Матеріал для дітей з особливими освітніми проблемами для корекційних педагогів, вчителів ритміки.
Календарно-тематичне планування з логоритмики
1 клас.
№п.п |
ТЕМА |
ДАТА |
1 |
Привітання. Розминка по колу. Дихальна гімнастика «Гойдалка»: |
|
2 |
Робота над осанкою. Вправа на розвиток міжпівкульної взаємодії «Кілечко». |
|
3 |
Ходіння на півпальцях, пятках. Звукова вправа «Звук У».Гра імпровізація «Весела дискотека». |
|
4 |
Ходіння по колу на півпальцях під музику з динамічним окрасом. Формування поняття «початок і кінець музики». |
|
5 |
Дихальна гімнастика «Насос». Ритмічні вправи. Чистомовка «ла-ла-ла». |
|
6 |
Розминка по колу «Веселий зоосад». Знайомство з поняттям лінія. |
|
7 |
Чередування перетупів з оплисками в долоні. Звукова вправа «Звук У». Вправа на розвиток моторики «Квіти». |
|
8 |
Біг на півпальцях із зупинкою. Кружіння парами. Гра «Смайлик». |
|
9 |
Напівприсідання по VI позиції. Вивчення рухів етюду «Тучка» по колу. |
|
10 |
Закріплення рухів етюду «Тучка» по колу. Дихальна гімнастика «Кішка». Чистомовка «лю-лю-лю» |
|
11 |
Звуження, розширення кола. Напівприсідання. Звукова вправа «Звук А». Гра «Кіт і горобчик». |
|
12 |
Розминка на середині залу. Вправа на розвиток творчості (комплекс №1). |
|
13 |
Ритмічні вправи в поєднанні з мовним супроводом («Мавпенята», «Годинник». Виставляння ноги вперед, вбік, на носок. |
|
14 |
Комбінація із перетупами та оплесками в долоні. Вправа на розвиток міжпівкульної взаємодії «Кулак - ребро». |
|
15 |
Розминка на середині залу (нахили тулубу, обертання, гойдання). Вивчення рухів танцювального етюду «Ляльки». Вправа на розвиток моторики «Казка». |
|
16 |
Знайомство з поняттям «Колона». Вивчення рухів танцювального етюду «Ляльки». |
|
17 |
Закріплення рухів танцювального етюду «Ляльки». Вправа для координації очей і рук «Вісімки». |
|
18 |
Ходіння по колу під музику із динамичними окрасами. Розмінка «Муха».Чистомовка «ри-ри-ри». |
|
19 |
Плавні рухи для рук. Ритмічна вправа «Каблучок». Робота з інструментом музичний трикутник. |
|
20 |
Дихальна гімнастика «Кроки». Вправа для рук «Тарілочки». Чистомовка «це-це-це». |
|
21 |
Обертання парами. Вправа на розвиток дрібної моторики «Гопачок» |
|
22 |
Стрімкий біг по колу в парах. Вивчення рухів етюду «Робот». Гра «Маленький актор». |
|
23 |
Вивчення рухів етюду «Робот». Чистомовка «шок-шок-шок». Вміння орієнтуватись в просторі за допомогою музичних інструментів. |
|
24 |
Ритмічні вправи: переступи, кружіння, оплески в долоні біля вуха. Звукова вправа «Сі». |
|
25 |
Розминка «Лісові тварини». Закріплення рухів етюду «Робот». Ходіння під музику ланцюжком. |
|
26 |
Вправи на розвиток міжпівкульної взаємодії: «Перехрести руки», «Хитання головою». Чистомовка «ра-ра-ра» |
|
27 |
Пружинний крок. Галоп по колу. Гра на музичному інструменті металлофон. |
|
28 |
Повороти кистей. Вправа для рук «Квіточки». Звукова вправа «Звук Ю». |
|
29 |
Вправи із м’ячем. Вправа на розвиток творчості (комплекс №2). |
|
30 |
Повторення вивчених танцювальних кроків. Виведення ноги (носок,, каблук, носок) з VIпозиції. Дихальна гімнастика «Обійми плечі». |
|
31 |
Вправа для координації очей і рук «Крила». Звукова вправа «Звук Мін» |
|
32 |
Приставний крок праворуч, ліворуч. Чистомовка «ось-ось-ось». Гра «Пташиний двір». |
|
33 |
Відпрацювання вивчених ритмічних рухів та дихальних вправ. |
|
34 |
Хоровод дружби. |
|
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.
Календарно-тематичне планування розроблено на основі програми з логоритміки для спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів
для дітей з важкими порушеннями мовлення (підготовчий, 1-4 класи)