№ |
Дата |
Підтема |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван-ня |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
Прим. |
ІІ семестр Тема 5: Відпочинок і дозвілля (7 годин)
1 |
|
Відпочинок і дозвілля. Введення ЛО.
|
впр.1 (с.80) |
Інтонація питальних речень без питального слова |
tanzen, Rad fahren, Rollschuh laufen, Schach spielen впр.1,2,3 (с.80-81), РЗ,впр.1 (с.55) |
впр.4 (с81) |
|
впр.6 (с 82), РЗ,впр. 2 (с.56) |
впр.5 (с 82)
|
РЗ, впр.4 (с.56), вивч. слова |
|
2 |
|
Хобі. Формування лексичних навичок |
|
|
das Hobby, Klavier spielen, skaten, Musik hören, stricken впр.1 (с.83), РЗ, впр.1 (с.57)
|
впр. 5 (с.84) |
РЗ, впр.2 (с.57)
|
впр.2.3,4,6 (с.83-84) |
РЗ, впр. 3 (с.57) |
РЗ впр4. 5 (с.58) |
|
3 |
|
Захоплення. Формування навичок говоріння
|
впр.1 (с. 85)
|
Зворотний порядок слів впр.1 (с. 85)
|
Computer spielen, basteln, faulenzen
|
|
впр.3 (с.86)
|
впр. 2.5 (с. 85-86) |
РЗ,впр.2.3 (с.59-60) |
РЗ, впр. 1,5 (с.59-60) |
|
4 |
|
Час. Формування навичок письма
|
впр.1 (с.87) |
Прийменники на позначення часу
|
morgen, heute, Viertel, halb, um впр.2-4 (с.87) |
впр.5 (с.88) |
РЗ, впр. 4 (с.62) |
впр. 6 (с.88) |
РЗ, впр. 1.3 (с.61-62) |
РЗ,впр.2,5, (с.61-62)
|
|
5 |
|
Види відпочинку. Розвмток навичок читання |
впр.1 (с.89) |
|
immer, oft, manchmal РЗ, впр.1,2 (с.63) |
впр.3 (с.89) |
|
впр. 2,6 (с.89-91) |
РЗ, впр. 5 (с.64) |
РЗ, впр.3.5 (с.63-64) |
|
6 |
|
Види занять. Розвмток навичок аудіювання та діалогічного мовлення |
впр.1 (с.92) |
ггг |
der Fluss, der See, angeln, tauchen, in der Sonne liegen, Picknick machen впр.1.2 (с.92), РЗ, впр.3 (с.65) |
впр,3(с.93) |
РЗ, впр.5 (с.66) |
впр.4 (с.93) |
РЗ,впр.4 (с.66)
|
РЗ, впр.1.2.6 (с.65-66) |
|
7 |
|
Узагальнен-ня матеріалу |
|
|
РЗ,впр.1 (с.71)
|
|
|
с.102-103 |
РЗ,впр.4 (с.72)
|
Повт. лекс.
|
|
№ |
Дата |
Підтема |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюван-ня |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
Прим. |
Тема 6: Людина (7 годин)
8 |
|
Людина. Введення лексичних одиниць. |
Інтонація альтернативних запитань впр.1 (с.94) |
Множина іменників РЗ,впр.4 (с.68) |
die Kleidung, die Mütze, der Mantel, die Jacke, die Hose, der Rock, die Jeans впр.1,2 (с.94) |
|
|
впр.3 (с.95) |
РЗ,впр. 4 (с.68) |
РЗ впр.1,2 (с.67), вивч. слова |
|
9 |
|
Предмети одягу. Формування лексичних навичок. |
|
|
die Bluse, der Stiefel, das T-Shirt, das Kleid, das Hemd. tragen впр.2 (с.94) |
|
|
впр.5,6 (с.96) |
РЗ,впр.3 (с.67), впр.4 (с.95) |
РЗ, впр.6 (с.68) |
|
10
|
|
Види одягу. Формування граматичних навичок |
впр.1 (с.97) |
Відмінювання дієслова mögen впр.3 (с.97) |
mögen, das Käppi, die Sandalen, die Sommerkleidung, die Winterkleidung впр.2 (с.97) |
впр.3 (с.97) |
РЗ, впр. 1 (с.69) |
Впр.4 (с.98) |
РЗ, впр.2 (с.69) |
РЗ, впр.3 (с.69) |
|
11 |
|
Кольори. Розвиток навичок читання |
|
Відмінювання дієслова mögen
|
|
впр.6б (с.99) |
|
впр.6а (с.98) |
впр7 (с.99) |
РЗ,впр.4 (с.69) |
|
12 |
|
Який одяг ти носиш? Розвиток навичок аудіювання |
впр.1 (с.100) |
|
der Schal, die Handschuhe, der Trainingsanzug,die Sportschuhe
|
|
РЗ,впр.2б (с.70) |
впр.2,3 (с.100) |
РЗ,впр.2а (с.70) |
РЗ, впр.1 (с.70).
|
|
13 |
|
Улюблений одяг. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
впр.1 (с.100) |
впр.3,5, 6,7 (с.100-101) |
|
РЗ,, впр 3 (с.70)
|
|
14 |
|
Узагальнен-ня матеріалу |
|
|
РЗ, впр.2 (71)
|
|
|
с. (104-105) |
РЗ, впр.3 (с.72) |
Повт. лекс. |
|
№ |
Дата |
Підтема |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
Прим. |
Тема 7: Природа (8 годин)
15 |
|
Природа. Введення лексичних одиниць |
впр.1(с 106) |
Множина іменників впр.4 (с.107) РЗ, впр.3 (с.73) |
der Teich, das Meer/die See, der Berg, der Wald, die Wiese, das Feld впр.1 (с.106) |
впр. 4 (с.107) |
РЗ, впр.4 (с.73) |
впр.2,3,6 (с.107-108) |
РЗ, впр.1,3 (с.73) |
АВ, впр. 5.6 (с.74), вивч. слова |
|
16 |
|
Лісові тварини. Формування лексичних навичок. |
впр.1 (с.109) |
Множина іменників впр.1,2 (с.109)
|
der Bär, der Wolf, der Hase, der Fuchs
|
впр.4 (с.110)
|
|
|
впр.3 (с.110), РЗ, впр.1,3,4 (с.75-76) |
РЗ,впр.2, 5. 6 (с.75-76)
|
|
17 |
|
Дикі тварини. Формування навичок письма |
впр.1 (с.111) |
Модальне дієслово können впр.3 (с.112)
|
der Löwe, die Giraffe, das Zebra, das Kamel, der Elefant Впр.1 (с.111) РЗ, впр.2 (с.77) |
АВ, впр.3,4 (с.77) |
|
впр.2,.4 (с.111-112) |
РЗ,впр.7 (с.78) |
РЗ,,впр.1,6 (с.77-78) |
|
18 |
|
У селі. Розвиток навичок читання та монологічного мовлення.
|
впр.1 (с.115) |
Множина іменників (повторення)
|
das Schaf, die Kuh, das Pferd, die Ente, das Schwein РЗ, впр.1 (с.81) |
впр.5 (с.116): РЗ, впр.3 (с.81) |
|
впр.2,3.6 (с.115-116) |
РЗ, впр.1 (с.81) |
РЗ ,впр.4.5 (с.82) |
|
19 |
|
Домашні тварини. Розвиток навичок аудіювання. |
впр.1 (с.117) |
|
der Kanarienvogel, der Hamster, die Schildkröte впр.1 (с.117), РЗ,впр.1 (с.83) |
|
впр.3 (с.118), РЗ, впр.3 (с.83) |
впр.2,4 (с.117-118) |
РЗ, впр.2 (с.83) |
РЗ, впр.5.6 (с.84) |
|
20 |
|
Пори року, місяці. Розвиток навичок читання |
впр.1 (с.122)
|
Безособові речення. Прийменник in з назвами пір року та місяців впр.2 (с.122) |
die Jahreszeit, der Winter, der Monat, der Frühling, der Sommer, der Herbst впр. 1,2 (с.122) |
впр.3,4 (с.123)
|
|
|
РЗ, впр. 1,2 (с.87)
|
РЗ ,впр.4.5 (с.88) |
|
21 |
|
Дні тижня. Розвиток навичок говоріння |
|
Порядок слів у розповідних реченнях впр.2 (с.128) |
der Montag, der Dienstag, der Mittwoch, der Donnerstag впр.1,2 (с.128) |
|
|
впр.3,4.5 (с.129) |
РЗ, впр.1.2 (с.92) |
РЗ, впр.3. (с.93) |
|
22 |
|
Узагальне-ння матеріалу |
|
|
РЗ,впр.1,2 (с.94) |
РЗ,впр.3 (с.94) |
|
|
РЗ,впр.4, 5 (с.95) |
Повт. лекс |
|
№ |
Дата |
Підтема |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюва-ння |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
Прим. |
Тема 8: Німеччина (6 годин)
23 |
|
Німеччина. Введення лексичних одиниць |
впр.1, 2 (с.132)
|
Питальні слова «Was?“/ „Wo? впр. 2 (с.132)
|
die Lage, das Nachbarland, die Flagge, die Hauptstadt, die Bundesrepublik, der Einwohner, in der Mitte Europa liegen РЗ,впр.1 (с.96) |
впр.4 (с.133)
|
|
впр.3,5 (с.132-133) |
РЗ,впр.2,4 (с.96-97) |
РЗ,впр.5 (с.97), вивч.слова
|
|
24 |
|
Загальні відомості про Німеччину. Формування лексичних навичок.
|
впр.1 (с.134)
|
Множини іменників впр.2 (с.134) РЗ ,впр.2 (с.98) |
das Europa, das Bundesland, die Sprache Впр.4 (с.179)
|
впр.3 (с.134) |
впр.2 (с.134)
|
впр.4,5 (с.135) |
РЗ, впр.1,3 (с.98) |
РЗ,впр.4 (с.98) |
|
25 |
|
Берлін – столиця Німеччини. Формування навичок аудіювання та читання.
|
впр.1 (с.141)
|
|
das Tor, der Fernsehturm, der Platz, der Reichstag, das Parlament, die Hauptstraße, die Sehenswürdigkeiten РЗ, впр.1 (с.103) |
впр.3,4 (с.142)
|
РЗ,впр.3 (с.104)
|
впр. 2,7 (с.141-143)
|
РЗ,впр.4 (с.104) |
РЗ,впр.2 (с.103) |
|
26 |
|
Великі міста Німеччини. Розвиток навичок говоріння |
впр.1 (с.138)
|
Прийменники, що керують знахідним відмінком впр.4 (с.140)
|
die Großstadt, die Heimatstadt, der Laden, das Denkmal,das Stadion, die Kirche. das Museum впр. 1,2 (с.138) РЗ, впр.1 (с.101)
|
впр.3 (с.139) |
|
впр.5,6 (с.140)
|
РЗ,впр.3 (с.101)
|
РЗ,впр.4,5 (с.102)
|
|
27 |
|
Визначні місця Німеччини. Розвиток навичок письма. |
впр.1 (с.136)
|
|
РЗ, впр.1 (с.99)
|
впр.3 (с.136-137)
|
Впр. 1 (с. 189) |
впр.2,3,4 (с.136-137)
|
РЗ,впр.2,4 (с.99-100)
|
РЗ,впр.5 (с.100)
|
|
28 |
|
Узагальне-ння матеріалу |
|
|
РЗ, впр.1,2 (с.107)
|
|
|
|
РЗ, впр.3,4 (с.108)
|
Повт. лекс. |
|
29 |
|
Контроль навичок аудіювання з теми «Відпочинок і дозвілля» |
Підг.до КР з чит |
30 |
|
Контроль навичок читання з теми «Людина» |
Повт.сх.нап.твору |
31 |
|
Контроль навичок письма з теми «Природа» |
Повт.теми з усн.мовл |
32 |
|
Контроль навичок говоріння з теми «Німеччина» |
Склад.діалог |
33 |
|
Аналіз контрольних робіт |
Повт.лексику |
34 |
|
Підсумковий урок |
Повторити лекс. і грам.мат |