План-конспект уроку
Вчитель: Майстренко І.І.
Клас: 5
Тема: Мої захоплення. (Mein Hobby)
Мета:
навчальна:повторити та активізувати ЛО до теми, вчити вживати їх у діалогічному мовленні, повторити вивчений граматичний матеріал (порядок слів в простому розповідному реченні) та закріпити набуті мовні навички, удосконалювати навички читання;
розвивальна: розвивати вміння розуміти одержану інформацію, уміння виразного читання, пам'ять, логічне мислення; інтерес до вивчення німецької мови;
виховна: виховувати повагу до співрозмовника, толерантне ставлення один до одного; почуття прекрасного.
Обладнання: підручник «Das neue Deutschmobil 1», CD до підручника, інтерактивна дошка, роздавальний матеріал.
Хід уроку.
Організаційний Guten Tag, meine Freunde! Es läutet und die Stunde beginnt.
момент Sind heute alle da? Wie geht es euch? Seid ihr in guter Laune?
Es freut mich sehr, dass alle sind gut gelaunt.
Und wir beginnen unsere Stunde mit einem Lied. Wir singen
dieses Lied alle zusammen.
Фонетична зарядка
Guten Tag ! Guten Tag !
Hallo, wie geht’s?
Guten Tag ! Guten Tag ! Hallo, wie geht’s?
Danke, prima gut.
Danke, prima gut.
Danke, prima gut.
Tschüs !
Auf Wiedersehen !
Актеалізація Heute in der Stunde werden wir:
навчальних - Wörter wiederholen,
знань учнів - Grammatik üben,
Робота над Aber wie heißt unser Thema müsst ihr jetzt erraten
лексичним (учні повинні відгадати тему уроку).
Матеріалом Ihr schreibt ein Diktat und müsst nur die Buchstaben unter den Bildern notieren. Wenn ihr alle Wörter richtig versteht und richtige Buchstaben abschreibt, bekommt ihr das Schlüsselwort - das ist unser Thema! (на дошці з’являються картинки, вчитель називає слово, учні обирають правильну картинку і записують лише літеру, яка записана під картинкою, якщо всі букви виписані вірно учні зможуть прочитати тему уроку «Mein Hobby»)
1)
Also, unser Thema heißt „Mein Hobby“ aber was ist ein Hobby – das mache ich gern. Was machen wir gern? Seht an der Tafel und wiederholt alle zusammen:
Was können wir noch gern machen? Geht an die Tafel und schreibt: (учні пишуть на дошці словосполучення і читають):
2) Ein Ballspiel :
Das alles können wir natürlich machen. Aber was macht ihr gern? Wir spielen Ein Ballspiel. Ich habe ein Ball und erzähle: ich höre gern Musik. Und werfe den Ball. Inna bekommt den Ball und erzählt: Irina hört gern Musik und ich computere gen. Und wirft weiter den Ball. (Інтерактивна гра: учні по черзі кидають м’яч і розповідають про свої захоплення, вони також повинні повторити речення попередніх доповідачів. Максимально 5 речень, потім гра повторюється з початку)
3) Ein Spiel Pantomime: einige Kinder zeigen jetzt, was sie gern machen und andere erraten, ihr müsst die Fragen stellen (Інтерактивна гра - пантоміма: один учень показує своє захоплення, інші учні повинні відгадати, при цьому вони запитують, що саме йому подобається)
z.B. Spielst du Tennis? – Nein, ich spiele Tennis nicht.
Spielst du klavier? – Ja, ich spiele Klavier.
Перевірка L.: Und jetzt prüfen wir die Hausaufgabe. (AB S 31)
домашнього Ihr musstet die Reime schreiben (учні складали вірші про себе та
завдання свої захоплення за прикладом в робочому зошиті)
Самостійна робота учнів
Письмо L.: Als wir die Hausaufgabe geprüft haben, bekam ich eine E-Mail. Aber mein Computer ist etwas kaputt, fehlt hier einige Wörter. Schreibt jetzt diese E-Mail in die Hefte und ergänzen die Verben.
(Учні переписують з дошки E-Mail та заповнюють пропуски, перевірка фронтально)
Hallo, liebe Kinder! Ich heiße Maria und ich wohne in Berlin. Ich lerne in der Schule und erzähle über die Hobbys von meinen Freunden: Ich _______ Tennis gern. Meine Freundin Lisa _______ gern Musik. In der Stunde _________ wir gern. Meine Freude ______ alle Fußball gern. Was _____du gern? _____ du gern ins Kino? Ich _______ auch. Viele Grüße Maria |
machst hört spiele singen gehst spielen gehe
|
Робота над Reihenfolge der Wörter in einem Satz
Граматикою (Порядок слів в простому розповідному реченні)
1) Учні підкреслюють в тексті всі дієслова та зазначають місце дієслова у розповідному реченні, а також у питальному реченні з питальним словом – 2 позиція, вчитель пояснює схеми)
L.: Ihr habt alle Verben richtig ergänzen. Unterstreicht ihr noch alle Verben und sagt: Wo steht das Verb im Satz? - 2 Position. Immer.
2) L.: Bildet jetzt die Sätze nach diesen Schema.
Учні отримають картки зі словами і складають речення за схемами.
Meine Mutter |
macht |
gern |
Partys. |
Аудіювання L.: Wir sprechen weiter über unseren Hobbys.
(Учні слухають телефонну розмову та визначають, хто з друзів що хоче сьогодні робити, перевірка вправи за допомогою інтерактивної дошки).
(Учні слухають телефонну розмову та визначають, хто з друзів що робить із задоволенням, використовуючи нову модель речення Musik finde ich toll , перевірка вправи за допомогою інтерактивної дошки).
Говоріння: L.: Findest du Fußball toll? Findest du Tanzen Super? Findest du lesen langweilig?....
Учні відповідають на запитання вчителя, використовуючи нову модель речення Ja, Musik finde ich toll або Nein, Fußballfinde ich langweilig
Підведення підсумків
оцінювання L.: Unsere Stunde ist in einigen Minuten zu Ende. Machen wir ganz schnell eine Zusammenfassung! Beantworte meine Fragen! Wie war unser Thema heute? Was haben wir in der Stunde gemacht? Was hat euch gut, bzw. nicht gut gefallen? Habt ihr alles verstanden?
(Учні відповідають на запитання вчителя, вчитель виставляє та обґрунтовує оцінки)
L.: Alle Schüler haben heute gut und aktiv gearbeitet. Die Noten sind …
Дом. завдання L.: Die Hausaufgabe für das nächste Mal: LB Üb.9, S.30 (die
Antwort auf die E-Mail schreiben) AB S.29 (die Wörter
wiederholen)
Es lautet.
Die Stunde ist zu Ende.
Auf Wiedersehen!