Підібрано і розроблено завдання для роботи з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку за програмою загальноосвітньої школи, враховуючи програму, створену для спеціальних освітніх закладів, а саме: «Програму з фізики і побутової хімії для 7 – 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей» (Автори: Боднар В.І., Заяц І.В.). Завдання можна використовувати і для дітей із затримкою психічного розвитку, оскільки при складанні було враховано і «Програму з фізики для 7 – 9 класів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції» (Укладачі: Сиротюк В. Д., Баштовий В.І., Войтків Г.В.). Вчитель на свій розсуд може підібрати, яке завдання підходить тій чи іншій дитині.
КАРТКА-ЗАВДАННЯ № 11
ІНЕРТНІСТЬ ТІЛА. МАСА
Тести
1. Маса – це:
а) міра швидкості тіла;
б) міра сили;
в) міра інертності тіла;
г) міра ваги тіла.
2. Одиниця маси в СІ:
а) 1 г; б) 1 кг; в) 1 с; г) 1 т.
3. Виберіть зайве:
а) 1 кг; б) 1 мг; в) 1 т; г) 1 ц; д) 1 м.
4. Розташуйте в порядку зростання:
а) 1 т; б) 12 ц; в) 10 000 кг; г) 0,1 т; д) 250 кг.
5. Серед перелічених тіл виберіть найбільш і найменш інертне: легковий автомобіль, вантажний автомобіль, пушинка, футбольний м'яч, людина, тенісна кулька, вагон поїзда. Поясніть свій вибір.
6. Вулицею з однаковою швидкістю рухаються вантажний та легковий автомобілі. Який з них швидше зупиниться при вмиканні червоного сигналу світлофора?
7. Відгадати загадки.
а) Ця загадка для малечі:
Мов людина, маю плечі,
Шальки на плечах висять,
Можу маси порівнять. (Терези)
б) Коромисло своє маю
Шальки на ньому тримаю. (Терези)