Підібрано і розроблено завдання для роботи з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку за програмою загальноосвітньої школи, враховуючи програму, створену для спеціальних освітніх закладів, а саме: «Програму з фізики і побутової хімії для 7 – 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей» (Автори: Боднар В.І., Заяц І.В.). Завдання можна використовувати і для дітей із затримкою психічного розвитку, оскільки при складанні було враховано і «Програму з фізики для 7 – 9 класів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції» (Укладачі: Сиротюк В. Д., Баштовий В.І., Войтків Г.В.). Вчитель на свій розсуд може підібрати, яке завдання підходить тій чи іншій дитині.
КАРТКА-ЗАВДАННЯ № 3
ФІЗИЧНІ ВЕЛИЧИНИ. ВИМІРЮВАННЯ ФІЗИЧНИХ ВЕЛИЧИН
Що в цьому записі є:
фізичною величиною………………………………………………… …….…;
числовим значенням фізичної величини…………………………………...;
одиницею фізичної величини……………………………………………
Що в цьому записі є:
фізичною величиною……………………………………………………………..;
числовим значенням фізичної величини………………………………………;
одиницею фізичної величини…………………………………………………….
Що в цьому записі є:
фізичною величиною……………………………………………………….……;
числовим значенням фізичної величини……………………………………..;
одиницею фізичної величини……………………………………………………
Вставте пропущені літери в термінах:
Мех…..ий р.х, шв..…сть, тр…..ія, ш..х, год….ик, се…да.
Якою із цих трьох мензурок можна точніше виміряти об'єм рідини? Чому?
Рулетка Температура
Час Термометр
Довжина Зміна об’єму
Лінійка Замерзання води
Метр Площа
Об’єм Танення льоду
а) 300 с або 10 хв;
б) 60 хв або 2 год;
в) 120 с або 2 хв
г) 600 с або 10 хв;
д) 90 хв або 2 год;
е) 180 с або 2 хв
11. Відгадати фізичну величину.
Не старіє, не вмирає, а все нищить, забирає. (Час)
12. Відгадати фізичний прилад.
Ніг не маю, а ходжу, рота не маю, а скажу, коли обідати, коли спати, коли
роботу починати. (Годинник)