Календарно – тематичне планування уроків
складено відповідно до навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів за
наказом МОН УКраїни від 05.08.2016 р. № 948 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ" та оновленими навчальними програмами початкової школиКалендарно-тематичне планування з основ здоров’я
3 клас (за підручником О.В.Гнатюк)
35 год на рік ( 1 год на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Год |
Дата |
При-мітк. |
||
І семестр Здоров'я людини |
||||||
|
Показники здоров'я і розвитку дитини |
1 |
|
|
||
|
Чинники,що впливають на здоров’я людини |
1 |
|
|
||
|
Здоровий спосіб життя. Практична робота. Складання правил здорового способу життя . |
1 |
|
|
||
Фізична складова здоров’я |
|
|||||
|
Про природні ритми і здоров’я |
1 |
|
|
||
|
Працездатність людини. Освітлення на робочому місці, його значення для зору і формування постави.Практична робота. Вправи на підвищення працездатності. |
1 |
|
|
||
|
Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом П.р.«Правила безпеки при катанні на роликах, скейтбордах, велосипеді». |
1 |
|
|
||
|
Про корисні та шкідливі мікро мікроорганізми. Захисні сили організму. Профілактика інфекцій, що передаються контактним і повітряно-крапельним шляхом.. Практична робота. Моделювання поведінки під час епідемії грипу. |
1 |
|
|
||
|
Охайність та особиста гігієна. Догляд за одягом і взуттям |
1 |
|
|
||
|
Вітаміни і мікроелементи , їх вплив на здоров’я. |
1 |
|
|
||
|
Вибір продуктів харчування. Перша допомога при харчових отруєннях.Практична робота. Визначення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркування |
1 |
|
|
||
Соціальна складова здоров’я |
|
|||||
|
Родинні стосунки. Взаємодопомога членів родини. Допомога і обов’язки в сім’ї |
1 |
|
|
||
|
Взаємодія з іншими людьми. Дружний клас. Практична робота. Обговорення літературних джерел (укр.нар.казки «Ріпка» та байки Л. Глібова «Лебідь ,Щука і Рак».) |
1 |
|
|
||
|
Що таке толерантність. . Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям. Практична робота. Створення подарунку дитині, яка має проблеми зі здоров'ям. |
1 |
|
|
||
|
Ефективне спілкування. Уміння слухати. Практичні роботи. Як зробити приємність іншому. Як попросити про послугу ,допомогу*Як зробити приємність іншому.
|
1 |
|
|
||
|
Запобігання конфліктам і розв’язання їх. Практична робота. Моделювання ситуацій попередження конфліктів з однолітками та мирного розв’язання конфліктів, які виникли.
|
1
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
16. |
Вплив комп’ютерних ігор на психічне і фізичне здоров’я дітей. Профілактика комп’ютерної залежності. |
1 |
|
|
||
17. |
Безпека вдома Правила користування джерелами водопостачання. |
1 |
|
|
||
18. |
Пожежна безпека. Правила користування обігрівальними приладами. |
1 |
|
|
||
19. |
Правила користування газовою плитою. Ознаки витоку газу. Порядок дій при витоку газу. |
1 |
|
|
||
20. |
Попереджувальні знаки.П.р. Ознайомлення із застережними знаками «небезпека ураження електричним струмом», «легкозаймиста речовина». |
1 |
|
|
||
21. |
Дорожня безпека. Перехід дороги з обмеженою оглядовістю.П.р.Моделювання ситуацій дорожнього руху (з дорожніми знаками: 1.27, 1.28, 1.30, 3.8, 4.12, 5.41, 5.43). |
1 |
|
|
||
22. |
Поведінка біля залізничної колії Рольова гра: «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»
|
1 |
|
|
||
23. |
Безпека у населеному пункті. Правила поведінки дітей надворі. |
1 |
|
|
||
24. |
Загальні правила безпечної поведінки дітей на дворі, в свєму мікрорайоні |
1 |
|
|
||
25. |
Безпека велосипедиста |
1 |
|
|
||
26. |
Оздоровче значення відпочинку на природі.. Речі та одяг для прогулянки на природу. |
1 |
|
|
||
27. |
Поведінка дитини в автономній ситуації на природі (якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу). |
1 |
|
|
||
28. |
Підсумок по темі. |
1
|
|
|
||
Психічна і духовна складові здоров’я |
||||||
29.
|
Розвиток пам’яті та уваги. Практична робота. Вправи для тренування зорової і слухової пам’яті та концентрації уваги |
1 |
|
|
||
30. |
Характер і здоров’я. Самооцінка характеру. Практична робота. Визначення рис власного характер. |
1 |
|
|
||
31. |
Доброзичливість і здоров’я людини. Створення колажу: «Що приносить мені радість» |
1 |
|
|
||
32.
|
Профілактика емоційного перенапруження.Способи самозаспокоєння. |
1 |
|
|
||
33.
|
Творчі здібності. Розвиток уяви.. Виконання проекту: «Здоровим бути модно!» (створення казки, малюнка, плаката, виступу тощо). |
1 |
|
|
||
34. |
Виконання проекту: «Прагнемо бути здоровими!» |
1 |
|
|
||
35.
|
Підсумковий урок за рік.
|
1 |
|
|
||