Календарно-тематичне планування з математики (F 70)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики для учнів 5 класу (F 70). Використовувала навчальну програму для учнів 1-5 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та підручником «Математика» для 5 класу спеціальних закладів загальної середньої освіти (F 70) (авт. Прохоренко Л. І., Соколова Г. Б., Мельнікова Л. О.).
Перегляд файлу

5 клас - Математика

Математика 5 клас – 140 годин (4 години на тиждень)

п/п

Дата

Скор.

дата

Тема уроку

Множення та ділення в межах 20 (повторення) - 4 годин

1

 

 

Множення числа 2. Назва компонентів.

2

 

 

Ділення на 2 рівні частини

3

 

 

Множення числа 3.

4

 

 

Ділення на 3 рівні частини. СР

Множення та ділення в межах 20 – 8 годин

5

 

 

Множення числа 4 на 2, 3.

6

 

 

Множення числа 4 на 4, 5, 1, 0.

7

 

 

Ділення 4, 8, 12 на 4.

8

 

 

Ділення 16, 20 на 4. СР

9

 

 

Множення числа 5 на 2, 3, 4, 1, 0. Переставна властивість множення.

10

 

 

Ділення 5, 10, 15, 20 на 5.

11

 

 

Множення чисел 2, 3, 4, 5 (повторення)

12

 

 

Ділення на 2, 3, 4, 5 рівних частин (повторення). ТО

Додавання та  віднімання в межах 100 (без переходу через розряд) – 19 годин

13

 

 

Додавання та віднімання в межах 20 (повторення).

14

 

 

Додавання та віднімання круглих десятків.

15

 

 

Додавання круглих десятків і одноцифрового числа (40+8; 8+40). Назва компонентів.

16

 

 

Віднімання від двоцифрового числа всіх десятків, одиниць
(85-80; 85-5). Назва компонентів.

17

 

 

Додавання двоцифрового і одноцифрового чисел, коли сума одиниць менша 10 (62+5, 5+62). СР

18

 

 

Монети: 50 к., 1 грн. Паперові гроші: 1, 2, 5, 10, 20, 50, 100 грн. Розмін і заміна.

19

 

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел і круглих десятків (47+20; 20+47; 65-20).

20

 

 

Додавання двоцифрових чисел, коли сума одиниць першого розряду менше або дорівнює 10 (47+32; 47+23).

21

 

 

Віднімання двоцифрових чисел, коли число одиниць зменшуваного більше числа одиниць від’ємника або дорівнює йому (67-24; 65-25). СР

22

 

 

Віднімання одноцифрового числа від круглих десятків
(60-3).

23

 

 

Віднімання двоцифрового числа від круглих десятків (60-24).

24

 

 

Віднімання від 100 одноцифрового числа (100-2).

25

 

 

Віднімання від 100 двоцифрового числа.

26

 

 

Додавання та віднімання в межах 100 (вивчені випадки).

27

 

 

Знаходження невідомого доданка.

28

 

 

Знаходження невідомого зменшуваного.

29

 

 

Знаходження невідомого від’ємника СР

30

 

 

Одиниці часу – доба, місяць, рік. 1 рік – 12 місяців, 1 доба – 24 год. Назва місяців по порядку.

31

 

 

Поняття про іменовані числа. Просте і складне іменоване число. ТО

Виконання дій у прикладах з дужками – 4 години

32

 

 

Порядок дій: 40+(24-4); 40+(24-20); 35+(11-9); 35-(11-9); 76-(32-22); 76-(70+5); 76-(9+3); 76-(15-9).

33

 

 

Порядок дій: 40+(24-4); 40+(24-20); 35+(11-9); 35-(11-9); 76-(32-22); 76-(70+5); 76-(9+3); 76-(15-9).

34

 

 

Порядок дій: (3+2)4; (6+2) : 2; (9+7):4; (15-7):2; (20-5):3; (35-30)3; (25-5):4; (100-96)4;20:(13-8); 16:(50-46).

35

 

 

Порядок дій: (3+2)4; (6+2) : 2; (9+7):4; (15-7):2; (20-5):3; (35-30)3; (25-5):4; (100-96)4;20:(13-8); 16:(50-46). СР

Множення та ділення в межах 20 – 10 годин

36

 

 

Збільшення числа на кілька одиниць.

37

 

 

Зменшення числа на кілька одиниць.

38

 

 

Диференціація понять «збільшення на…» та «зменшення на…»

39

 

 

Збільшення числа в кілька разів.

40

 

 

Зменшення числа в кілька разів.

41

 

 

Диференціація понять «збільшення в…» і «зменшення в…». СР

42

 

 

Дії І і ІІ ступеня. Порядок виконання дій: 3×2+4, 3×3+7, 2×10+3; 2×10+30, 2×10+36, 2×10+0; 4×2−5, 4×5−7, 4×5−17, 4×4−9, 2×10−0, 2×3−6.

43

 

 

Диференціація понять «збільшення на…» та «збільшення в…».

44

 

 

Порядок виконання дій: 3+2×5, 8+3×2, 36+4×5, 32+3×6, 24+3×4, 84+2×8; 11−4×2, 90−3×2, 90−3×4, 79−3×6.

45

 

 

Диференціація понять «зменшення на…» та «зменшення в…». ТО

Геометричний матеріал – 17 годин

46

 

 

Види ліній: прямі, криві, ламані.

47

 

 

Відрізок. Побудова відрізків за даними розмірами.

48

 

 

Додавання і віднімання відрізків.

49

 

 

Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок. СР

50

 

 

Кути. Види кутів.

51

 

 

Порівняння кутів шляхом накладання. Незалежність величини кута від довжини сторін.

52

 

 

Ламана лінія.

53

 

 

Замкнена і незамкнена ламана лінія.

54

 

 

Її позначення буквами.

55

 

 

Вимірювання довжини ламаної лінії.

56

 

 

Побудова ламаної лінії за даними розмірами. СР

57

 

 

Прямокутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії.

58

 

 

Прямокутник. Суміжні сторони, діагоналі.

59

 

 

Вимірювання сторін та накреслення прямокутника

60

 

 

Квадрат як окремий випадок замкненої ламаної лінії.

61

 

 

Квадрат. Суміжні сторони, діагоналі.

62

 

 

Вимірювання сторін та накреслення квадрата. ТО

Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через розряд – 30 годин

63

 

 

Додавання одноцифрового і двоцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 9 (39+6; 8+29).

64

 

 

Додавання двоцифрового і одноцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 8 (38+5; 7+48).

65

 

 

Додавання двоцифрового і одноцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 7 (27+8; 8+27).

66

 

 

Додавання двоцифрового і одноцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 6 (56+8, 8+56).

67

 

 

Додавання двоцифрового і одноцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 5 (75+8, 8+75).

68

 

 

Додавання двоцифрового і одноцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 4 (64+9, 9+64).

69

 

 

Додавання двоцифрового і одноцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 3, 2 (43+8, 42+9, 8+43, 9+42). СР

70

 

 

Одиниця довжини – міліметр. Позначення 1 см = 10 мм.

71

 

 

Одиниця маси – центнер. Позначення 1ц = 100 кг.

72

 

 

Додавання двоцифрових чисел і круглих десятків.

73

 

 

Додавання двоцифрових чисел (29+32, 33 та ін.). Прилічування по 6 до 60.

74

 

 

Додавання двоцифрових чисел (28+33, 34 та ін.).

75

 

 

Додавання двоцифрових чисел (27+24, 25 та ін.) Прилічування по 7 до 70.

76

 

 

Додавання двоцифрових чисел (26+25, 26 та ін.).

77

 

 

Додавання двоцифрових чисел (25+26, 27 та ін.). Прилічування по 8 до 80.

78

 

 

Додавання двоцифрових чисел (24+27, 28 та ін.).

79

 

 

Додавання двоцифрових чисел (23+28, 29; 22+29 та ін.). Прилічування по 9 до 90. СР

80

 

 

Віднімання числа 9 (23-9, 54-9). Відлічування по 9 від 90.

81

 

 

Віднімання числа 8 (32-8,
45-8…). Відлічування по 8 від 80.

82

 

 

Віднімання числа 7 (25-7, 46-7…). Відлічування по 7 від 70.

83

 

 

Віднімання числа 6 (24-6,
35-6…). Відлічування по 6 від 60.

84

 

 

Віднімання числа 5. Відлічування по 5 від 50.

85

 

 

Віднімання чисел 4, 3, 2. Відлічування по 4, 3, 2. СР

86

 

 

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (всі випадки).

87

 

 

Віднімання двоцифрових чисел (72-36, 91-36).

88

 

 

Дужки. Додавання до числа суми, і навпаки.

89

 

 

Віднімання від числа суми, і навпаки.

90

 

 

Додавання до числа різниці, і навпаки.

91

 

 

Віднімання від числа різниці, і навпаки.

92

 

 

Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки). ТО

Множення і ділення в межах 100 – 27 годин

93

 

 

Множення числа 2 і ділення на 2 рівні частини. Лічба двійками.

94

 

 

Множення на 3 і ділення на 3 рівні частини. Лічба трійками.

95

 

 

Ділення на вміщення.

96

 

 

Множення числа 4 і ділення на 4 рівні частини. Лічба четвірками.

97

 

 

Множення числа 5 і ділення на 5 рівних частин. Лічба п’ятірками (повторення). СР

98

 

 

Множення числа 6.

99

 

 

Множення числа 6.

100

 

 

Ділення на 6 рівних частин. Лічба по 6.

101

 

 

Ділення на 6 рівних частин. Лічба по 6.

102

 

 

Ділення по 6.

103

 

 

Множення числа 7.

104

 

 

Множення числа 7.

105

 

 

Ділення на 7 рівних частин.

106

 

 

Ділення на 7 рівних частин.

107

 

 

Ділення по 7. СР

108

 

 

Множення числа 8.

109

 

 

Множення числа 8.

110

 

 

Ділення на 8 рівних частин.

111

 

 

Ділення на 8 рівних частин.

112

 

 

Ділення по 8.

113

 

 

Множення числа 9.

114

 

 

Множення числа 9.

115

 

 

Ділення на 9 рівних частин.

116

 

 

Ділення на 9 рівних частин.

117

 

 

Ділення по 9. СР

118

 

 

Іменовані числа. Додавання та віднімання чисел, вираженими однією одиницею мірами вартості (7 грн.+5грн.; 50 к.+20 к.)

119

 

 

Іменовані числа. Додавання та віднімання чисел, вираженими однією одиницею довжини (10 см + 8 см; 20 дм + 10 дм, 9 м +6 м, 32 мм + 5 мм). ТО

Геометричний матеріал – 11 годин

120

 

 

Трикутники. Сторони. Кути. Основа. Висота. Розпізнавання. Креслення.

121

 

 

Трикутники.

122

 

 

Види трикутників за кутами.

123

 

 

Визначення за допомогою косинця. Креслення. СР

124

 

 

П’ятикутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії.

125

 

 

Кути. Сторони. Креслення за даними точками, зразком.

126

 

 

Шестикутник. Кути. Сторони.

127

 

 

Креслення за даними точками, зразком. СР

128

 

 

Коло. Круг.

129

 

 

Центр. Радіус. Дуга.

130

 

 

Побудова кола за допомогою циркуля. ТО

Повторення вивченого за рік – 10 годин

131

 

 

Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки).

132

 

 

Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки).

133

 

 

Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки).

134

 

 

Множення та ділення в межах 100.

135

 

 

Множення та ділення в межах 100.

136

 

 

Множення та ділення в межах 100.

137

 

 

Види ліній. Ламана лінія. Побудова ламаної лінії за даними розділами.

138

 

 

Трикутники. Види трикутників за кутами. Побудова за кутами.

139

 

 

Підсумкова контрольна робота за рік

140

 

 

Підсумкове повторення та оцінювання за рік

 

Орієнтовні навчальні досягнення учнів на кінець року:

  • вміють користуватися таблицею множення і ділення;
  • виконують дії множення та ділення;
  • розпізнають й розв’язують прості арифметичні задачі на знаходження результату дії (добутку, частки), на різницеве й кратне порівняння;
  • розв’язують складені арифметичні задачі;
  • виконують дії з простими іменованими числами;
  • розпізнають види трикутників за видами кутів;
  • вміють креслити ламану за даними довжинами відрізків.

 

Орієнтовні показники стану сформованості життєвої компетентності учнів на кінець року:

  • здатність розуміти роль математики у пізнанні дійсності;
  • здатність користуватися математичною термінологією;
  • здатність усвідомлено користуватися обчислювальними прийомами і  виконувати арифметичні дії додавання, віднімання, множення, ділення;
  • здатність застосовувати обчислювальні навички та досвід вимірювання величин у практичних ситуаціях;
  • здатність розв’язувати прості арифметичні задачі;
  • здатність орієнтуватися у просторі та на площині.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Пархомчук Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мяснікова Олена Олександрівна
    Підкажіть, де ви знайшли цей підручник?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Нітішевська Вікторія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
18 вересня 2021
Переглядів
2753
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку