Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Англійська мова" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 4 клас, 1 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією з предмета "Англійська мова" для немовленнєвої дитини із ЗПР, 4 клас, 1 семестр НУШ
Перегляд файлу

 Англійська мова 1 семестр 2023-24

Дата

Зміст

Корекція

1

05.09

І СЕМЕСТР
UNIT 1. SCHOOL IS COOL ! ШКОЛА - ЦЕ КРУТО!
Good morning! Доброго ранку!

На 5 вересня: Вправа 4, сторінка 5

 

Дистанційно. Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови. Вітається в класі, працює в парах. Старається вимовляти фрази привітання, представлення, запитання враховуючи порушення мовлення. Розпізнає англійські звуки. Завдання виконує з допомогою асистента вчителя.

2

07.09

Knowledge day.

День знань

На 7 вересня: Вивчити слова

 

Дистанційно. Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови. З допомогою вчителя і асистента вчителя використовує форми привітань.

Запитує та повідомляє інформацію про себе, вживаючи короткі сталі вирази. Старається вимовляти фрази, враховувати порушення мовлення.

3

08.09

Knowledge day.

День знань. Діагностувальна робота.

На 8 вересня: Повторити слова

 

Очно. Корекція уваги і правильної вимови. В Класрумі з допомогою асистента вчителя виконував діагностувальну роботу. Асистент читала текст завдань , разом з асистентом шукав правильні відповіді у підручнику, записував за зразком.

4

12.09

School traditions Шкільні традиції.

На 12 вересня: Вправа 5, сторінка 9

Очно. Корекція уваги і правильної вимови. Ознайомився зі шкільними традиціями . Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті.

Читати слова з опорою на модель не може. Повторює за зразком, поданим асистентом вчителя.

5

14.09

Busy Monday.

Важкий понеділок

На 14 вересня: Вправа 5, сторінка 11

 

Дистанційно. Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови. Для опанування тексу, з асистентом вчителя використовує відео з перекладом. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записує слова і фрази за зразком, поданим вчителем і асистентом вчителя

6

15.09

What’s the time?

Котра година?

На 15 вересня: Вправа 5, сторінка 13

 

Дистанційно. Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови. Ознайомився. Як правильно визначати і вимовляти час на годиннику англійською мовою. Читати слова з опорою на модель не може. Повторює за зразком, поданим асистентом вчителя. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео.

7

19.09

What’s the time?

Котра година?

На 19 вересня: Вправа 5, сторінка 9 ( друкований зошит)

Очно. Корекція уваги і правильної вимови. Ознайомився. Як правильно визначати і вимовляти час на годиннику англійською мовою. Читати слова з опорою на модель не може. Повторює за зразком, поданим асистентом вчителя. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео.

8

21.09

Sports festival

Спортивні змагання

На 21 вересня: Вправа 4, сторінка 17 ( усно)

 

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Sports festival. Спортивні змагання» з допомогою вчителя та асистента вчителя. Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео.

9

22.09

Story time.

Час історій.

На 22 вересня: Вправа 3, сторінка 11 ( робочий зошит)

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Story time.

Час історій» з допомогою вчителя та асистента вчителя. Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео.

10

26.09

We are creative.

Наша творчість

На 26 вересня: намалювати свій улюблений шкільний предмет.

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «We are creative. Наша творчість» з допомогою вчителя та асистента вчителя. Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Повторював написання англійських літер за таблицею англійського алфавіту. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

11

28.09

Revision.

Повторення.

На 28 вересня: Вправа 3, сторінка 13 ( робочий зошит)

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Повторювали матеріал уроків (Revision) з допомогою вчителя та асистента вчителя. Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Повторював написання англійських літер за таблицею англійського алфавіту. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

12

29.09

Діагностувальна робота з теми

На 29 вересня: Повторити лексику та граматику теми

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. В Класрумі з допомогою асистента вчителя виконував діагностувальну роботу. Асистент читала текст завдань , разом з асистентом шукав правильні відповіді у підручнику, записував за зразком.

13

03.10

UNIT 2. HAPPY FAMILY AND FRIENDS. ЩАСЛИВА РОДИНА ТА ДРУЗІ

Language camp website. Веб сайт мовного табору

На 3 жовтня: Вправа 4, сторінка 21 (читати)

 

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Language camp website. Веб сайт мовного табору» з допомогою вчителя та асистента вчителя. Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Повторював назви кольорів. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

14

05.10

Family members. Члени родини

На 5 жовтня: Вправа 4 сторінка 23, вправа 2, сторінка 16 ( робочий зошит)

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Family members. Члени родини» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя і вчителя описує  сім’ю, уживаючи прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення.(Учень старається) Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Повторював  назви членів родини. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

15

06.10

What are your parents? Хто твої батьки?

На 6 жовтня: Вправа 3 сторінка 17 ( робочий зошит)

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «What are your parents? Хто твої батьки?» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя і вчителя описує  сім’ю, уживаючи прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення.(Учень старається) Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Повторював  назви членів родини. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

16

10.10

What are your parents? Хто твої батьки?

На 10 жовтня: Вправа 6, сторінка 18

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «What are your parents? Хто твої батьки?» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя і вчителя описує  сім’ю, уживаючи прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення.(Учень старається) Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Повторював  назви членів родини. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

17

12.10

A new message. Нове повідомлення

На 12 жовтня: Вправа 3, сторінка 19 ( робочий зошит)

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «A new message. Нове повідомлення» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення.(Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів.  Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

18

13.10

We live in the city. Ми живемо в місті

На 13 жовтня: Вправа 2, сторінка 20 ( робочий зошит)

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «We live in the city. Ми живемо в місті» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення.(Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Вчили ступені порівняння прикметників. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

19

17.10

We live in the city. Ми живемо в місті

На 17 жовтня: Вправа 6, сторінка 22 ( робочий зошит)

Хворіє, але хоче навчатися. Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «We live in the city. Ми живемо в місті» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення.(Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Вчили ступені порівняння прикметників. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

20

19.10

Life in the countryside. Життя в селі

На 19 жовтня: Вправа 3, сторінка 23 ( робочий зошит)

Хворіє, але хоче навчатися. Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Life in the countryside. Життя в селі» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення.(Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Вчили ступені порівняння прикметників. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

21

20.10

Story Time. Час історій.

На 20 жовтня: Вправа 3, сторінка 25 ( робочий зошит)

Хворіє, але хоче навчатися. Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Story Time. Час історій» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення.(Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Вчили ступені порівняння прикметників. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

22

24.10

We Are Creative. Наша творчість.

На 24 жовтня: Вправа 3, сторінка 26 ( робочий зошит

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «We Are Creative. Наша творчість.» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення.(Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

23

26.10

Revision. Повторення

На 26 жовтня: Вправа 2, сторінка 38 , підготуватися до діагностувальної роботи

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Повторювали матеріал уроків (Revision) з допомогою вчителя та асистента вчителя. Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Повторював написання англійських літер за таблицею англійського алфавіту. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

24

27.10

Revision. Повторення Діагностувальна робота з теми.

На 27 жовтня: Повторити лексику та граматику теми

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. В Класрумі з допомогою асистента вчителя виконував діагностувальну роботу. Асистент читала текст завдань , разом з асистентом шукав правильні відповіді у підручнику, записував за зразком.

25

07.11

UNIT 3. МИЛИЙ ДІМ

Where do you live?

Де ти живеш?

На 7 листопада: Вправа 3, сторінка 29 ( робочий зошит)

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «МИЛИЙ ДІМ Where do you live? Де ти живеш?» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення.(Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів.  Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

26

09.11

Welcome to our house

Запрошуємо в гості

На 9 листопада: Вправа 4, сторінка 42

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Welcome to our house. Запрошуємо в гості» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення.(Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів.  Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

27

10.11

Which room do you like?

Яка кімната тобі подобається?

На 10 листопада: Вправа 3, сторінка 31 (робочий зошит)

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Which room do you like? Яка кімната тобі подобається?» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

28

14.11

Which room do you like?

Яка кімната тобі подобається?

На 14 листопада: Вправа 3, сторінка 28 ( робочий зошит)

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Which room do you like? Яка кімната тобі подобається?» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

29

16.11

Kitchen and bathroom

Кухня та ванна кімната

На 16 листопада: Вправа 4, сторінка 33-34 ( робочий зошит)

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Kitchen and bathroom. Кухня та ванна кімната» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

30

17.11

Kitchen and bathroom Кухня та ванна кімната

На 17 листопада: Вивчити слова, описати свою кухню

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Kitchen and bathroom. Кухня та ванна кімната» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

31

21.11

At home

Вдома

На 21 листопада: Сторінка 49, вправа 4 ( письмово).

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «At home.

Вдома» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

32

23.11

At home

Вдома

На 23 листопада: Вправа 5, сторінка 36 ( робочий зошит).

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «At home.

Вдома» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

33

24.11

WeAreCreative. Наша творчість.

На 24 листопада: Сторінка 37, вправа 3 ( робочий зошит).

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «WeAreCreative. Наша творчість.» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

34

28.11

We Are Creative. Наша творчість.

На 28 листопада: Описати свою кімнату.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «WeAreCreative. Наша творчість.» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

35

30.11

Revision.

Повторення.

На 30 листопада: Сторінка 40, вправа 4 (робочий зошит).

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Повторювали матеріал уроків (Revision) з допомогою вчителя та асистента вчителя. Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Повторював написання англійських літер за таблицею англійського алфавіту. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

36

01.12

Revision.

Повторення.

На 1 грудня: Повторити всі слова

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Повторювали матеріал уроків (Revision) з допомогою вчителя та асистента вчителя. Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Повторював написання англійських літер за таблицею англійського алфавіту. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

37

05.12

UNIT 4. HAPPY HOLIDAYS! ВЕСЕЛИХ СВЯТ!

We wish you a merry Christmas!. Вітаємо з Різдвом!

На 5 грудня: Вправа 3б, сторінка 35.

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «We wish you a merry Christmas!. Вітаємо з Різдвом!» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Вітає зі святом. Виражає настрій Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

38

07.12

Happy New Year! З Новим роком!

На 7 грудня: Сторінка 42, вправа 2(робочий зошит).

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Happy New Year! З Новим роком!» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Вітає зі святом. Виражає настрій Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

39

08.12

Happy New Year! З Новим роком!

На 8 грудня: Вивчити слова

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Happy New Year! З Новим роком!» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Вітає зі святом. Виражає настрій Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

40

12.12

Контроль читання

На 14 грудня: Повторити лексику

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови . Букви впізнає, вимовляє. Повторював слова і фрази, слідкуючи за текстом  з допомогою асистента вчителя, за зразком. Написані слова запам*ятовує вербально, цілісно.  Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

41

14.12

Christmas in Ukraine. Різдво в Україні

На 15 грудня: Сторінка 43,вправа 1,2- письмово. Домашнє завдання: сторінка 58,вправа 5.

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Christmas in Ukraine. Різдво в Україні» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Вітає зі святом. Виражає настрій Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

42

15.12

Контроль аудіювання

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови . Букви впізнає, вимовляє. Повторював слова і фрази за асистентом вчителя, за зразком. Користується візуальними матеріалами – картинками,  картками.

43

19.12

Happy Easter.Щасливого Великодня!

На 21 грудня: Сторінка 62, вправа 5

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «Happy Easter.Щасливого Великодня!» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Вітає зі святом. Виражає настрій Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

44

21.12

Контроль письма

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів за зразком. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.  

45

22.12

April fool’s day1 квітня

На 26 грудня: Сторінка 65, вправа 7, вивчити цифри з вправи 3 та 4, сторінки 63,64.

 

Очно. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів за зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «April fool’s day1 квітня» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Вітає зі святом. Виражає настрій Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

46

26.12

A birthday is a special day. День народження- це особливий день. Контроль усного мовлення.

На 28 грудня: Вправа 1, сторінка 66

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «A birthday is a special day. День народження- це особливий день» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Вітає зі святом. Виражає настрій Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

47

28.12

A birthday is a special day. День народження- це особливий день.

На 29 грудня: Вправа 5, сторінка 68

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Ознайомився з текстом у підручнику «A birthday is a special day. День народження- це особливий день» з допомогою вчителя та асистента вчителя. З допомогою асистента вчителя уживає прості слова та формульні вирази, враховуючи порушення мовлення. (Учень старається). Використовували навчальне відео з перекладом українською мовою. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Записував слова і завдання з допомогою асистента вчителя за зразком.   Розпізнає короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння. Вітає зі святом. Виражає настрій Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

48

29.12

Revision

Повторення

На 29 грудня: Виконати інтерактивні вправи

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Classroom. Корекція уваги і правильної вимови та правильного написання слів з а зразком. Повторювали матеріал уроків (Revision) з допомогою вчителя та асистента вчителя. Повторює слова і фрази за зразком, поданим асистентом вчителя. Складав з допомогою асистента фрази з поданих слів. Повторював написання англійських літер за таблицею англійського алфавіту. Користується візуальними матеріалами – картинками, відео, картками.

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку