Календарно-тематичне планування з німецької мови. 6 клас. Підручник «Німецька мова»(2-й рік навчання). Автори Сидоренко, Палій
№ п/п |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Змістова лінія |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоровя і безпека |
Підприємливість иа фінансові грамотність |
Сприймання на слух
|
Усне продукування |
Зорове сприймання |
Письмове продукування, писемна взаємодія |
||||||||||||||||||||||||
Тема 4. Мої зимові канікули |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Особистісна |
Я відвідав свою бабусю. |
Vor kurzem |
Verben auf –ieren im Perfekt; verbena mit be-, ge- er-, ver-, zer-, ent-, emp-, miss- im Perfekt |
|
|
|
|
|
4 c. 106 |
1 c.105 3 c.106 |
2 c.106 |
Написати речення в перфекті с.107 |
|||||||||||||||||||
36 |
|
Виконання тренувальних вправ |
|
Verben auf –ieren im Perfekt; verbena mit be-, ge- er-, ver-, zer-, ent-, emp-, miss- im Perfekt |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
37 |
|
Я цього не робив! |
Nicht, kein |
Fragen im Perfekt |
|
|
|
|
3 c.108 |
2 c.107 4C c.108 6b c.109 |
6 c.109 |
4B c.108 |
Написати речення в перфекті с.109 |
||||||||||||||||||||
38 |
|
Я прочитав книгу |
|
Perfekt: starke Verben |
|
|
|
|
|
4B c.110 5B c. 111 |
2 c.109 4A, 5A c.110 |
3 c.110 |
1, 2 c. 111 |
||||||||||||||||||||
39 |
|
Я прийшов на урок |
|
Perfekt: sein + Partizip II |
|
|
|
|
|
4B c.112 |
1 c.111 4A c.112 |
2 c.111 3 c.112 |
Написати реченн я с. 113 |
||||||||||||||||||||
40 |
|
Що ми робимо разом |
Mitmachen, aufpassen, zuhoren, mitsingen, mitlesen, vorlesen
|
Verben mit an-, auf-, aus-, ein-, mit- im Perfekt |
|
|
|
|
4 c.114 |
2 c.113 3 c.114 |
1A c.113 5 c.114 |
1B c.113 |
Написати листа Еріці сю115 |
||||||||||||||||||||
41 |
|
Тест
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 с.116
|
||||||||||||||||||||
Тема 5. Людина. Частини тіла |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
|
Моє тіло та обличчя |
Der Körper, der Kopf, der Arm, der Bauch, die Brust, die Hand, das Bein, der Fuß, das Knie, |
Множина іменників; присвійні займенники |
|
|
|
|
|
2, 3, 4 с. 123 5 с.124 |
1 с.122 |
|
Утворити множину від поданих слів Вправа с. 124 1 с.126 |
|||||||||||||||||||
43 |
|
|
Так я виглядаю. |
Aussehen, muskulos, hubsch, komisch, romantisch |
Присвійні займенники |
|
|
|
|
3 с.127 |
2 с.127 4 с.128 |
1 с.127 5 с.128 |
|
1, 2 с.128 |
|||||||||||||||||||
44 |
|
|
Я вважаю його симпатичним. |
Sympatisch, unsympatisch |
особові займенники у Akkusativ |
|
|
|
|
4 c.131 |
1 c.129 |
1 c.129 2, 3 c.130 5 c.131 |
2B c.130 |
Дати відповідь на запитання с.132
|
|||||||||||||||||||
45 |
|
|
Мій друг.
|
Der Freund |
|
|
|
|
|
1 c.132 2 c.133 |
3 c.133 |
4 c.134 |
|
Описати свого друга за зразком с.135 |
|||||||||||||||||||
46 |
|
|
Мене болить живіт. Мій друг хворий.
|
Der Artzt, der Schmerz, schmerzen haben, weh tun der Zahn, was ist los? |
Особові займенники Dativ Складні іменники |
|
|
|
|
1 с.137 |
3 с.135 3 с.138 |
1 с.135 4 с.136 |
2 с.135 |
Доповнити речення с.137 1 с.140 |
|||||||||||||||||||
47 |
|
|
У лікаря.
|
Tabletten nehmen, tee mit Zitrone trinken, halskompressen machen, |
Особові займенники Dativ
|
|
|
|
|
1 c.141 3 c.142 |
2 c.141 4 c.142 |
|
|
|
|||||||||||||||||||
48 |
|
|
Швидкого ви здоровлення! Підсумковий урок теми |
Mude sein, keinen Appetit haben, Kamilentee trinken, Vitamintabletten trinken |
Sollen, Mussen, konnen 4 c.146 |
|
|
|
|
|
2 c.145 |
1 c.144-145 |
1, 2, 4 c.147 |
1 c.146
|
|||||||||||||||||||
Тема 6. Люди, люди. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
|
Моя сімˈя |
Die Großeltern, die Eltern, die Kinder |
|
|
Націлює на уміння демонструвати себе як учасника малої громади – своєї сімˈї |
|
|
1,2 c.152 |
3 c.152 |
4 c.153 |
4С с.153 |
Дати відповідь на запитання с.153 |
|||||||||||||||||||
50 |
|
|
На кого ти схожий? |
Jemadnem (Dat.) ähnlich sein |
Відмінювання артиклів та займенників у давальному відмінк |
|
|
|
|
1 с.154 5 с.155 |
1В с.154 2 с.154 |
|
1 с.155 |
2 с.155 |
|||||||||||||||||||
51 |
|
|
Мій батько – лікар. |
Der Arbeiter, der Verkaufer, der Maller, der Bauer, der Ingenieur, Der Journalist |
Was ist deine Mutter von Beruf? Прийменнки, що керують ся Dativ |
|
|
|
|
3 c.158 |
1, 2 c.156-157 |
4 c.158 |
5 c.159 |
Доповнити таблицю с.159 |
|||||||||||||||||||
52 |
|
|
Я хочу стати актором. |
Der Handwerk, der Glaser, der Tischler, der Schauspielerin, der Steward, der Dolmester, der Friseur, aufregend, spannend |
Möchten … werden Ступені порівняння прислівника gern |
|
|
|
|
1, 2 с.159 |
3 с.160 4 с.161 |
5 с.161 |
|
1 с.162 2 с.163 |
|||||||||||||||||||
53 |
|
|
Котра година? |
Die Uhr, die Uhrzeit, dauern, von…bis, Wie spat ist es? Wie lange?
|
Числівники |
|
|
|
|
4 c.165 |
3 c.164 6 c.165 |
1 c.165 2 c.163 7 c.166 |
|
1 c.166 |
|||||||||||||||||||
54 |
|
|
Я допомагаю по дому. |
In den Supermarkt gehen, die Kinder wecken. Das Geschirrr spulen, einkaufen, den Tisch decken, der Tagesablauf
|
Порядок слів у розповідному реченні |
|
Націлює на розуміння потреби працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги |
|
|
4 с.168 |
3 с.167 5 с.168 |
1 с.167
|
5С с.169 |
1, 2 с. 170 |
|||||||||||||||||||
55 |
|
|
У квітні. |
Der Scherz, der Witz, plotzlich, sich andern |
|
|
|
|
|
2B c.171 |
2 c.171 |
1 c.170 3 c.172 |
|
1 c.173 |
|||||||||||||||||||
56 |
|
|
Великдень.
|
Ostern, Eier, ostermesse, Osternest |
|
|
|
|
|
|
5 c.174 2 c.177 |
1 c.173 6 c.176 |
2 c.174 |
1,2, 3 c.176 |
|||||||||||||||||||
57 |
|
|
Тест
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Тема 7. Скоро літні канікули. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
|
Моє місто. |
Die Hauptplatz, die Apotheke, der Bahnhof, die Fabrik, die Backerei, die Post, die bank |
Множина іменників |
|
|
|
|
2 с.183 |
3 с.183 5 с.184 |
6 с.184 |
4 с.183 |
1, 2 с.184 |
|||||||||||||||||||
59 |
|
|
Наша столиця. |
Die Sehenwurdigkeit, vorhaben, einladen, schicken, sehenswert |
|
|
Націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культур куль розмаїття |
|
|
1 c.185 |
3 c.185 |
4 c.186 |
2 c.185 |
Скласти розповідь про Київ с.186 |
|||||||||||||||||||
60 |
|
Історія Києва |
Das Jahrhundert, das ufer, der Hügel, die Festung, entstehen, errichten, gründen |
3 с.187 |
|
|
|
|
2 с.187 |
1 с.187 4 с.188 |
5 с.188 |
Доповнити текст с.189 |
|||||||||||||||||||||
61 |
|
Ласкомо просимо до Берліну! |
Der Einwohner, die Grenze, die Brucke, das Wappen, die Flache |
Вживання означеного артикля з географічними назвами |
|
|
|
|
1 с.189 |
|
2 с.190 4 с.190 |
4В с.191 5 с.191 |
1, 3 с.192 |
||||||||||||||||||||
62 |
|
Перше травня |
Der Maibaum, die Maitour, das Grillfest, das picknick, weltweit |
|
|
Націлює на уміння порівнювати свята і традиції в різних країнах |
|
|
|
2 c.192 |
1 c.192 3 c.193 |
3B c.193 |
Написати розповідь про святкування 1 травня в Україні с.193 |
||||||||||||||||||||
63 |
|
Останній місяць весни. |
Die Wanderung, sich verlaufen, unbedingt, das kommt nicht in Frage |
Kann man 2 c.194 |
|
|
|
|
4 c.195 |
3 c.194 5 c.195 |
1 c.194 |
|
1 c.195 2 c.195 |
||||||||||||||||||||
64 |
|
Літо. |
Sommer, schwimmen, Ferien haben, schwimm, warm |
|
|
|
|
|
1 c.196 |
5 c.196 |
6 c.197 |
|
Записати текст с.198 |
||||||||||||||||||||
65 |
|
Літні канікули. Тест
|
|
|
|
|
|
|
4 с.199 |
5 с.199 |
1 с.198 |
1, 2 с.202 |
Підготуватись до СКР |
||||||||||||||||||||
66 |
|
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до КР |
|||||||||||||||||||||
67 |
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до КР |
|||||||||||||||||||||
68 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до КР |
|||||||||||||||||||||
69 |
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до КР |
|||||||||||||||||||||
70 |
|
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|||||||||||||||||||||