Календарно-тематичні плани навчально-виховного процесу
з інформатики на ІІ півріччя 2021 – 2022 н.р.
для 8 класу 70 годин (2 години на тиждень)
Навчальна програма з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ з/п |
Тема розділу (уроку) |
Дата проведення |
||||
Тема 4. Опрацювання мультимедійних об’єктів |
8 А |
8 Б |
8 В |
8 Г |
8 Д |
|
|
Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих. Формати аудіо- та відеофайлів. |
|
|
|
|
|
|
Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо й відео. Засоби перетворення аудіо- й відеоформатів. |
|
|
|
|
|
|
Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму. |
|
|
|
|
|
|
Створення відеофільму. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами. |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. «Створення відеофільму». |
|
|
|
|
|
|
Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті. |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. «Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті». Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
Тема 5. Алгоритми та програми |
||||||
|
Сучасні мови програмування. |
|
|
|
|
|
|
Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів. Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом. |
|
|
|
|
|
|
Обробники подій, пов’язаних з елементами керування. |
|
|
|
|
|
|
Засоби створення і редагування проекту |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. «Проєкти, що змінюють значення властивостей вікна та використовують вікно повідомлень». |
|
|
|
|
|
|
Поняття елемента керування. Кнопка |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Елемент керування напис |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 9. «Проєкти з кнопками та написами». |
|
|
|
|
|
|
Елемент керування поле. |
|
|
|
|
|
|
Введення й виведення даних. |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 10. «Проєкти з полем, з уведенням даних і виведенням результатів». |
|
|
|
|
|
|
Налагодження проєкту. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|
|
Вирази. Логічні вирази та змінні |
|
|
|
|
|
|
Логічні операції. |
|
|
|
|
|
|
Умовні оператори (коротка та повна форма). |
|
|
|
|
|
|
Розв'язування задач з використанням розгалуження. |
|
|
|
|
|
|
Прапорці. |
|
|
|
|
|
|
Перемикачі. |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 11. «Проєкти з розгалуженнями». |
|
|
|
|
|
|
Оператори циклу. Цикли з лічильником. |
|
|
|
|
|
|
Оператори циклу. Цикли з лічильником. |
|
|
|
|
|
|
Оператори циклу. Цикли з лічильником. |
|
|
|
|
|
|
Цикли з передумовою. |
|
|
|
|
|
|
Цикли з передумовою. |
|
|
|
|
|
|
Цикли з передумовою. |
|
|
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 12. «Проєкти із циклами». |
|
|
|
|
|
|
Розв’язування компетентнісних задач. |
|
|
|
|
|
|
Вибір теми проєкту. Його планування. Добір ресурсів. Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів. |
|
|
|
|
|
|
Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів. |
|
|
|
|
|
|
Захист навчальних проєктів. |
|
|
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
|
|