Календарне планування з німецької мови для учнів 6 класу (ІІ-га іноземна мова, другий рік навчання) складене відповідно навчальної програми «Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах, 5-9 класи,- Київ, Видавничий дім «Основа», 2017 рік. (Наказ МОН №804 від 07.06.2017р.).
Комунальна установа
«Корецький районний методичний кабінет»
Календарне-тематичне планування
з німецької мови
для учнів 6 класу
(ІІ-га іноземна мова,
другий рік навчання)
Підготувала: Бойко Г.С.,
вчитель німецької мови,
спеціаліст
«вищої
кваліфікаційної категорії»
2017 рік
Календарне планування з німецької мови для учнів 6 класу (ІІ-га іноземна мова, другий рік навчання) складене відповідно навчальної програми «Іноземна мова як друга у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням іноземних мов та у загальноосвітніх навчальних закладах, 5-9 класи,- Київ, Видавничий дім «Основа», 2017 рік. (Наказ МОН №804 від 07.06.2017р.).
І семестр
№ З/п |
Дата |
Сфера Спілку вання |
Тематика ситуативного мовлення |
Лексич ний інвентар |
Граматич ний інвентар |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадян ська Відпові да льність |
Здоровя і безпека |
Підприєм ливість та фінансова грамот ність |
||
1. |
|
Особис тісна |
Я, моя родина, мої друзі. |
Повторення букв алфавіту. |
Теперішній час. Повторення. |
|
Розподіл обов’яз ків між членами родини. |
Дотримання особис тої гігієни. |
|
||
2. |
|
|
Професії. Назви професій. |
Звук h у німецькій мові |
Простий минулий час. |
|
Перспекти ви свого професій ного росту |
|
|
||
3. |
|
|
Професії моїх батьків. |
Звуки ch sch |
Простий минулий час |
|
|
|
Обізнаність щодо фінансових можливос тей сучасних професій. |
||
4. |
|
|
Професії батьків моїх друзів. |
Звуки ch sch tsch sh |
Простий минулий час |
|
|
|
Обізнаність щодо фінансових можливос тей сучасних професій |
||
5. |
|
|
Уподобання батьків. |
Довгі та короткі голосні
|
Складний минулий час. |
|
Сімейне хобі.. |
Ілюстра ція Здорово го способу життя. |
|
||
6. |
|
|
Вид діяльності.. |
Звуки ei eu ie |
Складний минулий час. |
|
|
|
|
||
7. |
|
|
Конкурс-захист проекту «Моя омріяна професія.». |
|
Складний минулий час |
|
|
|
|
||
8. |
|
|
Відпочинок і дозвілля. |
Звуки ei eu ie |
Модальні дієслова |
Необхідні сть прибиран ня за собою під час відпочин ку. |
|
|
|
||
9. |
|
|
Види відпочинку та дозвілля. |
|
Модальні дієслова |
|
|
Безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочин ку. |
|
||
10. |
|
|
Вільний час. |
|
Дієслова з відокрем люваними префіксами |
|
|
|
|
||
11. |
|
|
Спорт.. |
|
Дієслова з не відокрем люваними префіксами. |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
|
||
12. |
|
|
Види спорту. |
|
Prateritum von haben sein |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортив них занять та змагань. |
|
||
13. |
|
|
Як я проводжу свій вільний час? |
|
Prateritum von haben sein |
|
|
|
|
||
14. |
|
|
Конкурс на кращу розповідь про вільний час. |
|
|
|
|
|
|
||
15. |
|
|
Людина. |
|
Особові займенники у Давальному відмінку |
|
|
|
|
||
16.17. |
|
|
Частини тіла людини. |
Повторення алфавіту |
Особові займенники у Знахідному відмінку |
|
|
Дотримання особис тої гігієни. |
|
||
18. |
|
|
Частини тіла людини.. |
Повторення алфавіту |
Субстантивовані іменники у давальному відмінку |
|
|
Дотримання особис тої гігієни |
Купівля одягу відповідно до сімейного бюджету. |
||
19. |
|
|
Опис частин тіла свого друга/подруги. |
Довгі та короткі голосні |
|
|
|
|
|
||
20. |
|
|
Я-хворий.. |
Довгі та короткі голосні |
Прикметник . |
|
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемій. |
|
||
21. |
|
|
Відвідування лікаря |
Довгі та короткі голосні |
Ступені порівняння прикметників. |
|
|
|
|
||
22. |
|
|
Лікарські засоби. |
Звуки та букви мови |
Ступені порівняння прикметників |
|
|
|
|
||
23. |
|
|
Природа. |
|
Ступені порівняння прикметників |
Розглядає природу як цілісну систему. |
|
Готує повідомлення про погодні умови в різні пори року. |
|
||
24. |
|
|
Природні явища. |
Звуки та букви мови |
|
|
|
Готує повідомлення про погодні умови в різні пори року. |
|
||
25. |
|
|
Погода.. |
|
Прийменники у давальному відмінку. |
|
|
Готує повідомлення про погодні умови в різні пори року. |
|
||
26. |
|
|
Погода навесні та влітку |
Звуки та букви мови |
Прийменники у давальному відмінку |
|
|
Готує повідомлення про погодні умови в різні пори року. |
|
||
27. |
|
|
Погода восени та взимку |
|
|
|
|
|
|
||
28. |
|
|
Як я проводжу свій вільний час у різні пори року?. |
|
|
|
|
|
|
||
29. |
|
|
Конкурс на кращу розповідь про улюблену пору року. |
|
|
|
|
|
|
||
30. |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за І-й семестр. |
|
|
|
|
|
|
||
31. |
|
|
Контроль аудіювання. Міні-твір. |
|
|
|
|
|
|
||
32. |
|
|
Контроль письма. Диктант з граматичним завданням. |
|
|
|
|
|
|
||
33. |
|
|
Контроль читання . Тест. |
|
|
|
|
|
|
||
34. |
|
|
Контроль говоріння. Усне монологічне мовлення на запропоновані теми. |
|
|
|
|
|
|
||
ІІ семестр
|
|||||||||||
35. |
|
Публіч на |
Свята і традиції. |
|
Речення зі сполучни ками aber oder denn |
|
|
|
|
||
36. |
|
|
Свята і традиції в Україні. |
|
Речення зі сполучни ками aber oder denn |
|
Порівняння свят в Україні та Німеччині |
|
|
||
37. |
|
|
Основні свята в Україні. |
|
Речення зі сполучни ками aber oder denn |
|
Обговорен ня важливості відзначення державних свят в Україні. |
|
|
||
38. |
|
|
Основні свята в Україні |
|
|
|
|
|
|
||
39. |
|
|
Улюблене свято моєї родини. |
|
|
|
Обговорен ня важливості відзначення державних свят в Німеччині. |
|
|
||
40. |
|
|
Свята і традиції в Німеччині |
|
Ordinalsatze |
|
|
|
|
||
41. |
|
|
Основні свята в Німеччині |
|
Ordinalsatze |
|
|
|
|
||
42. |
|
|
Конкурс на кращу розповідь про улюблене свято. |
|
Ordinalsatze |
|
|
|
|
||
43. |
|
|
Київ-столиця України. |
|
Ordinalsatze |
|
Порівняння Києва з іншими європейськими країнами. |
|
|
||
44. |
|
|
Визначні місця Києва.. Памятки культури та архітектури. |
|
|
|
Повідомлення про пам’ятки культури. |
Правила безпеки пересування містом. |
|
||
45. |
|
|
Визначні місця Києва.. Освітні навчальні заклади Києва. |
|
|
|
|
Правила безпеки пересування містом |
|
||
46. |
|
|
Загальні відомості про Берлін. Берлін-столиця Німеччини... |
|
Ordinalsatze |
|
ПорівнянняБерліна з іншими оєвропейсь кими країнами.. |
|
|
||
47. |
|
|
Визначні місця Берліна.. Памятки культури та архітектури. |
|
|
|
|
Правила безпеки пересування містом |
|
||
48. |
|
|
Визначні місця Берліна. Освітні навчальні заклади Києва. |
|
Ordinalsatze |
|
Складання правил поведінки під час екскурсій |
|
|
||
49. |
|
|
Засоби пересування містом. |
|
|
|
|
|
|
||
50. |
|
|
Моя подорож до Києва. |
|
|
|
Правила поведінки у оєвропейсь ких столицях. |
|
|
||
51. |
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми. |
|
|
|
|
|
|
||
52. |
|
Освітня. |
Шкільне життя. |
|
|
|
Участь у житті школи/кла су. |
|
|
||
53. |
|
|
Навчальні предмети. |
|
|
|
Демонструє розуміння працювати в команді. |
|
|
||
54. |
|
|
Класна кімната.
|
|
|
|
|
|
|
||
55. |
|
|
Розклад уроків.
|
|
|
|
Правила поведінки на уроці. |
|
|
||
56. |
|
|
Мій розклад уроків на тиждень. |
|
|
|
|
|
|
||
57. |
|
|
Час.
|
|
|
|
|
|
|
||
58. |
|
|
На уроці іноземної мови. |
|
|
|
|
|
|
||
59. |
|
|
Я вивчаю іноземні мови. |
|
|
|
|
|
|
||
60. |
|
|
Захист проекту «Моя школа». |
|
|
|
|
|
|
||
61. |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр. |
|
|
|
|
|
|
||
62. |
|
|
Повторення вивченого матеріалу за рік. |
|
|
|
|
|
|
||
63. |
|
|
Контроль аудіювання. Евристична бесіда. |
|
|
|
|
|
|
||
64. |
|
|
Контроль письма. Диктант з лексичним завданням. |
|
|
|
|
|
|
||
65. |
|
|
Контроль читання . Тест. |
|
|
|
|
|
|
||
66. |
|
|
Контроль говоріння. Усне діалогічне мовлення на запропоновані теми. |
|
|
|
|
|
|
||
67 |
|
|
Диспут «Що я знаю про Європу». |
|
|
|
|
|
|
||
68. |
|
|
Диспут «Чи подобається мені вивчати німецьку мову?». |
|
|
|
|
|
|
||