«ПОГОДЖЕНО» «ЗАТВЕРДЖЕНО»
Заступник директора з НВР Директор ОЗЗСО
________________________ _____________________
«___» _________ 2021 р. «___» _________ 2021 р.
Календарно-тематичне планування уроків
англійської мови для 5-го класу
на 2021 – 2022 навчальний рік
Вчитель: Хома Юлія Богданівна
№ |
Дата |
Тема |
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Unit 1. Time for school. Lesson 1. All about me. Lesson 2. All about my class. |
|||||||||
1 |
|
Знайомство.
|
|
Повторення ЛО «My room», «Body», «Animals»… |
Впр.5,с.6 |
Впр.1,с.4 |
Впр.3,с.5 Впр.5,с.6 |
Впр.2,с.5 Впр.4,с.5 |
Впр.1,с.4 Повторити слова пісні |
2 |
|
Lesson 1. All about me. Про себе. Reading |
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.9 |
|
Впр.1,с.8 Впр 2,3 с.9 |
|
Впр. 4,5 с.9 |
|
Впр.5, с.9 розказати про себе |
3 |
|
All about me. Розповідь про друга Listening |
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.11 |
Windsor ,Ginger- власні назви |
Впр.2, с.11 |
Впр.1,с.10 |
Впр.1,с.10 Впр.3,с.11 Впр.4,5 с.11 |
Впр.4, с.11 |
Впр 5, с.11 Підготувати інтерв’ю |
4 |
|
All about me. Знайомство з новими друзями Grammar |
Займенники та форми дієслова To be |
Займенники ( he,she,they….) |
Впр.4, с.13 |
|
Впр.1,с.12 |
Впр.2,с.13 (1-5) |
Впр.4,с.13 – замінити слова відповідними займенниками |
5 |
|
All about me. Друзі за листуванням Speaking + Writing |
Займенники. |
Повторення назв країн Great Britain, Germany, Poland.. |
Впр.2, с.14 Впр.4 c d, с.15 |
Впр.4а, с.15 |
Впр.1,с.14 Впр2,с.14 Впр.3,с.14 |
Письмо С.15 |
написати про однокласника |
6 |
|
Lesson 2. All about my class Все про мій клас. Listening & Reading |
кількісні та порядкові числівники |
|
Впр.4, с.17 Впр.5, с.18 |
Впр.1, с.16 |
Впр. 2, с.17 |
Впр.3, 4, с.17 |
Впр. 7, с.19 Опрацювати |
7 |
|
All about my class Все про мій клас. Мої друзі Grammar |
|
|
Впр.3, с.19 |
|
Впр.4-6, с.20 |
Впр.2, с. 19 |
Впр.6, с.20 Вставити слова |
8 |
|
All about my class Спілкування з друзями. Speaking + Writing |
|
quarter, half, o’clock |
|
Впр.3, с. 22 |
Впр. 1-2, 4-6 с.21 -22 |
|
Впр.7, с.22 Письмово |
9 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу Look Back (1-2) |
|
|
|
Впр. 2, 4 с. 24-25 |
Впр.1, 3 с.24-25 |
|
Впр.6, с.25 Письмово |
10 |
|
Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
|
|
|
Unit 1. Time for school. Lesson 3. Favourite subject. Lesson 4. An English test. |
|||||||||
11 |
|
Lesson 3. Favourite Subject. Шкільні предмети. |
Cardinal and Ordinal Numbers |
Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science, timetable |
Впр.2, с.26 |
Впр. 1, 2,3,4, с. 27-28 |
Впр. 1-3, с.26 |
|
повторити слова уроку |
12 |
|
Favourite Subject. Улюблений предмет Listening |
cardinal numbers (c. 27), ordinal numbers (c. 28), |
boring, different, easy, important, popular, swot, tricky |
|
Впр.2, 4 с. 28 |
Впр.1, 3 с.28 |
|
Впр. 4, с.29 повторити |
13 |
|
Favourite Subject. Найбільш та найменш популярні шкільні предмети Grammar |
adjective. degrees of comparison (с. 30), Grammar Reference $1 (c. 256-257) |
|
|
|
Впр. 3-4 с.31 |
Впр.1,2 с.30 |
Скласти речення |
14 |
|
Favourite Subject. Розклад уроків Speaking + Writing |
Великі літери (с. 32)
|
Vocabulary box (с. 32) |
Впр.4, с.32 |
Впр. 1, с.31 |
Впр.2,3,5 |
|
Впр.5, с.33 письмово |
15 |
|
Lesson 4. An English Test. Урок англійської мови Reading |
Порядок слів у реченні. |
с.34-35 |
Впр.2, с.34 |
|
Впр. 1,3,4 с.35 |
Впр. 6, с.35 |
Впр. 5, с.35 письмово |
16 |
|
An English Test. Англійська мова Listening |
|
|
,впр.6, с.37 |
Впр.1, 4 с. 37 |
Впр. 3, 7 с.37 |
Впр.2, с.36 |
Впр. 4, с.37 повторити |
17 |
|
An English Test. Урок. Speaking. |
|
|
Впр.1, с.38 |
Впр.2, с.38 |
Впр. 4, с. 39 |
Впр. 3, с.39 |
|
18 |
|
An English Test. Вивчення англійської мови Vocabulary & Grammar + Writing |
Parts of Speech |
nouns, pronouns, adjectives, verbs, prepositions |
Впр.1, с.40 Впр.1, с.41 |
Впр. 2, 3 с. 40 |
|
|
Впр. 2, с.41 письмово |
19 |
|
Узагальнення та систематиза ція вивченого. Look Back! (3-4) |
degrees of comparison |
|
|
|
Впр.3, 4 с. 43 |
Впр. 1, 2, 5 |
С. 44 читати |
20 |
|
Урок домашнього читання |
Reading 4 Fun. |
|
|
|
|
|
|
21 |
|
Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
|
|
|
Unit 1. Time for leisure. Lesson 1. All about my friends. Lesson 2. Hobbies and interests. |
|||||||||
22 |
|
Unit 2. TIME FOR LEISURE Lesson 1. All About My Friends Люди навколо нас Reading |
Present simple. Have/ Has got |
nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual |
Впр. 1, 2 с. 48 |
Впр. 1, с.48 Впр. 5, с.50 |
Впр. 3, с.49
|
|
Впр. 4, с.49 письмово |
23 |
|
All About My Friends Інтереси, вподобання оточуючих Listening |
Present simple. Have/ Has got |
message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart |
|
Впр. 2, с.50 |
|
Впр. 1, 3, 5 с. 51 |
Впр. 4, с. 51 письмово |
24 |
|
All About My Friends Що ми вміємо та не вміємо робити Grammar |
Modal Verb ‘can’ |
|
Впр.2, 5, 6 с. 53 |
|
|
Впр. 1, 3 с.52 |
Впр. 4, с.53 |
25 |
|
All About My Friends Розповідь про друга Speaking + Writing |
|
attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust |
Впр. 2, 5, 6 с. 55 |
|
Впр. 1, 3 С. 56 |
|
Впр. 1, с. 55 письмово |
26 |
|
Lesson 2. Hobbies and interests Хобі та інтереси Reading
|
Present simple tense |
to play the piano; to play football, to go swimming; to be fond of; to be interested in camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair; take pictures (photos) |
Впр. 1, 5 с.58 |
|
Впр.2, 3, 4 С.57 |
|
Впр. 3, с.57 |
27 |
|
Hobbies and interests. Різноманітні хобі. Grammar |
Present Simple Tense |
|
|
|
Впр. 1, 2 с.59 |
Впр.3 |
Впр. 3, с.59 письмово |
28 |
|
Hobbies and interests. Позакласна діяльність Vocabulary + Listening |
|
aerobics, choir, drama group, yoga |
Впр. 1, 5 С. 60, 62 |
Впр. 2, с.62 Впр.2, с.63 |
ex. 1, p.62; ex. 1, p.63; ex.3, 4, p.64; ex. 6, p.65 |
|
Впр.6, с. 63 |
29 |
|
Hobbies and interests. Хобі друзів Speaking + Writing |
Рresent simple tense |
pen-friend, survey |
Впр. 1, с.64 |
|
|
|
Впр. 1, с. 65 Письмово |
30 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу Look Back (1-2) |
|
|
ex. 1, p.66; ex.4, p.67 |
|
ex. 2, p.66; ex. 3, 4, p.67 |
|
Підготуватись до тесту |
31 |
|
Граматичний тест |
|
|
|
|
|
|
|
Unit 2. Time for leisure. Lesson 3. Free time. Lesson 4. Friends online. |
|||||||||
32 |
|
Lesson 3. Free Time Вільний час Вечірки Reading |
|
badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme |
Впр. 1, с.68 |
|
Впр. 4, с. 69 |
Впр. 2 С.69 |
Впр.3, с.69 письмово |
33 |
|
Free Time Проведення вільного часу Grammar |
Adverbs of Frequency |
always, usually, sometimes, rarely, never |
|
|
Впр. 1, 2, 3 с. 70 |
|
Вивчити ЛО |
34 |
|
Free Time Запрошення на вечірку Listening |
|
|
|
Впр. 1, 4 с. 71-72 |
Впр. 2,3 с.72 |
|
Впр. 4, с. 72 письмово |
35 |
|
Free Time Вільний час Speaking + Writing |
|
|
Впр. 5, с.75 |
Впр. 3 с.74 |
Впр. 1, 2 с. 74 |
|
Впр.4, с.74 письмово |
36 |
|
Lesson 4. Friends Online Он-лайн спілкування Reading |
|
contact, experience, freak, to search, to share, useful |
Впр. 2, с.76 |
|
Впр. 1,3,5 с.76 |
|
Впр. 4, с. 77 |
37 |
|
Friends Online Комп’ютери Listening |
|
|
|
Впр.2, с. 78 |
Впр. 1, 3 |
|
|
38 |
|
Friends Online Електронне листування Grammar& Speaking |
|
message, to waste |
Впр. 4, с. 80 |
|
Впр. 1, 3 с.80 |
|
Впр. 2, с.79 письмово |
39 |
|
Friends Online Он-лайн спілкування Writing
|
|
|
Впр. 1, с. 81 |
|
|
|
Впр. 1, с. 81 письмово |
40 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу Look Back (3-4) Урок домашнього читання |
Reading 4 Fun |
|
|
|
|
|
Впр. 4, с. 82 |
41 |
|
Лексико-граматичний тест |
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
44 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
Удосконалення граматичних навичок. Узагальнене повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|