5 клас - Математика
Математика 5 клас – 140 годин (4 години на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Скор. дата |
Тема уроку |
Множення та ділення в межах 20 (повторення) - 4 годин |
|||
1 |
|
|
Множення числа 2. Назва компонентів. |
2 |
|
|
Ділення на 2 рівні частини |
3 |
|
|
Множення числа 3. |
4 |
|
|
Ділення на 3 рівні частини. СР |
Множення та ділення в межах 20 – 8 годин |
|||
5 |
|
|
Множення числа 4 на 2, 3. |
6 |
|
|
Множення числа 4 на 4, 5, 1, 0. |
7 |
|
|
Ділення 4, 8, 12 на 4. |
8 |
|
|
Ділення 16, 20 на 4. СР |
9 |
|
|
Множення числа 5 на 2, 3, 4, 1, 0. Переставна властивість множення. |
10 |
|
|
Ділення 5, 10, 15, 20 на 5. |
11 |
|
|
Множення чисел 2, 3, 4, 5 (повторення) |
12 |
|
|
Ділення на 2, 3, 4, 5 рівних частин (повторення). ТО |
Додавання та віднімання в межах 100 (без переходу через розряд) – 19 годин |
|||
13 |
|
|
Додавання та віднімання в межах 20 (повторення). |
14 |
|
|
Додавання та віднімання круглих десятків. |
15 |
|
|
Додавання круглих десятків і одноцифрового числа (40+8; 8+40). Назва компонентів. |
16 |
|
|
Віднімання від двоцифрового числа всіх десятків, одиниць(85-80; 85-5). Назва компонентів. |
17 |
|
|
Додавання двоцифрового і одноцифрового чисел, коли сума одиниць менша 10 (62+5, 5+62). СР |
18 |
|
|
Монети: 50 к., 1 грн. Паперові гроші: 1, 2, 5, 10, 20, 50, 100 грн. Розмін і заміна. |
19 |
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел і круглих десятків (47+20; 20+47; 65-20). |
20 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел, коли сума одиниць першого розряду менше або дорівнює 10 (47+32; 47+23). |
21 |
|
|
Віднімання двоцифрових чисел, коли число одиниць зменшуваного більше числа одиниць від’ємника або дорівнює йому (67-24; 65-25). СР |
22 |
|
|
Віднімання одноцифрового числа від круглих десятків(60-3). |
23 |
|
|
Віднімання двоцифрового числа від круглих десятків (60-24). |
24 |
|
|
Віднімання від 100 одноцифрового числа (100-2). |
25 |
|
|
Віднімання від 100 двоцифрового числа. |
26 |
|
|
Додавання та віднімання в межах 100 (вивчені випадки). |
27 |
|
|
Знаходження невідомого доданка. |
28 |
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного. |
29 |
|
|
Знаходження невідомого від’ємника СР |
30 |
|
|
Одиниці часу – доба, місяць, рік. 1 рік – 12 місяців, 1 доба – 24 год. Назва місяців по порядку. |
31 |
|
|
Поняття про іменовані числа. Просте і складне іменоване число. ТО |
Виконання дій у прикладах з дужками – 4 години |
|||
32 |
|
|
Порядок дій: 40+(24-4); 40+(24-20); 35+(11-9); 35-(11-9); 76-(32-22); 76-(70+5); 76-(9+3); 76-(15-9). |
33 |
|
|
Порядок дій: 40+(24-4); 40+(24-20); 35+(11-9); 35-(11-9); 76-(32-22); 76-(70+5); 76-(9+3); 76-(15-9). |
34 |
|
|
Порядок дій: (3+2)4; (6+2) : 2; (9+7):4; (15-7):2; (20-5):3; (35-30)3; (25-5):4; (100-96)4;20:(13-8); 16:(50-46). |
35 |
|
|
Порядок дій: (3+2)4; (6+2) : 2; (9+7):4; (15-7):2; (20-5):3; (35-30)3; (25-5):4; (100-96)4;20:(13-8); 16:(50-46). СР |
Множення та ділення в межах 20 – 10 годин |
|||
36 |
|
|
Збільшення числа на кілька одиниць. |
37 |
|
|
Зменшення числа на кілька одиниць. |
38 |
|
|
Диференціація понять «збільшення на…» та «зменшення на…» |
39 |
|
|
Збільшення числа в кілька разів. |
40 |
|
|
Зменшення числа в кілька разів. |
41 |
|
|
Диференціація понять «збільшення в…» і «зменшення в…». СР |
42 |
|
|
Дії І і ІІ ступеня. Порядок виконання дій: 3×2+4, 3×3+7, 2×10+3; 2×10+30, 2×10+36, 2×10+0; 4×2−5, 4×5−7, 4×5−17, 4×4−9, 2×10−0, 2×3−6. |
43 |
|
|
Диференціація понять «збільшення на…» та «збільшення в…». |
44 |
|
|
Порядок виконання дій: 3+2×5, 8+3×2, 36+4×5, 32+3×6, 24+3×4, 84+2×8; 11−4×2, 90−3×2, 90−3×4, 79−3×6. |
45 |
|
|
Диференціація понять «зменшення на…» та «зменшення в…». ТО |
Геометричний матеріал – 17 годин |
|||
46 |
|
|
Види ліній: прямі, криві, ламані. |
47 |
|
|
Відрізок. Побудова відрізків за даними розмірами. |
48 |
|
|
Додавання і віднімання відрізків. |
49 |
|
|
Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок. СР |
50 |
|
|
Кути. Види кутів. |
51 |
|
|
Порівняння кутів шляхом накладання. Незалежність величини кута від довжини сторін. |
52 |
|
|
Ламана лінія. |
53 |
|
|
Замкнена і незамкнена ламана лінія. |
54 |
|
|
Її позначення буквами. |
55 |
|
|
Вимірювання довжини ламаної лінії. |
56 |
|
|
Побудова ламаної лінії за даними розмірами. СР |
57 |
|
|
Прямокутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії. |
58 |
|
|
Прямокутник. Суміжні сторони, діагоналі. |
59 |
|
|
Вимірювання сторін та накреслення прямокутника |
60 |
|
|
Квадрат як окремий випадок замкненої ламаної лінії. |
61 |
|
|
Квадрат. Суміжні сторони, діагоналі. |
62 |
|
|
Вимірювання сторін та накреслення квадрата. ТО |
Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через розряд – 30 годин |
|||
63 |
|
|
Додавання одноцифрового і двоцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 9 (39+6; 8+29). |
64 |
|
|
Додавання двоцифрового і одноцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 8 (38+5; 7+48). |
65 |
|
|
Додавання двоцифрового і одноцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 7 (27+8; 8+27). |
66 |
|
|
Додавання двоцифрового і одноцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 6 (56+8, 8+56). |
67 |
|
|
Додавання двоцифрового і одноцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 5 (75+8, 8+75). |
68 |
|
|
Додавання двоцифрового і одноцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 4 (64+9, 9+64). |
69 |
|
|
Додавання двоцифрового і одноцифрового числа, коли кількість одиниць у двоцифровому дорівнює 3, 2 (43+8, 42+9, 8+43, 9+42). СР |
70 |
|
|
Одиниця довжини – міліметр. Позначення 1 см = 10 мм. |
71 |
|
|
Одиниця маси – центнер. Позначення 1ц = 100 кг. |
72 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел і круглих десятків. |
73 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел (29+32, 33 та ін.). Прилічування по 6 до 60. |
74 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел (28+33, 34 та ін.). |
75 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел (27+24, 25 та ін.) Прилічування по 7 до 70. |
76 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел (26+25, 26 та ін.). |
77 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел (25+26, 27 та ін.). Прилічування по 8 до 80. |
78 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел (24+27, 28 та ін.). |
79 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел (23+28, 29; 22+29 та ін.). Прилічування по 9 до 90. СР |
80 |
|
|
Віднімання числа 9 (23-9, 54-9). Відлічування по 9 від 90. |
81 |
|
|
Віднімання числа 8 (32-8,45-8…). Відлічування по 8 від 80. |
82 |
|
|
Віднімання числа 7 (25-7, 46-7…). Відлічування по 7 від 70. |
83 |
|
|
Віднімання числа 6 (24-6,35-6…). Відлічування по 6 від 60. |
84 |
|
|
Віднімання числа 5. Відлічування по 5 від 50. |
85 |
|
|
Віднімання чисел 4, 3, 2. Відлічування по 4, 3, 2. СР |
86 |
|
|
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового (всі випадки). |
87 |
|
|
Віднімання двоцифрових чисел (72-36, 91-36). |
88 |
|
|
Дужки. Додавання до числа суми, і навпаки. |
89 |
|
|
Віднімання від числа суми, і навпаки. |
90 |
|
|
Додавання до числа різниці, і навпаки. |
91 |
|
|
Віднімання від числа різниці, і навпаки. |
92 |
|
|
Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки). ТО |
Множення і ділення в межах 100 – 27 годин |
|||
93 |
|
|
Множення числа 2 і ділення на 2 рівні частини. Лічба двійками. |
94 |
|
|
Множення на 3 і ділення на 3 рівні частини. Лічба трійками. |
95 |
|
|
Ділення на вміщення. |
96 |
|
|
Множення числа 4 і ділення на 4 рівні частини. Лічба четвірками. |
97 |
|
|
Множення числа 5 і ділення на 5 рівних частин. Лічба п’ятірками (повторення). СР |
98 |
|
|
Множення числа 6. |
99 |
|
|
Множення числа 6. |
100 |
|
|
Ділення на 6 рівних частин. Лічба по 6. |
101 |
|
|
Ділення на 6 рівних частин. Лічба по 6. |
102 |
|
|
Ділення по 6. |
103 |
|
|
Множення числа 7. |
104 |
|
|
Множення числа 7. |
105 |
|
|
Ділення на 7 рівних частин. |
106 |
|
|
Ділення на 7 рівних частин. |
107 |
|
|
Ділення по 7. СР |
108 |
|
|
Множення числа 8. |
109 |
|
|
Множення числа 8. |
110 |
|
|
Ділення на 8 рівних частин. |
111 |
|
|
Ділення на 8 рівних частин. |
112 |
|
|
Ділення по 8. |
113 |
|
|
Множення числа 9. |
114 |
|
|
Множення числа 9. |
115 |
|
|
Ділення на 9 рівних частин. |
116 |
|
|
Ділення на 9 рівних частин. |
117 |
|
|
Ділення по 9. СР |
118 |
|
|
Іменовані числа. Додавання та віднімання чисел, вираженими однією одиницею мірами вартості (7 грн.+5грн.; 50 к.+20 к.) |
119 |
|
|
Іменовані числа. Додавання та віднімання чисел, вираженими однією одиницею довжини (10 см + 8 см; 20 дм + 10 дм, 9 м +6 м, 32 мм + 5 мм). ТО |
Геометричний матеріал – 11 годин |
|||
120 |
|
|
Трикутники. Сторони. Кути. Основа. Висота. Розпізнавання. Креслення. |
121 |
|
|
Трикутники. |
122 |
|
|
Види трикутників за кутами. |
123 |
|
|
Визначення за допомогою косинця. Креслення. СР |
124 |
|
|
П’ятикутник як окремий випадок замкненої ламаної лінії. |
125 |
|
|
Кути. Сторони. Креслення за даними точками, зразком. |
126 |
|
|
Шестикутник. Кути. Сторони. |
127 |
|
|
Креслення за даними точками, зразком. СР |
128 |
|
|
Коло. Круг. |
129 |
|
|
Центр. Радіус. Дуга. |
130 |
|
|
Побудова кола за допомогою циркуля. ТО |
Повторення вивченого за рік – 10 годин |
|||
131 |
|
|
Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки). |
132 |
|
|
Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки). |
133 |
|
|
Додавання та віднімання в межах 100 (всі випадки). |
134 |
|
|
Множення та ділення в межах 100. |
135 |
|
|
Множення та ділення в межах 100. |
136 |
|
|
Множення та ділення в межах 100. |
137 |
|
|
Види ліній. Ламана лінія. Побудова ламаної лінії за даними розділами. |
138 |
|
|
Трикутники. Види трикутників за кутами. Побудова за кутами. |
139 |
|
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
140 |
|
|
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
Орієнтовні навчальні досягнення учнів на кінець року:
Орієнтовні показники стану сформованості життєвої компетентності учнів на кінець року: