11клас 1
« Погоджено » «Затверджено»
Заступник директора з НВР Директор
_________________________ ____________________________
________________________ ____________________________
«_____» ___________2021/22 навч.р. «_____» ___________2021/22 навч.р.
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 11 КЛАСІ.
I семестр
Навчальні програми
з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів
і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов
10 – 11 класи, 2018р.
Підручник: Оксана Карпюк. Англійська мова. Підручник для 11 кл. ЗНЗ.
Тернопіль.»Астон»,2019.
|
Всього за планом |
ТО |
Контрольних робіт |
Зошит |
I cеместр |
32 |
4 |
4 |
4 |
Учитель: __________________
Додаткові матеріали:
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 11 класі - І семестр – (2 години на тиждень)
Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.
№ уроку
|
Дата
|
Тема уроку |
Урок у НМК |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Англійська мова як мова міжнародного спілкування.
|
Focus on Reading+ Develop Your Vocabulary
|
to get a qualification, to have an access to, , mother tongue, examination, preparation, widespread, to require, to study abroad, language course |
|
SB ex.5, pp.9-10; ex.8, pp.11- 12.
|
|
SB ex.6, 7 p.11,
|
|
Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у навчанні, вивченні іноземної мови. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Вивчення англійської мови. |
Focus on Speaking |
leisure activities, personality, timetable, get rusty, private lessons |
|
SB ex.1, p.13
|
|
SB ex.2, p.13; ex.3b, p.14; ex.4a, p.15; ex.5, p.16 |
SB ex. 4c, p.16 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Unit 1. Шкільне життя Being a student /Освітня cферa спiлкування |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Учнівська автономія у вивченні мови |
Focus on Reading+ Develop Your
|
Vocabulary a resource. A strategy, a target, to access, autonomous, favou-red, memorable, precisely, to get exposure, to take responsi-bilty for, to assist, to attend, to get to know, to join, to find out |
Conditi onals I and II (Revision)
|
SB ex.2 pp.18- 19; ex.3, 4 p. 21; ex.1,2 p.22;
|
|
SB ex.1, p.18;
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність Аналізує стосунки з однолітками. Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування. Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.Усвідомлення важливості безперервної Освіти Усвідомлення Важливості пошуку ефективних навчальних стратегій |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Підготовка до іспитів |
Build Up Your Grammar |
if, even if, unless
|
|
SB ex.1 - 5, pp.23-25 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Іноземна мова – мова для життя |
Focus On Listening
|
an assessment, a distraction, a superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear of |
|
SB ex.2a, 3 p.26;
|
SB ex.4, 5 p.27;
|
SB ex.1, p.25; ex.2b, p.26
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Ким я буду? |
Focus On Speaking
|
|
|
SB ex.2, p.29
|
|
SB ex.1, p.28. ex. 3, p.29 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Написання нотаток |
Focus On Writing |
notes, a paragraph, a flowchart, a listing, a summary |
|
SB ex.1, p.30;ex.2a,b,c, p.31;ex.3, 4, 5 p.32; |
|
SB ex.2, p.30
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТО 1 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
Use Your Skills
|
Активізація мовного і Мовленнєвого матеріалу |
|
SB ex.1, p.33; ex.2, p.34; |
|
SB ex.3, 4 pp.34-35 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Unit 2. Робота і професії Make up your mind |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Професійні уміння і здібності людини |
Focus on Reading+ Develop Your Vocabulary |
a confidence, an employer, a fee, a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight into, to work on a project, a possibility, an occassion, an opportunity, a career, an employee, to assist, to employ, to occupy, to retire, to succeed |
Direct Speech. Reported Speech. Future-in- the-Past. |
SB ex. 2 - 5, pp.42-46; ex.1, p. 47; ex.2,3, p.48; |
Текст «Fill That Gap», pp. 42-44
|
SB ex.1, p.42; ex.6, p.46
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії. Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Вимоги праце давців |
Build Up Your Grammar |
|
|
SB ex.1, p.49;ex.2,p.51; ex.3, p.52;ex.5,p.54, ex.7, p.55 |
|
SB ex.4, pp.52- 53
|
SB ex.6, p.54
|
Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречним і визначеними у часі). Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою. Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. Оцінювання власних здібностей та можливостей в контексті вибору майбутньої професії |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Вибір майбутньої професії |
Focus On Listening |
diversity, freedom, a graduate, liberty, appealing, renowned, foundation course, publicly funded, to be well regarded |
|
SB ex.3, p.56, ex.4b, 57
|
SB ex.2, p.56; ex.4a, p.57
|
SB ex.1, p.55.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Навчання після школи та закордоном |
Focus On Speaking
|
definite, suited, constantly, attractive, to hesitate, an occupation, a generation, stressful, time off, shift work, to work overtime, an annual bonus, sick pay, status |
|
SB ex.3, p.58
|
|
SB ex.1,2,4, pp.58-59
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Написання формального листа |
Focus On Writing |
application letter, formal greeting, introductory parag-raph, body paragraph, conclu-ding paragraph, formal ending |
|
SB ex.1, p.59; ex.3, p.60; ex.4a, p.62 |
|
|
SB ex.2, p.60; ex.4b,p.62 |
Обговорення важливості емоційного комфорту в майбутній професії
Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТО 2 |
|
Мій вибір |
|
|
Активіза-ція мовного і мовлен- нєвого матеріалу |
SB ex.2, p.63; ex.3, p.64; ex.5a, p.65; ex.6a, p.66 |
|
SB ex.4, 5b, p.65, ex.6b, p.66
|
SB ex.1, p.63
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Unit 3. Я, моя сім’я, друзі Family relationship / Особистісна cферa спiлкування |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Психологи про родинні стосунки |
Focus On Reading + Develop Your Vocabulary
|
an adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain, to resent,inevitable, rebellious, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to |
Conditional III
|
SB ex.2,3, pp.73-75, ex.1,2, p.77
|
SB тексти «Teen Terror»p.73; «George’s Story»,р.74 |
SB ex.1, p.72, ex.4,6, p.76
|
SB ex.5, p.76
|
Громадянська відповідальність Пояснює необхідність гуманного ставлення до тварин. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфіліктних ситуаціях. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Конфлікт поколінь |
Build Up Your Grammar |
|
|
SB ex.1, p.78; ex.2, p.79;ex.6, p.80 |
|
|
SBex.3,4,5,pp.79-80 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Дружна сім’я |
Focus On Listening |
an approach, a generation, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy, to assume, to overcome, irritating, to bring up |
|
SB ex.2, p.81
|
SB ex.3,4a, pp.81-82
|
SB ex.1, p.81; ex.4b, p. 82
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Підтримка в родині |
Focus On Speaking |
a community, innocence, a madman, to avoid something, to disturb, to encourage, to overcome, to recognise |
|
SB ex.4,5a, pp.83-84
|
|
SB ex.1,2,3,5b, pp.82-84 |
|
Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту.
Оцінює переваги органічних продуктів. Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини. Обґрунтовує корисність раціонального харчування. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Лист до редактора |
Focus On Writing |
a letter to the editor
|
|
SB ex.1, p.85; ex.3,5, p.87
|
|
SBex. 2,4, pp.86-87
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТО 3 |
|
Родина у моїх поглядах |
Use Your Skills
|
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
SB ex.1,p.88; ex.3, p.89; ex.4, p.90; ex.7, p.91 |
|
SB ex.6,p.90; ex.8,p.91;
|
SB ex.2, p.88;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Unit 4 Eating out – Харчування |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Харчування в Києві |
Focus On Reading+ Develop Your Vocabulary |
a fixed price,a quality, abundant,customary, distinc- tive,garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly, dish,meal, made with,range of, stuff with, roast, bake, served with, vegetarian |
|
SB ex.2,3, pp. 96-98; ex.5, p.99, ex.1 - 3; pp.100-101
|
SB Текст ‘Eating Out in Kyiv’
|
SB ex.1, p.96
|
Повторення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Система громадського харчування |
Build Up Your Grammar |
|
Reported Speech Повторення |
SB ex.1, p.102
|
|
SB ex.3, 4 p102;
|
SB ex.2, p.102
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Типи закладів харчування |
Focus On Listening |
a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked |
|
SB ex.4a, p.105
|
SB ex.2a,3a, p.104
|
SB ex.1, p.103; ex.2b, p.104 |
SBex.3b, 4b,p.105
|
Висловлення власної думки щодо закладів Громадського харчування Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму. Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я. Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Замовлення їжі у кафе СКР Читання |
Focus On Speaking |
a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand Повторення |
|
SBex.2, p.106;
|
|
SB ex.1, p.106; ex.3, p.107,
|
SB ex.4, p.107
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Написання звіту оцінки |
Focus On Writing |
an assessment report, a proposal report, a survey report, an introduction, a body, a conclusion |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ТО 4 |
|
Моє харчування Узагальнення |
Use Your Skills |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу Повторення |
|
SB ex.1a, p.112; ex.3a, p.113
|
|
SB ex.2,p.113; ex.3b, p.113; ex.4, 5 p.114 |
SB ex.6,p.114
|
Висловлення власної думки щодо корисності раціонального харчування |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль аудіювання: текст для аудіювання із завданнями до тексту
|
Use Your Skills
|
|
|
|
|
|
Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами.
Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль читання: тексти для читання із тестовими завданнями.
|
Use Your Skills |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль письма: граматичний тест.
|
Use Your Skills |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Контроль говоріння: розмовні теми.
|
Use Your Skills |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Повторення матеріалу семестру |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ № |
Дата
|
Тема уроку |
Урок у НМК |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
||||
На підставі міжнародних та національних досліджень в Україні виокремлено п’ять наскрізних ключових компетентностей: