Календарно-тематичне планування з історії України 7 клас 2019-2020 н.р.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з історії України для учнів 7х класів на 2019-2020 навчальний рік. Розроблено відповідно до листа МОН від 01.07.2019 року №1/11-5966. В календарному плануванні присутні практичні заняття, колонки для дат на перший і другий семестри, а також колонка для домашнього завдання. Зручне у використанні та готове для друку.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Історія України 7 клас

(35 годин)

пп

Дата

І семестр

Дата

ІІ семестр

Зміст навчально-пізнавальної діяльності

Домашнє завдання

Розділ 1. Виникнення та становлення Русі-України

1

 

 

 

 

Розселення слов’янських племен на території України. Господарство та суспільство слов’ян. Сусіди східних слов’ян.

 

2

 

 

 

 

Утворення Русі-України. Руські князі середини ІХ-Х ст.

 

3

 

 

 

 

Практичне заняття. Позначити на контурній карті територію розселення слов’янських племен на теренах України та їхніх сусідів, напрямки походів руських князів середини ІХ-Х ст.

 

4

 

 

Практичне заняття. Внести у синхронізовану хронологічну таблицю відомості про утворення Русі-України, правління перших князів Аскольда, Олега, Ігоря, Ольги, Святослава їх походи/реформи.

 

5

 

 

 

 

Урок узагальнення та контролю знань учнів з теми.

 

Розділ 2. Русь-Україна наприкінці Х у першій половині ХІ ст.

6

 

 

 

 

Внутрішня і зовнішня політика руських князів наприкінці Х у першій половині ХІ ст.

 

7

 

 

 

 

Практичне заняття. Позначити на контурній карті територію Русі-України за правління князів Володимира Святославовича та Ярослава Мудрого.

 

8

 

 

 

 

Впровадження християнства. «Руська правда».

 

9

 

 

Практичне заняття. Охарактеризувати на основі витягів з відомих правових пам’яток доби («Руська Правда» Ярослава Мудрого, «Правда Ярославовичів», «Статут» Володимира Мономаха) правове становище різних верств населення Русі-України.

 

10

 

 

 

 

 

Суспільний устрій. Влада князя.

 

11

 

 

 

 

Повсякденне життя. Господарство. Міста. Ремесла. Торгівля. Культура.

 

12

 

 

 

 

Урок узагальнення та контролю знань учнів з теми.

 

Розділ 3. Русь-Україна у другій половині ХІ ст. – першій половині ХІІІ століття.

13

 

 

 

 

Передумови та причини політичного дроблення Русі-України. Любецький з’їзд князів.

 

14

 

 

 

 

Практичне заняття. Позначити на контурній карті й надписати території князівств часів роздробленості Русі-України й половецькі землі.

 

15

 

 

 

 

Русь-Україна в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст. київське, Переяславське та Чернігівське князівства в середині ХІІ – першій половині ХІІІ ст.

 

16

 

 

Практичне заняття. Внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про Любецький з’їзд князів, правління спадкоємців Ярослава Мудрого, першу писемну згадку назви «Україна».

 

17

 

 

 

 

(оглядово) Політичне та економічне життя. Галицьке та Волинське князівства у другій половині ХІІ ст.

 

18

 

 

 

 

Культура Русі-України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст. Крим у складі Візантійської імперії(оглядово).

 

19

 

 

 

 

Урок узагальнення та контролю знань учнів з теми

 

Розділ 4. Королівство Руське(Галицько Волинська Держава)

20

 

 

 

 

Утворення Галицько-Волинської держави. Походи монголів на Русь-Україну.

 

21

 

 

 

 

Підпорядкування руських князі Монгольській імперії(Золотій Орді).

 

22

 

 

 

 

Королівство Руське(Галицько-Волинська Держава) в період піднесення(друга третина-середина ХІІІ ст.)

 

23

 

 

 

 

 

Королівство Руське(Галицько-Волинська держава) в період стабільності та поступового занепаду (середина ХІІІ – перша половина XIV ст.)

 

24

 

 

Практичне заняття. Внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про об’єднання Волинського і Галицького князівств в єдину державу, битва на р. Калка, вторгнення на Русь-Україну монголів, оборону Києва від монголів, коронування Данила Романовича.

 

25

 

 

 

 

 

Культура королівства Руського(Галицько-Волинської держави) ХІІІ – перша половина XIV ст.

 

26

 

 

 

 

Урок узагальнення та контролю знань учнів з теми

 

Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство.

27

 

 

 

 

Інкорпорація руських удільних князівств до складу Великого князівства Литовського, Руського і Жемайтійського, інших держав.

 

28

 

 

 

 

Кревська унія 1385 року і українські території.. Опір руських князів політиці централізації та його наслідки.

 

29

 

 

 

 

Держава Феодоро в Криму(оглядово). Утворення Кримського Ханства. Суспільний устрій та культура ханства.

 

30

 

 

 

 

Суспільне та церковне життя на теренах України в XIV-XV ст. сільське господарство. Ремесла і торгівля.

 

31

 

 

 

 

 

Міста, Магдебурзьке право. Пам’ятки середньовічної культури XIV-XV ст.

 

32

 

 

 

 

 

Практичне заняття. Укласти історичний портрет Костянтина Івановича Острозького.

 

33

 

 

 

 

Урок узагальнення та контролю знань учнів з теми.

 

Узагальнення до курсу. Історія України в контексті епохи середніх віків.

34

 

 

 

 

Здобутки середньовічного русько-українського суспільства. Особливості суспільного життя Русі-України. Внесок Русі-України у формування європейської цивілізації.

 

35

 

 

Практичне заняття. На основі укладеної протягом навчального року синхронізованої хронологічної таблиці «Європа в добу Середньовіччя» сформулювати висновок про місце Русі-України в загальноєвропейських політичних, господарських і культурних процесів.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гавриленко Ганна
    дякую. дуже гарна робота
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гаврюшина Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 серпня 2019
Переглядів
8417
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку