КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 11 КЛАСІ

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 11 КЛ. I семестр Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10 – 11 класи, 2018 р. Підручник: Оксана Карпюк. Англійська мова. Підручник для 11 кл. ЗНЗ. Тернопіль.»Астон»,2019.
Перегляд файлу

 11клас 1

        « Погоджено »                                                                                                                                                                                   «Затверджено»                    

Заступник директора з НВР                                                                                                                                                                        Директор

                 _________________________                                                                                                                                                     ____________________________

 ________________________                                                                                                                                                      ____________________________                                                                                                                                                                         

«_____» ___________2021/22 навч.р.                                                                                                                                   «_____» ___________2021/22 навч.р.                                                                                                                    

 

                                                          

                                                                                  Описание: Описание: 58311_html_6f7ce7ae

                                                 

КАЛЕНДАРНОТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 11 КЛАСІ.

I  семестр

Навчальні програми

з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів

і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов

10 – 11 класи, 2018р.

Підручник: Оксана Карпюк. Англійська мова. Підручник для 11 кл. ЗНЗ.

Тернопіль.»Астон»,2019.

 

 

  Всього за планом          

         ТО

Контрольних робіт

Зошит

I cеместр

32

4

4

4

 

 

                                                                                                                                                              

                                                                                                                                     Учитель: __________________

 

 

Додаткові матеріали:

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 11 класі - І семестр – (2 години на тиждень)

Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 11 класу загальноосвітніх шкіл., 2019.

уроку

 

Дата    

 

Тема уроку

Урок у НМК

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Змістові лінії

Лексика

Граматика

Зорове сприйняття

Сприймання на слух

Усне продукування

Писемне продукування

           план

           факт

  1.  

 

 

Англійська мова як мова міжнародного спілкування.

 

Focus on

Reading+

Develop Your

Vocabulary

 

to get a qualification, to have an access to, , mother tongue, examination, preparation, widespread, to require, to study abroad, language course

 

SB ex.5,

pp.9-10;

ex.8, pp.11- 12.

 

Описание: Описание: Ученикам — Учимся с удовольствием!

SB

ex.6, 7 p.11,

 

 

Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у навчанні, вивченні іноземної мови.

  1.  

 

 

Вивчення

англійської мови.

Focus on

Speaking

leisure activities, personality, timetable, get rusty, private lessons

 

SB

ex.1, p.13

 

 

SB

ex.2, p.13;

ex.3b, p.14;

ex.4a, p.15;

ex.5, p.16

SB

ex. 4c, p.16

 

 

 

Unit 1.  Шкільне життя Being a student /Освітня cферa спiлкування

  1.  

 

 

Учнівська автономія у вивченні мови

Focus on

Reading+

Develop

Your

 

Vocabulary

a resource. A strategy, a target, to access, autonomous, favou-red, memorable, precisely, to get exposure, to take responsi-bilty for, to assist, to attend, to get to know, to join, to find out

Conditi­

onals

I and II

(Revision)

 

SB

ex.2 pp.18- 19;

ex.3, 4 p. 21;

ex.1,2  p.22;

 

 

SB

ex.1, p.18;

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Аналізує стосунки з однолітками. Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування. Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.Усвідомлення важливості безперервної

Освіти Усвідомлення

Важливості пошуку ефективних навчальних

стратегій

  1.  

 

 

Підготовка до іспитів

Build

Up Your

Grammar

if, even if, unless

 

 

 

SB

ex.1 - 5, pp.23-25

 

 

 

 

  1.  

 

 

Іноземна мова – мова для життя

Focus On

Listening

 

an assessment, a distraction, a

superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear of

58311_html_6f7ce7ae

SB

ex.2a, 3 p.26;

 

SB

ex.4, 5 p.27;

 

SB

ex.1, p.25;

ex.2b, p.26

 

 

 

  1.  

 

 

Ким я буду?

Focus On

Speaking

 

 

 

SB

ex.2, p.29

 

 

SB

ex.1, p.28.

ex. 3, p.29

 

 

  1.  

 

 

Написання нотаток

Focus On

Writing

notes, a paragraph,

a flowchart, a listing,

a summary

 

SB

ex.1, p.30;ex.2a,b,c, p.31;ex.3, 4, 5 p.32;

 

SB

ex.2, p.30

 

 

  1.  

 

 

ТО 1

 

Повторення вивченого матеріалу

Use Your

Skills

Описание: Описание: Ученикам — Учимся с удовольствием!

Активізація мовного і

Мовленнєвого матеріалу

 

SB ex.1, p.33;

ex.2, p.34;

Описание: Человечки, #аватары, #картинки, #авы, https://avatarko.ru/kartinka ...

SB ex.3, 4

pp.34-35

 

 

 

 

Unit 2.  Робота і професії Make up your mind

 

  1.  

 

 

Професійні уміння і здібності людини

Focus on

Reading+

Develop Your

Vocabulary

a confidence, an employer, a fee, a founder, persistence,

a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight into, to work on a project, a possibility, an occassion, an opportunity, a career, an employee, to assist,

to employ, to occupy, to retire, to succeed

Direct

Speech.

Reported

Speech.

Future-in-

the-Past.

SB

ex. 2 - 5, pp.42-46;

ex.1, p. 47;

ex.2,3, p.48;

Текст «Fill

That Gap», pp. 42-44

 

SB

ex.1, p.42;

ex.6, p.46

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії. Оцінює фінансові можливості сучасних професій.

  1.  

 

 

Вимоги праце давців

Build

Up Your

Grammar

 

 

SB

ex.1, p.49;ex.2,p.51;

ex.3, p.52;ex.5,p.54,

ex.7, p.55

 

SB

ex.4, pp.52-

53

 

SB

ex.6, p.54

 

Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречним і визначеними у часі). Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою. Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. Оцінювання власних

здібностей та можливостей в контексті

вибору майбутньої професії

  1.  

 

 

Вибір майбутньої професії

Focus On

Listening

diversity, freedom, a graduate, liberty, appealing, renowned,

foundation course, publicly funded, to be well regarded

 

SB

ex.3, p.56,

ex.4b, 57

 

SB

ex.2, p.56;

ex.4a, p.57

 

SB

ex.1, p.55.

 

 

  1.  

 

 

Навчання після школи та закордоном

Focus On

Speaking

 

definite, suited, constantly, attractive, to hesitate, an occupation, a generation, stressful, time off, shift work, to work overtime, an annual bonus, sick pay, status

 

SB

ex.3, p.58

 

 

SB

ex.1,2,4,

pp.58-59

 

 

  1.  

 

 

Написання формального листа

Focus On

Writing

application letter, formal greeting, introductory parag-raph, body paragraph, conclu-ding paragraph, formal ending

 

SB

ex.1, p.59;

ex.3, p.60;

ex.4a, p.62

 

 

SB

ex.2, p.60;

ex.4b,p.62

Обговорення важливості емоційного комфорту в майбутній професії

 

Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії.

  1.  

 

 

ТО 2

 

Мій вибір

Описание: Описание: Ученикам — Учимся с удовольствием!

 

Активіза-ція

мовного

і мовлен-

нєвого

матеріалу

SB

ex.2, p.63;

ex.3, p.64;

ex.5a, p.65;

ex.6a, p.66

 

SB

ex.4, 5b, p.65,

ex.6b, p.66

 

SB

ex.1, p.63

 

 

 

 

Unit 3.  Я, моя сім’я, друзі  Family relationship / Особистісна cферa спiлкування

 

  1.  

 

 

Психологи про родинні стосунки

Focus On

Reading

+ Develop Your

Vocabulary

 

an adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain, to resent,inevitable, rebellious, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to

Conditional III

 

SB

ex.2,3,

pp.73-75,

ex.1,2, p.77

 

SB тексти

«Teen Terror»p.73;

«George’s

Story»,р.74

SB

ex.1, p.72,

ex.4,6, p.76

 

SB ex.5, p.76

 

Громадянська відповідальність Пояснює необхідність гуманного ставлення до тварин. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфіліктних ситуаціях. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду.

  1.  

 

 

Конфлікт поколінь

Build

Up Your

Grammar

 

 

SB

ex.1, p.78;

ex.2, p.79;ex.6, p.80

 

 

SBex.3,4,5,pp.79-80

  1.  

 

 

Дружна сім’я

Focus On

Listening

an approach, a generation,

an intention, a judgement,

a negotiation, to annoy,

to assume, to overcome,

irritating, to bring up

Описание: Описание: Ученикам — Учимся с удовольствием!

SB

ex.2, p.81

 

SB

ex.3,4a,

pp.81-82

 

SB

ex.1, p.81;

ex.4b, p. 82

 

 

  1.  

 

 

Підтримка в родині

Focus On

Speaking

a community, innocence,

a madman, to avoid something, to disturb, to encourage, to overcome, to recognise

 

SB

ex.4,5a,

pp.83-84

 

 

SB

ex.1,2,3,5b,

pp.82-84

 

Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді.  Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту.

 

 

 

Оцінює переваги органічних продуктів. Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини. Обґрунтовує корисність раціонального харчування.

  1.  

 

 

Лист до редактора

Focus On

Writing

a letter to the editor

 

 

SB

ex.1, p.85;

ex.3,5, p.87

 

 

SBex. 2,4,

pp.86-87

 

 

  1.  

 

ТО 3

 

Родина у моїх поглядах

Use Your

Skills

 Описание: Описание: Ученикам — Учимся с удовольствием!

 

Активізація

мовного і мовленнєвого матеріалу

SB ex.1,p.88;

ex.3, p.89;

ex.4, p.90;

ex.7, p.91

 

SB

ex.6,p.90;

ex.8,p.91;

 

SB

ex.2,

p.88;

 

 

 

 

Unit 4 Eating out – Харчування

  1.  

 

 

Харчування в Києві

Focus On

Reading+

Develop Your

Vocabulary

a fixed price,a quality,

abundant,customary, distinc- tive,garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly, dish,meal, made with,range of, stuff with, roast, bake, served with, vegetarian

 

SB ex.2,3,

pp. 96-98;

ex.5, p.99,

ex.1 - 3;

pp.100-101

 

SB

Текст

‘Eating Out

in Kyiv’

 

SB

ex.1, p.96

 

Повторення

  1.  

 

 

Система громадського харчування

Build

Up Your

Grammar

Описание: Человечки, #аватары, #картинки, #авы, https://avatarko.ru/kartinka ...

Reported

Speech

Повторення

SB

ex.1, p.102

 

 

SB

ex.3, 4 p102;

 

SB ex.2,

p.102

 

 

  1.  

 

 

Типи закладів харчування

Focus On

Listening

a bistro, a

dressing, a

reservation,

staff, veggie,

sophisticated,

undercooked

 

SB

ex.4a, p.105

 

SB

ex.2a,3a,

p.104

 

SB

ex.1, p.103;

ex.2b, p.104

SBex.3b, 4b,p.105

 

Висловлення власної думки щодо закладів

Громадського харчування

Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму. Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я. Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами.

  1.  

 

 

Замовлення їжі у кафе СКР Читання

Focus On

Speaking

a customer,

nutritions, a

passion, canned,

enthusiastic,

beforehand

Повторення

 

SBex.2, p.106;

 

 

SB

ex.1, p.106;

ex.3, p.107,

 

SB

ex.4, p.107

 

 

  1.  

 

 

Написання звіту оцінки

Focus On

Writing

an assessment report,

a proposal report, a survey report, an introduction,

a body, a conclusion

Описание: белый человечек предшественник - Создать мем - Meme-arsenal.com

 

 

 

 

 

  1.  

 

ТО 4

 

Моє харчування Узагальнення

Use Your

Skills

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу

Повторення

 

SB

ex.1a, p.112;

ex.3a, p.113

 

 

SB

ex.2,p.113;

ex.3b, p.113;

ex.4, 5 p.114

SB

ex.6,p.114

 

Висловлення власної думки щодо корисності

раціонального харчування

  1.  

 

 

 

Контроль аудіювання: текст для аудіювання із завданнями до тексту

 

Use Your Skills

Описание: Описание: Ученикам — Учимся с удовольствием!

 

 

 

 

 

Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами.

 

 

Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження.

  1.  

 

 

 

Контроль читання: тексти для читання із тестовими завданнями.

 

Use Your Skills

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

Контроль письма: граматичний тест.

 

Use Your Skills

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

Контроль говоріння: розмовні теми.

 

Use Your Skills

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

Повторення матеріалу семестру

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

Дата    

 

Тема уроку

Урок у НМК

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Змістові лінії

Лексика

Граматика

Зорове сприйняття

Сприймання на слух

Усне продукування

Писемне продукування

           

 

 На підставі міжнародних та національних досліджень в Україні виокремлено п’ять наскрізних ключових компетентностей:

  1. Уміння вчитися – передбачає формування індивідуального досвіду участі школяра в навчальному процесі, вміння, бажання організувати свою працю для досягнення успішного результату; оволодіння вміннями та навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки.
  2. Здоров’язбережувальна компетентність – пов’язана з готовністю вести здоровий спосіб життя у фізичній, соціальній, психічній та духовній сферах.
  3. Загальнокультурна (комунікативна) компетентність - передбачає опанування спілкуванням у сфері культурних, мовних, релігійних відносин; здатність цінувати найважливіші досягнення національної, європейської та світової культур.
  4. Соціально - трудова компетентність - пов’язана з готовністю робити свідомий вибір, орієнтуватися в проблемах сучасного суспільно-політичного життя; оволодіння етикою громадянських стосунків, навичками соціальної активності, функціональної грамотності; уміння організувати власну трудову та підприємницьку діяльності; оцінювати власні професійні можливості, здатність співвідносити їх із потребами ринку праці.
  5. Інформаційна компетентність - передбачає оволодіння новими інформаційними технологіями, уміннями відбирати, аналізувати, оцінювати інформацію, систематизувати її; використовувати джерела інформації для власного розвитку.
  • Компетентність як інтегрований результат індивідуальної навчальної діяльності учнів, формується на основі оволодіння ними змістовими, процесуальними і мотиваційними компонентами, його рівень виявляється в процесі оцінювання.


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Ручйова Юлія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Саяпіна Марія Георгіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Носкова Екатерина
    Чи маєте на 2 семестр??
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гальцева Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Токарчук Оксана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Чернявська Віта Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Martovytska Tetyana Petrivna
    дуже дякую креативненько
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додав(-ла)
Sokolova Larysa Dmytrivna
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
31 серпня 2021
Переглядів
11716
Оцінка розробки
4.9 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку