|
|
VOCABULARY
|
GRAMMAR
|
READING & LISTENING
|
SPEAKING
|
WRITING
|
|
|
STARTER
Вступ
pp. 6-8
Instructions
|
|
Headings and logos in the book
|
Imperatives
to be (Present Simple)
to have (Present Simple)
|
|
Greetings
Introducing yourself
Asking for personal information
|
|
|
Classroom instractions https://www.youtube.com/watch?v=zcSTzu9e4fo
|
|
|
UNIT 1
SCHOOL
IS COOL
pp. 9-24
CONTENTS
|
|
School subjects
Activities
Daily routine
|
Present Simple
Prepositions of time
Adverbs of frequency
Adjective: degrees of comparison
Numbers (cardinal and ordinal)
|
Internet Safety; School website
School subjects and activities
Listening: a dialogue about new
teachers, new timetable
|
Describing a favourite subject
Asking about timetable
Talking about school life
|
A short report
about school life
A diary page
about a typical day
|
|
|
Шкільне життя SCHOOL IS COOL
|
|
Наскрізні лінії
|
|
|
№
|
Сто
рінка підручника
|
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування,
тема уроку.
|
Екологична безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я і безпека
|
Підприємливість і фінансова грамотність
|
Самоудосконалення/ самореалізація учнів.
♥Рекомен
довані зав
дання.
|
Можливий
відео контент
|
|
|
|
|
-
|
с.6-8
|
|
|
Повернення до школи. Розвиток навичок усної взаємодії, читання, аудіювання
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети
Наводить приклади свого внеску в життя громади.
Відповідально відноситься до навчання.
Розуміє свою роль у житті України та сучасному суспільстві взагалі.
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі
Демонструє розуміння потреби працювати разом.
У спілкуванні дотримується толерантності.
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.
|
У спілкуванні/ роботі в інтернеті дотримується правил безпеки.
Впорядковує власний робочий день з до-триманням здорового способу життя
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху до школи/зі школи.
|
Вміє цінувати підручники, шкільне обладнання, обговлоює їх коштовність.
|
Ex.3, p.7 усно
|
About myself - Let me introduce myself
https://www.youtube.com/watch?v=KZn42zsbPN0
|
|
-
|
с.9-10
|
|
|
З поверненням! SCHOOL IS COOL Розвиток навичок зорового сприймання. Відпрацювання нового лексичного мінімума.
|
Опрацювати нові ЛОд, стор.10
|
Classroom Language|
Vocabulary For Kids
https://www.youtube.com/watch?v=Vbnn8Xn-TNU
|
|
-
|
с.11
|
|
|
Діти онлайн. Розвиток навичок зорового сприймання.
|
Ex.4, p.11
|
Internet Safety and Security for Kids
https://www.youtube.com/watch?v=yiKeLOKc1tw
|
|
-
|
с.12-14
|
|
|
Шкільні предмети. Повторення ЛОд. Розвиток навичок читання. Present Simple. Розвиток граматичних навичок.
|
Стор. 13 – слова,
Ex.4, p.14 усно по зразку вправи 1
|
Слова School subjects
|
|
-
|
с.15
|
|
|
GRAMMAR: Present Simple Розвиток граматичних навичок
|
Ex.5, p.12
|
Теперішній простий час
https://www.youtube.com/watch?v=Gj3aQYLBgac&t=6s
|
|
-
|
с.16
|
|
|
Розклад уроків. Розвиток навичок аудіювання.
|
Ex.1, p.16 слова, ех 5 письмово
|
Розклад занять. Діалог
https://www.youtube.com/watch?v=4xMOu5aBRFI
|
|
-
|
с.17
|
|
|
GRAMMAR: Cardinal Numbers Розвиток граматичних навичок
|
Числівники вчити ORDINAL NUMBERS
|
Рахуємо від 1 до 20
https://www.youtube.com/watch?v=iefhj4wc9c0
Числа десятки від 10 до 100
https://www.youtube.com/watch?v=wvSP4WtomIY
|
|
-
|
с.18
|
|
|
GRAMMAR Adjectives . Comparatives and superlatives: form, position, use Розвиток граматичних навичок
|
Правило повторити,
Ex.3, p.18
|
How to form comparative and superlative adjectives
https://www.youtube.com/watch?v=p0kwsNq3A2w
|
|
-
|
с.19
|
|
|
Урок іноземної мови. . Розвиток навичок усного продукування.
|
Ex.4, p.19 пис
|
Види діяльності/ фрази
https://www.youtube.com/watch?v=QvOw8ZesLPQ
|
-
|
с.20
|
|
|
Розвиток навичок пиемної взаємодії GRAMMAR: Adjectives. Pronouns.
|
Ex.4в, p.20
|
Особові займенники в об'єктному відмінку
https://www.youtube.com/watch?v=dGpiNBxeIAI
|
|
-
|
с.21-23
|
|
|
Види діяльності на уроці Lооk Back. Role-play. Активизація ЛОд: in a good mood/іn a bad mood, граматичного матеріалу: Yes, he does/ No, he doesn’t. Усне продукування-розвиток мовленевих навичок.
|
Ex.5, p.21 у, Ex.11, p.23 п.
|
Activity/classroom Vocabulary
https://www.youtube.com/watch?v=UIGD9uFY-C4
|
|
-
|
с.24
|
|
|
Це важливо знати англійську! Розвиток навичок усної взаємодії. Self-Check Повторення лексико-граматичного матеріалу.
|
Міні-проект «My School»
|
Learn Verbs| Talking Flashcards Kids vocabulary
https://www.youtube.com/watch?v=oEz7Qy3hdQQ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UNIT 2
WHAT ABOUT
YOUR FAMILY?
pp. 25-40
CONTENTS
|
|
Family members
Relatives
Jobs
Actions
Qualities
|
Present Continuous
Would like
Wh-questions
|
What do you know about twins?
My kid brother
Listening: a dialogue
What would you like to be?
|
Describing family photos
Asking about jobs
Playing a guessing game
|
A paragraph
about mum’s
job
A paragraph
about a dream
job
|
|
|
Я, моя родина, мої друзі WHAT ABOUT YOUR FAMILY?
|
-
|
с.25-27
|
|
|
Моя сім'я. What Do You Know About TWINS? Уведення та активізація ЛО: pain, power, twin, to compete, to enjoy, to grow up, together, each other
|
Пояснює необхідність прибирання за собою вдома та під час сімейного відпочинку, хизується власним досвідом.
Наводить приклади взаємодії членам родини відносно озеленення теріторії.
|
Планує траєк-торію власного життя
Розповідає про розподіл обов’язків у родині.
Наводить приклади взаємодії членам родини.
У спілкуванні дотримується толерантності.
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини
|
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення сімейного добробуту.
|
Ex.4, p.27 – висловити свою думку True/False
|
Kids vocabulary - Family - family members & tree
https://www.youtube.com/watch?v=FHaObkHEkHQ&t=7s
|
-
|
с.28-29
|
|
|
Розвиток навичок читання, сприймання на слух Vocabulary - брати і сестри. Відпрацювання нових ЛОд
|
Ex.3, p.28 розповісти про себевідповідно питань
|
Introducing Family from Photographs (English Dialogue)
https://www.youtube.com/watch?v=sjISX1HxCsI
|
-
|
с.30
|
|
|
Брати і сестри. Розвиток навичок сприймання на слух
|
Ex.1, p.30
|
Happy Birthday | Kids Songs
https://www.youtube.com/watch?v=c-v-7JRisLA
|
-
|
с.31
|
|
|
GRAMMAR: Present Continuous. Розвиток граматичних навичок
|
Ex.1, p.31 читати, скласти 5
речень по зразку текст
|
Present continuous English conversation
https://www.youtube.com/watch?v=xUE0pH_OQig
|
-
|
с.32
|
|
|
Професії членів родини.Уведення та активізація ЛО. Розвиток навичок спри ймання на слух.
|
Повтор. професії, Ex.3, p.32 пис. I would like to be/I wouldn’t like to be …
|
Kids vocabulary - Jobs -
https://www.youtube.com/watch?v=Vbnn8Xn-TNU
|
-
|
с.33
|
|
|
Практика аудіювання та обговорення інформації
|
По зразку Ex.3, p.33 написати
речення про інші професії.
|
Daily Routines Vocabulary
https://www.youtube.com/watch?v=MsRBri_13gk
|
-
|
с.34
|
|
|
GRAMMAR: PresentSimple/ Present Continuous. Розвиток граматичних навичок
|
Правило повторити,
Ex.3, p.34 п.
|
Present Simple vs Present Continuous
https://www.youtube.com/watch?v=s-Pp3tbO8DQ
|
-
|
с.35
|
|
|
Практика усного мовлення: Моя сім'я
|
Ex.1, p.35
|
Kids vocabulary - House
https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc&t=6s
|
-
|
с.36
|
|
|
Професії батьків. Розвиток навичок писемного продукування
|
|
Ex.3, p.36
|
Learning Job and Profession
https://www.youtube.com/watch?v=mTrVih6zIHA&t=76s
|
-
|
с.37
|
|
|
Lооk Back Розвиток граматичних навичок:
3-я особа однини у PresentSimple
|
Ex.2, p.37
|
Теперішній простий час
https://www.youtube.com/watch?v=Gj3aQYLBgac&t=6s
|
-
|
с.38-39
|
|
|
Вибір професії: would you like to be … Розвиток навичок читання, усної взаємодії
|
Ex.11, p.39
|
When I Grow Up | Kids Songs
https://www.youtube.com/watch?v=5rdlXji2jR0
|
-
|
с.40
|
|
|
Self-Check У світі професій. Повторення лексико-граматичного матеріалу. Активизація wh-questions.
|
Ex.3, p.40
|
Occupations Song ♫ Career
https://www.youtube.com/watch?v=BOv4EnaeM9w
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UNIT 3
IT’S TASTY!
pp. 41-56
CONTENTS
|
|
Food
Drinks
Dishes
|
Countables & Uncountables
some, any; much/many
Present Perfect
Modals:
must/mustn’t
The verb ‘to need’
|
Favourite cuisine; Healthy food
Listening: Сooking adventure
|
Talking about eating habits
Buying food
Ordering a meal
|
A recipe
A paragraph
about national
cuisine
A poster about
healthy food
|
|
|
Харчування IT’S TASTY!
|
-
|
с.41-43
|
|
|
Національні кухні. Розвиток навичок зорового сприймання
|
Розуміє цінність продуктів харчування.
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
Знає різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки.
Наводить приклади продуктів здорового харчування.
Розуміє особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички.
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
Розподіляє раціонально продукти харчування.
Складає перелік покупок.
Розраховує кошти на купівлю продуктів
Наводить приклади коштовності власного харчування.
|
Ex.4, p.43
|
Kids vocabulary Theme "Food"
https://www.youtube.com/watch?v=m4f3MoGBU98
|
-
|
с.44
|
|
|
Правила харчування. Розвиток навичок усної взаємодії
|
Повторити ЛОд Ex.1,2, p.44;
Ex.3, p.44 п.
|
Do You Like Lasagna Milkshakes? Song
https://www.youtube.com/watch?v=13mftBvRmvM
|
-
|
с.45-46
|
|
|
Розвиток навичок сприймання на слух + усної взаємодії Eat Well - Feel Well. Прийоми їжі.
|
Ex.4, p.46
|
Like - Do you like milk? https://www.youtube.com/watch?v=H5JlHCNKfbI
|
-
|
с.47
|
|
|
GRAMMAR: Present Perfect. Вживання have/ has Розвиток граматичних навичок
|
Обговорює необхідності встановлення балансу між задоволенням сучасних потреб людства
|
З повагою ставиться до людей праці.
Обговорює сучасні потреби в їжі рідної країни, людства взагалі.
|
Правило повторити,
Ex.3, p.47 (3-6)
|
Теперішній завершений час
https://www.youtube.com/watch?v=X_a6yTr8hMw
|
-
|
с.48-49
|
|
|
В кафе. Страви України та країни вивчаємої мови. Манери за столом.
Розвиток навичок зорового сприймання, сприймання на слух, усної взаємодії
|
Ex.3, p.49
|
Kids vocabulary - Drinks
https://www.youtube.com/watch?v=A_AJrtGtC3Y
|
-
|
с.50
|
|
|
GRAMMAR: Countables аnd Uncountables.
Розвиток граматичних навичок
|
|
Правило повторити,
Скласти Shopping List
|
Countable vs. Uncountable FOOD
https://www.youtube.com/watch?v=1SbJ1B1MTQg
|
-
|
с.51-52
|
|
|
Shopping List. Похід за продуктами. Let`s cook! Розвиток навичок усного, писемного продукування Your recipe.
|
Ex.2, p.52
|
Learn Food Vocabulary
https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4
|
-
|
с.53-54
|
|
|
Look Back Повторення much / many Розвиток навичок сприймання на слух та усної взаємодії It`s time for …
|
Правило повторити,
Ex.11, p.39; підготуватися до проект.роботи
|
Much and Many - Basic English Grammar
https://www.youtube.com/watch?v=aJLl4qp_2Kw
|
-
|
с.55
|
|
|
Портфоліо. Проектна робота Healthy/ Unhealthy
|
Скласти меню for breakfast, for lunch, for dinner – за бажанням
|
Healthy Unhealthy Food Quiz
https://www.youtube.com/watch?v=GnfTHsdTodA
|
-
|
с56
|
|
|
Self-Check Повторення лексико-граматичного матеріалу
|
Усно розповісти про улюбл. їжу + пояснити чому
|
Kids vocabulary Theme "Food"
https://www.youtube.com/watch?v=m4f3MoGBU98&t=292s
|
|
UNIT 4
IT’S TIME TO CELEB
RATE!
pp. 57-72
CONTENTS
|
|
Holidays
Celebrations
Customs
Traditions
Festive activities
|
Past Simple
Regular & Irregular verbs
Time expressions with ‘last’,
‘yesterday’, ‘ago’
|
Reading dates; What are
holidays? Christmas quiz
Celebrating a holiday: customs
& traditions; The history of the
1st day of the year
|
Talking about a party
Making suggestions
Making invitations
|
An e-mail
about your
last holiday
A letter to
Santa Claus
An invitation
to a party
|
|
|
Свята і традиції IT’S TIME TO CELEBRATE!
|
-
|
с.57-59
|
|
|
Свята в Україні та в країні вивчаємої мови. Розвиток навичок зорового сприймання
|
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах відповідно до пори року.
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей різних країн.
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил користування громадським транс-портом
|
Вміє розрахувати кошти на організацію свята.
Обговорює
Раціональність організації вечірки.
Розуміє поняття «економія, заощадлівість»,
|
Вчити слова р.58, Ex.4, p.59
|
Holidays and Special Events Vocabulary Words |
https://www.youtube.com/watch?v=0a15UOja3JM
|
-
|
с.60-62
|
|
|
Keep in Mind! Свята: Хеловін. Розвиток навичок зорового сприймання
|
Ex.4, p.62 Christmas Quiz
|
Хелловін. Halloween/словник
https://www.youtube.com/watch?v=1_7liDhkJaA
|
-
|
с.63
|
|
|
GRAMMAR: Past Simple of the verb ‘to be’ Розвиток граматичних навичок.
|
Правило повторити,
Вчити вірш p.63
|
Past Simple Tense be - was / were
https://www.youtube.com/watch?v=O3FdGPehN-E
|
-
|
с.64
|
|
|
Святкування Нового року в різних країнах. Розвиток навичок сприймання на слух.
|
Ex.4, p.64
|
Традиції святкування Нового року в різних країнах світу/ українською
https://www.youtube.com/watch?v=IdH7o5VKXNk
|
-
|
с.65
|
|
|
Вечірка. Активізація ЛО
|
Ex.5, p.65
|
Вечірка до Дня народження
/ повторення /
https://www.youtube.com/watch?v=n2REKA5_lac
|
-
|
с.66
|
|
|
GRAMMAR: Past Simple. Розвиток граматичних навичок.
|
Ex Правило повторити,
Ех.4, p.66
|
Past simple. Посилання на інтерактивну вправу https://www.liveworksheets.com/lf2408...
https://www.youtube.com/watch?v=8sz_s93oZwY https://www.youtube.com/watch?v=8sz_s93oZwY
|
-
|
с.67-68
|
|
|
Свята. Лист-запрошення. Розвиток навичок усного, писемного продукування.
|
Написати Листівку-запрошення.по зразку p.68
|
English words Christmas and New Year
https://www.youtube.com/watch?v=gh3alZqCTY0&t=53s
|
-
|
c.69-71
|
|
|
Традиції святкування у різних країнах. Look Back. Interview. Розвиток навичок читання, говоріння.
|
|
Шанує їх звичаїв та традиційї
|
|
Ex.6а, p.70 чит; ех.7в, р.70 пис.
|
Holidays Around The World
https://www.youtube.com/watch?v=3Sv0ac-W8Vc
|
-
|
c.72
|
|
|
Self-Check Свята України і Англії. Розвиток навичок усної взаємодії. Повторення.
|
Розповістипро улюблене українське свято.
|
Свята в Україні
https://www.youtube.com/watch?v=JBJ9UICDNao
|
-
|
|
|
|
Контроль аудіювання
|
Відповідально відноситься до навчання
|
Демонструє розуміння працювати добре.
|
Не стресує під час відповідальних моментів.
|
Розвиває здатність раціонально використовувати час.
|
Повторити теми
|
|
-
|
|
|
|
Контроль говоріння
|
Повторити лексику
|
|
-
|
|
|
|
Контроль читання
|
Повторити граматику
|
|
-
|
|
|
|
Контроль письма
|
Повтор матеріал
|
|
-
|
|
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу
I семестру
|
Повтор матеріал 1 семестру
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|