Календарно-тематичне планування за НМК Family and Friends 2nd edition 3, Units 7-15, Oxford University Press
4 клас ІІ семестр
№ уро ку |
Дата |
Сфера (тематика) спілкування. Тема. Підтема. |
Мовленнєві функції |
Експоненти функцій |
Мовний матеріал |
|
Письмо |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
|
Лексичний |
Граматичний |
Фонетичний |
|||||||||
|
Unit 7. Places to go! |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
Куди піти на вихідних? CB p.56 |
Знати назви місць відпочинку. Розуміти на слух невелику за обсягом розповідь |
Can we go to the sports centre? |
Café, library, museum, playground, shopping mall, sports centre, swimming pool, cinema |
Вживання дієслова can Present Simple, I’ve got |
Вимова нових слів. Інтонація розповідних та питальних речень |
|
Англійська на кожен день |
CB p.56 ex.1 |
WB p.52 ex.1, 2 |
|
|
Як часто ми це робимо на вихідних? CB p.57 |
Розповідати про частотність тих чи інших дій |
We always go to the sports centre. I sometimes go to the library. She never goes to the shopping mall. |
Always, sometimes, never, in, on, at |
Present Simple Вживання прислівників частотності always, never, sometimes. Вживання прийменників on, in, at |
Вимова нових слів. Інтонація розповідних речень |
CB p.57 ex.4 WB p.53 ex.2 |
CB p.57 ex.1 |
CB p.57 ex.2 |
CB p.57 ex.3 WB p 53 ex.1 |
|
|
Розмовляємо англійською CB p.58 |
Розповісти, як часто друг займається спортом. |
Katie sometimes plays football. She never plays tennis. |
Ride my bike, watch a DVD, fly my kite, snorkel in the sea, play my new guitar, shop, cook, surf the Internet, have a lot of fun |
Structures seen previously |
Вимова назв улюблених видів діяльності. Інтонація розповідних речень |
CB p. 58 ex.2 WB p.54 ex.1, 2, 3 |
CB p.58 ex. 3 |
CB p. 58 ex.1 |
CB p.58 ex.4 |
|
|
Вивчаємо фонікси CB p. 59 |
Навчитися вимовляти буквосполучення ow, ou |
|
Cow, clown, flower, house, trousers, mouse |
WB p.128 Unit 7 ex.1, 2 |
Відпрацювання звукy /au/ |
WB p.55 ex.1, 2, 3. CB p.59 ex.5 |
СB p.59 ex.1, 2, |
CB p.59 ex. 1,2 |
CB p.59 ex. 3, 4 |
|
|
Читацький куточок “Monsters University” CB p.60 |
Читати оповідання з розумінням основної ідеї, встановлювати послідовність подій. Відповідати на запитання до тексту |
|
Play, theatre, concert, actor, film, singer, wonderful, castle, princess, hide, difficult, funny adventures, brilliant, terrible |
Structures seen previously |
Інтонація розповідних речень та загальних запитань |
WB p.56 ex.1 |
CB p.60 ex.1,3 |
CB p.60 ex.1 |
CB p.60 ex.3,4 WB p.56 ex.2,3
|
|
|
Перевіримо свої вміння CB p.61 |
Запитувати та відповідати на запитання про улюблені заняття |
Do you like watching films? Yes, I do. Do you ever go to the cinema? Yes, I sometimes go to the cinema |
Vocabulary and structures seen previously, favourite. |
Вимова закінчення – ing у назвах видів діяльності |
Інтонація загальних запитань та відповідей на них. |
CB p.61 ex.3 WB p.57 ex. 2, 3 |
CB p.61 ex.1 |
CB p.61 ex.2 |
WB p.57 ex.1 |
Unit 8. I’d like a melon! |
|||||||||||
|
|
В супермаркеті CB p.62 |
Називати продукти харчування. Розуміти коротку розповідь на задану тему |
We need some pasta and some bread. Can you get me some onions and a cucumber, please? |
Pasta, bread, cereal, meat, melon, cucumber, onion, lemon, supermarket, week, need, sure, over there, get. The top. |
There is… There are … Don’t take … |
Вимова нових слів і виразів |
WB p.58 ex.1, 2 |
CB p.62 ex.1,2 |
CB p.62 ex.1 |
CB p.62 ex.2
|
|
|
Ми хотіли б щось поїсти CB p.63 |
Висловлюватися про власні уподобання в їжі та запитувати інших, що їм подобається |
Would you like a banana? No, thanks. We’d like an ice cream! |
Some melons / bread, I’d like a melon. We’d like some pasta. Would you like some cereal? Yes, please. / No, thanks. Apple, salad, biscuit, egg, fries, milkshake, rice, pastries |
Злічувані/незлічу вані іменники a, an, some |
Вимова нових слів
|
CB p.63, ex.4 WB p.59 ex.1, 2 |
CB p.63 ex.1 |
CB p.63 ex.2 |
CB p.63 ex.3
|
|
|
Розмовляємо англійською CB p.64 |
Розповісти про гастрономічні уподобання друзів. |
He’d like some meat, a melon and a cucumber. We buy things to eat. They’re very fresh and sweet. |
Fresh, sweet (adj),healthy. |
I would like … He would like … |
Вимова слова would, назв продуктів харчування
|
CB p.64 ex.2 WB p.60 ex.1, 2 |
CB p.64 ex.3 |
CB p.64 ex.1 |
CB p.64 ex.4 WB p.60 ex.3 |
|
|
Вивчаємо фонікси СB p.65 |
Навчитися вимовляти буквосполучення ld, lt |
|
Child, shield, field, belt, quilt, adult, grey, sit down. |
WB p.129 Unit 8 ex.1 |
Відпрацювання звуків /l/, /d/, /t/ |
WBp.61 ex1, 3 CB p.65 ex.4 |
CB p.65 ex.1, 2 |
CB p.65 ex 1,2 |
CB p.65 ex.3 WB p.61 ex.2 |
|
|
Читацький куточок CB p.66 “My Favourite Dish ”
|
Читати вірш та виконувати вправи на перевірку розуміння прочитаного |
|
Potato, butter, cheese, salt, pepper, peas. Vocabulary and structures seen previously. Dish (crockery), tell, a piece of , milk, a lot of, mash(v), pot, hot, put, mix, mashed potatoes, on top, oven |
Structures seen previously |
Інтонація розповідних речень, перелічування. |
WB p.62 ex.1, 2 |
CB p.66 ex.1, 3 |
CB p.66 ex.1,2 |
CB p.66 ex.3, 4 |
Unit 9. What’s the fastest animal in the world? |
|||||||||||
|
|
Розгадуємо квіз. CB p.68 |
Називати різні предмети та об’єкти навколишнього середовища Розуміти невелику за обсягом розповідь з новими словами |
What’s the highest mountain in the world? What’s the biggest ocean in the world? |
Lake, mountain, waterfall, ocean, wide, big, deep, high, animal, quiz, (in the) world, That’s right!, cheetah. |
Ступені порівняння прикметників |
Вимова нових слів та виразів
|
WB p.64 ex.2 |
CB p.68 ex. 1, 2 |
CB p.68 ex. 1 |
CB p.68 ex.2 WB p.64 ex.1 |
|
|
Хто найбільший, найвищий, найшвидший, CB p.69 |
Похвалитися своїми досягненнями та надбаннями, продемонструват и ерудицію.
|
The Nile is longer than the Volga. Russia is bigger than the UK. What’s the fastest animal in the world? The fastest animal in the world is the cheetah. The Pacific Ocean is the widest ocean in the world. Russia is the biggest country in the world |
Longer, than, the fastest, cheetah, the widest, ocean, country, sandcastle, grape, mice. |
Comparatives and superlatives |
Інтонація порівняння |
CB p.69 ex. 4 WB p.65 ex.2, 3 |
CB p.69 ex.1 |
CB p.69 ex.2 |
WB p.65 ex.1 СB p. 69 ex.3 |
|
|
Розмовляємо англійською CB p.70
|
Запитати, хто чи що є найвищим, найкращим, найбільшим, найменшим …. |
What’s the slowest animal? The slowest animal is a monkey! |
Vocabulary and structures seen previously, answer. |
Comparatives and superlatives |
Інтонація спеціальних запитань |
CB p.70 ex.2 WB p.66 ex.1, 2 |
CB p.70 ex. 3 |
CB. p.70 ex.1 |
CB p.70 ex.4 |
|
|
Вивчаємо фонікси CB p.71 |
Навчитися вимовляти звуки на позначення буквосполучень nd, nt, mp |
|
Sand, pond, plant, tent, lamp, camp, put on, wind (n), light (v), just. |
WB p.129 Unit 9 ex.1 |
Вимова звуків / n/, /d/,/ t/,/ m/, / p/ |
WB p.67 ex. 1, 2, 3 |
CB p.71 ex.1, 2 |
CB p.71 ex. 1,2 |
CB p.71 ex.3, 4 |
|
|
Читацький куточок CB p.72 “World Records”
|
Читати короткі замітки та співставляти відповідну інформацію |
|
Building, country, bridge, river, old, long. World record, temple, interesting, fast, nearly, mile, land, middle, square kilometer, earth, surface, time zone, Asia, flaw (through / into), Africa, last (adj) |
Ступені порівняння прикметників |
Інтонація розповідних речень |
CB p.72 ex.4 WB p.68 ex.1, 2 |
CB p.72 ex.1, 3 |
CB p.72 ex.1,2 |
CB p.72 ex. 3, 4 |
|
|
Англійська на кожен день СВ р.74-75 |
Запитувати про напрямок руху, надавати короткі інструкції, як дістатись до певного місця. |
Can you tell me the way to, turn left, where’s, turn left, then go straight on. You can’t miss it. |
Vocabulary and structures seen previously. |
Excuse me. Where’s... It’s opposite…Can you tell me the way…Sure.Turn …You can’t miss it. |
Інтонація розповідних та питальних речень |
WB p.70 ex. 1,2 WB p. 71 ex. 1 |
CB p.74 ex. 1,2 WB p.71 ex.1 |
CB p.74 ex.3 CB p. 75 ex. 3,4 WB p.71 ex. 3 |
CB p.74 ex.1 CB p.75 ex. 2 WB p. 71 ex.1,2 |
|
|
Діагностувальна робота |
|||||||||
Unit 10. In the park |
|||||||||||
|
|
У парку CB p.80 |
Називати різні предмети та об’єкти навколишнього середовища. Розуміти невелику за обсягом розповідь з новими словами |
This is a beautiful park. You mustn’t walk on the grass here, Holly. Let’s play with this ball. |
Path, grass, flowers, bin, trees, playground, fountain, litter, pick, catch. |
Must – mustn’t |
Інтонація розповідних та окличних речень. |
WB p.74 ex.1, 2 |
CB p.80 ex.1, 2 |
CB p. 80 ex.1 |
CB p.80 ex.2 |
|
|
Правила поведінки у міському парку CB p.81 |
Висловлюватися про те, що можна і чого не можна робити |
We must turn off your mobile phone You mustn’t walk on the grass. |
We must do our homework. They mustn’t talk in class. You must turn off the mobile phone. You mustn’t walk on the grass. Mobile phone, in front of, walk (a dog), be quite, wash your hands. |
Вживання модального дієслова must у стверджувальній та заперечній формі |
Вимова слів mustn’t, quiet. Інтонація розповідних речень |
CB p.81 ex.4 WB p.75 ex.1 |
CB p.81 ex.1 |
CB p. 81 ex.2 |
CB p.81 ex.3 WB p.75 ex.2 |
|
|
Розмовляємо англійською CB p.82 |
Розповідати, що потрібно і чого не можна робити у різних життєвих ситуаціях |
You must put litter in the bin You mustn’t walk on the grass. |
Keep clean, be good, hours and hours. |
You must You mustn’t We can |
Вимова назв різних видів повсякденної діяльності. Інтонація розповідних речень |
CB p. 82 ex.2 WB p.76 ex.1 |
CB p.82 ex. 3 |
CB p.82 ex.1 |
CB p.82 ex.4 WB p.76 ex.2 |
|
|
Вивчаємо фонікси CB p. 83 |
Навчитися вимовляти буквосполучення ai, ay, читати літеру a у відкритому складі |
|
Rain, train, Monday, tray, case, race. |
WB p.130 Unit 10 ex.1 |
Відпрацювання звукy /ei/ |
WB p.77 ex.1, 2, 3 CB p.83 ex.4 |
СB p.83 ex.1, 2, |
CB p.83 ex.1,2 |
CB p.83 ex. 2, 3 |
|
|
Читацький куточок “The gingerbread man” CB p.84 |
Читати казку з розумінням основної ідеї, знаходити правдиві і неправдиві твердження |
|
Shout, chase, catch, meet, cross, laugh. Vocabulary and structures seen previously. Gingerbread (man), ready, fox, near, start to, head. |
Structures seen previously: Present Simple, can-can’t, must |
Вимова нових слів та власних назв |
WB p.78 ex.1 |
CB p.84 ex.1,3 |
CB p.84 ex. 1,2 |
CB p.84 ex.3,4 WB p.78 ex.2
|
|
|
Перевіримо свої вміння CB p.85 |
Розповідати про правила поводження у бібліотеці, школі, встановлювати відповідність між висловлюванням и та картинками |
You mustn’t eat in the library. You must put the books on the shelf. You must be quiet. You must turn off your mobile phone. |
Vocabulary and structures seen previously. Shelf. |
You must You mustn’t And, or |
Інтонація наказу та заборони
|
Вживанн я сполучни ків and / or CB p.85 ex.3 WB p.79 ex. 2, 3 |
CB p.85 ex.1 |
CB p.85 ex.2 |
WB p.79 ex.1 |
Unit 11. In the museum |
|||||||||||
|
|
У музеї CB p.86 |
Називати різні види транспорту. Розуміти невелику за обсягом розповідь з новими словами |
What’s this? It’s a horse bus. Look at this motorbike! It’s so cool! Wow! There were skateboards fifty years ago! |
Ferry, bus, helicopter, motorbike, plane, taxi, train, tram, horse bus, hundred, skateboard(n), cool. |
There was… There were… |
Інтонація розповідних та окличних речень. |
WB p.80 ex.1, 2 |
CB p.86 ex.1, 2 |
CB p. 86 ex.1 |
CB p.86 ex.2 |
|
|
Подорож у минуле CB p.87 |
Розповідати про те, що було і чого не було в минулому |
There was a park in our town fifty years ago. There wasn’t a shopping mall in our town fifty years ago. There were some funny trains one hundred years ago. There weren’t any planes two hundred years ago. |
There was/ wasn’t a…in our town fifty years ogo. There were/ weren’t any…two hundred years ago. Yesterday, last week./ year/Monday, (fifty years) ago, then, there were+ lost of /some, there weren’t +any. Hotel, party. |
Past Simple of the verb to be Індикатори минулого часу Lots of, some, any |
Вимова нових слів. Вимова слова were. Інтонація розповідних речень |
CB p.87 ex.4 WB p.81 ex.1, 2 |
CB p.87 ex.1 |
CB p. 87 ex. 2 |
CB p.87 ex.3
|
|
|
Розмовляємо англійською CB p.88 |
Розповідати про місто в минулому |
Two hundred years ago there weren’t any motorbikes. Fifty years ago there were planes. |
History, shop, market. |
There was/there were There wasn’t/ there weren’t |
Вимова назв транспортних засобів. Інтонація розповідних речень |
CB p. 88 ex.2 WB p.82 ex.2 |
CB p.88 ex. 3 |
CB p.88 ex.1 |
CB p.88 ex.4 WB p.82 ex.1 |
|
|
Вивчаємо фонікси CB p. 89 |
Навчитися вимовляти буквосполучення ea, ee, читати літеру y в кінці слова |
|
Ice cream, dream, queen, green, jelly, happy, ear, lolly. |
WB p.130-131 Unit 11 ex.1, 2 |
Відпрацювання звукy /i:/ |
WB p.83 ex.1, 2, 3 CB p.89 ex.4 |
СB p.89 ex.1, 2, |
CB p. 89 ex1,2 |
CB p.89 ex. 2, 3 |
|
|
Читацький куточок “Petra The Hidden City” CB p.90 |
Читати текст з фактичною інформацією, розвивати навички пошукового читання
|
|
Along, through, in the middle of, at the top of, between, inside. Viking, centre, came, one thousand, room, fire, heating, smoke, full, north, England, learn, life, move(along), street. |
Past Simple of the verb to be, , прислівники напряму руху |
Вимова нових слів та власних назв |
WB p.84 ex.1 |
CB p.90 ex.1,3 |
CB p. 90 ex.1,2 |
CB p.90 ex.3,4 WB p.84 ex.2
|
Unit 12 A clever baby |
|||||||||||
|
|
Коли дідусь був молодим … CB p.92 |
Описувати зовнішність людей. Розуміти невелику за обсягом розповідь з новими словами |
This is Grandpa when he was young. He had black hair. He was handsome. This is Grandma when she was young. She was pretty! |
Old, young, handsome, pretty, short, tall, shy, friendly, clever, still (adv), baby, different, (not) at all. |
Present Simple – Past Simple of the verbs to be, to have |
Інтонація розповідних та окличних речень. |
WB p.86 ex.1, 2 |
CB p.92 ex.1, 2 |
CB p. 92 ex.1 |
CB p.92 ex.2 |
|
|
Як усе змінилося! CB p.93 |
Розповідати, якими були люди та оточуючі предмети у минулому |
He was handsome then. I wasn’t tall when I was five. We were happy on holiday. You weren’t shy when you were six. He had black hair when he was young. You didn’t have a book when you were a baby |
On holiday, pizza, picnic. |
Вживання дієслів to be, to have у минулому часі |
Вимова слів wasn’t, weren’t. Інтонація розповідних речень |
CB p.93 ex.4 WB p.87 ex.2 |
CB p.93 ex.1 |
CB p. 93 ex.2 |
CB p.93 ex.3 WB p 87 ex.1 |
|
|
Розмовляємо англійською CB p.94 |
Розповідати про зовнішність людей на фотографіях кілька років тому назад |
When she was two years old, Helen had short hair. She was short. |
Like (adj), game. |
Structures seen previously |
Інтонація розповідних речень |
CB p.94 ex.2 WB p.88 ex.2 |
CB p.94 ex. 3 |
CB p. 94 ex.1 |
CB p.94 ex.4 WB p.88 ex.1, 3 |
|
|
Вивчаємо фонікси CB p. 95 |
Навчитися вимовляти буквосполучення igh, читати літеру у в кінці слова, і у відкритому складі |
|
Night, light, sky, dry, smile, shine. |
WB p.131-132 Unit 12 ex.1, 2 |
Відпрацювання звукy /аi/ |
WB p.89 ex.1, 2, 3 CB p.95 ex.4 |
СB p.95 ex.1, 2, |
CB p.95 ex.1,2 |
CB p.95 ex. 2, 3 |
|
|
Читацький куточок “My Grandma” CB p.96 |
Читати з повним розумінням вірш про одного з членів родини знаходити правдиві і неправдиві твердження |
|
Cheerful, miserable, relaxed, worried, mean, generous. Eyes, bright, be like, be like someone, wedding day, bride, groom, glad, all the time. |
Structures seen previously: Past Simple, |
Вимова нових слів та власних назв |
WB p.90 ex.1 |
CB p.96 ex.1,3 |
CB p. 96 ex. 1,2 |
CB p.96 ex.3,4 WB p.90 ex.2
|
|
|
Перевіримо свої вміння |
Розповідати про зовнішність |
He had blond hair when he was a boy |
Vocabulary and structures seen |
Вживання дієслова had |
Інтонація розповідних |
Вживанн я сполуч- |
CB p.97 ex.1 |
CB p. 97 ex.2 |
WB p.91ex.2 |
|
|
CB p.97 |
людей в минулому, вживаючи стверджувальні та заперечні речення |
He didn’t have blond hair. He had brown hair. |
previously. Good-looking, blond. |
|
речень |
ників and / but CB p.97 ex.3 WB p.91 ex. 1, 3 |
|
|
|
|
|
Англійська на кожен день CB p.98-99 |
Описувати характер друга чи подруги. |
Do you know her? No. I know that… What’s she like? She looks friendly. I think she is… Who’s Steve in your picture? He’s…He looks… Oh yes! There he is! |
Personal characteristics. |
Прикметники, що описують характер людини.Friendly, clever, etc. |
Інтонація розповідних та запитальних речень. |
WB p. 92 ex.2 WB p. 93 ex. 1 |
CB p.98 ex.1,2 CB p. 99 ex. 1 WB p.93 ex.1,2 |
CB p.98 ex. 3 CB p.99 ex.3,4 WB p. 93 ex.3 |
WB p.92 ex.1 CB p. 99 ex.2 WB p.93 ex. 2 |
|
|
Діагностувальна робота |
|||||||||
Unit 13. The Ancient Egyptians |
|||||||||||
|
|
Життя стародавніх єгиптян CB p.104 |
Описувати стиль життя людей. Розуміти невелику за обсягом розповідь з новими словами |
The Ancient Egyptians lived 5000 years ago. They cooked lots of nice food. |
Start, finish, love, hate, want, use, laugh, live, Ancient Egyptian, look, writing(n), bring, secret massage, word, alphabet, dish(meal). |
Past Simple.. Regular verbs |
Інтонація розповідних речень. |
WB p.96 ex.1, 2 |
CB p.104 ex.1, 2 |
CB p. 104 ex. 1 |
CB p.104 ex.2 |
|
|
Події минулого CB p.105 |
Розповідати про події в минулому |
They lived 5,000 years ago. They didn’t live in flats |
Pie, cake, a long time ago, men(pl), women(pl). |
Вживання правильних дієслів у минулому часі |
Вимова нових слів, закінчення –ed з дієсловами в Past Simple. Інтонація розповідних речень |
CB p.105 ex.4 WB p.97 ex.2 |
CB p.105 ex.1 |
CB p. 105 ex.2 |
CB p.105 ex.3 WB p 97 ex.1 |
|
|
Розмовляємо англійською CB p.106 |
Розповідати, що робив /робила вчора |
I listened to music yesterday I didn’t watch TV yesterday |
(birthday) card, come round, tea (meal), Hooray!, sang (sing), dance. |
Structures seen previously |
Інтонація розповідних речень |
CB p.106 ex.2 WB p.98 ex.1, 2 |
CB p.106 ex. 3 |
CB p. 106 ex.1 |
CB p.106 ex.4 WB p.98 ex.3 |
|
|
Вивчаємо фонікси CB p. 107
|
Навчитися вимовляти буквосполучення ow, oa,читати літеру o y відкритому складі |
|
Snow, elbow, coat, soap, nose, stone, go out, bone, those. |
WB p.132 Unit 13 ex.1, 2 |
Відпрацювання звукy /ou/ |
WB p.99 ex.1, 2, 3 CB p.107 ex.5 |
СB p.107 ex.1, 2, |
CB p. 107 ex. 1,2 |
CB p.107 ex. 2, 3, 4 |
|
|
Читацький куточок “Papyrus” CB p.108 |
Читати текст з описом предметів минулого, розвивати навички пошукового читання
|
|
Heavy, light, hard, soft, easy, difficult. Vocabulary and structures seen previously. Papyrus, thousand, paper, clay tablet, reed, wet, dry(v), break, a kind of, expensive, rich. |
Structures seen previously: Past Simple, |
Вимова нових слів та власних назв |
CB p. 108 ex. 4 |
CB p.108 ex.1,3 |
CB p.108 ex. 1,2 |
CB p.108 ex.3 WB p.100 ex.1, 2
|
Unit 14. Did you have a good day at school? |
|||||||||||
|
|
Один день із шкільного життя CB p.110 |
Розповідати про події минулого дня. Розуміти невелику за обсягом розповідь з новими словами |
First we had PE, then we had lunch, next we had maths. I didn’t have my PE kit and my calculator |
Paint, paintbrush, calculator, lunch box, dictionary, PE kit, backpack, apron, drop, went(go), onto, clothes, believe, I don’t believe it! |
Past Simple. Questions |
Інтонація розповідних та питальних речень. |
WB p.102 ex.1, 2 |
CB p.110 ex.1, 2 |
CB p. 110 ex.1 |
CB p.110 ex.2 |
|
|
Питаємо про минуле CB p.111 |
Запитувати про події в минулому та відповідати на запитання |
Did you have a good day? Yes, I did. No, I didn’t. What did you watch last night? A film. |
Did you have a good day? Yes, I did. / No, I didn’t. What did you watch last night? Where did you watch the film? When did the film finish? |
Вживання дієслів у минулому часі. Утворення загальних та спеціальних питань у Past Simple |
Вимова нових слів. Інтонація розповідних речень |
CB p.111 ex.4 WB p.103 ex.2 |
CB p.111 ex.1 |
CB p. 111 ex. 2 |
CB p.111 ex.3 WB p 103 ex.1 |
|
|
Розмовляємо англійською CB p.112 |
Запитувати та розповідати про діяльність на уроці англійської мови |
When did Katie have an English lesson? At one o’clock. What did Katie use in her English lesson? Her dictionary. |
School things words, school subjects, verbs. |
Structures seen previously |
Інтонація розповідних та питальних речень |
CB p.112 ex2 WB p.104 ex.1, 2 |
CB p.112 ex. 3 |
CB p.112 ex.1 |
CB p.112 ex.4
|
|
|
Вивчаємо фонікси CB p. 113 |
Навчитися вимовляти буквосполучення oо, oе, читати літеру u y відкритому складі |
|
Moon, boot, blue, glue, tune, tube, flute. |
WB p.133 Unit 14 ex.1, 2 |
Відпрацювання звукy /u:/ |
WB p.105 ex.1, 2, 3 CB p.113 ex.4 |
СB p.113 ex.1, 2, |
CB p. 113 ex.1,2 |
CB p.113 ex. 2, 3 |
|
|
Читацький куточок “School Camping Trip” CB p.114 |
Читати текст та відповідати на запитання за змістом прочитаного
|
|
Tent, sleeping bag, frying pan, matches, rope, torch. Vocabulary and structures seen previously. Year 8, camping, trip, wood, warm, dark, noise, stick. |
Structures seen previously: Past Simple |
Вимова нових слів та власних назв |
CB p. 114 ex. 4 WB p.106 ex.1 |
CB p.114 ex.1,3 |
CB p. 114 ex. 1,2 |
CB p.114 ex.3 WB p.106 ex. 2
|
Unit 15. Our holiday! |
|||||||||||
|
|
Готуємося до канікул CB p.116 |
Розповідати про приготування до відпочинку. Розуміти невелику за обсягом розповідь з новими словами |
I can’t wait to start our holiday! I’m not going to take a suitcase. I’m going to read books on holiday. |
Suitcase, sun cream, towel, soap, shampoo, hairbrush, toothbrush, toothpaste, I can”t wait! |
Going to на позначення наміру |
Інтонація розповідних та питальних речень. Вимова нових слів |
WB p.108 ex.1, 2 |
CB p.116 ex.1, 2 |
CB p. 116 ex. 1 |
CB p.116 ex.2 |
|
|
Мрії та плани на майбутнє CB p.117 |
Запитувати та розповідати про найближчі плани та наміри |
I’m going to skateboard every day. Are you going to swim in the sea? Yes, I am/ No, I’m not. He’s going to play basketball tomorrow. Is she going to visit her cousins tomorrow? Yes, she is. / No, she isn’t. We’re going to have a great holiday. Are they going to swim in the sea? Yes, they are. / No, they aren’t. |
Vocabulary and structures seen previously. |
Вживання going to на позначення наміру. Утворення загальних запитань |
Інтонація розповідних та питальних речень |
CB p.117 ex.4 WB p.109 ex.1, 2 |
CB p.117 ex.1 |
CB p.117 ex. 2 |
CB p.117 ex.3
|
|
|
Розмовляємо англійською CB p.118 |
Запитувати та розповідати про майбутні наміри |
Is Emma going to take a camera? Yes, she is./No, she isn’t. |
Pack(v), go away, have a great time, swimsuit. |
Structures seen previously |
Інтонація розповідних та питальних речень |
CB p.118 ex2 WB p.110 ex. 2, 3 |
CB p.118 ex. 3 |
CB p.118 ex.1 |
CB p.118 ex.4 WB p.110 ex.1 |
|
|
Вивчаємо фонікси CB p. 119 |
Навчитися вимовляти буквосполучення oо |
|
Book, wool, wood, hood, cook, feel. |
WB p.134 Unit 15 ex.1, 2 |
Відпрацювання звукy /u:/ |
WB p.111 ex.1, 2, 3 CB p.119 ex.4,5 |
СB p.119 ex.1, 2, 4 |
CB p. 119 ex.1,2 |
CB p.119 ex. 2, 3 |
|
|
Читацький куточок Лист другу. CB p.120 |
Читати текст та відповідати на запитання за змістом прочитанного, розрізняти правдиву і неправдиву інформацію |
|
Tomorrow, later, tonight, this afternoon, soon, nexy week. Vocabulary and structures seen previously. Weather, water sports, seafood, restaurant, octopus, present. |
Structures seen previously |
Вимова нових слів та власних назв |
CB p. 120 ex. 4 WB p.112 ex.1,2 |
CB p.120 ex.1,3 |
CB p. 120 ex.1,2 |
CB p.120 ex.3 WB p.112 ex. 2,3
|
|
|
Англійська на кожен день CB p.122-123 |
Розповідати про поїздку на відпочинок Зробити фотоальбом |
Where did you go? Lucky you! What was it like? I had a great time. What was the perfect part? |
Vocabulary and structures seen previously. We went sightseeing. We bought… |
Вживання Past Simple. Structures seen previously. |
Інтонація розповідних, окличних та запитальних речень |
WB p. 115 ex.2 |
CB p. 123 ex.1 WB p. 115 ex.1 |
CB p. ex.3 CB p.123 ex. 3,4 WB. 115 ex.3 |
CB p. 122 ex.1 CB p.123 ex.2 WB p. 115 ex.1 |
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|