​Карта адаптації першокласників

Про матеріал

Карта адаптації першокласників (заповнює учитель) .Мета: дослідження особливостей адаптації дітей до школи.Форма проведення: індивідуальна.

Обладнання: стимульний матеріал (аркуш запитань), бланк. Інструкція. Текст.

Перегляд файлу

 

Карта   адаптації   першокласників

(заповнює учитель)

 

Мета: дослідження особливостей адаптації дітей до школи.

Форма проведення: індивідуальна.

Обладнання: стимульний матеріал (аркуш запитань), бланк.

Інструкція.  Зазначте,  які  прояви  особливостей  поведінки

і навчальної  діяльності дитини Ви зауважуєте  останнім часом.

 

Текст

1. Адекватно спілкується:

          а) з учителем;

          б) з однокласниками.

  1. Виявляє цікавість до навчальної діяльності.
  2. Виконує організаційні вимоги.
  3. Легко включається в роботу.
  4. Керує у вагою.
  5. Легко переключається в діяльності.
  6. Контролює результати.
  7. Виявляє пізнавальну активність.
  8. Сприймає матеріал з 1- 2 пояснень.
  1.                Цілком додержується вказівок учителя.
  2.                Дає повну відповідь.
  3.                Орієнтується на аркуші.
  4.                Працює продуктивно.
  5.                Зберігає працездатність до кінця занять.
  6.                Тримає нормальний темп.
  7.                Не виявляє ознак стомлення:

       а) млявість, загальмованість, позіхання;

       б) рухове розгальмування, емоційна збудливість.

  1.                Регулює свою поведінку.
  2.                Володіє оптимальним емоційним тонусом.

 

 

 

  1.                Адекватно реагує:

        а)      на невдачі;

        б)      на похвалу.

20. Відсутні:

        а) м'язовий затиск, скутість;

        б) надмірна напруженість;

        в) загальна тривожність, непевність.

  1.                Не має потреби в періодичній емоційній підтримці.
  2.                Може працювати самостійно.
  3.                Докладає зусиль для подолання труднощів.
  4.                Прагне довести завдання до кінця.
  5.                Володіє елементами навчальної діяльності:

        а)  приймає навчальну задачу;

        б) орієнтується в завданні;

        в) утримує завдання;

        г)        виділяє спосіб виконання;

       д)  переносить його на інший матеріал.

 

Обробка результатів.

Психолог проводить якісний аналіз відповідей на запитання анкети. Негативні відповіді свідчать про труднощі  в адаптації дитини, можливу дезадаптація.

 

 

 

 

 

 

 

Карта   адаптації   першокласника

 

________________________________________

 

Інструкція.  Зазначте,  які  прояви  особливостей  поведінки і навчальної 

                       діяльності дитини Ви зауважуєте  останнім часом. ( «+» або «-» )

 

Текст

1. Адекватно спілкується:          

         а) з учителем;                                                                                                  ___

          б)        з однокласниками.  ___

  1.                              Виявляє цікавість до навчальної діяльності.                                                         ___
  2.                              Виконує організаційні вимоги.                                                                               ___
  3.                              Легко включається в роботу.                                                                                    ___
  4.                              Керує  увагою.                                                                                                                    ___
  5.                              Легко переключається в діяльності.                                                                       ___
  6.                              Контролює результати.                                                                                                ___
  7.                              Виявляє пізнавальну активність.                                                                             ___
  8.                              Сприймає матеріал з 1- 2 пояснень.                                                                        ___
  1.                               Цілком додержується вказівок учителя.                                                                  ___
  2.                               Дає повну відповідь.                                                                                               ___
  3.                               Орієнтується на аркуші .                                                                                          ___
  4.                               Зберігає працездатність до кінця занять.                                                                ___
  5.                               Тримає нормальний темп.                                                                                        ___
  6.                               Не виявляє ознак стомлення:               

          а) млявість, загальмованість, позіхання;                                                     ___

          б) рухове розгальмування, емоційна збудливість.                                       ___

  1.                               Регулює свою поведінку.                                                                                             ___
  2.                               Володіє оптимальним емоційним тонусом.                                                           ___
  3.                               Адекватно реагує:

        а)        на невдачі;                                                                                                     ___

        б)        на похвалу.                                                                                                    ___

20. Відсутні:     

         а) м'язовий затиск, скутість;                                                                        ___

        б) надмірна напруженість;                                                                            ___

         в) загальна тривожність, непевність.                                                           ___

  1.                               Не має потреби в періодичній емоційній підтримці.                                             ___
  2.                               Може працювати самостійно.                                                                                 ___
  3.                               Докладає зусиль для подолання труднощів.                                                           ___
  4.                               Прагне довести завдання до кінця.                                                                         ___
  5.                               Володіє елементами навчальної діяльності:             

        а) приймає навчальну задачу;                                                                        ___

        б) орієнтується в завданні;                                                                            ___

        в) утримує завдання;                                                                                      ___

        г) виділяє спосіб виконання;                                                                         ___

       д)         переносить його на інший матеріал.                                                         ___

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Воскобойнікова Тетяна Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
29 березня 2018
Переглядів
3113
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку