24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Календарно-тематичне планування з німецької мови 5 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови 5 клас( друга іноземна,перший рік навчання)1 семестр
Перегляд файлу

 

 

 

5 клас:  Підручник  для  закл. загальн. середн. освіти / С.І. Сотникова, Т.Ф. Білоусова. — Х.: Ранок, 2018 Наказ МОН від 10.01.2018 № 22

(2 години на тиждень) 

 І семестр

 

Рецептивні

 

Інтеракційні

Продуктивні

 

Сприймання на слух

 

Зорове сприймання

Писемна

взаємодія

Усна взаємодія

(діалог)

Онлайн

взаємодія

Писемне продукування

Усне

продукування

 

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах)1-2 хв

Обсяг одного тексту в словах (у межах)50-100 слів

 

Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні

(у межах) 4 реплік

 

Обсяг письмового повідомлення (у межах) 30-40 слів

4-5 речень

 

Да-

та

Тематика спілкування

Мовленнєві функції

Засоби

вираження

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Домашнє

завдання

Інтегровані змістові лінії

 

 

 

 

 

Лексика

Граматика

Зорове сприймання (читання)

Сприймання на слух

(аудіювання)

Усна взаємодія (діалог)

Усне продукування (монолог)

Писемне продукування (письмо)

 

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

Тема 1: Привіт! (Hallo)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність):

  • Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби з даної теми
  • Розуміє, коли мовці погоджуються чи не погоджуються відповідаючи на питання про особисту інформацію
  • Розуміє основний зміст коротких, чітких, простих повідомлень по темі
  • Читає слова і фрази по темі
  • Використовує прості повсякденні ввічливі форми привітання і звертання
  • Запитує та перепитує просту особисту інформацію
  • Пише прості слова та вивчені фрази

 

1.

 

Привіт!Добрий день!

Вітатися, знайомитися, прощатися

Wie heißt du?

Ich heiße…

Sehr angenehm

Guten Morgen! Guten Tag! Guten Abend! Gute Nacht! Hallo!

 

 

Üb.1,2 S.6

Üb.4,5 S.7

Üb.3 S.6

 

Вивчити фрази

 

+

 

 

2.

 

Як Вас звати?

Перепитува-ти з метою уточнення інформації, коротко відповідати на питання

Heißt du…?

Ja, ich heiße…

Nein, ich heiße…

der Name, der Herr, die Frau

Die Wortfolge im Aussage-und Fragesatz

Üb.1 S.9

Üb.1,2,4 S.9

Üb.5 S.10

Üb.6,7 S.10

Buchstaben und Wörter

 

 

Üb.1 S.9

 

 

 

 

3.

 

Так або ні?

Перепитува-ти з метою уточнення інформації, коротко відповідати на питання

Heißt du…?

Ja, ich heiße…

Nein, ich heiße…

der Name, der Herr, die Frau

Die Wortfolge im Aussage-und Fragesatz

Üb.1 S.11

Üb.1,3 S.11

Üb.4S.12

Üb.2,6S.11

BuchstabenundWörter

 

Письмо

Üb.4,5S.12

 

 

 

 

4.

 

Хто це?

Представляти друга, ставити запитання, відповідати на них

Wer ist/sind das?

Das ist/sind…

der Name

 

Üb.2 S.14

Üb.4 S.15

 

Читання

Üb.1,3 S.14

Üb.5 S.15

Buchstaben und Wörter

 

Прописати літери, вивчити фрази,

Üb.3S.14

5.

 

Що це?

Ставити запитання, відповідати на них

Was ist das?

Das ist…

Das … ist da/ im Haus

der Hund, der Buch, die Rose, der Ochse, die Maus, das Haus, der Hase, der Computer

Bestimmte und Unbestimmte Artikel

 

Üb.4,5 S.17

Üb.1,2 S.16

Üb.3,6 S.17

 

Buchstaben und Wörter

 

Літери, лексика,

Üb.3,4 S.17

6.

 

Ти -Тіна?

Ставити запитання, відповідати на них

Bist du…?

Ist er/sie…?

Ja, ich bin…

Nein, ich bin nicht…

das Lineal, der Ball, die Gans, der Igel, das Kind, die Puppe, der Sack

Verb „sein“ im Präsens

 

 

Üb.1,2 S.18

Üb.5 S.19

Üb.3S.18

Üb.5 S.19

Buchstaben, undWörter Üb.4 S.19

 

Літери, лексика,

Üb.4S.18

7.

 

Скільки тобі років?

Ставити запитання про вік та відповідати на них

Wiealtbistdu?

Ichbinschon/bald… (Jahre alt).

eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn, elf, zwölf

 

Zahlen 1-12

 

Üb.1,2,3S.20

Üb.4,5S.21

 

Üb.3,4S.20-21

 

Літери, лексика, Üb.3S.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

8.

 

Як у тебе справи?

Ставити запитання, відповідати на них, дякувати

 

Формулює людські цінності ввічливості та толерантності

Wie geht es dir?

Es geht. Danke, prima!

der Freund, die Schule, falsch, der Sport, die Stunde

 

 

Üb.1,2,3,4 S.22

Üb.2 S.22

Üb.5 S.23

 

Літери, лексика,

Üb.3S.22

9.

 

Це правильно?

Надавати інформацію

DasisteinHaus. Stimmt das?

die Übung, das Mädchen

Verneinung (kein, nicht)

Üb.2,3,6 S.24-26

 

Üb.1,4 S.24

Üb.5,7S.25 Контроль сформованості усного продукування та/або взаємодії (говоріння)

Üb.6S.25

Лексика,

Üb.3,6S.24-25, вивчити алфавіт

10.

 

 

Ми знаємо весь алфавіт?

 

Алфавіт

Hallo Karin!

Wie geht es dir?

Danke, gut!

Die Phonetik, das Alphabet

 

Üb.4,5 S.26-27

Üb.1,2,5 S.26-27

Üb.3,4 S.26

 

 

Лексика,вивчити алфавіт

Üb.5S.27

11.

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми:Привіт

Повторити вивчене за тему

Wiederhol-ung

 

 

 

 

S.28-29

 

Повторити лексику

 

 

 

 

Тема 2: Моя родина та мої друзі (Meine Familie und meine Freunde)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності  учнів (комунікативна компетентність):

  • Розуміє і реагує на запитання
  • Розуміє в загальних рисах дуже просту інформацію про сім’ю
  • Розуміє короткі прості тексти по темі я, моя родина і друзі
  • Розуміє частину особистої інформації, яку люди розміщують в мережі Інтернет
  • Розповідає дуже коротко про себе та своїх рідних
  • Повідомляє просту особисту стандартну інформацію у короткому листі, повідомляючи про себе
  • Описує свою родину
  • Розповідає хто що робить по професії
  • Робить коротку відрепетирувану просту презентацію про свою родину
  • Відповідає на прості уточнюючі питання
  • Пише низку простих фраз і речень про свою родину

 

12.

 

 

Моя родина

Представляти членів родини

Das ist mein(e) … Er/sie heißt…

die Familie, die Eltern, die Mutter, der Vatter, der Bruder

-Personal-pronomen;

-Posessiv-

pronomen “mein/

meine”

 

Üb.2 S.30

 

Üb.1 S.30

Üb.3 S.31

Üb.4,5 S.31

Üb.6 S.31

 

Лексика,

Üb.5 S.31

 

 

 

+

13.

 

 

Мої рідні

Представляти членів родини

Das ist mein(e) … Er/sie heißt…

die Tante, der Onkel, die Tochter, der Sohn, das Kind

-Substantive Singular/Plural

Üb.3 S.33

 

Üb.1 S.33

Üb.5 S.34 Контроль сформова-ності умінь сприймання на слух

(аудіювання)

https://www.youtube.com/watch?v=2yZkGI-8yCY

Üb.2 S.33

Üb.4,7 S.34

AB Üb.2 S.24

Лексика,

Üb.2,3 S.33

 

14.

 

 

Які рідні в тебе є?

Ставити запитання і відповідати на них

Ich habe…

Hast du…?

der Opa, der Cousin, die Oma, die Kusine

-Verb „haben“  im Präsens;

-Substantive im Nominativ, Akkusativ

Üb.4 S.36

 

Üb.1,2 S.35

Üb.6 S.37

 

Üb.5 S.36

Üb.3,5 S.35-36

 

Лексика, Üb.5 S.36

 

15.

 

 

Скільки років цим людям?

Розповідати про вік людей

Martin ist…Jahre alt.

Zahlen 13-100

Zahlen

 13-100

 

Üb.1,2 S.38

Üb.4 S.39

Üb.1 S.38

Üb.3,5,6,7S.39-40

 

Лексика,

Üb.7S.40

16.

 

 

Яка в тебе адреса?

Розповідати про адресу

 

 

Meine Adresse ist

Die Adresse, die Telefon-

Nummer, die Straße

Possesiv-pronomen

Üb.5 S.42 Контроль сформова-ності навичокзорового сприймання

(читання)

Üb.1,2 S.41

Üb.3,4 S.42

Üb.6 S.43

Üb.7 S.43

Лексика,

Üb.7 S.43 (вивчити)

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

Де ти живеш?

Ставити запитання і відповідати на них

Wo lebst du?

Wo wohnst du?

Ich lebe/wohne in…

das Leben, wohnen, die Stadt, das Dorf

Präposition „in“

Üb.4S.45

Üb.1,2S.44

Üb.6S.46

Üb.2,3,6S.44-45

Контроль сформованості усного продукування та/або взаємодії (говоріння)

 

Лексика, Üb.3S.45

18.

 

 

Звідки ти?

Ставити запитання і відповідати на них

Woher kommst du?

Ich komme aus…

kommen

 

 

Üb.1 S.47

Üb.3,4,5 S.48-49

 

Üb.2,6S.47,49

Контроль сформо-ваності навичок писемного продукування

Üb.6 S.49

19.

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми:Моя родина та мої друзі

Повторити вивчене за тему

Wiederhol-ung

 

 

 

 

S.50-51

 

Повторити лексику

Тема 3: Шкoлa (Schule)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність):

  • Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби по темі шкільне життя, якщо мовлення чітке і повільне
  • Слідкує за дуже простою добре структурованою презентацією по темі шкільне життя, якщо вона проілюстрована слайдами, мовлення чітке і повільне з повторами
  • Розуміє короткі прості тексти на тему шкільне життя, побудовані на основі знайомої лексики по темі
  • Розуміє короткі, прості особисті листи по темі
  • Бере участь у дуже коротких діалогах на тему шкільне життя, але не здатен підтримувати розмову з власної ініціативи
  • Пише короткі особисті листи, пов’язані з темою
  • Описує предмети, пов’язані з темою шкільне життя
  • Розповідає про те що він робить добре і не дуже добре
  • Відповідає на прості уточнюючі питання

20.

 

 

Що ми робимо у школі?

Повідомляти про види діяльності у школі

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

Er schreibt in der

Schule

Spielen, turnen, rechnen, schreiben

Starke Verben

 

Üb.1S.52

 

Üb.2 S.52

Üb.4,6 S.53

 

Üb.3 S.53

Лексика,

Üb.3,6 S.53

 

 

 

 

21

 

Урок  сформованості умінь сприймання на слух (аудіювання)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити граматичний матеріал

22.

 

 

На уроці німецької мови

Повідомляти про види діяльності у школі

Wir geben ein

Buch.

Geben, nehmen, singen,

übersetz-en

Starke Verben

Üb.5 S.56

 

Читання

Üb.1,3S.54-55

 

Üb.2 S.54

Üb.4,7 S.55-56

Üb.3 S.55

Лексика,

Üb.4,5S.55-56

23.

 

 

Наша класна кімната

Розповідати про предмети в класній кімнаті

UnsereKlassenzim-merist…

die Tafel, der Tisch, der Stuhl, die Bank

Präposition-en (auf, in, an, vor, hinter)

Üb.2,4,5 S.57-58

Üb.1 S.57

Üb.8 S.58

Üb.3 S.57

Üb.7S.58 Контроль сформо-ваності навичок писемного продукування

Лексика,

Üb.7 S.58 (вивчити)

24.

 

Шкільні речі

Ставити запитання і відповідати на них

Ist das ein Anspitzer?

Nein, das ist kein Anspitzer.

die Schul-sachen, die Schul-

tasche, das Mäppchen

Kein/keine

 

Üb.1,2S.59

Üb.2,4,5S.58-59

Говоріння

 

Лексика,

Üb.4S.60

25.

 

Діти, вчіть німецьку!

Розуміти та виконувати інструкції

Schreib bitte!

 

Imperativ

 

Üb.1 S.61

Üb.2,3,4,5,6 S.61-63

Üb.7 S.63

Üb.7 S.63

26.

 

Узагальнення вивченого матеріалу з темиШкола

Повторити вивчене за тему

Wiederholung

 

 

 

 

S.64-65

 

Підготува-тися до аудіювання

27.

 

Контроль аудіювання

Підготува-тися до читання

 

 

 

 

28.

 

Контроль читання

Підготува-тися до писемного мовлення

 

 

 

 

29.

 

Контроль письма

Підготува-тися до усного мовлення

 

 

 

 

30.

 

Контроль говоріння

Повторен-ня вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

31

 

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу за I семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Головчак Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 квітня
Переглядів
1668
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку