Календарно-тематичне планування з німецької мови 3 клас ІІ семестр
в даному документі вказані: теми та підтеми, які вивчаються, мовленнєві функції, завдання для роботи на уроці та домашнє завдання.
Календарно-тематичне планування з німецької мови
3 клас ІІ семестр
№ з/п |
Дата |
Назва теми, Підтеми |
Мовленнєві Функції |
Експоненти Функції |
Аудіювання Мовлення |
Читання Письмо |
Домашнє завдання |
||
Природа та довкілля |
|||||||||
35 |
|
Чотири пори року |
Називати пори року |
Das Jahr, die Jahrezeit, der Monat, der Sommer,der Herbst, im Winter |
Впр. 1 ст, 90 впр. 2 ст. 91 |
Впр. 3 ст. 91, Впр. 4 ст. 91 |
Впр. 5 ст.92, вставити пропущені слова |
||
36 |
|
Взимку |
Називати зимові Місяця |
Der Wintermonat, der Dezember, der Januar, der Februar, das Eis, im Winter, der Tag
|
Впр. 1-5 ст. 92-94 |
Впр. 6 ст. 94 |
Вивчити нову лексику |
||
37 |
|
Зимові свята |
Називати зимові свята |
Neujahr, Weichnachten, der Nikolaustag, |
Робота з картками |
Намалювати зимове свято |
|||
38 |
|
Навесні |
Називати весняні місяця. Описувати весну. |
Im Frühling, der wievielte ist heute? Heute ist der 4 April? Das Gras, der Baum, schon, noch
|
Впр. 1-4 ст. 95-96 |
Впр. 5, ст.. 96 |
Впр. 6 ст. 97 письмово |
||
39 |
|
Влітку |
Називати літні місяця. Описувати літо. |
Im Sommer, der Sommermonat, die Kirche, die Aprikose, der Apfel, die Birne, reif
|
Впр. 1-4 ст. 97-98 |
Впр. 1 ст 97 |
Впр. 3 ст. 98 вивчити |
||
40 |
|
Восени |
Називати осінні місяця. Описувати осінь. |
Im Herbst. Die Herbstmonate, das Blatt
|
Впр. 1-4 ст. 99-100 |
Впр. 5 ст. 100 |
Впр. 6 ст. 101 вивч. вірш |
||
41 |
|
На сільському подвір'ї
|
Називати тварин. Описувати сільське подвір'я |
Auf dem Bauernhof, die Ente, die Kuh, das Pferd die Enten, die Kühe, die Pferde, die Schweine
|
Впр. 1-2 ст. 101-102 |
Впр. 3-4 ст. 102-103 |
Вивчити нову лексику |
||
42 |
|
Дикі тварини |
Називати дикі тварини. |
Der Wolf, der Fuchs, der Hase, der Bar, der Igel, das Zebra, der Lowe, der Affe, der Elefant, das Tiger |
|
Переклад речень |
Вивчення нового лексичного матеріалу |
||
43 |
|
Домашні тварини |
|
Der Hund, die Katze, die Ente, die Kuh, das Pferd die Enten, die Kühe, die Pferde, der Hamster
|
Впр 1-3 ст. 103-104 |
Впр. 4 ст. 104 |
Впр. 5 ст 105 вивчити |
||
44 |
|
Багато тварин |
Називати тварини. |
|
Робота з картками |
Повтор.
|
|||
45 |
|
Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу |
|||||||
46 |
|
Узагальнюючий урок по темі
|
|||||||
Ми святкуємо свята
|
|||||||||
47 |
|
Ура! Незабаром Великдень
|
Описувати картину Запитувати і відповідати на запитання
|
Das Ostern, der Osternhase, das Osterei, das Osterkarte |
Впр. 1, 3 ст. 108-109 |
Впр. 2, 4 Ст.. 109-110 |
Впр. 2 ст. 109 письмово |
||
48 |
|
Скоро у мене День народження
|
Відповідати на запитання
|
Der Geburstag, Bald ist mein Geburtstag
|
Впр. 1-3 ст. 111-112 |
Впр. 5 ст. 113 |
Впр. 6 ст. 113 |
||
49 |
|
Коли у тебе День народження?
|
Розповідати про дату народження |
Wann hast du Geburtstag? Ich habe im Herbst Geburtstag
|
Впр. 1-3 Ст..113-114 |
Впр. 5-6 Ст..115-116 |
Впр.1 ст. 113 намалювати |
||
50 |
|
У Алекса незабаром День народження
|
Описувати День народження Алекса
|
Ich mache eine Party, eine Party machen, das Eis, der Kuchen, das Cola |
Впр. 1-3 Ст.. 116-117 |
Впр. 4-5 ст. 117-118 |
Впр. 6 Ст.. 118 письмово |
||
51 |
|
Алекс пише запрошення
|
Запитувати і відповідати на запитання Описувати малюнок. |
Ich mache eine Party Ich schreibe eine Einladung. Kommst du zur Party?
|
Впр. 1, 2 Ст.. 118-119 |
Впр. 4-6 ст. 119-121 |
Впр. 3 ст. 119 зробити запрошення |
||
52 |
|
Ура! Ми святкуємо День народження!
|
Розповідати про свій День народження Виготовити вітальну листівку
|
Wir feiern Geburtstag
|
Впр. 1-4 Ст.. 121-122 |
Впр. 5-6 Ст.. 123 |
Виготовити вітальну листівку |
||
53 |
|
Чудові подарункм |
Описувати день народження |
Ich mache eine Party
|
|
Переклад речень |
Повтор. Лекс. матеріалу |
||
54 |
|
Багато радості! |
Запитувати і відповідати на запитання |
|
Впр. 1, 2 ст. |
|
Повтор. Лекс. матеріалу |
||
55 |
Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу. |
||||||||
56 |
Узагальнюючий урок по темі. Тестові завдання. |
||||||||
Дозвілля та хобі |
|||||||||
57 |
|
Що ти робиш охоче?
|
|
|
|
|
|
||
58 |
|
Я охоче граю на гітарі
|
|
|
|
|
|
||
59 |
|
Моє хобі |
|
|
|
|
|
||
60 |
|
Весело проводимо час з друзями |
|
|
|
|
|
||
61 |
|
Я граю у футбол |
|
|
|
|
|
||
62 |
|
Я хочу подорожувати
|
|
|
|
|
|
||
63 |
|
Влітку ми будемо подорожувати
|
|
|
|
|
|
||
64 |
|
Плани на канікули |
|
|
|
|
|
||
65 |
Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу. |
||||||||
66 |
Узагальнюючий урок по темі. Тестові завдання. |
||||||||
67 |
|
Контроль умінь учнів у письмі |
|||||||
68 |
|
Контроль умінь учнів в аудіюванні |
|||||||
69 |
|
Контроль умінь учнів у монологічному та діалогічному мовленні |
|||||||
70 |
|
Контроль умінь у читанні. Узагальнюючий урок за рік. |
|||||||