1-ий-10-ий.

New Year, Christmas Day, St. Nicholas Day, St.Valentine’s Day, Easter, Mother’s Day

Закріплення порядкових числівників      1-ий - 10-ий.

 

Впр.4   с.93

Впр.1,2  с. 88

Впр.3,4  с. 89

 

PB English 4

Впр.5   с.

 

 

32

Тепер я можу…/

Now I can

Контроль навичок письма

Розуміти мову, відповідно реагувати, виконувати письмові тестові завдання

Активне використання ЛО попередніх уроків Активне використання вивченого граматичного матеріалу

Активне використання вивченого граматичного матеріалу

Впр.1, 3   с.94-95

Впр.4, 5  с.94-95

 

 

Тематичное оцінювання

 

 

1

 

doc
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
936
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку