Календарно – тематичне планування
з математики для 5 класу
Рекомендований обсяг: 175 год, 5 год на тиждень
(Індивідуальна форма навчвння)
(1,5 год на тиждень - 53 год)
до підручника «Математика. 5 клас» (автори: Ніна Тарасенкова, Ірина Богатирьова, Оксана коломієць, Зоя Сердюк, Юлія Рудніцька)
№ уроку |
К-ть год |
Тема уроку |
Пара-граф за підруч-ником |
Контрольні заходи |
ПЕРШИЙ СЕМЕСТР УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
||||
1 |
|
Числа, дії з числами. Математичні вирази, рівності, нерівності. Просторові відношення, геометричні фігури |
|
|
ЛІЧБА, ВИМІРЮВАННЯ І ЧИСЛА |
||||
2 |
|
Натуральні числа. Предмети та одиниці лічби |
|
|
3 |
|
Пряма, промінь, відрізок. Вимірювання відрізків |
|
|
4 |
|
Координатний промінь |
|
|
5 |
|
Числові вирази і рівності. Порівняння натуральних чисел |
|
|
6 |
|
Кути та їх вимірювання |
|
|
7 |
|
Тематичний контроль № 2 |
|
|
ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ |
||||
8 |
|
Буквені вирази. Формули |
|
|
9 |
|
Додавання натуральних чисел |
|
|
10 |
|
Віднімання натуральних чисел |
|
|
11 |
|
Прямокутник. Квадрат |
|
|
12 |
|
Трикутник та його види |
|
|
13 |
|
Тематичний контроль № 3 |
|
|
ДІЇ ДРУГОГО СТУПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ |
||||
14 |
|
Множення натуральних чисел |
|
|
15 |
|
Розподільний закон |
|
|
16 |
|
Ділення натуральних чисел |
|
|
17 |
|
Ділення з остачею |
|
|
18 |
|
Тематичний контроль № 4 |
|
|
19 |
|
Порядок виконання дій у виразах |
|
|
20 |
|
Рівняння |
|
|
21 |
|
Типи задач та способи їх розв’язування |
|
|
22 |
|
Тематичний контроль № 5 |
|
|
КВАДРАТ І КУБ ЧИСЛА. ПЛОЩІ ТА ОБ’ЄМИ ФІГУР |
||||
23 |
|
Квадрат і куб числа |
|
|
24 |
|
Площа прямокутника і квадрата |
|
|
25 |
|
Прямокутний паралелепіпед і куб. Об’єми |
|
|
26 |
|
Тематичний контроль № 6 |
|
|
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ |
||||
27 |
|
Що таке звичайний дріб. Порівняння дробів |
|
|
28 |
|
Дроби і ділення. Мішані числа |
|
|
29 |
|
Задачі на дроби |
|
|
30 |
|
Тематичний контроль № 7 |
|
|
31 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
32 |
|
Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа |
|
|
33 |
|
Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа |
|
|
34 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
35 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
36 |
|
Тематичний контроль № 8 |
|
|
ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТА ДІЇ З НИМИ |
||||
37 |
|
Що таке десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів |
|
|
38 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів |
|
|
39 |
|
Множення десяткових дробів |
|
|
40 |
|
Множення десяткових дробів |
|
|
41 |
|
Тематичний контроль № 9 |
|
|
42 |
|
Ділення десяткових дробів |
|
|
43 |
|
Ділення десяткових дробів |
|
|
44 |
|
Округлення чисел |
|
|
45 |
|
Тематичний контроль № 10 |
|
|
ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ |
||||
46 |
|
Що таке відсоток |
|
|
47 |
|
Задачі на відсотки |
|
|
48 |
|
Задачі на відсотки |
|
|
49 |
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величин |
|
|
50 |
|
Тематичний контроль № 11 |
|
|
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
||||
51 |
|
Повторення |
|
|
52 |
|
Повторення |
|
|
53 |
|
Тематичний контроль № 12 |
|
|