Карта адаптації першокласників (заповнює учитель) .Мета: дослідження особливостей адаптації дітей до школи.Форма проведення: індивідуальна.
Обладнання: стимульний матеріал (аркуш запитань), бланк. Інструкція. Текст.
Карта адаптації першокласників
(заповнює учитель)
Мета: дослідження особливостей адаптації дітей до школи.
Форма проведення: індивідуальна.
Обладнання: стимульний матеріал (аркуш запитань), бланк.
Інструкція. Зазначте, які прояви особливостей поведінки
і навчальної діяльності дитини Ви зауважуєте останнім часом.
Текст
1. Адекватно спілкується:
а) з учителем;
б) з однокласниками.
а) млявість, загальмованість, позіхання;
б) рухове розгальмування, емоційна збудливість.
а) на невдачі;
б) на похвалу.
20. Відсутні:
а) м'язовий затиск, скутість;
б) надмірна напруженість;
в) загальна тривожність, непевність.
а) приймає навчальну задачу;
б) орієнтується в завданні;
в) утримує завдання;
г) виділяє спосіб виконання;
д) переносить його на інший матеріал.
Обробка результатів.
Психолог проводить якісний аналіз відповідей на запитання анкети. Негативні відповіді свідчать про труднощі в адаптації дитини, можливу дезадаптація.
Карта адаптації першокласника
________________________________________
Інструкція. Зазначте, які прояви особливостей поведінки і навчальної
діяльності дитини Ви зауважуєте останнім часом. ( «+» або «-» )
Текст
1. Адекватно спілкується:
а) з учителем; ___
б) з однокласниками. ___
а) млявість, загальмованість, позіхання; ___
б) рухове розгальмування, емоційна збудливість. ___
а) на невдачі; ___
б) на похвалу. ___
20. Відсутні:
а) м'язовий затиск, скутість; ___
б) надмірна напруженість; ___
в) загальна тривожність, непевність. ___
а) приймає навчальну задачу; ___
б) орієнтується в завданні; ___
в) утримує завдання; ___
г) виділяє спосіб виконання; ___
д) переносить його на інший матеріал. ___