Календарно-тематичне планування з німецької мови 5 клас 2 семестр (1 рік навчання до підручника С.І.Сотникова, Т.Ф.Білоусова видавництво "Ранок" 2018 рік

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови 5 клас 2 семестр (1 рік навчання до підручника С.І.Сотникова, Т.Ф.Білоусова видавництво "Ранок" 2018 рік)
Перегляд файлу

Дата

Підтема

Фонетичний

матеріал

Граматичний

матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван-ня

Мовлення

Письмо

Домашнє

завдання

Прим.

 

ІІ семестр                                                                                                 Тема 5: Відпочинок і дозвілля (7 годин)

 

 

 

 

1

 

 

Відпочинок  і дозвілля.

Введення ЛО.

 

 

 

 

впр.1 (с.80)

 

Інтонація питальних речень без питального слова

 

tanzen, Rad fahren, Rollschuh laufen,

 Schach spielen

впр.1,2,3

(с.80-81),

 РЗ,впр.1 (с.55)

 

 

впр.4 (с81)

 

впр.6

(с 82),

 РЗ,впр. 2      (с.56)

 

впр.5

(с 82)

 

 

РЗ, впр.4 (с.56), вивч. слова

 

 

 

2

 

 

Хобі.

Формування лексичних  навичок

 

 

 

 

 

das Hobby, Klavier spielen, skaten, Musik hören, stricken

впр.1 (с.83),

РЗ, впр.1 (с.57)

 

 

 

впр. 5 (с.84)

 

 

РЗ, впр.2 (с.57)

 

 

 

впр.2.3,4,6

 (с.83-84)

 

 

РЗ, впр. 3

(с.57)

 

 

РЗ впр4. 5 (с.58)

 

 

 

3

 

Захоплення.

Формування навичок говоріння

 

 

 

впр.1 (с. 85)

 

 

Зворотний порядок слів

впр.1 (с. 85)

 

Computer spielen, basteln,  faulenzen

 

 

 

 

 

впр.3

(с.86)

 

 

 

впр. 2.5

 (с. 85-86)

 

 

РЗ,впр.2.3 (с.59-60)

 

РЗ,

впр. 1,5

(с.59-60)

 

 

 

4

 

Час. Формування навичок письма

 

 

впр.1 (с.87)

 

Прийменники на позначення часу

 

morgen, heute,

Viertel, halb, um

впр.2-4  (с.87)

 

впр.5 (с.88)

 

РЗ, впр. 4 (с.62)

 

впр. 6 (с.88)

 

РЗ, впр. 1.3 (с.61-62)

 

РЗ,впр.2,5, (с.61-62)

 

 

 

 

5

 

Види відпочинку.

Розвмток навичок читання

 

 

    впр.1 (с.89)

 

 

immer, oft, manchmal

РЗ, впр.1,2  (с.63)

 

впр.3  (с.89)

 

 

впр. 2,6 (с.89-91)

 

РЗ, впр. 5

 (с.64)

 

РЗ, впр.3.5 (с.63-64)

 

 

 

6

 

Види занять.

Розвмток навичок аудіювання та діалогічного  мовлення

 

 

  впр.1 (с.92)

ггг

der Fluss, der See, angeln, tauchen, in der Sonne liegen, Picknick machen

впр.1.2  (с.92),

РЗ, впр.3 (с.65)

 

 

впр,3(с.93)

 

РЗ, впр.5

(с.66)

 

 

впр.4 (с.93)

 

 

РЗ,впр.4

(с.66)

 

 

 

РЗ, впр.1.2.6 (с.65-66)

 

 

7

 

Узагальнен-ня матеріалу

 

 

 

РЗ,впр.1

(с.71)

 

 

 

 

 

с.102-103

 

РЗ,впр.4

(с.72)

 

Повт. лекс.

 

 

 

 

Дата

Підтема

Фонетичний

матеріал

Граматичний

матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюван-ня

Мовлення

Письмо

Домашнє

завдання

Прим.

 

Тема 6: Людина (7 годин)

 

 

 

8

 

 

  Людина.                                                  Введення    лексичних одиниць.

Інтонація альтернативних запитань

впр.1 (с.94)

Множина іменників

РЗ,впр.4 (с.68)

die Kleidung, die Mütze, der Mantel, die Jacke, die Hose,

der Rock, die Jeans

впр.1,2 (с.94)

 

 

   впр.3            (с.95)

РЗ,впр. 4 (с.68)

РЗ впр.1,2  (с.67),

вивч. слова

 

 

9

 

Предмети одягу. Формування лексичних навичок.

 

 

die Bluse, der Stiefel, das T-Shirt, das Kleid,  das Hemd. tragen

впр.2 (с.94)

 

 

   впр.5,6         (с.96)

РЗ,впр.3 (с.67),

впр.4 (с.95)

РЗ, впр.6

 (с.68)

 

10

 

 

 

Види одягу. Формування

граматичних навичок

впр.1 (с.97)

Відмінювання дієслова mögen

впр.3 (с.97)

mögen, das Käppi, die Sandalen, die Sommerkleidung, die Winterkleidung

впр.2 (с.97)

впр.3 (с.97)

РЗ, впр. 1 (с.69)

Впр.4 (с.98)

РЗ, впр.2 (с.69)

РЗ, впр.3 (с.69)

 

11

 

 

Кольори. Розвиток навичок

читання

 

 

Відмінювання дієслова mögen

 

 

 

впр.6б (с.99)

 

впр.6а (с.98)

     впр7

(с.99)

РЗ,впр.4 (с.69)

 

12

 

Який одяг ти носиш?

Розвиток навичок аудіювання

впр.1 (с.100)

 

der Schal, die Handschuhe, der Trainingsanzug,die Sportschuhe 

 

 

 

РЗ,впр.2б (с.70)

  впр.2,3                      (с.100)

РЗ,впр.2а (с.70)

РЗ, впр.1 (с.70).

 

 

13

 

Улюблений одяг.

Розвиток навичок говоріння

 

 

 

 

впр.1 (с.100)

впр.3,5,

6,7

(с.100-101)

 

 

РЗ,, впр 3 (с.70)

 

 

14

 

Узагальнен-ня матеріалу

 

 

 

РЗ, впр.2 (71)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с. (104-105)

РЗ, впр.3 (с.72)

Повт. лекс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Підтема

Фонетичний

матеріал

Граматичний

матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє

завдання

Прим.

 

 

Тема 7: Природа (8 годин)

 

 

15

 

Природа. Введення лексичних одиниць

впр.1(с 106)

Множина іменників

впр.4 (с.107)

РЗ, впр.3 (с.73)

der Teich, das Meer/die See, der Berg, der Wald, die Wiese, das Feld

впр.1 (с.106)

впр. 4 (с.107)

РЗ, впр.4 (с.73)

впр.2,3,6 .107-108)

РЗ, впр.1,3 (с.73)

АВ, впр. 5.6

(с.74),

вивч. слова

 

16

 

Лісові тварини. Формування лексичних навичок.

впр.1 (с.109)

Множина іменників

впр.1,2 (с.109)

 

der Bär, der Wolf, der Hase, der Fuchs

 

впр.4 (с.110)

 

 

 

впр.3 .110),

РЗ, впр.1,3,4

(с.75-76)

РЗ,впр.2, 5. 6 (с.75-76)

 

 

17

 

 

Дикі тварини. Формування навичок письма

 

впр.1 (с.111)

Модальне дієслово können

впр.3 (с.112)

 

der Löwe, die Giraffe, das Zebra, das Kamel, der Elefant

Впр.1 (с.111)

РЗ, впр.2 (с.77)

АВ, впр.3,4  (с.77)

 

впр.2,.4 (с.111-112)

РЗ,впр.7

(с.78)

РЗ,,впр.1,6

(с.77-78)

 

18

 

 

У селі.

 Розвиток навичок читання та монологічного мовлення.

 

 

 

впр.1 .115)

Множина іменників (повторення)

 

das Schaf, die Kuh, das Pferd, die Ente, das Schwein

РЗ, впр.1 (с.81)

впр.5 (с.116): РЗ,  впр.3 (с.81)

 

впр.2,3.6  (с.115-116)

РЗ, впр.1 (с.81)

РЗ ,впр.4.5 (с.82)

 

 

 

  19

 

Домашні тварини. Розвиток навичок аудіювання.

впр.1 .117)

 

 

der Kanarienvogel, der Hamster, die Schildkröte

впр.1 (с.117),

РЗ,впр.1 (с.83)

 

 

впр.3  (с.118),

РЗ, впр.3 (с.83)

впр.2,4

(с.117-118)

РЗ,

впр.2 (с.83)

РЗ, впр.5.6

(с.84)

 

 

 

 

20

 

 

Пори року, місяці. Розвиток навичок читання

впр.1 .122)

 

Безособові речення.

Прийменник  in  з назвами пір року та місяців

впр.2 (с.122)

die Jahreszeit, der Winter, der Monat, der Frühling, der Sommer, der Herbst

впр. 1,2 (с.122)

впр.3,4 (с.123)

 

 

 

 

 

 

 

РЗ, впр. 1,2 (с.87)

 

 

 

 

РЗ ,впр.4.5 (с.88)

 

 

 

21

 

Дні тижня. Розвиток навичок говоріння

 

Порядок слів у розповідних реченнях

впр.2 (с.128)

der Montag, der Dienstag, der Mittwoch, der Donnerstag

впр.1,2 (с.128)

 

 

 

 

впр.3,4.5  (с.129)

 

РЗ, впр.1.2 (с.92)

 

РЗ, впр.3.  (с.93)

 

 

22

 

Узагальне-ння матеріалу

 

 

 

РЗ,впр.1,2 (с.94)

 

РЗ,впр.3 (с.94)

 

 

 

РЗ,впр.4, 5 (с.95)

 

Повт. лекс

 

 

 

 

 

Дата

Підтема

Фонетичний

матеріал

Граматичний

матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіюва-ння

Мовлення

Письмо

Домашнє

завдання

Прим.

Тема 8: Німеччина (6 годин)

 

23

 

Німеччина. Введення лексичних одиниць

впр.1, 2 (с.132)

 

Питальні слова «Was?“/ „Wo?

впр. 2 (с.132)

 

die Lage, das Nachbarland, die Flagge, die Hauptstadt, die Bundesrepublik, der Einwohner, in der Mitte Europa liegen

РЗ,впр.1 (с.96)

впр.4 (с.133)

 

 

впр.3,5 (с.132-133)

РЗ,впр.2,4  (с.96-97)

РЗ,впр.5 (с.97),

вивч.слова

 

 

24

 

Загальні відомості про Німеччину.  Формування лексичних навичок.

 

 

 

впр.1 (с.134)

 

 

Множини іменників

впр.2 (с.134)

РЗ ,впр.2 (с.98)

das Europa, das Bundesland, die Sprache

Впр.4 (с.179)

 

впр.3 (с.134)

 

впр.2 (с.134)

 

впр.4,5 (с.135)

РЗ, впр.1,3 (с.98)

РЗ,впр.4 (с.98)

 

25

 

Берлін – столиця Німеччини. Формування навичок аудіювання та читання.

 

впр.1 (с.141)

 

 

 

 

das Tor, der Fernsehturm, der Platz, der Reichstag, das Parlament, die Hauptstraße, die Sehenswürdigkeiten

РЗ, впр.1 (с.103)

впр.3,4 (с.142)

 

 

РЗ,впр.3 (с.104)

 

 

впр. 2,7 (с.141-143)

 

РЗ,впр.4 (с.104)

РЗ,впр.2 (с.103)

 

26

 

Великі міста Німеччини.

Розвиток навичок говоріння

 

впр.1 (с.138)

 

Прийменники, що керують знахідним відмінком

впр.4 (с.140)

 

die Großstadt, die Heimatstadt, der Laden, das Denkmal,das Stadion, die Kirche. das Museum

впр. 1,2  (с.138)

РЗ, впр.1 (с.101)

 

впр.3 (с.139)

 

 

 

впр.5,6  (с.140)

 

 

 

РЗ,впр.3 (с.101)

 

 

 

РЗ,впр.4,5  (с.102)

 

 

27

 

 

Визначні місця Німеччини. Розвиток навичок письма.

впр.1 (с.136)

 

 

РЗ, впр.1 (с.99)

 

впр.3

(с.136-137)

 

Впр. 1 (с. 189)

 

впр.2,3,4 (с.136-137)

 

 

РЗ,впр.2,4 (с.99-100)

 

 

РЗ,впр.5 (с.100)

 

 

28

 

Узагальне-ння матеріалу

 

 

РЗ, впр.1,2  (с.107)

 

 

 

 

 

 

 

 

РЗ, впр.3,4   (с.108)

 

Повт.

лекс.

 

 

 

29

 

 

Контроль навичок аудіювання з теми «Відпочинок і дозвілля»

Підг.до КР з чит

 

30

 

 

Контроль навичок читання з теми «Людина»

Повт.сх.нап.твору

 

31

 

 

Контроль навичок письма з теми «Природа»

Повт.теми з усн.мовл

 

32

 

 

Контроль навичок говоріння з теми «Німеччина»

Склад.діалог

33

 

Аналіз контрольних робіт

Повт.лексику

 

34

 

 

Підсумковий урок

Повторити лекс. і грам.мат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 лютого 2019
Переглядів
971
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку