Картка -завдання "Сполучені посудини. Манометри."

Про матеріал

Підібрано і розроблено завдання для роботи з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку за програмою загальноосвітньої школи, враховуючи програму, створену для спеціальних освітніх закладів, а саме: «Програму з фізики і побутової хімії для 7 – 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей» (Автори: Боднар В.І., Заяц І.В.). Завдання можна використовувати і для дітей із затримкою психічного розвитку, оскільки при складанні було враховано і «Програму з фізики для 7 – 9 класів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції» (Укладачі: Сиротюк В. Д., Баштовий В.І., Войтків Г.В.). Вчитель на свій розсуд може підібрати, яке завдання підходить тій чи іншій дитині.

Перегляд файлу

КАРТКА-ЗАВДАННЯ № 20

СПОЛУЧЕНІ ПОСУДИНИ. МАНОМЕТРИ

1. У сполучених посудинах, які містять однакову рідину, поверхня рідини є на однаковому рівні. Це сформульовано закон:

а) Архімеда;

б) Гука;

в) сполучених посудин;

г) Ньютона.

2. За принципом сполучених посудин не працює:

а) водогін;  б) шлюз;  в) фонтан;  г) насос.

3. Який прилад зображений на рисунку? Як розподіляється рідина в цих посудинах? Чому?

4.Чому змінилось положення рівнів рідин в сполучених посудинах у випадку, коли  рідини різні?

 

5. Як називається прилад, зображений на рисунку? Опишіть його будову.

6. В якому випадку в сполучених посудинах з однорідною рідиною встановлюється однаковий рівень рідини?

а) коли посудини мають однакову висоту;

б) коли посудини мають однакову площу перерізу;

Результат пошуку зображень за запитом "сполучені посудини завдання"в) коли в посудину налити води;

г) у будь-якому випадку.

7. Дві посудини наповнені водою до одного рівня. Чи буде переливатися вода з однієї посудини в іншу, якщо відкрити кран. Чому?

8. Чому рівень води в трубці такий самий, як у пляшці?

image07

9. У сполучені посудини налили невідому рідину. Із лівої посудини частину рідини вилили. Після цього…

а) рівень води в правій посудині став вищий за лівий;

б) рівні рідин в посудинах вирівнялись;

г) рівень води в лівій посудині став вищий за правий;

в) неможливо дати відповідь, коли невідома рідина.

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Матеріали до уроків
Інкл
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
§ 29.Сполучені посудини. Манометри
Додано
31 липня 2018
Переглядів
1198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку