1 клас (48 годин, 3/тиждень)
Карп’юк О.Д. Англійська мова: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2018
|
|
|
|
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
||||||||||||||||||||||||||||||
№ уро ку |
Дата уроку |
Скориго- вана дата
|
Тема уроку |
Граматика |
Лексика |
Фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||||||||||||||||
Тема 1: Я та мої друзі ( 16 годин) Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
01.09 |
|
Урок-знайомство.
|
What’s your name? |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
2. |
03.09 |
|
Привіт, школо! Знайомство зі школою. |
Listen. Listen and repeat. |
|
|
PB t 2 .1- p.7; AB t.1 –p.4 |
|
PB t.3 - p.7
|
|
|||||||||||||||||||||||||
3. |
07.09 |
|
Instructions |
|
listen, sing, make, point, repeat, have a talk |
|
|
|
AB t.2 - p.4 |
|
|||||||||||||||||||||||||
4. |
08.09 |
|
Вітання та знайомство. |
Hello! Hi! Hooray! I’m … Hello, Sam! |
say, act out, I, Smilling Sam |
|
PB t.1,2– p.9 |
|
AB t.1 - p.5 |
|
|||||||||||||||||||||||||
5. |
10.09 |
|
Дозвольте відрекомендуватись. |
Hello, I’m …
|
|
|
PB t.1,2– p.10
|
|
PB t.3, p.10 AB t.1 – p.6
|
|
|||||||||||||||||||||||||
6. |
14.09 |
|
Моє ім’я. |
Hello, I’m Lou. – Hello, Lou! |
Liz, Nick, Ben, Vic
Mary, Sue, Lou, Harry |
|
PB t.1,2 –p.11 |
|
PB t.4, p.11 AB t.1 – p.7 |
PB t.3 – p.11 |
|||||||||||||||||||||||||
7. |
15.09 |
|
Урок розвитку навичок говоріння «My friends and I» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
8. |
17.09 |
|
Як тебе звати? – Мене звати… Діалог. |
- What’s your name? –My name is. |
your, my |
|
PB t.1 - p.12 |
|
AB t.1 - p.8 PB t.2,3 p.12 |
|
|||||||||||||||||||||||||
9. |
21.09 |
|
Урок розвитку навичок аудіювання «Я та мої друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
10. |
22.09 |
|
Прощання. Скоро побачимось. |
Goodbye. Bye |
|
|
PB t.1,2 - p.14 |
|
PB t.4 - p.14 PB t.3 - p.14 |
|
|||||||||||||||||||||||||
11. |
24.09 |
|
Урок-квест “My friends” |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
12. |
28.09 |
|
Радий тебе бачити. |
How are you? -I’m fine. Nice to meet you. |
you |
|
PB t.1,2-p.15 |
|
PB t.4 – p.15 PB t.3 – p.15 AB t.1 – p.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||
13. |
29.09 |
|
Урок-гра “My friends” |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
14. |
01.10 |
|
Час історій. Розвиток навичок аудіювання. |
Thank you. |
Ann |
|
PB t.1,2-p.17 |
|
PB t.3 - p.17 |
|
|||||||||||||||||||||||||
15. |
05.10 |
|
Урок розвитку навичок говоріння «Я та мої друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
16. |
06.10 |
|
Давайте, поговоримо! Повторення вивченого. |
|
|
|
PB t.1, p.18 |
|
PB t.3, p. 19 |
|
|||||||||||||||||||||||||
Тема 2 Школа. (15 годин) Громадянська відповідальність: використовує модель поведінки у школі.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
08.10 |
|
Моя школа. |
|
school tree, bag, pen, pencil, book, me |
|
PB t.1,2 – p.20 AB t.1 – p.13 |
|
PB t.2,3 – p.20-21 |
|
|||||||||||||||||||||||||
18. |
12.10 |
|
Урок-гра “My school” |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
19. |
13.10 |
|
Шкільне приладдя у моєму портфелі. |
It’s a … |
table, pencil-case, chair and |
|
PB t.1,2 – p.22 AB t.1 – p.14
|
|
PB t.4 – p.22 PB t.3 – p.22 AB t.2 – p.14 |
|
|||||||||||||||||||||||||
20. |
19.10 |
|
Предмети у класі.
|
|
|
|
PB t.1 – p.23 |
|
PB t.2,3 – p.23 AB t.1 – p.15 |
|
|||||||||||||||||||||||||
21. |
20.10 |
|
Урок розвитку навичок аудіювання «Школа» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
22. |
22.10 |
|
Запитання та короткі відповіді. Так чи ні. |
Is it a …? Yes, it is. No, it isn’t. |
|
|
PB t.1,2 – p.24 |
|
PB t.3 – p.24 AB t.1 – p.16 |
|
|||||||||||||||||||||||||
23. |
23.10 |
|
Що це? Ставимо запитання. |
What is it? – It’s a … |
|
|
PB t.1 – p.25 |
|
PB t.2,3 – p.25 AB t.1 – p.17 |
|
|||||||||||||||||||||||||
24. |
26.10 |
|
Урок-змагання «What’s this?” |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
25. |
02.11 |
|
Як тут всього Багато! Рахуємо разом |
Clap! Two bags, six pencils. |
one, two, three, four, five, six |
|
PB t.1,2 – p.26 |
|
PB t.4 – p.26 PB t.3 – p.26 |
AB t.1, p.19 |
|||||||||||||||||||||||||
26. |
03.11 |
|
Урок розвитку навичок говоріння «Школа» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
27. |
05.11 |
|
Я вмію виконувати інструкції. |
Stand up. Sit down. |
Meg, Ted, Fred, boy, girl, little, floor |
|
PB t.1 – p.27 AB t.1 – p.20 |
|
PB t.2,3 – p.27 AB t.2 – p.20 |
|
|||||||||||||||||||||||||
28. |
09.11 |
|
Урок-квест “School” |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
29 |
10.11 |
|
Ми – школярі. Розвиток навичок аудіювання. |
Good morning. Open your books. |
open, close, take, teacher, we |
|
PB t.1,2,3 – p.28 |
|
PB t.5 – p.29 PB t.4 – p.29 |
|
|||||||||||||||||||||||||
30 |
12.11 |
|
Країна іграшок. Робот Сем |
Take a … |
robot, round, up, down Toy Land |
|
PB t.1,2,4 – p.31 |
|
AB t.1 – p.22 PB t.3 – p.31 |
|
|||||||||||||||||||||||||
31 |
16.11 |
|
Школа. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Тема 3: Я та моя родина (17 годин) Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
17.11 |
|
Моя сім’я. Члени сім’ї. |
This is my … |
family, father, mother, sister, brother |
|
PB t.1,2 – p.34 |
|
PB t.3 – p.34 AB t.1 – p.24 |
|
|||||||||||||||||||||||||
33 |
19.11 |
|
Урок розвитку навичок говоріння «Друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
34 |
23.11 |
|
Дружба. Мої друзі.
|
How are you?-I’m fine. Thank you |
friend, Max |
|
PB t.1 – p.35 |
|
PB t.3,4 – p.35 AB t.1 – p.25 PB t.2 – p.35 |
|
|||||||||||||||||||||||||
35 |
24.11 |
|
Я люблю свою родину! Сімейні фотографії. |
Who is this? |
|
|
PB t.1 – p.36 |
|
PB t.3,4 – p.36 AB t.1 – p.26 |
|
|||||||||||||||||||||||||
36 |
26.11 |
|
Члени родини. Дідусь та бабуся. Родинне дерево. |
|
grandmother, grandfather, granny, uncle, Dan, Emily |
|
PB t.1,2 – p.37 |
|
PB t.3,4,5 – pp.37- 38; AB t.1 - p.27 |
|
|||||||||||||||||||||||||
37 |
30.11 |
|
Урок-проект “My family tree” |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
38 |
01.12 |
|
Урок розвитку навичок аудіювання «Родина» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
39 |
03.12 |
|
Займенники He, She. Розвиток граматичних навичок. |
This is Lee. He is a boy. |
he, she, Tom, Jim, Jane |
|
PB t.1,2 – p.39 |
|
PB t.3 – p.39 AB t.1 – p.28 |
|
|||||||||||||||||||||||||
40 |
07.12 |
|
Зустрічайте, Оксану. Вона - моя подруга. |
Meet Oksana. She is my friend. |
|
|
PB t.1 – p.40 |
|
PB t.2 – p.40 AB t.1 – p.29 |
|
|||||||||||||||||||||||||
41 |
08.12 |
|
Це – Біл? – Ні. Це – Бен? – Так. |
Is this Bill? – Yes, he is. / No, he isn’t. |
|
|
PB t.1 – p.41 |
|
PB t.3 – p.41 AB t1 - p.31 |
|
|||||||||||||||||||||||||
42 |
10.12 |
|
Урок розвитку навичок говоріння «Родина» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
43
|
14.12 |
|
Час історій. Сімейний фотоальбом. |
- How is Jim? – He is fine. Thank you. |
they, love, them |
|
PB t. 1,2,5 – pp.42-43 |
|
PB t.3 – p.43 AB t.1 – p.32 |
|
|||||||||||||||||||||||||
44 |
15.12 |
|
Урок розвитку навичок аудіювання «Я та моя родина» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
45 |
17.12 |
|
Родина. Revision.
|
|
|
|
PB t. 1, p.44 |
|
PB t. 2,4, p.45 |
|
|||||||||||||||||||||||||
46 |
21.12 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
47 |
22.12 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
48 |
24.12 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Unit 4 My Pets Громадянська відповідальність: належно ставиться до тварин |
|
|
|
|
|
Lesson 9 PB p.30-31 AB p.22 |
|||||||||||||||||||||||||||||
29. |
|
Домашні улюбленці.
|
What is this? – It’s a … Is it a …? – Yes, it is. |
pet, fish, parrot, hamster, rabbit, mouse |
|
PB t.1, 3, p.46-47 |
|
PB t.2,5, p.46-47 AB t.1, p.34 |
|
|
Lesson 1 PB p. 46-47 AB p.34 |
||||||||||||||||||||||||
30. |
|
Тваринки які живуть разом з нами. Діалог. |
What is this? Is it a …? – Yes, it is. / No, it isn’t |
dog, cat, pig, bird, turtle |
|
PB t.1,3 – p.48 |
|
PB t. 2,4, p. 48-49 AB t.1 – p.35 |
|
|
Lesson 2 PB p. 48-49 AB p.35 |
||||||||||||||||||||||||
31. |
|
Світ тварин. Кольори. |
I have got a pet. It’s a … (fish). It’s … (red). |
brown, yellow, pink, green, orange, red, blue |
|
PBt.1,3,4-p.50; AB t.1 – p.36 |
|
PB t.2,5 – p.50 |
|
Colours |
Lesson 3 PB p. 50 AB p.36 |
||||||||||||||||||||||||
32. |
|
Кольори. У неї є сірий котик. |
He/She has got a pet. |
grey, black, white |
|
PB t.2.3.4 – p.51 |
|
PB t.1,5 - p.51 AB t.1 – p.37 |
|
She has got a pet |
Lesson 4 PB p. 51 AB p.37 |
||||||||||||||||||||||||
33. |
|
Час історій. Великі та маленькі тварини. |
Now I’m black,too. |
big, small, animals, horse, cow, sheep, duck, goose, hen |
|
PB t.1,3,5 – pp.52-53 |
|
|
|
Pets |
Lesson 5 PB p. 52-53 AB p.38 |
||||||||||||||||||||||||
34. |
|
Тварини. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
PBt.1,2, p.54 AB t.1 – p.39 |
|
PB t.3, p.54; AB t.2 – p.39 |
|
|
Lesson 6 PB p. 55 AB p.39 |
||||||||||||||||||||||||
Unit 5 My Toys Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
35. |
|
Мої іграшки |
Look at my toys! What a beautiful bell Wow! |
doll, toy, train, plane, bell, ball |
|
PB t.1,3,5 – pp.56-57 |
|
PB t.4 – p.57 AB t.1 – p.40
|
|
This is a ball |
Lesson 1 PB p. 56-57 AB p.40 |
||||||||||||||||||||||||
36. |
|
Прикрашаємо ялинку |
What is this? – It is a… Look! It’s a … |
Christmas Tree |
|
PB t.1,2 – p.58 AB t.1 – p.4 |
|
PB t.3,4 – p.58 AB t.2 – p.41 |
|
My colours |
Lesson 2 PB p. 58 AB p.41 |
||||||||||||||||||||||||
37. |
|
Літери Аа, Вb |
This is letter ‘A’. ‘A’ has got a friend. It is ant Annie.
|
letter, sound, ant, bear
|
Aa, ant Annie Bb, bear Bill |
PB t.1,2,3,4 – p.59 |
AB t. 1,2,3,4, pp.42-43
|
AB t.1,3- p.42-43 |
Aa, Bb ABC p.1
|
Phonic songs |
Lesson 3 PB p. 59 AB p.42-43 |
||||||||||||||||||||||||
38. |
|
Іграшки моїх друзів
|
Her doll is pink. His bike is blue. Come and see! |
his, her, Ted, kite, bike, bunny, teddy, play |
|
PB t.1,3 – p.60 |
|
PB t.2 – p.60 AB t.1 – p.44
|
|
Toys for boys and girls |
Lesson 4 PB p. 60 AB p.44 |
||||||||||||||||||||||||
39. |
|
Літери Cc, Dd |
Every letter makes a sound. The ‘C’ says [k].
|
|
Cc, cat Carol Dd, dog Danny |
PB t.1,2,3,4 – p.61 |
AB t.1, 2,3,4 – pp.45-46
|
AB t.1,3 – pp.45-46 |
Cc, Dd ABC p.2
|
Phonic songs |
Lesson 5 PB p. 61 AB p.45-46 |
||||||||||||||||||||||||
40. |
|
Щасливого Різдва! |
I have got Christmas presents. Merry Christmas! Happy New Year! |
present, Santa, Christmas, card, New Year |
|
PB t.1,2,3, p.62 |
|
PB t.2, p.62 |
PB t.4, p.62 AB t.1, p.47
|
Merry Christmas! |
Lesson 6 PB p. 62 AB p.47 |
||||||||||||||||||||||||
41. |
|
Час історій. Час для гри! |
You’ve got two cars. It’s my car. Stop!
|
toy box
|
|
PB t.1,2,5 – pp.63-64
|
|
PB t.3 – p.63 AB t.1 – p.48
|
|
Toys, toys... |
Lesson 7 PB p. 63-64 AB p.48 |
||||||||||||||||||||||||
42. |
|
Іграшки. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
PB t.1 – p.65
|
|
PB t.3 – p.67 AB t.1 – p.49
|
|
|
Lesson 8 PB p. 65-67 AB p.49 |
||||||||||||||||||||||||
Unit 6 Happy Birthday! Громадянська відповідальність: цінує друзів та вибудовує товариські стосунки з іншими |
|
|
|
|
|
Lesson 2 PB p. 35 AB p.25 |
|||||||||||||||||||||||||||||
43. |
|
З днем народження!
|
It’s my birthday party. I’ve got many friends. I’m happy. Happy Birthday! |
balloon, birthday, star, candle, cake, party, many, happy
|
|
PB t.1,3 – p.68 PB t.5 – p.69
|
|
PB t.2 – p.68 AB t.1 – p.50
|
|
Happy Birthday! |
Lesson 1 PB p. 68-69 AB p.50 |
||||||||||||||||||||||||
44. |
|
Скільки тобі років? Числа 1-10. |
I’m seven. He/She is ten.
|
seven, eight, nine, ten
|
|
PB t.1,3, p.70 |
|
PB t.2, p.70 AB t.1,2, p.51
|
|
Ten little stars |
Lesson 2 PB p. 70 AB p.51 |
||||||||||||||||||||||||
45. |
|
Літери Ee, Ff, Gg, Hh. |
|
elephant, fox Ee, elephant Emily Ff, fox Fanny Gg, goose Gabriel Hh, horse Holly
|
Ee, elephant Emily Ff, fox Fanny Gg, goose Gabriel Hh, horse Holly |
PB t.1 – 8, pp.71-72
|
AB t.1 – 5, pp.52 - 53
|
AB t.1,3 – pp.52-53
|
Ee, Ff, Gg, Hh ABC pp.3-4
|
Phonic songs
|
Lesson 3 PB p. 71-72 AB p.52-53 |
||||||||||||||||||||||||
46. |
|
Скільки років твоїм друзям? |
How old are you? Are you six? How old is he/she? |
number
|
|
PB t.1,2 – p.73 AB t.1 – p.54
|
PB t.3 – p.73 |
|
|
How old are you? |
Lesson 4 PB p. 73 AB p.54 |
||||||||||||||||||||||||
47. 44 |
|
Вітання і подарунки |
Come in. |
|
|
PB t.2 –p.74 |
|
PB t.1,3,4 – p.74 AB t.1 – p.55 |
|
|
Lesson 5 PB p. 74 AB p.55 |
||||||||||||||||||||||||
48. |
|
Літери Ii, Jj, Kk, Ll |
guana, jaguar, kangaroo, lion
|
Ii, iguana Isabel Jj, jaguar Jack Kk, kangaroo Kitty Ll, lion Lou
|
|
PB t.1 – 8 pp.75– 76
|
AB t.1 – 4 pp.56- 57 |
|
|
|
Lesson 6 PB p. 75-76 AB p.56-57 |
||||||||||||||||||||||||
49. |
|
Час історій. День народження. |
helicopter, scooter |
|
|
PB t.1,2 – p.77 |
PB t.4 – p.77 |
PB t.3 – p.77 AB t.2 – p.58
|
AB t.1 – p.58 |
|
Lesson 7 PB p. 77 AB p.58 |
||||||||||||||||||||||||
50. |
|
День народження. Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lesson 8 PB p. 78-79 AB p.59 |
||||||||||||||||||||||||
Unit7 My Food Громадянська відповідальність: враховує смаки інших; Здоров’я і безпека: розрізняє здорову і шкідливу їжу.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
51. |
|
Моя улюблена їжа |
Yummie! Let’s have a pizza. Pizza, please. And some juice. Mmm. Smelling great! I’m hungry. |
juice, pudding, pizza, hot dog, hungry
|
|
PB t.1,3 – pp.80-81 |
|
PB t.2 – p.81 AB t.1 – p.60
|
|
Yummie, yummie! |
Lesson 1 PB p. 80-81 AB p.60 |
||||||||||||||||||||||||
52. |
|
Що я маю у ланчбоксі? |
I’ve got bread and butter.
|
bread, toast,sandwich, cheese, jam, butter, banana, apple |
|
PB t.1,3, p.82 |
|
PB t.2,4, p.82 AB t.1,2, p.61
|
|
|
Lesson 2 PB p. 82 AB p.61 |
||||||||||||||||||||||||
53. |
|
Літери Mm, Nn, Oo, Pp. |
|
monkey, octopus, nice
|
Mm, monkey Molly Nn, nice Nina Oo, octopus Otto Pp, pig Penny |
PB t.1 -8 pp.83-84 |
AB t.1 – 5 pp.62-63
|
AB t.2,4 – pp.62-63
|
Mm, Nn, Oo, Pp ABC pp.7-8
|
Phonic songs |
Lesson 3 PB p. 83-84 AB p.62-63 |
||||||||||||||||||||||||
54. |
|
Меню |
Tea? – No, thank you. Coffee or cocoa? – Cocoa, please. |
water, tea, coffee, cocoa, milk, chocolate, ice-cream |
|
PB t.1,3 – p.85 |
|
PB t.2 – p.85 |
|
|
Lesson 4 PB p. 85 AB p.64-65 |
||||||||||||||||||||||||
55. |
|
Мій сніданок |
I’ve got ... Tap!
|
ham, egg, orange, yogurt
|
|
PB t.1,2 – p.86 AB t.1,2 – p.67 |
|
PB t.3,4 – p.86 |
|
Cocoa, milk, coffee, tea... |
Lesson 5 PB p. 86 AB p.67 |
||||||||||||||||||||||||
56. |
|
Літери Qq, Rr, Ss, Tt. |
|
queen, snake
|
Qq, queen Quintella Rr, rabbit Rosie Ss, snake Sam Tt, turtle Tina |
PB t.1 – 8 pp.87 – 88
|
AB t.1 – 6 pp.68-69
|
AB t.1,2,3,4,6 pp.68 - 69
|
Qq, Rr, Ss, Tt ABC pp.9-10
|
Phonic songs |
Lesson 6 PB p. 87-88 AB p.68-69 |
||||||||||||||||||||||||
57. |
|
Час історій. Сніданок з сім’єю.
|
Let’s have breakfast. Jam and butter? - Just butter, please. I don’t know. |
dad, mum, breakfast
|
|
PB t.1,2 – p.89 |
|
PB t.3 – p.89 AB t.1 – p.70
|
|
|
Lesson 7 PB p. 89 AB p.70 |
||||||||||||||||||||||||
58. |
|
Їжа. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
AB t.1 – p.71 |
PB t.2 – p.91 |
PB t.2 – p.91 AB t.2 – p.71
|
|
|
Lesson 8 PB p. 90-91 AB p.71 |
||||||||||||||||||||||||
Unit 8 I can play Здоров’я і безпека: розуміє важливість дотримання рухового режиму і фізичного навантаження. Громадянська відповідальність: враховує можливості та настрій інших під час ігрової діяльності. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
59. |
|
Я можу грати |
I can... We can...
|
run, jump, hop, fly, swim, climb a tree, ride a bike |
a [æ] cat, can, Ann... |
PB t.1,5 p.92-93
|
PB t.4,5 – p.93 |
PB t.2, 3, p. 92-93 AB t.1 – p.72 |
|
|
Lesson 1 PB p. 92-93 AB p.72 |
||||||||||||||||||||||||
60. |
|
Він може. Вона не може. |
He/She can ... He/She can’t ...
|
play football, draw, sing
|
|
PB t.1, 4, p. 94 AB t.1, p.73
|
|
PB t.2, 3, p. 94
|
|
I can walk but can’t/ cannot run...
|
Lesson 2 PB p. 94 AB p.73 |
||||||||||||||||||||||||
61. |
|
Літери Uu, Vv, Ww, Xx. |
|
umbrella, violet, wolf, wig, ox
|
Uu, uncle Upton Vv, Vicky Ww, wolf Willy Хх, ox Oxford |
PB t.1, 2, 3, 4, p. 95
PB t.5, 6, 7, 8, p. 96
|
|
AB t.3,4,5 – p.75 |
Uu, Vv, Ww, Xx ABC pp.11-12
|
Phonic songs |
Lesson 3 PB p. 95-96 AB p.74-75 |
||||||||||||||||||||||||
62. |
|
Ти можеш …..? — Так, я можу! |
Can you ... ? Yes, I can. / No, I can’t. |
|
u [ʌ] up, run, jump...
|
PB t.1 – p.97 |
PB t.3,4 – p.97 |
AB t.1 – p.76 |
AB t.1 – p.76 |
|
Lesson 4 PB p. 97 AB p.76 |
||||||||||||||||||||||||
63. |
|
Літери Yy, Zz |
|
yak, zebra, zoo, ABC
|
Yy, yak Yetta Zz, zebra Zelda o [ɒ] ox, not, dog...
|
PB t.1 – 4 pp.98
|
ABt.1-3, pp.77
|
AB t.1 – 3, p.77 |
Yy, Zz ABC p.13
|
Phonic songs,
|
Lesson 5 PB p. 98 AB p.77 |
||||||||||||||||||||||||
64. |
|
Вечірка з алфавітом. |
|
|
|
PB t.5, 6, 7, pp.99
|
PB t.6,7- p.99 AB t.4, pp.78
|
|
ABC p. 14 |
ABC song
|
Lesson 5 PB p. 99 AB p 78 |
||||||||||||||||||||||||
65. |
|
Мій настрій |
He is not happy. I’m sad. Let’s go to the Zoo!
|
sad, go
|
i [i] six, Liz, swim...
|
PB t.1,2–p.100 AB t.1 – p.79
|
PB t.5,6-p.100 AB t.2 – p.79
|
PB t.3 – p.100 |
AB t.2 – p.79 |
|
Lesson 6 PB p. 100 AB p.79 |
||||||||||||||||||||||||
66. |
|
Візит до зоопарку. Я можу бачити…. |
I can see five monkeys. They are small.
|
they, see, rhino, bee
|
e [e] ten, pet, Ben...
|
PB t.1,2 – p.101 |
PB t.4,5 – p.101 |
PB t.3 - p.101 AB t.1,3 - pp.80-81
|
AB t.2 – p.80 |
I can see a fox in the Zoo.
|
Lesson 7 PB p. 101 AB p.80-81 |
||||||||||||||||||||||||
67. |
|
Час історій. Зоопарк королеви. |
This is my ABC Zoo. I have got many animals in it.
|
chimp, swing
|
|
PB t.1,2,5 -pp.102- 103
|
|
PB t.4 – p.103 AB t.1,2 – p.82
|
ABC p. 15 |
Look at me! |
Lesson 8 PB p.102-103 AB p 82 |
||||||||||||||||||||||||
68. |
|
Давайте пограємо! Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
PB t.1 – p.104 |
PB t.5 – p.105 |
PB t.2,4 – pp.104-105; AB t.1 – p.83
|
ABC p. 16 |
|
Lesson 9 PB p. 104-105 AB p.83 |
||||||||||||||||||||||||