5 клас: Підручник для закл. загальн. середн. освіти / С.І. Сотникова, Т.Ф. Білоусова. — Х.: Ранок, 2018 Наказ МОН від 10.01.2018 № 22 (2 години на тиждень) І семестр |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Рецептивні
|
Інтеракційні |
Продуктивні |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування |
|
||||||||||||||||||||||||||
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах)1-2 хв |
Обсяг одного тексту в словах (у межах)50-100 слів |
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 4 реплік |
|
Обсяг письмового повідомлення (у межах) 30-40 слів |
4-5 речень |
|
||||||||||||||||||||||||||
№ |
Да- та |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
Лексика |
Граматика |
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
|
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність
|
||||||||||||||||||
Тема 1: Привіт! (Hallo) |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Привіт!Добрий день! |
Вітатися, знайомитися, прощатися |
Wie heißt du? Ich heiße… Sehr angenehm |
Guten Morgen! Guten Tag! Guten Abend! Gute Nacht! Hallo! |
|
|
Üb.1,2 S.6 Üb.4,5 S.7 |
Üb.3 S.6 |
|
Вивчити фрази |
|
+ |
|
|
||||||||||||||||||
2. |
|
Як Вас звати? |
Перепитува-ти з метою уточнення інформації, коротко відповідати на питання |
Heißt du…? Ja, ich heiße… Nein, ich heiße… |
der Name, der Herr, die Frau |
Die Wortfolge im Aussage-und Fragesatz |
Üb.1 S.9 |
Üb.1,2,4 S.9 Üb.5 S.10 |
Üb.6,7 S.10 |
Buchstaben und Wörter
|
Üb.1 S.9 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
3. |
|
Так або ні? |
Перепитува-ти з метою уточнення інформації, коротко відповідати на питання |
Heißt du…? Ja, ich heiße… Nein, ich heiße… |
der Name, der Herr, die Frau |
Die Wortfolge im Aussage-und Fragesatz |
Üb.1 S.11 |
Üb.1,3 S.11 Üb.4S.12 |
Üb.2,6S.11 |
BuchstabenundWörter
Письмо |
Üb.4,5S.12 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
4. |
|
Хто це? |
Представляти друга, ставити запитання, відповідати на них |
Wer ist/sind das? Das ist/sind… |
der Name |
|
Üb.2 S.14 Üb.4 S.15
Читання |
Üb.1,3 S.14 |
Üb.5 S.15 |
Buchstaben und Wörter
|
Прописати літери, вивчити фрази, Üb.3S.14 |
||||||||||||||||||||||
5. |
|
Що це? |
Ставити запитання, відповідати на них |
Was ist das? Das ist… Das … ist da/ im Haus |
der Hund, der Buch, die Rose, der Ochse, die Maus, das Haus, der Hase, der Computer |
Bestimmte und Unbestimmte Artikel
|
Üb.4,5 S.17 |
Üb.1,2 S.16 |
Üb.3,6 S.17
|
Buchstaben und Wörter
|
Літери, лексика, Üb.3,4 S.17 |
||||||||||||||||||||||
6. |
|
Ти -Тіна? |
Ставити запитання, відповідати на них |
Bist du…? Ist er/sie…? Ja, ich bin… Nein, ich bin nicht… |
das Lineal, der Ball, die Gans, der Igel, das Kind, die Puppe, der Sack |
Verb „sein“ im Präsens |
|
Üb.1,2 S.18 Üb.5 S.19 |
Üb.3S.18 Üb.5 S.19 |
Buchstaben, undWörter Üb.4 S.19
|
Літери, лексика, Üb.4S.18 |
||||||||||||||||||||||
7. |
|
Скільки тобі років? |
Ставити запитання про вік та відповідати на них |
Wiealtbistdu? Ichbinschon/bald… (Jahre alt). |
eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn, elf, zwölf
|
Zahlen 1-12 |
|
Üb.1,2,3S.20 Üb.4,5S.21
|
Üb.3,4S.20-21 |
|
Літери, лексика, Üb.3S.20
|
|
+ |
|
|
||||||||||||||||||
8. |
|
Як у тебе справи? |
Ставити запитання, відповідати на них, дякувати
Формулює людські цінності ввічливості та толерантності |
Wie geht es dir? Es geht. Danke, prima! |
der Freund, die Schule, falsch, der Sport, die Stunde |
|
|
Üb.1,2,3,4 S.22 |
Üb.2 S.22 Üb.5 S.23 |
|
Літери, лексика, Üb.3S.22 |
||||||||||||||||||||||
9. |
|
Це правильно? |
Надавати інформацію |
DasisteinHaus. Stimmt das? |
die Übung, das Mädchen |
Verneinung (kein, nicht) |
Üb.2,3,6 S.24-26
|
Üb.1,4 S.24 |
Üb.5,7S.25 Контроль сформованості усного продукування та/або взаємодії (говоріння) |
Üb.6S.25 |
Лексика, Üb.3,6S.24-25, вивчити алфавіт |
||||||||||||||||||||||
10. |
|
Ми знаємо весь алфавіт?
|
Алфавіт |
Hallo Karin! Wie geht es dir? Danke, gut! |
Die Phonetik, das Alphabet |
|
Üb.4,5 S.26-27 |
Üb.1,2,5 S.26-27 |
Üb.3,4 S.26
|
|
Лексика,вивчити алфавіт Üb.5S.27 |
||||||||||||||||||||||
11. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми:”Привіт” |
Повторити вивчене за тему |
Wiederhol-ung |
|
|
|
|
S.28-29 |
|
Повторити лексику |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
Тема 2: Моя родина та мої друзі (Meine Familie und meine Freunde) |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
|
Моя родина |
Представляти членів родини |
Das ist mein(e) … Er/sie heißt… |
die Familie, die Eltern, die Mutter, der Vatter, der Bruder |
-Personal-pronomen; -Posessiv- pronomen “mein/ meine”
|
Üb.2 S.30
|
Üb.1 S.30 Üb.3 S.31 |
Üb.4,5 S.31 Üb.6 S.31 |
|
Лексика, Üb.5 S.31 |
|
|
|
+ |
||||||||||||||||||
13. |
|
Мої рідні |
Представляти членів родини |
Das ist mein(e) … Er/sie heißt… |
die Tante, der Onkel, die Tochter, der Sohn, das Kind |
-Substantive Singular/Plural |
Üb.3 S.33
|
Üb.1 S.33 Üb.5 S.34 Контроль сформова-ності умінь сприймання на слух (аудіювання) https://www.youtube.com/watch?v=2yZkGI-8yCY |
Üb.2 S.33 Üb.4,7 S.34 |
AB Üb.2 S.24 |
Лексика, Üb.2,3 S.33
|
||||||||||||||||||||||
14. |
|
Які рідні в тебе є? |
Ставити запитання і відповідати на них |
Ich habe… Hast du…? |
der Opa, der Cousin, die Oma, die Kusine |
-Verb „haben“ im Präsens; -Substantive im Nominativ, Akkusativ |
Üb.4 S.36
|
Üb.1,2 S.35 Üb.6 S.37
|
Üb.5 S.36 |
Üb.3,5 S.35-36
|
Лексика, Üb.5 S.36
|
||||||||||||||||||||||
15. |
|
Скільки років цим людям? |
Розповідати про вік людей |
Martin ist…Jahre alt. |
Zahlen 13-100 |
Zahlen 13-100 |
|
Üb.1,2 S.38 Üb.4 S.39 |
Üb.1 S.38 Üb.3,5,6,7S.39-40 |
|
Лексика, Üb.7S.40 |
||||||||||||||||||||||
16. |
|
Яка в тебе адреса? |
Розповідати про адресу
|
Meine Adresse ist |
Die Adresse, die Telefon- Nummer, die Straße |
Possesiv-pronomen |
Üb.5 S.42 Контроль сформова-ності навичокзорового сприймання (читання) |
Üb.1,2 S.41 |
Üb.3,4 S.42 Üb.6 S.43 |
Üb.7 S.43 |
Лексика, Üb.7 S.43 (вивчити) |
|
+ |
|
|
||||||||||||||||||
17. |
|
Де ти живеш? |
Ставити запитання і відповідати на них |
Wo lebst du? Wo wohnst du? Ich lebe/wohne in… |
das Leben, wohnen, die Stadt, das Dorf |
Präposition „in“ |
Üb.4S.45 |
Üb.1,2S.44 Üb.6S.46 |
Üb.2,3,6S.44-45 Контроль сформованості усного продукування та/або взаємодії (говоріння) |
|
Лексика, Üb.3S.45 |
||||||||||||||||||||||
18. |
|
Звідки ти? |
Ставити запитання і відповідати на них |
Woher kommst du? Ich komme aus… |
kommen |
|
|
Üb.1 S.47 |
Üb.3,4,5 S.48-49
|
Üb.2,6S.47,49 Контроль сформо-ваності навичок писемного продукування |
Üb.6 S.49 |
||||||||||||||||||||||
19. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми:”Моя родина та мої друзі” |
Повторити вивчене за тему |
Wiederhol-ung |
|
|
|
|
S.50-51 |
|
Повторити лексику |
||||||||||||||||||||||
Тема 3: Шкoлa (Schule) |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
|
Що ми робимо у школі? |
Повідомляти про види діяльності у школі
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
Er schreibt in der Schule |
Spielen, turnen, rechnen, schreiben |
Starke Verben |
|
Üb.1S.52
|
Üb.2 S.52 Üb.4,6 S.53
|
Üb.3 S.53 |
Лексика, Üb.3,6 S.53 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
21 |
|
Урок сформованості умінь сприймання на слух (аудіювання) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
||||||||||||||||||||||
22. |
|
На уроці німецької мови |
Повідомляти про види діяльності у школі |
Wir geben ein Buch. |
Geben, nehmen, singen, übersetz-en |
Starke Verben |
Üb.5 S.56
Читання |
Üb.1,3S.54-55
|
Üb.2 S.54 Üb.4,7 S.55-56 |
Üb.3 S.55 |
Лексика, Üb.4,5S.55-56 |
||||||||||||||||||||||
23. |
|
Наша класна кімната |
Розповідати про предмети в класній кімнаті |
UnsereKlassenzim-merist… |
die Tafel, der Tisch, der Stuhl, die Bank |
Präposition-en (auf, in, an, vor, hinter) |
Üb.2,4,5 S.57-58 |
Üb.1 S.57 |
Üb.8 S.58 |
Üb.3 S.57 Üb.7S.58 Контроль сформо-ваності навичок писемного продукування |
Лексика, Üb.7 S.58 (вивчити) |
||||||||||||||||||||||
24. |
|
Шкільні речі |
Ставити запитання і відповідати на них |
Ist das ein Anspitzer? Nein, das ist kein Anspitzer. |
die Schul-sachen, die Schul- tasche, das Mäppchen |
Kein/keine |
|
Üb.1,2S.59 |
Üb.2,4,5S.58-59 Говоріння |
|
Лексика, Üb.4S.60 |
||||||||||||||||||||||
25. |
|
Діти, вчіть німецьку! |
Розуміти та виконувати інструкції |
Schreib bitte! |
|
Imperativ |
|
Üb.1 S.61 |
Üb.2,3,4,5,6 S.61-63 |
Üb.7 S.63 |
Üb.7 S.63 |
||||||||||||||||||||||
26. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми”Школа” |
Повторити вивчене за тему |
Wiederholung |
|
|
|
|
S.64-65 |
|
Підготува-тися до аудіювання |
||||||||||||||||||||||
27. |
|
Контроль аудіювання |
Підготува-тися до читання |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
28. |
|
Контроль читання |
Підготува-тися до писемного мовлення |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
29. |
|
Контроль письма |
Підготува-тися до усного мовлення |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
30. |
|
Контроль говоріння |
Повторен-ня вивченого матеріалу |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за I семестр |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||