Англійська мова
за підручником “English with Smiling Sam 4” О. Карпюк
1 семестр
3 години на тиждень
№ |
Дата |
Підтема |
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||
Мовленнєві зразки |
Лексика |
Грама-тика |
Аудію-вання |
Читан-ня |
Говоріння |
Письмо |
|||||
Starter. “Hello, Again!” І Знову Привіт! |
|||||||||||
1. |
|
Повторення. Знайомство |
What’s his/her name? |
Listen, read, repeat |
|
Впр. 1 ст. 6 |
|
Впр. 2,3 ст. 7 |
|
Громадянсь-ка відповіда-льність розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність розуміння особливості та неповторно-сті кожної країни та нації; розуміти індивідуаль-ність та неповтор-ність кожної людини.
|
Намалюва-ти і розповісти про себе |
2. |
|
Повторення. Звідки ти? |
Where are you from? Where’s he/she from? |
|
Займенники Her/His She/He |
|
Впр. 1 ст. 8 |
Впр. 2,3 ст. 8 |
Впр. 3 ст. 8 |
|
|
3. |
|
Школа. Шкільне приладдя. |
What’s in the backpack? He’s/She’s got.. |
School items |
|
|
Впр. 1 ст. 9 |
Впр. 2 ст. 9 |
Впр. 3 ст. 9 проєкт |
Впр.3 ст. 9 вивчити слова |
|
4. |
|
Повторення. Знайомство |
Introduce myself |
|
|
Впр. 1,2 ст. 10 |
|
Впр. 3,4 ст. 10 |
Впр.2 ст. 10 |
Впр.4 ст. 10 |
|
5. |
|
Друзі з усього світу |
Introduce myself |
Names of the countries |
|
Впр. 1 ст. 11 |
|
Впр. 2,3,4 ст. 11 |
|
Підготува-ти розпо-відь про свого друга про свого |
|
Unit 1. It’s My Life Тема 1. Моє Життя |
|||||||||||
6.
|
|
Я і мої друзі. |
What’s your favourite …(toy, colour, sport..)? My favourite .. |
|
Присвійний відмінок Martin’s toy |
Впр. 1,2 ст. 12 |
|
|
Впр.3 ст. 12 |
|
Впр.4 ст. 12 |
7.
|
|
Я і мої друзі. Хобі |
|
|
Займенник We/They Our/Their |
Впр.1 ст. 13 |
Впр.1 ст. 13 |
Впр.2,3 ст. 14 |
Впр.4 ст. 14 |
Підприємли-вість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань. Громадян-ська відповідальність:
розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства; виявляє толерантне ставлення до інших; розуміння унікальності кожної країни.
|
|
8.
|
|
Розпорядок дня |
Do you…? Yes, I do./No, I don’t Does…? Yes, he/she does. No, she/he doesn’t |
Always, usually, never, sometimes often |
Present Simple: general questions |
Впр.5 ст. 16 |
Впр.3 ст. 16 |
Впр.1,2 ст. 15 Впр.1,2 ст. 17 |
Впр.1b ст. 15 Впр. 4 ст. 16 Впр.3 ст. 17 |
Впр.5 ст. 16 Вивчити пісню |
|
9. |
|
Мої друзі та їхні захоплення |
My hobby is… |
|
|
|
|
Впр.2,3 ст. 18 |
Впр. 1,4 ст. 18 проєкт |
Впр.4 ст. 18 |
|
10. |
|
Хобі. Клуби за інтересами |
Lets… |
Be fond of, join a club, different, be interested in |
|
Впр.1,2 ст. 19 |
Впр.1 ст. 19 |
Впр.3 ст. 19 |
Впр. 4 ст. 19 |
Впр.1 ст. 19 вивчити слова |
|
11. |
|
Мої захоплення та захоплення моїх друзів. Колекціонування |
Are you fond of..? Are you interested in…? |
Have got |
|
Впр. 1,2,3 ст. 20 |
Впр.2,3 ст. 20 |
Впр.4 ст. 21 |
Впр.5 ст. 21 |
Впр.3 ст. 20 вивчити слова |
|
12. |
|
Я люблю відпочивати |
I am playing a game. He/She is playing a game. |
|
Present Continuous |
Впр.1 ст. 22 |
Впр. 1 ст. 22 |
Впр. 2 ст. 22 |
|
|
|
13. |
|
Чим ти зараз займаєшся? |
Are you dancing? Yes, I am. No, I am not |
|
Present Continuous |
Впр. 2 ст. 23 |
|
Впр.1,3 ст. 23 |
|
|
|
14. |
|
Чим ти зараз займаєшся? |
What are you doing now? What is he doing now? |
What |
Present Continuous: wh-questions |
Впр. 1 ст. 24 |
Впр. 1 ст. 24 |
Впр. 2 ст. 24 |
|
|
|
15. |
|
Мої улюблені фільми і мультфільми |
Are you dancing? Yes, I am. No, I am not |
|
Present Continuous |
Впр. 2 ст. 25 Впр. 4 ст. 26 |
Впр. 2 ст. 25 |
Впр. 1 ст. 25 Впр. 3 ст. 26 |
|
|
|
16. |
|
Час історій! В Країні Чудес! |
|
|
|
Впр.1,2 ст. 27 |
Впр. 2 ст. 27 |
Впр.3 ст. 27 Впр.4 ст. 28 |
|
Впр.1 ст. 27 вивчити слова |
|
17. |
|
Повторення теми «Моє життя» Проєкт. Моє мовне портфоліо. |
|
|
|
|
Впр. 5,6 ст. 30 |
Впр. 1,2 ст. 29 |
Впр. 3,4 ст. 29 |
Розповісти про свій улюблений вид спорту або гру |
|
18. |
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 2. My Homeplace Тема 2. Мій дім |
|||||||||||
19. |
|
Мій дім. Вулиця, на якій я живу |
I live at ..street. |
City, town, the address |
|
Впр.1 ст. 32 |
Впр.1 ст. 32 |
Впр. 2,3,4 ст. 32 |
Впр.4 ст. 32 |
Громадян-ська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, виявляти толерантне ставлення до інших, розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства.
Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею. |
Напиши де живуть твої друзі |
20. |
|
Англійські домівки |
|
Balcony, flat, block of flats, yard, flowerbed. |
Конструкції There is..
|
Впр. 1 ст. 33 |
Впр.2 ст. 33 |
Впр.4 ст. 33 |
Впр.3 ст. 33 |
Впр. 1 ст. 33 вивчити слова |
|
21. |
|
У помешканні |
|
|
Конструкції There are… |
Впр.1 ст. 34 |
Впр.2 ст. 34 |
|
Впр.3 ст. 34 |
Впр.4 ст. 34 |
|
22. |
|
У помешканні. Меблі |
Is there..? Are there..? Yes, there is/are. No, there isn’t/aren’t. |
Mirror, bank beds, wardrobe, curtains. |
|
Впр.1,2 ст. 35 |
Впр.3 ст. 35 Впр.6 ст. 36 |
Впр. 4,7 ст. 36
|
|
Впр.5 ст. 36 |
|
23. |
|
Мій будинок. |
Is there..? Are there..? Yes, there is/are. No, there isn’t/aren’t. |
|
Прийменники місця: in the middle of, in the corner, between |
Впр.1,3,4 ст. 37 |
Впр.4 ст. 37 |
Впр. 2 ст. 37 |
Впр.5 ст. 37 |
Впр.3 ст. 37 вивчити слова |
|
24. |
|
Моя кімната. |
|
|
Ступені порівняння односкладових прикметників |
Впр.1 ст. 38 |
|
Впр.2 ст. 38 Впр.3 ст. 39 |
Впр.4 ст. 40 |
Впр.5 ст. 39, підготува-ти малюнок до гри |
|
25. |
|
Моя вулиця. |
|
Restaurant bakery, greengrocery, neighbour |
|
Впр.1,2 ст. 40 |
Впр.2 ст. 40 |
Впр.3 ст. 40 |
|
Впр.1 ст. 40, вивчити слова |
|
26. |
|
Подорож містом та його будівлі. |
Is there..? Are there..? Yes, there is/are. No, there isn’t/aren’t. |
Theatre, circus, museum, gallery, cinema |
|
Впр.1,2 ст. 41 |
Впр.2 ст. 41 |
Впр.3,4 ст. 41 |
|
Впр.1 ст. 41, вивчити слова |
|
27. |
|
Орієнтація у місті. |
|
Bus stop, post office, bank, police station, |
Прийменники місця: between, opposite, next, behind |
Впр.1,2 ст. 42 |
Впр.2 ст. 42 |
Впр.3 ст. 42 |
Впр. 4 ст. 42 |
Впр.5 ст. 43 |
|
28. |
|
Лондон. Визначні місця Лондона. |
|
|
|
Впр.1,2 ст. 44 Впр.4 ст. 44 |
Впр.2 ст. 44 |
|
Впр.3 ст. 45 |
Вивчити назви визначних місць Лондона |
|
29. |
|
Час історій! У мегаполісі! |
|
Neighbourhood, skyscrapersurgery |
|
Впр.2 ст. 46 |
Впр. 2 ст. 46 |
Впр.1 ст. 46 Впр.3 ст. 47 |
|
Впр.4 ст. 47 |
|
30. |
|
Узагальнення матеріалу по темі “My Homeplace” Моє мовне порт фоліо. Робота над проектом. |
Have you got…? Is /Are there…? |
|
|
Впр.1 ст. 48 Впр. 8 ст. 50 |
Впр. 5 ст. 49 |
Впр.2 ст. 48 Впр.6 ст. 49 Впр. 7 ст. 50 |
Впр.3 ст. 48 Впр.9 ст. 50
|
Впр.4 ст. 48 Описати свій будинок |
|
31 |
|
My Homeplace Моє мовне порт- фоліо. Робота над проектом. |
Повторення |
Повторення |
|
|
|
|
|
Зробити проєкт |
|
32. |
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 3. Let’s Celebrate Тема 3. Давайте святкувати |
|||||||||||
33. |
|
Свята. День Святого Миколая. |
What is your favourite holiday?. Why do you like it? |
Mother’s Day, Easter, St Nicholas day, New Year, St Valentine’s day |
|
Впр.1,2 ст. 52 Впр.1,2,4 ст. 53 |
Впр. 2 ст. 52 Впр.2 ст. 53 |
Впр.3,4 ст. 52 Впр.3 ст. 53 |
|
Підприємли-вість і фінансова грамотність: уміння використову-вати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей. Громадянсь-ка відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність, розуміння важливості національної спадщини різних країн. Здоров’я і безпека: необхідність правильного харчування та дотримання режиму для життєдіяльності людини. |
Розповісти про своє улюблене свято |
34. |
|
Свята. Ніч перед Різдвом |
|
Stocking, fireplace, list, hang, tradition |
|
Впр.1,2 ст. 54 Впр. 5 ст. 55 |
Впр. 2 ст. 54 |
|
Впр.3 ст. 54 |
Впр.4 ст. 55 |
|
35. |
|
На вечірці |
|
Tomorrownext… |
Future Simple |
Впр.1,2 ст. 56 |
Впр. 2 ст. 56 |
|
Впр.3 ст. 56 |
|
|
36. |
|
Плани на майбутнє |
Will you help me to decorate my room? Yes, I will. No, I won’t. |
|
Future Simple |
Впр.1,2 ст. 57 |
Впр.1 ст. 57 |
Впр.2,3 ст. 57 |
|
|
|
37. |
|
День народження. |
Will your mum be 35?He/She will be 45. |
Numbers |
Future Simple |
Впр.1,2 ст. 58 |
Впр.2 ст. 58 |
Впр.4 ст. 58 |
Впр.3 ст. 58 |
Впр.1 ст. 58 вивчити числівники |
|
38. |
|
Підготовка до свята. Йдемо за покупками |
Will you…? |
Apple pie, flour, fridge, go shopping |
|
Впр.1,2 ст. 59 |
Впр.2 ст. 59 |
Впр.3,4 ст. 59 |
|
|
|
39. |
|
У магазині Йдемо за покупками |
Can I help you? I need.. Anything else? How much.. ? How many..? |
A bar, a pack, a bottle, a jar, a bag, a carton. |
Злічува-ні та незлічу-вані іменни-ки some Множи-на іменни-ків |
Впр. 1,2,4 ст. 60 Впр.1 ст. 61 |
Впр. 2,3 ст. 60 Впр.1 ст. 61 |
Впр.4,5 ст. 60 Впр.2,3 ст. 61 |
|
Скласти діалог «У магазині» |
|
|
|||||||||||
40. |
|
У магазині. Британські гроші |
How much is it? How much are they? |
money |
|
Впр. 1,2,4 ст. 62 |
Впр. 1 ст. 62 |
Впр. 2,3 ст. 62 |
|
Впр. 4 ст. 62 вивчити римівку |
|
41. |
|
Готуємося до свята. День народження. Час історій! Святкуймо разом! Контроль аудіювання. |
Will you…? How much..? How many..? Anything else? |
|
Множи-на іменни-ків Future Simple Coun-table and uncountable nouns |
Впр.1 ст. 64 |
Впр.1 ст. 64 Впр.1 ст. 66 |
Впр. 3 ст. 63 Впр.2 ст. 64 Впр.4 ст. 65 |
Впр.1,3 ст. 63 |
Впр.3 ст. 63 письмово |
|
42. |
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43. |
|
Контроль читання |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
44. |
|
Контроль говоріння |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
45. |
|
Контроль письма |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|